Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι τροπολογίες όπως ψηφίστηκαν για Πληροφορική, ΕΠΑΛ, Πειραματικά, Εκδρομές, ΑΦΜ σχολείων

Δημοσίευση: 28/11/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos δημοσιεύει τις τροπολογίες που αφορούν την Πληροφορική τα ΕΠΑΛ¨, τα Πειραματικά Σχολεία, τις εκδρομές, το ΑΦΜ των σχολείων, όπως ψηφίστηκαν , με όλες τις διορθώσεις στην Ολομέλεια της Βουλής. . Για να ανοίξετε τις τροπολογίες πατήστε εδώ

Σχόλια (43)

 
Giannis
29 Νοε 2014 00:37

Μετά από όλα αυτά πόσες ώρες θα κάνουμε Πληροφορική στα σχολεία;
Αντί για 2 ωρες Γενικής θα έχουμε ένα 6ωρο για μία όμως ΕΠΕ;

 
Τώρα είναι καλύτερα;
29 Νοε 2014 15:49

Χάσαμε το 2ωρο γενικής για μία ΕΠΕ 30 σχολών που δεν θα τη δηλώνει κανένας.
Τώρα δηλαδή συνάδελφοι είμαστε καλύτερα από πριν;;;

 
george
29 Νοε 2014 15:59

Καλά δε κατάλαβες ακόμα ότι αυτό είναι πολύ καλύτερο;

 
απορία
29 Νοε 2014 16:12

και ποιος σου είπε συνάδελφε ότι το ΕΠΕ των θετικής-τεχνολογικής-πληροφορικής κατεύθυνσης θα είναι 30 σχολές; υπολογίζονται πολλές περισσότερες.

 
ΕΥΑ
29 Νοε 2014 16:20

Πρεπει να απολογηθουν ολοι αυτοι που ενω μπορουσαν να ειναι η Πληροφορικη 5ο μαθημα, τωρα μπορει να κυνηγαμε τους μαθητες με το τουφεκι. Γιατι δεν εισακουσθηκε η ΕΠΕ; Γιατι αυτη η διχονοια;

 
Giannis
29 Νοε 2014 18:03

Επρεπε να κυνηγήσουμε από την αρχη να μπει ως 5ομάθημα. Τώρα με ελάχιστες ώρες στο Λύκειο δεν μας βλέπω καλά.. Νομίζω οτι η ΠΕΚΑΠ ήταν πιο δραστήρια από την ΕΠΕ, ειδικά τελευταια. Αν τους είχε πιέσει λίγο στην βουλή τα πράγματα θα ήταν καλύτερα..

 
Giannis77
29 Νοε 2014 20:31

Στηρίξαμε την τακτική μας με βάση τις συνθήκες στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Να δούμε τι θα γίνει στο σχολείο μου με τα 3 τμήματα γενικής και τους 60 μαθητές ? Για να μην μιλήσω για τα χωριά με τις Λυκειακές τάξεις .

Αληθεύει ότι μας είχαν προτείνει να κρατήσουμε τις ώρες ΓΠ σε όλο την Γ Λυκείου και να είναι το μαθημά μας επιλεγόμενο για τις Σχολές Πληροφορικής και για τα Οικονομικά.

Οι αποφάσεις μας πάρθηκαν μεσω γενικής συνέλευσης ; ( ομολογώ ότι δεν γνωρίζω τις διαδικασίες που προβλέπονται )
Εμάς ποιος μας εκπροσώπησε ; Η ΕΠΕ ή η ΠΕΚΑΠ ; Οι "άλλοι" εκπροσωπούνται από τις καθηγητικές τους ενώσεις ή από τις γενικότερες ενώσεις ;

 
Κυριάκος
29 Νοε 2014 20:51

Με 5ο υποχρεωτικό μάθημα η πληροφορική θα ήταν σε όλο το πολυτεχνείο και κυρίαρχη σε περισσότερες από 100 σχολές. Αυτή η εμμονη της ΠΕΚΑΠ ηταν καταστροφική. Εχει εκτεθει και ο λοβέρδος με την στήριξη που ασκησε στην πληροφορική, οποτε δεν θα ασχοληθει αλλο.

 
ΠΕ19
29 Νοε 2014 21:41

Καταφερατε να μπούμε σε μια ΕΠΕ με 6 ώρες και να χάσουμε 10 ώρες γενικής παιδείας σε 5 ΕΠΕ ενω θα μπορούσαμε σαν 5ο μαθημα-ειδικο να ειμασταν και πανελλαδικά εξεταζόμενο.Συγχαρητήρια στους εγκεφάλους της ΕΠΕ κ της ΠΕΚΑΠ...ναι ή ΑΔΙΠ θα ορίσει περισσότερες σχολές,όταν ξύπνησετε Ειδοποιήστε κ εμας.Οι χειρισμοί σας ηταν τουλαχιστον ερασιτεχνικό.Αυτά. Π

 
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
30 Νοε 2014 01:56

Τα παραπάνω σχόλια περί 5 μαθήματος και προτίμησης του μαθήματος Γενικής παιδείας προφανώς ανήκουν σε "συναδέρφους" παρατηρητές , που δεν πήραν καν χαμπάρι το τι έγινε τα τελευταία δύο χρόνια και τι ακριβώς όριζε ο νόμος Αρβανιτόπουλου

 
Γιατί 30 σχολές ρε λεβέντες;
30 Νοε 2014 09:32

Για τμήματα Μαθηματικών θα πρέπει να εξετάζονται στα παιδιά στη Χημεία; Για πολυτεχνικές σχολές, πλην Χημικών Μηχανικών, χρειάζεται Χημεία;;;;

 
Θανάσης
30 Νοε 2014 10:07

@Τώρα είναι καλύτερα
Ναι, τώρα είναι καλύτερα, για όποιον δεν κάνει μπακαλίστικους υπολογισμούς με ώρες και σέβεται την δουλειά του. Αν ισχυρίζεσαι το αντίθετο δεν έχεις περάσει ούτε έξω από Λύκειο.

@EYA @Giannis
Ωραίο τρολάρισμα. Παίζει όμως καλύτερο.
http://www.esos.gr/comment/20598#comment-20598

 
Νίκος Παπαβασιλείου
30 Νοε 2014 11:17

Για κείνους που διαβιούσαν σε άλλο πλανήτη την περίοδο που προηγήθηκε, υπενθυμίζω ότι η πληροφορική σαν 5ο μάθημα ήταν μια από τις προτάσεις της Ένωσης Χημικών. Η ιδέα αυτή απορρίφθηκε άνευ κριτικής από τους μαξιμαλιστές της πληροφορικής ή καλύτερα της διδασκαλίας αλγορίθμων, οι οποίοι μάλιστα απέφυγαν να παραστούν στην κοινή συνάντηση των ενδιαφερομένων στα γραφεία της ΕΕΧ, πιστεύοντας ότι θα καταφέρουν να εξοβελίσουν τη Χημεία. Το πραγματικό πρόβλημα πάντως και το πάπλωμα για το οποίο έγινε ο καβγάς, το συνόψισε θαυμάσια η κ. Εύα: "τωρα μπορει να κυνηγαμε τους μαθητές με το τουφέκι". Τώρα αν όλα αυτά συνεισφέρουν σε μια καλύτερη παιδεία, είναι άλλη κουβέντα...

 
Manos
30 Νοε 2014 14:37

Η ΠΕΚΑΠ χαντάκωσε τελικα την πληροφορική. Η ορθολογιστική πρόταση της ΕΠΕ δεν εισακούστηκε. Επειγόντως προσπάθεια για να καθιερωθεί η πληροφορική 5ο υποχρεωτικό μάθημα για σχολές πληροφορικής και πολυτεχνείο και να μεινει μάθημα γενικής παιδείας. Ηταν τόσο προφανης και ιδανική λύση

 
Αγγελική
30 Νοε 2014 17:37

Εγώ συνάδελφοι δουλεύω σε ένα Λύκειο στα Τρίκαλα. Από μια μικρή έρευνα στη Β Λυκείου (45 μαθητές) μόνο 3 μαθητές ενδιαφέρονται για μια ΕΠΕ που θα έχει μόνο 30 ή 35 σχολές καθαρά πληροφορικής. Οπότε στο Λύκειο που εργάζομαι, με βάση τις περικοπές που γίνονται από το υπουργείο, δεν θα δημιουργηθεί αυτή η ΕΠΕ. Δηλαδή στη Γ του χρόνου θα έχω ΜΗΔΕΝ ώρες. Αντίθετα αν έκανα το σχεδιαζόμενο δίωρο Γενικής Παιδείας θα έκανα τουλάχιστον ΤΕΣΣΕΡΙΣ ώρες. Νομίζω πως μας έφαγε η υπερβολική σιγουριά.
Καληνύχτα μας!!!

 
Ανδρέας Κ.
30 Νοε 2014 19:04

Νομίζω τελικά καλύτερα ήταν η πληροφορική ως 5ο μάθημα...
Τώρα με 50 σχολές ο μαθητής θα σκεφθεί να επιλέξει το ΕΠΕ Πληροφορικής

 
Φώτης
01 Δεκ 2014 01:08

Έπρεπε να πιέσουμε...
Έπρεπε να κυνηγήσουμε....
Είναι καλύτερα τώρα....
Η Πεκαπ ήταν πιο δραστήρια....
Κάτι για τους μαθητές δεν έχει; Μόνο για τις ώρες των καθηγητών ήταν όλο το ενδιαφέρον;

 
Θανάσης
01 Δεκ 2014 07:35

Ξαναδιαβάστε τον νόμο και την τροπολογία. Πείτε μου, που βλέπετε καινούργιο ΕΠΕ; Είδατε να φεύγει το «ή»; Την διαφορά OR και XOR την κατανοείτε; Πιστεύετε ότι το πρώτο στην προτίμηση Πολυτεχνικό τμήμα θα μείνει μόνο του στο υποτιθέμενο ξεχωριστό ΕΠΕ (που αυτοδίκαια ανήκει αν υπάρξει, μια και οι απόφοιτοί του διορίζονται στον αντίστοιχο κλάδο ΠΕ, ενώ ο οδηγός σπουδών του περιλαμβάνει μαθήματα όπως «Διδακτική της Πληροφορικής»), και τα υπόλοιπα τμήματα θα μπουν σε ξεχωριστό ΕΠΕ;

 
Παναγιώτης
01 Δεκ 2014 09:03

Αναρωτιέμαι: απο που αντλειται η σιγουριά οποιων (ανεξαρτήτως της ιδιότητας που δηλώνουν οτι έχουν) μιλούν για 30+ σχολες.

Η πληροφορικη παρα τις προσπάθειες κάποιων ειναι στη θέση της και τα υπόλοιπα ειναι θεμα χρόνου. Χρόνου που μετράει αντίστροφα. Τικ τακ, τικ τακ...
Οποτε σταματήστε να μετράτε ωριτσες, η ελλαδα χρεοκόπησε

 
Μάριος Γκ.
01 Δεκ 2014 11:29

Συνάδελφε Θανάση.
Όταν η δικιά μας η ΕΠΕ δίνει 30 δε ξέρω ακριβώς σχολές πληροφορικής η ΑΔΙΠ άντε να τις κάνει 40. Αυτό είναι επιτυχία;
Και μόνο που πανηγυρίζουν οι χημικοί με ανησυχεί.
Τι πείραζε να δώσουν οι μαθητές 5 μαθήματα για 200 σχολές;
Άλλα η ΕΠΕ άλλα η ΠΕΚΑΠ...
Γιατί δε μας ρωτήσανε να πούμε κι εμείς τη γνώμη μας;
Οι χημικοί είχαν από την αρχή ενιαία στάση και μιλημένους βουλευτές από ότι φάνηκε.
Εμείς επαναπαυθήκαμε στις διαβεβαιώσεις του υπουργού και μας την πατήσαμε στο τέλος με την τροπολογία!

 
60
01 Δεκ 2014 12:00

@Θανασης
Η παροιμια λεει οτι "το γινατι βγαζει ματι". Ποτε θα εχουμε καλυτερες συνθηκες για την εισαγωγη της Πληροφορικης; Τι να περιμενω απο την ΑΔΙΠ ,οταν ενα κομματι απο μας μιλα σε ανακοινωσεις για 33 σχολες; Η ευθυνη οσων (συμβουλοι;) παρεσυραν τον υπουργο ειναι τεραστια. ΜΕΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΘΕΣΕΙΣ . Γιατι δεν ακουσθηκε η ΕΠΕ;

 
Giannis77
01 Δεκ 2014 15:38

Συνάδελφοι , επαναλαμβάνω την θέση μου. Εχω την αίσθηση ότι η τακτική της ΠΕΚΑΠ βασίστηκε στα δεδομένα της Αθήνας και της Θεσ/νίκης ( και γενικότερα των μεγάλων πόλεων ). Επαναλαμβάνω τα δεδομένα της πολης μου . 3 τμήματα γενικής με 60 μαθητές συνολικά. Εάν στην πόλη μου δεν γίνει τμήμα της ΕΠΕ Πληροφορικής Π Ρ Ο Φ Α Ν Ω Σ θα έχει πρόβλημα και ο φροντιστής που διδάσκει το μάθημα.

 
Φιλλένια Σιδέρη
01 Δεκ 2014 16:24

Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα ή τα σχολεία είναι για να μαθαίνουν γράμματα οι μαθητές και όχι για να βρίσκουμε δουλειά εμείς

Δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε καμία συζήτηση στην οποία διαμοιράζονται τα ιμάτια της εκπαίδευσης, όπως με λύπη μου βλέπω να κάνουν οι συνάδελφοι της "Πληροφορικής", αλλά δεν μπορώ να επιτρέψω να μιλάτε για την ΕΕΧ και τους χημικούς χωρίς αυτούς. Μόνο γι΄αυτό το λόγο λοιπόν θα συνεχίσω απο κει που είχα σταματήσει. Οι Επιστήμες Κύριοι εκπροσωπούνται απο τις επιστημονικές τους ενώσεις και όχι απο τις κλαδικές. Οι Χημικοί απο την ΕΕΧ, οι Φυσικοί απο την ΕΕΦ, οι μαθηματικοί απο την ΕΜΕ και ούτω καθεξής. Εσείς στα επίσημα όργανα, όπως το ΕΣΥΠ, εκπροσωπείστε απο την ΕΠΕ, αλλά περιέργως στο ΥΠΑΙΘ με Υπουργό τον κ. Λοβέρδο όχι απο την επιστημονική σας ένωση, αλλά απο την κλαδική ΠΕΚΑΠ δεν ξέρω με ποιου οργάνου την απόφαση και δε με πολυενδιαφέρει κιόλας.
Η ΕΕΧ και οι χημικοί δεν πανηγυρίζουμε, ανακούφιση νοιώθουμε. Δεν πανηγυρίζουμε, διότι ως ΕΕ που είμαστε έχουμε ως κύριο μέλημά μας το συμφέρον της εκπαίδευσης, των μαθητών και της κοινωνίας και κανένα απο αυτά δεν εξυπηρετείται με τη λύση στην οποία καταλήξαμε, αν και απευφέχθη το χειρότερο, δηλαδή τον 21ο αιώνα το Ελληνικό Λύκειο να βγάζει Χημικά αναλφάβητους μαθητές (δε θα αιτιολογήσω, έχω γράψει χιλιάδες σελίδες επιχειρημάτων και στοιχείων- όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ανατρέξει).
Η ΕΕΧ απο τον Οκτώβριο 2013 ζήτησε η Πληροφορική να είναι εξεταζόμενο 5ο ειδικό μάθημα και να ανοίγει 2 πεδία, το 2ο και το 4ο. Την ίδια πρόταση ο Πρόεδρός της και εγώ κάναμε στους κ. Κωτσάκη και Σκίκο της ΠΕΚΑΠ στις 16/9/14 σε ανεπίσημη συνάντηση στο ΥΠΑΙΘ, οι οποίοι την αρνήθηκαν μετα βδελυγμίας, προφανώς γιατί γνώριζαν ότι θα είχαν μία καλύτερη λύση. Η ΕΕΧ κατέθεσε και εναλλακτική πρόταση με 5 μαθήματα, εκ των οποίων το ένα επιλεγόμενο και όχι υποχρεωτικά εξεταζόμενο, μέσα στα οποία ήταν και η Πληροφορική, πρόταση με την οποία άνοιγε σε κάθε πεδίο τουλάχιστον άλλο ένα, ώστε να διευκολύνει τους μαθητές που ήθελαν να δηλώνουν και δεύτερο πεδίο. Φυσικά και αυτή η πρόταση, η οποία θα έλυνε ένα μεγάλο αδιέξοδο για τα παιδιά, δεν συζητήθηκε καν. Αντίθετα, η ΠΕΚΑΠ προωθούσε μία λύση διάσπασης του 2ου ΕΠΕ και περαιτέρω περιορισμού των σχολών με πολλές σχολές να μετεωρίζονται μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής, θεωρώντας κατα το παράδειγμα της Τεχνολογικής ΙΙ, ότι θα είχε τη μερίδα του λέοντος και ότι στα περισσότερα σχολεία δε θα υπήρχε καν τμήμα με Χημεία (η παγίδα που λέγαμε παραπάνω)
Τώρα κατηγορείτε την ΕΕΧ ότι αντέδρασε και δεν σας άφησε να τη βιάσετε με την ησυχία σας και επιδίδεστε στο διαμοιρασμό των σχολών που θα πάνε στην "Πληροφορική". Σταματήστε επιτέλους και αφήστε το καθ ΄ύλιν αρμόδιο όργανο, την ΑΔΙΠ, να κάνει τη δουλειά του. Μην επιχειρήσετε πάλι να κινηθείτε, κατά τα ειωθότα, υπογείως. Αν το κάνετε, απλά θα μας αναγκάσετε να σας ακολουθήσουμε και θα είναι κρίμα για την υπόστασή μας ως εκπαιδευτικοί, που εκτός απο το να διδάσκουμε το μάθημά μας, πρέπει να έχουμε και παιδαγωγικό ρόλο και να αποτελούμε για τους μαθητές μας πρότυπα ζωής.
ΥΓ: Αν η Χημεία πάρει όλες τις ώρες που είχε η Πληροφορική απο το Δημοτικό μεχρι τη Γ Λυκείου (2ωρο ΓΠ), εγώ προσωπικά, όπως έχω δηλώσει και επισήμως, δε θα είχα κανένα πρόβλημα να είναι 5ο ειδικό μάθημα, γιατί η εκαπίδευση θα ήταν απο το Δημοτικό.

 
Πέτρος19
01 Δεκ 2014 17:51

Ακριβώς Φιλλένια μου, "συνάδελφοι" γράφουν εδώ τις δυο μέρες. "από την ΕΠΕ".

Ρώτα τον κ. Κρανιά, τι θα συμβεί τελικά. Αυτός μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα από μας. Γιατί αυτός ξέρει ποιες είναι οι σχολές Πληροοφορικής.

 
Παρασκευάς Πανάγου
01 Δεκ 2014 18:10

Κυρία Σιδέρη δε θα σας απασχολήσω σχεδόν καθόλου. Μόνο μια ερώτηση έχω:
Λέτε να αφήσουμε την ΑΔΙΠ, το καθ' ύλιν αρμόδιο όργανο να αποφασίσει για το ποιες σχολές πρέπει να μπουν που.
Έχετε κάποιο πρόβλημα να αποφασίσουν οι ίδιες οι σχολές; Αν ναι, μπορείτε να μας το γράψετε παρακαλώ;

 
Φιλλένια Σιδέρη
01 Δεκ 2014 19:23

Ξεκαθαρίζω τη θέση μου και η συζήτηση τελειώνει για μένα εδώ:
Υπήρξα σε όλη μου τη ζωή υπέρμαχος των θεσμών και των θεσμικών λύσεων και θιασώτης των ευνομούμενων πολιτειών (απο μακριά, γιατί δεν είχα την τύχη να ζω σε τέτοια) και παραμένω σταθερή στην άποψή μου, αλλά δεν είμαι βλάκας να αποδέχομαι την αλα καρτ δημοκρατία που επαγγέλεστε. Επομένως:
Έχω πρόβλημα να αποφασίζουν οι σχολές μεταξύ 2 μαθημάτων, όπως και να δίνουν οι μαθητές εξετάσεις κατα σχολή με θέματα των σχολών, όπως και να αποφασίζουν οι μαθητές, διότι ατυχώς όλες αυτές οι διαδικασίες είναι διαβλητές και δε διασφαλίζουν την ισονομία και την ίση μεταχείριση μεταξύ των υποψηφίων.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα, αν αλλάξει όλο το σύστημα να υπάρξουν 10 εξεταζόμενα μαθήματα και ο κάθε μαθητής να επιλέγει μεταξύ των 10 (και όχι των 2) ποια θα δώσει και η κάθε σχολή να επιλέγει ποια μαθήματα θέλει, όπως συμβαίνει στα μεγάλα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, τα οποία απαιτούν SAT . Παρεπιμπτόντως να πω και μπορείτε να το ελέγξετε ότι δεν υπάρχει SAT Πληροφορικής, ούτε Computer Science, όπως σωστά αναφέρονται στην επιστήμη σας στις ΗΠΑ (που την ανέπτυξαν).
Θέλω να ελπίζω ότι η ΑΔΙΠ θα είναι αυτό ακριβώς που επαγγέλεται, δηλαδή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, επομένως μπορεί να διασφαλίσει ότι:
1. Ανεξάρτητα ισορροπιών ΔΕΠ θα επιλέξει την απαιτούμενη βασική γνώση υποδομής, η οποία θα διασφαλίζει ότι οι φοιτητές έχουν το υπόβαθρο που θα τους επιτρέψει να γίνουν ολοκληρωμένοι επιστήμονες,
2. Όλα τα ομοειδή τμήματα θα επιλέξουν το ίδιο μάθημα,
3. Θα αξιοποιηθεί και θα προσαρμοστεί στο σύστημά μας η διεθνής εμπειρία με γνώμονα την ανταγωνιστικότητα των Ελλ. Πανεπιστημίων.
Ελπίζω να έχω καλύψει όλες τις απορίες σας για τις απόψεις μου.

 
Νίκος Παπαβασιλείου
01 Δεκ 2014 22:43

H κ. Σιδέρη προσπάθησε να αναλύσει το εκπαιδευτικό σκέλος της υπόθεσης, για κάποιους όμως το μόνο που μετράει είναι πόσες σχολές θα περιέχει το πεδίο της πληροφορικής. Δυστυχώς...

 
Dimitris
01 Δεκ 2014 23:07

@ Π.Π
Οι σχολές δεν αποφασίζουν για τα εξεταζόμενα μαθήματα παρά μόνο για τον συντελεστή βαρύτητας. Η ΑΔΙΠ θα αποφασίσει αν θα προστεθει καποια σχολή και ποια ακριβώς, στην ομάδα σχολών Πληροφορικής. Το σύστημα προσβασης στα ΑΕΙ δεν απαιτεί εξετάσεις για ΜΙΑ και μόνο σχολή. Γι΄αυτο και δεν επιλέγουν οι σχολές.
Στον νόμο Αρβανιτοπουλου το μαθημα ΑΕΠΠ είχε βγει απο τις πανελλήνιες. Τώρα λοιπον επανήλθε, ο υπουργός τηρησε τις "υποσχέσεις" του. Για ποιον λόγο λοιπον οι καθηγητες του κλάδου της πληροφορικής διαμαρτύρονται και πάλι; Είναι δυνατόν ενώ το υπουργειο εκανε αυτο το βημα εσεις να λέτε τ'ωρα θελουμε και το 2ωρο Γ.Π;

 
Αντώνης
02 Δεκ 2014 00:00

κ. Πανάγου,

απόφαση του Ελληνικού κοινοβουλίου είναι αυτή, εσείς έχετε κάποιο πρόβλημα να μην αποφασίσει η ΑΔΙΠΠ; Δεν πετύχατε την επαναφορά της Πληροφορικής στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα; Αυτό δεν έκανε και ο Υπουργός με την τροπολογία που κατέθεσε; Δεν επανέφερε την Πληροφορική στα Τμήματα Πληροφορικής συν (+) τα Τμήματα που θα αποφασίσει η ΑΔΙΠΠ;

 
Κώστας Δέδας
02 Δεκ 2014 00:18

@ Φιλλένια Σιδέρη
Πολύ καλή η ανάρτησή σας και πολύ όμορφο και ακαδημαϊκό το κείμενό σας, δείγμα της εμπειρίας σας, αλλά ένα κείμενο που βάζει σε εισαγωγικά την "Πληροφορική", μόνο αμερόληπτο και ανώτερο δε δείχνει.
Σηκώνονται οι τρίχες μου, όταν αντιλαμβάνομαι ότι το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχ Η/Υ που αποφοίτησα θα δεχόταν ΠΑΛΙ (μετά από 20 χρόνια) μαθητές εξεταζόμενους στη Χημεία ΚΑΙ όχι στην Πληροφορική.
Σε ποιο διεθνές εκπαιδευτικό φόρουμ θα το πεις και δε θα γελάσουν ειρωνικά.

Τέλος, ΝΑΙ, η ΠΕΚΑΠ έχει κάνει τεράστια λάθη. Αλλά αυτό είναι δικό μας θέμα, όπως και η διάσταση με την ΕΠΕ, και σίγουρα δεν μπορεί να είναι αντικείμενο τρολαρίσματος πονηρών (...) που βρίσκουν ευκαιρία να βάλουν στο μυαλό του αφελή καθηγητή Πληροφορικής το ζιζάνιο. Και φυσικά δεν είναι καθηγητές Πληροφορικής...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.