Αξιολόγηση: Οδηγίες ΔΟΕ προς Δημοτικά και Νηπιαγωγεία για ενιαία κείμενα αποτίμησης της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και τίτλους σχεδίων δράσης για τον προγραμματισμό χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση

Τα κείμενα-οδηγίες ήδη βρίσκονται στη Νομική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας, όπου εξετάζεται το ενδεχόμενο νομικής αντίδρασης.

21/10/2021

Άκουσε το άρθρο

Με το μήνυμα “δεσμευόμαστε ότι θα πάμε μέχρι τέλους”, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ (με ψήφους ΔΑΚΕ, ΕΡΑ, ΑΕΕΚΕ και ενός εκ των δύο μελών των Παρεμβάσεων), σύμφωνα με πληροφορίες απέστειλε προς τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία :

  • ενιαία κείμενα για την αποτίμηση της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και
  • τίτλους σχεδίων δράσης για τον προγραμματισμό (σε επόμενη φάση θα σταλούν αναλυτικά τα αντίστοιχα σχέδια),

και

καλεί  τους Συλλόγους Διδασκόντων να τα υιοθετήσουν αυτούσια χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση.

Η ΔΟΕ, σύμφωνα με πληροφορίες,  ζητά από τα σχολεία τα “ενιαία κείμενα” να μη δημοσιοποιήσουν , χωρίς ωστόσο να αναφέρει για ποιο λόγο.

Το υπουργείο Παιδείας: Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες,  τα κείμενα-οδηγίες ήδη  βρίσκονται στη Νομική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας, όπου εξετάζεται το ενδεχόμενο νομικής αντίδρασης.

Η ΔΟΕ , σύμφωνα με πληροφορίες, δίνει παράλληλα τις ακόλουθες οδηγίες:

1. Στις συνεδριάσεις στις οποίες θα κληθούν οι Σύλλογοι Διδασκόντων καταθέτουμε:

α)Το ενιαίο κείμενο αποτίμησης, ως απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

β) Τα κείμενα της Ομοσπονδίας για στόχους και τίτλους σχεδίων δράσης, χωρίς καμιά διαφοροποίηση, εξειδίκευση, συμπλήρωση.

2.  Δεν χωριζόμαστε σε ξεχωριστές ομάδες, αλλά όλοι οι εκπαιδευτικοί (όλος ο Σύλλογος διδασκόντων) αποτελούν ενιαία ομάδα, για κάθε στόχο/σχέδιο δράσης, όπως έχει κατατεθεί από την Ομοσπονδία.

3. Καμιά εξειδικευμένη ανάρτηση δεν πρέπει να γίνει από κανένα Σχολείο και κανέναν/καμία εκπαιδευτικό. Τονίζουμε ότι η ΔΟΕ θα αναλάβει πάλι με ενιαίο τρόπο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση, που προβλέπονται τους επόμενους μήνες.

Τα κείμενα, σύμφωνα με τη ΔΟΕ, στόχο έχουν να:

α. ενώσει όλους τους συλλόγους διδασκόντων, αναιρώντας έτσι τη δημιουργία επιλέξιμων/ανταγωνιστικών προφίλ για κάθε σχολική μονάδα,

β. διατηρήσει το κριτικό πνεύμα των εκπαιδευτικών για τα σχολεία, απέναντι στον κίνδυνο της εξωραϊσμού της εκπαιδευτικής πραγματικότητας,

γ. ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αγώνα για την ακύρωση της αξιολόγησης -χειραγώγησης.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ