Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Σε ποιους φορείς του δημοσίου μπορούν να κάνουν Μαθητεία οι μαθητευόμενοι και σπουδαστές των ΕΠΑ.Σ., ΕΠΑ.Λ. και ΙΕΚ

Δημοσίευση: 21/11/2020
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καθορίστηκε, με Κοινή Υπουργική Απόφαση ο αριθμός   των μαθητευομένων και σπουδαστών των δομών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ., ΕΠΑ.Λ. - Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας και ΙΕΚ), που δύνανται να πραγματοποιήσουν Μαθητεία σε φορείς του Δημοσίου Τομέα κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ

Σχόλια (4)

 
Ιασων
21 Νοε 2020 22:08

Νωρίς νωρίς.ποτε θα αρχίσει επιτέλους;οι μαθητές απογοητευονται

 
Γιάννης
22 Νοε 2020 08:49

Οι μαθητές απογοητευμένοι και οι εργοδότες (ιδιώτες) το ίδιο. Το 2019 οι αιτήσεις των μαθητευομένων έγιναν το διάστημα 29/9 με 7/10 και άρχισε το πρόγραμμα τον Νοέμβριο.
Γιατί βγήκε τόσο καθυστερημένα το ΦΕΚ;
Η πρόσκληση δημοσίων φορέων για την δήλωση θέσεων έληξε μέσα Ιουνίου, και το ΦΕΚ βγαίνει Νοέμβριο.
Τα λειτουργικά προβλήματα από αυτήν την καθυστέρηση είναι πολλαπλά: αλλαγές ωραρίου εκπαιδευτικών, πιθανές θέσεις μαθητείας σε σχολεία όπου δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί άρα αναπληρωτές οι οποίοι θα φύγουν τον Ιούλιο.

 
Μαρία
22 Νοε 2020 10:06

Εδώ καλά καλά δεν έχετε πλήρωση τους προηγούμενους ούτε το επίδομα των 700€ ούτε τις πληρωμές που έχουμε δουλέψει τώρα βγάζετε ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα και προσπαθείτε να το φτιάξετε. Κρίμα τα παιδιά που θα κάνουν την μαθητεία 2020-2021.

 
Συμμετέχων από την 1η φάση
22 Νοε 2020 19:47

Δεν θα κάνω καμία αναφορά στην γραφειοκρατία και όλα τα διαδικαστικά θέματα που δυσκολεύουν το έργο μας. Ένα από τα βασικά συμπεράσματα από την συνδιάσκεψη των Υπουργών παιδείας, στην Ρίγα, το 2015, είναι η προώθηση της μάθησης στον χώρο εργασίας (work based learning). Η διάφορες μορφές μαθητείας θα πρέπει να αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Στην Ελλάδα φτάσαμε στο σημείο μηδέν. Υποστηρίζουμε στην θεωρία και στις ανακοινώσεις την ΕΕΚ και την μαθητεία. Τι συμβαίνει όμως στην πράξη;
Περιμένουμε, περιμένουμε και θα περιμένουμε. Εμείς που προσπαθούμε να πείσουμε τους ιδιώτες να συμμετέχουν στο πρόγραμμα (πόρτα πόρτα) και είμαστε προετοιμασμένοι από τον Σεπτέμβριο, όταν μας ρωτάνε πότε θα ξεκινήσουμε τους απαντάμε τέλος Οκτώβρη με αρχές Νοέμβρη. Τι στο καλό 5η φορά είναι θα υπάρχει μία βελτίωση. Στην συνέχεια τους λέμε Νοέμβρη με Δεκέμβρη. Τώρα τι να τους πούμε; Ιανουάριο;
Έχουμε ξεφτιλιστεί κύριοι.
Μόνο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Μαθητείας ( τα οποία έχουν αποφασισθεί Ευρωπαϊκά) επικεντρωθήκατε ελέγχοντας εάν ο μαθητευόμενος έχει τσεκάρει στην αίτηση του τα δικαιολογητικά που κατέθεσε η όχι. Στην βελτίωση του θεσμού, την ενεργοποίηση των εκπαιδευτικών, την προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού ιδιωτών (για να υπάρξει και επαγγελματική αποκατάσταση) αυτά τα βασικά ζητήματα στον αυτόματο πιλότο.
Ειλικρινά πιστεύετε ότι έτσι θα ενισχυθεί ο συγκεκριμένος θεσμός ;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ