• Ν. Κεραμέως: 8.000 σχολεία έχουν ήδη προχωρήσει στην αξιολόγηση

Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες λένε στους εκπαιδευτικούς να παρανομήσουν- • Προβλέπεται πρόστιμο 3.000 ευρώ για κάθε παραβίαση της δικαστικής απόφασης

22/10/2021

Άκουσε το άρθρο

"Το σημαντικό είναι ότι τα σχολεία κάνουν αξιολόγηση. Και αυτή είναι η πιο ηχηρή απάντηση στις συνδικαλιστικές ηγεσίες της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Ήδη έχουμε πάνω από το 60% των σχολείων, πάνω από 8.000 σχολεία τα οποία έχουν ήδη προχωρήσει στην αξιολόγηση. Έχουν εφαρμόσει τον νόμο. Όχι με κείμενα φασόν".

Τα παραπάνω τόνισε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σήμερα, στον  ΣΚΑΙ  και υπογράμμισε τα εξής:

  • Τις τελευταίες μέρες, κυκλοφορούν στο διαδίκτυο κάποια φασόν κείμενα. Είναι σαφές ότι αυτά τα κείμενα δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση. Η αξιολόγηση εμπεριέχει μία εξατομικευμένη κρίση του κάθε σχολείου. Αυτά τα φασόν κείμενα είναι ενάντια στον νόμο, στην υπουργική απόφαση και στη δικαστική απόφαση.
  • Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες λένε στους εκπαιδευτικούς να παρανομήσουν.
  • Προβλέπεται πρόστιμο 3.000 ευρώ για κάθε παραβίαση της δικαστικής απόφασης.
  • Επιπλέον υπάρχουν κυρώσεις που αφορούν τη μη συμμετοχή στην αξιολόγηση. Οι κυρώσεις αφορούν τη μη συμμετοχή, όχι τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
  • Έρχονται οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και λένε «ορίστε πάρτε αυτά τα κείμενα, αυτά θα γράψετε, αυτούς τους άξονες θέλουμε εμείς» Πόσο προσβλητικό είναι αυτό για τους εκπαιδευτικούς; Τι τους λέει δηλαδή; ¨Επιλέγουμε κάποιους άξονες που θέλουμε εμείς, μη συνεδριάσετε, μη συζητήσετε, μη προγραμματιστείτε, απλά πείτε ψέματα».
  • Αυτές τις προτάσεις δίνουν οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών στους εκπαιδευτικούς. Η ηχηρή απάντηση έρχεται από τα ίδια τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι συμμετέχουν μαζικά στην αξιολόγηση. Έχουν προθεσμία μέχρι τις 12 Νοεμβρίου για να συμπληρώσουν αυτή τη φάση της αξιολόγησης.
  • Η κυβέρνηση είναι απολύτως αποφασισμένη, έχει προχωρήσει ακάθεκτη στην εφαρμογή του νόμου, για το καλό του σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση είναι ένας βελτιωτικός μηχανισμός που εφαρμόζεται σχεδόν παντού, δυστυχώς η χώρα μας ήταν μία θλιβερή εξαίρεση στην ΕΕ. Είναι ένας μηχανισμός ο οποίος καταγράφει την υπάρχουσα κατάσταση. Πώς τα πάμε στις εκπαιδευτικές μεθόδους; Πώς τα πάμε στην εξωστρέφεια; Κάνουμε προγράμματα Erasmus; Πώς πάμε στην ένταξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές  ανάγκες; Άρα σε συγκεκριμένους άξονες πάμε και αποτυπώνουμε ποια είναι η κατάσταση και τι μπορούμε να κάνουμε για να τη βελτιώσουμε. Δεν υπάρχει σύστημα που μπορεί να βελτιωθεί αν δεν καταγραφεί η υφιστάμενη κατάσταση.
  • Φέτος είχαμε υπερδιπλάσιες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών σε σχέση με πρόπερσι. Για παράδειγμα, φέτος είχαμε πάνω από 7.000 ενώ πρόπερσι είχαμε 2.000.
  • Επίσης έχουμε ένα μεγάλο αριθμό αδειών τις οποίες δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί, αναρρωτικές, ανατροφή τέκνων και άλλες. Όταν ξεκίνησε η σχολική χρονιά είχαμε 1.000 άδειες και τώρα πολλαπλάσιες. Καλύπτουμε τις ανάγκες. Σήμερα ξεκινά η διαδικασία για 2.500 προσλήψεις και την άλλη εβδομάδα για άλλες 3.000. Με σεβασμό και στους εκπαιδευτικούς που κάνουν χρήση των αδειών που προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ