Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ν. Κεραμέως προς απέχοντες από την αξιολόγηση: « Είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή ... με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση»

"Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας"
Δημοσίευση: 22/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μήνυμα ότι θα υπάρξουν συνέπειες για όσους δεν συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έστειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατά τη σημερινή   τηλεδιάσκεψη   με  περισσότερους  από 2.300  Διευθυντές σχολικών μονάδων, παρουσία της υφυπουργού Ζ. Μακρή και της Γενικής Γραμματέως    Σ. Γκίκα  .

«Προφανώς είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή στο θεσμό της αξιολόγησης με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση», είπε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και σημείωσε:

Ηθική   υποχρέωση:  Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να εφαρμοσθεί η διαδικασία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με στόχο μονάχα ένα: πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου για τα παιδιά μας.

Βελτίωση- αξιολόγηση:  Δεν μπορούμε να έχουμε βελτίωση, χωρίς αξιολόγηση. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου εφαρμόζεται  σε τόσες χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και όλοι σας - είμαι βέβαιη - θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας.

Ο θεσμός  θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά: Είστε όλοι λειτουργοί, είστε όλοι αφοσιωμένοι ακριβώς σε αυτόν τον στόχο, και για αυτό είμαι βέβαιη ότι και ο θεσμός αυτός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στα παιδιά μας.»

Μιλώντας για το νέο σύστημα «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», η Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε τον καίριο ρόλο των διευθυντών για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, λέγοντας ότι είναι οι πολλαπλασιαστές και αναμεταδότες σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Σχόλια (104)

 
Α.Μ.
23 Φεβ 2021 16:45

Κα Υπουργέ, σας το αφιερώνω: "Ο άνθρωπος και σοφός να είναι δεν είναι ντροπή να μαθαίνει από τους άλλους και να μην το τεντώνει το σκοινί. Βλέπεις τα δέντρα στων χειμάρων τις όχθες, όσα γέρνουν κορμούς με τα κλώνια τους σώζονται και τα άλλα τα αλύγιστα απ' τη ρίζα τους χάνονται. Και ο καπετάνιος που κρατά τεντωμένα τα πανιά στη φουρτούνα και δεν τα λασκάρει, το καράβι ανάποδα και ταξίδι στο φούντο." Αντιγόνη Σοφοκλέους, 710-718.

 
ΣαΣ
23 Φεβ 2021 16:43

Τρέξτε διευθυντάδες/αφεντάδες... Σας τόνισε ότι της είστε πολύτιμοι.
Αλοίφει λάδι... ρίχνει λάδι.... τη φωτιά περιμένουμε.
Υ. Γ ένα μεγάλο μπράβο στους φοιτητές που τόλμησαν να πουν τη γνώμη τους. Μπράβο παιδιά... αν περιμέναμε από τους άλλους............ ,.........

 
Βαλάντης Ζ.
23 Φεβ 2021 15:20

Έπρεπε να είχατε παραιτηθεί χθές.

 
Μια πρόταση...
23 Φεβ 2021 15:05

...προς τη πολιτεία. Όσοι εκπαιδευτικοί δεν συμμετείχαν(-χουν) στα διαδικτυακά μαθήματα WebEx, να μη πληρωθούν. Φτάνει η ατιμωρησία...

 
Σταθης Συμεωνιδης
23 Φεβ 2021 15:01

Μολών...

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
23 Φεβ 2021 14:53

Αποτέλεσμα αξιολόγησης: Όλα λειτουργούν κατά τρόπο ιδανικό, έστω και εξ αποστάσεως. Μάλιστα, ο τεχνικός εξοπλισμός που στάλθηκε από το υπουργείο εγκαίρως είναι διαστημικών προδιαγραφών. Τα σχολεία ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις διαθέσεις του υπουργείου με εξαιρετικά μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών. Όλα είναι τέλεια...Ας αξιολογήσουμε λοιπόν πρώτα την υπουργό μας για όλα αυτά τα έργα της και για άλλα πολλά που δεν έκανε αλλά και για όσα πεισματικά επιβάλλει σε βάρος της παιδαγωγικής διαδικασίας...

 
Εκπαιδευτικός
23 Φεβ 2021 14:53

Το ΥΠΑΙΘ δεν επιτέλεσε το συνταγματικό του ρόλο στην πανδημία , κατασκευάζοντας νέες ανισότητες στις ήδη υπάρχουσες. Ούτε την ηθική του υποχρέωση.
Σε κανένα νομοσχέδιο δεν έλαβε υπόψη του τα σχόλια των επισκεπτών. Κάτι που σχολίασαν και στελέχη όπως ο Στέφανος Μάνος. Δεν σέβεται τη δημοκρατία.
Δεν αποκατέστησε μισθολογικά και βαθμολογικά τους αξιολογηθέντες εκπαιδευτικούς των Πειραματικων σχολείων και των Ευρωπαϊκών.
Επαναφέρει κοπιάροντας άτεχνα και αντιεπιστημονικά παλαιότερες ρυθμίσεις της μας Διαμαντοπούλου.
Η επιλογή στελεχών παλαιοκομματικής έμπνευσης.
Δεν υπάρχει καμία ασφαλιστική δικλείδα για να αποφευχθεί η κατάχρηση εξουσίας και η αδιαφάνεια, ούτε ανεξάρτητο όργανο.
Στόχευση είναι η ανακύκλωση της ανεργίας σε καθεστώς μεγαλύτερης αδιαφάνειας.

 
Εκπαιδευτικός
23 Φεβ 2021 14:39

Θα αξιολογήσει η κυρία υπουργός αν οι εκπαιδευτικοί με ίδια μέσα ανταπεξήλθαν στις απαιτήσεις της εξ' αποστάσεως διδασκαλίας. Αν δηλαδή δαπάνησαν οι εκπαιδευτικοί αρκετά χρήματα για υπολογιστές, κάμερες, υλικό, κτλ. και τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ώστε να διεξαχθεί σωστά η τηλε-εκπαίδευση. Τι άλλο θα δούμε.
Φυσικά το υπουργείο δεν παρείχε καμία βοήθεια από τη μεριά του, ούτε οικονομική, ούτε οργανωτική.

 
perastikos
23 Φεβ 2021 14:39

Έχει καταφέρει να έχει το 99% των εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών εναντίον της η υπουργός. Η κατάσταση είναι οριακή στα σχολεία. Μια καρφίτσα χρειάζεται για να γίνει το μπαμ. Ας βρει έναν ήσυχο και εύσχημο τρόπο να πάρει πίσω το συγκεκριμένο ζήτημα για να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί όσο πιο ομαλά γίνεται η πιο δύσκολη σχολική χρονιά εδώ και πολλά χρόνια. Έχουνε πάρει διαζύγιο με την πραγματικότητα εκεί στο υπουργείο. Τι ποινή θα επιβάλλεις στον οποιοδήποτε, ο οποίος πάει καθημερινά στην δουλειά του, είναι συνεπής στο ωράριο του, στα διδακτικά και διοικητικά του καθήκοντα; Εκτός από τις δικαστικές ήττες, οι οποίες για το υπουργείο θα έρθουν μετά από χρόνια που δεν θα είναι πιο υπουργός, κινδυνεύει να προκαλέσει πολύ μεγάλη έκρηξη οργής στον χώρο της εκπαίδευσης. Ας την μαζέψει κάποιος πριν είναι αργά.

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
23 Φεβ 2021 14:12

Βάλτε την αυτοαξιολόγηση ως προαπαιτουμενο για την επιλογή στελεχών...

 
Η Νέα Δημοκρατία
23 Φεβ 2021 13:48

... νοιάζεται για τα παιδιά..

 
ΧΡΗΣΤΟΣ Αριδαία
23 Φεβ 2021 13:46

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!! Καιρός να υπάρξει ένα Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας! Παιδείας κι όχι εκπαίδευσης. Δεν βλέπετε που έχει φτάσει το χάλι μας. Ανεξαργύρωτα Πτυχία, άπειρα χρήματα για φροντιστήρια, μάταιες ελπίδες. Ουδείς πείθεται για την αξία της Αξιολόγησης. Αν είναι να μπει η Αξιολόγηση ας γίνει, ορθά κοφτά. Όχι με Δούρειους ίππους! Κάνεις ...μένεις, δεν κάνεις στο καλό. Ανθρωποφαγία υπάρχει ήδη, οι καιροί εκεί μας πάνε... Όχι δεν μπορούν οι εναλλασσόμενοι υπουργοί Παιδείας να ξαναζεσταίνουν τα ίδια και τα ίδια. Αν ήταν η Υγεία, η Παιδεία, η Άμυνα της χώρας και ότι αφορά την υπόσταση μας, σε εξωκοινοβουλευτικές προσωπικότητες,ούτε σε μνημόνια θα μπαίναν ούτε σε ειδικά ταμεία......διαχείρισης. Τί χρωστάει η ελληνική Παιδεία στην Γερμανία στην Αγγλία και αλλού? Αυτοί μας χρωστάνε..........!!!!!

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
23 Φεβ 2021 13:16

Σε συνθήκες "πολέμου", όπως έχει χαρακτηριστεί η πανδημία, η πραγματοποίηση οποιασδήποτε αξιολόγησης είναι αστεία, και ας ελέγξουν το επιστημονικό υπόβαθρο των γνώσεών τους περί αξιολόγησης.
Η αξιολόγηση είναι συνάρτηση πολλών μεταβλητών, και η μη κανονικότητα ("κατάσταση πολέμου") αποτελεί άλλη μία, που δεν ξέρω αν έχει ληφθεί υπ' όψη.
Όσο για την "ηθική υποχρέωση", όλοι οι μάχιμοι συνάδελφοι που με ίδια μέσα παλεύουν καθημερινά για μία αξιοπρεπή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ξέρουν πως την υπηρετούν στο ακέραιο.
Δεν μπορούν να μιλούν για "ηθική υποχρέωση" απέναντι στους μαθητές άνθρωποι που, ουδεμία σχέση με την σχολική τάξη και τη διδακτική διαδικασία, έχουν.

 
Αντικειμενική αξιολόγηση.... στην Ελλάδα?
23 Φεβ 2021 12:08

Σαν να λέμε, διπλό MacDonald's με βλίτα δηλαδή. Τρανό παράδειγμα-πρόσφατο δείγμα γραφής, η "αξιολόγηση"(???) χωρίς ούτε καν μόρια, των Διευθυντών Εκπαίδευσης.

 
Γ.Φ.
23 Φεβ 2021 11:19

Ντροπή της ας αξιολογηθεί η ίδια η κυρία πρώτα να δούμε τι βαθμό θα βάλει στον εαυτό της. Άντε πια γιατί πολύ μας ζαλίσε.

 
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
23 Φεβ 2021 10:54

Η λέξη κλειδί είναι η αντικειμενική.
Πρόταση προς σκέψη και διαβούλευση:
Να συγκροτηθούν ομάδες από 3 "μάχιμους" και έμπειρους-ρες καθηγητές-τριες, οι οποίες ομάδες μπορεί για ένα χρόνο να ασχοληθούν με την αξιολόγηση πολλών σχολείων μιας συγκεκριμένης Δ/νσης.
Θα μπορέσουν, αφού εκπαιδευτούν να ορίσουν αυτοί, οι συμμετέχοντες στις ομάδες, τα ερωτηματολόγια και γενικά όποιο υλικό χρειαστεί για να καταγράψουν την κατάσταση σε κάθε σχολείο που θα τους ανατεθεί.
Δικοί μας άνθρωποι, χωρίς κομματικές γραμμές και κατευθύνσεις, με γνώμονα μόνο την βελτίωση των σχολικών δραστηριοτήτων, αντικειμενικά και χωρίς εντάσεις.
Εθελοντές, ή με τυχαία επιλογή με βάση αλγόριθμο, ή ακόμη και με πρόταση των συνδικαλιστικών παρατάξεων.
Αντικειμενική αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης, συγκεκριμένες και στοχευμένες προτάσεις ανά σχολική μονάδα, ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα υλοποίησης αλλαγών κλπ.
Συνάδελφοι καθηγητές-τριες που "ζούν" τη σχολική τάξη και τα διοικητικά καθήκοντα αρκετά χρόνια τώρα, πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν εξαιρετική δουλειά στην αξιολόγηση και κυρίως α ν τ ι κ ε ι μ ε ν ι κ ά!
Ένα χρόνο, και μετά άλλοι, και άλλοι, ώστε πολλοί να εμπλακούν και να υπάρξει συνέχεια στο έργο, χωρίς να εμπλέκονται οι ίδιοι άνθρωποι κάθε χρόνο.
Το προτεινόμενο από το Υπουργείο σχέδιο, είναι γραφειοκρατικό, χαοτικό και κυρίως υποκειμενικό. Δεν θα οδηγήσει στα σωστά αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις σχολικών μονάδων.
Τα σχολεία ΔΕΝ είναι εταιρείες παροχής υπηρεσιών και έτσι πρέπει να αξιολογηθούν. Δηλαδή ως κέντρα δωρεάν μετάδοσης γνώσεων και ως οργανισμοί κοινωνικοποίησης των πιο τρυφερών μελών της κοινωνίας μας.
Κ.

 
Μελίτακας ο Α΄
23 Φεβ 2021 10:37

@ Δημήτρης 23 Φεβ 2021 09:45
Πρόσεξε, μην πεις καμιά χρονολογία από 1967 έως 1973 γιατί κινδυνεύεις!...

 
Μελίτακας ο Α΄
23 Φεβ 2021 10:32

Μόνο αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου χρειάζεται και καλά στοχευμένες περεμβάσεις για τη βελτίωσή του. Όλα τα άλλα είναι για να ικανοποιηθούν άλλες σκοπιμότητες. Ο Δημαράς ήταν τελικά και Μέγας Προφήτης!...

 
Ετοιμάζουν μέτωπο για πολιτικούς λόγους
23 Φεβ 2021 10:19

εναντίον της Κεραμέως .Δυστυχώς με την σύγκρουση θα γίνει μαλλιά κουβάρια ο Σύλλογος.Το μόνο που φοβούνται και ίσως τους συνετίσει είναι η τυχόν περικοπή.Τα άλλα τα προσπερνούν.Πιστεύουν ότι θα επιβάλλουν τον νόμο όπως νόμιζαν με την επιλογή Διευθυντών από τους Συλλόγους.Ένα μέτρο που αν ίσχυε θα διέλυε το κράτος. Διότι όλοι οι φορείς θα ζητούσαν να επιλέγουν τους Διευθυντές μόνοι τους.Αυτό είναι πρωτάκουστο μη συμβατό. Μόνο στα κομμουνιστικά κράτη γινόταν αυτά επειδή εκεί υπέρτατη εξουσία ήταν το κόμμα.Γι αυτό μιλούμε για μια σύγκρουση που θα δείξει αν το κράτος διοικεί ή διοικούν οι συνδικαλιστές.Αν επιβάλλουν τις απόψεις οι συνδικαλιστές όλα θα πάνε πίσω για πολλά χρόνια.

 
Δημήτρης
23 Φεβ 2021 09:45

Όταν διαβάζω στα σχόλια περί χούντας και πριν 50...χρόνια τι συνέβαινε , αρχίζω να βλέπω θετικά την αξιολόγηση, αν και ψήφισα κατά στην ΕΛΜΕ!!!

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
23 Φεβ 2021 08:53

Μια πρόταση!!!Κάνουμε όλοι την αξιολόγηση και βάζουμε σε όλα 4!!!¨Ετσι κι αλλιώς κατά την υπουργό μας όλα δουλεύουν ρολόι!!!Και η τηλεκπαίδευση είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ισότιμη με την δια ζώσης!!!!

 
Εκπιδευικός
23 Φεβ 2021 08:14

Και όμως υπάρχει Διευθυντής που σχεδιάζει συγκλήσεις Συλλόγου Διδασκόντων μέχρι τελικής πτώσεως.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24/2/2021 ΣΤΙΣ 13:15.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΡΤΙΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25/2ΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/2ΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Λάβετε υπόψη ότι προηγήθηκε ΤΗΛΕΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ αλλά τελικά ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ καθώς υπήρξαν αντιδράσεις, με ροκ συναυλία ως εισαγωγή μπας και πεισθούν οι εκπαιδευτικοί προφανώς.
Και όμως κάτι τέτοιοι θα αξιολογήσουν αργότερα εκπαιδευτικούς ελέω Κεραμέως

 
Ντροπη
23 Φεβ 2021 07:57

Χειροτερη απο την χουντα
Ας ρωτησει τους μεγαλυτερους σε ηλικια των 60 και πανω
να της πουν αυτα που κανει τωρα γινοταν πριν50 χρονια
Θα παρει το μαθημα της ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ............

 
Δύο σχόλια από κάποιον υπέρ της αξιολόγησης
23 Φεβ 2021 02:18

1. Πρέπει να διασφαλιστεί με κάθε τρόπο η αντικειμενικότητα.
2. Πρέπει η αυτοαξιολόγηση να είναι πραγματική. Όχι ψευτιές και ωραιοποίηση με κριτήριο τον ανταγωνισμό με το διπλανό σχολείο, αλλά ανάδειξη όλων των προβλημάτων, που και πολλά και σημαντικά είναι (οι υπόλοιποι σχολιαστές τα κάλυψαν).

 
Βικτωρία
23 Φεβ 2021 01:40

Ας κάνει μια "αξιολόγηση" η κ. υπουργός στον εαυτό της πρώτα. Ας ρωτήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς τους οποίους "διοικεί" τι βαθμό της βάζουν. Ας ρωτήσει και τους γονείς και τους μαθητές που υφίστανται την υπεροψία και τον παραλογισμό της. Και αν τολμήσει ας δημοσιεύσει τα αποτελέσματα. Εκεί να δείτε ποσοτικούς και ποιοτικούς δείκτες... θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!!

 
Παντρεμένος με δασκάλα
23 Φεβ 2021 01:12

Υπηρεσιακή υποχρέωση είναι η εργασία στο ωράριο που ισχύει.
Το ότι παρέχετε άμισθη εργασία εκτός ωραρίου δεν εκτιμήθηκε ποτέ και από κανένα.
Έχετε δει κανένα δημόσιο υπάλληλο να εργάζεται εκτός ωραρίου και χωρίς υπερωρίες ???
Πρώτη φορά η ΟΛΜΕ και ΔΟΕ έκαναν αναφορά πως η συνεδρίαση του συλλόγου πρέπει να γίνει εντός ωραρίου με συντόμευση των ωρών διδασκαλία !!!!
Εφαρμόστε τον νόμο σε όλα του σημεία και όχι επιλεκτικά.
Σε όλο το δημόσιο η εργασία λόγο covid γίνετε τηλεργασία ενώ για σας βγάζουν ξεχωριστούς νόμους γιατί σας αγαπάνε…..
Ξυπνήστε αν και δε το βλέπω γιατί από θεωρία είστε πρώτοι αλλά στο δια ταύτα .

 
Δημήτρης
23 Φεβ 2021 00:49

Αν πραγματικά είχε σκοπό εφαρμόσει τον νόμο για την απεργία - αποχή, θα είχε ξεκαθαρίσει απο την αρχή ποιες θα ήταν οι συνέπειες της αποχής και όχι να μιλάει αόριστα. Για το κείμενο της ΟΛΜΕ που κυκλοφορεί στα σχολεία και δημιουργεί τριβές μεταξύ των εκπαιδευτικών, τι λέει ; Είναι νόμιμη η απεργία - αποχή ;

 
Λορεττα S.
23 Φεβ 2021 00:42

Ακόμη περιμένουμε την επιμόρφωση για το webex! Τα έχουμε μάθει τελικά όλα μόνοι μας. Εκεί στο υπουργείο μού θέλετε και αξιολόγηση. Επιμορφώσεις κ.λπ. που λετε από ποιους θα γίνονται;;; πότε;; που;;; ΠΩΣ;; Εδώ μια επιμόρφωση περιμένουμε ποσους μήνες τώρα!!!!!!!

 
Σπυριδων
23 Φεβ 2021 00:31

Ούτε σε πενήντα χρόνια δεν θα γίνουν ομάδες εργασίας. Σταμάτα τους εκφοβισμούς και τις απειλές. Δεν φοβόμαστε. Με την εσωτερική αξιολόγηση ανατρέπεις το καθηκοντολογιο θέλοντας να δημιουργήσεις σχολεία που θα ενδιαφέρονται για το φαίνεσθαι και όχι για την ουσία. Ντροπή και μόνο ντροπή για τις φασιστικές πρακτικές κ υπουργέ. Οι σύμβουλοι σου σε έχουν καταστρέψει. Είσαι εκτός πραγματικότητας.

 
Μα σοβαρά τώρα;;;
23 Φεβ 2021 00:21

Υπουργέ μου, δεν ξέρετε τις ελλείψεις στα σχολεία;;;; Πρεπει να τις αποτυπώσουμε εμείς;;;; Δεν γνωρίζετε εσείς;; Κι όλα αυτά που θα προτείνουμε σαν δράσεις εμείς, εσείς θα δώσετε χρήματα για να τις υλοποιησουμε;; Ή στο τζάμπα από εμάς πάλι τους δασκαλους θα ζητάτε την όποια δράση ;;; Κάτι τέτοιο πήρε το αυτί μου απ την ομιλία... "ο τζάμπας πεθανε"

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.