Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το πολυνομοσχέδιο όπως στάλθηκε για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

Το πολυνομοσχέδιο ψηφίστηκε με 158 “ΝΑΙ” και 133 «ΟΧΙ
Δημοσίευση: 30/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos δημοσιεύει το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις και υπουργικές   τροπολογίες, όπως  στάλθηκε για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ

Το πολυνομοσχέδιο ψηφίστηκε με 158  “ΝΑΙ” και 133    «ΟΧΙ.

Επί του άρθρου 56 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  το οποίο τέθηκε σε ονοματική ψηφοφορία :

  •      «ΝΑΙ», ψήφισαν 158 Βουλευτές.
  •      «ΟΧΙ» 106 Βουλευτές.
  •     «Παρών», ψήφισαν 27 Βουλευτές.

 Επί του άρθρου 185 Ρυθμίσεις για τη διαδικασία ίδρυσης, κατάργησης, συγχώνευσης και μετονομασίας Α.Ε.Ι., Σχολής και Τμήματος– Τροποποίηση της παρ. 2 του άρθρου 5 και της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 4485/2017:

  •     «ΝΑΙ», ψήφισαν 158 Βουλευτές.
  •     «ΟΧΙ», ψήφισαν 133 Βουλευτές.

Σχόλια (49)

 
Dario Moutso
04 Αυγ 2021 15:33

@Μας υποχρέωσες αλλά δεν είπες τελικά πόσο μας χρέωσες 04 Αυγ 2021 00:58

1. Από αυτά που διάβασα, όταν απάντησα στα σχόλια σας, σας ενόχλησε και επιχειρηματολογήσατε για το <<προσφέρθηκε>> και σας εξήγησα γιατί χρησιμοποιήθηκε αυτό το ρήμα. Αν θέλετε να σχολιάσουμε κάτι άλλο που είπε ο κ. Πρωθυπουργός και δεν είναι στα σχόλιά σας ευχαρίστως εάν και εφόσον το γράψετε....

2. Δεν είναι τόσοι πολλοί όσοι νομίζετε, αλλά ας δεχθώ την υπερβολή σας. Πάντα υπάρχουν οι άριστοι των αρίστων δεν παίζει ρόλο αν είναι Έλληνες ή Ινδοί ή.. ή.. ή και πάντα θα διαπρέπουν όπου και αν πάνε σε ότι και αν κάνουν... Είτε στην χώρα τους είτε σε άλλη χώρα. (μεταξύ μας δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι στην Ελλάδα θα διαπρέψουν)

3. Δεν μπορώ να καταλάβω τι γράφετε στο 3, μπερδεύτηκα ειδικά εκεί που γράφετε για τον κουμπάρο. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι σας ενοχλεί ότι ένας απόφοιτος πχ του ΜΙΤ θα βρει άμεσα μια καλοπληρωμένη δουλειά ενώ ένας απόφοιτος του πχ ΕΜΠ όχι με άλλα λόγια σας ενοχλεί η ελεύθερη αγορά

 
ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ
04 Αυγ 2021 12:12

ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ, ΝΑ ΣΕ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΕΝΑΣ ΤΥΧΑΙΟΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΙΤΛΟ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ?

 
Μας υποχρέωσες αλλά δεν είπες τελικά πόσο μας χρέωσες
04 Αυγ 2021 00:58

@Ανώνυμο συνομιλητή
Από το πρώτο σας σχόλιο : "πόσο λαϊκισμό θα φάμε;" , "Ο φθόνος πάει σύννεφο" , "αφήστε τις γελοίες συγκρίσεις" , "όχι να σε κατηγορούμε".
Από το δεύτερο σχόλιό σας : "κάποιοι θα γκρινιάζουν" , "Δεν είναι δυνατό να μέμφεστε" , "ντροπή είναι να 'τη λέμε' σ'αυτόν" , "μου φαίνεται αστείο και λαϊκίστικο να κατηγορήσουμε οποιονδήποτε" , "Είναι άχρηστο και αποπροσανατολιστικό".
- Δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε μέμφομαι ούτε "τη λέω" σε κανέναν, για το πού-πώς-γιατί σπούδασε. Μου πέφτει άλλωστε κανένας λόγος, για τις σπουδές κάποιου άλλου??? Φυσικά και όχι!
- Έχω όμως τεράστιο πρόβλημα, με το να μεταφράζει κάποιος τα λόγια μου και τα επιχειρήματά μου, όπως εκείνος τα κατάλαβε ή όπως εκείνος θέλει να τα μεταφράζει. Και να μου αποδίδει επιπλέον και χαρακτηρισμούς που δεν έκανα.
ΥΓ. Αφού δεν σας έπεισε ούτε το Zastava.... παραιτούμε!

@Dario Moutso 03 Αυγ 16:18
1. Δεν είναι ο κύριος Μητσοτάκης, που χρησιμοποίησε ή μετέφρασε τον όρο "προσφέρω" και άρα δεν μπορούμε να τον "κατηγορήσουμε" για το συγκεκριμένο. Είπε απλά, ξεκάθαρα και συγκεκριμένα πράγματα, που δεν νομίζω ότι χρίζουν μετάφρασης.
https://www.esos.gr/arthra/73919/prothypoyrgos-edosa-panellinies-dioti-i...
2. Εάν αρχίσουμε να απαριθμούμε τους απόφοιτους των Ελληνικών Πανεπιστημίων που διέπρεψαν στις επιστήμες τους, στις δουλειές τους, ακόμη και στα "μεγάλα" Πανεπιστήμια του εξωτερικού, μάλλον θα τελειώσουμε πολύ μετά από τις επιλογές των στελεχών.... Και μια χαρά είναι λοιπόν τα Πανεπιστήμια μας και μπορούν να ανταγωνιστούν πολλά ξένα και οφείλουμε να τα κάνουμε ακόμη καλύτερα. Η παγκόσμια κατάταξη των Πανεπιστημίων, λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τις διαφορές στα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών? Μπορούμε πχ να συγκρίνουμε επί ίσοις όροις, ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο με χρηματοδότηση Χ, με ένα ιδιωτικό με χρηματοδότηση 100Χ από τα δίδακτρα των εύπορων και προνομιούχων φοιτητών του?
3. Το υποχρεωτικά, λέτε ότι "δεν παίζει"? Για τα α β γ πχ και ο κουμπάρος μου αμέσως μόλις τέλειωσε το λύκειο, επίσης σε Τράπεζα διορίστηκε την ίδια χρονιά με τον κ. Μητσοτάκη. Γνώμη μου είναι, ότι πρέπει να σπουδάζει κανείς από αγάπη και όρεξη για να αποκτήσει εφόδια, ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ κι αν κάνει μεθαύριο στη ζωή του (και όχι μόνο επαγγελματικά). Εσείς μάλλον το βλέπετε περισσότερο, με τους όρους που ισχύουν στην "ελεύθερη αγορά".

 
@Ert από φιλελεύθερο
03 Αυγ 2021 19:31

Είναι λογικό τα δικαιολογητικά να ανέβουν μια φορά. Τα δικαιολογητικά όμως απαιτούν έλεγχο. Η διαδικασία αυτή είναι χρονοβόρα. Δεν έχω πειστεί ότι θέλει να ολοκληρώσει τις κρίσεις άμεσα. Θα δούμε.

φιλελεύθερος

 
@Μας υποχρέωσες αλλά δεν είπες τελικά πόσο μας χρέωσες
03 Αυγ 2021 17:19

Δεν καταλάβατε μάλλον.
1) ...να μη δώσει πανελλαδικές γιατι "μπορει", και έτσι να μειωθεί ο βαθμός του απολυτηρίου, Οκ τυπικά γινόταν (αν και δε το θυμόμουν) αλλά τι νοημα έχει και ποιός θα ήθελε να το κάνει, για ποιό λόγο, τί κερδίζει;
2) Όταν είπα για "ευκαιρίες" μιλάω για τους μαθητές που είτε είχαν την οικονομική ευχέρεια είτε υποτροφία για να πάνε σε κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου. Π.χ. εγώ σπούδασα στο Harvard τελείως δωρεάν - μου πρόσφεραν υποτροφία για όλα. Τι θα έπρεπε να πω, "συγνώμη, θέλω να τιμήσω τη χώρα μου, δε θα έρθω"; Γιατί; Επειδή κάποτε μπορεί να γίνω πολιτικός και κάποιοι θα γκρινιάζουν; Δεν είναι δυνατό να μέμφεστε αυτόν που άδραξε την ευκαιρία, είτε με υποτροφία είτε με δικά του λεφτά.
Δεν είναι ντροπή, ντροπή είναι να "τη λέμε" σ'αυτόν που διάλεξε το καλύτερο, επειδή το καλύτερο δεν ήταν στη γειτονιά μας. Τοπικισμός που πρέπει να είχαμε ξεπεράσει εδώ και 30 χρόνια.

3) Όσο για το "ΚΑΙ στην Ελλάδα μια χαρά πανεπιστήμια έχει", φυσικά έχει ΚΑΙ μια χαρά, τα οποία όμως απέχουν έτη φωτός (και φυσικό είναι ως ένα σημείο) από άλλα τα οποία είναι στην κορυφή παγκοσμίως.

4) Στη "συγκριση" περί Φεράρι-Ζάσταβα και "μάθε πρώτα κανονικό αυτοκίνητο", σηκώνω τα χέρια ψηλά.

Εν κατακλείδι, μου φαίνεται αστείο και λαϊκίστικο να κατηγορήσουμε οποιονδήποτε - από τον απλό πολίτη ως την ΠτΔ - γιατί επέλεξε να σπουδάσει κάπου "καλύτερα" (όπως το αντιλαμβάνεται κανείς το καλύτερα), όπου κι αν είναι αυτό, ή για το ότι ήταν καλός ή μέτριος μαθητής, κλπ. Είναι άχρηστο και αποπροσανατολιστικό. Άλλοι έγιναν και υπουργοί παιδείας χωρίς πτυχία. Σημασία έχουν οι αποφάσεις που παίρνει για τη χώρα. Σ'αυτές, το αν έκανε το πτυχίο του στο ΕΜΠ ή στο Harvard λίγο ρόλο παίζει.

 
Moratorium -Veto
03 Αυγ 2021 16:54

Η Απόφαση του ΣΤΕ για τους Σχολικούς Συμβούλους τί έγινε; Η ΠΕΣΣ την ξέχασε. Ωστόσο έχουμε Κράτος Δικαίου και τόσες αναβολές δεν δικαιολογούνται. Και το ''Δικαιοστάσιο'' έχει τα όριά του.

 
Dario Moutso
03 Αυγ 2021 16:18

@Μας υποχρέωσες αλλά δεν είπες τελικά πόσο μας χρέωσες 02 Αυγ 2021 23:35

1. Τα πανεπιστήμια ειδικά στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τον όρο "προσφέρω" (θέση φοιτητή) και όχι τον όρο "σε δέχομαι-αποδέχομαι" (σαν φοιτητή). Αυτοί είναι οι όροι που χρησιμοποιούν. Ο κ. Μητστοτάκης το μετέφρασε κατά λέξη και όχι ελεύθερα, προσαρμοσμένο στην Ελληνική γλώσσα. Ας μην τον <<κατηγορήσουμε>> για το συγκεκριμένο.

2. Είναι καλά τα Ελληνικά ΑΕΙ; Όπως γράψατε <<μια χαρά Πανεπιστήμια >>. Έχετε απόλυτο δίκιο, <<μια χαρά>> είναι και μέχρι εκεί. Απλά δείτε σε τι σειρά είναι στην παγκόσμια κατάταξη.

3. Γιατί να πάω σε ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια αν με δεχθούν ή μου προσφέρουν θέση φοιτητή; (όπως θέλετε πείτε το). Για ένα και μόνο λόγο. Γιατί μόλις αποφοιτήσω α) Θα βρω αμέσως δουλειά β) θα βρω <<καλή>> δουλειά και γ) Θα έχω πολύ καλές απολαβές (μιλάμε πάντα για την ελεύθερη αγορά).

 
Στην πράξη και κυρίως στην εφαρμογή
03 Αυγ 2021 10:19

@Ert
Όσο έγιναν όλα τα άλλα που είπε και αποφάσισε δύο χρόνια τώρα, τόσο θα γίνουν και αυτά που προβλέπει ένα νομοσχέδιο 220 άρθρων. Στο χαρτί και στη θεωρία, εγώ γράφω και 440 άρθρα.... κι άλλα τόσα σχόλια στο esos(που σίγουρα είναι και πιο ρεαλιστικά).

 
Ο απόλυτος εμπαιγμός
03 Αυγ 2021 09:04

Η κυρία όλα τα έχει καταστρέψει. Αμα τους ξαναψηφίσουμε να μας το πουν

 
ΣΥΝΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
03 Αυγ 2021 08:36

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΟΠΟΤΕ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ

 
Ert
03 Αυγ 2021 00:45

@φιλελευθερος, και τότε τι σοι αξιολόγηση θα κάνει φέτος. Επιμένω ότι ΑΝ ΘΕΛΕΙ μπορεί να έχει ΔΔΕ έχει 15/9. Αν ανέβουν τα δικαιολογητικά σε πλατφόρμα ΜΙΑ φορά, όλα θα γίνουν γρήγορα. Είναι απαράδεκτο να δωθεί άλλη μια χρονιά παράταση και δε νομίζω να το κάνει η Κεραμέως.

 
Μας υποχρέωσες αλλά δεν είπες τελικά πόσο μας χρέωσες
02 Αυγ 2021 23:35

@ @ Μας υποχρέωσες κλπ... 31 Ιουλ 2021 20:58
Συγγνώμη αλλά από πού να το πρωτοπιάσω αγαπητέ μου?

*** "Ναι, έδωσε και αυτός και πολλοί άλλοι Πανελλαδικές γιατί ήταν υποχρεωτικό για το απολυτήριο. Σωστά."
Λάθος. Μπορούσε να πάρει απολυτήριο και χωρίς Πανελλαδικές. Θα ήταν απλά μικρότερος Ο ΒΑΘΜΟΣ του απολυτηρίου. Το είπε άλλωστε και ο ίδιος, εάν διαβάσετε το σχετικό δημοσίευμα του esos.

*** "Γιατί είχαμε καλύτερες ευκαιρίες στο εξωτερικό. Όταν σου κάνουν προσφορά να σπουδάσεις στο Oxford ή Harvard ή Stanford ή 100 άλλα τοπ μέρη στον κόσμο....".
Ευκαιρίες και προσφορά??? Για να σπουδάσεις πηγαίνεις ή για να αγοράσεις ακίνητα και μιλάτε με όρους οικονομικούς? Ή μήπως είχε εκπτώσεις στα δίδακτρα το Harvard το '86 (και από πχ 3εκατ. δραχμές το χρόνο δηλ. όσο ένα αυτοκίνητο, τα κατέβασαν στα 2,5 δηλ. πάλι όσο ένα αυτοκίνητο) και δεν το μάθαμε κι εμείς..... να τρέξουμε να προλάβουμε? Εκτός κι αν κάναν ειδική προσφορά στον κ. Μητσοτάκη, για κάποιο άγνωστο λόγο.

*** "γιατί πρέπει να μείνεις στην Ελλαδα;"
Πρώτον, γιατί ΚΑΙ στην Ελλάδα μια χαρά Πανεπιστήμια είχε (και έχει) ΚΑΙ τόσα χρόνια σπούδασαν σε αυτά χιλιάδες παιδιά που διέπρεψαν στις επιστήμες τους.
Δεύτερον, δεν είπαμε να μείνεις με το ζόρι! Γράψε πχ πρώτα 4 δεκαοκτάρια (αφού ΚΑΙ έδωσες Πανελλαδικές ΚΑΙ είσαι τόσο καλός που σου κάνουν προσφορές.... 100 άλλα τοπ μέρη στον κόσμο) και μετά πήγαινε όπου στο καλό θέλεις ή σου αρέσει ή σου κάνουν προσφορές.

*** "Και αφήστε τις γελοίες συγκρίσεις με τη Γαλλια και άλλα τέτοια".
Για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια σας απάντησα παραπάνω. Αυτό που μάλλον δεν κατανοήσατε (το συμπεραίνω από το "γελοίες") στην αναφορά μου για Αγγλία-Γαλλία-Γερμανία (ίσως να φταίει και η δική μου διατύπωση), δεν έχει να κάνει με σύγκριση μεταξύ των Πανεπιστημίων μας με τα δικά τους. Έχει να κάνει, με το ότι ποτέ (μα ποτέ όμως), δεν θα έλεγε Πρωθυπουργός χώρας και μάλιστα μέσα στη Βουλή "δεν είχα ενδιαφέρον να φοιτήσω σε Πανεπιστήμιο" της χώρας μου. ΌΠΟΙΑ χώρα και να ήταν αυτή! Κανένας Πρωθυπουργός καμίας χώρας, δεν θα απαξίωνε έτσι ο ίδιος, τα Πανεπιστήμια της Πατρίδας του. Παραδεχθείτε λοιπόν ότι ήταν μια ατυχής στιγμή(τουλάχιστον).

*** "Όταν σου προσφέρεται η ευκαιρία να οδηγήσεις Φερράρι πρέπει να σου λέμε μπράβο, όχι να σε κατηγορούμε που δεν αρνήθηκες για να πάρεις το Ζάσταβα".
Συμφωνώ απόλυτα. Κι επειδή έχω αδυναμία στα αυτοκίνητα μπορώ να σας πω με βεβαιότητα, ότι για να οδηγήσεις Ferrari πρέπει ΠΡΩΤΑ να έχεις μάθει να οδηγείς(πολύ καλά) ένα απλό αυτοκίνητο. Αλλιώς θα τρομάξεις πολύ ο ίδιος και θα τρομάξεις και τους άλλους.... αν δεν συμβεί κάτι πολύ σοβαρότερο.
Το Zastava μπορεί λοιπόν να το απαξιώνουμε αλλά νομίζω ότι και πούλησε περισσότερο από τις Ferrari (ως και στις ΗΠΑ πούλησε) και κυρίως.... όποιος έμαθε να οδηγεί με αυτό, μπορεί να οδηγήσει οτιδήποτε. Καλό οδηγό, δεν σε κάνει το αυτοκίνητο που οδηγείς αγαπητέ μου. Το ίδιο νομίζω ότι ισχύει και για τους καπετάνιους με τα καράβια.

 
σχόλιο
02 Αυγ 2021 21:10

Οι εκπαιδευτικοί διορισμένοι με πτυχία 5ετούς φοίτητης δεν θα πρέπει να τους μετρήσουν μόρια για μεταπτυχιακό. Το πτυχίο τους περιέχει και το ενιαίο και αδιάσπαστο intergrated master, το οποίο όμως αποτελέσε και προσόν διορισμού. Ο νόμος επιλογής στελεχών το λέει ξεκάθαρα ότι "τα intergrated master μοριοδοτούνται κατά περίπτωση και τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται" (!!!!!!!). Δηλαδή αν κάποιος είναι διορισμένος με πτυχίο 5ετούς φοίτησης δεν του αποδίδονται μόρια για μεταπτυχιακό. Αν κάποιος έχει διοριστεί με πτυχίο 4ετούς φοίτησης και έχει 2ο πτυχίο 5ετούς φοίτησης, τότε του αποδίδονται μόρια για 2ο πτυχίο και μεταπτυχιακό. ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ!!!!!.
Παρακαλώ διαλευκανθεί αυτό.

 
@ERT από φιλελεύθερο
02 Αυγ 2021 21:00

Οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες. Δεν μπορεί να γίνουν κρίσεις σε τρεις μήνες. Μπορεί η επιλογή των διευθυντών σχολείων να γίνει το καλοκαίρι του 2022.

φιλελεύθερος

 
Εκπαιδευτικός
02 Αυγ 2021 19:27

Παρακαλώ τη βοήθεια σας στη σελίδα 86 και στο σημείο: Εμπειρία η οποία εμπίπτει αθροιστικά στις υποπερ εα) έως εστ) μοριοδοτείται μια φορά την ανώτερη κατά περίπτωση προβλεπόμενη μοριοδότηση!
Είναι ένα σημείο όπου έχει γίνει τροποποίηση από το αρχικό σχέδιο που περιλάμβανε και τις περιπτώσεις α) έως ε).
Υπενθυμίζω ότι τα μέγιστα μόρια στη διοικητική-υποστηρικτική εμπειρία είναι 12. Αλλά αν μοριοδοτηθεί μια φορά η ανώτερη κατα περίπτωση τότε φτάνουμε στα 6 μόρια. Υπάρχει λάθος?
Μπορεί κάποιος να δώσει ένα παράδειγμα?

 
Ert
02 Αυγ 2021 18:34

Διορθώσετε με γιατί γράφω από μνήμης ...τα κριτήρια δεν είναι κοινά για ΔΔΕ, σε και διευθυντές; Άρα μπορεί η διαδικασία να γίνει σχετικά γρήγορα (μέσα Σεπτεμβρίου ΔΔΕ, μέσα Οκτωβρίου ΣΣ και τέλος Νοεμβρίου Δντες σχολείων).

 
Λουκάς
02 Αυγ 2021 10:24

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά τα περισσότερα στελέχη αποσπούνται στο γραφείο εκπ θεμάτων και έχουν το ωράριο της Δ/νσης.
Αυτό ισχύει και για τα ΕΚΦΕ, σχολικών δραστηριοτήτων κλπ;
Τί εργασία θα έχουν τα στελέχη το καλοκαίρι ώστε να παραμένουν στη Δ/νση;
Ή σιωπηρά θα φεύγουν;

 
&Στρατος
02 Αυγ 2021 10:18

ΜΑ φυσικά η συνέντευξη θα περιλαμβάνει Μενετές περίπτωσης κσι ερωτήσεις επι της νομοθεσίας.Εσεις τι λέτε να ρωτά το συμβούλιο τους υποψήφιους ΔΔΕ και ΔΠΕ;Πως πέρασαν το καλοκσιρι και τι ομάδα είναι;Τώρα ποτέ θα γράφουν οι μελέτες περιπτώσεις που φυσικά προβλέπονται νομοθετικά και από ποιους σε αυτό δεν έχω απάντηση.

 
Σαββας
02 Αυγ 2021 10:14

Αν τα integrated master δεν μετράνε, μιλάμε για ένα ακόμα σφάλμα του Υπουργείου. Γιατί εδώ στα ελληνικά λέμε ενιαίος και αδιάσπαστος (με πονηριά) τίτλος όμως στο εξωτερικό integrated master σημαίνει ότι το πτυχίο σου είναι σύνθετο και εμπεριέχει έναν τίτλο σπουδών και ένα μαστερ μονοετές.

Άρα και να διορίστηκες με αυτό χρησιμοποίησες το βασικό πτυχίο και όχι το master που εμπεριέχεται και το οποίο εξακολουθεί να ισχύει. Έτσι στο εξωτερικό παίρνεις και χρηματική αμοιβή και αναγνώριση του τίτλου master.

Εδώ κάναμε με παραλλαγή της Ευρώπης, ναι μεν τα αναγνωρίσαμε γιατί πίεζε η Ευρώπη, αλλά δεν αποδώσαμε ούτε τα χρήματα και τώρα ούτε τα μόρια του τίτλου.

Τι να πείς; επιλογές που στοχεύουν να αποκλείσουν κάποιους γιατί έτσι θέλουμε, ενω πχ θα μπορούσαμε να πούμε 15 ευρώ το μήνα το Integrated, 30 το διετές, 5 μόρια το Integrated, 10 το διετές και να λυθεί το θέμα.

Γιατί προτιμάμε να μηδενίζουμε τον ένα και να εξυψώνουμε τον άλλο;
(να μην μιλήσουμε πια για το πώς αποκτάς ένα μεταπτυχιακό)

 
Ερώτημα
02 Αυγ 2021 09:53

Υπάρχει ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα των κρίσεων; Υπάρχουν σχολεία στα οποία οι διευθυντές παραιτήθηκαν και είναι "ακέφαλα". Και αν οι κρίσεις γίνουν μέσα στην χρονιά και αλλάξουν τα στελέχη μεσα στη χρονιά δεν θα προκληθεί αναστάτωση;

 
Φ.Φ.
01 Αυγ 2021 18:28

Είναι φοβερή η υποβάθμιση των συμβούλων εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν πια θέσεις ανάλογες των προσόντων των εγκλωβισμένων στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση. Όμως αυτό πρέπει να το παλέψει η επόμενη Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης. Για μένα, εφόσον επιλεγώ σύμβουλος εκπαίδευσης, αυτό θα είναι ο αγώνας μου ως μέλος της ανωτέρω ένωσης δηλαδή η απόσχιση από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και η υπαγωγή στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

 
@Στρατος
01 Αυγ 2021 15:33

Μάλλον δεν σας αρέσουν οι αλήθειες.

 
@Δημήτρης από φιλελεύθερο
01 Αυγ 2021 14:28

Τουλάχιστο ίση μεταχείριση με τους διευθυντές σχολείων. Η αντιμετώπιση των παλιών σχολικών συμβούλων από την Κεραμέως είναι μνημείο αναξιοπιστίας και πολιτικού αμοραλισμού. Ρίξε μια ματιά στην ιστοσελίδα της ΠΕΣΣ και θα καταλάβεις τι εννοώ.

φιλελεύθερος, 65αρης εκπαιδευτικός τάξης, τέως σχολικός σύμβουλος

 
@Στράτος από φιλελεύθερο
01 Αυγ 2021 14:16

Δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο χρονοδιάγραμμα.
Από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι σε κανονικές συνθήκες είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που προχωρά από τα πάνω προς τα κάτω. Πιθανώς να ξεκινήσει τον Αύγουστο με ΠΔΕ και ΔΔΕ ή μόνο ΔΔΕ. Το πότε θα ολοκληρωθεί είναι άγνωστο. Καλή επιτυχία σε όλα τα υποψήφια στελέχη.

φιλελεύθερος, εκπαιδευτικός τάξης, τέως σχολικός σύμβουλος

 
ΠΕ800
01 Αυγ 2021 13:46

Αγαπητό esos και αγαπητοί συνάδελφοι.
Θα ήθελα να διατυπώσω ένα ερώτημα για το αν κάνω σωστή ερμηνεία του νόμου σχετικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής και συγκεκριμένα για διευθυντές σχολικών μονάδων. Αφορά το κριτήριο διδακτικής προϋπηρεσίας στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης και αν κάποιος γνωρίζει θα παρακαλούσα να απαντήσει. Συγκεκριμένα:
Αρθρ 31
Προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής
Παρ.1
«Αν δεν ορίζεται άλλως στις διατάξεις του παρόντος, οι προϋποθέσεις για την επιλογή σε θέσεις στελέχους της εκπαίδευσης είναι οι εξής: α) διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών και β) πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου. Αν διεκδικείται θέση στελέχους ορισμένης βαθμίδας εκπαίδευσης από τα οκτώ (8) έτη διδακτικής υπηρεσίας της περ. α) τα τέσσερα (4) πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης.»
Παρ. 6
« Ως Διευθυντές σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), επιλέγονται εκπαιδευτικοί της οικίας βαθμίδας με, τουλάχιστον 12ετή εκπαιδευτική υπηρεσία…»

Σύμφωνα με τα παραπάνω ο περιορισμός διδακτικής προϋπηρεσίας (των 4 ετών εδώ) ορίζεται σε επίπεδο εκπαιδευτικής βαθμίδας και όχι σε τύπο σχολείου. Δεν υπάρχει πλέον ο περιορισμός του «τύπου σχολείου» που υπήρχε παλαιότερα αν δεν κάνω λάθος και ήταν τριετής. Δηλαδή για παράδειγμα ένας εκπαιδευτικός που έχει 12ετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία με 8 έτη διδακτικής σε οποιοδήποτε τύπο σχολείου της Β/θμιας εκπαίδευσης (πχ μόνο ΕΠΑΛ) μπορεί να είναι υποψήφιος για οποιοδήποτε τύπο σχολείου της ίδιας βαθμίδας (εδώ της Β/θμιας πχ Γυμνασίων).

 
Στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα?
01 Αυγ 2021 12:26

@ΝΝ Ευχαριστώ θερμά.

 
@@Στρατος
01 Αυγ 2021 10:27

Συμφωνω απολυτως. Ο θεσμος του σχολικου συμβουλου εκφυλίστηκε και υποβαθμιστηκε. Τελος οι ΣΣ, ακομα και οι ΣΕΕ. Τωρα οι Συμβουλοι εκπαιδευσης το μονο που θα κανουν ειναι να υπακουν στις εντολες του Διευθυντη Διευθυνσης, ο οποιος θα εχει λιγοτερα τυπικα προσοντα απο αυτους αλλα καθε μερα ως προισταμενος τους θα τους προσταζει να του εχουν πληρη αναφορα που βρισκονται και τι κανουν και πως προχωρουν την αξιολογηση. Αυτες θα ειναι οι νεες συνθηκες για οποιον ενδιαφερεται. Οσοι πιστοι προσελθετε

 
ΝΝ
01 Αυγ 2021 09:19

@Στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα?
Άρθρο 30
Πίνακες και προτάσεις επιλογής στελεχών εκπαίδευσης
1. Για την πλήρωση των θέσεων των στελεχών της δηµόσιας Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί και µέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) της δηµόσιας Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης µε βάση αξιολογικούς πίνακες επιλογής και προτάσεις, που καταρτίζονται
σύµφωνα µε το παρόν Κεφάλαιο

 
@ Μας υποχρέωσες κλπ...
31 Ιουλ 2021 20:58

Συγνώμη αλλά πόσο λαϊκισμό θα φάμε; Ναι, έδωσε και αυτός και πολλοί άλλοι Πανελλαδικές γιατί ήταν υποχρεωτικό για το απολυτήριο. Σωστά.
Αν ΔΕΝ ήταν υποχρεωτικές πολλοί δε θα δίναμε. Γιατί; Γιατί είχαμε καλύτερες ευκαιρίες στο εξωτερικό. Όταν σου κάνουν προσφορά να σπουδάσεις στο Oxford ή Harvard ή Stanford ή 100 άλλα τοπ μέρη στον κόσμο γιατί πρέπει να μείνεις στην Ελλαδα;
Και γιατί είναι κάτι "αρνητικό" αν έχεις την ευκαιρία και πάς; Ο φθόνος πάει σύννεφο σ'αυτή τη χώρα.
Και αφήστε τις γελοίες συγκρίσεις με τη Γαλλια και άλλα τέτοια. Υπάρχουν κορυφαία πανεπιστήμια εκεί - όχι πολλά, αλλά υπάρχουν - τα οποία εμείς τα κοιτάμε με το τηλεσκόπιο ακόμα.
Όταν σου προσφέρεται η ευκαιρία να οδηγήσεις Φερράρι πρέπει να σου λέμε μπράβο, όχι να σε κατηγορούμε που δεν αρνήθηκες για να πάρεις το Ζάσταβα.

 
Δημήτρης
31 Ιουλ 2021 20:12

Οι πρώην σχολικοί σύμβουλοι αισθάνονται αδικημένοι γιατί περίμεναν κάποια δικαίωση. Τι ακριβώς δικαίωση περίμεναν ; Μονιμότητα στη θέση του σχολικού συμβούλου και αποκλεισμός των υπολοίπων ;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ