Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Υπ. Παιδείας 664.841 εγγραφές μαθητών και 166.949 εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 27/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα το γραφείο της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο μέχρι σσήμερα έγιναν συνολικά  664.841 εγγραφές μαθητών και 166.949 εκπαιδευτικών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΣΔ, ειδικά μετά την έκδοση της εγκυκλίου για την υλοποίηση της Ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις 20/3/2020 ο αριθμός των μέχρι εκείνη την ημέρα εγγεγραμμένων μαθητών (165.248)

•    υπερδιπλασιάστηκε μέσα σε 3 μέρες (389.881 μαθητές στις 23/3/2020) και
•    τετραπλασιάστηκε έως και τις 25/3/2020 (664.841 μαθητές).


Στο παρακάτω διάγραμμα μπορείτε να δείτε την τάση ανόδου του αριθμού των εγγεγραμμένων στο ΠΣΔ χρηστών τις τελευταίες 12 ημέρες

 
Αύξηση όπως φαίνεται από το παραπάνω διάγραμμα είχαμε και στις εγγραφές των εκπαιδευτικών  στο ΠΣΔ κατά 8.545 από τις 14 έως και τις 25/3/2020.

Η αύξηση του αριθμού των χρηστών ως αριθμητικό στοιχείο δεν θα είχε ουσιαστικό ενδιαφέρον, αν δεν μεταφράζονταν ταυτόχρονα σε ενδιαφέρον παιδαγωγικής σημασίας. Πιο συγκεκριμένα, εντυπωσιακή είναι η αύξηση της συμμετοχής και της χρήσης των εργαλείων της ασύγχρονης εκπαίδευσης (πλατφόρμες e-me και e-class) τα οποία πρότεινε το ΥΠΑΙΘ με τη σχετική εγκύκλιό του, τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές και τις μαθήτριες. Ενδεικτικοί του ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των παρεχόμενων ψηφιακών εργαλείων, είναι οι αριθμοί που παρουσιάζονται στον δεύτερο και στον τρίτο πίνακα που σας παραθέτουμε και οι οποίοι περιγράφουν με λεπτομέρεια

➢    την αύξηση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών μαθημάτων στην πλατφόρμα e-me με 70.982 μαθητές-χρήστες και 48.936 εκπαιδευτικούς-χρήστες στις 25/3/2020 οι οποίοι είχαν πρόσβαση συνδυαστικά σε 49.263 κυψέλες-τάξεις

➢    τον αντίστοιχο ρυθμό αύξησης συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα e-class. Συγκεκριμένα ενώ στις 20/3/2020 συμμετείχαν 28.200 μαθητές σε 18.775 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 21.358 εκπαιδευτικοί, στις 25/3/2020 η συμμετοχή των μαθητών έφτασε στους 118.245  σε 109.856 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 57.942 εκπαιδευτικοί.


Τα αντίστοιχα διαγράμματα απεικονίζουν τον πολύ ικανοποιητικό ρυθμό ένταξης των μαθητών μας τόσο στην πλατφόρμα e-me

όσο και στην πλατφόρμα e-class

Σύμφωνα  με το ανακοινωθέν του υπουργείου Παιδείας:    

  • Συμπερασματικά εκτιμάται πως μεγάλο μέρος του ενεργού μαθητικού πληθυσμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας που εκτιμάται στους 1.350.000 μαθητές, έχουν πρόσβαση και απολαμβάνουν, ήδη, τα οφέλη της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση τις επόμενες ημέρες. Αυτό κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικό σε μια περίοδο με έντονες δυσκολίες και προκλήσεις τόσο για το σύνολο του μαθητικού κόσμου όσο και για τις οικογένειες τους.   
  • Αντίστοιχα οι εκπαιδευτικοί φαίνονται να στηρίζουν συστηματικά τη μεγάλη αυτή προσπάθεια που καταβάλλεται καθώς αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθημερινά, κοντά στους μαθητές, συμβάλλοντας στην συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην διατήρηση της επαφής των μαθητών με τη σχολική πραγματικότητα.
  • Για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τέλος, σε αυτή την προσπάθεια που καταβάλλουν, σας ενημερώνουμε ότι έχει προβλεφθεί η δημιουργία σε κάθε σχολική μονάδα μιας ομάδας ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από τον Διευθυντή/ την Διευθύντρια της σχολικής μονάδας και από τουλάχιστον έναν εκπαιδευτικό με εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες. Ταυτόχρονα για την παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση έχει προβλεφθεί η υλοποίηση ενημερωτικών – υποστηρικτικών συναντήσεων των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών με χρήση σύγχρονης ή και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, «ήδη, οι περισσότεροι μαθητές της χώρας μας συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω διαδικτύου». Η κ. Ζαχαράκη ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία σε αυτή την «εθνική προσπάθεια», όπως χαρακτήρισε. «Μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί μας στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και αξιοποιούν επιτυχημένα ψηφιακά εργαλεία για τη μάθηση και τη δικτύωση της σχολικής κοινότητας, όπως η εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me αλλά και e-class. Παράλληλα, δουλεύουμε μαζί τους ώστε τις επόμενες μέρες το σύνολο των μαθητών να έχει πρόσβαση σε ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία. Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, όλα τα παιδιά της πατρίδας μας οφείλουν να έχουν την δυνατότητα να ξεκινούν από την ίδια αφετηρία», ανέφερε η κ. Ζαχαράκη. «Είναι κρίσιμο όμως και οι ίδιες οι οικογένειες, και παρά τις αρκετά δύσκολες συνθήκες, να ενθαρρύνουν και να βοηθήσουν τα παιδιά για να συμμετέχουν σε μια διαδικασία, με σημαντικά οφέλη για τη ψηφιακή τους εκπαίδευση», συμπλήρωσε η υφυπουργός.

Σχόλια (5)

 
ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤ.(Φυσικός)
27 Μαρ 2020 15:12

Μήπως λόγω κορονοϊού δεν επικοινωνείτε καθόλου με το περιβάλλον;Αυτή η επιμονή σας με τους αριθμούς δεν μπορεί να καλύψει την αποτυχία του εγχειρήματος. Πολλή φασαρία για το τίποτα, αφού η συμμετοχή των μαθητών ειδικά της Γ Λυκείου είναι μηδαμινή.Εξ' άλλου αυτοί που εγγράφονται, δεν σημαίνει ότι συμμετέχουν ντε και καλά. Δεν μας πείθετε, φθάνει το κουτόχορτο, δε μασάμε άλλο, χορτάσαμε.Προτιμότερο είναι να προσευχόμαστε να επανέλθουμε σύντομα στις τάξεις, χωρίς να έχουμε απόντες.

 
Γαβριήλ Ζώτος
27 Μαρ 2020 16:14

Προς πολιτική ηγεσία υπουργείου παιδείας .
Αν πραγματικά θέλετε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ( και ) από απόσταση τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων μας κάντε κάτι ( ουσιαστικό ) τώρα. Μη καμαρώνετε όλη την ώρα και το διαφημίζεται κάθε τρεις και λίγο, για το πόσοι εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν κάνει εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο , όταν σε όλο το πανελλήνιο, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές ταλαιπωρούνται αφάνταστα, μέρα - νύχτα, μήπως και καταφέρουν να εγγραφούν, να ανεβάσουν ή να δουν κάποιο μάθημα. ( Ούτε η κολυμπήθρα του Σιλωάμ να ήταν ). Το γεγονός της εγγραφής πολλών εκπαιδευτικών και μαθητών ( αριθμός αναλογικά μικρός για τις δύο βαθμίδες της Π.Ε. και Δ.Ε. ) , σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως αξιοποιείται ουσιαστικά η εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση γατί πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές απλά έχουν κάνει εγγραφή μόνο, αλλά και γιατί κάθε φορά που κάποιοι θέλουν να μπουν στο Π.Σ.Δ και δεν μπορούν ( ειδικά οι μαθητές/ μαθήτριες ), αγανακτούν με αποτέλεσμα να απογοητεύονται και να μην ξαναπροσπαθούν. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, αυτό που θα μείνει - σε όλους μας - στο τέλος θα είναι μία μόνιμη άρνηση της χρήσης του Π.Σ.Δ. ( αν και υποστηρικτικά είναι ωφέλιμο ) με ότι αυτό σημαίνει για τον εκσυγχρονισμό του συνόλου της εκπαίδευσης στη χώρα μας.

 
Stavros
27 Μαρ 2020 18:22

Συμφωνώ με του παραπάνω. Αν αυτό συνεχιστεί ... ακόμη και τα Νηπιαγωγεία μπαίνουν στο σχολικό δίκτυο και δίνουν εργασίες (ΕΛΕΟΣ) θα σπάσουν τα νεύρα όλων μας. Δεν θα θέλει , όταν με το καλό τελειώσει όλο αυτό, να γυρίσει κανείς στο σχολείο.
Μην κοκορεύεστε. Δείτε σοβαρά τη Γ Λυκείου και περιοριστείτε σε αυτήν (κράσαρε το σύστημα)
Οι υπόλοιποι μέσω ιστοσελίδων μπλοκς και με μαιλ.

 
Γιάννης Αγιάννης
27 Μαρ 2020 22:26

...στην e-me* , περιλαμβάνει και την e-me 4all ;

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ - ΓΟΝΕΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
29 Μαρ 2020 00:06

Είμαστε στο Νομό Αχαΐας. Τα παιδιά μας δεν έχουν πάει σχολείο από 5/3. Έχω κουραστεί με τα ψέματα του Υπουργείου. Εμείς ήμασταν από τους πρώτους που γραφτήκαμε. Έκτοτε δεν έχει γίνει κάτι. Δεν έχουν αναρτήσει υλικό. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί και περνάει ο καιρός. Αυτό που κατάφεραν είναι μία τρύπα στο νερό. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Κουράστηκα ....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ