Τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου στην Κύπρο
Παρουσιάστηκαν σήμερα Τετάρτη από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Καδή
Δημοσίευση: 06/05/2015

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το esos παρουσιάζει τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου στην Κύπρο, όπως παρουσιάστηκαν σήμερα Τετάρτη από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Καδή.
Για να δείτε τα νέα ωρολόγια προγράμματα πατήστε, αντίστοιχα, παρακάτω:
Νέα Ωρολόγια Προγράμματα - Παρουσίαση Υπουργού
Nέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα - Α', Β', Γ' Λυκείου
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Η εγκύκλιος για αποσπάσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
- Αναβαθμίζεται ενεργειακά το Πάντειο Πανεπιστήμιο
- Διευθυντές Εκπαίδευσης: Ορίστηκαν επιπλέον εξεταστές στη ξένη γλώσσα για τους τίτλους σπουδών από το εξωτερικό
- Διαμαρτυρίες για το voucher των 200 ευρώ
- Εκδικάζεται τη Δευτέρα μήνυση κατά Συμβουλίου Eπιλογής Διευθυντών Σχολείων
- Σε ΦΕΚ οι αλλαγές κατάταξης Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία
- Με εξετάσεις ΑΣΕΠ ο "κορμός" του νέου συστήματος διορισμού των εκπαιδευτικών
- Είκοσι ερωτήσεις-απαντήσεις για το voucher των 200 ευρώ στους 170.000 εκπαιδευτικούς
- Αριθμός θέσεων φοιτητών ΤΕΙ για πρακτική άσκηση στην Αρχή Δημοσίων Εσόδων
Σχόλια (8)
Τελικά την ίδια και χειρότερη πολιτική ακολουθεί ο Υπουργός και ο Υφυπουργός του κος Κουράκης. Αποφασίζουν και διατάζουν και εκ των υστέρων θέτουν σε διαβούλευση για τα μάτια του κόσμου.
Ο ιδιος που έλεγε ότι η Πληροφορική θα πάρει τη θέση που πρέπει, ο ίδιος την πέταξε στον καιάδα όχι με παιδαγωγικά κριτήρια. Βλέπεις οι Πληροφορικοί είναι οι περισσότεροι νέοι . Νιώθω ντροπή και οργή ταυτόχρονα. Αλλέ έτσι είναι, πως να σκεφτούμε το μέλλον και τους νέους μας, όταν ο Υπουργός και ο Υφυπουργός θα έπρεπε ήδη να έχουν συνταξιοδοτηθεί;
Αυτό κατάλαβε. Τι να κάνουμε τώρα; Μέχρι εκεί μπορεί. Βασική επιστήμη αφού.
Σοβαρά τώρα;
αυτά κατάλαβες από τη μελέτη των πινάκων για το γυμνάσιο και το λύκειο; ή θεωρείς ότι δεν ξέρουμε ανάγνωση;
είναι πραγματικά αστεία κάθε νέα προσπάθεια διαστρέβλωσης 1 μήνα τώρα, όποιος έχει μάτια διαβάζει και βλέπει.
Και σε λίγο καιρό θα αποτυπωθούν καλύτερα για να τα μάθουν όλοι.
για τις ώρες διδασκαλίας, τις συνεργασίες τους, τα εξεταζόμενα μαθήματα και τις σχολές.
Μήπως να γίνει διάβημα στην Κυπριακή Κυβέρνηση; Δεν βλέπω και πολύ βασική επιστήμη!! Ίσως να κάνουμε εξαγωγή σχεδιαστών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Μα, καλά, η "επιστήμη του μέλλοντος", η "Πληροφορική", δε διδάσκεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλά είναι μάθημα ΕΠΙΛΟΓΗΣ (στις κατευθύνσεις Β & Γ);
Ενώ υπάρχουν κατευθύνσεις που ΔΕ διδάσκεται, ΚΑΘΟΛΟΥ!
Άσε το άλλο, που στα Οικονομικά διδάσκουν "Πληροφορική". Δε γνωρίζουν ότι είναι "Θετική" επιστήμη;
Οποία βαρβαρότης!
Δυστυχώς και σε μας θα διδάσκεται "μόνο" σε 2 από τις 3 κατευθύνσεις.
Ξεκάθαρα πράγματα.....στη χώρα μας όλα είναι δύσκολα όλα Δεν γίνονται, όλα ΔΙΑ-πλέκονται και μπερδεύονται.....με σαφή ΕΝΩΣΗ-ακά κριτήρια!!!!
Τι να πείς .....αυτοί άλλωστε έχουν ανάπτυξη ...εμείς την ψάχνουμε με την
βοήθεια της Αγγελικής.......Με τση υγείες μας ....που λένε και οι φίλοι οι κρητικοί.
Τα καλά νέα (και της οικονομίας και της εκπαίδευσης) έρχονται από την Κύπρο. Ας ανοίξουμε τα στραβά μας μπας και ισιώσουμε την πορεία μας (σύγκλιση των εκπαιδευτικών συστημάτων της Ευρώπης).
Προς Π.Τ. "....κυρίως κάνουν προβολή σε 10 χρόνια και όχι πριν από 20. Αποφασίζουν τους στόχους και σχεδιάζουν τον τρόπο να τους πετύχουν...."
Και εμείς ακριβώς το ίδιο κάνουμε εδώ, απλά είναι θέμα στοχοθεσίας, με διαφορά φάσεως 30 χρόνια υστέρηση είμαστε απολύτως συνεπείς στις αρχές μας και στη χρήση των μεθοδολογικών εργαλείων εφαρμογής.
Μα να αφήνουν τους μαθητές να διαλέγουν μαθήματα; Σε 4 από τα 6 πεδία να έχουν επιλεγόμενα μαθήματα πληροφορικής; Και αυτό το έκτρωμα του τρίτου πεδίου των Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών- Πληροφορικής - Τεχνολογίας να έχει μόνο Μαθηματικά και Φυσική υποχρεωτικά; Να δεις που θα ζητάνε και από τις σχολές τις Τριτοβάθμιας σε ποιά μαθήματα θέλουν να εξετάζονται οι υποψήφιοι φοιτητές τους.
Μα καλά, δεν έχουν θεσμοθετημένους συμβούλους των βασικών επιστημών εκεί κάτω;
Από ότι φαίνεται οι σχεδιαστές του οράματος στην Κύπρο είναι ειδικοί στα Προγράμματα Σπουδών, στις ανάγκες της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα και κυρίως κάνουν προβολή σε 10 χρόνια και όχι πριν από 20. Αποφασίζουν τους στόχους και σχεδιάζουν τον τρόπο να τους πετύχουν.
Εκεί δεν κάνουν παζάρια στους διαδρόμους για τις ώρες και τις σχολές, ούτε περνάνε non papers με γέφυρες και ... αναγκαίες ρυθμίσεις.
Από την άλλη, στην Ελλάδα το εξεταστικό χαρακτηρίζεται "μεταβατικό" και αφορά μόνο 200.000 μαθητές και τις οικογένειές τους!
Μπράβο esos που ανέδειξες το θέμα, μέρες που είναι.... Γιατί ο καθένας έχει την ευθύνη για αυτά που κάνει/έκανε και αυτά που δεν έκανε.
Παναγιώτης Τσιωτάκης
καθηγητής Πληροφορικής
(οικονομικού πανεπιστημίου πληροφορικής, όχι θετικού)