Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΙΕΠ: Από λάθος μπήκε σε έγγραφο “Η Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμόζεται και στις Πανελλαδικές”

Η δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων ανατέθηκε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με προϋπολογισμό 937.912,00 €
Δημοσίευση: 05/08/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από λάθος μπήγε στο έγγραφο- Πρόσκληση της ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε.Π. "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ότι “Η Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμόζεται και στις Πανελλαδικές”.

Αυτό υποστηρίζει η διοίκηση  ΙΕΠ σε επικοινωνία με το esos, μετά το σχετικό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ μας.

Σύμφωνα με το ΙΕΠ δεν είναι στις προθέσεις του να κάνει σχετική εισήγηση προς το υπουργείο Παιδείας.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΠΙΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ESOS

Η Τράπεζα   Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)θα δημιουργηθεί όχι μόνο για τις προαγωγικές και απολυτήριες αλλά και για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο εφαρμογής και προϋπολογισμού  της επαναφοράς του θεσμού που καταργήθηκε το 2015.

Ειδικότερα όπως αναφέρει το σχετικό έγγραφ-Πρόσκληση της ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε.Π. "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" το οποίο απευθύνεται στο ΙΕΠ  η επαναφορά του θεσμού “προσβλέπει στη δημιουργία και χρήση Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ), από την οποία τίθεται το 50% των θεμάτων των εξεταζομένων μαθημάτων στις προαγωγικές, τις απολυτήριες και τις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση”.

Η δημιουργία της Τράπεζας  Θεμάτων ανατέθηκε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με προϋπολογισμό  937.912,00 €.

Με σχετική  απόφαση που θα υπογράψει η υπουργός Νίκη Κεραμέως,ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., θα ρυθμιστεί η οργάνωση και λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων, ο τρόπος υποβολής, αξιολόγησης, επιλογής και εισαγωγής θεμάτων σε αυτήν, ο τρόπος πρόσβασης σε αυτήν, η διαδικασία τυχαίας επιλογής θεμάτων την ημέρα διεξαγωγής των προαγωγικών ή απολυτήριων εξετάσεων, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο ζήτημα για την εφαρμογή του άρθρου 9 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111/Α/12-06-2020).

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα

Πάντως στη διάταξη που πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή δεν γίνεται αναφορά στη χρήση της Τράπεζας Θεμάτων στις Πανελλαδικές, παρά μόνο στις προαγωγικές εξετάσεις της Α′ και Β′ τάξης κάθε τύπου Λυκείου και στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ′ τάξης κάθε τύπου Λυκείου:

 “Για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις προαγωγικές εξετάσεις της Α ́ και Β ́ τάξης κάθε τύπου Λυκείου και στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ ́ τάξης κάθε τύπου Λυκείου, τα θέματα των εξετάσεων ορίζονται κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) με τυχαία επι- λογή από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) και κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες το αντίστοιχο μάθημα κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Η εξεταστέα ύλη των μαθημάτων του προηγούμενου εδαφίου καθορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται μετά από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής το αργότερο ως τα τέλη Σεπτεμβρίου κάθε έτους.”.

Τράπεζα Θεμάτων και στο Γυμνάσιο είχε  προτείνει η Επιτροπή Α.Λιάκου

Η πλέον δόκιμη λύση μοιάζει να είναι η οργάνωση της καταληκτικής τάξης του Γυμνασίου (Τετάρτη) με χρήση τράπεζας θεμάτων, χωρίς πανελλαδικές τελικές εξετάσεις μεν, αλλά με θέματα που θα προκύπτουν από την τράπεζα.

Αυτό πρότεινε στον  τότε υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη ο  πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου Αντώνης Λιάκος, με   υπόμνημα που του απέστειλε το έτος 2016(Δείτε εδώ)

263.783 ευρώ κόστισε η Τράπεζα Θεμάτων το 2014

Η συνολική δαπάνη που διαχειρίστηκε το Ι.Ε.Π. για να δημιουργήσει 27.000 διαφορετικά ανά τύπο Λυκείου θέματα για δύο τάξεις (Γενικού, Επαγγελματικού, Εκκλησιαστικού και Μουσικού Λυκείου), το έτος 2014, ανήλθε στο ποσό των 263.783€ στο πλαίσιο Κοινοτικού Προγράμματος .

Αναλυτικότερα:

Α. Το ποσό των 181,467 € (ποσοστό 69%) τον Επιστημονικό Συντονισμό της δημιουργίας και της λειτουργίας της ΤΘΕΔΔ (Κεντρική Επιτροπή και εκπαιδευτικοί που κατάρτισαν τα θέματα, 250 περίπου επιστήμονες),

Β. Το ποσό  των 74. 480€ (ποσοστό 29%)  φορούσε τη διοικητική στήριξη (αμοιβές συμβασιούχων) και

Γ. Το ποσό των 7.836 € (ποσοστό 3%) , αφορούσε τις μετακινήσεις, τα λειτουργικά κόστη  και τις έμμεσες δαπάνες του Φορέα (τηλέφωνα κ.λπ.).

Σ. Γκλαβάς: Τους φτωχούς μαθητές βοηθά η Τράπεζα Θεμάτων

Η Τράπεζα Θεμάτων θεωρώ, ότι είναι λαϊκό μέτρο, όσο και αν τείνω να παρεξηγηθώ;

Αυτό είχε πει προς τους Βουλευτές της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής , ο πρώην πρόεδρος του ΙΕΠ Σωτήρης Γκλαβάς και σημείωσε τα εξής:

-Η Τράπεζα Θεμάτων δεν αφήνει τα φτωχά παιδιά στο έλεος της μη ύλης, διότι ως επί το πλείστον καλύπτουμε ένα κομμάτι της ύλης και η άλλη θεωρείται δεδομένη.

-Την επόμενη χρονιά ο εκπαιδευτικός, ακόμα και ο ίδιος να είναι, περιορίζεται σε μία - δύο ώρες επανάληψης και επομένως υπάρχουν τα μαθησιακά κενά και πάμε παρακάτω.

-Ποιόν βλάπτει αυτό;

-Τον πλούσιο;

-Θα βρει τρόπους να το αντιμετωπίσει.

-Τον φτωχό βλάπτει, τον οποίο θα τον πετάξει το σύστημα κάπου αλλού, αλλά όχι εκεί που θα έχει και η οικογένεια και ο ίδιος βάλει ως όραμα και στόχο.

-Άρα, λοιπόν, είναι λαϊκό μέτρο υπό την έννοια ότι δεν αφήνει το σχολείο να πορεύεται εκεί και ως έτυχε, γιατί αυτό αυξάνει και την παραπαιδεία και την ανισότητα.

-Βεβαίως, από τη στιγμή που το Λύκειο δεν τον υπολογίζουμε καθόλου όσον αφορά την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ακυρώνουμε τα υπόλοιπα μαθήματα.

-Δεν προσέχει κανείς τα υπόλοιπα μαθήματα και γιατί να τα διαβάσει άλλωστε;

-Δεν έχει κανένα νόημα, αφού, εάν διαβάσω τα τέσσερα μαθήματα, προάγομαι  με 9,5 και πάμε παρακάτω.

-Από την άλλη μεριά, δεν μπορείς να μην αντικειμενικοποιήσεις αυτό τον υπολογισμό, διότι τότε θα γίνουν τερατουργήματα είτε αριστούχοι είτε θα λένε οι μεν για τους δε, ότι πληρώνονται οι καθηγητές να βάλουν βαθμούς στα παιδιά κ.λπ., αλλά υπάρχουν τέτοιοι τρόποι που μπορεί να αντιμετωπισθούν.

-Η Τράπεζα Θεμάτων, λοιπόν, είχε τρεις βασικές υποχρεώσεις.

-Πρώτον, το ΙΕΠ με ύλη που να βγαίνει στο συγκεκριμένο χρόνο, δηλαδή, εξορθολογισμό ύλης.

-Δεύτερον, ο Υπουργός να στέλνει τους εκπαιδευτικούς έγκαιρα και όχι μετά από έναν - δύο μήνες στα σχολεία.

-Τρίτον, ο εκπαιδευτικός να  είναι υποχρεωμένος να καλύψει αυτή την ύλη μέσα στο χρόνο που είναι προγραμματισμένος.

-Τέταρτον, ο μαθητής να ανταποκριθεί σ' αυτή την ύλη.

Τ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ: Σήκωσαν ψηλά το κεφάλι οι εκπαιδευτικοί με την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

1. Η Τράπεζα Θεμάτων θα αλλοίωνε τελείως το μορφωτικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.

2. Ένα καλό σχολείο τότε θα ήταν ένα καλό φροντιστήριο.

3. Αυτό που σου μαθαίνει πώς να περνάς τις εξετάσεις, όχι πώς να αφομοιώνεις κριτικά τη γνώση.

Τα παραπάνω είχε πει τον Απρίλη του 2015 στη Βουλή ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, καλώντας τους Βουλευτές να ψηφίσουν την τροπολογία για την κατάργηση της Τράπεζας των Θεμάτων,  ενώ υπογράμμισε τα εξής:

Α. Τα μηνύματα που έχουμε είναι ότι αυτό ανακούφισε όλα τα παιδιά, όλους τους μαθητές και σήκωσαν ψηλά το κεφάλι και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι και δια αυτού του τρόπου θα μπορούν να έχουν ένα αυτόνομο διδακτικό ρόλο.

Β. Η Τράπεζα των Θεμάτων, αν πήγαινε από την επόμενη και τη μεθεπόμενη χρονιά και στη συνέχεια, καταλαβαίνετε ότι θα αύξανε τρομακτικά τη σχολική διαρροή, καθώς ο βαθμός δυσκολίας θα μεγάλωνε την αποχώρηση των παιδιών, δηλαδή το να μείνουν στην ίδια τάξη και να φύγουν από το εκπαιδευτικό σύστημα.

Γ. Για να μπορέσω να εξηγήσω και στους πολίτες που μας παρακολουθούν τι είναι η Τράπεζα Θεμάτων, είναι μια τυποποίηση της εξεταστικής διαδικασίας μέσα από γνωστές ερωτήσεις και απαντήσεις σε όλη τη διδακτέα ύλη. Από αυτό, από την Τράπεζα των Θεμάτων σε όλη την Ελλάδα, το 50% των θεμάτων των προαγωγικών τάξεων του Λυκείου θα μπαίνει από αυτήν την Τράπεζα και το 50% από τους διδάσκοντες.

Δ. Καταλαβαίνετε ότι με τον τρόπο αυτό καταργείται η αυτονομία του δασκάλου, του καθηγητή, να διδάσκει με τον τρόπο που θέλει, παρακολουθώντας το ρυθμό των μαθητών, έτσι ώστε να είναι επιτυχία ένας μαθητής με χαμηλές επιδόσεις να πάει λίγο καλύτερα και έτσι ώστε να εμπιστεύεται τον καθηγητή και το δάσκαλό του ότι αυτά στα οποία θα εξεταστεί είναι αυτά τα οποία έχει διδαχθεί.

Ε. Από την άλλη μεριά, έχουμε την Τράπεζα Θεμάτων, όπου ανεξάρτητα από το τι έχει διδάξει και το πώς το έχει διδάξει το μαθητή ο δάσκαλος και ο καθηγητής, η δασκάλα και η καθηγήτρια ακριβέστερα, θα προστρέχει σε προκαθορισμένες ερωτήσεις- απαντήσεις, που ενδεχομένως δεν έχει διδαχθεί.

Ζ. Καταλαβαίνετε ότι αυτή η φαινομενική αντιμετώπιση ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλη την Ελλάδα εξομοιώνει παιδιά μιας υποβαθμισμένης περιοχής -όπου οι εκπαιδευτικοί αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να κρατήσουν τα παιδιά στο σχολείο- με ένα καλό σχολειό, με παιδιά με υψηλές επιδόσεις και τελικώς βάζοντας ίδιας δυσκολίας θέματα σε όλους τους μαθητές. Καταλαβαίνετε ότι αυτοί που πληρώνουν τη νύφη είναι οι μαθητές χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων, με λειψή δυνατότητα να κάνουν φροντιστήρια, άρα και λειψές επιδόσεις.

Η. Βέβαια, ένα πρόσθετο στοιχείο, που θα μπορούσε να δικαιολογήσει την Τράπεζα Θεμάτων είναι το εξής. Με το υπάρχον σύστημα, πριν το καταργήσουμε και με αυτό το νομοσχέδιο και με το μεθαυριανό, συνυπολογίζονταν ο βαθμός που έπαιρνε το παιδί στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ και Β’ Λυκείου στην είσοδο στα πανεπιστήμια. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο καταργούμε τον συνυπολογισμό του βαθμού Α’ και Β’ Λυκείου για τα πανεπιστήμια, ώστε πια πραγματικά ο βαθμός αυτός να αντανακλά μόνο μια επίδοση σε ένα σχολειό και να έχει ένα αυτόνομο ρόλο το Λύκειο.

Κ. Γαβρόγλου: Όσοι έκαναν την Τράπεζα Θεμάτων την έκαναν για να την ξεφτιλίσουν

Ο  υπουργός Παιδείας Κ.Γαβρόγλου  είχε πεί  για την Τράπεζα Θεμάτων :

  •     Όσοι  έκαναν την Τράπεζα Θεμάτων την έκαναν  για να την ξεφτιλίσουν
  •     Θυμάστε πριν τρία χρόνια όταν την καταργήσαμε, τι γελοιότητα είχε γίνει. Όλοι γνώριζαν τα θέματα που υπήρχαν μέσα. Ενισχύθηκε η αποστήθιση ακόμη και για ασκήσεις Φυσικής, , Μαθηματικών κλπ
  •     Όταν ένα θεσμό την ξεφτιλίζεις  είναι πάρα πολύ δύσκολο να αποκτήσει ένα κοινωνικό κύρος.
  •     Πείτε ότι κάναμε Τράπεζα Θεμάτων. Το πρώτο που θα μας έλεγαν είναι  θυμάστε τι έγινε;Πως θα το εξασφαλίσετε;
  •     Εμείς λέμε εμπιστευόμαστε την μεγάλη πλειοψηφία των καθηγητών. Μπαίνουμε σε μια τεράστια πρόκληση επί της ουσίας εκπαιδευτική. Εδώ είμαστε και θα δούμε τις αδυναμίες.

 

Σχόλια (19)

 
πολίτης
05 Αυγ 2020 09:35

Τράπεζα Θεμάτων και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις:

Το πανηγύρι της παπαγαλίας, μετά από τις θεωρητικές επιστήμες επεκτείνεται και στις υπόλοιπες. Καλά πάμε.

 
Ερωτήματα
05 Αυγ 2020 10:41

Σταμάτησε η Τράπεζα Θεμάτων, σταμάτησε το διάβασμα, έκλεισαν τα βιβλία. Άρχισαν οι καλοκαιρινές διακοπές από τον Μάρτη του 2015.

 
Big in Japan
05 Αυγ 2020 11:34

Επιτέλους.

Να επαναπροσδιοριστεί πλέον πιο είναι το ζητούμενο σε κάθε μάθημα.

 
εκπαιδευτικός...Σα'ί'νης
05 Αυγ 2020 11:37

...εμπρός καλή μου παπαγαλία/μηχανιστική μάθηση!!

 
Δημόσιος λειτουργός
05 Αυγ 2020 12:06

Δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει η άλωση του δημόσιου σχολείου από τα ιδιωτικά συμφέροντα. Η Τράπεζα Θεμάτων αποτελεί πιεστικό αίτημα των μεγάλων φροντιστηρίων. Επίσης είναι βούτυρο στο ψωμί των κολεγίων και των διαφόρων που αναζητούν εναγωνίως πελατεία (χωρίς βάσεις, αριστείες, όριο του 10, μόνο δίδακτρα). Η Τράπεζα Θεμάτων σε συνδυασμό με βάσεις που θα βάζουν οι σχολές, με το πλαφόν του 10, με το ουσιαστικό κόψιμο των μεταγραφών, και με διώξεις των φοιτητών που καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, θα καθαρίσουν το δημόσιο πανεπιστήμιο. Η Κεραμέως είναι ο δούρειος ίππος αυτής της άλωσης. Το δείχνουν οι καθημερινές συνεντεύξεις της στα κανάλια και τους εξωνισμένους δημοσιογράφους. Δεν παράγει πολιτική παιδείας, αλλά συσσωρεύει επικοινωνιακό κεφάλαιο.

 
πω πω φράγκα
05 Αυγ 2020 12:41

θα πλερώνεται όποιος καταθέτει ερώτηξη/θέμα στην τράπεζα ; γιατί δεν τη φτιάχνουν τσάμπα τα στελέχη και οι πληροφορικάριοι (με τα μιστά τους) του υπουργείου;

στο γυμνάσιο - υποχρεωτική εκπαίδευση- θα είχε νόημα , ώστε να υπήρχε και ένα τεστάκι ηλεκτρονικά με βασικές γνώσεις (πχ 100 ερωτήσεις) και ο βαθμός να προσμετράτο στον ΜΟ απολυτηρίου (μαζί με έναν βαθμό για συμπεριφορά μετρήσιμο που θα ανέβαζε ή θα έριχνε τον μέσο όρο).

 
Σωστή διδασκαλία
05 Αυγ 2020 13:21

Τράπεζα θεμάτων δεν μπορεί να λειτουργήσει στο Λύκειο, αναιρείται όλη η έννοια διδασκαλίας των μαθητών. Είναι πια τόσο δύσκολο να ελέγχεται σε ποιο βαθμό διδάσκεται η ύλη κάθε χρονιά;

Το σωστό είναι να υπάρχει μια ισορροπία στα θέματα εξετάσεων, να καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης και αυτά να επιλέγονται κατόπιν κρίσης, ώστε να εξετάζουν τις μαθησιακές δυνατότητες των παιδιών (ερωτήσεις θεωρίας, ασκήσεις εμπέδωσης, συνδυαστικά προβλήματα). Δε θα λύσει το πρόβλημα μια έτοιμη βάση δεδομένων με 1.000 θέματα σε κάθε μάθημα.

 
Ενίσχυση σχολικών βιβλιοθηκών - κατάργηση ενός βιβλίου
05 Αυγ 2020 13:22

Αντιγράφουμε που αντιγράφουμε από γαλλικό σύστημα, ας το κάνουμε σωστά.
Ενίσχυση σχολικών βιβλιοθηκών με βιβλϊα που αντιστοιχούν στην τράπεζα θεμάτων, πολλαπλό βιβλίο.

Ξεκινάμε από το τέλος, την τράπεζα, χωρίς να χουν γίνει τομές κ υποδομές.

 
ΧΡΗΣΤΟΣ Α.
05 Αυγ 2020 13:24

Με την Τράπεζα Θεμάτων αυξήθηκαν τα φροντιστήρια, αυξήθηκαν οι μετεξεταστέοι. Χτύπημα στη μαθησιακή διαδικασία. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ. Θάβει η κυβέρνηση με πολλούς τρόπους την εκπαίδευση.
ΑΙΣΧΟΣ...

 
Ε ρε γέλια
05 Αυγ 2020 15:52

Είχα ξεχάσει τις μπούρδες του Κουράκη που σε συνδυασμό με αυτές του γαβρογλου μπορείς να γράψεις ολόκληρο θεατρικό έργο. Ο Κουράκης λοιπόν λέει ότι η τράπεζα θεμάτων αλλοιώνει το εκπαιδευτικό σύστημα διότι κάνει το σχολείο φροντιστήριο και διδάσκει μόνο πως να περνάς τις εξετάσεις και όχι να σκέφτεσαι κριτικά. Στη συνέχεια μας ενημερώνει ότι οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την κατάργηση της, υποθέτω γιατί δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν να περνάνε τις εξετάσεις, αλλά να σκέφτονται κριτικά. Αμέσως μετά προβλέπει ότι τα επόμενα χρόνια οι μαθητές θα μένουν στην ίδια τάξη και θα εγκαταλείπουν τις σπουδές τους ( αναρωτιέμαι γιατί, αφού είπαμε ότι στο σχολείο μαθαίνουν μόνο πως να περνάνε τις εξετάσεις)
Τη χαριστική βολή δίνει ο γαβρογλου που τρία χρόνια μετά, λέει ακριβώς τα αντίθετα, ότι με γνωστά θέματα η τράπεζα φτιάχτηκε για να ξεφτιλιστει, αφού όλοι οι εξεταζόμενοι ήξεραν τα θέματα ( υποθέτω γιατί ήταν πολύ εύκολο να περάσεις;)
Αυτοί λοιπόν παιδιά μας κυβερνούσαν κάποτε.

 
Συμβουλος
05 Αυγ 2020 17:13

Έκθετο το ΙΕΠ και η ηγεσία. Πως γίνονται τέτοια λάθη όταν πρόκειται να διαχειριστείς 1.000.000 ευρώ;

 
Δώστε τα όλα στους ιδιώτες
05 Αυγ 2020 18:51

Η αποθέωση του φροντιστηρίου!!
Αν είσαι τυχερός κι έχεις λύσει το θέμα, οκ. Αν όχι... την έβαψες!! Κι αν δεν έχεις πρόσβαση σε φροντιστήριο...κάνε φροντιστήριο στον εαυτό σου. Α, και μην ξεχάσω... για θέματα που δεν διδάχτηκες, τα παράπονά σου στην τράπεζα!!!

 
#ypourgeio_tsirko
05 Αυγ 2020 20:08

Ότι να ναι, 1 χρόνο μπάχαλο και ασυνεννοησία. Καθολου τυχαίο το λάθος, θέλανε να δούν αντιδράσεις απλα, τωρα το τραβανε πίσω. Παλιά μου τένχη κόσκινο.

 
Θέλω κι εγώ δάνειο
05 Αυγ 2020 20:59

@Ε ρε γέλια
Να είστε καλά που μας διασκεδάσατε, γιατί το χρειαζόμαστε τελευταία....

 
aggeliki
05 Αυγ 2020 23:00

ξέρετε εκεί στην Τσόχα υπάρχουν και οι...παραιτήσεις!!!

 
Master chef
05 Αυγ 2020 23:41

@στελέχη του ΙΕΠ
Από λάθος... μπορεί να χυθεί ο καφές, να καεί το γάλα, να καρβουνιάσει η μπριζόλα, να μην δέσει η μαγιονέζα, να κόψει η σος κλπ....

 
μπεσα
06 Αυγ 2020 00:01

προσωπικα δε θα χα προβλημα να εφαρμοζοταν παντου, αρκει να χε 20.000 θεματα λυμενα και καλα οργανωμενα. οχι υποχρεωτικα βεβαια

 
Καθηγητής
06 Αυγ 2020 00:20

Αυτό το υπουργείο από τη μια γκάφα στην άλλη πεφτει σταματημό δεν έχει η κατρακυλα το χειροτερο υπουργείο Παιδείας με διαφορά ασχετοσυνηςς λαθών υπεροψία υπουργου κλπ ευγε! Πάλι θάλασσα τα καναν με τη τράπεζα θεμάτων και το μαζευουν πισω με τις πανελλαδικες!! ¡Ας ριτουι κανέναν σχετικό μη ξεφτιλίζονται συνέχεια!

 
Δον Κιχώτης
06 Αυγ 2020 08:46

Είστε πολύ αυστηροί όλοι σας!
Ο σχεδιασμός της μετάβασης από το ειδυλλιακό Γουέμπλεϊ, όπου κανείς δεν ήξερε τι είναι η μάσκα, στο κλειστό, μικρό 5x5, όπου όλοι θα είναι μασκοφόροι, παρουσιάζει πολλών ειδών δυσκολίες, πολλοί εκεί θα φυσούν και θα ξεφυσούν
- «τι θέλαμε και μπλέξαμε;» Όταν λοιπόν φυσάς και ξεφυσάς, μπορεί ένα χαρτί να το πάρει ο αέρας και να βρεθεί μαζί με άλλα άσχετα!...
Λίγη φαντασία βρε παιδιά χρειάζεται!...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.