Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΟΛΜΕ για εγκύκλιο Ζ. Μακρή: Πιέσεις και εκβιασμοί- Να μην υποκύψουν οι εκπαιδευτικοί

“Η πολιτική ηγεσία να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο”
Δημοσίευση: 23/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για αυταρχική και αντιδημοκρατική πρακτική της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ κάνει λόγο το ΔΣ της ΟΛΜΕ με ανακοινωθέν σχετικά με την εγκύκλιο της υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή με την οποία ζητά ονόματα εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογίες μαθητών.

Η ΟΛΜΕ κατηγορεί την πολιτική ηγεσία για πιέσεις και εκβιασμούς, και προτρέπει  τους εκπαιδευτικούς να μη υποκύψουν .
 
Παράλληλα  το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΥΠΑΙΘ αύριο Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 12.00μ.μ απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ “να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της”.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέβη την Δευτέρα 22 Φλεβάρη σε ένα ακόμα ατόπημα, δείγμα του αυταρχισμού με τον οποίο αντιμετωπίζει τον κλάδο μας. Με υπηρεσιακό έγγραφο που φέρει την υπογραφή της υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή, το ΥΠΑΙΘ απαιτεί από τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις ΔΔΕ τα ονόματα όσων συναδέλφων δεν κατέθεσαν βαθμολογία του Α’ τετραμήνου, τα αιτιολογημένα σημειώματά τους καθώς και τα ονόματα των μαθητών που δεν έλαβαν βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Η κ. Μακρή παρά την ιδιότητά της, ως νομικού, φαίνεται να αγνοεί ακόμα και το πώς συντάσσεται μία εγκύκλιος. Δεν αναφέρονται πουθενά οι διατάξεις, με βάση τις οποίες δίνεται η εντολή αυτή, ενώ αποκρύπτει για μία ακόμη φορά τη νομοθεσία που αφορά στην κατάθεση βαθμολογίας. Ποια νομοθεσία προβλέπει να παραδίδονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν  βαθμολογία στις ΔΔΕ ή των μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν; Πότε άλλοτε έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο; Από πότε το ΥΠΑΙΘ παρεμβαίνει στην «επικοινωνία» μεταξύ σχολείων και ΔΔΕ;

Η τελευταία ενέργεια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποτελεί μνημείο αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής πρακτικής. Η πολιτική ηγεσία απαιτεί από τους συναδέλφους μας διευθυντές να μετατραπούν σε ένα είδος ιδιότυπου “καταδότη”, παραδίδοντας ονόματα και διευθύνσεις όσων “δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις” της κυβερνητικής πολιτικής. Η πρακτική αυτή παραπέμπει σε πολύ σκοτεινές εποχές που ως τώρα θεωρούσαμε ότι είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Η ηγεσία όμως του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως έχει άλλη γνώμη. Έτσι ανασύρει πρακτικές των πιο γκρίζων εποχών του επιθεωρητισμού και του αυταρχισμού στα Δημόσια Σχολεία για να καλλιεργήσει στους εκπαιδευτικούς τον φόβο και τον τρόμο.

Με την τακτική του βούρδουλα και του εκφοβισμού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να διαχειριστεί τον  πανικό της για την πλήρως αποτυχημένη πολιτική της. Πανικός για να κρύψει τις αποκλειστικές της ευθύνες για το σημερινό αδιέξοδο που βιώνει η Δημόσια Εκπαίδευση, οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές. Τα αδιέξοδα που έχει δημιουργήσει η πολιτική των μηδενικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, η εγκατάλειψη μαθητών και εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Πανικός για την πλήρη αποδοκιμασία της πολιτικής της από την εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν συγχωρεί το ΥΠΑΙΘ το μαζικό κίνημα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών που αποκάλυψε στην κοινωνία την ανεπάρκειά των πολιτικών τους. Δεν συγχωρεί την ακύρωση στην πράξη της αντιπαιδαγωγικής ρύθμισης για κάμερες στην τάξη. Δεν συγχωρεί την μαζική αποδοκιμασία των αντιδημοκρατικών εκλογών παρωδία των ΥΣ. Τρέμει για τη μαζική αποδοκιμασία της αξιολόγησης που θέλει να εφαρμόσει, μαθαίνοντας τα συντριπτικά ποσοστά των εκπαιδευτικών που ήδη συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Η αλήθεια είναι ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ καταλαβαίνει πως η “βιτρίνα” της κανονικότητας που θέλει να παρουσιάζει στην κοινωνία έχει ραγίσει για τα καλά. Τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τα σημερινά τραγικά αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Καταφεύγει σήμερα στον μαζικό εκφοβισμό των εκπαιδευτικών για να επιβάλει το καθεστώς της σιωπής, να κάμψει και να εξαφανίσει κάθε αντίλογο στην πολιτική της. Προσπαθεί να μετατρέψει τους διευθυντές σε «χαφιέδες» για να σπάσει την ενότητα του κλάδου, αδιαφορώντας για τη διάλυση του παιδαγωγικού κλίματος συνεργασίας που απαιτείται στα σχολεία. Άλλωστε, το ποιος δεν κατέθεσε βαθμολογία, σε ποια μαθήματα και για ποιους μαθητές καταχωρίζεται στην εφαρμογή του myschool. Ο στόχος της εγκυκλίου δεν είναι η πληροφόρηση αλλά  η τρομοκρατία όσων, αναλογιζόμενοι την παιδαγωγική τους ευθύνη, αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και στις αντιδημοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης.

Το σύνολο του κλάδου μας μέσα στις συνθήκες της πανδημίας δίνει καθημερινά μάχη για να κρατήσει το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης. Δίνει καθημερινά μάχη για να στηρίξει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας απέναντι στην πολιτική της εγκατάλειψης. Οι συνάδελφοί μας μέσα σε αυτές τις συνθήκες εργάζονται με γνώμονα το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό τους κριτήριο, βάζοντας ως κύρια προτεραιότητα τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Σε αντίθεση με το ΥΠΑΙΘ που αγνοεί και υποβαθμίζει συστηματικά το έλλειμμα ισότιμης συμμετοχής που έχει επιφέρει η τηλεκπαίδευση, καθώς και τα επακόλουθα παιδαγωγικά προβλήματα, εφαρμόζοντας πολιτικές (τράπεζα θεμάτων, πρόσβαση στην τριτοβάθμια, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης σε λύκειο και γυμνάσιο) που θα οξύνουν ακόμα περισσότερο την προϊούσα εκπαιδευτική κρίση.

Υπενθυμίζουμε για μια ακόμα φορά πως το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει τη μη κατάθεση βαθμολογίας με αιτιολογημένα σημειώματα των εκπαιδευτικών. Ως εκ τούτου κανένας συνάδελφός μας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αυταρχικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ. Οι ενέργειες αυτές επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά τα αδιέξοδα του ΥΠΑΙΘ και την απόσταση που έχει πάρει η ηγεσία του από την πραγματικότητα. Ταυτόχρονα σκιαγραφούν με σκούρα χρώματα το μέλλον που περιμένει τους εκπαιδευτικούς και τα Δημόσια Σχολεία από την πολιτική που ασκείται από την κυβέρνηση στην εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την αυταρχική και αντιδημοκρατική πρακτική
 της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ!

Καλεί τους συναδέλφους να μην υποκύψουν σε πιέσεις και εκβιασμούς!

Καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΥΠΑΙΘ την Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 12.00μ.μ απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της.

Σχόλια (12)

 
Λύση:Να πάει η ΟΛΜΕ στο Υπουργείο
24 Φεβ 2021 09:12

και η Μακρή στην ΟΛΜΕ! Μήπως και καταλάβουν τι εστι διοίκηση. Θα μας τρελάνουν.Η ΟΛΜΕ τους πληρώνει και τους "δανείζει" στο δημόσιο; Θα ρωτάει κάτι το Υπουργείο που έχει σχέση με την παρεχόμενη εργασία των εκπαιδευτικών και θα πρέπει να παίρνει την άδεια από την ΟΛΜΕ ;Το Υπουργείο είναι ο εργοδότης και προφανώς μπορεί και να ελέγχει και να πληροφορείται από την Διοίκηση τα της εργασίας ή μη των εκπαιδευτικών!Όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο.

 
ΒΑΣΙΛΗΣ
24 Φεβ 2021 02:04


Ειμαστε υπαλληλοι αλλα ειμαστε και ελευθεροι πολιτες!
Καταπτυστη η εγκυκλιος!
Καιρια η παρεμβαση της ΟΛΜΕ!
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ!

 
Αννα
24 Φεβ 2021 01:58

Το υπουργειο ζητα στοιχεια στα οποια εχει προσβαση.
.Αρα; Καθαρος εκφοβισμος.
Εχετε πεσει πολυ χαμηλα!
Δεν καταλαβαινετε οτι φερνετε το αντιθετο αποτελεσμα;

 
nik
23 Φεβ 2021 19:18

Το πρόβλημα της αξιολόγησης δεν είναι ο φόβος, η αναξιοκρατία και διάφορα άσχετα επικαλείται η αριστερά. Είναι βαθύτερο αφού επιδιώκουν να πείσουν αυτούς που δουλεύουν να δουλέψουν περισσότερο και τους άλλους που κάνουν βόλτες να συνεχίσουν ανενόχλητοι. Πως επιδιώκεις αξιολόγηση όταν δεν μετατάσσεις άμεσα όλους αυτούς που δεν έχουν αντικείμενο και τους κρύβεις από δω και από κει. Που είναι η διοικητική μεταρρύθμιση του κ. Μητσοτάκη ; Είναι δυνατόν ένας υπάλληλος να καταλαμβάνει θέση χωρίς job discription δηλαδή τι θα κάνει και πόσες ώρες αναλογούν σε οκτάωρη βάση ; Βρήκαμε γάιδαρο και τον φορτώσαμε.

 
νικος
23 Φεβ 2021 19:04

¨οποιος θελει να κανει δικη του πολιτική ή να παραιτηθεί ή να βάλει υποψηφιότητα σε κάποιο κόμμα.

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΙΧΛΙΜΙΡΗΣ
23 Φεβ 2021 17:57

Μιλάμε για καθαρό εκβιασμό...σε ποια εποχή ζούμε?...Ποιοί θα είναι οι...αξιολογητές? Αυτοί που μια ...μάσκα για τους μαθητές την έκαναν...λάθος?....
Οι αξιολογητές πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί τάξης.=, με χρόνια υπηρεσίας στην τάξη....και όχι άσχετοι άλλων επαγγελμάτων..

 
Να ...
23 Φεβ 2021 17:14

...προσφέρεται -από την εκάστοτε κυβέρνηση- το Υπουργείο Παιδείας στην ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ. Τι λέτε, το παλεύουμε;

 
ph
23 Φεβ 2021 17:09

Το Υπουργείο δεν μπορεί να στέλνει τέτοια εγκύκλιο. Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ όμως τελικά είναι διαφορετικοί από τους Υπουργός. Βλέπω ότι κι αυτοί διατάζουν, λίγο πονηρά, αλλά κάνουν το ίδιο.

 
Μ
23 Φεβ 2021 16:39

Η. Πολύ σωστή παρατήρηση! Δεν έχουν καταλάβει κάποιοι ότι είμαστε υπάλληλοι του υπουργείου παιδείας και δεν δρούμε ανεξέλεγκτα! Για άλλη μια φορά μια ντροπιαστική ανακοίνωση της ολμε! Μας έχετε τόσο πολύ ντροπιάσει από πέρσι. Φτάνει πια!

 
arte
23 Φεβ 2021 15:40

Κορυφαία παρατήρηση από τον προηγούμενο γράφοντα!!!!Στην υπερβολή του ΥΠΑΙΘ απαντά η ΟΛΜΕ με την επιλεκτική μνήμη!!!! Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτή τη χώρα...

 
εκπαιδευτικός
23 Φεβ 2021 15:35

αφού όσοι δεν κατέθεσαν βαθμολογία ακολούθησαν τη νομοθεσία και όχι κομματικές - συνδικαλιστικές γραμμές τι έχουν να φοβηθούν;; ή μήπως όχι;

 
H.
23 Φεβ 2021 15:24

Και όλα αυτά από την Ολμε, που την επόμενη των εκλογών με ηλεκτρονική ψηφοφορία ζητούσε από το υπουργείο λίστες με ονόματα όσων ψήφισαν!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.