Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. ακαδ.έτους 2020-2021

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Δημοσίευση: 26/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καθορίστηκε,  με υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, η    αντιστοιχία των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (41)

 
2 ερωτήσεις
26 Ιουν 2020 09:51

1) ποια είναι η λογική να έχουμε μια ομάδα Πληροφορικής και μια ομάδα Πληροφορικής (Νέα τμήματα)?? Ας το εξηγήσει το Υπουργείο
2) Υπάρχει κατηγορία που αναφέρει τμήματα χωρίς αντιστοίχιση, αλλά μπορεί κανείς να διαβάσει πολλά που μπορούν να αντιστοιχηθούν με τις παραπάνω κατηγορίες. Γιατί δεν τα εντάσσει το υπουργείο?? Γνωρίζω ότι αρκετά τμήματα δεν πρότεινα αντιστοίχιση για να μην χάνουν φοιτητές από μετεγγραφές, κάτι που είναι άδικο και απαιτεί παρέμβαση από το Υπουργείο.

 
ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ & Επαγγελματικά Δικαιώματα
26 Ιουν 2020 13:23

Πτυχιούχους 2 Ταχυτήτων ΑΕΙ ομοειδών τμημάτων έχουμε και πάλι. Οι 5ετής σπουδές τόσο των νέων σχολών μηχανικών όσο και των νέων Γεωπονικών τμημάτων δεν έχουν ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Εάν θεωρείτε κύριοι της κυβέρνησης ότι περισεύουν αυτά τα τμήματα τότε ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΝΟΥΜΕ.

 
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
26 Ιουν 2020 14:40

Ακόμη μια "χειρουργική" παρέμβαση στην ιδεοληπτική κατεύθυνση, να δημιουργήσουν αναχώματα και δυσκολίες στη δυνατότητα μεταγραφών. Διαχωρισμός ομοειδών σχολών σε παλιές και νέες, Ιστορικό με αρχαιολογικό ή άνευ, Ψυχολογία Φλώρινας κλπ πινελιές. Στο τέλος θα απαγορεύσουν τελείως τις μεταγραφές.

 
Ursa Minor
26 Ιουν 2020 14:59

Γνωρίζει κάποιος να μας πει, γιατί το χημικό Καβάλας δεν είναι ισοδύναμο με τα άλλα χημικά ενώ την προηγούμενη χρονιά ήταν; Αντίθετα, το φυσικό Καβάλας είναι.

 
Υποψήφιος
26 Ιουν 2020 15:35

Ποιά η διαφορά των ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (σκέτο) και των ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΧΟΛΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) ?

 
Ursa Minor
26 Ιουν 2020 19:05

Έκανα λάθος. Το φυσικό Καβάλας είναι ισοδύναμο μόνο με το φυσικό Λαμίας. Τι συμβαίνει; ΟΙ πτυχιούχοι αυτών των τμημάτων θα είναι κατώτεροι των άλλων τμημάτων φυσικής;

 
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ 2020
26 Ιουν 2020 19:06

Μπάχαλο τα έκανε φετος το υπουργείο με τις μετεγγραφές
Σχολές με ιδιο γνωστικό περιεχόμενο δεν μπορούν να έχουν την ίδια αξια στις μεταξύ τους μετεγγραφές
Την ίδια στιγμή σχολές που καλιστα θα μπορούσαν να δίνουν και να παίρνουν φοιτητές μένουν "ορφανές" εγκλωβιζοντας ετσι πολλα παιδιά
Απορώ πως έβαλε ατομο του υπουργείου την υπογραφή του σε αυτές τις διασπάσεις ομοιων σχολών

ΥΓ. Φοιτητής ειμαι, ξέρω το μπάχαλο που δημιουργήθηκε φέτος απο τις ανεξέλεγκτες μετεγγραφες, αλλα δεν ειναι λυση να υποβαθμίζεις σχολές και να εγκλωβιζεις παιδια που έχουν ανάγκη την μετεγγραφή με αυτον τον τρόπο

ΥΓ2. Κριμα ειχα την ελπιδα το υπουργειο να τα παει καλυτερα σε αυτο το κομμάτι φετος

ΥΓ3. Διορθώστε το ΦΕΚ ΧΘΕΣ.

 
Quixotakis
26 Ιουν 2020 20:31

@ Ursa Minor
Και στη Λαμία Φυσικό; Και στην Καβάλα;
Νομίζω πως χρειάζεται κι ένα τμήμα στη Γαύδο, έτσι, για να υπάρχει μία σχετική ομοιογενής κατανομή...

 
ενας απλος μαθητης
26 Ιουν 2020 20:35

γιατι το ιστορικο κερκυρας μυτιληνης και κομοτηνης να μην ειναι αντιστοιχο με το τμημα ιστοριας στην αθηνα και στις αλλες πολεις; μπορει να το εξηγησει το υπουργειο αυτο;

 
Αναδιάρθρωση σχολών και τμημάτων ΑΕΙ
26 Ιουν 2020 22:30

Πρέπει να επανεξαταστεί η λογική ίδρυσης και λειτουργίας τόσων τμημάτων διασκορπισμένων σε όλη την επικράτεια. Δεν μπορούν να λειτουργούν τμήματα που δηλώνονται από τους υποψηφίους με στόχο τη δυνατότητα αίτησης μετεγγραφής. Επίσης, το υπουργείο πρέπει να οργανώσει τα περιφερειακά βιώσιμα τμήματα σε βιώσιμες σχολές ώστε να μπορούν να σταθούν ως ισότιμες εναλλακτικές επιλογές σπουδών μαζί με τα κεντρικά σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

 
Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
26 Ιουν 2020 22:37

Γιατί θεωρείται λογικό να λειτουργούν 87 τμήματα με μοναδικό αντικείμενο που δεν έχουν αντιστοιχίες σε προπτυχιακό επίπεδο; (πχ. Διαχείρισης Λιμένων και Ναυτιλίας, Ωκεανογραφίας, Περιφερειακής Ανάπτυξης). Αυτή η υπερξειδίκευση μόνο ακαδημαϊκά προβλήματα δημιουργεί.

Παράδειγμα: Υπάρχει ένα μοναδικό τμήμα ΔΕΤ στην Αθήνα, ενώ τα υπόλοιπα στην περιφέρεια που προέρχονται από τμήματα των πρώην ΤΕΙ μπήκαν σε άλλη κατηγορία. Το υπουργείο στην ουσία ακυρώνει όσα τμήματα ΑΕΙ ανήκουν στα πρώην ΤΕΙ και δημιουργεί έναν τεχνητό διαχωρισμό, αφού ούτε θέλει να αναλάβει το πολιτικό κόστος της αλλαγής της δομής (κλείσιμο τμημάτων) ούτε θέλει να ενθαρρύνει τις μετεγγραφές.

 
Απαξίωση τμημάτων ΑΤΕΙ
26 Ιουν 2020 22:53

Το υπουργείο σαφέστα δημιουργεί ΑΕΙ δύο ταχυτήτων, προσπαθώντας να "προφυλάξει" τα παλιά τμήματα (πανεπιστημίων) από τα νέα (πρώην ΤΕΙ). Η σολομώντειος λύση δε θα λύσει τα προβλήματα στην Ανώτατη Εκπαίδευση και απλώς δείχνει κωλυσιεργία: Χρειαζόμαστε πόσα πανεπιστημιακά τμήματα και ποιας ΓΕΝΙΚΗΣ ειδίκευσης; Είναι αυτονόητο πως ΟΛΕΣ οι ομοειδείς σχολές πρέπει να είναι ισότιμες, αντί να έχουμε παράλληλη λειτουργία Σχολών Μηχανικών και Πολυτεχνικών Σχολών.

Αυτές οι περίεργες "ομαδοποιήσεις" δεν έχουν καμία ακαδημαϊκή υπόσταση και δε συμβάλλουν στην έρευνα και τη διδασκαλία.

Το υπουργείο πρέπει να αποφασίσει πόσα ΑΕΙ πρέπει να λειτουργούν σε κέντρο και περιφέρεια και να προχωρήσει άμεσα στις κατάλληλες ενοποιήσεις ιδρυμάτων αντί να διαιωνίζει την ύπαρξη φοιτητών και αποφοίτων σε σχολές "πολλαπλών ταχυτήτων".

 
PE19
26 Ιουν 2020 23:54

Και εγένετο ΤΕΙ ξανά !!!!!!!!!!!!

 
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΌΣ ΧΑΡΤΗΣ
26 Ιουν 2020 23:56

ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΑΝ ΠΑΤΡΏΝ
ΜΕ ΈΔΡΑ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΕΊΝΑΙ ΑΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ δηλαδή το 2019. ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΊΧΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΊΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΌ ΑΘΗΝΏΝ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΆ ΝΑ ΧΆΘΗΚΕ; ΚΛΕΊΣΤΕ ΤΑ ΛΟΙΠΌΝ ΌΛΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΤΕ!!!!! ΑΦΟΥ ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΈΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΑΘΟΎΝ ΌΛΟΙ!!!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΤΙΆΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΊΑ; ΕΎΓΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΏΤΕΡΑ!!!!

 
ΙΘΠ μέλος ΔΕΠ Σχολής Μηχανικών
26 Ιουν 2020 23:58

2019 Στις αντιστοιχίσεις υπήρχε μία ομάδα Τμημάτων Πολυτεχνικών Σχολών (Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι) και μία ανεξάρτητη ομάδα Τμημάτων Σχολών Μηχανικών (από τα πρώην ΤΕΙ)
2020 Παραμένουν δύο ανεξάρτητες ομάδες.
2019 Στις αντιστοιχίσεις άλλων Τμημάτων π.χ. Οικονομικών Σπουδών Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων υπήρχε ενιαία αντιστοίχιση Τμημάτων πρώην Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ
2020 Φέτος έγιναν δύο ανεξάρτητες ομάδες
Τι σημαίνει φέτος η πλήρης ανεξαρτητοποίηση Τμημάτων πρώην Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ?
Το 2020 αναγράφονται ως "Νέα Τμήματα". Τι πραγματικά υποκρύπτει αυτό?
Τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχουν οι απόφοιτοι Σχολών Μηχανικών 5ετούς φοίτησης?
Επίσης, τι ελπίδα υπάρχει, όταν σήμερα το 2020 ακόμη και οι απόφοιτοι Τμημάτων που το 2019 είχαν αντιστοίχιση μεταξύ τους, σήμερα ξεχωρίζουν σε πρώην Πανεπιστήμια και πρώην ΤΕΙ?

 
Αντιστοιχίες τμημάτων 2020
27 Ιουν 2020 00:40

Το παράδοξο τμήματα με ίδια ονομασία, όπως Μουσικών Σπουδών ή Ορυκτών Πόρων ή Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων ή Μαθηματικών ή Φυσικής να ΜΗΝ είναι ισότιμα και να μην έχουν αντιστοιχία μεταξύ τους δεν είναι το μόνο.

Υπάρχουν τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής και Μηχανικών Πληροφορικής Σχολών Μηχανικών.

Υπάρχουν τμήματα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (8 εξάμηνα) και τμήματα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (10 εξάμηνα).

Επίσης, τμήματα με τίτλους όπως Τοπογράφων Μηχανικών, Μηχ. Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, και Μηχ. Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής (Σχολών Μηχανικών) φανερώνουν τις στρεβλώσεις που προκύπτουν από τη πολυδιάσπαση ενός γνωστικού αντικειμένου ανάλογα με το ίδρυμα ή τη σχολή.

Τι καταλαβαίνει κανείς από αυτές τις αλλοπρόσαλες αποφάσεις για τα κριτήρια ίδρυσης και λειτουργίας τμημάτων ΑΕΙ;

Το Υπουργείο και οι ακαδημαϊκοί έχουν τεράστιες ευθύνες για αυτήν την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση.

 
Νομική Σχολή Πατρών και Κρήτης
27 Ιουν 2020 01:01

Από αυτή την ακτινογραφία της Ανώτατης Εκπαίδευσης το υπουργείο εντόπισε ως πρόβλημα μόνο τις προτάσεις για ίδρυση νέων Νομικών Σχολών. Είναι αποκαρδιωτικό μετά από έναν χρόνο η μόνη άμεση δράση ήταν η κατάργηση μιας σχολής με σαφές γνωστικό αντικείμενο και έδρα σε ένα περιφερειακό Πανεπιστήμιο, στην τρίτη πληθυσμιακά πόλη της Ελλάδας.

Την ίδια τύχη είχαν και οι προτάσεις για ίδρυση Νομικής Σχολής στην Κρήτη ή τα Ιωάννινα - φαίνεται η λειτουργία πχ. ενός (νέου) τμήματος Χημείας, τόσο "μοναδικού" που δεν έχει αντιστοιχία με κανένα άλλο, ή νέων τμημάτων σε σχολές Μηχανικών που διαχωρίζονται από τα τμήματα στις Πολυτεχνικές σχολές ή η διατήρηση τμημάτων με τίτλους κατευθύνσεις μεταπτυχιακών σπουδών δεν ενόχλησε κανέναν στην ηγεσία.

 
κατάργηση σχολών
27 Ιουν 2020 01:04

χτες, μόνο 4-5 πανεπιστήμια σε πόλεις με υποδομές/βιβλιοθήκες , σοβαρές εστίες με αυστηρούς κανόνες και ποινές (να παραδίδεται άθικτο και αυστηρά στα 4-5 χρόνια, μετά πλήρωνε) και κατάργηση μετεγγραφών. απλά και ξεκάθαρα. και λιγότερες επιλογές σχολών

 
Ούτε ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό
27 Ιουν 2020 01:25

Σίγουρα, ούτε. ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό. Πέρσι ήταν η πρώτη χρονιά, φέτος όμως?? Πως ο κος. Διγαλάκης, πρώην Πρύτανης, μπορεί να προτείνει ότι το ένα Χημικό δεν είναι ισοδύναμο με το άλλο και να γίνει δεκτό.

Κάποιος πρέπει άμεσα να αναλάβει την ευθύνη και να τελειώσει την κοροϊδία κάθε χρονιά τόσων οικογενειών.

Περιμένουμε να τολμήσει έστω και τώρα ο Πρωθυπουργός να το πάρει επάνω του, να κάνει στην άκρη τα μικρό-συμφέροντα και να απαιτήσει τον εξορθολογισμό.
Τόσες επιτροπές, τόσοι σύμβουλοι, δεν θα βρεθεί ένας να κάνει σωστά την δουλειά του??

τικ-τοκ τικ-τοκ...εδώ θα φανεί ποιος κυβερνάει.

 
Θαυμαστής της "αριστείας"
27 Ιουν 2020 07:24

Το υπουργείο της "πλάγιας οδού" σε όλα.!!!!

 
Μέλλον των πρώην ΤΕΙ
27 Ιουν 2020 13:13

Ξεκάθαρος παραγκωνισμός των τμημάτων των πρώην ΤΕΙ από το υπουργείο Παιδείας.

Εδώ και 40 χρόνια έχουμε δημιουργήσει μια βαθμίδα στην Τριτοβάθμια (ΤΕΙ), υποτίθεται με έμφαση στον Τεχνολογικό τομέα αλλά στην πορεία δεκάδες τμήματα Διοίκησης και Λογιστικής και Επιστημών Ζωής δημιουργήθηκαν στις σχολές ΤΕΙ, και με ένα διαρκές ραβε-ξηλωνε στη νομοθεσία φτάσαμε στο 2020:

Με τρία νέα Πανεπιστήμια (σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Κρήτη) των οποίων οι Σχολές ΔΕΝ είναι αντίστοιχες με τις υπόλοιπες πανεπιστημιακές. Με 87 τμήματα με μοναδικό πρόγραμμα σπουδών σε προπτυχιακό επίπεδο. Με ασαφή ακαδημαϊκό προσανατολισμό (υπερεξειδίκευση), με ελλιπή επαγγελματικά δικαιώματα και με υποστελεχωμένα τμήματα με λιγότερους από 20 καθηγητές που στηρίζονται σε συμβασιούχους ακόμα και για τη διδασκαλία των υποχρεωτικών μαθημάτων.

Είναι αυτή σωστή διαχείριση της Ανώτατης και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης;

Το υπουργείο και οι διοικήσεις των ιδρυμάτων οφείλουν να προχωρήσουν σε συνενώσεις αυτών των πλεονασματικών σχολών, για το καλό κυρίως των σημερινών μαθητών Λυκείου, ώστε να σταματήσει η παραγωγή πτυχιούχων β' και γ' κατηγορίας.

Χρειαζόμαστε 9-10 Πανεπιστήμια (με έδρα το πολύ σε δύο ή τρεις πόλεις) με καθιερωμένες σχολές (Πολυτεχνική, Επιστημών, Ιατρική, Νομική, Οικονομίας και Διοίκησης), ενώ οι υπόλοιπες τεχνικές και επαγγελματικές δεξιότητες να καλύπτονται από τα ΙΕΚ σε όλη τη χώρα.

 
μηχανικος
27 Ιουν 2020 14:15

Αξιοκρατια , οριστε λοιπον

 
Ακης
27 Ιουν 2020 16:42

Τελικά θα μπορέσουμε να γίνουμε οικονομολόγοι στο ΟΕΕ οι απόφοιτοι των νέων τμημάτων ή μόνο λογιστές; μπορεί να μου απαντήσεις κάποιος υπεύθυνα; ευχαριστώ.

 
νικοσ
27 Ιουν 2020 16:46

Να καταργηθούν οι μετεγραφές

 
Δρ. ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
27 Ιουν 2020 17:12

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΤΕΙ ΠΛΕΟ: ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΩΝ .
ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ (ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ)
ΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΕΧΕΙ ΑΡΤΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ , ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ Ο ΔΙΓΑΛΑΚΗΣ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ .?
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ .
ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΔΩ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ

 
Απλό
27 Ιουν 2020 17:25

Στην Πληροφορική και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων υπάρχουν τέσσερις-πέντε διαφορετικές ομάδες, ανάλογα με τον τίτλο κάθε τμήματος!

Όλα τα τμήματα των πρώην ΤΕΙ μπήκαν σε ξεχωριστή κατηγορία, ενώ ακόμα και πανεπιστημιακά τμήματα δεν έχουν αντιστοιχίες (πχ. Μεταλλειολόγων και Ορυκτών Πόρων)

Είναι τόσο δύσκολο να καταργηθούν όσα τμήματα περισσεύουν και να μεταφερθούν θέσεις προσωπικού στα υπόλοιπα;

 
Πατρα
27 Ιουν 2020 21:28

Αλλη.μια.λανθασμενη.κινηση.της.υπουργου.παιδειας.κεραμεως.για.τις.αντοιστιχιες.των.τμηματων.φαινεται.πως.εχει.παρει.το.μαχαιρι.και.κοβει.ανεξελεκτα.τμηματα.οπως.γεωργικης.μηχανικης και βιοσυστηματων.του.πανεπιστημιου.πατρων.επιστημη.που.στην..Αμερικη.υπαρχει.εδω.και.τριαντα.χρονια.το.υποβιβαζει..
αναιρωντας.την.αντιστοιχια..
.Φυσικα.εχοντας.σπουδασει.στο.εξωτερικο.η.κ.υπουργος.η.δεν.μπορει
.η.δεν.θελει.να.αντιληφθει
την
Ελληνικη.πραγματικοτητα..δημιουργειται.παιδεια.δυο.ταχυτητων...επιτελους.ποτε.θα.μα;ς.αδειασετε.τη.γωνια.κ.υπουργε;..ειστε..σε.λαθος.χωρα

 
PE19
27 Ιουν 2020 22:10

Ίσως έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα από την αρχή. Δηλαδή Αξιολόγηση ΟΛΩΝ. Τώρα έχουν γίνει τα μισά τμήμα πρώην ΤΕΙ σωστά δεν είναι ισοδύναμο με τμήμα του ΕΜΠ και του ΑΠΘ αλλά από κι ως που τμήμα που εντάσσονταν σε Παν/μιο προ του 18 είναι ? μήπως έπρεπε να έχουμε ΣΕ ΟΛΟΥΣ κάνει αξιολόγηση και μετά να μιλάμε ?
Σε πολλά πρώην ΤΕΙ (ΕΛΜΕΠΑ πχ) τα βιογραφικά των διδασκόντων καθώς και η δουλειά που γινόταν ήταν ανάλογη αυτή των παν/μιων. Αύριο η ΑΔΙΠ να καθορίσει τις ισοτιμίες.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
27 Ιουν 2020 23:18

Το Υπουργείο Παιδείας και ο αρμόδιος υφυποργός πρέπει να απαντήσουν αν οι αναντιστοιχίες αυτές υποδηλώνουν ΑΕΙ δύο ταχυτήτων. Δεν μπορούν να παίζουμ με τους φοιτητές και τις οικογένειές τους. Ντροπή!

 
GEORGE
28 Ιουν 2020 01:22

Οι 5ετείς σχολές Γεωπονίας είναι αδύνατον να μην έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με το Γεωπονικό . Εδώ σχεδόν είχαν τα ίδια τα πρώην τει.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.