Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

“Ρήγμα” στην ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση- ΔΑΚΕ: Επιβάλλεται το οικονομικό κόστος σε όσους εκπαιδευτικούς συμμετάσχουν στην απεργία-αποχή

“Η θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή είναι μία θέση αίολη και οδηγεί τον κλάδο στην αυτοκαταστροφή”
Δημοσίευση: 22/09/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Ρήγμα” έχει επέλθει στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, σχετικά με την αξιολόγηση , μετά τις θέσεις που διατυπώνει η ΔΑΚΕ καθηγητών με σημερινό ανακοινωθέν .

Κατ΄αρχήν η ΔΑΚΕ για τις οικονομικές συνέπειες θεωρεί ότι:

  • Κάθε αγώνας απαιτεί θυσίες.
  • Η άποψη ότι ο κλάδος μπορεί με την απεργία-αποχή να μπλοκάρει την αυτοαξιολόγηση, χωρίς κόστος, είναι νομικά και συνδικαλιστικά αστήρικτη.
  • Επιβάλλεται να προκηρυχτεί απεργία και ως απεργοί θα πληρώσουμε το τίμημα που πληρώνουμε κάθε φορά που απεργούμε.
  • Επίσης, κάθε απεργία έχει έναρξη, συγκεκριμένη χρονική διάρκεια και λήξη.

Αυτοκαταστροφή για τον κλάδο η απεργία-αποχή

Παράλληλα  κυβερνητική παράταξη , η ΔΑΚΕ, θεωρεί ότι “η θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή είναι μία θέση αίολη και οδηγεί τον κλάδο στην αυτοκαταστροφή”.

Για την παράταξη  των ΣΥΝΕΚ

Επίσης η ΔΑΚΕ σχολιάζοντας τη στάση  της παράταξης των ΣΥΝΕΚ , αναφέρει, στο ανακοινωθέν:

  • Η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κάλλιστα θα μπορούσε να εφαρμόσει την αυτοαξιολόγηση του Γαβρόγλου και τότε πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την αντίδραση των συναδέλφων των ΣΥΝΕΚ, που ήταν φανατικοί θιασώτες της αυτοαξιολόγησης Γαβρόγλου.
  • Δυστυχώς, η υπουργός Παιδείας επέλεξε να κατεβάσει άλλο σχέδιο αυτοαξιολόγησης, το οποίο-παρά τις μικρές διαφορές που έχει με το σχέδιο Γαβρόγλου- έδωσε τη δυνατότητα στην παράταξη των ΣΥΝΕΚ «να διαφύγει», λέγοντας ναι στην αυτοαξιολόγηση αλλά όχι στη συγκεκριμένη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε διαχρονικά είχε τοποθετηθεί υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Για τον λόγο αυτό η παράταξή μας υπερψήφισε μαζί με τις ΣΥΝΕΚ το σχέδιο αυτοαξιολόγησης της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ επί Υπουργίας Γαβρόγλου.

Η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κάλλιστα θα μπορούσε να εφαρμόσει την αυτοαξιολόγηση του Γαβρόγλου και τότε πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την αντίδραση των συναδέλφων των ΣΥΝΕΚ, που ήταν φανατικοί θιασώτες της αυτοαξιολόγησης Γαβρόγλου. Δυστυχώς, η Υπουργός Παιδείας επέλεξε να κατεβάσει άλλο σχέδιο αυτοαξιολόγησης, το οποίο-παρά τις μικρές διαφορές που έχει με το σχέδιο Γαβρόγλου- έδωσε τη δυνατότητα στην παράταξη των ΣΥΝΕΚ «να διαφύγει», λέγοντας ναι στην αυτοαξιολόγηση αλλά όχι στη συγκεκριμένη.

Επειδή η παράταξη της ΔΑΚΕ δεν είναι συνηθισμένη στις κυβιστήσεις, όπως οι άλλες συνδικαλιστικές δυνάμεις του χώρου, δηλώνουμε ότι:

Από θέση αρχής είμαστε υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας.

Η συγκεκριμένη αυτοαξιολόγηση, εφόσον υλοποιηθεί, δεν παράγει κάποιο δυσμενές αποτέλεσμα για τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες. Εάν στην πορεία της αυτοαξιολόγησης παρατηρηθεί οποιαδήποτε εκτροπή από το αρχικό σχέδιο, που θέτει σε κίνδυνο την εργασιακή ειρήνη των εκπαιδευτικών και την επιβίωση των σχολικών μονάδων, η ΔΑΚΕ Καθηγητών δεν έχει κανένα πρόβλημα να μεταβάλει άποψη και να καταγγείλει μία τέτοια μεθόδευση.

Η θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή είναι μία θέση αίολη και οδηγεί τον κλάδο στην αυτοκαταστροφή. Καταρχάς, κάθε αγώνας απαιτεί θυσίες. Η άποψη ότι ο κλάδος μπορεί με την απεργία-αποχή να μπλοκάρει την αυτοαξιολόγηση, χωρίς κόστος, είναι νομικά και συνδικαλιστικά αστήρικτη. Επιβάλλεται να προκηρυχτεί απεργία και ως απεργοί θα πληρώσουμε το τίμημα που πληρώνουμε κάθε φορά που απεργούμε. Επίσης, κάθε απεργία έχει έναρξη, συγκεκριμένη χρονική διάρκεια και λήξη.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, με αφορμή την ηλεκτρονική ψηφοφορία, ομόφωνα το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αποφάσισε την αποχή από τις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Παρά τις δικαιολογημένες ενστάσεις μας για το σύστημα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και τη δικαιολογημένη απόρριψη των ηλεκτρονικών εκλογών, η πολιτική ηγεσία επέδειξε αδιάλλακτη στάση με τελικό αποτέλεσμα ο κλάδος να χάσει τους αιρετούς εκπροσώπους του στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Στη θέση τους βρίσκονται δοτοί εκπρόσωποι της Διοίκησης, που καμία σχέση δεν έχουν με τους συναδέλφους. Με τον νέο νόμο οι Διευθυντές των Σχολείων αλλά και οι συνάδελφοι, που θα αρνηθούν να μετέχουν στην αυτοαξιολόγηση , αποκλείονται για οχτώ χρόνια από την κατάληψη θέσεων ευθύνης. Η ΔΑΚΕ Καθηγητών δε θα επιτρέψει να σφαγιαστούν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι, που έχουν ευμενή άποψη για το συνδικάτο μας και τη θέση τους να καταλάβουν επαγγελματίες «καρεκλοκένταυροι», που με ύφος στρατάρχη, θα κουνάν το δάχτυλο και θα απειλούν τους συναδέλφους. Είναι προφανές ότι σεβόμαστε όλους τους συναδέλφους, που στηρίζουν το συνδικάτο, σε όποιον χώρο κι αν ανήκουν και δεν επιθυμούμε να οδηγηθούν σε περιπέτειες, εξαιτίας της ανεύθυνης στάσης της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ. Για τους παραπάνω λόγους η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε δε μπορεί να συνταχτεί με την αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ.

Σχετικά με το υφιστάμενο σύστημα αυτοαξιολόγησης η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών έχει σοβαρές ενστάσεις στα κάτωθι σημεία:

Το υφιστάμενο σχέδιο είναι απόλυτα γραφειοκρατικό και απαιτεί εκατοντάδες εργατοώρες, για να υλοποιηθεί, και μάλιστα σε μία περίοδο εξόχως προβληματική λόγω της πανδημίας. Διαφωνούμε απόλυτα με το ενδεχόμενο οι εκπαιδευτικοί να υποχρεωθούν να εργαστούν σε μη εργάσιμες ώρες, για να υλοποιήσουν το σχέδιο αυτοαξιολόγησης και μάλιστα χωρίς πρόσθετη αμοιβή.

Είναι αδιανόητο να καλούνται οι συνάδελφοι να βαθμολογήσουν το έργο της προηγούμενης χρονιάς, όταν το μεγαλύτερο μέρος της σχολικής χρονιάς τα σχολεία παρέμειναν κλειστά και η διδασκαλία γινόταν εξ αποστάσεως.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις, έτσι ώστε το υφιστάμενο σχέδιο να καταστεί λειτουργικό.

Θεωρούμε εξόχως προβληματική τη διάταξη που επιβάλλει εξοντωτικές ποινές σε αυτούς που δεν θα μετάσχουν στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε απαιτεί την ύπαρξη ενός σχεδίου αυτοαξιολόγησης «έξυπνου»  και ευέλικτου, που δε θα αποθεώνει την γραφειοκρατία και δε θα εξουθενώνει τους εκπαιδευτικούς.

Επειδή οι ενστάσεις μας συμπίπτουν με τις εκτιμήσεις αρκετών Διευθυντών Σχολείων, που με τρόμο αντιλαμβάνονται τον όγκο του γραφειοκρατικού έργου που περιμένει τους εκπαιδευτικούς, η ΔΑΚΕ Καθηγητών προτείνει την κήρυξη 48ωρης απεργίας διαμαρτυρόμενη για την αδικαιολόγητη καταπόνηση των συναδέλφων.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών με αίσθημα ευθύνης δηλώνει:

Ναι στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου

Όχι στην αποθέωση της γραφειοκρατίας και την εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών

Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Σχόλια (55)

 
Για να λέμε..
30 Σεπ 2021 00:30

1ον) Στον εργασιακό μπορούμε να δουλέψουμε μέχρι τις 2.10', ΟΧΙ όμως γυρίζοντας σπίτι να συνεχίζουμε να δουλεύουμε δωδεκάωρα και βάλε έως τη νύχτα!
Η δουλειά να τελειώνει στο σχολείο!
2ον) Στην Ευρώπη όλοι οι εκπαιδευτικοί ΔΕΝ αξιολογούνται. (Π.χ. Γερμανία -τα λένε Γερμανοί εκπαιδευτικοί που είναι συγγενείς και φίλοι. Και διατυμπανίζουν ότι έχουν από τα καλύτερα μισθολόγια -αδιαμφισβήτητο-).
3ον) ΔΕΝ βλέπουμε το φινλανδικό σύστημα μόνο ως προς την πληρωμή. Το σύστημα αυτό δεν έχει εξετάσεις, ούτε γραπτά διορθώνουν οι εκπαιδευτικοί. Έχουν ελεύθερο χρόνο. Και βελτιώνονται με σεμινάρια. Το ίδιο κάνουν κι εδώ οι εκπαιδευτικοί, με τη διαφορά ότι τους βγαίνει "η ψυχή" από την κούραση.. Διαδικασία μάθησης Φινλανδών: έμφαση στην συμμετοχή των παιδιών όσο το δυνατό πιο ενεργά σε κάθε μάθημα, ομαδικές εργασίες, εξέταση φυσικών φαινόμενων, ασκήσεις με πραγματικά προβλήματα, επισκέψεις στην φύση, σε μουσεία και σε ερευνητικά ινστιτούτα. Ο εκπαιδευτικός παίρνει συχνά τον ρόλο του προπονητή ή καθοδηγητή στην διαδικασία εκμάθησης.
Σχεδόν τα ίδια κάνουν και οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα.
Μόνο που εκεί το κράτος τους σέβεται και τους αναγνωρίζει..
Τα σχολεία παρέχουν φαγητό, ιατρική περίθαλψη, συμβουλευτική και υπηρεσία ταξί..
Οι καθηγητές στη Φινλανδία δαπανούν λιγότερες ώρες στο σχολείο κάθε μέρα και ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στις τάξεις..
Ένας εκπαιδευτικός παίρνει περίπου 3.000 € το μήνα.
Φινλανδοί εξηγούν: «Δεν υπάρχουν μηχανισμοί εποπτείας και αξιολόγησης γιατί απλούστατα δεν χρειάζονται. Το αποτέλεσμα είναι ευθύνη κάθε διευθυντή αλλά και του δασκάλου που έχει μεγάλη αυτονομία. Ο εκπαιδευτικός μπορεί μόνος του να επιλέξει τη μέθοδο διδασκαλίας που θα ακολουθήσει. Ολοι αυτοαξιολογούνται και, πιστέψτε μας, αυτή η μέθοδος λειτουργεί άψογα. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι στην κουλτούρα του Φινλανδού».
Το 1963 το φινλανδικό κοινοβούλιο πήρε την τολμηρή απόφαση να επιλέξει τη δημόσια εκπαίδευση ως την καλύτερη ευκαιρία για οικονομική ανάκαμψη..
Οι Φινλανδοί επένδυσαν στην εκπαίδευση, όχι μόνο σε υλικά και σε χρήμα, αλλά σε φιλοσοφία και στάση ζωής..
Συγκρίσεις παρακαλώ;;;

 
Εκπαιδευτικός
29 Σεπ 2021 02:09

Σωστά επισημαίνεται ότι ο νόμος είναι σχεδόν ίδιος με τον προηγούμενο του ΣΥΡΙΖΑ, απλώς στο πιο αυταρχικό ως προς τις συνέπειες άρνησης εφαρμογής. Στην ουσία τους όμως ίδιος. Άρα, παίζει ρόλο αυτό; Η ουσία όμως της αυτοαξιολόγησης, όπως και κάθε είδους αξιολόγησης είναι η βελτίωση. Βελτίωση χωρίς δημόσιες δαπάνες είναι αδύνατη. Η έλλειψη χρηματοδότησης μέσω της αναζήτηση χορηγών, στο πνεύμα της νεοφιλελεύθερης πολιτικής θα βλάψει την παιδεία και την ανάπτυξη της χώρας! Η ελλιπής στελέχωση με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, χρόνιο πρόβλημα και αιτία δυσλειτουργιών δεν είναι ευθύνη των εκπαιδευτικών να λυθεί. Και αυτό είναι ένα μόνο πρόβλημα που πιθανόν να αναδειχθεί με την αυτοαξιολόγηση... Σύνθετα προβλήματα, κοινωνικά και οικονομικά των οικογενειών διαμορφώνουν δυσμενείς συνθήκες που επηρεάζουν και το εκπαιδευτικό έργο και τα αποτελέσματα.

 
Δημήτρης
28 Σεπ 2021 20:57

Μπράβο στην τοποθέτηση της ΔΑΚΕ …τώρα εαν είναι έξυπνη η υπουργός θα πρέπει να αλλάξει να κάνει πιο ευέλικτη και λιγότερο γραφειοκρατική την αυτοαξιολόγηση και να την παρατείνει για να γίνουν διορθωτικές αλλαγές … Έτσι θα δείξει ότι ακούει τους εκπαιδευτικούς και θα κάμψει πολλές αντιδράσεις …,Ας πάει την αυτό αξιολόγηση 3/4μήνες μετά θα έχει πανω από 80%συμμετοχή από τα σχολεία ….ενώ τώρα δημιουργεί πόλωση νευρικότητα και αρνητικό κλίμα για την κυβέρνηση.Αλλιώς τι θα κάνει θα βάλει τους Διευθυντές να κάνουν με το ζόρι την αυτό αξιολόγηση ή μήπως σκέφτεται να αρχίσει να κάνει κυρώσεις στους εκπαιδευτικόυς καλά τότε θα γίνει πανικός.

 
Ψηφιστεί κόσμε
28 Σεπ 2021 19:11

Πρώτα ψηφίζουμε τη Δακε για 25-30 χρόνια (και ΝΔ με Μητσοτάκη στις εθνικές) και μετά ερχόμαστε και φωνάζουμε τελευταία στιγμή.
Τι συνέβη; Ξεχάσαμε το 2013 (εμπλεκόταν κι ο Μητσοτάκης στα δεινά της εποχής εκείνης) ή θεωρήσαμε βλακωδώς ότι κάτι θα αλλάξει, αλλά αυτό δε θα μας αφορά άμεσα;
Τώρα θα τους λουστούμε όλοι μαζί τους άριστους που κάποιοι φέρατε στην εξουσία, ενώ ξέρατε ποιοι ήταν.
Εννοείται ότι η απεργία θα καταπέσει στα δικαστήρια, αφού στο άρθρο 56 του πρόσφατου νόμου ορίζεται μέχρι και πλαίσιο πειθαρχικών ποινών.
Για τη ΔΑΚΕ τι να πει κανείς πρώτα. Ξαναψηφίσουν την, όμως μην τρέχετε να βγείτε σε σύνταξη εσείς που μας τους φέρατε. Εδώ μαζί μας θα μείνετε.

 
@Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι
26 Σεπ 2021 15:24

Τρεις ώρες μόνο δεν κάνουν ούτε οι καθηγητές Πανεπιστημίου. Επίσης πέρα από τις 4-5 ώρες μάθημα καθημερινά, οι αίθουσες δεν ετοιμα΄ζονται μόνες τους, ο εποπτικός εξοπλισμός, οι φωτοτυπίες, τα άλλα υλικά. Δεν ντρέπεστε να αναφέρετε και χώρες του εξωτερικού. Όλοι έχουμε συνεργαστεί με σχολεία του εξωτερικού σε ευρωπαϊκά προγράμματα και έχουμε δει πόσο υποστηρικτικό προσωπικό υπάρχει και ο εκπαιδευτικός ασχολείται αποκλειστικά με το μάθημα του. Όποιος δε αναλαμβάνει διοικητικό έργο γίνεται προαιρετικά και με πρόσθετο επιμίσθιο.

 
Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι
26 Σεπ 2021 09:54

Ας μη μπερδεύουμε το διδακτικό με το εργασιακό. Στο εργασιακό μπορούμε να δουλέψουμε μέχρι τις 2 και να γίνουν όλα αυτά, δεν κάνουμε το τρίωρο και φεύγουμε. Στην Ευρωπη όλοι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται όχι μόνο οι μονάδες. Για να τα λέμε όπως είναι τα πράγματα. Βλέπουμε το φινλανδικό σύστημα μόνο ως προς την πληρωμή και όχι ως προς τις αξιολογήσεις ναι απαιτήσεις.

 
Μ.Ρ
26 Σεπ 2021 09:06

Γιατί η ΟΛΜΕ δεν κατηγόρησε του Υπουργείο ότι μας ωθεί σε εξάντληση με την αύξηση των καθηκόντων που μας επιβάλλει; Αν προστεθούν στα καθήκοντα που προκύπτουν από την Αξιολόγηση των Σχολικών Μονάδων αυτά που προκύπτουν από την εφαρμογή της ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ.55254/9.9.2021 και το καθήκον να διαβάζουμε ΦΕΚ 20-30 σελίδων ( τα οποία δε συνοδεύονται από εγκυκλίους) απλά θα εξοντωθούμε.
Υπενθυμίζω ότι για τις νέες άδειες εκπαιδευτικών ( με τη νέα εργατική νομοθεσία) ακόμη εγκύκλιο δεν έχουμε. Προφανώς θεωρούν στο Υπουργείο ότι οι Διευθυντές είναι όλοι Νομικοί.
Ας σημειωθεί εδώ πως και εκεί που έστειλαν εγκύκλιο για την αντιμετώπιση στενών επαφών, μπέρδεψαν ην κατάσταση. Η Υφυπουργός λέει ότι σε κάθε στενή επαφή πραγματοποιούνται δύο rapid test χωρίς να διευκρινίσει πως αυτό συμβαίνει μόνο στους ανεμβολίαστους και μη νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο. Για τους εμβολιασμένους και νοσήσαντες προβλέπεται μόνο self-test.
Με όλο λοιπόν αυτό το φόρτο εργασίας, μη μας βομβαρδίζετε και με άλλες υποχρεώσεις. Πρέπει να μας μείνει μία ικμάδα για την τάξη. Κατά τα λοιπά προφανώς και θα κάνουμε ότι μπορούμε χωρίς αυτά τα τυπικά και γραφειοκρατικά στοιχεία του Νόμου και της Υπουργικής Απόφασης.
Δεν το αποδείξαμε άλλωστε πέρυσι που σε μία νύχτα γίναμε όλοι ικανοί να διδάξουμε εξ αποστάσεως χωρίς , εκτός ελαχίστων, να έχουμε τις γνώσεις γι αυτό; Τα έμπρακτα συγχαρητήρια που έδωσε η Υπουργός έπρεπε να είναι ακριβώς η αναβολή της εφαρμογής της Εσωτερικής Αξιολόγησης αλλά και η απλούστευσή της . Τόσοι πολλοί δείκτες βρε παιδιά, έλεος.
Η εσωτερική Αξιολόγηση θα μπορούσε να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά και αφού θα έχουν αφομοιώσει όλοι οι ενδιαφερόμενοι τι πρέπει να κάνουν.
Αν παρουσιαστούν τα προβλήματα που προβλέπει η ΟΛΜΕ τότε ο κλάδος θα παλέψει για τις συγκεκριμένες αδικίες που θα εμφανιστούν.

 
Δ/ντης ΓΕΛ
25 Σεπ 2021 19:00

Το ΙΕΠ συμμετέχει στην αποχή;; Ρωτάω διότι μέχρι σήμερα 25/09/2021 και ώρα 6:58 δεν βλέπω πουθενά την ειδική εφαρμογή καταχώρισης της αποτίμησης. Αν φταίω εγώ διαφωτίστε με δίνοντας το σχετικό υπερσύνδεσμο. Διαφορετικά να κάνουμε ένα "γιουρούσι" ακριβώς 30/09 και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

 
Β. Κ. - Δ. Κ.
25 Σεπ 2021 17:22

Τα πράγματα είναι απλα:
Η νεοφιλελευθερη πολιτική της δεξιάς (κυβέρνηση Ν. Δ.) ΔΕ ΘΈΛΕΙ τη βελτίωση της εκπαίδευσης, όπως ευαγγελιζεται μέσω της αξιολόγησης. Διότι αν πραγματικά ήθελε το καλό της εκπαίδευσης θα είχε κάνει 4-5 πράγματα που όντως θα βελτιωναν την εκπ/ση. Μερικά από αυτά είναι τα εξης:
1) παράλληλες στηρίξεις σε οσα παιδιά τη χρειάζονται (και όχι ελαχιστες όπως φετος) 2) σε κάθε σχολείο ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός 3)σε κάθε σχολείο επιστάτης 4)σε κάθε σχολείο γραμματέας 5)σε κάθε σχολείο δάσκαλος "μπαλαντέρ" για κάλυψη τάξεων όταν απουσιάζει εκπ/κος.
Ας κάνει Αυτα και ελατε πείτε μου μετά εσείς όλοι οι "υπέρμαχοι " της αξιολόγησης, αν καλυτερεύσει η εκπ/ση ή όχι.

 
Γ..
25 Σεπ 2021 17:17

Αν ξαναδείς ψήφο ΔΑΚΕ... ΓΡΆΨΕ ΜΟΥ...

 
Συμπλήρωση
25 Σεπ 2021 02:27

Στην απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ δεν κόπηκε ούτε ένα σεντ (όχι ευρώ) από τους υπαλλήλους..

 
Γιατί όχι το φινλανδικό σύστημα..
25 Σεπ 2021 02:24

Διότι εκεί αμείβονται πολύ καλά οι εκπαιδευτικοί, γιατί δεν υπάρχουν εξετάσεις, γιατί δεν διορθώνουν γραπτά, γιατί σε κάθε σχολείο υπάρχει σύμφω­να με το νόμο ειδική διεπιστημονική ομάδα (ψυχολόγος, λογοθεραπευτής, κοι­νωνική λειτουργός, σύμβουλος σπουδών κ.ά.) γνωστή ως «ομάδα παιδικής πρό­νοιας», γιατί επιπλέον δεν υπάρχει σχολική επιθεώρηση, και Δεν υπάρχει Αξιολόγηση εκπαιδευτικών!
Γιατί οι εκπαιδευτικοί παίρνουν μπόνους και αυξήσεις!
Και γιατί το σύστημα εκπαίδευσης έχει Δημόσιο χαρακτήρα στην Φινλανδία!
Βεβαίως προβάλλεται ως το καλύτερο σύστημα.
Γιατί όμως άραγε δεν επιδιώκουν να το μιμηθούν; Τι πρέπει ο εκπαιδευτικός -και όχι μόνο- κόσμος να υποθέσει (!);

 
Λενιω
24 Σεπ 2021 23:57

Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από τη ΔΑΚΕ...
Αν ξαναδεί ψήφο εκπ/κών να μου τρυπήσει τη μύτη

 
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ
24 Σεπ 2021 22:56

Ιωάννα, συγγνώμη, αλλά είσαι αδιάβαστη...
Ενημερώσου πρώτα για τις συνέπειες που θα έχει η αξιολόγηση στο σχολείο και στους εκπαιδευτικούς, για την αποτυχημένη αγγλική συνταγή που θέλουν να περάσουν με το ζόρι (γιατί άραγε;) και μετά ξανασυζητάμε...Αλήθεια, γιατί δεν θέλουν να περάσουν το φινλανδικό σύστημα; Αυτό δεν προβάλλεται ως το καλύτερο; Ή μήπως όχι;
Επίσης, ενημερώσου για τον τρόπο αξιολόγησης στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

 
ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ
24 Σεπ 2021 13:06

ΚΑΛΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ; Η ΟΧΙΙΙ ΣΕ ΟΛΑΑΑ ;

 
Μισθολογική αναβάθμιση;;;
24 Σεπ 2021 09:33

Όταν οι υπάλληλοι χρειαστεί να δουλέψουν περισσότερες ώρες, τότε πληρώνονται υπερωρίες. Το υπουργείο προσπαθεί να δουλέψουν οι εκπαιδευτικοί πάρα πολλές ώρες επιπλέον με τους ίδιους μισθούς. Άρα δωρεάν δουλειά. Αυτή είναι μισθολογική ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ. Αλλιώς θα είχε προτείνει αυξήσεις από μόνο του για να δείξει σεβασμό στο χρόνο εργασίας. Είναι άδικο να δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα (δουλειά και στο σπίτι) - κοινώς όλη μέρα- χωρίς αξιοπρεπή μισθό. Έχοντας τον χειρότερο μισθό απ'όλα τα υπουργεία και από τους χειρότερους ευρωπαϊκά.. Επιπλέον σε καμιά υπηρεσία οι εργαζόμενοι δεν δουλεύουν όλη μέρα.
Μόνο όταν δώσεις μπορείς ν'απαιτήσεις.
Στην αγορά εργασίας όταν απαιτούν άτομα με πάρα πολλά προσόντα, βάζουν και πάαααρα πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη!

 
ΔΑΚΕ χμμμ....
24 Σεπ 2021 09:21

Ωραια συνδικαλιστικη παραταξη!

 
Καλή αρχή
24 Σεπ 2021 09:02

Mπράβο, κάθε κωλοτούμπα έχει βουλευτικη θέση.

 
Λαχειοπώλης
24 Σεπ 2021 07:22

@Ιωάννα
Έχετε μήπως την ευγενή καλοσύνη να μας πείτε, πού δουλεύετε εσείς, πότε, πώς, και από ποιόν αξιολογήστε?
Έχετε επίσης την ευγενή καλοσύνη να μας πείτε, ποιόν ακριβώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί?

 
??
24 Σεπ 2021 00:04

Δεν είναι σαφή τα λεγόμενα της ΔΑΚΕ. Και να γίνει απεργία, μετά τι; Θ'αλλάξει κάτι;
Αν δεν αλλάξει, ποιό είναι το επόμενο πλάνο;
Ανολοκλήρωτη η πρόταση φαίνεται..

 
ΔΑΚΕ καθηγητών Vs ΔΑΚΕ δασκάλων!!
23 Σεπ 2021 23:54

Χμμ, υπάρχει διάσπαση κι εκεί..
Ξέχασε ο κλάδος ότι ο αγώνας δίνεται μόνο με συμπόρευση;;

 
Γιωργος
23 Σεπ 2021 22:35

Αδυνατω να διαχειριστω την ανακοινωση της ΔΑΚΕ.
Αυτο το κειμενο αμαυρωνει τη συνδικαλιστικη παραταξη.

 
ΒΑΣΙΛΗΣ
23 Σεπ 2021 22:02

@ Ιωαννα

ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΑΠΟ '500' ΑΤΟΜΑ

 
Απεργία δημοσίου τομέα
23 Σεπ 2021 18:21

Όσον αφορά το δημόσιο, έκανε η ΑΔΕΔΥ απεργία-αποχή και σταμάτησε η αξιολόγηση. Και αν κάποιος θέλει, μπορεί να αξιολογηθεί, όποιος δεν θέλει δεν αξιολογείται. Χωρίς ποινές και χωρίς εμπόδια ανέλιξης. Είναι ίσοι, και αυτοί που θέλουν και αυτοί που δεν θέλουν. Όταν κάποιος μη αξιολογούμενος είχε εμποδιστεί στην εξέλιξή του, πήγε στα δικαστήρια και δικαιώθηκε.

 
2η πρόταση υπολείπεται
23 Σεπ 2021 18:06

Έπρεπε να υπάρχει μετέπειτα πρόταση εκτός της απεργίας -στην περίπτωση που το υπουργείο δεν διαφοροποιήσει τη στάση του μη λαμβάνοντας υπόψη την απεργία των εκπαιδευτικών-...

 
ΔΟΕ - ΟΛΜΕ
23 Σεπ 2021 18:01

Ισχύς εν τη ΕΝΩΣΕΙ..
Από τους αρχαίους Έλληνες ως τους νεώτερους..

 
Μ
23 Σεπ 2021 15:34

@Απλά πράγματα, γίνονται δύσκολα, όταν δεν έχεις όραμα. Δεκαετίες τώρα περιμένω τις προτάσεις της ολμε για την αξιολόγηση. Αυτή ορίστηκε, αυτή θα τρέξουμε. Αν δεν αρέσει σε κάποιον το εργασιακό περιβάλλον με τις υποχρεώσεις του μπορεί να παραιτηθεί.

 
Εκπαιδευτικός
23 Σεπ 2021 14:51

Η ΟΛΜΕ προκηρύσσει απεργία για έναν μήνα. Αν ο διευθυντής θέλει καλεί τον σύλλογο την τελευταία ημέρα προθεσμιας. Οι εκπαιδευτικοί απεργουν την ημέρα που γίνεται ο σύλλογος και όχι όλοι λίγο παραπάνω από τους μισούς. Αν δοθεί καινουργια παράταση τότε επαναλαμβάνεται η διαδικασία. Καθαρά πράγματα όμορφα και ωραία.

 
Σταύρος
23 Σεπ 2021 11:45

Θα μπορούσε να είναι κωμωδία: Επειδή πιστεύουμε οτι η απεργία πρέπει να έχει κόστος, και η απεργία - αποχή δεν έχει, προτείνουμε μόνοι μας 24 ωρη απεργία ώστε να τιμωρήσουμε τον εαυτό μας. Ακόμα και απεργήσουμε όλοι, για 2 ημέρες και χάσουμε 2 μικτά ημερομίσθια, η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί κανονικά την επόμενη μέρα. Στην πραγματικότητα είναι τραγωδία. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο τέτοιο παράδειγμα στην ιστορία του συνδικαλισμού. Και αυτή η παράταξη είναι η πρώτη δύναμη. Έχουμε τους ηγέτες που μας αξίζουν.

 
Ή πάπας ή ζευγάς
23 Σεπ 2021 10:50

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Εγώ πάλι δεν ψηφίζω ΝΔ αλλά ψηφίζω 20 χρόνια ΔΑΚΕ. Γιατί?
- Γιατί ο αιρετός που εκλέγεται εδώ και 20 χρόνια(...στις δια ζώσης εκλογές...) έχει τόσες ψήφους, όσες έχουν όλοι μαζί οι υπόλοιποι υποψήφιοι. Γιατί?
- Γιατί δεν προτάσσει το κόμμα, από τους συναδέλφους και τα αιτήματα-θέσεις τους. Γιατί?
- Γιατί αυτός είναι ο ρόλος και το καθήκον ενός αιρετού και γι' αυτό ψηφίζεται από τους συναδέλφους του. Γιατί?
- Γιατί εάν κάνει το αντίθετο, δηλαδή εάν προτάσσει το κόμμα του, τότε (εγώ πιστεύω ότι) είναι κατ' επίφαση συνδικαλιστής και στην ουσία λειτουργεί ως κομματικό στέλεχος και (εγώ πιστεύω ότι) εξαπατά(sic) τους συναδέλφους του.

Ξέρετε λοιπόν αγαπητέ μου Δημήτρη, ποιά είναι η θέση του συγκεκριμένου αιρετού της ΔΑΚΕ, για το συγκεκριμένο θέμα της αξιολόγησης. Η ίδια με το 95% των συναδέλφων του.....

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ