Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Μόνο στο esos: Τι προβλέπει το Πολυνομοσχέδιο για αξιολόγηση, επιλογές στελεχών εκπαίδευσης και αυτονομία σχολικών μονάδων

«Πρωτιά» στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και θα ακολουθήσουν οι Διευθυντές Σχολείων. Οι δύο αυτές «κρίσεις» θα γίνουν και στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Δημοσίευση: 22/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα πάνω κάτω φέρνει το πολυνομοσχέδιο «Κεραμέως»  για τα σχολεία, τους άξονες του οποίου  θα παρουσιάσει η πολιτική ηγεσία αύριο, στις 11 το πρωί στο υπουργικό Συμβούλιο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos, το πολυνομοσχέδιο , όπως η Ν. Κεραμέως θα το παρουσιάσει αύριο στο υπουργικό Συμβούλιο, προβλέπει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Α. Αύξηση των θητειών των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών Σχολείων , Διευθυντών Εκπαίδευσης, κλπ) στα τέσσερα χρόνια.

Β. Αίρεται ο περιορισμός στη δήλωση  του υποψήφιοι Διευθυντή , του ίδιου σχολείου, μετά από δύο θητείες.Προϋπόθεση για να θέσει ένας εκπαιδευτικός υποψηφιότητα για Διευθυντής Σχολείου θα αποτελεί  η 12χρονη προϋπηρεσία και για Διευθυντής Εκπαίδευσης  15 χρόνια.

Γ. Δημιουργία του θεσμού του μέντορα για την ένταξη των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος τους θα είναι η καθοδήγηση  των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών.

Δ. Επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων οι οποίοι  «βαφτίζονται» Σύμβουλοι Εκπαίδευσης. Προβλέπονται 800 θέσεις από 540 που είναι σήμερα οι Συντονιστές Εκπαίδευσης.

Ε. Ο θεσμός του Συντονιστή Εκπαίδευσης καταργείται.

Ζ. Δημιουργείται ο θεσμός του Ενδοσχολικού Συντονιστή ανά μία τάξη στην Πρωτοβάθμια  ή ανά  γνωστικό αντικείμενο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης (σ.σ. το εφαρμόσουν πολλά Ιδιωτικά Σχολεία). Τον  Ενδοσχολικό Συντονιστή θα τον επιλέγει ο Διευθυντής του Σχολείου με συγκεκριμένα κριτήρια. Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής, δεν θα έχει κάποιο οικονομικό κίνητρο αλλά θα αποκτά επιπλέον  μόρια τα οποία θα συνεκτιμώνται εάν θα είναι υποψήφιοι για στελέχη εκπαίδευσης.   Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής θα απαλλάσσεται  από εξωδιδακτική απασχόληση.

Η. Σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  θα υπάρχει ένας επόπτης.   Συνολικά δημιουργούνται 116 θέσεις εποπτών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 13 στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ο επόπτης θα εκλέγεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους) της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

«Πρωτιά» στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και θα ακολουθήσουν οι Διευθυντές Σχολείων. Οι δύο αυτές «κρίσεις» θα γίνουν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Αξιολόγηση

Για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  προβλέπεται τετράβαθμη κλίμακα:

  • Μη ικανοποιητικός
  • Ικανοποιητικός
  • Πολύ καλός
  • Εξαιρετικός

Για τους  εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται "Μη ικανοποιητικοί"  και "Ικανοποιητικοί"  προβλέπεται βελτιωτική επιμόρφωση.

Οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται μη ικανοποιητικοί θα έχουν την  μοναδική ποινή του αποκλεισμού από την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.

Στις παραπάνω κατηγορίες αξιολόγησης δεν προβλέπεται ποσόστωση.

Η αξιολόγηση θα είναι περιγραφική και όχι ποσοτική.

Η αξιολόγηση θα γίνεται κάθε δυο χρόνια από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης και από τον Διευθυντή του Σχολείου  για την  υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια  του εκπαιδευτικού  και κάθε τέσσερα χρόνια για το  για το παιδαγωγικό κλίμα , διατήρησης τάξης και όλα τα υπόλοιπα.

Η αξιολόγηση θα έχει τρεις άξονες:

Πρώτον: Γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου την οποία θα κάνει ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Δεύτερον: Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης , η οποία θα γίνεται από τον Διευθυντή του Σχολείου, και

Τρίτον: Υπηρεσιακή συνέπεια από τον Διευθυντή του Σχολείου και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής  ετυθύνης.

Ο  Διευθυντής του Σχολείου για την ατομική αξιολόγηση θα μπορεί να  μπαίνει στην αίθουσα και να παρακολουθεί το μάθημα του εκπαιδευτικού .

Επίσης στο πλαίσιο της αυτονομίας των σχολικών μονάδων δίνεται η δυνατότητα στους Διευθυντές των Σχολείων να αξιοποιούν τα σχολικά κτήριο, προς όφελος της κοινότητας του σχολείου , καθώς και να διοργανώνουν επιμορφωτικές δράσεις.

Πολλαπλό βιβλίο

Δίνεται η δυνατότητα στον Σύλλογο Διδασκόντων να έχει ελεύθερη επιλογή βιβλίου από συγκεκριμένα βιβλία που θα προτείνονται αό το ΙΕΠ.

Μόλις ολοκληρωθούν τα Αναλυτικά Προγράμματα από το ΙΕΠ θα γίνει προκήρυξη για τη συγγραφή των βιβλίων.

Ο θεσμός του πολλαπλού βιβλίου  θα εφαρμοστεί από το σχολικό έτος 2022-23.  

1.100 οργανικές θέσεις

Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει  τη σύσταση 1.100 οργανικών θέσεων ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα ΚΕΣΥ, προκειμένου να διορισθούν ισάριθμοι εκπαιδευτικοί.

Το πολυνομοσχέδιο

Ολόκληρο το πολυνομοσχέδιο δεν θα παρουσιαστεί αύριο στο υπουργικό Συμβούλιο, καθώς ακόμη δεν είναι ολοκληρωμένο, αλλά συνεχίζονται οι διορθώσεις με τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας. Αυτό σημαίνει ότι  το πολυνομοσχέδιο θα δοθεί στο τέλος του μήνα, σε δημόσια διαβούλευση.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (89)

 
Παράνοια
23 Ιουν 2021 14:51

Ο διευθυντής λέει καλύτερα να βάζω βαθμούς και να μην κάνω μάθημα, παρά να κάνω μάθημα και να βαθμολογώ αντικειμενικά γιατί έτσι γκρινιάζουν οι μαθητές. Πηγαίνοντας μια φορά στην αίθουσα που κάνει αυτός μάθημα βλέπω τους μαθητές να παίζουν στους υπολογιστές παιχνίδια.

Πάμε τώρα για αξιολόγηση...

Οι άνθρωποι δεν έχουν μπει σε σχολείο παρά μόνο για τον αγιασμό. Έκαναν μετάφραση την αξιολόγηση από μια χώρα του εξωτερικού (αγγλόφωνη για να μην δυσκολευόμαστε κιόλας), την έφεραν εδώ, έριξαν χρήμα στους συμβούλους, που με την σειρά τους έκαναν την μετάφραση, την παρουσιάζουν και όλοι τρέχουν τώρα λες και θα αλλάξει κάτι χωρίς σταθερούς καθηγητές, χωρίς χρήμα, χωρίς εργαστήρια, χωρίς λογικά ΑΠΣ, χωρίς σοβαρά βιβλία.

 
Δημήτρης Κωστής
23 Ιουν 2021 14:43

Ενδοσχολικός Συντονιστής ανά γνωστικό αντικείμενο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που θα απαλλάσσεται από εξωδιδακτική απασχόληση.... Καμιά δεκαριά σε κάθε σύλλογο δηλαδή... Οι εξωδιδακτικές στον αυτόματο!? Για γραμματειακή υποστήριξη των σχολείων ούτε κουβέντα, καμία επαφή με τη σχολική πραγματικότητα, καμία ελπίδα...

 
Spiros
23 Ιουν 2021 14:40

Να επανέλθουν οι δυο θητείες για τα στελέχη εκπαίδευσης.

 
Εξωγήινος
23 Ιουν 2021 14:31

@Υθ
ΠΟΥΘΕΝΑ στον γαλαξία δεν αξιολογούνται Διευθυντές Εκπαίδευσης ΧΩΡΙΣ κριτήρια και μόρια.... και οι οποίοι μετά, να αξιολογούν τους υπόλοιπους....

 
Ερτ
23 Ιουν 2021 14:21

Είμαι λοιπόν υπέρ της αξιολόγησης και "υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης" (προσπερνώ τις παιδιάστικες απλοποιήσεις του στυλ υπέρ..κατά..). Έχω θέση λοιπόν στην δημόσια εκπαίδευση διότι προβλέπονται όλα τα παραπάνω από τους νόμους. Η μη εφαρμογή του νόμου, που προβλέπεται;

 
Υθ
23 Ιουν 2021 14:10

Γιώργο, ο υφιστάμενος δεν αξιολογεί τον προϊστάμενο ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο. Οι διευθυντές λοιπόν αξιολογούνται από ΔΔΕ, κλπ.

 
@Εκπαιδευτικός23 Ιουν 2021 09:14
23 Ιουν 2021 13:37

Εννοείτε και οι νυν διευθυντές σχολείων που είναι κατά της αξιολόγησης δεν έχουν θέση στις νέες κρίσεις πάλι για διευθυντές.
Αυτό νομίζω είναι αυτονόητο!!!

Ήρεμα ρωτάω!!!
Αυτοί που είναι υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης πρωτοβουλίας κλπ, έχουν καμία θέση σου Δημόσιο Σχολείο ή Δημόσιο γενικότερα;
Αυτό νομίζω είναι αυτονόητο!!!

 
Νικος
23 Ιουν 2021 13:37

Μόνο ο μη ικανοποιητικός θα έπρεπε να περνάει επιμόρφωση. Για το ικανοποιητικός ίσως με 2 ή 3 φορές

 
John
23 Ιουν 2021 13:34

ΘΕΤΙΚΑ:
1. Μέντορας
2. Συντονιστής ειδικότητας ή τάξης
3. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ΧΩΡΙΣ δαμόκλεια σπάθη απόλυσης

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
1. Λανθασμένη σειρά επιλογής στελεχών (για να κρατήσουμε τα δικά μας παιδιά...).
2. Επιπλέον φόρτωμα του διευθυντή, χωρίς γραμματεία, χωρίς επαρκές επίδομα, όλο είναι ένα πλέγμα αντικινήτρων.

 
Γιώργος
23 Ιουν 2021 13:26

Οποίος αξιολογεί Αξιολογείται έτσι είπε η κυρία Κεραμέως άρα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δε θα πρεπε να αξιολογείται κι αυτός από εκπαιδευτικούς η φάσκει και αντιφάσκει η κυρία;Τον αντιγράφεις αγγλικά μοντέλα και να μην έχουν καμία σχέση με την χώρα σου δε λέγεσαι υπουργός παιδείας λέγεσαι υπουργός αντιγράφης .
Επίσης δεν πρέπει να αξιολογηθεί για την απόφαση της που έχει στείλει τα παιδιά σε φούρνους τάξεις και τους εκπαιδευτικούς και δε λέει κανείς τίποτα είναι δυνατόν;

 
χμμ..
23 Ιουν 2021 12:11

Αυτοι στο υπουργειο των αριστων, δεν ξερουν καν τι σημαινει "Ικανοποιητικος" . Αν ηξεραν δεν θα εβαζαν επιμορφωση σε αυτην την κλιμακα.

 
σδ
23 Ιουν 2021 09:44

εγώ λέω να νομοθετήσετε να λειτουργεί ο διευθυντής από μόνος του το σχολείο με όλες τις ευθύνες που μπορεί να υπάρχουν και να τον αμείβετε με μόρια για μελλοντικές κρίσεις

 
ordoliberal
23 Ιουν 2021 09:43

Μια συλλογική επιστημονικά τεκμηριωμένη πρόταση για την αξιολόγηση θα καταθέσει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ; Ή θα γίνεται διάλογος επί των προτάσεων της υπουργού μονίμως; Εκτός εάν είναι όλα καλώς καμωμένα ως έχει.

 
φφ
23 Ιουν 2021 09:37

μέντορες, σύμβουλοι , συντονιστές .... όλα αντιγραφές από ιδιωτικά σχολεία και σχολεία εξωτερικού ... από αμοιβές όμως και αξιοκρατία καμία αντιγραφή

 
σδ
23 Ιουν 2021 09:20

αυτό περιμέναμε 2 χρόνια; το έκανα σε μια μέρα

 
ΜΛ
23 Ιουν 2021 09:15

Αυτή η κυρία δεν παίζεται. Ας αξιολόγηση τον εαυτό της μη ικανοποιητικό πρώτα γιατί έτσι είναι και μετά ας βάλει ταμπέλες και στους υπόλοιπους. Άντε πια. Την βαρέθηκε ο κόσμος με τις χαζομάρες που κάνει την μια πίσω από την άλλη. Άντε στο σπιτάκι σου μη ικανοποιητική κυρία.

 
Εκπαιδευτικός
23 Ιουν 2021 09:14

Εννοείτε και οι νυν διευθυντές σχολείων που είναι κατά της αξιολόγησης δεν έχουν θέση στις νέες κρίσεις πάλι για διευθυντές.
Αυτό νομίζω είναι αυτονόητο!!!

 
πρωτιά όχι οι 116
23 Ιουν 2021 08:18

της γνωστής διαδικασίας διευθυντές ; και είναι αυτή σοβαρή, υπέυθυνη και αξιοπιστη στάση από το υπουργείο; οι άλλοι όλοι πέρασαν από κάποια κρίση. εδώ μισή θητεία δώρο και η επόμενη εξασφαλισμένη . τσίπα ρεεεεεεεεεε. ολετήρες χειρότεροι από τον γαβρόγλου

 
Νίκος
23 Ιουν 2021 07:34

Οι διευθυντές εκπαίδευσης θα πρέπει να κρίνονται από ανεξάρτητη αρχή. Και σε κάθε περίπτωση, θητεία έως 2 έτη. Θα πρέπει να εφαρμοστεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

 
pakis
23 Ιουν 2021 00:15

Ένας αναπληρωτής με μεταπτυχιακό (ΜΚ3) χωρία γατιά και σκυλιά μαζί με το επίδομα παραμεθορίου παίρνει 1020€. Για να μπορεί να φτάσει στο "αξίωμα" του αναπληρωτή θέλει τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό, παιδαγωγική επάρκεια, 2 ξένες γλώσσες, σεμινάριο και κάποια προϋπηρεσία.
Ως περιπλανώμενος αναπληρωτής (στα νησάκια κυρίως) έχεις ακριβά ενοίκια, ΔΕΗ, ΟΤΕ, έξοδα μετακίνησης στον τόπο σου κτλ ...

Μετά σου έρχονται αυτοί οι άριστοι και σου λένε "όποιος αξιολογεί αξιολογείται" λες και οι αξιολογήσεις που περνάμε είναι λίγα.

Ωραία αξιολογήστε και εσείς! αλλά δεν εμπιστευόμαστε στην αξιοκρατία σας!

 
Τέτη
22 Ιουν 2021 23:44

Δηλαδή ο Διευθυντής και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα αποφασίζουν αν θα πάρει ο εκπαιδευτικός κάποια μόρια, με τα οποία μπορεί στις επόμενες κρίσεις να τους φάει τη θέση. Λογικό το βρίσκω, πολύ λογικό.

 
dimitris
22 Ιουν 2021 23:25

Εάν πραγματικά το Υπουργείο σκέφτεται πραγματική αναβάθμιση μέσα από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών θα πρέπει να αρχίσει από τους διευθυντές. Η αναβάθμιση του σχολείου έρχεται πρώτα από τους διευθυντές δυο θητείες και τέλος, διαφορετικά εφαρμόζουμε το σύστημα των πρώην σοβιετικών χωρών κατά το οποίο ο διευθυντής προσποιείται ότι αξιολογεί και οι εκπαιδευτικοί κάνουν πως εφαρμόζουν τις εγκυκλίους και όλοι ευχαριστημένοι. Οι περισσότεροι διευθυντές αποτελούν καθεστώς εισήχθησαν στην εκπαίδευση και σε σύντομο χρονικό διάστημα με λίγα χρόνια έγιναν διευθυντές και συνταξιοδοτούνται ως διευθυντές αν δεν αλλαξει αυτό μην περιμένετε αναβάθμιση.

 
Στράτος
22 Ιουν 2021 23:22

Δύο παρατηρήσεις στα όσα ενδιαφέροντα ήδη μας έδωσε το esos από σήμερα.

1. Προφανώς αύριο θα γίνει μια γενική παρουσίαση του πράγματι ογκώδους πολυνομοσχεδίου στο Υπουργικό Συμβούλιο. Ενδιαφέρον ωστόσο έχουν οι επιμέρους διατάξεις του τις οποίες θα δούμε μόνο όταν αυτό δοθεί για διαβούλευση, τέλος του μήνα. Μέχρι τότε είναι φυσικά πολύ ενδιαφέρουσα κάθε πληροφορία του esos.

2. Σημαντικό ερώτημα πότε και με ποια σειρά θα γίνουν οι αλλαγές στα στελέχη. Αν γίνουν όπως μας ενημερώνει το παραπάνω άρθρο, τότε τι θα γίνει με τους Περιφερειακούς Διευθυντές και τους (προσωρινούς) Διευθυντές Εκπαίδευσης; Κι ακόμη παραπέρα, οι τωρινοί (προσωρινοί) Διευθυντές Εκπαίδευσης θα επιλέξουν μέσω των Συμβουλίων Επιλογής τους νέους Διευθυντές σχολείων; Με δεδομένη τέλος την αποχή των αιρετών από τα υπηρεσιακά Συμβούλια, τα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Σχολείων θα συγκροτηθούν μόνο με διορισμένα μέλη, τα οποία θα επιλεγούν από τους (προσωρινούς) Διευθυντές Εκπ/σης;

 
Αναπληρωτής
22 Ιουν 2021 23:21

Αξιολόγηση ανα 2 χρόνια εδώ, ανά 4 χρόνια εκεί... Εγώ πάντως με μια βαλίτσα γυρίζω κάθε χρόνο σε άλλο νομό και σε αλλο σχολείο...Το ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έφτασε να λειτουργεί με 50.000 αναπληρωτές δεν φαίνεται να κάνει αίσθηση στην πολιτική ηγεσία... 20.000 οργανικά κενά θα έχουμε του χρόνου.... Όχι άλλα μπαλώματα!

Οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί να γίνουν σε μια συνολική φάση για κάθε κλάδο φέτος ώστε να υπάρξει μια σχετική κανονικότητα!

 
Δον Κιχώτης
22 Ιουν 2021 23:21

Ιδιαίτερα αξιόλογες οι ποιοτικές αλλαγές που εισάγονται. Με συγκινεί ο θεσμός του Ενδοσχολικού Συντονιστή, μου θυμίζει τα πρώτα μου χρόνια.... και τον Σπύρο. Ο Σπύρος ήταν ένας ικανότατος δάσκαλος - Συντονιστής του εκπαιδευ-τικού έργου 5 τμημάτων - που ήταν πρόθυμος να με υποστηρίξει σ' όλες τις διδακτικές και παιδαγωγικές δυσκολίες που συναντούσα... Ο προσωπικός μου σύμβουλος! Το μοντέλο αυτό είναι αποτελεσματικό, είναι το ανάλογο της ιατρικής ομάδας ενός δημόσιου πανεπιστημιακού νοσοκομείου όπου όλοι αναφέρονται στον διευθυντή, που αξιολογεί τις προτεινόμενες θεραπείες και παρεμβαίνει βελτιωτικά κατά την επιστημονική του κρίση. Ο νέος θεσμός θα θεραπεύσει σαραντάχρονες διδακτικές κυρίως παθογένειες που οφείλονται στη νοοτροπία «το τμήμα είναι δικό μου και ό,τι θέλω κάνω».
Συγχαρητήρια στην ομάδα του ΙΕΠ.

 
ΞΑΝΘΟΣ
22 Ιουν 2021 23:16

Για αρχή.....λέμε....αξιολόγηση
.......Θεωρητικά σωστό...!!!
Ερώτημα πρώτο:
Θα γίνει σε όλο το δημόσιο .....υγεία , δικαιοσύνη,ΑΕΙ,βουλή, υπουργεία, φορείς....κ.ά
Ή μόνο στη Α/ ΘΜΙΑ και Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση ;
Ερώτημα δεύτερο:
Θα υπάρξει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στις ετήσιες αμοιβές Ή....αυτό είναι άλλο θέμα....!!! Θα παίρνουν δηλαδή 5.000 , 10.000 , 15.000 χιλιάδες το έτος παραπάνω απο τους εκπαιδευτικούς , εργαζόμενοι στο δημόσιο με διαφορά νομικίστικα τερτίπια....;
Αν δοθεί απάντηση στα δύο ερωτήματα.....τότε....πάμε να δούμε ....πως θα το κάνουμε......!!!
Γιατί θα πρέπει να απαντήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ...ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΠΛΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ, ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΉ, ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΕΙ.....κ.λ.π.
Πάντως .....θα θέλαμε να ξέρουμε.....ποιος προτείνει και τι......καθώς θα πρέπει κάποτε να μας πουν τους τρομερούς επιστήμονες .....που είχαν προτείνει .....εκ των προτέρων πρίν λίγα χρόνια....συγκεκριμένα ποσοστά....για κάθε κατηγορία.....

 
Ο πρόεδρος
22 Ιουν 2021 23:15

Να βολεύονται τα δικά μας παιδιά. Άντε στην υγειά των κορόιδων. Όταν έρθει η επόμενη κυβέρνηση, θα έρθουν άλλα κόλπα. Ράβε, ξήλωνε. Τα θύματα είναι καταρχάς οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της τάξης κι έπειτα όλη η ελληνική κοινωνία, αφού ένας από τους βασικότερους πυλώνες του κράτους, τουτέστιν η δημόσια, δωρεάν παιδεία, παραπαίει!

 
"Να μπορούσα στα σύννεφα να 'χα εγώ βενζινάδικο"
22 Ιουν 2021 23:10

Μάλλον θα συμφωνήσω περισσότερο, με τους @nik22(19:22) και @Αγρότης εκπαιδευτικός(21:14).
Ο Γαβρόγλου που έβγαλε μόνο έναν νόμο, σε κάθε δεύτερο άρθρο είχε από μια πατάτα ή ιδεοληψία και τελικά από τα 10 πράγματα που προέβλεπε, έγιναν τα δύο.
Εδώ έχουν σχεδιάσει σε λευκό χαρτί ένα συνονθύλευμα (στη webex το λες και συννεφόλεξο), που είμαι σίγουρος ότι (ανεξαρτήτως επιλογής των στελεχών) κανείς δεν ξέρει πώς θα περπατήσει στην πράξη. Κλασική περίπτωση αέρα κοπανιστού και τζάμπα νομοσχεδίου, για να δείξουμε δήθεν ότι έχουμε σχέδιο και ότι δουλεύουμε.

 
Εκπαιδευτικός
22 Ιουν 2021 23:01

Ο Διευθυντής θα αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς του σχολείου του στο "Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης", γιατί; Είναι όλοι οι Διευθυντές γνώστες του αντικειμένου και δεν είναι οι Σύμβουλοι του ιδίου αντικειμένου και Παιδαγωγικής ευθύνης; Γιατί δίνει αυτήν την αρμοδιότητα στους Διευθυντές; Θέλει να τους καλοπιάσει για να στριμώξουν τους εκπαιδευτικούς; Ο διευθυντής, επιπλέον είναι και αυτός εκπαιδευτικός και διδάσκει, προφανώς για το καλό της εκπαίδευσης, θα αξιολογηθεί στη διδασκαλία και το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης και μάλιστα θα πρέπει να δώσει το παράδειγμα. Στο παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης θα αξιολογήσει τον εαυτό του ή θα ισχύσουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά; Ήδη, βέβαια, ως διευθυντής θα έχει άλλη αντιμετώπιση από τους μαθητές-να μην εξηγούμε γιατί. Επιτέλους, να αποφασίσει το κράτος τι είδους διευθυντές θέλει, αφού ο ρόλος του είναι τόσο κρίσιμος, ας τους απαλλάξει από το διδακτικό έργο, το οποίο εν γένει είναι βάρος για τους διευθυντές, να απαιτήσει, όπως και στη Φιλανδία η οποία πολύ συζητείται, πακέτο προσόντων, και αφετέρου ας φροντίσει τα νομοθετήματα να μην καλλιεργούν διαπλοκές, χορτάσαμε από αυτές.

 
Πάλι εκλογές;
22 Ιουν 2021 22:42

@Αυτογκολ, αφού έγιναν την άνοιξη!!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.