Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Της “Χημείας” έγινε σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Μετά από λάθος της ΚΕΕ σε Χημικό Τύπο το οποίο επισήμαναν οι υποψήφιοι
Δημοσίευση: 26/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο παραπάνω τίτλος του ρεπορτάζ μας θα μπορούσε να ήταν  διαφορετικός εάν δεν συνέβαιναν στις σημερινές Πανελλαδικές Εξετάσεις , στο μάθημα της Χημείας  (Νέο και παλαιό Σύστημα) τα ακόλουθα:

Υποψήφιοι από διάφορα Εξεταστικά Κέντρα επισήμαναν στους επιτηρητές ότι στο θέμα Β3 στη Χημεία υπάρχει ένα λάθος .

Συγκεκριμένα στο Χημικό Τύπο η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων που επιλέγει τα θέματα έβαλε στη ρίζα παρενθέσεις, κάτι που είναι λάθος.

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δέχθηκε ερωτήματα από τα Εξεταστικά Κέντρα εάν τελικά είναι σωστό ή λάθος αυτό που χαρακτηρίσουν οι υποψήφιοι ως λάθος.

Αμέσως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απάντησε στα Εξεταστικά Κέντρα με τη γνωστή ορολογία “Καμία Απάντηση” που πρακτικά σημαίνει ότι αυτό  που ερωτούν οι υποψήφιοι είναι άστοχο και χωρίς καμία αξία.

Έτσι οι επιτηρητές ενημέρωσαν τους υποψήφιους έλαβαν απάντηση από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ότι αυτό που χαρακτηρίζουν ως λάθος δεν ισχύει.

Μετά από δέκα λεπτά ακολουθεί δεύτερη απάντηση από τη  Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων    με την οποία παραδέχεται ότι οι υποψήφιοι είχαν δίκαιο  και ζητά να διορθωθεί ο Χημικός Τύπος.

Ακολούθησε ενημέρωση των υποψηφίων από τους επιτηρητές δίνοντας τη διόρθωση όπως αρχικά  την επισήμαναν οι υποψήφιοι.  

 

Σχόλια (67)

 
Βέρα
27 Ιουν 2020 08:10

Ντροπή για την ΚΕΕ ..ντροπή για το Υπουρείο ....και αγαπητό esos να αναρτήσετε το δελτίο τύπου της Ενωσης Ελλήνων Χημικών για τα θέματα των εξετάσεων στο μαθημα της Χημείας ..λέει πολλά ....ενα μικρό αποσπασμα "Δυστυχώς τα θέματα ήταν δυσκολότερα από αυτά της περσινής χρονιάς που ήδη εθεωρούντο από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών, χωρίς το αναμενόμενο επιστημονικό βάθος και μακριά από την παιδαγωγική αντίληψη εξέτασης. Τα θέματα ήταν επίσης χωρίς διακριτική ικανότητα, που θα έδινε τη δυνατότητα σε κάθε μαθητή να πετύχει βαθμό αντίστοιχο των ικανοτήτων και της προετοιμασίας του, αλλά αντιθέτως υποβάθμισαν οριζόντια όλους τους μαθητές και το έργο των καθηγητών τους, σπρώχνοντας τις επιδόσεις όλων προς τα κάτω και στη μετριότητα. Για άλλη μια φορά η Χημεία έπεσε θύμα της έλλειψης διδασκαλίας της στις προηγούμενες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της απόστασης αντίληψης μεταξύ της επιτροπής θεμάτων και του συνόλου των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Εν κατακλείδι η Ένωση Ελλήνων Χημικών θεωρεί ότι τα φετινά θέματα χαρακτηρίστηκαν από ασάφειες, χρονική ασφυξία και αρκετά εκτός της λογικής της διδασκαλίας του μαθήματος.

 
Χαρα
27 Ιουν 2020 09:09

Η απολυτη ξεφτιλα! Για ποιες επιτροπες μιλαμε;Ειμαι εκπαιδευτικος χημικος χρονια βαθμολογητρια κ τετοια θεματα δεν ξαναειδα.Ομολογω δημοσια οτι ουτε εγω δεν μπορεσα να τα λυσω σε τοσο χρονο.Σε ποιους απευθυνομαστε;Στα παιδια που βιωσαν τον πανικο της πανδημιας κ την εξ αποστασεως εκπαιδευση.Ντροπη!

 
Φυσικος -ηλεκτρονικος μηχανικος
27 Ιουν 2020 11:03

@Π19
Νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο. Οι σχολες πληροφορικης και οι μηχανικων Η?Υ διδασκουν κωδικα , εφαρμογες φυσικης και μαθηματικα. Ο κωδικας ειναι γνωστο οτι αποτελει προεκταση και εφαρμογη των μαθηματικων , οποτε δικαιως οι σχολες πρεπει να ανοικουν στο 2ο πεδιο. Δεν γινετε να εισαγεσαι σε σχολη ηλεκτονικων μηχανικων και στην μοντερνα εκδοχη της Μηχανικων Η/Υ χωρις να εχεις διδαχθει φυσικη.Αυτο ομως δεν προκειτε να γινει γιατι ετσι συρικνωνεται το 4οπεδιο. Ειναι ωρα το συστημα αυτο των πανελληνιων να αντικατασταθει απο κατι αλλο ,δικαιοτερο ,αξιοκρατικοτερο ,ουσιωδες και μη καταστροφικο

 
Αννα
27 Ιουν 2020 11:19

Αίσχος. Πεταματοζωα τα παιδια μας

 
Ευα
27 Ιουν 2020 12:39

Οι πανελληνιες φετος ηταν οι πανελληνιες της ντροπης!!? Ενα μεγαλο μπραβο στην κυρια υπουργο που με την εξ αποστασεως διδασκαλια καλυψε την υλη των πανελληνιων!!!!Η επιτροπη απο που προηλθε; Απο τους αριστους του Κολωνακιου; Οταν ως εκπαιδευτικοι με χρονια εμπειρια δεν ανταποκρινομαστσν στα θεματα τι περιμεναμε απο τα παιδια;Για αλλη μια φορα η Ελλαδα πληγωνει τα παιδια της.Ηδη η υπουργος επρεπε να δηλωσει παραιτηση απο χθες!!!!!

 
Κωστας
27 Ιουν 2020 12:47

Πρωτη φορα ως επιτηρητης στις πανελληνιες μετα απο εικοσι χρονια υπηρεσιας εκλαιγα κι εγω μαζι με τα παιδια!!! Τα παιδια που χαλασαν τα ματακια τους να διδασκονται μεσα απο την οθονη του υπολογιστη.Οντως στη χημεια η επιτροπη εβγαλε το αχτι της!Εκπαιδευση μονο για τα παιδια των κολλεγιων!!! Τα παιδια του λαου που μαχονται για μια θεση στον ηλιο με ψυχη κ σθενος κ σεβασμο στον ανεργο πατερα τα εκτελεσατε !

 
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
27 Ιουν 2020 13:10

Αίσχος δεν έχω να πω τίποτα άλλο νροπή τους που δεν σέβονται τον κόπο και την αγωνία των παιδιών πρέπει να παραιτηθούν όλοι. Δεν είναι άξιοι μας κυβερνούν. Και πάλι ΝΤΡΟΠΉ

 
Δημητρης
27 Ιουν 2020 13:59

Αίσχος για την δοκιμασία που έβαλαν στα παιδια στο μάθημα της ΧΗΜΕΙΑΣ Ντροπή τους.

 
Άδικος κόπος
27 Ιουν 2020 14:14

Πλέον πιστεύω ότι του χρόνου θα γίνει και σημαντική μείωση εισακτέων, ώστε να σπουδάζουν μόνο οι λίγοι. Με τα φετινά θέματα Χημείας, Φυσικής και Βιολογίας τύχη έχουν μόνο όσοι είχαν "υποψιασμένους" καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα. Σε υψηλοβαθμες σχολές μόνο αυτοί θα έχουν τύχη.

 
BLAST
27 Ιουν 2020 15:26

@Μαθηματικά και Φυσική
Τα μαθηματικά και η φυσική είναι δευτερεύοντα αντικείμενα για τα τμήματα πληροφορικής, προφανώς το πρωτεύον είναι η ίδια η πληροφορική (τι, όχι;). Επομένως, αρχικά θα πρέπει ΟΛΑ τα τμήματα πληροφορικής να ενταχθούν στο πεδίο επιστημών οικονομίας και πληροφορικής. Επιπλέον, η πληροφορική, ως η γλώσσα της επιστημονικής μοντελοποίησης σήμερα, θα πρέπει να εισαχθεί τόσο στο πεδίο των θετικών σπουδών όσο και σε αυτό των σπουδών υγείας & ζωής (DNA=STRING). Είναι ξεκάθαρη υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών αυτών των κλάδων να εισάγονται στα πανεπιστήμια υποψήφιοι που δεν ξέρουν να γράψουν ένα "hello world". Στις Η.Π.Α στο Λύκειο οι μαθητές πλέον παίρνουν μαθήματα πληροφορικής αντί για άλγεβρα. "Η πληροφορική είναι τα νέα μαθηματικά". Το εννοούμε.

 
Ηλίας
27 Ιουν 2020 16:10

Η σωστή διατύπωση του ερωτήματος θα έπρεπε να είναι: "Βρείτε το λάθος στο χημικό τύπο και στη συνέχεια απαντήστε το ερώτημα" ...

 
sa
27 Ιουν 2020 16:27

Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός κατάληψης θέσης σε πανεπιστημιακή σχολή. Τα θέματα είναι τα ίδια για όλους τους υποψηφίους. Ας αφήσουμε τον λαικισμό και την πολιτική σκοπιμότητα στην άκρη.

 
Πε19
27 Ιουν 2020 17:23

Στο σχολείο μου την Παρασκευή ημέρα εξετάσεων της ΑΟΘ στις 10 30 είχαν φύγει οι καλοί και 11 είχαν φύγει όλοι στις άλλες μέρες 12 και

 
ποιητρια
27 Ιουν 2020 18:29

Ρωτησατε τα παιδια στο θεμα της εκθεσης/ποια είναι η σχέση σας με το βιβλίο και την ποίηση;Κι εγώ ως χημικός και μάνα ρωτώ την κυρία υπουργό;Εσείς, κυρία Κεραμέως τι σχέση έχετε με την εκπαίδευση;Ιδού η απορία!

 
ανοιχτο πανεπιστημιο
27 Ιουν 2020 19:40

δευτερευοντα μαθηματικα και η φυσικη.η αποτυχια δυστυχως στις πανελλαδικες αφηνει πολλα σημαδια σε καποιους

να

 
Εκπαιδευτικός
27 Ιουν 2020 20:07

Μια είναι η λύση ΠΟΣΟΣΤΟ στις κοινές σχολές. Εκεί θα φανεί η αδικία που γίνεται χρόνια τώρα σε βάρος της θετικής και σε όφελος όλων των άλλων κατευθύνσεων. Αλλά δε υπάρχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να γίνει κάτι τέτοιο.

 
Μαριος
27 Ιουν 2020 22:50

Μια και θα τρεξει κ η αξιολογηση οφειλω κι εγω ως πατερας να αξιολογησω την επιτροπη εξετασεων ειδικα για τη χημεια.Συγχαρητηρια! Γινατε ηρωες.Για εσας θα μιλαει η γενια που βιωσε την πανδημια του covid 19 και θα γραψουν και ποιημα με τιτλο.: Μπαλαντα στην αδοξη επιτροπη των αιωνων!!!!!

 
Ενιαίο πεδίο Επιστημών και Μηχανικών
27 Ιουν 2020 22:50

Όπως είναι στο ίδιο πεδίο τα πενταετή τμήματα Γεωπονίας με τα τετραετή τμήματα Περιβάλλοντος και Βιολογίας, έτσι είναι παράλογο να διαχωρίζονται τα τμήματα Πληροφορικής με βάση τη διάρκεια σπουδών τους.

Η Πληροφορική σχετίζεται με τις υπόλοιπες επιστήμες και τις σπουδές μηχανικών, όπου τα μαθήματα έχουν ως προαπαιτούμενα γνώσεις μαθηματικών και φυσικής.

Είναι αδύνατον να κατανοήσουν οι φοιτητές κεφάλαια πχ. στις Τηλεπικοινωνίες και τα Δίκτυα χωρίς να γνωρίζουν Διαφορικές Εξισώσεις, για τις οποίες προαπαιτούμενα είναι ο Λογισμός και η Γραμμική Άλγεβρα, και Στοχαστικές Διαδικασίες, πάλι προαπαιτούμενα ο Λογισμός, οι Πιθανότητες και η Στατιστική.

Οι αλγόριθμοι πχ. των Δομών Δεδομένων ή της Τεχνητής Νοημοσύνης αποδεικνύονται και ελέγχονται για την ορθότητά τους με μαθηματικό φορμαλισμό και όχι μέσω συγγραφής κώδικα: Προγραμματισμό μαθαίνουν πλέον και τα παιδιά Γυμνασίου οι φοιτητές όμως στα τμήματα Πληροφορικής θα συναντήσουν μαθήματα που απαιτούν αφαιρετική σκέψη και μαθηματική ωριμότητα.

 
Αλλαγές στις ομάδες προσανατολισμού
27 Ιουν 2020 23:31

Σε όλες τις χώρες οι σχολές STEM απαιτούν εξέταση σε Μαθηματικά και Φυσική, στην Ελλάδα οι αλλαγές που έγιναν ήταν σε λανθασμένη κατεύθυνση, πρώτα με το πεδίο των Παιδαγωγικών Σχολών που ήταν εντελώς απομονωμένο και τώρα με την εξέταση μόνο τριων μαθημάτων και της Έκθεσης, που οδηγεί σε υπερβολικά δύσκολα θέματα.

 
Χαρης
28 Ιουν 2020 08:08

Καθε χρονο κ χειροτερα .τοσος κοπος αδικος.Μονο στη χωρα μας συμβαινουν τετοιες ντροπες.Διαβαζω παραπανω οτι θα πετυχουν μονο οσοι ειχαν υποψιασμενους καθηγητες στα ιδιαιτερα! Εγω θα πω το εξης: τοσα χρονια υπηρετω το δημοσιο κι εχω στειλει στα πανεπιστημια πολλους μαθητες μου.Φετος που εδωσα ψυχη προετοιμαζοντας το δικο μου παιδι , απετυχα! Απετυχα γιατι μονο οσοι ειχαν φαντασια θα ετοιμαζαν τετοια θεματα και τετοιες εκφωνησεις! Ειλικρινα αισθανομαι ντροπη και δε θελω να ξαναμπω σε ταξη κ να αντικρισω τα αθωα βλεματα των παιδιων ΜΑΣ που κρεμονται απο τα χειλη μας κ περιμενουν τη βοηθεια μας για να χτισουν το μελλον τους.Εγω μεσα σε τετοιο θεατρο δε θελω να συμμετεχω!!!

 
Εύα -μητέρα υποψήφιας
28 Ιουν 2020 08:11

Πανελλήνιες 2020,πανελλήνιες του Covid-19,πανελλήνιες της ντροπής .

Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη σε όλα τα παιδιά που έδωσαν φέτος πανελλήνιες -ιδιαίτερα σε αυτά της θετικής κατεύθυνσης -εκ μέρους όλων των μεγάλων!
Όλοι εμείς οι παλιοί ακόμα θυμόμαστε την εμπειρία των πανελλήνιων, πως αισθανόμασταν,τα θέματα που έπεσαν ,τις αντιδράσεις μας ,τι χαρές και τις λύπες μας.Αποτελεί ένα από τα προσφιλή και διαχρονικά θέματα συζήτηση μας.....
Φανταστείτε τώρα αυτά τα παιδιά τι θα έχουν να θυμούνται...
Δεν πειράζει όμως .
Ας το δουν σαν μια εμπειρία,σαν ένα μάθημα .
Κάτι σαν :
Γουελκαμ το δε ρίαλ Γουόρντ

Εύχομαι να γευτείτε ένα Υπέροχο Καλοκαίρι !

Και να θυμάστε : Παιδιά μου είσαστε πλασμένοι για σπουδαιότερα πράγματα!

 
Κ.Π.
28 Ιουν 2020 13:40

Κρίμα πολύ κρίμα!! Τι θα πούμε ως γονείς και εκπαιδευτικοί σε αυτά τα παιδιά που προσπάθησαν, που διάβασαν ώρες ατελείωτες; Πως θα δικαιολογηθούμε στα παιδιά για τις ασάφειες των θεμάτων, για τις λάθος διατυπώσεις, για τα θέματα εκτός ύλης ; Πως να συμπαρασταθούμε στα παιδιά που νιώθουν ότι κάθε προσπάθειά τους ήταν άδικος κόπος; Πως να τους πείσουμε ότι μπορούν να πετύχουν σπουδαία πράγματα στη ζωή τους;

 
Ρούγγ. Ειρήνη
28 Ιουν 2020 14:34

Έχω την εντύπωση ότι η επιτροπή της Χημείας ήταν ίδια με του 2019 και ίσως και πιο πριν. Αυτό το γράφω γιατί θεωρώ ότι δεν σχετίζεται με αριστεία, ιδιωτικοποιήσεις κ.λ.π. Πιστεύω πως έδρασε χωρίς οδηγίες από την πρώην (για το 2019) ή την παρούσα κυβέρνηση. Αυτό φυσικά είναι καλό, απλώς η επιτροπή φάνηκε, κατά την άποψή μου, να προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Ή να προσπαθεί με εντελώς λάθος τρόπο να παρουσιάσει την άλλη όψη της Χημείας. Τα θέματα θα μπορούσαν να έχουν θέση σε διαγωνισμό Χημείας (με διορθώσεις στις εκφωνήσεις), αλλά όχι στις πανελλαδικές, που χρειάζεται η διαβαθμισμένα δυσκολία και όχι η ισοπέδωση προς τα κάτω.
Πιθανόν να κάνω λάθος φυσικά και η επιτροπή να ήταν διαφορετική από πέρσι.

 
BLAST
28 Ιουν 2020 14:51

@ Ενιαίο πεδίο Επιστημών και Μηχανικών
Κάποιος ήταν ξυλουργός και πίστευε ότι το φεγγάρι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κλάδος της Πληροφορικής (τα Μαθηματικά τελειώνουν εκεί που ο αλγόριθμος οπισθοδιάδοσης σφάλματος ΔΕΝ συγκλίνει στον μηδενισμό του σφάλματος).

 
Γιώργος
28 Ιουν 2020 15:22

Μήπως η όλη θεματολογία των "εξετάσεων" των 3-4 τελευταίων ετών δείχνει το δρόμο προς τα ιδιωτικά κολέγια ??
Αυτά τα θέματα ( Χημεία , Αρχαία , Νέα Ελληνικά !!!) μόνο εκπαιδευτικό σύστημα δεν αντιπροσωπεύουν.

 
Αναστασία
28 Ιουν 2020 16:18

Οι βάσεις με το παλαιό στο τρίτο πεδίο πως πιστεύετε ότι θα κυμανθούν ;

 
Κατερινα
28 Ιουν 2020 18:12

@Κωστας Εχετε δικιο για αυτο που εγινε στην εξεταση της χημειας στα παιδια με δυσλεξια.Συγκεκριμενα ο γιος μου ηταν εκεινος που μπηκε τελευταιος στις 17:00.Ειχαμε φτασει στο εξεταστικο κεντρο απο τις 7:30!!! Εκτος του ο,τι τα θεματα εδοθησαν στις 9:00 ,οι επιτροπες ηρθαν στις 13:30.Επειδη ο γιος μου εχει πολυ βαρια μορφη δυσλεξιας και αλλο προβλημα που δεν θελω να αναφερω ,καθυστερει πολυ περισσοτερο και απο τα αλλα παιδια στο γραψιμο που εχουν αντιστοιχα προβληματα.Ως εκ τουτου οσα δεν προφτασε να γραψει ειχε αποφασισει να τα πει προφορικα.Οταν ηρθε η σειρα του ,ηταν τοσο εξαντλημενος και ειπε στην επιτροπη παρτε το γραπτο μου και δεν αντεχε να εξεταστει προφορικα.Του ζητησαν να απαντησει οπωσδηποτε σε καποιες ερωτησεις ως ειθισται κι αυτος τους διαβασε ,στα γρηγορα καποιες συντομες απαντησεις προκειμενου να αππχωρησει το συντομοτερο δυνατον και επομενως ουτε κατα διανοια δεν καθισε να δωσει απαντηση σ αυτα που δεν προφτασε να γραψει.Ηταν ετοιμος να λιποθυμησει μολις τον ειδα.Αυτοι οι ανθρωποι αναρωτιουνται τι κακο εχουν κανει ?Γνωριζουν τι εχει τραβηξει αυτο το παιδι κι η οικογενεια του για να φτασρι ως εδω? Γνωριζουν αν ειχα λεφτα να παω με ταξι στο σπιτι στα χαλια που το παρελαβα;Γνωριζουν ,οτι ειμαστε αποροι ;Γνωριζουν ,οτι εκανε μεγαλο αγωνα γι αυτες τις εξετασεις με πατερα να πεθαινει στο νοσοκομειο απο τις αρχες Μαρτη;Γνωριζουν ,οτι επρεπε να τρεχω στα νοσοκομεια και να μενω μερα νυχτα μεσα και για την μητερα μου(την οποια εχασα) και για τον πατερα μου Απριλη -Μαιο. Γνωριζουν πως αυτο το παιδι ηταν ολομοναχο στο σπιτι και εμενε τις περισσοτερες μερες νηστικο με μονη φροντιδα μια γειτονισσα απορη που του εστελνε λιγο φαγητο ,οταν μπορουσε απο το πιατο των παιδιων της.

 
BLAST
28 Ιουν 2020 19:14

@Φυσικος -ηλεκτρονικος μηχανικος
Όχι, ΔΕΝ είναι καθόλου γνωστό ότι "ο κώδικας αποτελεί προέκταση και εφαρμογή των μαθηματικών", γι' αυτό και υπάρχει μια ξεχωριστή επιστήμη που ασχολείται μαζί του, η Πληροφορική!

 
BLAST
28 Ιουν 2020 21:00

@Εκπαιδευτικός
Καλά το λες με το ποσοστό, για τις σχολές Πληροφορικής που είναι κοινές να περνάνε 90% από το πεδίο οικονομίας και πληροφορικής (που δίνουν και το βασικό μάθημα της πληροφορικής) και 10% από το πεδίο της θετικής (που εξετάζονται στο άσχετο μάθημα της χημείας και στο δευτερεύον της φυσικής - αλλά όχι στο βασικό της πληροφορικής).

 
Πληροφορική ως κλάδος της Επιστήμης
28 Ιουν 2020 21:27

Η Πληροφορική σχετίζεται με τον προγραμματισμό όσο η Αστρονομία με τα τηλεσκόπια. Όπως όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι της Επιστήμης, τα πεδία σε αυτή θεμελιώνονται με αυστηρό τρόπο, έτσι διδάσκονται οι Αλγόριθμοι, οι Βάσεις Δεδομένων, οι Τηλεπικοινωνίες, τα Δίκτυα κτλ. και τα προγράμματα εξετάζονται για την αποδοτικότητά τους με φορμαλιστικό τρόπο.

Η καλλιέργεια των νοητικών δυνατοτήτων των φοιτητών Πληροφορικής δεν εξαντλείται στη συγγραφή γραμμών κώδικα. Δεν καλούν απλώς μια έτοιμη συνάρτηση από κάποια βιβλιοθήκη γλώσσσας προγραμματισμού, όπως συμβαίνει στον επαγγελματικό χώρο.

Φυσικά πάρα πολλοί επαγγελματίες προγραμματιστές δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής, αντίστοιχα πάρα πολλοί πτυχιούχοι από άλλους κλάδους έχουν γίνει επαγγελματίες προγραμματιστές.

Το θέμα είναι οι γνώσεις για την εισαγωγή και φοίτηση στο Πανεπιστήμιο όχι μόνον οι τεχνικές δεξιότητες: δεν μπορούν οι φοιτητές Πληροφορικής να μην ξέρουν Διαφορικές Εξισώσεις ή Πιθανότητες αλλά να γράφουν κώδικα και να αναλύουν δεδομένα σε MATLAB.

Δεν είναι προγραμματιστές, είναι φοιτητές Πληροφορικής και εκπαιδεύονται με ακαδημαϊκό τρόπο στην επιστήμη της Πληροφορικής. Δεν υπάρχουν στεγανά ανάμεσα στους κλάδους, και φυσικά απόφοιτοι Πληροφορικής έχουν γνώσεις Μαθηματικών και Φυσικής, όπως απόφοιτοι Μαθηματικών και Φυσικής έχουν γνώσεις Πληροφορικής.

@ BLAST
Κάποιος ήταν ξυλουργός και πίστευε ότι το φεγγάρι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κλάδος της Πληροφορικής (τα Μαθηματικά τελειώνουν εκεί που ο αλγόριθμος οπισθοδιάδοσης σφάλματος ΔΕΝ συγκλίνει στον μηδενισμό του σφάλματος).

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.