Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εγκύκλιος αποσπάσεων σε υ π η ρ ε σ ί ε ς και φ ο ρ ε ί ς αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από 20-04-2021 μέχρι 27-04-2021 και ώρα 15:00.
Δημοσίευση: 16/04/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος   για υποβολή αιτήσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για απόσπαση σε υ π η ρ ε σ ί ε ς και φ ο ρ ε ί ς αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας  για το διδακτικό έτος 2021-2022.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων   από 20-04-2021 μέχρι 27-04-2021 και ώρα 15:00.

Σχόλια (25)

 
Παρανομείτε.
01 Μάιος 2021 16:51

Συμπληρώνετε στις αιτήσεις στελεχών ότι έχουν κώλυμα απόσπασης, ενώ δεν έχετε εκδώσει καμία απόφαση για παράταση της θητείας τους για δεύτερη χρονιά!!!!
Αυτό είναι παράβαση των ίσων ευκαιριών και αποκλεισμός.
Εννοείται ότι τα στελέχη της εκπαίδευσης, αν επιλεγούν για απόσπαση σε φορείς και συνεχίζουν να ενδιαφέρονται για την απόσπαση αυτή, θα παραιτηθούν από την θέση ευθύνης που κατέχουν! Τι δεν καταλαβαίνετε;
Ή μήπως καταλαβαίνετε αλλά παίζετε παιχνίδια; Ε; ε;

 
Φωφώ
19 Απρ 2021 14:21

@Φίφη
Οι σύμβουλοι έκαναν δειγματικές και σεμινάρια στους εκπαιδευτικούς, με ακροατήριο έτοιμο να κρίνει και να αμφισβητήσει, το οποίο σημαίνει ότι η προετοιμασία δειγματικών διδασκαλιών και σεμιναρίων θέλει χρόνο προετοιμασίας, αυξημένες γνώσεις και προσπάθεια. Δεν μπορεί να μη λαμβάνονται υπόψη αυτά και να βγαίνει στη λίστα υποψηφίων για θέσεις ευθύνης πίσω από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων λόγω 'υποτίθεται' έλλειψης διδακτικών ετών. Για αυτό ο προηγούμενος νόμος επιλογής στελεχών ήταν κατάπτυστος.

 
@φιλελευθερο
18 Απρ 2021 22:21

Παρόλα αυτά, σ ευχαριστώ που συμφωνείς μαζί μου για την κατάντια μας...

 
@φιλελευθερο για τα λόγια είναι περιττά
18 Απρ 2021 22:20

Αγαπητέ μου δεν ανέφερα καθόλου ούτε τη λέξη συντηρητικός ούτε φιλελεύθερος. Ανέφερα μόνο τη λέξη δεξιοί. Εννοώντας αυτούς που ψήφισαν ΝΔ. Πως να τους πω δηλ;;;; Αριστερους;;

 
@φιλελευθερο για τα λόγια είναι περιττά
18 Απρ 2021 22:16

Και πως θα τους χαρακτηρίσεις του ψηφοφόρους της ΝΔ αν όχι δεξιούς?????????!!!!! Τότε πωςς;;;;;

 
@ert
18 Απρ 2021 20:08

είναι σαφές ότι δεν επιτρέπονται, είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ , όπως πολλά στο υπαιθ που ΔΕΝ τα ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ οι υπηρεσίες και κυρίως οι πολιτικοί προϊστάμενοι , γιατί ΔΕΝ ξέρουν τίποτα από διοίκηση και εκπαίδευση ούτε τις συνέπειες από τις βλακείες , ιδεοληψίες, μεθοδεύσεις, αλλοπρόσαλλες αποφάσεις. απλό σύστημα, σχετικά διαφανές (εντάξει να πάρουν και τους δικούς τους) , ισότιμο για όλους δεν παίζει. είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ και ΠΑΡΑΛΟΓΟΙ. κανένας αποκλεισμός δεν έχει νόημα : αιτήσεις παντού από όλους, καραμπόλες (δεν γίνονται με χαρτί και στο χέρι ! υπολογιστές έχουν ) και αυτόματα παραίτηση από όποια θέση με την κατάληψη νέας. απλά πράγματα ! ειδικά για θέσεις με θητεία υπάρχουν ΠΙΝΑΚΕΣ και όπου δεν υπάρχουν ας τακτοποιείται το θέμα όπως με τους διευθυντές σχολείων. άχρηστοι τελείως , βασανίζουν άδικα υπηρεσιακά υπαλλήλους. τι να πει κανείς για το μοναδικό αυτό υπουργείο

 
ert
18 Απρ 2021 19:09

Πρέπει να διευκρινιστεί αν έχουν δικαίωμα απόσπασης τα στελέχη σε παράταση. Μια ζωή προχειρότητες την Παρασκευή 3.20μμ.

 
@τα λόγια είναι περιττά απο φιλελεύθερο
18 Απρ 2021 16:50

Χρειάζεται αποσαφήνιση των όρων. Συχνά οι φιλελεύθεροι, οι συντηρητικοί χαρακτηρίζονται δεξιοί. Αυτό δεν είναι σωστό. Οι φιλελεύθεροι δεν είναι συντηρητικοί. Δεν είναι σωστό επίσης οι ψηφοφόροι της ΝΔ να ορίζονται σαν δεξιοί. Συμφωνώ όμως μαζί σου ότι οι ψηφοφόροι της ΝΔ έχουν ευθύνη για τον αμοραλισμό και τις αντιφάσεις που χαρακτηρίζουν την κυβερνητική πολιτική στο χώρο της παιδείας.

 
Φίφης
18 Απρ 2021 16:21

@Φωφώ
Οι σύμβουλοι συμβουλεύουν, δε διδάσκουν. Διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων.

 
Φωφώ
18 Απρ 2021 11:33

Δεν τίθεται θέμα για τον προηγούμενο νόμο επιλογής στελεχών. Εκείνος εξοστρακισε όλους τους προσοντουχους εκπαιδευτικούς με το τρικ του να μην τους αναγνωρίζει ως διδακτικά τα χρόνια τους ως σύμβουλοι. Χωρίς χρονοδιάγραμμα για επιλογές στελεχών δεν ξέρουμε αν χρειάζεται αίτηση απόσπασης, που βέβαια είναι τελείως αδιαφανής διαδικασία. Αλλά και να κάνεις αίτηση για φορείς, αν δεν έχεις γνωριμίες θα πάει στο καλάθι, όπως συνήθως. Φαύλος κύκλος, δράμα...

 
να πέσουν οι τόνοι για τα στελέχη
18 Απρ 2021 08:25

κάθε χρόνο άλλος να διεκπεραιώνει, εξάλλου εφαρμόζουν ό,τι λέει το υπουργείο , διαδοχή προσώπων ώστε όλοι να έχουν εμπειρία (δεν είναι πυρηνική φυσική), να πάψει η καθεστωτική λογική, τα πληρωμένα προσόντα (χαμός ή δεν το ξέρετε) και τα πολιτικά αλισβερίσια (ακόμα και στις αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις). Να δείτε πώς στρώνει το πράγμα άμεσα, αλλά δεν επιθυμεί κανείς διαφάνεια, ομαλότητα και δικαιοσύνη. όπως τα έμαθαν οι διευθυντές εκπαίδευσης -κάποιοι άσχετοι με το θέμα, οι υπάλληλοι κάνουν τη δουλειά, όπως τα βιώνουν οι εκπαιδευτικοί άσε να πάρουν ευθύνη όλοι , να δουν από μέσα τη διαδικασία. απλά πράματα

 
alastor
18 Απρ 2021 01:20

@ Εκπαιδευτικός
Έχεις δίκιο, γνωρίζουμε όλοι ανθρώπους που αποσπώνται για ...δεκαετίες εκτός σχολείου και μάλιστα χωρίς καμιά διαφάνεια.
Το να τεθεί ανώτατο όριο είναι μια λύση, αρκεί το όριο αυτό να μην υπερβαίνει τα 3-5 χρόνια.

Σχολίασα ήδη ότι ο τρόπος που γίνονται οι συγκεκριμένες αποσπάσεις δείχνει το πως αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου την αξιολόγηση, την αριστεία και την αξιοκρατία: βάζουν όποιον θέλουν, εκεί που θέλουν και λογαριασμό δεν δίνουν....

Υ.Γ. Η συγκεκριμένη δημοσίευση την οποία σχολιάζουμε, αναφέρεται στην εγκύκλιο για "αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του υπουργείου παιδείας".

Φαίνεται όμως ότι ορισμένους το μόνο που τους καίει είναι οι κρίσεις στελεχών....

Καθένας με τον πόνο του που λένε.....

 
Τα λόγια ειναι περιττά
17 Απρ 2021 22:40

Τι να πω... Να τα βλέπουν οι δεξιοί εκπαιδευτικοι που τους ψήφισαν... Την κατάντια μας... Δεν ξέρω τι θα γίνει με θητείες στελεχών και πάει και βγάζει εγκύκλιο για αποσπάσεις... Και πως θα κάνουμε εμείς μαντάμ τα χαρτιά μας για απόσπαση αμα ξαναπαρουμε παράταση;;;;;

 
πολύ σωστά κ.α.
17 Απρ 2021 22:36

όντως απαράδεκτο - πέρα από τη λογική σε ένα βαθμό αδιαφάνεια, για να βολευτούν και δικά μας παιδιά- να μην υπάρχει τουλάχιστον αριθμός αποσπάσεων ανά θέση/δομή/φορέα, να υπάρχει αποκλεισμός να γίνουν πολλαπλές αιτήσεις (δεν γίνονται με χαρτάκι, υπολογιστές έχουν , μια χαρά καραμπόλες και δεύτερες επιλογές και να τελειώσουν όλα σε μία εβδομάδα γίνεται με πρoτάσεις-επιλογές από τους φορείς και αποδοχές απόσπασης On line). Για δε τα στελέχη, ρε παιδιά πώς θα πάρουν κάποιοι μόρια , εμπειρία και προώθηση για τις κανονικές κρίσεις; Δε βγαίνουν τα κουκκιά. Για τις ανάγκες της υπηρεσίας γίνονται και διαθέσεις και πολλά ευτράπελα : άραγε θα επιβάλει κανείς ποτέ με μια τροπολογιούλα η ανάγκη της υπηρεσίας να είναι μόνο προς την ΤΑΞΗ . Ολες οι αποσπάσεις γιατί δεν βγαίνουν μαζί ; Γιατί τόσος χρόνος για επιλογές ; Alastor , το αμετροεπής και εκδικητική είναι εύστοχο αλλά και λίγο να εκφράσει πού έχετε μπλέξει οι εκπαιδευτικοί

εξωτερικός αλλά προσεκτικός παρατηρητής speaking

 
Λαυρέντης δάσκαλος
17 Απρ 2021 22:30

Θεωρώ δεδομένη την παράταση θητείας στελεχών εκπ/σης... Έρχονται εκλογές. Γι αυτό. Επίσης, πάγωσε η αξιολόγηση, έγιναν πολλές μεταθέσεις και στο βάθος υπονοουνται διορισμοι... Όλα αυτά δείχνουν εκλογές...

 
@Μελίτακας από φιλελεύθερο
17 Απρ 2021 22:08

Το μεν εργάζεσθαι αγαθόν το δε αργείν κακόν.
Ξενοφών.

Μου αρέσει η δουλειά μου και θα συνεχίσω να διδάσκω θεού θέλοντος μέχρι την ώρα της αναγκαστικής συνταξιοδότησης μου. Περνάω καλά, διδάσκω σε ένα γενικό λύκειο φυσική και βιολογία προσανατολισμού της τρίτης τάξης, τον Οκτώβριο του 2020 τέλειωσα το τέταρτο μεταπτυχιακό μου στη θεωρητική φυσική και ελπίζω στο προσεχές μέλλον να έχω το τρίτο μου πτυχίο στη βιολογία. Το πρόβλημα με τη ΝΔ είναι ότι δεν μου αρέσει να με δουλεύουν. Ο Σύριζα είναι εφιάλτης στα όνειρα μου.

εκπαιδευτικός τάξης ετών 65 τέως σχολικός σύμβουλος

 
Εκπαιδευτικός τάξης
17 Απρ 2021 21:40

Εδώ μετράμε νεκρούς και ασθενείς κάθε μέρα από τον αόρατο εχθρό και κάποιοι με «εμμονές» γα τις κρίσεις των στελεχών θα αρρωστήσουν στο τέλος. Είναι εποχή για κρίσεις τώρα; Μην τρελαθούμε κιόλας.

 
Qwerty
17 Απρ 2021 19:36

Γιατί δεν εφαρμόζεται ο υπάρχων νόμος για τις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης; Δεν έχει συνέχεια το κράτος; Αν επιθυμούσαν έναν διαφορετικό τρόπο επιλογής, όφειλαν ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ τώρα να ψηφίσουν τον δικό τους νόμο και να προχωρήσουν στις επιλογές στελεχών. Σε κάθε περίπτωση η κυβερνητική πολιτική στο συγκεκριμένο θέμα αποτελεί μνημείο ανικανότητας. Η σιωπηλή πλειοψηφία των εκπαιδευτικών παρακολουθεί και θα τους κρίνει όπως τους αρμόζει.

 
Εκπαιδευτικός
17 Απρ 2021 18:17

Αν δεν μπει ανώτατο όριο απόσπασης σε φορείς του Υπουργείου Παιδείας, διαχρονικά οι θέσεις θα καταλαμβάνονται από συγκεκριμένα πρόσωπα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αποσπώνται συνεχώς στην ίδια θέση, έχοντας μετά βίας υπηρετήσει την οργανική τους.
Η έλλειψη μοριοδιότησης δείχνει αδιαφάνεια.
Το καλύτερο θα ήταν η διαδικασία αυτή να εποπτεύεται από το ΑΣΕΠ.

 
Μελίτακας ο Α΄
17 Απρ 2021 13:19

@ [@Mina από φιλελεύθερο]
'Ο,τι δίδαξες, δίδαξες κι ό,τι συμβουλές έδωσες, μια γλυκιά ανάμνηση θα είναι!...
Όσο για το μαύρισμα που προτείνεις, θα έχει νόημα μόνον αν πιάσει μεγάλη επιφάνεια, διαφορετικά με πιτσιλιές... μην περιμένεις άσπρη μέρα.
Δεν βλέπεις με τι άνεση κινείται;
Πινκ-πονκ, δημόσιες εμφανίσεις και πέρα βρέχει!...
Ετοίμασε τον φάκελο, ξέρεις ποιον...

 
Τάκης Λ.
17 Απρ 2021 12:01

Τόσο καλά προετοιμασμένοι που πάτε από αναβολή σε αναβολή..

 
@Mina από φιλελεύθερο
17 Απρ 2021 07:11

Οι κρίσεις θα γίνουν το 2022 εκτός και αν μεσολαβήσουν εκλογές. Στις επόμενες εκλογές μαύρισε τους. Μόνο με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουν.

εκπαιδευτικός τάξης ετών 65, τέως σχολικός σύμβουλος

 
Του Αγίου ποιός ξέρει
17 Απρ 2021 00:39

Αμάν βρε @Μίνα, μην λέτε τέτοια "αστεία" έτσι απότομα!

 
Μίνα
16 Απρ 2021 23:40

Οι κρίσεις των ΔΔΕ και ΔΠΕ πότε θα γίνουν κ. Υπουργέ; Επίσης των ΣΕΕ; Να μη πούμε για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, που πάνε από παράταση σε παράταση. Φέρτε το νόμο τώρα. Οι διορισμένοι διευθυντές εκπαίδευσης; Παράταση να υποθέσω; Τόσο έτοιμη είσαστε;

 
alastor
16 Απρ 2021 21:48

Πολύ ωραία...

Για μια ακόμη χρονιά εκδόθηκε η εγκύκλιος αποσπάσεων σε φορείς, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση για τις διαθέσιμες θέσεις ανά κατηγορία (τόσες θέσεις ζητάνε τα Πανεπιστήμια, τόσες οι δημόσιες βιβλιοθήκες, τόσες οι διευθύνσεις εκπαίδευσης κλπ) και το κυριότερο, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ σε συγκεκριμένο τρόπο επιλογής που θα είναι διαφανής και αξιοκρατικός.

Η επιλογή, για μια ακόμη χρονιά, θα γίνει πίσω από κλειστές πόρτες, με πλήρη αδιαφάνεια, συχνά αγνοώντας τις προτάσεις των ίδιων των φορέων....
Κι αν ζητήσεις διευκρινίσεις, θα σε αγνοήσουν ή θα σου απαντήσουν ξερά "για υπηρεσιακούς λόγους", η υπηρεσία πάντα ξέρει καλύτερα από σένα και δεν δίνει εξηγήσεις...

Εν τέλει, όποιος δεν έχει ακόμα πειστεί πως εννοεί η πολιτική ηγεσία (διαχρονικά, αλλά κυρίως η τελευταία που είναι αμετροεπής και εκδικητική) την αξιολόγηση, την αριστεία, την αξιοκρατία, ας δει πως γίνονται οι αποσπάσεις σε φορείς και θα καταλάβει...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ