Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Στις 13 Ιουλίου ξεκίνησαν οι Πανελλαδικές το 1988

Δημοσίευση: 24/03/2020
Εξετάσεις
Alt Text: 
Εξετάσεις
Title Text: 
Εξετάσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το 1988 οι πανελλαδικές ξεκίνησαν στις 13 Ιουλίου, λόγω της απεργίας των καθηγητών, που "έφαγε" τον Αντώνη  Τρίτση και ανέτειλε το “άστρο” του Γεωργίου Παπανδρέου.

Τότε δεν υπήρχαν air condition.

Μάλιστα ήμαστε υποχρεωμένοι να πηγαίνουμε κάθε ημέρα για να δώσουμε τις ενδοσχολικές εξετάσεις και να γυρίζουμε άπραγοι σπίτι.

Επομένως, φέτος που το γεγονός καθυστέρησης είναι μείζον, μπορούν άνετα να γίνουν τον Ιούλιο.

Εκπαιδευτικός

Σχόλια (26)

 
ΜΑΡΙΑ
24 Μαρ 2020 13:48

7:00 πμ έπρεπε να είμαστε στις αίθουσες για να προλάβουμε τη μεγάλη ζέστη! Και πρώτη φορά επιτράπηκε να έχουμε μαζί μας νερό ή χυμούς

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
24 Μαρ 2020 13:51

Όλα στου κασίδη το κεφάλι! Αυτά τα παιδιά μέχρι της αρχές της χρονιάς δεν ήξεραν ΟΥΤΕ με ποιο σύστημα θα διαγωνιστούν ΟΥΤΕ την ύλη και κάθε τρεις και λίγο «απειλούνται» από το Υπουργείο ότι θα κάνει μείωση των εισακτέων… Έλεος πια!!! Αφού είναι μείζον το θέμα να γίνει μείωση της ύλης και να παύσει αυτή η ομηρία των μαθητών της Γ΄ Λυκείου χωρίς παράταση, στην ώρα της. Ας γίνει κάτι και γι’ αυτά τα παιδιά στην ώρα του…. κύριε «συνάδελφε» που αν επρόκειτο για το δικό σου παιδί θα μιλούσες πιο συνετά…

 
Γονιος
24 Μαρ 2020 14:11

Μακαρι να φτιαξουν τα πραγματα κι ας γινουν τον Ιουλιο!Και τωρα λογω κορονοιου ο κλιματισμος δεν ενδεικνειται...

 
ΜΑΡΙΑ
24 Μαρ 2020 14:30

Ολοι τώρα αντιμετωπίζουν και κοινωνικά προβλήματα. Η μείωση της ύλης είναι
ότι πιο σωστό και για τα φτωχά παιδιά. Όταν είναι κρίσιμες οι συνθήκες πρέπει
να έχουμε και γενναίες αποφάσεις.

 
Μαρία Βαφ
24 Μαρ 2020 16:41

Και στις 16 του ίδιου μήνα το 1990.Φέτος;

 
pe19
24 Μαρ 2020 18:06

Τι μου θυμίσατε τώρα. !!!!!
Άλλο 1988 άλλο 2020. Τότε οι καθηγητές (τώρα είμαι στην θέση τους τότε ήμουν μαθητής) έκαναν απεργία και για μεγάλο διάστημα και δεν πληρώνονταν, τώρα πληρώνονται και το όποιο ενδεχομένως κόστος καλύφθηκε από το «κέρδος» της απεργίας. Αλήθειά το 1988 πόσοι αναπληρωτές υπήρχαν ? Αυτή τη στιγμή στη Β/μια υπάρχουν περίπου 15000 (άλλοι 25000 στην Α/μια) αναπληρωτές. Αν θα γίνουν οι πανελλαδικές Ιούλιο θα πρέπει για όλο τον Ιούλιο να πληρώνονται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ οι μισθοί των αναπληρωτών (χωρίς να υπολογίζουμε τα επιδόματα των μονίμων). Αν κάθε αναπληρωτής κοστίζει στο κράτος κατά μέσο όρο 1800 € (δεν είναι μεγάλο το ποσό αφού σχεδόν οι περισσότεροι έχουν μεταπτυχιακό ή προϋπηρεσία + ΕΦΚΑ εργοδότη) τότε μιλάμε για ένα ποσό κοντά στα 27.000.000 € για τον 1 μήνα Χωρίς να υπολογίζουμε να χρειαστεί ο Αύγουστος). Δεν τα λες και λίγα !!!! Επίσης χωρίς Αναπληρωτές Πανελλαδικές δεν γίνονται. Αρκετοί κάνουν Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα άρα και θα πρέπει να τα βαθμολογήσουν.
Κοντολογίς το μακρινό (!!!) 1988 οι εξετάσεις μέσα στον Ιούλιο ήταν ΤΣΑΜΠΑ τώρα κοστίζουν και μάλιστα ακριβά !!! Το σενάριο για Πανελλαδικές μετά τις 20 Ιουνίου απλά δεν υπάρχει (εκτός αν δεν υπάρχει και το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού).
Το πιο ρεαλιστικό σενάριο (αν φυσικά δεν γίνουμε Ιταλία?)
Έναρξη των μαθημάτων για Α/μια-Β/μια -Γ/μια 11/5 με 1/06.
Κανονική λήξη των μαθημάτων στη Α/μια 21/6 ( το κόστος εδώ για αναπληρωτές είναι πολλαπλάσιο).
Μαθήματα για το Γυμνάσιο – Λύκειο για 1 μήνα και όχι μετά τις 20 Ιουνίου όπου και γίνεται ή έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων (με το παλιό σύστημα των 7 μαθημάτων (βιολογία Μαθηματικά Ιστορία Γ.Π ) και 22 – 29 Ιουνίου οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Βαθμολόγηση των γραπτών μέχρι 10 Ιουλίου οπότε και απολύονται όλοι οι Αναπληρωτές. Φυσικά δεν θα πραγματοποιηθούν οι Ενδοσχολικές εξετάσεις. Επίσης φυσικά θα έχουμε περικοπή ύλης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης περίπου μέχρι και 20%.
Έναρξη των μαθημάτων της νέας χρονιάς για τα Δημοτικά 2-3 Σεπτεμβρίου ενώ για Γυμνάσια Λύκεια 7 Σεπτεμβρίου (για να γίνουν οι όποιες εξετάσεις ανεξεταστέων).
Τον πρώτο περίπου μήνα λειτουργίας της νέας χρονιάς θα καλυφθεί η ύλη που θα περισκοπεί αυτή τη σχολική χρονιά.
Φυσικά όλο το παραπάνω σενάριο ισχύει αν το Μάϊο δεν έχουμε γεμίσει τις εντατικές με ασθενής γιατί τότε θα μας απασχολούν άλλα !!!
Αλλά ας σκεπτόμαστε θετικά.

 
ΠΕ0404
25 Μαρ 2020 01:10

Αν θυμαμαι καλά, το 1990 οι εξετασεις ξεκινησαν 28 Ιουλιου

 
Μαθήτρια 3ης Λυκείου
25 Μαρ 2020 01:40

Αγαπητέ εκπαιδευτικέ,
Επειδή βρεθήκατε σε αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση, μια κατάσταση που μόνο άγχος και ανασφάλεια σας γέμισε, θα έπρεπε να δείξετε τουλάχιστον συμπόνοια για όλους εμάς που αγωνιζόμαστε τους τελευταίους μήνες (μην πω χρόνο) για το μέλλον μας. Εσείς αντίθετα όχι μόνο συμπόνοια και κατανόηση δεν δείχνετε αλλά μάλιστα τα λόγια σας κρύβουν μέσα τους, ως ένα βαθμό, εκδικητικότητα. Θεωρείτε πως επειδή εσείς είχατε την ατυχία να το ζήσετε όλο αυτό δεν πειράζει ή/και πρέπει να το ζήσουμε κι εμείς.
Σαν εκπαιδευτικός θα έπρεπε να εμψυχωνετε τους μαθητές και όχι να λέτε 《σιγά τι έγινε》.
Εγώ όμως θα κάνω την ανατροπή και θα πω 《σιγά τι έγινε》. Όχι επειδή το έχουν βιώσει και άλλοι πριν από εμένα άλλα επειδή έχω ανθρώπους που αγαπώ και βρίσκονται σε ευπαθείς ομάδες. Για εκείνους αξίζει να κλειστώ στο σπίτι, να δώσω πανελλήνιες μέχρι και τον Σεπτέμβριο και εν τέλει να αποτύχω κι όλας γιατί η ψυχολογική πίεση που δέχομαι κάθε μέρα είναι μεγάλη και δεν ξέρω αν θα αντέξω.
Όμως σας παρακαλώ ελάτε λίγο στη θέση μου και στη θέση όλων των παιδιών που βιώνουν το ίδιο με εμένα. Πώς πρέπει να αισθανθούμε όταν βαμβαρδιζόμαστε καθημερινά από λόγια σαν τα δικά σας και όταν το υπουργείο αδυνατεί να πάρει δραστικές αποφάσεις οι οποίες θα μας βοηθήσουν να μην αγωνιούμε σε αυτό το βαθμό;
Πώς πρεπει να αισθανθούμε όταν δούμε όνειρα χρόνων να γκρεμίζονται μπροστά στα μάτια μας;;;
Ας είμαστε όλοι δυνατοί, ας ακούσουμε τις συμβουλές των ειδικών και ας ελπίσουμε να φτιάξουν τα πράγματα σύντομα.
Ξέρω πως είμαι δυνατή και θα τα καταφέρω. Μπορεί να είναι σε λίγους μήνες ή μπορεί και σε χρόνια. Όμως θα τα καταφέρω.
Σας παρακαλώ όμως σταματήστε αυτά τα κακιασμενα σχόλια και αυτή την παραπληροφόρηση(αναφέρομαι στα καθημερινά fake news). Άνθρωποι είμαστε κι εμείς. Πόσα να αντέξουμε!!!!

 
Νίκος
25 Μαρ 2020 03:09

Η πιο μεγάλη καθυστέρηση διενέργειας των Πανελλαδικών έγινε το 1990: 25, 26, 27 και 28 Ιουλίου, όλα τα μαθήματα σε 4 ημέρες. Είχε προηγηθεί μια από τις μεγαλύτερες απεργίες εκπαιδευτικών. Υπουργός: Βασίλης Κοντογιαννόπουλος.. Ακολούθησαν οι μεγαλύτερες μαθητικές καταλήψεις που έχουν γίνει από Νοέμβριο του 1990 μέχρι Γενάρη 1991.. 8 Γενάρη 1991 δολοφονείται ο εκπαιδευτικός Νίκος Τεμπονέρας.. 10 Γενάρη παραιτείται ο Κοντογιαννόπουλος..

 
Εφη
25 Μαρ 2020 09:37

Το 1990 ξεκινησαμε 16 Ιουλιου και διναμε ανα δεσμη μεχρι τις 28/7...

 
Pe19
25 Μαρ 2020 09:52

Σε καμία περίπτωση ο λόγος μου δεν ήταν εκδικητικός πώς να είναι δηλαδή προτείνοντας αναλογική περικοπή της ύλης και όχι ετσιθελικά περάτωσή της. Το σενάριο πανελλαδικών στο τέλος του Ιούνη με περικοπή ύλης νομίζω ότι είναι αυτό με το ελάχιστο φόρτο στην ήδη κακή ψυχολογία των μαθητών. Σε τροχιά προετοιμασίας εξετάσεων οι περισσότεροι μαθητές είναι από τον περασμένο Ιούλιο, με ποια ψυχολογία θα αντέξουν άλλους 2 μήνες μέχρι το Σεπτέμβριο ? Να περάσουν ένα ενδεχομένως καλοκαίρι με καύσωνες διαβάζοντας? Δεν είναι καλύτερα τέλος Ιούνη να τελειώνουν ? Δε νομίζω να ήμουν σε καμία περίπτωση εκδικητικός για τα παιδιά ειδικά της Γ΄ Λυκείου. Το σενάριο είναι το μόνο βιώσιμο με την βασική προϋπόθεση να έχουμε μείωση των κρουσμάτων. Αλλιώς ……..

 
Μαθήτρια Γ Λυκείου
25 Μαρ 2020 10:58

Αγαπητέ εκπαιδευτικε
Είμαι σίγουρη πως άμα ήσασταν γονιός κάποιου παιδιού που έδινε πανελληνιες αυτή τη χρονιά και από την αρχή της δεν γνώριζε καν σε τι ύλη θα δώσει και με ποιο σύστημα θα δώσει δεν θα είχατε την ευκολία να λέτε αυτα που λέτε τώρα.
Η πανδημια του κορωνοιου ταλανίζει όλο το κόσμο και προσπαθούμε να σεβαστούμε τι συμβαίνει τώρα και να μην πιέζουμε τις καταστάσεις ώστε να δωθεί λύση και στο δικό μας πρόβλημα. Ωστόσο είμαστε μαθητές με αυξημένο αγχως ιδιαίτερα αυτή τη περίοδο και πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό και από τους άλλους .
Τέλος θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το γεγονός πως το 1988 δεν υπήρχε aircondition και συνεχίζει να μην υπάρχει και σημερα καθιστά τις κυβερνήσεις που υπηρέτησαν όλα αυτά τα χρόνια τη χώρα μας αναξιόπιστες.
Ευχαριστώ που με ακούσατε
Μια μαθήτρια της Γ Λυκείου

 
Μαθήτρια
25 Μαρ 2020 11:28

Διάβασα το άρθρο και έχω απλά να κάνω κάποια σχόλια. Δίνω δευτερη φορα πανελληνιες κάτι που μου δίνει τη δυνατότητα να βλέπω με καλυτερο μάτι τις πανελληνιες και φυσικά να προβλεψω κάποια πράγματα, όπως και μέχρι στιγμής έχω πεσει μέσα σχετικά με την πορεια σχολείου - φροντιστηρίων λόγω του ιου. Δε γνωρίζω τι ακριβώς συνέβη εκείνη τη χρονιά που καθυστέρησαν οι πανελληνιες για αυτό και δεν μπορώ να φέρω γνώμη και φυσικά να απομυθοποιησω καταστάσεις! Έχω να πω όμως το εξής τραγικό : δυστυχώς ή ευτυχώς εν έτη 2020 δεν έχουν αλλάξει και παρα πολλα πραγματα ! Υπάρχουν πολλα σχολεία τα οποία δεν έχουν ΚΑΝ ανεμιστήρες στις τάξεις! Και ανήκω σε ένα αυτά! Επιπλέον, είναι γνωστό πλεον ότι η Γη επιδέχεται πολλες κλιματικές αλλαγές και δε νομίζω ότι τοτε υπήρχαν οι υψηλές θερμοκρασίες που υπάρχουν τώρα! ( Αν κάνω λάθος και επικρατούσαν οι ίδιες θερμοκρασίες ζητώ συγγνώμη! )
Αυτή την στιγμή έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο χάσμα , που κατά τη γνώμη μου θα αυξηθεί στην συνέχεια, το οποίο είναι τρομερά δυσκολο να καλυφθεί σε ένα διάστημα μόνο 3 -4 εβδομάδων! Για όσους δε γνωρίζουν φέτος το συστημα έχει δεχθεί κάποιες αλλαγές, τις οποίες οι απόφοιτοι που ξανά δίνουν ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΕΜΜΕΣΑ να ακολουθήσουν, γεγονός που δεν γινόταν παλιοτερα !! Σε μια χώρα που υποτίθεται πως η παιδεια είναι δημόσια με ποιο κριτήριο αναγκάζεις τους απόφοιτους να απευθυνθούν σε ιδιωτική εκπαίδευση ;;; Από την αρχή του σχολικου ετους και μέχρι και πριν λίγο καιρό δεν γνωρίζαμε ουτε με ποιο συστημα αλλά ουτε και με ποια υλη θα δώσουμε εμείς τουλάχιστον! Και τώρα με όλο αυτόν χαμό που γίνεται ακουμε την κάθε βλακεία και καμία επίσημη πλεον ανακοίνωση! Δεν μπορείτε να βγάλετε υλη από τα μαθήματα, γιατί σχεδόν όλες έχουν φτάσει στο τέλος τους και γιατί σε κάποιες κατευθύνσεις αυτό θα είναι καταστροφικό! Είμαι στη θετική, η οποία έχει δεχθεί από τα περισσοτερα πληγματα φέτος και στην συγκεκριμένη η μείωση της υλης θα είναι απλά μια δραματική εξέλιξη. Όπως σας είπα δίνω ξανά οπότε έχω τη δυνατότητα να προβλεπω και να μπορώ να κρίνω κάποια πράγματα καλύτερα πιθανόν από υποψήφιους που δίνουν πρωτη φορα! Το καλυτερο λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να βγει καποιος επίσημα και να ανακοινώσει ΟΡΙΣΤΙΚΑ ότι οι πανελληνιες μετατίθενται για Σεπτέμβρη χωρίς μείωση της υλης! Είναι πολυ ψυχοφθορο πρώτα για εμάς και μετά για τους καθηγητες μας όλη αυτή η κατάσταση. Υπάρχουν φροντιστήρια που διαδικτυακά συνεχίζουν την υλη, με το άγχος καθημερινά μην ανακοινωθεί μείωση της υλης και ΑΡΑ παει χαμένος αυτός ο χρόνος!! Σταματηστε να παιζετε μαζί μας, δεν είμαστε τα παιχνίδια σας! Σεβαστείτε μας και βοηθήστε μας. Δεν είναι η ώρα να παιξετε παιχνίδια με τα ΜΜΕ και την ψυχολογία μας. Ανακοινώστε επιτέλους κάτι σοβαρό και βέβαιο να ξέρουμε πού να βαδίσουμε. Θεωρώ ότι θα καταλήξουμε Σεπτέμβρη και ουσιαστικά εμμέσως πλην σαφως έχει ήδη ανακοινωθεί! Καντε το λοιπόν αμέσως!! Και προσωπικα θεωρώ πως είναι το καλύτερο για εμάς ο Σεπτέμβρης! Τέλος, είναι πολυ απογοητευτικό και άσχημο το ποσο αδιαφορώ περναει στην περισσοτερη κοινωνία η εξέλιξη των φετινών εξετάσεων και ειδικά η ταλαιπωρία μας! Ειδικά άτομα που έχουν παιδια , συγγενείς ή και φίλους που δίνουν φέτος. Αν πραγματικά θέλετε να μας βοηθήσετε ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ! Μαζευτείτε μέσα, τηρείτε τα μέτρα προστασίας και κυρίως, ΜΑΖΕΨΤΕ τους ηλικιωμένους σας και τα άτομα ευπαθών ομάδων των κοντινών σας κυκλώνα και ΜΗΝ επιτρέπεται επαφές μεταξυ εγγονιων και παππουδογιαγιαδων ! Και εγώ εγγονή είμαι ξέρω πολυ καλα τι ζητάω! Αλλά σκέφτομαι εμένα και τοοσοον άλλον κόσμο που ταλαιπωρειτε ( ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικο , Συνυποψήφιους κλπ) Φαντάζεστε λίγο πόσο ευκολο ή δυσκολο ειναι να είστε καταναγκαστικά κλεισμένοι στο σπίτι και να είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να διαβάσετε αντί να κάθεστε και να αραζετε όπως ίσως οι περισσότερες οικογένειες ;; Δεν αναλογιστεί μάλλον κανεις τα μεγάλα αρνητικά αποτελέσματα της καθυστέρησης αυτής! Δεν έχει αναλογιστεί κανεις το οικονομικό αυτό πλήγμα και το πρακτικό!! Και τα δυο θα είναι τεράστια, ειδικά το πρώτο! Αφήνω απλά τις μειωμένες έως μηδαμινές κρατήσεις που θα υπάρχουν φέτος στα ελληνικά νησιά από φοιτητές - απόφοιτους - συμμετέχοντες πανελληνίων. Το τελευταίο αποτελεί τροφή προς σκέψη για όλους!

 
@Μαθήτρια
25 Μαρ 2020 13:16

δεν ξερω αν είσαι όντως μαθήτρια, αλλά αν είσαι , μπράβο για τη φωνή της λογικής πέρα από λαϊκισμούς ! το δε επιχείρημα ότι -παρότι θα έχουν χρόνο να διαβάσουν, περιθώριο να οργανωθούν μαθήματα σε γκρουπάκια στο λύκειο, θα έχει εκμηδενιστεί σχεδόν η πιθανότητα μόλυνσης από τον ιό τόσο μακριά, αλλιώς κλάφτε τα πάντα- θα έχουν αγωνία και καλύτερα να τελειώνουν τσάτρα πάτρα ιούνιο - αρχές ιουλίου ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ! άσχετα αν το υποστηρίζουν πολλοί δυστυχώς , ΚΑΙ η ηγεσία !

 
ΑνδριΘ.
25 Μαρ 2020 13:26

Σαν μαθήτρια της Τρίτης λυκειου έχω να πω ότι δεν είναι το μοναδικό θέμα ποτέ θα γίνουν.Από την αρχή της χρονιάς η ύλη είναι ασαφής, πολλαπλά άσχετα κομμάτια είναι μέσα , δεν υπάρχει οργάνωση και συνοχή μεταξύ αυτών και υπήρχαν αλλαγές και πιθανόν ακόμα να υπάρχουν εως και τώρα. Το να κανονίζεται μια ημερομηνία είναι το πιο βολικά και ευκολο. Για εσάς όλα γίνονται. Οι υποψήφιοι όμως, τουλάχιστον της θετικής κατεύθυνσης δεν μπορώ να τους αντιπροσώπησω όλους, βρίσκονται σε πολύ άσχημες συνθήκες για πανελλήνιες. από την μια αυτό το μεγάλο χάσμα λόγο του ιού πήγε πίσω την ύλη σε αρκετά άτομα και μας έβγαλε εκτος ρυθμού. Δεν πηγαίνουν όλοι σε μεγάλα φροντιστήρια της Αθήνα έτσι ώστε να είναι επιτευχτη η διαδικτυακή μάθηση ούτε όλοι έχουν την τεχνολογική δυνατότητα για αυτό. Η σύγκριση με το τότε είναι εντελώς άνιση αφού α) τότε δεν χρειάζονταν οσο τώρα τα φροντιστήρια για να πας να γράψεις β) δεν είχαν μπει όλοι σε καραντίνα όπως τώρα γ)είχατε έστω μια σαφή ύλη που θα μπορούσατε να διαβάσετε και σας βοηθούσε κάποιος ψυχολογικά με αυτο. Όταν φοβάσαι μήπως κολλήσει ο 70αρης παππούς σου και κινδυνέψει η ζωή του ή όταν δεν μπορείς να βγεις από το σπίτι για να ξεκουράσεις το μυαλό σου είναι δύσκολο να κάτσεις να διαβάσεις. Δεν γκρινιάζω ούτε λέω να γίνουν όλα τελεια γιατί αυτό είναι αδυνατο. Αλλά να μην υποβαθμίζουμε και καταστάσεις. Ότι θα ενισχυθούν χάσματα και θα πάνε μαθητές που δεν το άξιζαν πιο ψηλά από αλους είναι αναμφισβήτητο και το τουλάχιστον που μπορεί να γίνει είναι να υπάρχει κατανόηση απέναντι σε αυτό.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
25 Μαρ 2020 14:17

Επιτρέψτε μου, αξιότιμε κ. "Εκπαιδευτικέ", να αμφιβάλλω αν όντως είστε εκπαιδευτικός. Κι αν είστε, δε θα 'πρεπε να είστε μ' αυτά που τόσο κυνικά εν είδει τελεσιγράφου γράψατε εδώ πέρα. Θυμόμαστε καλά κάποιοι παλιοί εκείνες τις δύσκολες εποχές με τις μακροχρόνιες απεργίες που εκτόπισαν τις πανελλαδικές εκτός κανονικού χρόνου. Κι έκτοτε έχει γίνει αρχή στον κλάδο να μην ξανασυμβεί το ίδιο. Για χάρη των παιδιών φυσικά! Είναι απάνθρωπο να σκέφτεται κανείς εξετάσεις στην καρδιά του καλοκαιριού με το μεγαλύτερο κομμάτι της Ελλάδας να βρίσκεται σε διάπυρη κατάσταση. Δεν πρέπει να ξανασυμβεί αυτό, έλεος! Ας το σκεφτούν καλά οι αρμόδιοι. Αν σταθεί αδύνατον να γίνουν οι πανελλαδικές μέσα στον Ιούνιο (πράγμα πολύ εύκολο πάντως, αρκεί να περικόψουν κατά τι την υπέρογκη ύλη), τότε ας πάνε τον Σεπτέμβριο. Όχι στο κατακαλόκαιρο! Λίγη σοβαρότητα επιτέλους!

 
Αντι-παπαγάλος
25 Μαρ 2020 15:47

Οι πανελλήνιες πρέπει να γίνουν σε τυχαίο χρόνο και όχι προγραμματισμένα, ώστε οι μαθητές να είναι απροετοίμαστοι.

Όταν εξετάζεις τους μαθητές και είναι απροετοίμαστοι, φαίνεται ποιοι μαθητές έχουν εμπεδώσει την ύλη, και ποιοι την παπαγαλίζουν.

Αυτό δεν θέλουμε άλλωστε; Οι καλύτεροι θέλουμε να περάσουν, όχι οι παπαγάλοι.

 
ΗΡΕΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
25 Μαρ 2020 16:42

ΠΡΟΤΕΙΝΩ...
ΟΙ ΦΕΤΙΝΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ, ΟΣΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ... ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΩ ΤΟΝ ΕΞΩΑΠΟΔΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟ, ΚΑΙ ΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΠΙ ΑΛΛΑΓΩΝ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕς ΕΜΜΟΝΕΣ ΚΑΤΕΤΡΥΧΟΝΤΟ. αναφερω μια ανοησία ....ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ...!!!!
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ , ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ

 
Μαθητρια Γ Λυκειου
25 Μαρ 2020 16:47

Σε μια χώρα της οποίας το μέλλον είναι αβέβαιο. Της οποίας οι κινήσεις μετριούνται προσεκτικά. Σε μια χώρα με λαμπρούς νέους,οι οποίοι αποτελούν και το μέλλον της κοινωνίας μας . Είναι απλά κακιά να μιλάτε με τέτοια απέχθεια για το πρόβλημα της ημερομηνίας της διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων. Ας γίνουν την στιγμή η οποία θα κριθεί κατάλληλη. Ωστόσο,αγαπητέ συντάκτη "οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες" όπως είπε ο Καβάφης είναι πολλές για όλους τους υποψήφιους φέτος,είμαι σίγουρη και για πολλούς άλλους αλλά όχι απροσπέλαστοι . Οι αρμόδιοι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι πολύ μακριά από τα θρανία όπως και εσείς φαντάζομαι . Έχουν περάσει χρόνια και έτσι σας είναι δικαιολογημένα δύσκολο να καταλάβετε την επικρατούσα σύγχυση. Είναι λογικό να μένεις ψύχραιμος και να μην κάνεις κανένα παράπονο όταν ακούς ότι ίσως ο αγώνας στον οποίο ο ίδιος αποφάσισες ή και όχι να πάρεις μέρος ,ο οποίος μετράει είδη πάρα πολύ καιρό να επεκταθεί για απροσδιόριστο χρόνο ακόμα. Έχετε δίκιο δεν έγινε και κάτι αν διεξαχθούν τον Ιούλιο. Αλλά αυτό δεν είναι ακόμα επίσημο. Μην ανησυχείτε όμως εμείς παιδιά είμαστε και έτσι μας αντιμετωπίζετε. Έχουμε συνηθίσει να είμαστε στο έλεος των αποφάσεων σας ,να γινόμαστε οι αποδιοπομπαίοι τράγοι των σφαλμάτων σας και να δεχόμαστε οποιαδήποτε κατάκτηση για τα παράπονά μας που όπως διαρκώς μας υπενθυμίζεται δεν είναι προτεραιότητα σας . Συνηθίσαμε την μεταχείρισή μας από της Κυβερνήσεως για να δειξουν οτι φέρνουν της αλλαγές μαζί τούς. Μην ανησυχείτε για μας θα τα βγάλουμε πέρα . Ανυσηχείστε για εσάς που από ότι φαίνετε έχετε αποσπαστεί από τις ανθρώπινες αξίες όπως η αλληλεγγύη ή η συναίσθηση για παράδειγμα.

 
Πε19
25 Μαρ 2020 17:21

Επίσημα τα μαθήματα διδάσκονται στα σχολεία. Τα σχολεία δίνουν, ανά μήνα αναφορά για το τι ποσοστό ύλης έχει διδαχθεί. Μη περικοπή ύλης ακόμα και με το πλέον αισιόδοξο σενάριο (αρχή μαθημάτων αμέσως μετά το Πάσχα 27/4 είναι απλά παράδοση της δημόσιας παιδείας στα φροντιστήρια. Ακόμα και στο καλύτερο σενάριο υπάρχουν κατ' ελάχιστον 4.5 χαμένες εβδομάδες διδασκαλίας. Αν πούμε ότι έχουμε περίπου 30 εβδομάδες διδασκαλίας το χρόνο τότε θα έχουμε 15% μείωση του χρόνου διδασκαλίας ο αριθμός αυτός δεν καλύπτεται !!!! Ειδικά για τους μαθητές της Γ' Λυκείου και μόνο η αναφορά σε 35λεπτα και 8ωρα είναι για γέλια. Το ζητούμενο δηλαδή είναι να ακουστεί ή ύλη στην τάξη ? αν αυτό είναι το ζητούμενο ναι και τα 35λεπτα και τα 8ωρα έχουν λογική αν όμως το ζητούμενο είναι η κατανόηση του μαθήματος η αφομοίωσή του τότε αυτό δεν γίνεται (στο σχολείο τουλάχιστον) . Το ζητούμενο είναι να αφομοιώσουν οι μαθητές την ύλη μελετώντας τη έχοντας ανάλογο χρόνο αν πάμε να τα στριμώξουμε σε 1 ή 2 μήνες πριν τις εξετάσεις χωρίς περικοπή ύλης τότε απλά κοροϊδευόμαστε ότι θα βγει ή ύλη στο σχολείο ενώ φυσικά θα έχει βγει στο φροντιστήριο. Αναλογικά με τις χαμένες ώρες μέχρι τώρα η περικοπή ύλης πρέπει να είναι τις τάξης του 15%.
Για να είμαστε σωστοί θα πρέπει το τέλος της ύλης να φτάνει λίγο παρακάτω μετά το τελευταίο σχολείο στις 10 Μαρτίου. Φυσικά χωρίς ενδοσχολικές εξετάσεις σε καμία τάξη Γυμνασίων και Λυκείων. Ενδεχόμενο Σεπτεμβρίου αν και μόνο αν δεν ανοίξουν τα σχολεία πριν τις 15 Ιουνίου.
Αυτά !!!!

 
vaso G.
25 Μαρ 2020 21:21

Με την ευχή ότι θα επικρατήσει το αισιόδοξο σενάριο και θα επιστρέψουμε στα σχολεία αρχές Μάη θεωρώ ως μόνη εφικτή λύση την περικοπή της ύλης,τη λήξη του σχολ.έτους περίπου στις 20\6\2020,χωρίς βέβαια ενδοσχολικές εξετάσεις και την έναρξη των πανελλαδικών αμέσως.Όσο για τις επιτηρήσεις και τη διόρθωση των γραπτών νομίζω ότι το το φιλότιμο των ελλήνων εκπαιδευτικών περισσεύει!
Άλλωστε παρά τις τελόγλειες ρήσεις,το έχουμε αποδείξει πολλές φορές.

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΥΛΟΣ
25 Μαρ 2020 23:51

Πραγματικά ο συνάδελφος πληροφορικός Πε19 (pe19) κάνει την πιο λογική προσέγγιση του ζητήματος. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μακρηγορούμε. Ας ξαναδιαβάσετε προσεκτικά τι έχει γράψει.

 
Μαθήτρια 1
26 Μαρ 2020 11:22

Λυπάμαι πραγματικά που βλέπω ότι υπάρχουν τέτοιο άνθρωποι ως εκπαιδευτές . Υποτίθεται ότι στην δουλειά που κάνετε η κατανοήσει ο ανθρωπισμός που πρέπει να δείχνετε ειναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την δουλειά που έχετε επιλέξει να κάνετε .Παρόλα αυτά αποδεικνύεται ότι δύστυχος δεν υπάρχουν μόνο καλοί εκπαιδευτικοί ... Όσο αναφορά αυτά που είπατε δεν νομίζω την εποχή που δώσατε πανελλαδικές να είχατε κανένα άγχος για την ζωη τον αγαπημένων σας για την ζωη της οικογένεια σας δεν είχατε άγχος το πως θα γυρίσει η μαμα σας και ο πατέρας σας από την δουλειά αν εσείς θα κολλήσετε και αυτό θα σας πάει πίσω.... Όταν έχουμε αδέρφια ξαδέρφια που υπηρετούν στον Έβρο και φοβόμαστε αν θα τους βρει πρώτα ο Ερντογάν ή ο κορονοιος ..Τι νομίζεται ότι είμαστε Παιδιά όπου δεν βλέπουν τι συμβαίνει γύρω τους και δεν επηρεάζονται το διάβασμα θέλει και ψυχολογία δύστυχος ή ευτυχώς...Τέλος εμένα το σχολείο μου δίδαξε πάνω από όλα να είμαι άνθρωπος που σκέφτεται πριν μιλήσει ντρέπομαι πραγματικά για εσάς ...

 
Ευα εκπ/κος
27 Μαρ 2020 21:14

Συμφωνω με τη μαθητρια 1! Μαζι με το διδακτικο εχουμε και λειτουργικο και παιδαγωγικο ρολο! Αναλυουμε αναλυουμε συνεχως επηρεασμενοι απο πολιτικες πεποιθησεις και ξεχναμε τον πραγματικο μας ρολο! Να ειμαστε ΚΟΝΤΑ στους μαθητες μας! Ας μεινουμε σε αυτο!!!!

 
Μαρία- εκπαιδευτικος
28 Μαρ 2020 23:26

Διαβάζω τα σχόλια και βλέπω ότι τα παιδια διαθέτουν περισσότερο μυαλό από τους καθηγητές. Στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές πάντα τοποθετούνται για τον μισθό τους, τους αναπληρωτες, τον συνδικαλισμό και τις απεργίες. Είστε ενήμεροι συνάδελφοι με το μέγεθος της ύλης που είχαν να παλέψουν τα παιδια φέτος; Τα νέα κακογραμμενα βιβλία πχ Αρχαια κατευθυνσης; Την προχειρότητα του Υπουργειου; Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η πανδημία!Επιτέλους, ας στηρίξουμε τους μαθητές και ας πάψουμε να σκεφτόμαστε αν θα πληρωθούν το καλοκαίρι οι αναπληρωτές! Εδώ πεθαίνει κοσμος. ΥΓ : είμαι αδιοριστη, διδασκω νομιμα μαθήματα κατ οίκον. Για τα skype μαθήματα δε θα πάρω ούτε ένα ευρώ.....

 
τασος
08 Μάιος 2020 14:36

Οι απεργίες του 1990 για ποιο λόγο έγιναν?
θυμάται ή γνωρίζει κάποιος?
από συνάδελφο για το 1988 έμαθα ότι έγιναν για χρήματα υπερωριών και συγγραφικού έργου (σημειώσεις) που διεκδικούσαν τότε
ισχύει κάτι τέτοιο...?
πάντως εκτός από νερό που επιτρεπόταν για πρώτη φορά μπορούσες να έχεις μαζί σου θερμός αλλά με νερό μέσα και όχι π.χ. με καφέ...
εγώ είχα ένα μικρό θερμός.
Θυμάμαι πάντως πως κάποιοι καθηγητές τότε είχαν προσπαθήσει να σπάσουν την απεργία.
Το 2020 δεν έχει σχέση με το 1988,ως προς την καθυστέρηση των Πανελλαδικών άλλα τα αίτια τότε και άλλα σήμερα.
Τότε παρότι είχε απεργία όλοι έτρεχαν στα Φροντιστήρια/Ιδιαίτερα χωρίς το φόβο του Κορονοϊού...!!!
και κάποιο Φροντιστές έκαναν μάθημα στον χρόνο μέχρι της πανελλαδικές κάποιοι άλλοι καθηγητές από το Φροντιστήριο όχι...
σε εμένα συνέβη πάντως...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ