Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Έτοιμο το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας - Σε διαβούλευση την άλλη εβδομάδα

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ
Δημοσίευση: 04/04/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε δημόσια  διαβούλευση στο opengov μπαίνει την άλλη εβδομάδα το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο περιλαμβάνει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos, δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι τέλος του μήνα και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (103)

 
George
05 Απρ 2020 12:18

Επιτέλους να βγει. Η καθυστέρηση μέχρι τώρα είναι απαράδεκτη. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης βρίσκονται σε παράταση δύο ετών και τα υπηρεσιακά συμβούλια απαρτίζονται από τα διορισμένα μέλη από την Κυβέρνηση του Σύριζα. Επιτέλους η κυβέρνηση οφείλει να εφαρμόσει το πρόγραμμά της.

 
Περιβαλλοντολόγος
05 Απρ 2020 12:19

Γιατί δεν εντάχθηκαν και οι κτίσεις στελεχών; Άλλο νομοσχέδιο άλλη παράταση αλλο χρόνο ; Υπάρχουν δομές που υπολειτουργούν και περιμένουν εδώ και Χρονια . ....στην απραξία .

 
Don Quijote de la Mancha
05 Απρ 2020 12:36

Κρύφτηκε για λίγο ο ιός και φάνηκε ο πρώτος μάντης...

 
ΑΣΠΑΙΤΕ
05 Απρ 2020 12:45

ελλειψη πρωτοβουλιας ελλειψη ενδιαφεροντος και πληρη αδιαφορια για την 60χρονη ιστορια της σχολης με τους τοσους εξαιρετους εκπαιδευτικους και λυκιαρχες αποφοιτους της ΣΕΛΕΤΕ που στηριξαν την τεχνικη εκπαιδευση για δεκαετιες.Δεν μπορω να καταλαβω οτι δεν υπαρχει δυναμικη αντιδραση των φοιτητων και καθηγητων απεναντι σ αυτη την υποβαθμιση που δεχτηκε η σχολη.Εισπρατουμε σαν οικογενεια ΑΣΠΑΙΤΕ την πληρη απαξιωση της νεας κυβερνησης και ακομα δεν εχουμε χωνεψει την παραμερηση της προηγουμενης.Α Μ Ε Σ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ....................

 
Υπεθ είσαι καλά;
05 Απρ 2020 12:49

Για όλους όσους σχολίασαν για την κατάσταση με την ασπαιτε και πρώην ΤΕΙ. Η κατάσταση μυρίζει μπαρούτι, ίσως αρχίσουν να μπαίνουν λουκετακια στα πρώην ΤΕΙ, εκτός αν έχουν συμφέρον να κρατήσουν κάποιο ανοιχτό και μετά αναμονή, κλασσικά τα ξέρετε αν όχι θα τα μάθετε. Γι'αυτό βλέπουμε ότι κάποιες σχολές κλείσανε και καλά για το καλό των πρωτοετών και αναμένουν αξιολογήσεις κλπ.. Το πρόβλημα των ΤΕΙ φιλτατοι παραμένει και πιστεύω ΘΑ παραμείνει στάσιμο δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η ΕΘΑΕΕ έχει το δικαίωμα να κάνει ντου οπότε θέλει. Θα πει κανείς γιατί δεν τρέχει να προλάβει ότι μπορεί, κλείνουμε 10 μήνες περίπου, ενώ ο ΔΟΑΤΑΠ κάνει παπάδες; Πλέον πραγματικά η ντροπή φαίνεται και μάλιστα από χιλιόμετρα αλλά κάνουν σαν να μη συμβαίνει τίποτα.. Πάει ..αν συνεχίσει έτσι το κόβω να βγαίνει πάλι ΣΥΡΙΖΑ τις εκλογές σε 3 χρόνια, οι φοιτητές ανέρχονται σε μεγάλο ποσοστό και οι περισσότεροι ψηφίζουν... Εκτός βέβαια αν "σερβιριστούν" από το τυράκι που θα τους πετάξουν προεκλογικά.. ξανά.

 
Έλενα
05 Απρ 2020 12:52

@GEORGE 2
Δεν θέλω mails ενθαρρυντικά, δεν θέλω προωθήσεις ΦΕΚ,δεν θέλω γενικόλογα κείμενα. Θέλω σεμινάρια για το πώς θα φτιάξω τα μαθήματά μου στο e-class και πώς θα οργανώσω μια σύγχρονη σε όλα τα επίπεδα. Αν δεν μπορούν τα στελέχη των ΠΕΚΕΣ να το κάνουν τότε άντε γεια. Επίσης δεν θέλω links στα οποία αυτός που τα στέλνει δεν έχει μπει ο ίδιος. Χαιρετίσματα από Β.Α Ελλάδα

 
Έκλαψα...
05 Απρ 2020 13:10

με την ψυχή μου με το Θ!!!
"Μπάτε σκύλοι αλέστε", το λένε στο χωριό μου αυτό! Εναλλακτικά, "όλοι οι καλοί(πλούσιοι) χωράνε" ή "κουτσοί στραβοί, όλοι στον Άγιο Παντελεήμονα".
Όχι βέβαια ότι έχει καμιά σημασία πλέον, αλλά,
-κάτι η "matchmaker" κα. Κεραμέως και οι επαφές της με τους φίλους Αμερικάνους και Κινέζους(λιγότερο φίλους πια),
-κάτι ο ΔΟΑΤΑΠ και η αναγνώριση πτυχίων με τη διαδικασία express, του "τα πάντα όλα",
-κάτι οι κ.κ. Μητσοτάκης και Γεωργιάδης, που "χτίζαν στην άμμο παλάτια" με τα ξενόγλωσσα,
πώς να μην κλαίμε με "μαύρο δάκρυ"? Ε ήρθε τώρα και το Θ και μπήκε και το κερασάκι!

 
Πολύ κρίμα
05 Απρ 2020 13:44

Σπεύδω να παρατηρήσω ότι η ψήφιση ενός νομοσχεδίου για τις κρίσεις στελεχών και τις νέες δομές εκπαίδευσης δεν σηματοδοτεί αυτόματα και την προκήρυξη νέων κρίσεων, οι οποίες καθορίζονται σε μεταγενέστερο χρόνο με εγκυκλίους. Συνεπώς άλλο πράγμα η χάραξη πολιτικής που έχει ήδη από το 2017 παρουσιαστεί και το νέο πολυαναμενόμενο (μάλλον άδικα) νομοσχέδιο που δημιουργεί (υποτίθεται) νέα δεδομένα και άλλο η ανανέωση των στελεχών εκπαίδευσης. Οι ειδικές συνθήκες που προκάλεσε ο κοροναϊός ήταν ιδανική συγκυρία να διαβουλευθούμε επί των άρθρων του νομοσχεδίου. Να δοθεί η δυνατότητα να συζητηθεί και να καθιερωθεί ένα πλαίσιο αποδεκτό από όλους, ώστε να μην έχουμε τέσσερα διαφορετικά νομοθετήματα επί του θέματος μέσα σε μία δεκαετία, όπως συνέβη στην τελευταία (προσμετρώ μάλλον ιδανικά και το πολυαναμενόμενο στα τέσσερα). Δυστυχώς..... δεν υπάρχουν αντανακλαστικά. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν από διετίας ολοκληρώσει τη θητεία τους και οι Διευθυντές Σχολείων την ολοκληρώνουν το καλοκαίρι. Τι πιο απλό από το να κριθούν και οι δύο κατηγορίες και να γίνουν κρίσεις ΣΕΕ ή Συμβούλων του χρόνου, όταν ολοκληρώνεται και η θητεία αυτών. Πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα; Πολύ κρίμα!

 
Να δοθούν προτεραιότητες
05 Απρ 2020 13:46

Φρονώ πως οι προσλήψεις ιεροδιδασκάλων και ψυχολόγων πρέπει να είναι προτεραιότητα του κράτους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται κάλλιστα και με καθεστώς μερικούς απασχόλησης ή εθελοντικώς εις τα σχολεία μας.

 
Ανώνυμος
05 Απρ 2020 14:21

Η τράπεζα θεμάτων είναι κάτι σαν ξαναζεσταμένο φαγητό που δεν τρώγεται. Έλεος!!! Επτά χρόνια έχουν περάσει από τότε που θεσμοθετήθηκε (2013) και κάτι καινούργιο δεν έχουν να προτείνουν για το λύκειο από τότε. Με άλλα λόγια η ίδια καραμέλα!!! Με αυτά τα παρωχημένα μυαλά η παιδεία δεν πρόκειται να πάει μπροστά.

 
Υπεραισιοδοξία
05 Απρ 2020 14:27

Το ποτήρι δεν είναι απλά μισογεμάτο, έχει ξεχειλίσει, το ήπιαμε και δε σταματάει να γεμίζει από το φανταστικό βαρέλι που έχουμε φτιάξει στο κεφάλι μας.

Διορθωτικές αλλαγές στη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια;

 
ΣΤΕΦ πρωην ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
05 Απρ 2020 14:30

Ποσο πρεπει να παρακαλαμε πια γι αυτο στο οποιο εχουμε δικαιωμα εκ των πραγματων να περιλαβετε δηλαδη μια ρυθμιση για το τι θα γινει με τους Μηχανικους φοιτητες στα ηδη καταργημενα τμηματα του πρωην Τει Στερεας-Χαλκιδα ο οποιοι μαζι με ττην Στεφ Κοζανης και την Ασπαιτε ειναι τα μονα ΤΕΙ στα οποια δεν δοθηκε δυνατοτητα απο τον προκατοχο σας να αναβαθμιστουν με τα αντιστοιχα φυσικα εξαμηνα! Μονο τα Ευρωπαικα Δικαστηρια θα μπορουσαν να σας βαλουν ολους στη θεση σας. Το προβλημα ειναι η διασπαση των φοιτητων αυτων αλλιως σουλεγα..

 
Kostika Pane
05 Απρ 2020 14:41

Εδώ π κόσμος καίγεται ....Είναι η κατάλληλη ώρα τώρα?

 
η κατάλληλη ώρα
05 Απρ 2020 15:04

για διαβούλευση είναι ΤΩΡΑ που κάθονται όλοι ηρεμα: να κατατεθούν απόψεις για ΟΛΑ , να τις επεξεργαστούν και ό,τι είναι να έρθει ας έρθει προς ψήφιση με τη νέα σεζόν.
ημίμετρα, αηδίες, προχειροδουλειά, γονατογραφίες και μπαλώματα ΑΣΥΓΓΝΩΣΤΑ

 
δεν ξεχνώ εύκολα
05 Απρ 2020 15:14

ενώ ο προηγούμενος νόμος επιλογής διευθυντών όριζε την δήλωση της σειράς των σχολείων να γίνεται στο τέλος μετά την ανακοίνωση του συνόλου των μορίων(νόμος ΣΥΡΙΖΑ), ο τωρινός νόμος (επίσης του «αμερόληπτου» ΣΥΡΙΖΑ) ορίζει η δήλωση των σχολείων να γίνεται στην αρχή δηλ. με την υποβολή της αίτησης. Για να δούμε ο επόμενος νόμος, τι θα προβλέπει σε αυτό το κρίσιμο για την αμεροληψία σημείο.

 
Τάκης
05 Απρ 2020 16:18

Σε μια κρίση και σε νέα δεδομένα για την εκπαίδευση, όπως τώρα με την εξ αποστάσεως, χρειάζονται ικανά στελέχη και άξια για να μπορούν να καθοδηγήσουν.
Σήμερα λοιπόν υπάρχουν διωχθέντες Σχολικοί Σύμβουλοι, από την προηγούμενη κυβέρνηση, με εξειδικευμένες γνώσεις στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και στις Νέες Τεχνολογίες, αφού πολλοί Σύμβουλοι ήταν και είναι επιμορφωτές στο Β΄ Επίπεδο και δεν έχουν μια θέση ευθύνης, ώστε να καθοδηγήσουν στα νέα δεδομένα τους εκπαιδευτικούς και να είναι πραγματικά συμπαραστάτες τους.
Αφήστε, τους χωρίς γνώσεις, συντονιστές στις θέσεις τους, οι οποίοι σε ποσοστό 90% τουλάχιστον στην Αττική, φάνηκαν κατώτεροι των δύσκολων περιστάσεων στην παρούσα κρίση στο να καθοδηγούν τους Συναδέλφους τους Εκπαιδευτικούς.
Κυρία υπουργέ είστε άτολμη να πάρετε γενναίες αποφάσεις και να επαναφέρετε ικανά και άξια στελέχη, που αν θέλετε θα βοηθήσουν την εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου που σήμερα είστε υπουργός. Θα το βρείτε μπροστά σας.

 
εδώ ο κόσμος χάνεται
05 Απρ 2020 16:18

Ευτυχώς που της είπαν οτι πρέπει να καθυστερήσει! Να της πουν ακόμη πρέπει να σταματήσουν όλες οι "μεταρρυθμίσεις" του ποδαριού γιατί μόνο αρρυθμίες προκαλούν. Η οικοδομή θέλει ξαναχτίσιμο σε καινούργιο οικόπεδο και όχι μερεμέτια και μάλιστα σε τέτοιες συγκυρίες.

 
ΣΣ
05 Απρ 2020 17:00

Να ζητηθεί από το ΥΠΑΙΘ να απαντήσει γιατί δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ στο Νέο Νομοσχέδιο... Μήπως θεωρούνται θέματα ησσονος σημασίας;

 
Τάκης
05 Απρ 2020 17:14

Ανώνυμε, η τράπεζα θεμάτων ήταν ότι καλύτερο πήγε να εφαρμοστεί στα σχολεία την τελευταία 10ετία.
Δεν πρόκειται για ξαναζεσταμένο φαγητό, καθώς ποτέ δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε. Την πρώτη χρονιά την έβαλαν άρων άρων, ενώ τη δεύτερη, τη στιγμή που ένα δημόσιο σχολείο δούλευε καλύτερα από τα τελευταία 20 χρόνια τουλάχιστον, την κατήργησαν.
Μακάρι να την επαναφέρουν και, γιατί όχι,με επιτηρητές από άλλα σχολεία!!!

 
Rip
05 Απρ 2020 17:44

Εδώ ο κόσμος χάνεται... Όσοι καιγεστε για θέσεις στελεχών κλπ διαβάστε το άρθρο και συγκεκριμένα το.. δεν..... Ας είμαστε καλά πρώτα, μετά τα παιδάκια που έχουν εξετάσεις και τα άλλα θα γίνουν

 
@ Τάκης
05 Απρ 2020 19:00

Η τράπεζα θεμάτων είναι κάτι σαν το κερασάκι στην τούρτα, δηλαδή πρέπει να θεσμοθετηθεί σε τελικό στάδιο όταν:
1) Αλλαγή στα προγράμματα σπουδών για την ακρίβεια αλλαγή στην φιλοσοφία του τρόπου διδασκαλίας και εξέτασης των μαθημάτων.
2) Μείωση της ύλης κατά 40 με 50%. Η ύλη πρέπει να περιορίζεται στα βασικά.
3) Μείωση των μαθημάτων σε γυμνάσιο και λύκειο κατά 50%. Μπορεί αυτό να μην συμφέρει διάφορες συντεχνίες αλλά πρέπει να γίνει ώστε να επιτευχθεί η αφομοίωση της ύλης. Ειδικά στο λύκειο το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να είναι έτσι ώστε το 30% να είναι γενική παιδεία και το 70% κατεύθυνση (όχι πάνω από 7 μαθήματα, εκ των οποίων τα 2-3 θα είναι γενικής παιδείας και τα άλλα 4-5 κατεύθυνσης-προσανατολισμού). Δεν θα ξεχάσω όταν εγώ έπρεπε στην β λυκείου να δώσω 18 μαθήματα με τράπεζα θεμάτων (εκ των οποίων τα 2 ήταν μόνο προσανατολισμού), κάτι που δεν εφαρμόστηκε και δικαίως κατά τη γνώμη μου δεν εφαρμόστηκε υπό αυτές τις συνθήκες.
4) Αλλαγή εξεταστικού συστήματος από την α΄γυνασίου και όχι από την α΄λυκείου ώστε τα παιδιά να έχουν βάσεις από το γυμνάσιο και να μην ζορίζονται τόσο στο λύκειο. Δηλαδή το νέο σύστημα εισαγωγής θα πρέπει να αρχίσει από αυτούς που θα εισαχθούν στη βαθμίδα του γυμνασίου το 2020-21 και θα αποφοιτήσουν από το λύκειο το 2026 (σε βάθος εξαετίας). Προς αυτή την κατεύθυνση κρίνω ορθό η τράπεζα θεμάτων να εφαρμοστεί από τους μαθητές που το Σεπτέμβρη θα φοιτήσουν στην α γυμνασίου και κάθε χρόνο να επεκτείνεται και στις άλλες τάξεις.
5) Σοβαρή επιμόρφωση και αξιολόγηση (και όχι αυτή της πλάκας που πάνε να φέρουν) του κάθε εκπαιδευτικού ατομικά.
6) Μείωση μαθητών στις αίθουσες. Το κάθε τμήμα θα πρέπει να έχει 15 άτομα.
7) Δυνατότητα φροντιστηριακής ενίσχυσης μετά το πέρας των μαθημάτων στα μαθήματα που ενδεχομένως οι μαθητές υστερούν.
8) Καθηγητές στη θέση τους από τον Σεπτέμβρη
Αν δεν γίνουν τα προαναφερθέντα και εφαρμοστεί υπό τις συνθήκες της εποχής Λοβέρδου-Αρβανιτόπουλου θα είναι κάτι σαν ξαναζεσταμένο φαγητό και σε 2-3 χρόνια θα οδηγηθούμε πάλι στην κατάργηση της (που αυτό θα γίνει).

 
Παρα-εκπαιδευτικος
05 Απρ 2020 19:14

Έτσι περνάνε τα νομοσχέδια; Εν μέσω πανδημίας και κοινωνικού αποκλεισμού; Με ποιον θα κάνετε διάλογο; Εδώ τα φετινά θέματα δεν μπορείτε να λύσετε με ασάφειες επί ασαφειών, που ο κάθε εκπαιδευτικός καλείται να λύσει με βάση το νόμο των πιθανοτήτων! Έλεος! Μήπως σας βόλεψε η πανδημία. Λίγος σεβασμός στην ελληνική κοινωνία και κυρίως στα παιδιά μας δεν βλάπτει!!!

 
Ένας
05 Απρ 2020 19:23

Τις κρίσιμες ώρες που περνάει η πατρίδα μας φαίνεται πόσο μικρή είναι η υπουργός μας. Κανένα όραμα παιδείας, καμία μεθοδική στόχευση, κανένας σχεδιασμός. Συνεντεύξεις επί συνεντεύξεων. Δεν βαριέται να λέει κάθε μέρα τα ίδια και σε άλλο κανάλι; Κρίμα, κρίμα. Κι όμως αυτή η χώρα εχει πνευματικούς ανθρώπους, που θα μπορούσαν να στήσουν αληθινή παιδεία. Δεν μας αξίζει να έχουμε Υπουργό Παιδείας μια που νοιάζεται μόνο για την αναγνωρισιμότητα.

 
Αστρίτης
05 Απρ 2020 19:31

Είναι φανερό πλέον ότι με την ΑΣΠΑΙΤΕ δεν ασχολείται κανείς. Γιατί άραγε; Μία παράγραφος χρειάζεται για να διορθωθεί το μεγάλο κακό που έχει τελεστεί εις βάρος της ΑΣΠΑΙΤΕ. Αλλά, εδώ δεν βρήκαν χρόνο εδώ και 9 μήνες να αντικαταστήσουν τη Διοίκηση της Σχολής που διόρισε ο ΣΥΡΙΖΑ, θα ασχοληθούν με την άρση της αδικίας;

 
Σ.Κ.@ Ο Μάντης και η τραπουλά του στην μετα-κορωνοιό εποχή.
05 Απρ 2020 19:42

[Αφήστε,τους ,χωρίς γνώσεις, Συντονιστές στις θέσεις τους..],Τάκης

Έχεις δίκιο αγαπητέ Τάκη και άδικο συγχρόνως.Δίκιο γιατι ο 4547 "κλείδωσε" τους ΣΕΕ μέσω της αριστερής χηνοφανφάρας της συλλογικότητας στα γραφεία τους,για να έρθει ο κορωνοιός στη συνέχεια και να τους κλειδώσει μέσα στα σπίτια τους...!Κατ' ευφημισμόν ο παραλληλισμός..!!Ευτυχώς γι' αυτούς,τα βρήκε σκούρα το Υπουργείο με την ΕξΑΕ και εκεί που θα τους τέλειωνε τον Μάη,ανέκρουσε πρύμνα,τους έβαλε δυνατά στην ΕξΑΕ ,τους αναγόμωσε,και αφού δεν προλαβαίνει για πολλά πολλά ως το καλοκαίρι αφού έχει τον βραχνά των Πανελληνίων ,μεταθέτει, ορθά και δίκαια βέβαια την αποδόμηση του θεσμού των ΠΕΚΕΣ για το επόμενο σχολικό έτος..!!!Τί απίθανη χώρα..Πρώτα σου απαιτώ να πράξεις το υπαλληλικό σου καθ΄'ηκον με ζήλο, να βάλεις πειθήνια μια γερή πλάτη για την ΕξΑΕ και μετά ,βγάζω τοι νέο νόμο από το συρτάρι,τον ψηφίζω και σε αποδομώ!!Δυστυχώς έτσι δείχνουν τα πράγματα..Το 95% αυτών των εργατικών μελισσών των ΣΕΕ ασχολείται μανιωδώς!!! με την ΕξΑΕ με μεγάλη επιτυχία...Κι εγώ,πίσω απ' το παράθυρο,μειδιώ με ένα καβαφικό μειδίαμα πάντα στα χείλη, καθώς ασχολούμαι λίγο με την πιο αρχαία μέθοδο της αποστολής επιμορφωτικού υλικού-αυτή των ε-mail - στους εκ/κούς του κλάδουμου,αλλά ως γνήσιος νιτσεικός κοιτάζω πάντα τον κόσμο,με μισό ματι, με καχυποψία γιατί ανήκω στο 2%, που βλέπει τις μεταβαλλόμενες αποφάσεις των πολιτικών μας με βάση την εκάστοτε συγκυρία με περρισή,με περρισή καχυποψία..Το πονηρό μας το σύστημα λοιπόν, αποφάσισε απ' ότι φαίνεται,να κλείσουν την τριετία οι ΣΕΕ,εξαιρώντας από την επικείμενη διαβούλευση τα εδάφια για τις επιλογές των νέων στελεχών...Γκρίνια ..γκρίνια..'αρχισε πάλι..ένθεν και ένθεν..για τους υποστηρικτές των κρίσεων Fast Track !!!Γι' αυτούς τους διωχθέντες συναδέλφους μου, που γράφεις, έχυσα πολύ μελάνι επώνυμα στο ESOS για τις ματσακανιές που τους έγιναν στις τελευταίες κρίσεις...και δέχθηκα και επιθέσεις.Με είπαν,πρώην Πασόκο,γιατί έγραφα ότι ο αείμνηστος Αντρέας Παπανδρέου έφτιαξε τον δημοκρατικό θεσμό των ΣΣ που ο Συριζα κατάργησε, και υμνητή της ΝΔ!! γιατί υποστήριζα ότι θα επανέλθει η δίκαιη μοριοδότηση, κατά τα συστήματα των κκ.Γιαννάκου και Διαμαντοπούλου, που μοριοδοτούσαν τα πάντα,(δεύτερα διδακτορικά,δεύτερα μάστερ,κλπ.) Να που τώρα δικαιώνομαι..Επειδή όμως είχα μια καθαρή εικόνα της σύνολης δράσης των ΣΣ στη ΔΕ για τέσσερα και πλέον χρόνια ως Πρ.ΕΠΚ,,και των ΣΕΕ επίσης ως νυν ΣΕΕ ,τώρα σε πληροφορώ ότι πέφτεις έξω για τις ικανότητες και τη δουλειά των δεύτερων, που μπορούν να την αποτιμήσουν μόνο οι Προιστάμενοι τους,οι 13 ΠΔΕ και φυσικά η επίσημη, θεσμικά, αξιολογούσα αρχή , η ΑΔΙΠΔΕ, οταν έρθει η ώρα..Το 70% ,σε πληροφορώ, των ΣΕΕ, που συντίθεται από ένα 60-70% των πρώην ΣΣ, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους πρώην επαρκείς ΣΣ,που κι αυτοί δεν ήταν τελικά 100% επαρκείς...Δε γίνεται να μην έχεις ΤΠΕ Α στην εποχή των ΤΠΕ και να θέλεις να καθρεφτίζεσαι ως Σχολικός Σύμβουλος..Μιλάμε λοιπόν μόνο για τη διαφορά στα θεσμικά πλαίσια που αφορούν στα πεδία δράσης των δύο κατηγοριών των στελεχών της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης.Ο 4547,το ξαναγράφω για άλλη μια φορά,βούλιαξε μέσα στον σεχταριστικό αριστερισμό του για μια επαναλλαμβανόμενη στη δουλειά μας σε βαθμό εκνευρισμού συλλογικότητα ,που απλώς βραχυκύκλωνε τις ατομικές δράσεις μας...Θα βγει ο νέος νόμος και θα δείτε,όπως το ξαναέγραψα, ότι η δίκαιη μοριοδότησή του,η δίχως κόφτες,δεν θα είναι πόνημα κάποιων κομπλεξικών κομματικών στελεχακίων, που η κύρια μέριμνά τους ήταν η καθολική αποδόμηση του θεσμού και των προσώπων που απάρτιζαν τον θεσμό των ΣΣ όπως έγινε με τον 4547...Θα με ξαναονοματίσουν τα φανατικά συντρόφια πασοκοδεξιό,γιατί, εδώ και καιρό, γράφω ότι η μοριοδότηση θα ακολουθήσει το δίκαιο σύστημα της κ.Γιαννάκου,όπερ και έγινε..Το 60% και βάλε των ΣΕΕ,που θα έχουν διδακτική προυπηρεσία 10 χρόνια και εκπαιδευτική 15 και ΤΠΕ Α (αυτές θα είναι οι προυποθέσεις για να υποβάλλει κανείς υποψηφιότητα) θα γίνουν ΣΣ,με.. περίπατο.. ως κάτοχοι διδακτορικών,μεταπτυχιακών τίτλων,δεύτερων μεταπτυχιακών και πτυχίων, τίτλων ξένων γλωσσών Β2 και άνω, και πλούσιων συγγραφικών και επιμορφωτικών έργων,κλπ.Αν γίνουν ματσακανιές,λογικά δεν θα υπερβαίνουν το 1-2%...έτσι πιστεύω... και ελπίζω να μην διαψευστώ.Δεν υποστηρίζω όμως το ίδιο και για τις κρίσεις των ΔΕ που θα προηγηθούν...αυτό όχι...δεν αλλάζουμε..στη διοίκηση θέλουμε να κάνουν κουμάντο οι δικοί μας.Ποιοί δικοί μας?Τι μεσαιωνισμός είναι αυτός?"Δικοί μας" είχα πει στον τεως πρόεδρο της Μοφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ,σε μια τηλεφωνική κρίσιμη επικοινωνία,όταν παιζόταν ο μεγάλος κόφτης των θητειών,"είναι όσοι μπορούν να φέρουν σε πέρας το έργο με την μέγιστη αποτελεσματικότητα'.Μου απάντησε τότε ότι "αυτό είναι νεοφιλελεύθερο"..
όπερ έδει δείξαι..Ο νεοφιλελευθερισμός είναι δω και άντε να τον ανατρέψετε εσείς που τον ξαναφέρατε..‎

 
Παραμύθι χωρίς όνομα
05 Απρ 2020 20:36

Γιατί δεν περιλαμβάνονται τελικά τα στελέχη εκπαίδευσης; Το θέμα είναι τί έλεγε η κυρία πριν τις εκλογές
και τί κάνει τώρα, δηλαδή τα τελείως αντίθετα, άρα τίθεται θέμα αξιοπιστίας της ίδιας, αυτό είναι το σοβαρότερο, πιστεύω

 
Φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ
05 Απρ 2020 20:54

Με την ΑΣΠΑΙΤΕ θα υπάρξει κάποια ενημέρωση για το τι θα γίνει; Θα ασχοληθείτε καθόλου; Πιστεύαμε ότι ο Φύλης και ο Γαβρόγλου μας έχουν ξεχασμένους, αλλα δυστυχώς φαίνεται ότι η ιστορία συνεχίζεται και με την σημερινή κυβέρνηση.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι η μοναδική σχολή στην Ελλάδα, με 5 έτη σπουδών και 300 ECTS. Στην Ευρώπη, αυτό θεωρείται Bsc + Msc... Εδώ στην Ελλάδα ξεχασμένους μας έχετε στο νέο πανεπιστημιακό χάρτη.
Κάντε κάτι, μην παίζετε με τους κόπους των νέων αλλά και τις πλάτες των οικογενειών τους.

 
Φοιτητής Ασπαιτε
05 Απρ 2020 21:32

Κυρία υπουργέ. Άμεση τροποποίηση του νομοσχεδίου και ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο νομοσχέδιο!! Αυτο που κάνετε είναι βασανιστικό για εμάς. Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί!

 
Στράτος
05 Απρ 2020 21:40

Ας επιχειρήσω ένα ψύχραιμο σχόλιο μέσα στον καταιγισμό σχολιασμού.

Η αναβολή της ψήφισης ρυθμίσεων για επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και Δομές Εκπαίδευσης επιλέχτηκε προφανώς καθώς με τις επικρατούσες συνθήκες δεν θα μπορούσε να εκκινήσει ούτε κυρίως να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής στελεχών μέχρι το καλοκαίρι (συνεδριάσεις επιτροπών επιλογής, συνεντεύξεις κλπ). Επομένως αυτό που αναμένεται πλέον είναι οι αποφάσεις παρατάσεων θητείας για όλα τα στελέχη (Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές σχολείων κλπ.). Σημαντικό, να παραταθεί, μαζί με τη θητεία των Διευθυντών σχολείων και η ισχύς των κυρωμένων πινάκων ώστε στις περιπτώσεις που Διευθυντές σχολείων συνταξιοδοτηθούν ή προκύψουν κενές ή κενούμενες θέσεις για διάφορες άλλες αιτίες, αυτές να καλύπτονται από τους πίνακες και όχι από αναπληρωτές, που όπως φάνηκε από τις περιπτώσεις αναπληρωτών Διευθυντών Εκπαίδευσης, είναι προβληματική επιλογή.

Ασφαλώς και επείγει η ψήφιση ρυθμίσεων που αφορούν στους μαθητές (εισαγωγή σε ΑΕΙ, κλπ).

Άκυρο χρονικά και με τις τρέχουσες συνθήκες να δρομολογηθεί η αξιολόγηση, έστω κι αν αυτή αφορά σε αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων από Σεπτέμβριο.

Κατανοώ ότι κάποιοι θέλουν να ψηφιστούν οι απαραίτητες διατάξεις για την προώθηση της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών που θα ενταχθεί (ή έχει ήδη ενταχθεί;) στο ΕΠΣΑ. Αλλά είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή;

 
Ασπαιτε
06 Απρ 2020 00:12

Τι θα γίνει με την ασπαιτε κα κεραμεως; πάλι μας αγνοείται; επιτέλους πράξτε κάτι σωστό για την σχολή μας... Ντροπή...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.