Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Αξιολόγηση: 279 τα σχολεία (σε σύνολο 13.700) που δεν έστειλαν την αξιολόγηση-Το υπ. Παιδείας ετοιμάζει κυρώσεις

-Πάνω από 500 τα "φασόν" κείμενα α οποία χαρακτηρίστηκαν με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας ως “μη σύννομα”
Δημοσίευση: 08/12/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στην εφαρμογή των κυρώσεων που προβλέπει ο νόμος για τα σχολεία που δεν κατέθεσαν την  έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου , που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος 2020-21, καθώς και τον Συλλογικό Προγραμματισμό, θα προχωρήσει το αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με σχετική απάντηση που δόθηκε στο esos .

Σύμφωνα με στοιχεία   του ΙΕΠ:

Α. Δεν κατέθεσαν την  έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου , που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος 2020-21, συνολικά 79 σχολεία, σε σύνολο 13.700.

Β. Δεν κατέθεσαν  τον Συλλογικό Προγραμματισμό 200 σχολεία, σε σύνολο 13.700.

Γ. Περισσότερα από 500 σχολεία κατέθεσαν "φασόν" κείμενα,   τα οποία χαρακτηρίστηκαν με εγκύκλιο του  υπουργείου Παιδείας  ως  “μη σύννομα”  και θεωρείται  ως μη γενόμενη η ενέργεια αυτή.

Το esos έθεσε σήμερα ερώτημα στο υπουργείο Παιδείας εάν σε αυτά τα σχολεία θα εφαρμοστούν οι κυρώσεις που προβλέπει ο νόμος.

Επί του ερωτήματος  λάβαμε  την  απάντηση ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα θα εφαρμοστεί ο νόμος.

Υπενθυμίζεται ότι πριν δέκα ημέρες ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Αλ. Κόπτσης απέστειλε "τελεσίγραφο" ονομαστικά  σε κάθε  σχολείο που μέχρι τότε δεν είχε καταθέσει  την  έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου .

Ο Γενικός Γραμματέας με το έγγραφο προειδοποιούσε   ότι θα επιβληθούν οι προβλεπόμενες εκ του νόμου κυρώσεις , σε Διευθυντές και εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν ανταποκριθούν στην εφαρμογή της σχετικής υπουργικής απόφασης για την αξιολόγηση.

Στο έγγραφο αυτό δεν γίνονταν καμία  αναφορά στα κείμενα "φασόν" τα οποία κατέθεσαν σχολεία στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, αλλά ούτε και απευθύνονταν σε αυτά.

Ωστόσο σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας  οι εκθέσεις "φασόν" που κατατέθηκαν από Διευθυντές Σχολείων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ χαρακτηρίζονται ως  “μη σύννομα”  και θεωρείται  ως μη γενόμενη η ενέργεια αυτή.

Συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι: "Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη".

Σχόλια (23)

 
Αγνη Πασχαλη
11 Δεκ 2021 17:16

Αξιολόγηση
Δεξιότητες
Επιτήρηση για τον κοβιτ
Σεμινάρια Η/Υ
Για την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην τάξη ποτε θα ασχοληθούμε κ ποια υπουργός θα ενδιαφερθεί κάποτε;;;;;;
Μας αφαιρούν διδακτικες εργατοώρες
Οι γονείς το γνωρίζουν αυτό;;;;;;
Οι γονείς γνωρίζουν ότι έχουν πολυπραγμονες δασκάλους που δεν έχουν χρόνο κ όρεξη πια να διδάξουν τα παιδιά τους

 
ΔΑΣΚΑΛΑ
11 Δεκ 2021 16:12

ΤΟ "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ¨ΠΕΤΥΧΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ...

 
του call
10 Δεκ 2021 09:57

το κάγκελο λέμε ! με κάθε απόφαση φαιδρή του call από αυτ΄΄ο το υπουργείο του call... μα πουθενά σοβαροτητα;;;;; αν δεν έτσουζε , θα ήταν για τρελά γέλια

 
@ΠΕ19
10 Δεκ 2021 01:27

Για το αν θα βγει το call για τις κρίσεις δεν κατέχω.... αλλά για το ότι μας έχει πονέσει το call μας με όσα τραβάμε, δεν το συζητάω...

 
vastas
10 Δεκ 2021 00:38

Σε ένα νηπιαγωγείο που ειδικά φέτος δεν ξερουμε που βρισκόμαστε εκπαιδευτικοι και παιδιά. Αγγλικά που διασπουν το πρόγραμμα παρόλη την καλή διάθεση των ΠΕ06 να χορεψουν και να τραγουδησουν μαζ'ι με τα παιδιά.Εργαστηρια δεξιοτήτων ,που κάνουμε μερικά από αυτά που με τρόπο απαράδεκτο. Παιδιά με παράλληλη χωρίς παράλληλη,ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί που πέρασαν ενα εξαμηνο πέρυσι αλλά φέτος δεν τοποθετήθηκαν,αγωνία για τον κορονόιο , τα παιδιά και τις οικογένειες,νηπιαγωγοί στα δικαστήρια για παρέμβαση στο έργο τους, θλίψη για το αύριο των παιδιών και μέσα σε όλα αυτά μια Υπουργός απειλεί.
Ποιόν απειλεί δεν κατάλαβα ... Εμάς

 
@ΠΕ19
09 Δεκ 2021 18:09

Κρισεις;ποιες κρισεις;ακόμα και σε αυτό το άρθρο σχόλιο για κρισεις;δεν αναρωτιέστε άραγε γιατί δεν έχουν γίνει εδώ και δυόμιση χρόνια;κάθε μήνα επανέρχεται η ίδια κουβέντα και μετά σιωπή.Κρισεις δεν θα γίνουν εφετος (εννοώ ως το καλοκαίρι του 2022) και υπάρχουν πολλοί και σοβαροί λόγοι,πολλούς από τους οποίους ευκολα μπιρειτε να εικάζεται.

 
υπάρχει νόμος για νεές κρίσεις
09 Δεκ 2021 17:29

αλλά δεν βγαίνει η πρόσκληση που υπογράφει "δέκα μέρες". μάλιστα ...

 
ΠΕ19
09 Δεκ 2021 15:22

Γιατί κάτι μου λέει ότι σε 10 μέρες το ΠΟΛΥ θα βγει το call για τις κρίσεις !!!

 
Καμία έκπληξη....
09 Δεκ 2021 14:43

Μερικοί απλά επιμένουν, να επιβεβαιώνουν τη φήμη τους.
Επίκληση της κοινής γνώμης, των κοινωνικών αυτοματισμών, της ηθικολογίας, ως και, των λαϊκών δικαστηρίων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης!!!
Αλήθεια, για ποιό λόγο και με τί σκοπό? Για να νοιώσουμε ντροπή? Για να νοιώσουμε στοχοποιημένοι ως παράνομοι(γιατί όχι και εγκληματίες)? Για να νοιώσουμε ότι πρέπει "να χοροπηδάμε" στις ΟΠΟΙΕΣ αποφάσεις μιας υπουργού, χωρίς διαμαρτυρίες-αντιδράσεις-απεργίες, αν θεωρούμε ότι μας αδικούν, μας υποβαθμίζουν, διακυβεύουν τόσο το επαγγελματικό μας μέλλον, όσο και το μέλλον της ίδιας της δημόσιας εκπαίδευσης?
Για όποιο λόγο και με όποιο σκοπό κι αν γράφονται λοιπόν, ας καταλάβουν οι συντάκτες τους, ότι στις Δημοκρατίες ΔΕΝ υπάρχουν αδιέξοδα. Θα αντιδράσουμε και θα ανατρέψουμε τους όποιους σχεδιασμούς τους, με το "όπλο" των εκλογών. Δημοκρατικά, νόμιμα, ηθικά.

 
Μπίμπης Σ
09 Δεκ 2021 05:37

Όταν υπάρχει ψηφισμένος νόμος από την πολιτεία και είσαι δημόσιος υπάλληλος είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς πρέπει να τον εφαρμόσεις. Διαφορετικά παραιτείσαι και ψάχνεις την Τύχη σου τύχη στον ιδιωτικό τομέα. Απλά πράγματα.

 
Για τα μάτια της μόνο
08 Δεκ 2021 22:59

Νομίζω ότι θα μπορούσε να απαριθμήσει κανείς πολλούς νόμους, που ποτέ δεν εφαρμόστηκαν ή που εφαρμόστηκαν μόνο για "τα μάτια του κόσμου"... ή για τα μάτια του/της υπουργού που τους ψήφισε.
Έχει άραγε κανένα νόημα-αξία η εφαρμογή μιας αξιολόγησης α) όταν επί της ουσίας δεν προσφέρει τίποτα, για τη βελτίωση του αγαθού που αξιολογεί? β) όταν δεν έχει τα εχέγγυα-προϋποθέσεις-επιστημονική τεκμηρίωση, ότι θα είναι αντικειμενική και αμερόληπτη? γ) όταν είναι επιλεκτική, αφού αξιολογεί αποκλειστικά, την "ικανότητα" του εκπαιδευτικού..... σε ένα μάλλον "ανίκανο" εκπαιδευτικό σύστημα?
Προσωπικά λοιπόν, δεν τρέφω αυταπάτες ούτε για το σκοπό της ούτε για το μέλλον της (της αξιολόγησης εννοώ).....

 
Λευτέρης
08 Δεκ 2021 20:03

Η πολιτεία δεν μπλοφάρει και δεν μπορεί να το κάνει! Απλά θα εφαρμόσει τον νόμο, γιατί διαφορετικά υποσκάπτεται το δημοκρατικό αστικό πολίτευμα.
Συμφωνώ με τον @Πλάταρο, αυτές οι πρακτικές από μειοψηφίες συναδέλφων, απλά επιβαρύνουν τη θέση μας στην κοινωνία και υποβαθμίζουν περαιτέρω τα δημόσια σχολεία. Επιπλέον δε, υποκρύπτουν πολιτικές σκοπιμότητες.
Τέλος οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν να εφαρμόζουν το σύνταγμα και τους νόμους της πολιτείας, είτε συμφωνούν, είτε όχι! Κανείς πολίτης δεν έχει την επιλογή της μη εφαρμογής του νόμου, διαφορετικά καθίσταται παράνομος .

 
το εθιμικό δίκαιο!
08 Δεκ 2021 19:07

Όλοι μας αναμέναμε την εφαρμογή για μια ακόμη φορά του εθιμικού δικαίου των τελευταίων πολλών χρόνων, δηλαδή ''και τι θα μας κάνει;'' ''ότι μας έκαναν και οι άλλοι τόσα χρόνια..!''
Οψόμεθα....

 
Γιαννης
08 Δεκ 2021 18:45

Κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
08 Δεκ 2021 18:33

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΑ 279 ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

 
Κοπέρνικος
08 Δεκ 2021 17:24

Επίσης, θα ήθελα να μάθω πώς μία δικηγόρος με "σπουδές" προσανατολισμένες στη διαιτησία θα μας πατρονάρει σε παιδαγωγικά θέματα. Αναμένουμε την τιμωρία.

 
Κοπέρνικος
08 Δεκ 2021 17:18

Ας μας απαντήσει το Υπουργείο από που πού έγινε η αντιγραφή και από που που προήλθε το προδιαμορφωμένο κείμενο. Αλλά ξέχασα δεν μπορεί να αναφερθεί στην πηγή γιατί έχει φάει ήδη μία μήνυση. Ας τραβήξει ακόμα μία μήνυση η ΔΟΕ γιατί δεν της έφτασε η πρώτη. ΝΔ Θέλατε.

 
ο νόμος βλέπετε....
08 Δεκ 2021 15:51

...προσωπικά, διαφωνώ με την κάθε επιβολή, αλλά κάποτε θα πρέπει και στην Ελλάδα να εφαρμόζεται ο νόμος, αλλά από ΟΛΟΥΣ!
Και φυσικά, το παράδειγμα θα πρέπει να δίνεται πρώτα από την Πολιτεία....

 
Πλατάρος Γιάννης
08 Δεκ 2021 15:44

Οι άγραφοι κοινωνικοί κανόνες της προσωπικής αξιοπρέπειας ενηλίκων προσώπων που επιλέγουν έναν δρόμο εν γνώσει τους (δρόμο παρανομίας) πρέπει να αποδεχθούν και αδιαμαρτύρητα τις νομικές συνέπειες.
Το υπουργείο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ και την κοινή λογική θα ξεκινήσει από τα 79 Σχολεία των οποίων οι διευθυντές δεν ΄΄άσκησαν τον «υπαλλακτικό τρόπο» αξιολόγησης και θα καρατομηθούν από διευθυντές για την εναπομένουσα εξάμηνη παρατεταμένη ήδη θητεία τους.
Ο Τρόπος αντίδρασης της εκπαιδευτικής κοινότητας που μόνο δεοντολογικός και ήπιος δεν θα είναι, θα μας δυσφημίσει έτι περαιτέρω στα μάτια της κοινής γνώμης όπου διαχρονικά είμαστε οι πλέον κακολογούμενοι υπάλληλοι του Κράτους. Ας είμαστε κατά την γνώμη μου οι καλύτεροι -συγκριτικά πάντα- και αυτιά δεν χαϊδεύω , την εμπειρία μου καταθέτω.
Η εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια του διοικουμένου. Θα μπορούσαν να υπάρξουν ισχυρές αντιρρήσεις αν ο νόμος είναι αντισυνταγματικός και βεβαίως μόνο αντισυνταγματικός δεν είναι. Κριτική και επικριτική μπορώ και εγώ να αρθρώσω αξιόπιστα. Δεν έχει νόημα όμως όταν έχει ψηφιστεί νομίμως .
Από τις διαφαινόμενες οξείες και εκτός μέτρου αντιδράσεις που θα γίνουν με βεβαιότητα 100% εικάζω ότι και εμείς θα βγούμε ηθικά 100% ζημιωμένοι και όλη η μέλλουσα προβλεπόμενη αντίδραση θα προστεθεί και θα ισχυροποιήσει τα έθιμα (ήθη) ανομίας που έχουμε ως λαός , αλλά και ως το πλέον μορφωμένο κομμάτι του λαού. Με όλους τους τρόπους που βγαίνει η «επαναστατικότητα» που γελοιοποιεί θεσμούς της Αστικής Δημοκρατίας:
1. Με τις υπερσαραντάχρονες τακτικές καθολικές καταλήψεις των Σχολείων , οι οποίες καίτοι αποτελούν ποινικό αδίκημα έχουν «νομιμοποιηθεί» ως έθιμο.
2. Με τα κινητά τηλέφωνα στα Σχολεία που έχουν και αυτά «νομιμοποιηθεί» ως έθιμο.
3. Με την υπερσαραντάχρονη αυθαίρετη παράβαση του αριθμού μαθητών /τμήμα , κάτι που επίσης έχει νομιμοποιηθεί ως «έθιμο»
4. Με τον πενταπλασιασμό του ορίου απουσιών για «μη επαρκή φοίτηση» από πολλά σχολεία.
5. Με την υπερβάλλουσα» βία στα ΕΠΑΛ από μέρους των μαθητών την οποία τα ΜΜΕ αγνοούν αλλά βλέπουν την δική μας μόνο αλληθωρίζοντας . Εγώ ξέρω ότι όποιος μιλάει Ελληνικά και μαθαίνει για χαστούκι εκπαιδευτικού προς μαθητή, η πρώτη κουβέντα που λέει είναι «να απολυθεί». Καμία επιείκεια από ΚΑΝΕΝΑΝ!...
Τα λαϊκά δικαστήρια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποφανθεί για τον κλάδο μας με την καθολική κραυγή, «στην πυρά!»
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών με κουλτούρα ανομίας στην εκπαίδευση δεν θα υπάρξει ποτέ. Το απόστημα της διακεκριμένης ανομίας, έχει σπάσει χρόνια πολλά και διαρκώς είναι πιο χαίνουσα και πιο όζουσα !....

 
Ert
08 Δεκ 2021 15:17

Δεν μας ενδιαφέρει αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Φτάνει να εφαρμόζετε το νόμο.

 
@oresivios
08 Δεκ 2021 15:00

Η υπουργός δεν έκανε γκάλοπ σε ποιον αρέσει και σε ποιον όχι όπως δεν έκανε γκάλοπ για το αν αρέσει στην πλειοψηφία το 08:15-13:15, το αν θα πρέπει να δίνεται βαθμός στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, το αν μας αρέσει το πρώτο διάλειμμα να κρατάει είκοσι λεπτά και όχι 40. Απλή ενημέρωση έγινε του ποιοι εφάρμοσαν το νόμο και ποιοι όχι.

 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ
08 Δεκ 2021 14:49

και ;;;;;;;;;;;;;
αυτα που δεν υπέβαλλαν;;;;;;;;;
τι;;;;;;;;;

 
oresivios
08 Δεκ 2021 12:28

Η υπουργός αλήθεια πιστεύει ότι μόνο 779 σχολεία είναι κατά της αξιολόγησης και τα υπόλοιπα όχι , μόνο και μόνο επειδή υπέβαλαν <<σωστά>> την φόρμα; Αυθαίρετο συμπέρασμα όπως πάντα και παρουσίαση του επιθυμητού ως πραγματικού.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ