Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πανελλαδικές: Ευκολότερα θέματα και αύξηση της εξεταστέας ύλης προτείνει ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων

Ως παράδειγμα εξεταστέας ύλης ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων προτείνει στην υπουργό το Βασιλικό Διάταγμα 277 του 1965
Δημοσίευση: 12/05/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αύξηση της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων  και ταυτόχρονα μείωση του επιπέδου της δυσκολίας των ερωτημάτων  που επιλέγονται από την Κεντρική Επιτροπής  Πανελλαδικών  Εξετάσεων, προτείνει προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων που βρίσκεται υπό την εποπτεία του εκάστοτε υπουργού και  εδρεύει μέσα στο υπουργείο Παιδείας.

Ως παράδειγμα εξεταστέας  ύλης ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων  προτείνει στην υπουργό Ν. Κεραμέως το Βασιλικό Διάταγμα 277 του 1965, με το οποίο καθορίζονταν η εξεταστέα ύλη του Ακαδημαϊκού Απολυτηρίου του 1965.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ

Επίσης  ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων:

ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ εκ νέου αύξηση της εξεταστέας ύλης όλων των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και τον προσδιορισμό της  με ολόκληρες θεματικές ενότητες ή κεφάλαια του σχολικού βιβλίου και όχι με σελίδες ή παραγράφους από το σχολικό βιβλίο.

ΕΞΗΓΕΙ τον λόγο: Η αυστηρά  οριοθετημένη και μικρή σε  έκταση εξεταστέα ύλη, μέσα από σελίδες σχολικών βιβλίων, οδηγεί νομοτελειακά στην “παπαγαλία”.

ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ:

  1. Να  υπάρχει ύλη, αλλά να καθορίζεται με επιστημονικές περιοχές, όχι με σελίδες από τα σχολικά βιβλία.
  2. Η ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων  πρέπει να περιγράφεται στις υπουργικές αποφάσεις με  τρόπο γενικό και περιγραφικό και να μην αναλύεται με σχολαστικό τρόπο και λεπτομερείς παραπομπές σε σελίδες, παραγράφους, ενότητες και υποενότητες των σχολικών βιβλίων.

Οι συνέπειες της στείρας αποστήθισης είναι καταστροφικές , όχι μόνον για το γεγονός ότι οι υποψήφιοι στερούνται της πραγματικής γνώσης, αλλά κυρίως γιατί δημιουργεί μη σκεπτόμενους πoλίτες, σημειώνει  ο Οργανισμός

ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ συνεχή αύξηση της δαπάνης των οικογενειών στα Φροντιστήρια των τελευταίων τάξεων Λυκείου  των μαθητών

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι με την φροντιστηριακή εκπαίδευση των μαθητών, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση δρα ενισχύοντας την ανισότητα στην ελληνική εκπαίδευση.

ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ότι η δυνατότητα που δόθηκε στους υποψηφίους να δηλώσουν την προτίμησή τους για μεγάλο αριθμό σχολών είχε ως αποτέλεσμα την παραγνώριση των ενδιαφερόντων  τους.

ΘΕΩΡΕΙ πολύ χρήσιμη τη θεσμοθέτηση ενός συστήματος παρακολούθησης της πορείας των φοιτητών στα ΑΕΙ φοίτησης κατά τα πρώτα έτη φοίτησής τους, ώστε να υπάρχει πλούτος δεδομένων που θα βοηθήσει στην βελτίωση του συστήματος.

ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ  ότι οι Πανελλήνιες Εξετάσεις λειτουργούν χωρίς ρητά και θεσμικά διατυπωμένο θεωρητικό πλαίσιο, από το οποίο θα αναδύεται το πλαίσιο των κεντρικών επιλογών του συστήματος, όπως:

α. Ποιος είναι ο σκοπός και οι στόχοι των Πανελληνίων Εξετάσεων;

β. Ποιο πλήθος προσανατολισμών / κατευθύνσεων και επιστημονικών πεδίων διασφαλίζει το σκοπό  και τους στόχους;

γ. Πόσα και ποια εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο διασφαλίζουν  το σκοπό και τους στόχους;

δ. Ποιο πρέπει να είναι το εύρος επιλογής τμημάτων/σχολών από τους υποψηφίους ώστε να διασφαλίζονται καλύτερα οι σπουδές τους καθώς και η ποιότητα τους επιστημονικού δυναμικού που αναπτύσσει η ελληνική κοινωνία;

ε. Κατά πόσο είναι χρήσιμη η δυνατότητα των υποψηφίων να επιλέγουν σχολές από διαφορετικούς προσανατολισμούς;

Σχόλια (36)

 
Ν.Μ
15 Μάιος 2021 10:53

Δεν ξέρω αν μόνο εγώ το έχω σκεφτεί και προβληματίζομαι...
Έχουν καμία σχέση τα θέματα των πανελλαδικών με αυτά που κάνουν οι μαθητές στην κατεύθυνση στο σχολείο?
Γιατί τους κακοφαίνεται που οι μαθητές γράφουν τόσο χαμηλά...
Η ΕΒΕ θα λύσει το πρόβλημα ή ο εξορθολογισμός των θεμάτων?
Έχει αναρωτηθεί κανείς γιατι άριστοι(σε όλη την μαθητικη τους πορεία) μαθητές δεν τα καταφέρνουν?
Παιδιά που όλα τα σχολικά τους χρόνια αριστεύουν , στις πανελλαδικές πατώνουν?
Γιατί να μην υπάρχει και στις πανελλαδικές τράπεζα θεμάτων (να μην ανακοινώνονται) που θα αλλάζει κάθε χρόνο με θέματα απο καθηγητές που διδάσκουν στο σχολείο και να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις και να ελέγχονται μόνο από την επιτροπή ?
Η ΕΒΕ μόνο αύξηση των φροντιστηρίων θα φέρει....
Δικαίωμα στην εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι και όχι μόνο οι έχοντες......

 
14 Μάιος 2021 18:22

Έχετε σκεφτεί την περίπτωση αντί για τον διαγωνισμό των πανελλαδικών να υπήρχε διαδικασία πιστοποίησης γνώσεων για την εισαγωγή στα αντίστοιχα τμήματα;

 
Apostolos
14 Μάιος 2021 13:27

Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσεις την παπαγαλία και την παραπαιδεία είναι η ελεύθερη πρόσβαση. Κάτι που θα μπορούσε άνετα να γίνει σε τμήματα χαμηλής ζήτησης.

 
GOAT
13 Μάιος 2021 20:05

Γιατί δεν αφήνετε το κάθε Τμήμα ΑΕΙ να επιλέγει τους φοιτητές που πραγματικά του ταιριάζουν ?

 
Και με το '65 και με την ΕΒΕ?
13 Μάιος 2021 17:00

@ΔΕΠ
Για το 1) Δηλαδή 56 χρόνια τώρα, δεν έγινε από κανέναν, τίποτα καλύτερο ή πιο σύγχρονο ή πιο προσαρμοσμένο στον 21ο αιώνα και στις νέες γενιές?

Για το 2) Έχετε απόλυτο δίκιο. Ως προς τα "μη ανταγωνιστικά" τμήματα όμως (που δεν είναι και λίγα), όλο και κάποιοι δεν θα περάσουν σε αυτά (ακόμα και με ΕΒΕ), εάν τα θέματα είναι ευκολότερα? Ενώ εάν είναι δύσκολα, δεν κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς φοιτητές και άρα να κλείσουν?

 
Μαρία, καλλιθεα
13 Μάιος 2021 14:19

Εκμοντερνιστητε έστω και λίγο. Ποια άλλη χώρα έχει φροντιστηριο σε σχολικά μαθήματα. Περιμένω απάντηση. Η 2θμια εκπαίδευση πρέπει να δίνει γενικές γνώσεις, τα πανεπιστήμια ειδικές. Το κάθε παιδί να πηγαίνει στη σχολή που θέλει, και η κάθε σχολή να βαθμολογεί την επίδοση και ο φοιτητής να συνεχιζει στον επόμενο χρόνο. Έχετε ανοίξει τα σχολικά βιβλία, για να δείτε πόσες αχρηστες λεπτομέρειες εχουν, μόνο για να είναι πολυσέλιδα; γνωρίζετε πόσα βιβλία από το δημοτικό γυμνάσιο λύκειο δεν εχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ; αυτά είναι χρήματα που πληρωνουμε όλοι μας. Όσοι ακόμα θεωρείτε ότι μόνο με πανελλαδικές πρέπει να γεμίζουν οι σχολές, δείτε τα συστήματα άλλων κρατών. Μονο στην Ελλάδα γίνεται αυτός ο πανικός που στοιχίζει σε χρήματα και αγωνία. Εξαντλουμε τα παιδιά που χάνουν χρήσιμες ώρες και ωφελιμες για την ψυχική και σωματική υγεία, διαβάζουν άπειρες ώρες, με αποτέλεσμα αν το εκάστοτε θέμα να είναι δύσκολο, να κινδυνεύουν να χάσουν το μέλλον τους. Αυτό είναι αδικία. Έχουμε άξιους πανεπιστήμιακους, άξιους καθηγητές, άξιους δασκάλους. Έχουμε όμως άδικο εκπαιδευτικό σύστημα, παλαιολιθικο και κυρίως χρηματικά επιζήμιο. Τα παιδιά ενημερώνονται για τα σχολεία σε άλλες χώρες και γι αυτό αντιδρούν. Παράδειγμα τώρα, αντί να γίνει επαναληψη ύλης αναλώνονται σε διαγωνίσματα για βαθμολογία, 3 με 4 την εβδομάδα σε ύλη τηλεκπαιδευσης, αντί για εργασίες, ασκήσεις η ερωτηματολόγια. Η εγκύκλιος όμως του υπουργείου, δεν νομίζω να έχει προτείνει να γίνονται διαγωνίσματα. Μπορεί να την κατάλαβα λάθος. Πρέπει να πηγαίνουμε μπροστά και να μην μένουμε τόσο πίσω. Το μέλλον είναι μπροστά.

 
Μαθητρια Β
13 Μάιος 2021 11:45

Διαβαζω κατι σχολια που λενε οτι η υλη ειναι πολυ μικρη και προωθειτε η παπαγαλια...η υλη δεν ειναι μικρη,αντιθετως χρειαζεται 2 χρονων προετοιμασια και οσον αφορα την παπαγαλια αυτο συμβαινει δυστυχως αλλα μονο στην θεωρητικη...ελατε λιγο να ρωτησετε παιδια υγειας ,θετικης οικονομικων.

 
Κώστας
13 Μάιος 2021 11:00

Πρέπει το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων να εξορθολογιστεί. Είναι μια καλή ιδέα η αύξησης της ύλης με ταυτόχρονη αποφυγή ιδιαίτερης δυσκολίας θεμάτων, αρκεί τα ερωτήματα-ασκήσεις να είναι κριτικά.
Είναι συχνό το φαινόμενο ακόμα και μετά τις εξετάσεις να υπάρχουν διαφωνίες για τη σωστή λύση από επιστημονικές ενώσεις, εκπαιδευτικούς, επιτροπές κ.τ.λ.

 
Μαρία
13 Μάιος 2021 10:56

Το σίγουρο είναι ότι για την πλειοψηφία των μαθητών χωρίς ιδιαίτερα-φροντιστήριο, οι υψηλόβαθμες σχολές είναι όνειρο απατηλό όσο χρόνο μελέτης και αν αφιερώσουν!

 
ΔΕΠ
13 Μάιος 2021 09:27

2 ενδιαφέροντα σημεία:

1) Πολλοί σχολιαστές στέκονται στην ημερομηνία 1965 και όχι στο αν αυτό που προτείνει η επιτροπή είναι ορθό ή δεν είναι. Να το κοιτάξετε λίγο αυτό φίλες και φίλοι.

2) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι εξετάσεις ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ. Είτε είναι εύκολα είτε δύσκολα τα θέματα, στο ΑΕΙ Χ θα περάσουν οι πρώτοι Ν υποψήφιοι. Η ελάχιστη βάση εισαγωγής (αν συνεχίσει να εφαρμόζεται) δεν επηρρεάζει ΚΑΝΕΝΑ από τα "ανταγωνιστικά" τμήματα, εκεί οι βάσεις ούτως ή άλλως είναι στα ύψη.

 
Jm
13 Μάιος 2021 08:07

Γιατί να μην αρχίσει η Β-Γ Λυκείου να ακολουθεί ένα πρόγραμμα σαν του ΙΒ με λογικές απαιτήσεις και μεγάλη γκάμα ύλης και εργασίες ; Και το κυριότερο τα θέματα των εξετάσεων να γράφονται από εν ενέργεια καθηγητές κ όχι από επιτροπές που δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη.

 
Μελίτακας ο Α΄
13 Μάιος 2021 07:49

Μια επανάσταση χρειάζεται:
α) Να μπει ένα μέτρο στις αμέτρητες παιδαγωγικές, φιλοσοφικές κλπ σχολές.
β) Να εφαρμοστεί ένα «σχέδιο* Καποδίστρια», όλες οι μεταδευτεροβάθμιες σχολές να ενταχθούν στα ΑΕΙ.
γ) Ενοποίηση των προγραμμάτων ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για τη βασική εκπαίδευση, όλα γίνονται, στείλτε ένα ελπιδοφόρο μήνυμα στην κοινωνία! Σαράντα χρόνια χτίζουμε και γκρεμίζουμε με «πυροτεχνήματα».
δ) Αξιολόγηση παντού για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
ε) Αποτελεσματική και καλά στοχευμένη επιμόρφωση των δασκάλων και των καθηγητών από τους σχολικούς συμβούλους και τους διευθυντές των σχολικών μονάδων.

* το γνωστό με τις πατάτες

 
Χουρδάκης Μιχαήλ
12 Μάιος 2021 23:49

Από τη στιγμή που είναι διαγωνισμός δεν έχει σημασία πόσο δύσκολα είναι τα θέματα.
Και από τη στιγμή που μπαίνουν τόσες χιλιάδες δεν έχει σημασία τίποτα, η αγορά εργασίας δεν θα τους σηκώσει είτε παπαγαλία τα ξέρουν είτε σε βάθος.

Ας μειώσουμε πρώτα τον αριθμό εισακτέων στο 1/10 ώστε όσοι μπαίνουν να βρίσκουν δουλειά και ας κλείσουμε τις σχολές που δεν έχουν λόγο ύπαρξης και μετά βλέπουμε.

 
Για το μουσείο
12 Μάιος 2021 23:08

Το αυτοκίνητο του μπάρμπα μου πάντως(επίσης μοντέλο του 65), όσες φορές κι αν το πήγα στο συνεργείο για αναβάθμιση, κάθε δεύτερο μήνα "μένει" στις ανηφόρες. Καλύτερα λοιπόν αντίκα στο μουσείο(Βασιλικό ή όχι). Δεν είναι ούτε καν περιβαλλοντικά/οικολογικά ορθό πλέον, το να κυκλοφορεί ανέμελο. Άσε που στο μουσείο, θα αποκτήσει κι επιπλέον αξία.

 
APOSTOLOS
12 Μάιος 2021 22:39

Οποιος έχει στοιχειώδη επαφή με την προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές συμφωνεί απόλυτα!

 
Βασίλης Γ.
12 Μάιος 2021 22:17

Α χα χαχαχαχαχαχα
Με πέθανε το παράδειγμα. Ρε σεις, σοβαρά τώρα. Που ζείτε; 1965? οουμαγκαντ.
Ολα τα εκπαιδευτικά συστήματα του κοσμου λένε τα ίδια. Διάλεξε μια χώρα στην τύχη για παράδειγμα.
θα με τρελάνσ? Βασιλικό Διάταγμα του 1965? τζήσους!!

 
Big in Japan
12 Μάιος 2021 22:02

Ο ΕΟΕ προτείνει για ύλη αυτή με την οποία τα μέλη του εισήχθηκαν στις σχολές τους.

Επόμενο βήμα η επιστροφή του πολυτονικού και της καθαρεύουσας .

 
Ειλικρινά
12 Μάιος 2021 21:46

Συχνά με όλα αυτά που λένε και κάνουν, νομίζω ότι μας κάνουν πλάκα. Δεν μπορεί κανένας λογικός άνθρωπος να το ερμηνεύσει διαφορετικά. Ε, ελάτε τώρα, αυτά με το διάταγμα, πλάκα είναι, ε, πλάκα κάνετε, έτσι;

 
thmssfks
12 Μάιος 2021 21:46

Πολύ σωστή η τοποθέτηση της επιτροπής. Η εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν έχει σκοπό και στόχο. Οι πανελλαδικές εξετάσεις πρέπει να πάψουν να είναι διαγωνισμός. Πρέπει να γίνουν εξετάσεις αντικειμενικής πιστοποίησης των προ- απαιτούμενων γνώσεων που πρέπει να έχει κάποιος για να παρακολουθήσει τα μαθήματα της σχολής που επιθυμεί. Αν εχει αυτές τις γνώσεις πρέπει να του δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθεί τη σχολή που επιθυμεί. Έτσι κάθε μαθητής αναζητά τη γνώση και όχι τη μέθοδο εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο.

 
Αντώνης
12 Μάιος 2021 21:44

Να κάνω μια παρατήρηση. Αν μπουν φέτος εύκολα θέματα και ο μέσος όρος των γραπτών μιας κατεύθυνσης φτάσει στο 13, τότε θα υπάρξουν μαθητές που θα μείνουν εκτός σχολών με βαθμούς 10 και 11. Αυτό νομίζω ότι είναι πιο δύσκολο να το αντιμετωπίσει πολιτικά το Υπουργείο. Αν μπουν δύσκολα θέματα και ο μέσος όρος των γραπτών φτάσει στο 10, τότε θα μείνουν εκτός σχολών όσοι γράψουν από 8 και κάτω. Η δεύτερη περίπτωση είναι πολιτικά πιο εύκολα αντιμετωπισιμη. Δεν εκφράζω την ευχή για δύσκολα θέματα, απλώς θεωρω ότι η κοινωνία θα δεχτεί ευκολότερα το γεγονός να μείνει εκτός ΑΕΙ κάποιος με βαθμό μικρότερο ή ίσο του 8 από το να συμβεί το ίδιο με βαθμό μικρότερο ή ίσο του 11.

 
Μ
12 Μάιος 2021 20:45

@Μητέρα, μπορείτε απλώς να μην πληρώσετε και να αφήσετε το παιδί σας να παρακολουθεί το σχολείο του, να μελετά και να έχει τον ελεύθερο χρόνο που τόσο πολύ έχει ανάγκη ο καθένας μας. Αν δεν υπήρχε αυτός ο διαγωνισμός, έχετε σκεφτεί τι θα επικρατούσε; Τα κομματικά γραφεία θα ήταν γεμάτα από γονείς με φακελάκια, ντενέκες, κ.α. τιμαλφή για να μπουν τα παιδιά τους στη σχολή επιλογής τους. Ο απλός πολίτης ο αξιόπρεπής πρέπει να στηρίζει το σύστημα των πανελληνίων. Είναι το μόνο αξιοκρατικό! Όλα τα άλλα είναι υπερβολές.

 
Μελίτακας ο Α΄
12 Μάιος 2021 20:24

Ζήτω ο έφιππος Βασιλεύς!...
Η εισήγηση πάντως είναι σωστή, απλώς δεν θα γεμίσουν όλες οι σχολές, θα μείνουν πολλοί έξω, θα γίνει Επανάσταση και τότε θα πάρουμε την Κόκκινη Μηλιά!...

 
γιαννης
12 Μάιος 2021 20:06

Εξαιρετικη η τοποθετηση της επιτροπης. Επιτελους να βρει νοημα η Γ λυκειου και εφαρμογη η διδασκαλια του σχολειου. Το οτι ειναι του 65 δεν μας χαλαει καθολου , η γνωση δεν ειναι μαρουλια και μαραθηκαν.

 
Ν.Ρ.
12 Μάιος 2021 18:02

1) Σαφώς και η ύλη πρέπει να αυξηθεί. Τώρα έχουμε ελάχιστη ύλη και οι υποψήφιοι γίνονται φοιτητές χωρίς βασικές γνώσεις. Έτσι τα ΑΕΙ αναγκάζονται να τους διδάξουν (σχεδόν) την αλφάβητο και την προπαίδεια.
2) Η ύλη του 1965 σαφώς αναφέρεται σαν παράδειγμα διατύπωσης. Ασφαλώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει και τα προγράμματα σπουδών είναι διαφορετικά.
3) Προφανώς η τόσο περιορισμένη σημερινή ύλη με σελίδες και παραγράφους οδηγεί σε παπαγαλία.
4) Η πολύ μικρή ύλη οδηγεί οπωσδήποτε σε πιο δύσκολα θέματα, καθώς "τους τελειώνουν" τα θέματα και οι εισηγητές "σκάβουν" για να βρουν τι θα βάλουν. Περισσότερη ύλη θα οδηγήσει στη "χαλάρωση" των θεμάτων. Κάποτε πρέπει να πάψουν να υπάρχουν τα τερατώδη συνονθυλεύματα του 4ου ζητήματος των θετικών επιστημών.
5) Ασφαλώς και πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση στο βαθμό δυσκολίας. Όμως τα πιο εύκολα (γενικά) θέματα (σαν απόρροια της μεγαλύτερης ύλης), θα οδηγήσουν στην καλύτερη αξιολόγηση των διαβασμένων υποψηφίων και όχι τόσο των "τυχερών".
6) Να, είναι διαγωνισμός, δεν έχουν σημασία τα εύκολα ή δύσκολα, όμως είναι σημαντικό το πόσο καταρτισμένοι θα είναι οι φοιτητές.

 
Μητερα
12 Μάιος 2021 17:25

Φτάνει πια.. Να καταργηθεί αυτός ο διαγωνισμός άγχους και οικονομικής αφαίμαξης οικογενειών!

 
Β.Κ
12 Μάιος 2021 17:12

@ ΜΙΚ

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!

 
ΜΙΚ
12 Μάιος 2021 16:51

Και πράγματι είναι καιρός να σταματήσει αυτή η αηδία του τύπου "από τη σελίδα 12 έως 75, από την 101 έως 16 και χωρίς τις υποσημειώσεις των σελίδων 112, 126 και 160".

 
MIK
12 Μάιος 2021 16:46

Δεν είναι θέμα ευκολίας ή δυσκολίας. Τα θέματα πρέπει να είνσι κλιμακούμενης δυσκολίας, βαθμιδωτά από εύκολα έως δύσκολα. Μόνο έτσι θα ξεχωρίσουν οι καλοί από τους τυχερούς. Δεν πρόκειται για προαγωγικές εξετάσεις, αλλά για διαγωνισμό. Και οι εκλεκτές και συνεπώς "δύσκολες" σχολές θέλουν ικανούς και όχι τυχερούς φοιτητές.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
12 Μάιος 2021 16:31

Εγώ θα πρότεινα να εξετάσουμε την παιδεία επί της αντιβασιλείας του Όθωνος...Δε μας παρατάτε στην ησυχία μας!

 
νίκη με τη Νίκη
12 Μάιος 2021 15:24

Σαν μαθήτρια του 1965! Με το χαμόγελο και τη θετική διάθεση η Νίκη παίζει με τα παιδάκια! Αυτό είναι το όραμα της υπουργού! Πίσω 50 χρόνια!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ