Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Live/Βουλή: Συζήτηση επί των άρθρων του πολυνομοσχεδίου του υπ. Παιδείας

Το esos συνδέθηκε διαδικτυακά με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση
Δημοσίευση: 21/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με τη συζήτηση  επί  των άρθρων του πολυνομοσχεδίου  «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»,το οποίο αφορά   την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης , την αυτονομία σχολικών μονάδων, και την εκκλησιαστική εκπαίδευση, συνεχίζεται σήμερα στις 3 το απόγευμα η συνεδρίαση στην  Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Το esos   συνδέθηκε  διαδικτυακά με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση.

Στο μεταξύ σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε   ακρόαση φορέων , ενώ  την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί η 4η συνεδρίαση (β' ανάγνωση του πολυνομοσχεδίου).

Οι δέκα φορείς που κλήθηκαν  από τη Βουλή  να διατυπώσουν την άποψή τους , στη σημερινή πρωινή συνεδρίαση επί του πολυνομοσχεδίου είναι οι εξής:

  1.      Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας,
  2.     Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης,
  3.     Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,
  4.      Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
  5.      Εκκλησία  της Ελλάδας,
  6.      Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών - Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
  7.      Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας,
  8.      Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση,
  9.      Σύνδεσμος Ελληνικών Ιδιωτικών Σχολείων
  10.     Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία.

Η συζήτηση και η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου αναμένεται να προγραμματιστεί για τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας.

Το esos   συνδέθηκε  διαδικτυακά με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση.

Εισηγητές επί του πολυνομοσχεδίου είναι από τη Ν.Δ.   ο εκ Καρδίτσης Βουλευτής , Γεώργιος Κωτσός (Καθηγητής Φυσικής Αγωγής) και από την αξιωματική αντιπολίτευση ο Νίκος Φίλης

Το πολυνομοσχέδιο αποτελείται από 220 άρθρα ενώ στη δημόσια διαβούλευση είχαν τεθεί 172

Ετικέτες: 
Βουλή Παιδεία

Σχόλια (46)

 
Ο.Ι.
22 Ιουλ 2021 16:56

Θέσεις όπως διδακτική υπηρεσία είναι μόνο η διδασκαλία σε σχολική τάξη, που μετά λύπης διαπιστώνω πως εκφράζουν κάποιοι συνάδελφοι, μας γυρίζουν στο σχολείο του προηγούμενου αιώνα και δεν προάγουν τις σύγχρονες αντιλήψεις της εκπαίδευσης και της μάθησης για το σχολείο του 21ου αιώνα. Κρύβουν άγνοια και ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον όποιος δε γνωρίζει το καθηκοντολόγιο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής και Σχολικών Δραστηριοτήτων καλό θα ήταν να ενημερωθεί πρώρα και μετά να τοποθετείται με σεβασμό προς το έργο των άλλων. Ενδεικτικά αναφέρω τα παρακάτω: Σύμφωνα με τα: α) ΦEK 2314/ 10-8- 2012, άρθρο 8, β) ΠΔ 152/ΦΕΚ 240/Α/5.11.2013, άρθρο 12 και γ) ΥΠΕΘ, υπ. αρ. Φ20.1/220482 /Δ2/23-12-2017, κ.ά., η θέση των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Σχολικών Δραστηριοτήτων περιλαμβάνει άσκηση επιμορφωτικού και διδακτικού έργου σε εκπαιδευτικούς και μαθητές μέσω ποικίλων εκπαιδευτικών δράσεων, που πραγματοποιούνται σε σχολικές τάξεις και επιλεγμένα πεδία, που έχουν σχέση με το θεματικό περιεχόμενο των Προγραμμάτων, καθώς και ημερίδων, σεμιναρίων και πολλαπλών επιμορφώσεων σε εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της υποστήριξης των Σχολικών Προγραμμάτων.
Επίσης στο ΦEK 2314/ 10-8- 2012, Αριθμ. 92998/Γ7/ΥΠΑΙΘΠΑ, αρ. 10 παρ. 6 αναφέρεται ρητά ότι: «Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων με την έγκριση του Προϊσταμένου της οικείας Διεύθυνσης ορίζουν δύο ή τρεις μέρες για τις επισκέψεις στα σχολεία για την παρακολούθηση, υποστήριξη, συντονισμό και αξιολόγηση των σχολικών προγραμμάτων». Επίσης, άρθ. 8, παρ. 2.2. «Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους […] επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες για τις ανάγκες στήριξης των Σχολικών Προγραμμάτων και συνεργάζονται με Διευθυντές, εκπαιδευτικούς και μαθητικές ομάδες». Τρεις μέρες την εβδομάδα, λοιπόν, βάσει του καθηκοντολογίου τους οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Σχολικών Δραστηριοτήτων επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες δια ζώσης για υποστήριξη των Σχολικών Προγραμμάτων και υλοποίηση ποικίλων περιβαλλοντικών δράσεων με τους μαθητές (π.χ. καθαρισμός πάρκου, υιοθεσία μνημείων, δημόσιων χώρων κ.ά.)
Επιπλέον, οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το έργο τους διέπεται από διαδικασίες προγραμματισμού και απολογισμού δράσεων και αξιολογείται από το Υπουργείο, όπως και οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων και το έργο τους. Ειδικότερα, στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς οι Υπεύθυνοι υποβάλλουν ετήσιο προγραμματισμό και στο τέλος ετήσιο απολογισμό των δράσεων τους, των συνεργασιών που ανέπτυξαν και των Σχολικών Προγραμμάτων που υποστήριξαν. Στο Φύλλο Απολογιστικών, που αποστέλλει κάθε χρόνο το Υπουργείο προς συμπλήρωση στους Υπευθύνους Περιβαλλοντικής καταγράφεται και ο αριθμός των επισκέψεων στις σχολικές μονάδες, που πραγματοποίησε ο Υπεύθυνος Π.Ε. για δράσεις υποστηρικτικές των Προγραμμάτων. Τα Απολογιστικά Στοιχεία κατατίθενται στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης και ακολούθως στο Υπουργείο Παιδείας και είναι ενδεικτικά του ότι αξιολογείται το παραγόμενο έργο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής, όπως προβλέπεται και για το διδακτικό έργο στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

 
Ι.Β.
22 Ιουλ 2021 16:46

Δεν κάνουν διδακτικό έργο μόνο όσοι είναι στην τάξη !!!! Οι υπόλοιποι που στηρίζουν τους εκπαιδευτικούς με εκπαιδευτικό υλικό, με ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, με διδακτικές μεθοδολογίες, με καινοτόμες δραστηριότητες , ... ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;;;  Είναι ΣΑΦΩΣ διδακτική η υπηρεσία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων!!!!!! Διδασκαλία δεν είναι μόνο αυτή που γίνεται εντός των 4 τοιχών της τάξης. Η διδασκαλία με αυτή την στενή έννοια του όρου παραπέμπει σε άλλες εποχές και όχι στο ανοιχτό και σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα!!! Διδασκαλία μπορεί να ασκείται όχι μόνο σε σχολική τάξη αλλά και σε δράσεις εκπαιδευτικές και επιμορφωτικές και σε όποια θέση έχει διδακτικά καθήκοντα από την προκήρυξή της. Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Σχολικών Δραστηριοτήτων ασκούν σαφώς διδακτικό έργο όπως προκύπτει και από το καθηκοντολόγιό τους. Σύμφωνα με τα: α) ΦEK 2314/ 10-8- 2012,άρθρο 8, β) ΠΔ 152/ΦΕΚ 240/Α/5.11.2013, άρθρο 12 και γ) ΥΠΕΘ, υπ. αρ. Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2017, κ.ά., η θέση των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Σχολικών Δραστηριοτήτων περιλαμβάνει άσκηση επιμορφωτικού έργου στους εκπαιδευτικούς και διδακτικού μέσω ποικίλων περιβαλλοντικών δράσεων, που προσφέρονται στους μαθητές και πραγματοποιούνται σε σχολικές τάξεις και επιλεγμένα πεδία, που έχουν σχέση με το θεματικό περιεχόμενο των Προγραμμάτων. Επιπλέον, οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το έργο τους διέπεται από διαδικασίες προγραμματισμού και απολογισμού δράσεων και αξιολογείται από το Υπουργείο, όπως και οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων (ετήσιο προγραμματισμό, ετήσιο απολογισμό των δράσεων τους). Κατόπιν των ανωτέρω και επειδή η πολιτεία πρέπει να έχει μια συνέχεια και συνέπεια στους νόμους και τις διοικητικές της πράξεις, αλλιώς δημιουργούνται νομοτεχνικά ζητήματα, θα πρέπει η Υπηρεσία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής και Σχολικών Δραστηριοτήτων τουλάχιστον από το 2012 μέχρι την ημερομηνία εφαρμογής της νέας νομοθετικής ρύθμισης, με βάση την ισχύουσα Υ. Α. 92998/Γ7/10-8-12 να αναγνωριστεί ως διδακτική σε αυτούς που την έχουν υπηρετήσει. Με άλλα λόγια να ισχύσει η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: από 2012 έως το 2021 η υπηρεσία να αναγνωριστεί ως διδακτική, όπως όριζε ρητά ο νόμος βάσει του οποίου πληρώθηκαν οι θέσεις. Αν το Υπουργείο δε θέλει από εδώ και πέρα να θεωρεί διδακτική την υπηρεσία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής και Σχολικών Δραστηριοτήτων μπορεί να το νομοθετήσει. Έχει όμως την υποχρέωση να την δεχτεί ως διδακτική από το 2012 μέχρι την ημερομηνία εφαρμογής της νέας νομοθετικής ρύθμισης, γιατί αλλιώς καταστρατηγείται το δικαίωμα των Υπευθύνων στην αξιοκρατική και αξιοπρεπή επαγγελματική τους εξέλιξη.

 
Γιάννης @
22 Ιουλ 2021 12:45

Η πολιτεία πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια στους ψηφισθεντες νόμους, υπουργικές αποφάσεις και γενικά στις διοικητικές της πράξεις και να τις αναγνωρίζει, αλλιώς δημιουργούνται νομοτεχνικα ζητήματα. Αν από δω και πέρα, δεν θέλει να θεωρεί διδακτική την υπηρεσία των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων (ανεξάρτητα από το τι πιστεύει κανείς) μπορεί να το νομοθετησει. Όμως έχει την υποχρέωση να την δεχτεί ως διδακτική από το 2012 μέχρι την ημερομηνία εφαρμογής της νέας νομοθετικής ρυθμισης, με βάση την ισχύουσα Υ. Α. 92998/Γ7/10-8-12.

 
Βαρδής
22 Ιουλ 2021 09:32

Πόσο ρηχό ακούγεται το διδακτική στην τάξη μόνο.
Σαν το γυμναστική στο γυμναστήριο μόνο. αν γυμναστείς σε ανοικτό χώρο, σε στάδιο, στο σπίτι σου δεν παράγεις έργο με τη γυμναστική....
Στον αιώνα που τα τείχη έχουν πέσει και η πληροφορία και γνώση είναι εύκολο να βρεθεί κάποιο χτίζουν τείχη και περιχαρακώνονται με παλαιού τύπου συνθήματα "το σχολείο ΜΟΥ", "η τάξη ΜΟΥ", "ο αγώνας ΜΟΥ", "η διδακτική ΜΟΥ"
Όχι φίλε είναι το "σχολείο ΜΑΣ", "η τάξη ΜΑΣ", "οι αγώνες ΜΑΣ", "οι διδακτικές ΜΑΣ". Τα αυτόκλητα προνόμια δείχνουν εμπάθειες...

 
Φτάνει πια η καραμέλα διδασκαλία στην τάξη
22 Ιουλ 2021 09:24

Διδασκαλία μπορεί να ασκείται και αλλού, σε αμφιθέατρα, σε σχολικά εργαστήρια, σε δράσεις εκπαιδευτικές, επιμορφωτικές, κατευθυντήριες και σε όποια θέση έχει διδακτικά καθήκοντα από την προκήρυξή της.

Τα διδακτικά στην τάξη είναι μια υποπερίπτωση της όλης διδακτικής προϋπηρεσίας όχι η μόνη και άγια. ¨Ελεος .

Επίσης όταν ο νόμος ευνοεί κάποιες ομάδες και παίρνον διδακτική χωρίς διδασκαλία (μειωμένα ωράρια, διακοπές) εκεί κάνουμε μόκο αλλά φωνάζουμε για τον άλλο που έκανε διδακτικές δράσεις από άλλο πόστο.

 
@ 26 χρόνια εκπαιδευτικό
22 Ιουλ 2021 09:19

α) που διδάσκετε Ιούλιο-Αύγουστο και παίρνετε διδακτική προϋπηρεσία;
β) Όλοι όσοι έχουν μειώσεις ωραρίου και κάνουν γραφεικρατικές εργασίες πού δεν ασκούν στο πλήρες ωράριό τους διδασκαλία "στη σχολική τάξη" όπως λέτε γιατί παίρνουν πλήρη διδακτική προϋπηρεσία;
γ) τα βάζετε με τους ανθρώπους που υπηρέτησαν με ένα νομικό και θεσμικό πλαίσιο της θητείες τους επειδή ζητούν όσα έλεγε ο Νόμος για την θητεία τους! Αν δεν σας άρεσε ο Νόμος γιατί δεν αντιδρούσατε τότε και τώρα το θυμηθήκατε μετά από χρόνια;

 
Ιωαννα
22 Ιουλ 2021 09:02

Δεν κάνουν διδακτικό έργο μόνο όσοι είναι στην τάξη !!!! Οι υπόλοιποι που στηρίζουν τους εκπαιδευτικούς με Εκπαιδευτικό υλικό, με διδακτικές μεθοδολογίες , με καινοτόμες δραστηριότητες , με ... ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;;; Καφέδες ψήνουν ;;;; Να γυρίσουμε τότε όλοι πίσω στο σχολείο του 1970 !!!! Είναι ΣΑΦΩΣ διδακτική η υπηρεσία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών , Σχολικών Δραστηριοτήτων , ΕΚΦΕ !!!!!!!!

 
ΠΠ
21 Ιουλ 2021 23:29

Γιατί τόσα μόρια στους περιφερειακούς διευθυντές και διευθυντές εκπαίδευσης; αναρωτήθηκε κανείς... οι σχολικοί σύμβουλοι μοριοδοτούνται λιγότερο από τους διευθυντές σχολείων ΕΛΕΟΣ πια. Διδακτικά είναι τα χρόνια διδασκαλίας σε τάξη ας το καταλάβουν ΟΛΟΙ.

 
Κατερίνα
21 Ιουλ 2021 22:50

Τελικά έμεινε αναπάντητο γιατί δεν ελήφθη υπόψη η εισήγηση του προέδρου του Ανώτατου Επιστημονικού Συμβουλίου των Ακαδημιών ως όφειλε σύμφωνα με το άρθρο 3.2 του ν. 3432/2006. Είναι δύσκολο να πεισθεί κάποιος για την απογύμνωση της Βόρειας Ελλάδας από την Ανώτατη Εκκλησιαστική Εκπαίδευση για χάρη του εξορθολογισμού και μάλιστα σε σχέδιο νόμου που δεν αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά μόνο τη δευτεροβάθμια και τη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 
@φιλελεύθερος
21 Ιουλ 2021 21:25

Πες τα συνάδελφε, να αγειάσει το στόμα σου. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ!!!!!! Είναι παράλογο να θεωρείται διδακτική υπηρεσία η θητεία σε διοικητικές δομές και γραφεία. Το αυτονόητο και λογικο και δίκαιο επιτέλους να γίνει πράξη!!!!!!

 
26 χρόνια εκπαιδευτικός
21 Ιουλ 2021 21:22

Διδακτική υπηρεσία να δίνεται μόνο σε όσους δίδαξαν στην τάξη!!!!!!! Από γραφεία διδασκαλία δεν γίνεται, όσο και να χτυπιούνται μερικοί που δεν τους βολεύει. ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΣΣΝ, αγωγή υγείας, πολιτιστικών, προιστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων κλπ δεν δίδαξαν ποτέ σε σχολική αίθουσα κατά την θητεία τους, οπότε δεν επιτρέπεται να τους προσμετρηθεί διδακτική υπηρεσία. Δεν γίνεται να εξισωθούν τα πάντα, για να βολεύονται οι ίδιοι και οι ίδιοι. Διδασκαλία σημαίνει σωματική και ψυχική παρουσία μέσα στην σχολική τάξη!!!!!!

 
Δεξιόστροφος Αριστερός
21 Ιουλ 2021 20:51

Δεν ξέρω ποιοι παρακολούθησαν τη συζήτηση στη Βουλή, αλλά όσοι μίλησαν για την εξέταση της ξένης γλώσσας στα μεταπτυχιακά εξωτερικού, δώσανε συγχαρητήρια στην υπουργό που σπάει το απόστημα. Συμπέρασμα, δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα να το πάρει πίσω. Τρέξτε για ταχύρυθμο πρόγραμμα

 
Προβληματισμένος
21 Ιουλ 2021 20:44

Με αφορμή τα σχόλια για ειδική μεταχείριση των παλαιών σχολικών συμβούλων, προβληματίζομαι για την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους.
Στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η πριμοδότηση τους με 4 μόρια που δεν μπορούν να καλυφθούν συμπληρωματικά οποιαδήποτε άλλη κατηγορία και μάλιστα τα δυόμιση από αυτά δεν μπορούν να καλυφθούν ούτε από τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου. Δεν καταλαβαίνω συνάδελφοι που κάποιοι από αυτούς εκλέχθηκαν το 2011 για τετραετή θητεία και κάλυψαν οκτώ χρόνια στις θέσεις αυτές χωρίς κρίση τι φοβούνται και τι θέλουν?
Το αμέσως επόμενο βήμα θα ήταν να τοποθετηθούν σε προσωποπαγείς θέσεις ονομαστική κατάσταση επιλογής.
Μην ξεχνάμε ότι πολλοί από αυτούς έγιναν σύμβουλοι το 2011 με ειδική διάταξη βγήκε μετά την προκήρυξη και τη μοριοδότηση των υποψηφίων σχολικών συμβούλων και έθετε το εκβιαστικό δίλημμα σε πολλούς υποψηφίους αν θα επιλέξουν τη θέση του διευθυντή σχολείου ή τη θέση του υποψήφιου σχολικού συμβούλου.

Μερικές φορές καλό θα είναι να βλέπουμε τη γενικότερη εικόνα και να μην μένουμε στην προσωπική μας εκτίμηση των πραγμάτων.

 
@ φιλελεύθερος
21 Ιουλ 2021 19:40

Κε φιλελυθερε δύο ερωτήσεις

α) γιατί ο διευθυντής ενός μεγάλου σχολείου παίρνει διδακτική προϋπηρεσία, αφού το ωράριο διδασκαλίας στην τάξη είναι π.χ. μόνο έξι ώρες την εβδομάδα; (και όχι το πλήρες ωράριό του). Με αυτά που λές κάτι δεν πάει καλά. έπρεπε να παίρνει 6 / υποχ ωράριο * διάστημα ημέρες διδακτικής

β) Ιούλιο, Αύγουστο σε ποιά σχολική τάξη κάνεις μάθημα και δικαιούσαι διδακτική από την παραλία; αναγνωρίζεις τη διδακτική στην παραλία;

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
21 Ιουλ 2021 19:39

Αξιολόγηση εδώ και τώρα! είναι απαίτηση της κοινωνίας και του υγιούς εκπαιδευτικού μας κλάδου. Δεν πρέπει οι εκπαιδευτικού κάτω από την ¨ομπρέλα της μονιμότητας¨ να μην ενδιαφέρονται να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, τις δεξιότητες τους και την παιδαγωγική τους κατάρτιση. Έχουμε συναδέλφους δίπλα μας που δεν γνωρίζουν χειρισμό Η/Υ, μια ξένη γλώσσα και το ποιο σημαντικό νέους μεθόδους παιδαγωγικής και νέων καινοτόμων μέσων διδασκαλίας. δουλειά λοιπόν και αξιολόγηση!! οι καλοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα!

 
εκπαιδευτικός τάξης
21 Ιουλ 2021 18:18

Διδακτική προϋπηρεσία σημαίνει ΜΟΝΟ μάθημα στην τάξη!!!
π.χ. περίπτωσης ΣΣ:
Διορίζεται προ αμνημονεύτων ετών και διδάσκει 5 χρόνια σε τάξη. Στη συνέχεια, αποσπάται σε διάφορες θέσεις/γραφεία (ΚΠΕ, κ.λπ.) και στη συνέχεια γίνεται σχολικός σύμβουλος προ αμνημονεύτων ετών και επί σειρά θητειών!
Έχει να μπει σε τάξη περισσότερα από 25 χρόνια!!!
Το θεωρείτε λογικό να πάρει μόρια διδακτικής προϋπηρεσίας;;;;
Αν ναι, ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!!!

 
@ΟΧΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ από φιλελεύθερο
21 Ιουλ 2021 18:17

Που είναι η ΠΕΣΣ; Δώστε στους παλιούς σχολικούς συμβούλους το +8.

φιλελεύθερος, τέως σχολικός σύμβουλος

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Ιουλ 2021 18:10

διδακτική προϋπηρεσία = μόνο εντός σχολικής τάξης

πολύχρονη εμπειρία διευθυντών σχολείων = δοκιμές στου κασίδη το κεφάλι (μαζί με άγνοια στοιχειωδών γνώσεων διοίκησης, ξένων γλωσσών, παρεάκια κ.ά.) και εκνευρισμός για τους προσοντούχους υφισταμένους που αντιλαμβάνονται τα λάθη της διοίκησης του σχολείου αλλά δεν τολμούν να πουν τίποτα

σχολικοί σύμβουλοι = γιατί θα πρέπει να είναι ισόβιοι; γιατί να έχουν μεγάλη μοριοδότηση; κάποιοι από αυτούς "επιμορφώνουν" εκπαιδευτικούς μέσω άλλων εκπαιδευτικών (προσοντούχων) και έχουν να μπουν σε τάξεις πάνω από 15 χρόνια!

 
φιλελεύθερος
21 Ιουλ 2021 18:08

Η ΠΕΣΣ τηρεί σιγή ιχθύος. Γιατί; Στην ιστοσελίδα της ΠΕΣΣ είναι ακόμα ο Κυριάκος και η Κεραμέως. Γιατί; Δεν καταλαβαίνω.

φιλελεύθερος, τέως σχολικός σύμβουλος

 
ΟΧΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ
21 Ιουλ 2021 17:54

Δώστε στους παλαιούς Σχολικολυς Συμβούλους ότι είχατε υποσχεθεί , το δίκαιο τους.Μοριοδλοτηση σωστή και διδακτική υπηρεσία.

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
21 Ιουλ 2021 17:53

@σντικειμενικα. Γιατί είναι παράνομη η τελευταία τετραετία ενός διευθυντή καθώς ουσιαστικά αυτή είναι που μοριοδοτειται? Γιατί είναι πιο σημαντικό ένα μεταπτυχιακό αμφιβόλου προέλευσής κ πιθανότατα άσχετο με τη θέση ευθύνης Που6 θέλει να αναλάβει κάποιος? Τον καλό διευθυντή δεν τον κάνουν τα τυπικά προσόντα! Έχει παραγίνει λίγο αυτό με τους νέους με τυπικά προσόντα που τους κόβουν το δρόμο. Ας διδάξουν μερικά χρόνια κ έχουν καιρό μπροστά τους να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης

 
φιλελεύθερος
21 Ιουλ 2021 17:50

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ = ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ τελεία και παύλα!
Μάθημα κάνεις στην τάξη και όχι στο γραφείο. Διαφορετικά βγάζουμε τη διδακτική υπηρεσία από κριτήριο και αποκτούμε στελέχη που δεν έχουν διδακτική εμπειρία. Ποιος το θέλει αυτό;

 
Βασίλης
21 Ιουλ 2021 17:45

Δίκαιο για το Διευθυντή με τόσες υποχρεώσεις. Τους πρώην Σχολικούς Συμβούλους τους ξέχασαν εντελώς.

 
Aντώνης
21 Ιουλ 2021 17:44

Από πού και ως πού διδακτική στους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων; Πουθενά στο καθηκοντολόγιό τους δεν προβλέπεται διδακτικό έργο!!!! Το ότι πάνε κάθε τόσο σε ένα σχολείο δε σημαίνει ότι διδάσκουν μαθητές. Οι άνθρωποι γραφειοκρατία κάνουν.

 
Νικος
21 Ιουλ 2021 17:12

Το ΚΙΝΑΛ θέλει να προσμετράται η μη διδακτική προϋπηρεσία ως διδακτική. Εμείς που διδάσκουμε τόσα χρόνια τι είμαστε, κορόιδα;

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Ιουλ 2021 16:20

Πολλοί μιλούν για ποσόστωση διδακτικής προϋπηρεσίας. Παρακαλώ ας σοβαρευτούμε.......στο τέλος θα ζητάμε - όταν μας συμφέρει - να "ποσοστοποιήσουμε" τα πάντα, όλα θα γίνουν αριθμοί και μόρια!!! Συμφωνώ όμως ότι υπάρχει στο σχέδιο Νόμου μοριοδότηση άπειρων πραγμάτων τα οποία θα οδηγήσουν σε δυσεπίλυτο γρίφο την άθροιση των μορίων.

 
Γκάλοπ ή γκλουπ?
21 Ιουλ 2021 15:47

- Το ΙΕΠ δεν αποτελείται από διορισμένα μέλη από την εκάστοτε κυβέρνηση-υπουργό? Πόσο αντικειμενική και αμερόληπτη μπορεί να είναι η στάση του κου Αντωνίου για το νομοσχέδιο?
- Ή μήπως είναι φορέας της εκπαίδευσης η Εκκλησία της Ελλάδος και ΔΕΝ καλέστηκαν τα ίδια τα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ εκκλησιαστικά ιδρύματα που τους αφορά άμεσα το νομοσχέδιο?
- Ο δε Σύνδεσμος Ελληνικών Ιδιωτικών Σχολείων (σχολάρχες τους αποκάλεσαν στη Βουλή), προφανώς και επικροτεί το νομοσχέδιο που αφήνει εκτός δημόσιου πανεπιστημίου πάνω από 20.000 μαθητές.
- Οι υπόλοιποι φορείς ήταν εναντίον, όπως και όλη η αντιπολίτευση.... και Κεραμέως και Μακρή μας είπαν.... για το γκάλοπ! Περαστικά μας.

 
Ntinos
21 Ιουλ 2021 14:49

Θίχτηκαν οι πρόεδροι της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ γιατί ο Δ/ντής θα παίρνει τις αποφάσεις και όχι ο σύλλογος διδασκόντων..Λογικό γιατί έχουν χρόνια να πατήσουν σε σχολική τάξη και σχολική μονάδα για να διαπιστώσουν ότι μέχρι σήμερα τον Δ/ντή δεν τον λογαριάζει κανείς...

 
ΕΛΕΝΗ
21 Ιουλ 2021 13:40

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΝΩ Ο ΔΟΑΤΑΠ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΝΟΜΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ!! ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΛΛΑ.Η ΙΔΙΑ Η ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ....

 
ΝΟ
21 Ιουλ 2021 13:39

Ας πει ο καθένας τι χαρτιά διαθέτει, όποτε αυτά να μοριοδοτηθουν. Δίκαια πράγματα, απόψεις και θέσεις υψηλού επιπεδου

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.