Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η ανακοίνωση του υπ. Παιδείας για τη συνάντηση της Ν. Κεραμέως με ΟΛΜΕ

Δημοσίευση: 30/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου και οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών  συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, στη χθεσινή συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ.  Νίκης Κεραμέως  της Υφυπουργού κ. Σοφίας Ζαχαράκη και της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ.  Σίσσυς Γκίκα, με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Κατά την εκτενή συνάντηση, η Υπουργός ενημέρωσε τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ ότι:

- παρά τις αντιξοότητες και την υποστελέχωση των Υπηρεσιών λόγω πανδημίας, έχουν επιταχυνθεί όλες οι διαδικασίες, προκειμένου, μετά την οριστικοποίηση των πινάκων ειδικής αγωγής, να προχωρήσουν και οι προσωρινοί πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης της προκήρυξης 1ΓΕ, οι οποίοι πράγματι, λίγες ώρες μετά, εκδόθηκαν από το ΑΣΕΠ. Η κα Κεραμέως υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά πραγματοποιούνται μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή μέσω ΑΣΕΠ, ενώ συγχρόνως προχωρά ταχύτατα η διαδικασία διορισμών στη Γενική Εκπαίδευση, μετά από 10 χρόνια.

- είναι επιθυμία του Υπουργείου να συνεχιστεί ο διάλογος με την ΟΛΜΕ σε επόμενες συναντήσεις και σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και δια βίου μάθησης,  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επανεκκίνησης των σχολείων.

- οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα επήλθαν κατόπιν αποφάσεων που ελήφθησαν στη βάση προτάσεων του ΙΕΠ.

- στο μάθημα των Καλλιτεχνικών δεν έχει συντελεστεί καμία αλλαγή ούτε στο Δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο. Στο Λύκειο τα καλλιτεχνικά μαθήματα υπήρχαν μόνο ως επιλογή, ενώ αντίθετα η Υπουργός εξέφρασε τη βούληση αυτά να ενισχυθούν και να υπάρξει μία λύση σε μια χρόνια παθογένεια αναφορικά με τα ειδικά πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Δήλωσε, ειδικότερα, ότι καταβάλλονται προσπάθειες για την εξεύρεση λύσης αναφορικά με τη διδασκαλία όλων των ειδικών μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικώς και συγκεκριμένα τη δυνατότητα αυτά να διδάσκονται στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας από κοινού σε μαθητές ομάδων σχολείων που τα επιλέγουν.

- μεταξύ των επιλογών της ηγεσίας ήταν η ενίσχυση της πληροφορικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων, των ξένων γλωσσών και της φυσικής αγωγής.

- οι Κοινωνιολόγοι (ΠΕ78) και οι Οικονομολόγοι (ΠΕ80) είναι στις πρώτες αναθέσεις για τις νέες θεματικές των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι οποίες, εφόσον η πιλοτική φάση λειτουργήσει ομαλά, θα επεκταθούν σε όλη την επικράτεια από το σχολικό έτος 2021-2022, ενώ συζητήθηκαν και άλλες σχετικές προτάσεις αναφορικά με επιμέρους ζητήματα αναθέσεων.

Μετά τη συνάντηση, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Συναντηθήκαμε με την ΟΛΜΕ, και στη συζήτησή μας αναλύθηκαν εκτενώς οι αλλαγές που συντελούνται για την αναβάθμιση του σχολείου. Ακούσαμε τις απόψεις τους, είμαστε πάντοτε ανοιχτοί στο διάλογο και πρόθυμοι να εξετάσουμε κάθε πρόταση που καταθέτουν.»

Σχόλια (1)

 
Ioannis Prosan
30 Ιουν 2020 13:16

Το Υπουργείο να κοινοποιήσει άμεσα τις προτάσεις του ΙΕΠ για αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα στην ΟΛΜΕ, για να γίνει επιτέλους ο απαραίτητος διάλογος που έπρεπε να έχει γίνει πριν ληφθούν αυτές οι απαράδεκτες αποφάσεις.

Α΄ ανάθεση για κοινωνικούς και οικονομικούς επιστήμονες σε εργαστήρια δεξιοτήτων που θα λειτουργήσουν πιλοτικά σε μερικά σχολεία την επόμενη χρονιά και είναι άγνωστο αν θα συνεχίσουν τις επόμενες. Α΄ ανάθεση που δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς εργαστήρια αφορά και πόσες ακόμη ειδικότητες θα έχουν συνανάθεση. Α΄ ανάθεση χωρίς να γνωρίζουμε πόσες ώρες αντιπροσωπεύει και αν μπορεί να υποστηρίξει οργανικές θέσεις. Μήπως απλά να μας δίνατε τα μαθήματά μας πίσω;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.