ΠΕΚ: Δημόσιοι υπάλληλοι δεύτερης κατηγορίας οι εκπαιδευτικοί

Για μία ακόμη φορά η Κυβέρνηση της Ν.Δ. αποκαλύπτει την περιφρόνηση και την απαξίωσή της στους εκπαιδευτικούς και στο εκπαιδευτικό λειτούργημα.
Ενώ με το νόμο 4807/21 θεσμοθέτησε την υποχρέωση της Πολιτείας να παρέχει τον απαραίτητο τηλεπικοινωνιακό και τεχνολογικό εξοπλισμό για τηλεργασία σε όλες τις κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, εξαίρεσε από τη ρύθμιση αυτή μόνον τους εκπαιδευτικούς!
Ειδικότερα στο άρθρο 12 του νόμου ορίζεται ότι:
«Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του… Ο φορέας επιβαρύνεται με το κόστος συντήρησης και τυχόν αναβάθμισης του Σταθμού Τηλεργασίας και ευθύνεται για την αντικατάστασή του σε περίπτωση βλάβης ή καταστροφής του ….»
Στο άρθρο 4 όμως εξαιρεί από τη ρύθμιση τους εκπαιδευτικούς σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης και κατάρτισης
Πρόκειται για μία απαράδεκτη ρύθμιση που στρέφεται εναντίον των εκπαιδευτικών που σήκωσαν στις πλάτες τους με δικές τους θυσίες και μέσα, το μεγάλο έργο της συνέχισης της παιδαγωγικής και εκπαιδευτικής λειτουργίας μέσω της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Τους ανθρώπους αυτούς που κάλυψαν με προσωπικό κόστος τα ελλείμματα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, εγκαταλείπει σήμερα η κυβέρνηση χωρίς καμία ηθική και οικονομική στήριξη να αντιμετωπίζουν αβοήθητοι φαινόμενα βίας, τους επιφορτίζει με περιττό και δυσβάσταχτο γραφειοκρατικό φόρτο, τους αναθέτει ρόλους και καθήκοντα που δεν τους ανήκουν, τους πιέζει και τους εκφοβίζει.
Επιπλέον με το συγκεκριμένο νόμο αρνείται να ικανοποιήσει τη στοιχειώδη υποχρέωσή της που αναλαμβάνει όμως για όλους τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους.
Εδώ και τώρα η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές και το σχολείο και να ανταποκριθεί επιτέλους στο ρόλο θα έπρεπε να έχει μία υπεύθυνη πολιτική ηγεσία:
Να αναγνωρίσει έμπρακτα την τεράστια συμβολή των μαχόμενων εκπαιδευτικών στη δύσκολη αυτή περίοδο για το σχολείο και την κοινωνία.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Διοργάνωση Σκακιστικής Δράσης στο 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας από τον Αντιπρόεδρο του ΕΑΠ Ευστ. Ευσταθόπουλο
- 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Π.Δ.Ε. Κρήτης Ο μετασχηματισμός του σχολείου στον 21ο αιώνα: Θέσεις - Αντιθέσεις - Σ...
- ΑΔΕΔΥ: Κήρυξη στάσης εργασίας για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Η Ν. Κεραμέως για την ομιλία του πρωθυπουργού στο Κογκρέσο
- Ενημέρωση υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
- Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
- Πρακτικές Δοκιμασίες για εισαγωγή στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. των υποψηφίων που θα προσέλθουν στην Επιτροπή με έδρα τη Διεύθυνση Δευτ...
- Παράνομη και καταχρηστική η στάση εργασίας της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ μέσα στις εξετάσεις της «Ελληνικής Pisa»
- Νίκη Κεραμέως, Ουάσινγκτον: «Περαιτέρω προώθηση της Ελληνο-Αμερικανικής συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης, απεριόρι...
- «Μουσείο και Παιδί»- 2μηνο Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ
Σχόλια (11)
Σωστό αίτημα. Όχι άρνηση, επειδή δεν έχουμε τα τεχνικά μέσα! Ναι τα έχουμε τα χρησιμοποιήσαμε για την δουλειά μας και όποτε χρειαστεί ξανά και ξανά. Απαιτούμε όμως ισότιμη μεταχείριση. Οι νόμοι είναι για όλους, αλλά κάνετε εξαιρέσεις διαρκώς. Στην παιδεία ξέρετε επενδύουν τα κράτη όταν επιζητούν την πρόοδο, την οικονομική εξέλιξη, την κοινωνική συνοχή. Αυστηρή επιλογή προσωπικού, επιμορφώσεις διαρκείς, μισθούς καλούς πάνω από κάθε άλλον δημόσιο υπάλληλο. Πώς τα κατάφεραν νομίζετε στη Φινλανδία; Δημόσια παιδεία για όλους και μόνο δημόσια, με κοινό προσανατολισμό, την καλύτερη δυνατή για κάθε παιδί! Ας κοιτάξουμε στα καλά πρότυπα που υπάρχουν στην ΕΕ. Δεν ζητιανεύουμε, ζητάμε όσα δικαιούμαστε. Κοινωνία που δεν τιμά τους εκπαιδευτικούς της είναι χαμένη!
Εμένα συνάδελφε παλαιότερα ο πρόεδρος κάποιας ΕΛΜΕ στην Αττική μου είχε πεί ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα προβλήματα τα δικά σας -των Διευθυντών των σχολείων- , αλλά της μάζας των εκπαιδευτικών..."εσείς είστε εξάλλου διοίκηση " μου είχε πεί χαρακτηριστικά..τί να πείς....
Τάσο είσαι εκπαιδευτικός και δεν έχεις προσωπικό υπολογιστή το 2022; Δηλαδή τι ακριβώς μέσα αγοράσατε;
Όλοι μαζί συνάδελφοι που κάνατε webex με μέσα που αγοράσατε μόνοι σας. ΠΑΜΕ :
Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μ.....
Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και χαζούς...
Τραλαλαλα
Τι παροχές έχουμε και τι ωράριο κύριε παντογνώστη; Τι υπερωρίες παίρνουμε και τι επιδόματα; Τι ευκαιρίες έχουμε να τσοντάρουμε στον μισθό μας (νόμιμα πάντα); Άντε εξυπνάκηδες όλοι...
Η αδιαλλαξία , η άρνηση σε όλα, ξ έλλειψη ρεαλιστικών αιτημάτων και επιχειρημάτων οδήγησε στην απαξίωση πρώτα και κυρίως από την κοινωνία. ΟΛΜΕ ακούς;
Οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι δικαιούνται με απόφαση του ΣτΕ υποχρεωτικό 15λεπτο διάλειμμα για κάθε δύο ώρες εργασίας μπροστά από υπολογιστή. Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, οι οποίοι χειρίζονται ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ανά δύο ώρες πρέπει να διακόπτουν την εργασία τους, είτε για διάλειμμα 15 λεπτών, είτε για να ασχοληθούν σε εργασία εκτός υπολογιστή, σύμφωνα με το ΣτΕ με την υπ΄ αριθμ. 540/2021 απόφασή του. Οι Προϊστάμενοι φορέων, υποχρεούνται -και όχι απλά έχουν την ευχέρεια- να σχεδιάζουν τη δραστηριότητα των εργαζομένων σε υπολογιστές, με τέτοιο τρόπο, ώστε να λαμβάνουν ανά δύο ώρες διάλειμμα. Εμείς οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων που εργαζόμαστε άπειρες ώρες μπροστά σε Η/Υ, είμαστε Δ.Υ. ή όχι. Καμιά ΔΟΕ, καμιά ΟΛΜΕ, θα ασκήσει καμία διεκδικητική αγωγή; Ή μόνο για ζήτω, ώπα, απεργίες και συλλαλητήρια έχουν όρεξη...;
Οι οποίες παροχές ποιές είναι;
Όσο για ωράριο, έχοντας δει και τις δύο πλευρές, το 8ωρο είναι πολύ πιο ξεκούραστο από τις ώρες που χρειάζεται η δουλειά του εκπαιδευτικού. Με την προϋπόθεση ότι κανείς στοιχειωδώς την δουλειά σου πάντα.
@Φ. Κώστας
Ποιες είναι οι ειδικές παροχές που δεν έχουν οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι φίλε Κώστα; Όσο για το ωράριο, μήπως οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν δουλειά για το σπίτι, σε αντίθεση με μας που τρώμε ώρες στο σπίτι μας για να προετοιμάσουμε τη διδασκαλία της επόμενης μέρας, να διορθώσουμε γραπτά κλπ; Πώς πληρώνεται η εξωδιδακτική απασχόληση;
Οι εκπαιδευτικοί έχουν ειδικές παροχές και ωράριο επίσης. Ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
ΟΛΜΕ που είσαι; Τ' ακούς;