Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Νομοθετική ρύθμιση για τους αποφοίτους των ΤΕΙ

Δημοσίευση: 16/04/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 «Νομοθετική ρύθμιση , θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή τις επόμενες μέρες, για να μπορέσουμε να αντιμετωπιστεί  το θέμα του κορωνοϊού σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ» ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή του ΚΙΝΑΛ  Β. Κεγκέρογλου για τα πτυχία των ΤΕΙ, κι εξήγησε:

  • Έπρεπε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέχρι το τέλος αυτού του εξαμήνου.
  • Λόγω κορωνοϊού δεν μπορεί να γίνει αυτό το πράγμα, γιατί υπάρχουν προβλήματα με πρακτικές ασκήσεις κ.λπ.
  • Θα υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση η οποία θα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα άμεσα.

 

Σχόλια (24)

 
ΜανοςΚ
21 Απρ 2021 23:27

Η γνωστή εμπάθεια κατά των Δ.Υ που επιστρατεύει επιχειρήματα επιπέδου καφενείου για να αποδείξει ότι όλη τη φασαρία για τα Ε.Δ την κάνουν οι Δ.Υ ΤΕ, στον δημόσιο τομέα που σχεδόν δεν έχει νόημα η έννοια των Ε.Δ και όχι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, οι οποίοι νιώθουν τον αποκλεισμό κάθε μέρα στην επαγγελματική τους ζωή. Λοιπόν, για όσους δεν το γνωρίζουν, οι αποδοχές στο δημόσιο των ΤΕ που γίνονται ΠΕ ειναι οι ίδιες, δηλαδή κατατάσσονται στο αμέσως επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο, το οποίο συνήθως απέχει στο ιλιγγιώδες ποσό των 30-50€ μικτών. Δεν ξέρω τι γίνεται στα άλλα υπουργεία, στο δικό μας (λόγω τεχνικών ειδικοτήτων) έχει επαρκείς θέσεις ευθύνης που διεκδικούν ΠΕ και ΤΕ με ίσους όρους.

Θα παρακαλούσα λοιπόν, να σταματήσει επιτέλους αυτή η παραπληροφόρηση. Η οποία πιθανότητα προέρχεται από ανθρώπους που επέλεξαν να δώσουν κατατακτήριες και να αποφοιτήσουν από κάποιο πανεπιστήμιο και δεν μπορούν να χωνέψουν πως κάποιοι ζητούν τα αυτονόητα, δηλαδή να μην ξανασπουδάζουν 4-5 χρόνια ακριβώς το ίδιο αντικείμενο για να μπορέσουν να δουλέψουν.

 
bob mastoras
20 Απρ 2021 23:51

Το παράδειγμα με τα πτυχία μαθηματικών και ψυχολογίας είναι περισσότερο εύστοχο από όσο νομίζεται. Πράγματι έχουν τα ίδια ECTS και δεν έχουν τα ίδια ΕΔ. Επειδή δεν είναι συναισθηματικά φορτισμένο όμως το θέμα θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι γίνεται. Γιατί δε έχουν τα ίδια ΕΔ και δεν υπάρχει σύγκρουση;
Είναι προφανές εδώ το γιατί. α) Γιατί το αντικείμενο των σπουδών των δύο αυτών είναι πλήρως διακριτό. Και τα διαφορετικά ΕΔ ανταποκρίνονται στο διαφορετικό αντικείμενο.
β) Γιατί κανείς δεν ήταν αντίθετος στο να τους δοθούν ΕΔ. Ποιος θα μπορούσε να είναι αντίθετος;
Απάντηση: Οι σχολές από τις οποίες προήλθαν. Η φιλοσοφική δηλαδή. Αν γίνονταν όσα γίνονται σε άλλους χώρους θα προβάλλονταν ισχυρισμοί ότι η ψυχολογία είναι ένα αντικείμενο εξεζητημένο που θα έπρεπε να θεραπεύεται το πολύ στα πλαίσια ενός ΜΠΣ και το σωστό εύρος του αντικειμένου είναι το τμήμα Φιλοσοφία παιδαγωγικά Ψυχολογία (ΦΠΨ).
Ίσως και η πανφιλολογική που υπήρχε στο ΕΚΠΑ μέχρι τα μέσα των 80s. Οι δε μαθηματικοί θα ήταν ακόμα στο φυσικομαθηματικό τμήμα (όχι την σχολή) για να μην χάσουν τα ενιαία ΕΔ. Δόξα τω θεώ οι καλές πρακτικές προκρίθηκαν και επικράτησαν. Αρα μεγαλύτερη εξειδίκευση σε αυτήν την περίπτωση είχε σαν συνέπεια και μεγαλύτερα ΕΔ στο κομμάτι που αυτονομήθηκε. (Και έλλειψη δικαιωμάτων της νέας σχολής στα παλιά αντικείμενα) Το ίδιο και με τους μαθηματικούς και τους στατιστικολόγους. Βέβαια όπου εμπλέκεται ένας συγκεκριμένος κλάδος με υποστήριξη επιμελητηρίου ισχύουν τα αντίστροφα. Βλέπουμε λοιπόν ένα πιθανό σημείο τριβών όπως είναι η περίπτωση το ένα αντικείμενο να είναι υποσύνολο του αλλού, η μία σπουδή να περιλαμβάνει (ακόμα και κατ' όνομα) και την άλλη πώς διευθετήθηκε.

Τώρα αυτά με τα ECTS ότι " δείχνουν το φόρτο εργασίας ανα μάθημα Δεν δείχνουν το βάθος και την ποιότητα της εκπαίδευσης" τα λέτε σοβαρά;
Υπάρχει εκπαιδευτικό ίδρυμα δηλαδή στην Ελλάδα που απλώς παιδεύει (με την έννοια του καψονιού) τους σπουδαστές του χωρίς εκπαιδευτικό αποτέλεσμα δηλαδή.
Και προφανώς αυτά είναι μόνο και ακριβώς τα ΤΕΙ, ενώ σε όλες τις άλλες μορφές εκπαίδευσης ο κόπος των σπουδαστών πιάνει τόπο.
Τα ECTS πάντως θεσμοθετήθηκαν για να υπάρχει μια βάση συνεννόησης. Στο ECTS User Guide αναφέρουν: "volume of learning based on the defined learning outcomes and their associated workload" Το μαθησιακό αποτέλεσμα δηλαδή συμπεριλαμβάνεται.
Αυτό που λέτε είναι ότι κακώς θεσπίστηκαν όλα αυτά;
Αλλιώς ίσως το ελληνικό κράτος ψευδώς δήλωσε ότι οι σπουδές στα ΤΕΙ είναι 240 ECTS και θα έπρεπε να δηλώσει κάτι άλλο λιγότερο. Ότι δηλαδή οι σπουδές στα ΤΕΙ είναι μειωμένης ένταση ή ότι η σύσταση των σπουδών είναι διαφορετική και συμπεριλαμβάνει και μια συναφή συνιστώσα
περισσότερο χρηστική και επαγγελματική. Και αυτήν την επαγγελματική συνιστώσα απλά δεν την ανταμείβει με ΕΔ. Τότε τι σοι επαγγελματική είναι; Πάντως το ελληνικό κράτος τα 240 δήλωσε. Και πριν κατέταξε τα πτυχία των ΤΕΙ στο Level 5A του International Standard Classification of Education (ISCED)

"... απόφοιτοι ΙΕΚ θα πρεπε να αναγνωρίσουν τα 2 χρόνια σπουδών τους και με ακόμα 2 έτη σπουδών να πάρουν πτυχίο Πανεπιστημίου."
Τα ECTS δηλώνουν μία πίστωση ακαδημαϊκής υφής. Οι απόφοιτοι ΙΕΚ δεν έχουν κανένα ECTS. Μπορεί να έχουν κάτι αντίστοιχο το European Credit system for Vocational Education and Training (ECVET). Πάντως ακόμα και τυπικά πιστωμένα προσόντα να μην έχει κάποιος μπορεί να υπάρχουν άλλες πιστοποιήσεις που προσωπικά θα τις ζύγιζα. Και δεν είμαι μόνο εγώ. Υπάρχουν και πανεπιστήμια πχ το Open στην Μεγάλη Βρετανία που τα μετατρέπουν σε ακαδημαϊκά. Σε ξεχρεώνουν δηλαδή μαθήματα.

Το Cambridge και το Bedfordshire. Εδώ μπερδεύετε το κοινωνικό κύρος με τα ΕΔ και την απονομή τους που είναι θέμα νομικού κωλύματος για πλήρη άσκηση του επαγγέλματος. Δεν έχουν την ίδια βαρύτητα τα πτυχία αλλά ο υπάλληλος της βρετανικής πολεοδομίας θα δεχτεί το τοπογραφικό του απόφοιτου του Bedfordshire. Οι πιθανότητες όμως να γίνει CEO της Shell θα είναι πολύ καλύτερες για τον απόφοιτο του Cambridge. Δεν το προβλέπει κανένας νόμος όμως.

"Για να μην μιλήσω ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα σε πολλές χώρες της ΕΕ δεν δίνονται απευθείας με την κτήση του πτυχίου."
Ναι να μην μιλήσετε.

Τέλος ο διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ δεν είναι ακαδημαϊκός, αλλά επαγγελματικός. Και το εθνικό πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων το λέμε για πλάκα επαγγελματικών.
Σε εντάσσουμε στο ΕΠΕΠ αλλά λέμε και μερικά για να περάσει η ώρα βρε αδελφέ.

"Να τους θυμίσω ότι συνάδελφοι τους ΔΕ ήδη σπουδάζουν για να πάρουν πτυχίο ΠΕ και να αναβαθμίσουν την θέση τους, γιατί δεν το κάνουν και αυτοί"
Αλήθεια αυτοί οι ΔΕ γιατί δεν είχαν κατευθυνθεί στα ΤΕΙ; Δεν είναι πολύ ποιο εύκολα; Για την διαφορά στο μισθό του ΠΕ με τον ΤΕ;

 
Την ουσία την είπε ο Apostolow
20 Απρ 2021 22:11

Τα επαγγελματικά δικαιώματα σε πολλές χώρες της ΕΕ δεν δίνονται απευθείας με την κτήση του πτυχίου.
Πρέπει να εργαστείς, να αποκτήσεις πείρα, και μετά σιγά-σιγά αυξάνονται και τα εργασιακά δικαιώματά σου. Το κάνουμε στην Ελλάδα με τους δικηγόρους και τους γιατρούς. Θα έπρεπε να γίνεται σε όλα τα επαγγέλματα, και πρωτίστως σε αυτά που έχουν άμεση σχέση με την ασφάλειά μας, όπως στους ψυχολόγους ή στους πολιτικούς μηχανικούς. Οι μαθηματικοί μπορούν να εξαιρεθούν, εκτός αν θέλουν να γίνουν δάσκαλοι!

 
Απόφοιτος ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
20 Απρ 2021 17:36

Ως απόφοιτος ΑΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων κ Οργανισμών κ εργαζόμενος στο δημόσιο τομέα ως ΤΕ δεν επιθυμώ να αλλάξω κατηγορία σε ΠΕ αλλά να αναγνωρίζομαι ως ισότιμος αυτής της κατηγορίας. Καθώς το πτυχίο που διαθέτω βάσει νόμων είναι ισότιμο με ενός πανεπιστήμιο, αφού ως γνωστό η τριτοβάθμια ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από τον πανεπιστημιακό κ τεχνολογικό τομέα χωρίς ο ένας τομέας να είναι ανώτερος από τον άλλον σχετικό άρθρο https://www.esos.gr/arthra/vouli/k-mhtsotakhs-pros-ap-kaklamanh-den-exei.... Επίσης βάσει το εθνικού πλαισίου προσόντων αφού κατέχω τα ίδια προσόντα με ΠΕ δεν μπορεί να υφίσταται μισθολογική, βαθμολογική κ προαγωγικη διάκριση ανάμεσα σε ΤΕ κ ΠΕ

 
θαμώνας
20 Απρ 2021 17:00

τόσο άκυρο το παράδειγμα με τον μαθηματικό και τον ψυχολόγο!!/ψυχίατρο/ψυχαναλυτή που έπαθαν βλάβη όλα τα συστήματα.
ΕΛΕΟΣ

 
Apostolos
20 Απρ 2021 10:49

Μα τι λέτε? Δηλαδή τι σχέση έχουν τα ECTS και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων με τα συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Πιάνεστε από ορισμένους γενικούς κανόνες της Ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και τους ερμηνεύετε όπως θέλετε. Ας πάρουμε για παράδειγμα το πτυχίο των Μαθηματικών με το πτυχίο των Ψυχολόγων, και τα δυο έχουν τα ίδια ECTS και τα δυο είναι ΠΕ, και τα δυο είναι στο επίπεδο 6 του ΕΕΠ, τι θα κάνουμε δηλαδή θα μπορεί ένας απόφοιτος Μαθηματικών να ανοίξει γραφείο Ψυχολόγου? Ή μήπως ο απόφοιτος Ψυχολογίας να διδάξει Μαθηματικά?
Τα ECTS δείχνουν το φόρτο εργασίας ανα μάθημα και ανα εξάμηνο. Δεν δείχνουν το βάθος και την ποιότητα της εκπαίδευσης. Αν όλα τα ECTS ήταν ίδια τότε και απόφοιτοι ΙΕΚ θα πρεπε να αναγνωρίσουν τα 2 χρόνια σπουδών τους και με ακόμα 2 έτη σπουδών να πάρουν πτυχίο Πανεπιστημίου.
Να πάρουμε και ένα άλλο παράδειγμα: είναι της ίδιας βαρύτητας το πτυχίο των Μαθηματικών πχ του Cambridge ( το 3ετες Bachelor με 180 ECTS) με το ίδιο πτυχίο από το πανεπιστήμιο Bedfordshire που βρίσκεται στην τελευταία θέση του πίνακα των Πανεπιστημίων του ΗΒ?
Για να μην μιλήσω ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα σε πολλές χώρες της ΕΕ δεν δίνονται απευθείας με την κτήση του πτυχίου.
Τέλος ο διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ δεν είναι ακαδημαϊκός, αλλά επαγγελματικός. Δεν έχει να κάνει με το Υπουργείο Παιδείας αλλά με το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοίκησης. Πρόσφατα ψηφίστηκε νέο σχέδιο λειτουργίας του ΑΣΕΠ που αναφέρεται σε ΤΕ και ΠΕ, δεν είδα όμως κανένα σύλλογο αποφοίτων ΤΕΙ να διαμαρτυρηθεί εκεί.
Και φυσικά να σημειώσω ότι η κατάργηση του βαθμού ΤΕ δεν θα ωφελήσει κανένα απόφοιτο ΤΕΙ που δεν κατέχει ήδη θέση δημοσίου, αντιθέτως θα αυξήσει πάρα πολύ τον ανταγωνισμό και θα κάνει δυσκολότερη την απόκτηση θέσης στο δημόσιο και για τους ΤΕ και τους ΠΕ. Ειδικά για τους ΤΕ όμως που σε πολλούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ είναι λιγότεροι υποψήφιοι.
Όλη την ιστορία την δημιουργούν αυτοί οι πτυχιούχοι ΤΕΙ που έχουν ήδη προσληφθεί στο δημόσιο και ο νοών νοείτο. (Να τους θυμίσω ότι συνάδελφοι τους ΔΕ ήδη σπουδάζουν για να πάρουν πτυχίο ΠΕ και να αναβαθμίσουν την θέση τους, γιατί δεν το κάνουν και αυτοί?)
Τα σχόλια μου για αυτό το θέμα θα κλείσουν εδώ, διότι έχω κουραστεί. Είναι προφανές πλέον ότι την φασαρία την κάνει μια μειοψηφία αποφοίτων ΤΕΙ που θέλει να κάνει αυτόματα τα πτυχία της Πανεπιστημιακά. Αυτό δεν γίνεται και ούτε είναι ηθικό να γίνει. Τέλος.

 
Απόφοιτος ΤΕΙ
19 Απρ 2021 18:20

@Apostolos

Σοβαρά ε; Δεν παραβιάζει η Ελλάδα το ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ; Και γιατί στο δημόσιο υπάρχει διαχωρισμός ΠΕ-ΤΕ ο οποίος είναι παράνομος και όχι αναφορά στο επίπεδο 6;Και γιατί ακριβώς συγχέετε τα προσόντα με τα δικαιώματα ενώ την ίδια στιγμή μου λέτε ότι εγώ τα μπερδεύω;
Και για μας αποδείξω ότι πραγματικά τα έχετε μπερδεμένα στο μυαλό σας ,να σας ενημερώσω ότι οι απόφοιτοι μηχανικοί των ΤΕΙ που ζητούμε επαγγελματικά δικαιώματα,δεν ζητούμε δικαιώματα 5 ετών σπουδών αλλά δικαιώματα σπουδών που αντιστοιχούν σε ανώτατες τετραετείς σπουδές μηχανικων.Καταλαβατε κύριε;
Το ότι βέβαια σε όλη την Ευρώπη οι σπουδές των μηχανικών είναι 3-4 έτη ας το αφήσουμε ασχολιαστο..Στην μπανανία των greco master που ζούμε ξέρουμε εμείς...όπως πάντα...έτσι;

 
Δημήτρης
19 Απρ 2021 10:40

@Apostolos, δεν ισχύει, και έχει ειπωθεί επανελλημένα και απο την ΕΤΕΕΜ, ότι δεν ζηεάει ΚΑΝΕΙΣ Μηχανικός πτυχιούχος ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιώματα Μηχανικού Πολυτεχνείου. Ποτέ δεν έχει υπάρξει τέτοιο αίτημα. Μην συνεχίζετε αυτή την παραπληροφόρηση. Το ΜΟΝΟ που έχει υπάρξει και αιτηθεί η ΕΕΤΕΜ είναι η έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων που αντιστοιχούν σε πτυχίο Ανώτατης εκπαίδευσης , 240 ECTS και όχι εργοδηδού των διετών ΚΑΤΕ όπως έχει νομοθετήσει το κράτος υπο την καθοδήγηση του ΤΕΕ. Το ΤΕ αφορά κατηγορία εκπαίδευσης και όχι επίπεδο.
Παράνομος είναι και ο διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ στο Δημόσιο αφού δεν έχουμε επαγγελματικά δικαιώματα αλλά πλαίσιο προσόντων ίδιου επιπέδου!

 
Apostolos
19 Απρ 2021 08:08

@Απόφοιτος ΤΕΙ19 Απρ 2021 07:32

Εσείς τα έχετε μπερδέψει κύριε.

1ο) Τα πτυχία ΤΕ δεν είναι Πανεπιστημιακά αλλά Τεχνολογικά. Ανήκουν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά έχουν διακριτό ρόλο και χαρακτήρα από τα Πανεπιστημιακά.

<<Το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ το οποίο κατατάσσει ΤΕΙ και Πανεπιστημια στο επίπεδο 6 και που η Ελλάδα το παραβιάζει συνειδητά, το γνωρίζετε;>>

2ο) Το γνωρίζω αλλά μάλλον εσείς δεν καταλαβαίνεται ότι άλλη η σημασία του όρου ΠΡΟΣΟΝΤΑ και άλλη του όρου ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Η Ελλάδα δεν το παραβιάζει. Τα ΤΕΙ ανήκουν στο επίπεδο 6 μαζί με τα άλλα Τριτοβάθμια Ιδρύματα (γιαυτό και μπορείτε να κάνετε μεταπτυχιακό και διδακτορικό αν θέλετε).

<<Το ότι η πολιτεία εδώ και 40 χρόνια δεν αποδίδει επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους των ΤΕΙ σύμφωνα με το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και τους νόμους του κράτους ,το γνωρίζετε;>>
Η πολιτεία έχει αποδώσει επαγγελματικά δικαιώματα στους περισσότερους απόφοιτους των ΤΕΙ και οι μόνοι που έχουν πρόβλημα είναι οι Μηχανικοί που ήθελαν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους Διπλωματούχους Μηχανικούς. Κάτι που είναι μη θεμιτό και άδικο γιαυτούς που σπούδασαν στα Πολυτεχνεία. Αν οι Μηχανικοί ΤΕΙ είχαν συμβιβαστεί με λιγότερα, δικαιώματα έτσι όπως ταιριάζει στο επίπεδο των φοιτητών ΤΕΙ κι στην ποιότητα σπουδών στα ΤΕΙ, τώρα δεν θα υπήρχε καμία εκκρεμότητα.

Εγώ το πρώτο μου πτυχίο είναι ΤΕΙ και έτσι γνωρίζω καλά το επίπεδο των σπουδών στα ΤΕΙ όπως και το επίπεδο των συναδέλφων μου (τελείωσα βαθμολογικά 3ος), και μπορώ και να το συγκρίνω με το αντίστοιχο των Πολυτεχνείων διότι απέκτησα πτυχίο και από εκεί.

 
Απόφοιτος ΤΕΙ
19 Απρ 2021 07:32

@Apostolos

Τα έχετε εξαιρετικά μπερδεμένα μέσα στο μυαλό σας.

Το πτυχίο "ΤΕ" είναι πανεπιστημιακού επιπέδου κύριε.Η πολιτεία με τις πολιτικές της και την παραβίαση ευρωπαικών συμφωνιών το υποβαθμίζει.
Το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ το οποίο κατατάσσει ΤΕΙ και Πανεπιστημια στο επίπεδο 6 και που η Ελλάδα το παραβιάζει συνειδητά, το γνωρίζετε;
Το ότι η πολιτεία εδώ και 40 χρόνια δεν αποδίδει επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους των ΤΕΙ σύμφωνα με το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και τους νόμους του κράτους ,το γνωρίζετε;

Μη γράφετε ό,τι σας κατέβει...

 
Αχιλλεας
18 Απρ 2021 21:12

Επιτέλους ξεκινηστε τις πρακτικές, ΕΛΕΟΣ!!!!

 
Αχιλλεας
18 Απρ 2021 21:08

Ο γιος μου έδωσε το τελευταίο μάθημα στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (τουρισ επαγγελ ) τον περασμένο Σεπτεμβριο.Από τότε περιμένει πότε οι ιθύνοντες θα ασχοληθούν με τις πρακτικες.Οχτώ μήνες απραξίας για χιλιάδες παιδιά!!!!Τι να πω πια, ΕΛΕΟΣ!!!!! Το συνωστισμό στα πάρτυ, στις αυλές σχολείων τα απογεύματα δεν τα βλέπουν, οι πρακτικές είναι επικίνδυνες για μετάδοση!

 
Γονέας σπουδαστή
18 Απρ 2021 11:49

Δε μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί απο τη μια δεν επιτρέπεται να κάνει ο γιός μου την εξάμηνη πρακτική άσκηση, που είναι απαραίτητη για να ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του για την λήψη του πτυχίου του και μαλιστα τη στιγμή που έχει περάσει ολα τα μαθήματα, στον τόπο διαμονής του, σε μια δημόσια υπηρεσία, τηρουμένων όλων των μέτρων προστασιας κατα της Covid 19, οπως τα ακολουθουν και ολοι οι δια ζωσης εργαζόμενοι εκει. Απο την άλλη όμως επετράπη η είσοδος των πρώτων τουριστών απο τις 27-28 Μαρτίου 2021 σε Χανιά και Ηράκλειο με ένα τεστ (;) 72 ωρών. Μετα αν υπάρξει αύξηση κρουσμάτων θα φταίμε εμείς που δεν τηρησαμε τα μέτρα!

 
Apostolos
18 Απρ 2021 08:27

Τώρα που όλα τα ΤΕΙ έγιναν Πανεπιστήμια (με μια αλλαγή σήμανσης έξω από τα κτίρια) και οι καθηγητές τους έγιναν ΔΕΠ Πανεπιστημίων ο κύριος μοχλός πίεσης για <<ανωτατοποίηση>> των ΤΕΙ δεν υπάρχει πια.
Τα νέα προγράμματα σπουδών ΤΕΙ γα γίνονται μέσα στα ίδια τα Πανεπιστήμια από <<Πανεπιστημιακούς>> καθηγητές και έτσι πλέον δεν θα υπάρχει περιθώριο <<ανωτατοποίησης>>, θα ξαναδημιουργηθούν απόφοιτοι ΤΕ και έτσι και οι απόφοιτοι θα πάψουν να ονειρεύονται να τους δοθεί απευθείας πτυχίο Πανεπιστημίου!!
Θα επανέρθει η κανονικότητα που ίσχυε πριν το 2018. Όποιος θέλει πτυχίο ΠΕ μπορεί να ξαναδώσει Πανελλήνιες ή να δώσει κατατακτήριες. Έτσι όπως έχουν κάνει χιλιάδες καλοί απόφοιτοι ΤΕΙ που δεν ήταν ικανοποιημένοι με το πτυχίο ΤΕ.

 
Απόφοιτος ΤΕΙ
18 Απρ 2021 07:48

@Χατζηαβάτης

Τις εξωτερικές αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ οι οποίες κατατάσσουν κάποια ΤΕΙ πιο πάνω από Πανεπιστήμια τις έχετε υπόψιν, για να δείτε κατά πόσο τα ΤΕΙ άξιζαν να είναι ανώτατα;
Γνωρίζετε ότι σε όλο τον κόσμο τα ΤΕΙ αναγνωρίζονται ως Πανεπιστήμια και οι απόφοιτοί τους εκεί χαίρουν ισάξιας μεταχείρισης;

 
pakis
17 Απρ 2021 23:45

@Χατζηαβάτης
Έχεις δίκιο φίλε με ένα φιρμάνι ΦΕΚ στις πολυτεχνικές σχολές δίνουν δύο - τρία επαγγελματικά δικαιώματα και grecomaster ίσως και greco PhD γιατί μπορούν ! αλλά τα ΤΕΙ μας πειράζουν γιατί είναι παιδιά κατώτατου θεού.

 
Χατζηαβάτης
17 Απρ 2021 16:53

Μου θυμίζει τους βασιλιάδες και σουλτάνους που με φιρμάνια έδιναν αξιώματα και τίτλους σε όποιον γούσταραν ή τους συνέφερε. Αντί για φιρμάνια τώρα είναι τα ΦΕΚ. Με ΦΕΚ τα ΤΕΙ τα κάνω ανώτατα σε 1 βράδυ, με άλλο ΦΕΚ τα μετονομάζω σε "πανεπιστήμια", αύριο ποιός ξέρει μπορεί οι πτυχιούχοι νοσηλευτικής με ΦΕΚ να γίνουν γιατροί ή οι μηχανικοί αυτοκινήτων πιλότοι, όλα γίνονται σ'αυτή τη χώρα!

 
μηχανικος ΤΕ
17 Απρ 2021 15:17

Με τους αποφοίτους των ΤΕΙ που βγήκαν πρίν μετατραπούν αυτά σε Πανεπιστήμια τι θα γίνει; Θα υπάρξει κάποια ρύθμιση;

 
@ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
17 Απρ 2021 13:49

Τι τμήμα έχετε τελειώσει αν επιτρέπεται;

 
pakis
17 Απρ 2021 10:46

Γιατί επιμένει αυτός στην ονομασία "ΤΕΙ" ;;;
@ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
Τι εννοείς να δώσεις εξετάσεις και να πάρεις πτυχίο ΑΕΙ ;;;
Αν είναι απόφοιτος ΤΕΙ έχεις πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ) που ανήκουν και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) σε αυτή.

Αν και οι απόφοιτοι λένε ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν υπάρχει σωτηρία

 
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
17 Απρ 2021 09:46

Καμμία ρύθμιση για όλους εμάς που αποφοιτήσαμε απο τα ΤΕΙ ώστε να μπορούμε ισότιμα να δώσουμε εξετάσεις και να λάβουμε και εμεί πτυχίο ΑΕΙ.
Ψηφίστηκαν τόσα νομοσχέδια, αλλά σιγή ιχθύος...
Δύο μέτρα και δυο σταθμά με ίδια προγράμματα σπουδών...
ΑΙΣΧΟΣ...

 
Παρατηρητης
17 Απρ 2021 08:04

τα ΤΕΙ κυριοι ειναι ανωτατα απο το 2002 με νομο τωρα τι λετε ολοι εσεις κυβερνοντες και μη περι κατωτερων σπουδων απο τα ΑΕΙ δεν ισχυει.Α ΤΕΙ κυριοι καταλαβετε το

 
Γιωργος
16 Απρ 2021 22:25

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΕΙ;

 
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
16 Απρ 2021 20:28

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ........

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ