Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Οι καθηγητές στηρίζουν τον μαθητή τους που ισχυρίζεται ότι παρότι αρίστευσε δεν θα μπορέσει να εισαχθεί στο ΕΜΠ

Από την πλευρά μας, οι καθηγητές/τριες του Διονύση Κατάκαλου στηρίζουμε απερίφραστα την επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε ο μαθητής και ενώνουμε τις φωνές μας με τις φωνές όσων ζητούν την κατάργηση της ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Δημοσίευση: 21/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

κ. Υπουργέ,

Η πρόσφατη επιστολή του μαθητή μας Διονύση Κατάκαλου, η οποία διακινήθηκε ευρέως στο διαδίκτυο και έφτασε μέχρι τη συνεδρίαση της Βουλής, ανέδειξε τη στρέβλωση και την αδικία που προκαλεί η νομοθέτηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).

Παρά το γεγονός ότι οι επιπτώσεις της ΕΒΕ στη διαδικασία εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο είχαν επισημανθεί από φορείς και μεμονωμένα άτομα, το Υπουργείο επέμεινε στην εφαρμογή της. Έτσι, φτάσαμε στο σημείο να μη δίνεται η δυνατότητα σε χιλιάδες υποψήφιους/ες, ακόμα και σε αυτούς/ές που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία, να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν στο μηχανογραφικό τους. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει ο Διονύσης Κατάκαλος και, δυστυχώς, δεν είναι ο μόνος, καθώς τα παραδείγματα μαθητών/τριών που κόβονται από σχολές λόγω της ΕΒΕ ολοένα και πληθαίνουν.

Η κατάσταση γίνεται χειρότερη στα τμήματα που έχουν ΕΒΕ και στα ειδικά μαθήματα, όπως τα τμήματα Αρχιτεκτονικής. Αυτές οι περιπτώσεις έχουν μια ακόμη πολύ σημαντική ιδιομορφία: πρόκειται για μαθήματα εκτός Ωρολογίου Προγράμματος, τα οποία διδάχθηκαν –διαδικτυακά φυσικά- ως ενισχυτική διδασκαλία για ελάχιστες ώρες μέσα στη χρονιά (ενδεικτικά, φέτος τα κέντρα ενισχυτικής ξεκίνησαν να λειτουργούν από τέλη Μαρτίου).

Από την πλευρά μας, οι καθηγητές/τριες του Διονύση Κατάκαλου στηρίζουμε απερίφραστα την επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε ο μαθητής και ενώνουμε τις φωνές μας με τις φωνές όσων ζητούν την κατάργηση της ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια, μιας ρύθμισης που δεν επιλύει κανένα πρόβλημα, αλλά αντίθετα προκαλεί πολύ περισσότερα.

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

Δ. Γιάτας
Χ. Γκανέτσου
Γ. Γκαράς
Κ. Δημητρακοπούλου
Δ. Κοπανάς
Α. Κορούλη
Ευσ. Λεουτσάκος
Δ. Παπαγεωργάκης
Ειρ. Παπαδάκη
Γ. Σάρλας
Ν. Χιωτέλης

Σχόλια (44)

 
@ert
24 Ιουλ 2021 11:30

Οι κανόνες είναι όντως κανόνες. Κάποιοι είναι άφραφοι, όπως.
1. Κανόνας. Έχει ο μαθητής το δικαίωμα να πεί την άποψή του.
2. Κανόνας. Να τον υποστηρίξουν οι καθηγητές του.
3. Κανόνας. Να μην βγείτε όλοι εσείς να τον φάτε ως θήραμα στα δικά σας θέλω.
Ένας 18χρονος είναι με όνειρα, που ένιωσε αδικία. Ας δεί ο καθένας τι παιχνίδια παίζονται με τις ΕΒΕ, στις πλάτες των παιδιών, σε μια κοινωνία δανεική από εμάς.

 
Ert
23 Ιουλ 2021 17:48

Ο Τάσος είναι ο Φίλης; Καλά, τι πρέπει να κάνουμε για να καταλάβετε επιτέλους ότι οι εξετάσεις είναι κατάταξης και ότι πάντα, πάντα, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που δεν μπαίνουν έστω για 0,1 στα 100; Στις κατατακτήριες των ΑΕΙ πρέπει να γράψεις 10/20 και στα 3 μαθήματα. Και ας γράψεις 20 και 20 στα αλλά 2. Ξέρετε πόσοι έχουν κοπεί με 2 18αρια και έχουν περάσει αντίστοιχα με 3 12αρια; Οι κανόνες είναι κανόνες.

 
Τάσος
23 Ιουλ 2021 14:06

Και το παιδί αυτό, ο Διονύσης, ακούει ρην Κεραμεως να δηλώνει ότι ούτε πέρσι θα περνούσε στην Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ (!!), ακούει τον Συρίγο να δηλώνει ότι φέτος ακόμα και αν δεν υπήρχε η ΕΒΕ πάλι δεν θα περνούσε στην Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ (!!!), και τον Κόπτση να του προτείνει να πάει στο ΙΕΚ... Δεν πρέπει να έχουν ξαναπεράσει τόσο άσχετοι από το Υπουργείο, είναι για γέλια και για κλάματα...

 
M.Π
23 Ιουλ 2021 14:03

Το γεγονος πως η ΕΒΕ εφαρμοστηκε φετος για πρωτη φορα, μια χρονια πανδημιας κι απιστευτης ταλαιπωριας των μαθητων, δεν ειναι για κατι που οφειλετε να λαβετε υποψιν ολοι οσοι κοπτεστε για την επαρκεια της υπουργου σας?

 
Τάσος
23 Ιουλ 2021 13:54

Ποιος δεν αρίστευσε; Ο Διονύσης έμπαινε πρώτος (1ος) σε 5 από τις 7 αρχιτεκτονικές σχολές της χώρας πέρσι με την φετινή βαθμολογία του! Και στις άλλες δύο έμπαινε με καλή σειρά. Έβγαλε 18 Μ.Ο. στα 4 γενικά μαθήματα έχοντας να προετοιμαστεί παράλληλα και στο σχέδιο. Και μενει απέξω από 4 σχολές φέτος στις οποίες θα μπουν άλλοι υποψήφιοι με 1500-5000 λιγότερα μόρια. Γιατί τελευταία στιγμή άλλαξαν την βάση στο σχέδιο (που ήταν επί χρόνια στο 10) με ισχύ από την φετινή χρονιά που κόντευε να ολοκληρωθεί! Καλό είναι όσοι είναι άσχετοι να μην εκφέρουν γνώμη...

 
@ ΕΥΘΥΝΗ
23 Ιουλ 2021 11:39

Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα σας. Αλλιώς ας βγουν τώρα τα Πανεπιστήμια και να πουν πχ η Αρχιτεκτονικη της Ξάνθης η των Ιωαννίνων είναι κατώτερη σχολή - τμήμα από την αρχιτεκτονικη της Αθήνας η του ΑΠΘ, παρέχουμε κατώτερο πρόγραμμα σπουδών χειρότερες υπηρεσίες στους φοιτητές μας έχουμε χειρότερους καθηγητές (ολοι αμοιβονται το ιδιο) υποχρηματοδοτηση, δεν παιρνουμε ερευνητικα προγραμματα γι αυτό και θέλουμε φοιτητές με πιο χαμηλά μόρια και ορίζουμε μικροτερο συντελεστη ΕΒΕ. Ας βγουν να το παραδεχτουν

 
Aris
23 Ιουλ 2021 11:03

Οι πανελλαδικές δεν ειναι εξετάσεις αλλά διαγωνισμός Η βάση καθορίζεται απο τις επιδόσεις των εξεταζόμενων.Ο μαθητής που διαμαρτύρεται έγραψε καλα αλλά άλλοι εξεταζόμενοι έγραψαν καλύτερα και τον ξεπέρασαν Κακώς διαμαρτύρεται Ο γιος μου το 2018 έγραψε 19010 και δεν πέρασε ιατρική Αθηνας γιατί η βάση ήταν 19029 Ετσι ειναι οι διαγωνισμοί τι να κάνουμε

 
Κακός Μαθητής
23 Ιουλ 2021 10:12

Εγραψα 20 μαθηματικά, 20 Φυσική, 20 Χημεία, 20 έκθεση, 20 Γραμμικό σχέδιο και 16 ελεύθερο. Μπορώ να δηλώσω την αρχιτεκτονική της Ξάνθης;

 
Polar_Fish
23 Ιουλ 2021 01:53

@@ άραγε ποιος κοροιδεύει
Ναι ειναι διαφορετικός ο συντελέστης.

 
@@ άραγε ποιος κοροιδεύει
23 Ιουλ 2021 00:31

Έλεος κύριε/κυρία μου. Στην Αρχιτεκτονική περνάει ο φοιτητής! Τι ιχθυοκαλιέργειες μας λετε; Απλά δεν περνάει στην πόλη που ήθελε ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. Μας ζαλισατε με τον άριστο του 13.

 
@ @ άραγε ποιος κοροιδεύει
23 Ιουλ 2021 00:29

"Η λογική λεει ότι η βάση είναι ίδια σε όλες τις Αρχιτεκτονικές". Συγνώμη, ποιά "λογική";;
1) γνωρίζετε ότι εκ των πραγμάτων κάθε χρονιά, με ΕΒΕ ή χωρίς ΕΒΕ η βάση είναι διαφορετική σε κάθε σχολή λόγω 100 παραγόντων, ζήτηση, γεωγραφία, αριθμός θέσεων, κλπ;
2) Σε ποιά χώρα του κόσμου είναι το ίδιο εύκολο να μπεις στην ίδια σχολή σε διαφορετικά πανεπιστήμια; Ίδια η Αρχιτεκτονική στο UC Berkeley ίδια στο University of Alabama? Ίδια στο Birmingham ίδια στο Oxford?
3) Όταν ένα τμήμα κατακλύζεται από φοιτητές που ζητούν να σπουδάσουν, μπορεί και οφείλει να θέσει τον πήχυ υψηλότερα από ένα το οποίο ψάχνει φοιτητές στα "χαμηλά" των βαθμών. Άλλος ένας λόγος να έχουν διαφορετική ΕΒΕ.

 
@ άραγε ποιος κοροιδεύει
22 Ιουλ 2021 21:21

Και σε σας και στη κ. Κιντή την πανεπιστημιακό. Η ΕΒΕ έχει θέσει άλλη βάση στην Αρχιτεκτονική Αθήνας, άλλη στα Ιωάννινα, άλλη στη Πάτρα? Γιατί εαν έχει την ίδια, δεν περνά σε Αρχιτεκτονική και ισχυρίζεστε ανακρίβειες έως χαζομάρες. Η λογική λέει οτι η βάση είναι ίδια για όλες τις Αρχιτεκτονικές και η χαζομάρα πάει σύννεφο. Μπορεί να περνά ιχθυοκαλλιέργεια αλλά όχι αρχιτεκτονική. Αυτό είπε ο μαθητής και πέσατε να τον φάτε ο καθένας και η καθε μία με τη χαζομάρα σας. Έλεος δηλαδή.

 
άραγε ποιος κοροϊδεύει ;
22 Ιουλ 2021 16:54

Ωστόσο, η Βάσω Κιντή, Καθηγήτρια Φιλοσοφίας της Επιστήμης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, έδωσε την πραγματική διάσταση του θέματος. Σε ανάρτησή της αναφέρει ότι ο εν λόγω μαθητής μπορεί να περάσει στην Αρχιτεκτονική Πάτρας ή Ιωαννίνων. Δεν πέρασε, λόγω χαμηλής βαθμολογίας στο σχέδιο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, αλλά έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει σε άλλο πανεπιστήμιο.

 
Fake news
22 Ιουλ 2021 16:29

Μου κάνει εντύπωση ο ντόρος, ξεκάθαρα γίνεται απλά για να βρουμε κάτι να μαλώνουμε. Με τα μόρια που πηρε ο μαθητής ΔΕΝ "αρίστευσε". 13 στο Σχέδιο δεν είναι άριστα, δεν είναι κάν ο μέσος όρος (που ήταν γύρω στο 14). Και στα συνολικά μόρια πάλι δεν είναι "άριστα", ναι, πάνω απο 20.000 αλλά έχει προσθέσει και το ειδικό μάθημα. Πέρασε, απλά δεν περνάει στα τοπ τμήματα ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί ήταν κάτω από το μέσο όρο στο Σχέδιο. Τα υπόλοιπα είναι για δημιουργία εντυπώσεων και πολιτική εκμετάλλευση.

 
@κ. Μπουγιούκο
22 Ιουλ 2021 16:25

κ. Μπουγιούκο με ποιό από τα πραγματικά γεγονότα και στοιχεία που αναφέρει ο καθηγητής διαφωνείτε; Ηταν άριστος ο μαθητής του 13; ήταν πάνω απο το μέσο όρο; Χαρακτήρησε "ψεύτη" κάποιον στο μήνυμά του; Στο Monterey όταν είσαι below average σκίζεις τα ρούχα σου και διαμαρτύρεσαι γιατί δεν πήρες τη δουλειά ενώ άλλοι ήταν by definition καλύτεροι; 25 χρόνια στη "γειτονιά" σας εκεί, δεν άκουσα δεν είδα τέτοιες συμπεριφορές. Αντίθετα, προσωπική ευθύνη, και work ethic. Δε θέλετε να έχουμε τα ίδια και εδώ στην ψωροκώσταινα;

 
Οφειλόμενη Απάντηση σε Καθηγητής σε πρότυπο
22 Ιουλ 2021 14:39

Κύριε καθηγητά ακόμα και η τοποθέτησή σας στη χρήση του πληκτρολογίου δείχνει πόσο τυπολάτρης και εκτός καθημερινότητας είστε. Χαρακτηρίζετε εύκολα ψεύτη ένα μαθητή που καταγράφει επωνύμως το ουσιαστικό και όχι τυπικό πρόβλημά του, αλλά το όνομα σας, όπως και το σχολείο που διδάσκετε, εξακολουθείτε να το κρατάτε μυστικό. Δεν θα ήθελα ποτέ να σας είχα καθηγητή των παιδιών μου.

Γιώργος Μπουγιούκος
M.Sc. in Electrical Engineering
NPS Monterey California USA

 
Αλλος καθηγητής
22 Ιουλ 2021 14:38

Αγαπητοί συνάδελφοι, σταματήστε να ενισχύετε τις κλάψες και τα παράπονα. Προσφέρετε κακές υπηρεσίες ετσι στους μαθητές σας. Ο πήχυς ειναι εκεί, ίδιος για όλους - ευτυχώς σ'αυτη τη χώρα έχει μείνει τουλάχιστον αυτός ο θεσμός των Πανελληνίων εξετάσεων. Αν τους "περασαν" άλλοι, πείτε τους να προσπαθήσουν περισσότερο. Όχι να γκρινιάζουν που δεν πήραν το χρυσό μετάλλιο του ΑΠΘ ή ΕΜΠ και εισάγονται σε άλλες σχολές. Για τόσο ήταν η προσπάθειά τους, αυτό πήραν. Με τα "με αδίκησαν" και "με έριξαν" (μιλάμε για μαθητή με 13,6 - κάτω από το μέσο όρο στο ειδικό μάθημα) δεν τους αφήνουμε να ενηλικιωθούν - θυμίζει τα μικρά παιδιά που παίζουν ποδόσφαιρο στο πάρκο.

 
@ @PE19
22 Ιουλ 2021 13:34

Θα ήταν πολυ ενδιαφέρον να δούμε αν σε κάποια άλλη αρχιτεκτονική σχολή στην Ευρώπη το σχέδιο είναι προαπαιτούμενο. Η εξέταση στα ειδικά μαθήματα γίνεται σε εθνικό επίπεδο και φυσικά θα πρέπει να υπάρχει μιά ΣΤΑΘΕΡΗ βάση (αυτή που υπήρχε δηλ. το 10) ώστε να εξασφαλιστεί η στοιχειώδης γνώση του αντικειμένου με κοινό τρόπο σε όλες τις σχολές της χώρας. Τι το διαφορετικό έχει τελικά το τμήμα της Ξάνθης απο π.χ αυτό των Ιωαννίνων ή της Πάτρας;
Η επιλογή των συντελεστών για την ΕΒΕ απο τα τμήματα έγινε νομίζω με την προσδοκία να ελλατωθεί ο αριθμός των φοιτητών, αίτημα χωρίς ικανοποίηση πολλών ετών.

 
ΕΥΘΥΝΗ
22 Ιουλ 2021 13:13

Υπαρχουν ευθυνες για τις στρεβλωσεις που δημιουργησε η ΕΒΕ? ΝΑΙ υπαρχουν. Και η πιο μεγαλη ειναι αυτη των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, που δεν αντιληφθηκαν το νοημα και τη φιλοσοφια της ΕΒΕ και μονα τους αναλογα με τον συντελεστη που εθεσε το καθενα, διαχωριστηκαν σε ποιοτικα και μη, σε ευκολα και δυσκολα κλπ. Κακως ορισαν τον μεγιστο συντελεστη καθως δεν εχει κανενα νοημα μιας και ο αροθμος των θεσεων θα καλυφθει με βαση τα μορια του υποψηφιου και δεν εχει νοημα απλα να πιασει την ΕΒΕ. Την ΕΒΕ ΘΑ ΤΗΝ ΠΙΑΣΟΥΝ 1000 ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ πχ 150, οσος και ο αριθμος των θεσεων. Ομοιως δεν εχει νοημα να ορισουν και τον μικροτερο συντελεστη για να καλυψουν θεσεις που πιθανον θα εμεναν κενες, αν επιζητουν ποιοτικοτερη εκπαιδευση. Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΟΣ ΜΕ 1. Ειχα διαβασει και ενα καταπληκτικο κατα τη γνωμη μου κειμενο για την ΕΒΕ δυο συναδελφων που ειχε δημοσιευθει και ανελυε τα παντα, μαλλον επρεπε να το ειχαν στειλει στην υπουργο να αποφευγονταν οι οποιες στρεβλωσεις που οντως δημιουργει η ΕΒΕ.

 
Ίρις
22 Ιουλ 2021 13:03

Η αδικία και ταυτόχρονα ο ΑΝΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ έγκειται στο αναμφισβήτητο γεγονός ότι ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΒΕ.
Επομένως οι καθηγητές του καλώς και συμπαρίστανται.

 
@PE19
22 Ιουλ 2021 12:40

Αλχημεία σας φαίνεται ένα τμήμα να θέτει τη βάση π.χ. στο 14 για το Σχέδιο και μετά όσοι φοιτητές την περνάνε να εισάγονται; Περίεργος ορισμός της "αλχημείας". Δεν είσαι άριστος άν έγραψες 13,6 στο Σχέδιο, όπως φαίνεται από το ότι πολλοί άλλοι πήγαν πολύ καλύτερα. Μιλάμε για Αρχιτεκτονική, είναι ουσιώδες. Και όταν βρίσκεσαι στο μέσο όρο ή λίγο κάτω (ο συντελεστής ΕΒΕ για ΑΠΘ και ΕΜΠ είναι 1,0), δε μπορείς να μιλάς για "αριστεία" εξ΄ορισμού.

 
PE19
22 Ιουλ 2021 12:33

@Mέλος ΔΕΠ
Hello σαν πανεπιστημιακός δάσκαλος (καλύτερο από το ΔΕΠ) τι προτείνετε να υπάρχουν κόφτες και διάφορες αλχημείες και να κόβονται οι άριστοι η να περνάει ο καλύτερος ειδικά στις υψηλόβαθμες σχολές. Αυτό με την ΕΒΕ στο σχέδιο στο 14 και 18 μου θυμίζει Προκήρυξη μέλος ΔΕΠ που ενώ αναφέρει αρχικά τη γνωστική περιοχή στο τέλος αναφέρει με «με έμφαση … το διδακτορικό συγκεκριμένου υποψηφίου».
Δηλαδή είναι καλύτερος αρχιτέκτονας κάποιος που έχει 18 στο σχέδιο και 12 μαθηματικά ??? ή αυτός που έχει 18 μαθηματικά και 13 στο σχέδιο ????

 
@ Μέλος ΔΕΠ
22 Ιουλ 2021 12:02

Καθηγητές "διαμαρτύρονται" διότι ο "άριστος" φοιτητής που έγραψε 13 στο σχέδιο δεν πέρασε στο ΕΜΠ, αλλά στην Πάτρα λόγω ΕΒΕ.
Ηellooooo κύριοι και κυρίες καθηγητές λυκείου. Αν δεν τα πας καλά σε ένα μάθημα μπορεί και να μην πιάσεις την πρώτη σου επιλογή :

αυτό κατάλαβες εσυυυυυυύ;;;;; ή ότι είναι λίγο διαφορετικές οι στρεβλώσεις και οι αδικίες του συστήματος που έγινε από ιδεοληψία και στο πόδι. θα θέλαμε να κόψει σχολές ! πιο σκληρά δηλαδή και άλλα πιο δίκαια μέτρα. άιντε , όλοι οι εξυπνάκηδες. κανόνες λογικής, τα αγγλικά τα έμαθες στο λύκειο , πέρνα να σε μάθουμε κανόνες συλλογισμών και κριτική σκέψη

σύλλογος καθηγητών λυκείου

 
Καθηγητής σε πρότυπο
22 Ιουλ 2021 11:26

Οφειλόμενη Απάντηση σε
& Καθηγητής σε πρότυπο

Καταρχάς έχετε μπερδέψει στο πληκτρολόγιο το @ με το &
Κατά δεύτερο ο μαθητής λέει ότι είναι άριστος με 17.9 και 13 στο σχέδιο. Αν κάνετε μια αναγωγή στα μόρια (21/24) θα δείτε ότι βγαίνει 17.5 που σίγουρα δεν είναι άριστα. Αναφέρει ότι πήρε πάνω από 20.000 μόρια ώστε να συσχετιστεί αυτό στο μυαλό των αδαών με το άριστα. Δρα παραπλανητικά.
Δεν είναι θέμα άποψης, το άριστα είναι από 18.1 και πάνω , τι να κάνουμε να τα αλλάξουμε;
Όλοι αυτοί οι μαθητές και οι μαθήτριες που χάνουν τις σχολές τους για 0.1 μόριο και είναι αληθινοί αριστούχοι πως να αισθάνονται άραγε? Πως να αισθάνεται ένα παιδί που έγραψε 18.4 και δεν μπαίνει στην Ιατρική Αθήνας που ήθελε; Να στείλει και αυτός μια επιστολή;

 
@Θλιβερές Αντουανέτες
22 Ιουλ 2021 11:10

Μιλάμε για ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ. Δεν έχει σημασία το Σχέδιο; Έλεος. Ναι, δε διδάσκεται στα σχολεία. Για κανέναν. Όλοι το ξέρουν αυτό. Τι σημαίνει, ότι θα μπαίνεις ενώ δεν ξέρεις σχέδιο; Ή ότι επειδή γράφεις καλή έκθεση ή ξέρεις Αρχαία ή Φυσική άριστα αυτό αρκεί για Αρχιτεκτονική; Μη τα βάζουμε όλα στο μπλέντερ.

 
@Νικη
22 Ιουλ 2021 11:08

Ναι, να καταργηθεί στα κατ'εξοχήν σημαντικά μαθήματα για τη σχολή. Αρχιτεκτονική χωρίς να μπορείς να κάνεις σχέδιο. Αγγλική φιλολογία χωρίς να ξέρεις γρυ Αγγλικά (αλλά "αρίστευσες" στην Ιστορία και στα Αρχαία, ε!). Μετά και πιλότος με άριστα στα θεωρητικά, αλλά στο ειδικό μάθημα της πτήσης στουκάρεις τα αεροπλάνα. Λογικό.

 
Καθηγητής
22 Ιουλ 2021 11:06

Εντάξει, πιο υποκινούμενος "πεθαίνεις". "Αρίστευσε" με 13 στο σχέδιο. "Δεν περνάει" ενώ περνάει, απλά όχι στο ΑΠΘ, όπου μάλλον θα υπάρχουν πολλοί άλλοι "πιό άριστοι" απ'αυτόν. Ελλάς, η χώρα της κλάψας και της πονηριάς....

 
Mέλος ΔΕΠ
22 Ιουλ 2021 10:37

Καθηγητές "διαμαρτύρονται" διότι ο "άριστος" φοιτητής που έγραψε 13 στο σχέδιο δεν πέρασε στο ΕΜΠ, αλλά στην Πάτρα λόγω ΕΒΕ.

Ηellooooo κύριοι και κυρίες καθηγητές λυκείου. Αν δεν τα πας καλά σε ένα μάθημα μπορεί και να μην πιάσεις την πρώτη σου επιλογή.

Ναι, είναι αλήθεια, μπορεί να συμβεί και στους δικούς σας μαθητές.

Τι άλλη σαχλαμάρα θα ακούσουμε ...

 
Θλιβερές Αντουανέτες
22 Ιουλ 2021 10:22

Μιλάμε για μάθημα που ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Δηλαδή το σύστημα έρχεται και αξιολογεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν στα ιδιωτικά κέντρα που κατέφυγε ο κάθε ενδιαφερόμενος. Το δίκαιο θα ήταν, εφόσον δεν προσφέρει το μάθημα, να υπάρχει γι' αυτό μόνο η βάση του 10. Όχι να του κουνάει και το δάχτυλο επειδή πέτυχε χαμηλότερη βαθμολογία σχετικά με άλλους στο συγκεκριμένο μάθημα. Οι βαθμοί στα υπόλοιπα μαθήματα δεν μετράνε; Αλλά τι να περιμένεις από αυτούς που ήρθαν να κατεδαφίσουν οτιδήποτε δημόσιο, που με όλους τους τρόπους στρέφουν τα παιδιά στα ιδιωτικά συμφέροντα, κι από αυτούς που φορούν τα μπλε γυαλιά και τα βλέπουν όλα μπλε;

 
Βήμα πίσω στην ΕΒΕ
22 Ιουλ 2021 10:18

Κ φετος και τα προηγούμενα χρονια κ αλλα παιδια εχασαν την σχολη πρωτης επιλογής ακομα κ για 0.1 μόριο! Εκει Γτ δεν λαϊκισανε; Τι εγινε ειναι κατώτερα; Και από πότε το 17,9 θεωρείται αριστεία και ειδικά όταν στο ειδικό μάθημα δεν πιάνεις την απαιτούμενη βάση που βάζει το πανεπιστήμιο για την εισαγωγή τους; Κ επιτέλους κύριοι, μέσος όρος, σημαίνει ότι οι άλλοι μαθητές γράψανε πολύ καλύτερα το ίδιο μάθημα με τις ίδιες συνθήκες!!!Οχι αλλο στον λαϊκισμό, οχι στην διατήρηση των ΑΕΙ ως φιλανθρωπικά ιδρύματα!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.