ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πανελλαδικές με προβλήματα στο Γραμμικό Σχέδιο, λόγω κακής ποιότητας υλικών που δόθηκαν στους υποψηφίους από το υπ. Παιδείας

Επιστολή διαμαρτυρίας γονέων υποψηφίων στην υπουργό Ν. Κεραμέως
Δημοσίευση: 22/06/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμη κα Κεραμέως.

Σας γνωστοποιούμε το σημερινό πρόβλημα που προέκυψε στα εξεταστικά κέντρα της Θεσσαλονίκης ,της Λάρισας , (πιθανόν και της υπόλοιπης χώρας) στα οποία , οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι του ειδικού μαθήματος " Γραμμικό Σχέδιο" των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων,αντιμετώπισαν το εξής :

1) Οι ειδικές, γυαλιστερές - illustration κόλλες Γραμμικού Σχεδίου , που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και διανεμήθηκαν στα παραπάνω εξεταστικά κέντρα, όπως ίσως γνωρίζετε, ήταν κατώτερης ποιότητας σε σχέση μ΄αυτές που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές καθ΄όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους ,ώστε να συμμετέχουν στις σημερινές εξετάσεις.

Το αποτέλεσμα ήταν να ''απλώνεται " το μελάνι στην κόλλα και να απορροφιέται σαν να σχεδίαζε κάποιος ,επάνω σε μία χαρτοπετσέτα !!!
(Το μελάνι είναι βασικό μέσον σχεδιασμού ,το οποίο απαιτούνταν να χρησιμοποιηθεί ,από τα κριτήρια αξιολόγησης).

2)  Λόγω της κακής ποιότητας των χαρτιών ,τα ειδικά μολύβια σχεδίου που χρησιμοποίησαν οι υποψήφιοι, άφηναν ίχνη επάνω στην κόλλα, δεν σβήνονταν εύκολα, έχοντας σαν  αποτέλεσμα τα σχέδιά τους, να παρουσιάζονται θολά και με μουτζούρες !!!

Αντιλαμβάνεστε , πως παρά τις απέλπιδες προσπάθειες των υποψηφίων, οι απεικονίσεις των σχεδίων τους ,να μην παρουσιάζουν το επιθυμητό,αναμενόμενο, άριστο, αισθητικό αποτέλεσμα ,το οποίο πρέπει να παρουσιάζει το σχέδιό τους και βαθμολογείται από τους εξεταστές-βαθμολογητές των γραπτών τους.

Αρκετά καταπονήθηκαν τα παιδιά μας χτες και σήμερα ,συμμετέχοντας στις εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων " Ελεύθερο " και "Γραμμικό Σχέδιο" αντίστοιχα, επί 6 ολόκληρες ώρες σε συνθήκες καύσωνα με 35ο C , προσπαθώντας να αποδώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα σχέδια που τους ζητήθηκαν (αναμένοντας στις αίθουσες εξετάσεων  από τις 8΄00 π.μ.για την ταυτοποίηση των στοιχείων τους ,μέχρι τις 8΄30 π.μ. που θα παραδίδονταν τα θέματα ώστε να ξεκινήσουν οι εξετάσεις ) αλλά δυστυχώς ,η διάρκεια της αναμονής τους,έφτασε σε ορισμένες περιπτώσεις  την καθυστέρηση της  μισής ώρας, ανεβάζοντας το άγχος των υποψηφίων .

Aρκετά ταλαιπωρήθηκαν τα παιδιά μας 2 χρόνια τώρα, υπό συνθήκες COVID - 19 ,προσπαθώντας να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα , για να ανταπεξέλθουν στις χτεσινές και σημερινές , απαιτητικές , πολύωρες εξετάσεις των δύο αυτών Ειδικών Μαθημάτων,τα οποία δε διδάσκονται στα Λύκεια της χώρας και επιβαρύνουν τον ήδη επιβαρυμένο,οικογενειακό- οικονομικό προυπολογισμό των νοικοκυριών.

κα.Κεραμέως, σας παρακαλούμε θερμά, να  επιληφθείτε του θέματος προσωπικά, ώστε να ενημερωθούν οι εξεταστές - βαθμολογητές των σημερινών γραπτών των παιδιών μας άμεσα, λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄όψιν τους το βαθμό δυσκολίας που προέκυψε σήμερα (εξαιτίας των όσων προβλημάτων προαναφέραμε ) κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης, ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να δείξουν την επιείκειά τους στα παιδιά μας,τα οποία είναι άμοιρα ευθυνών !!!

Σχόλια (17)

 
Chris
28 Ιουν 2022 19:12

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄ Πειραιά, Γιάννη Ραγκούση, κατέθεσαν σήμερα 41 Βουλευτές και Βουλεύτριες του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ζητώντας αξιόπιστες απαντήσεις για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κατά την εξέταση του μαθήματος «Γραμμικό Σχέδιο» στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022

Ειδικότερα, όπως καταγγέλλουν μαθητές και γονείς, οι κόλλες που δόθηκαν σε εξεταστικά κέντρα στους μαθητές που εξετάζονταν στο ειδικό μάθημα του «γραμμικού σχεδίου», λόγω της κακής ποιότητας και της υψηλής απορροφητικότητας αλλοίωναν την εικόνα και την ποιότητα του σχεδίου. Ως αποτέλεσμα αυτού ήταν η δημιουργία σύγχυσης και καταστάσεων πανικού από τους εξεταζόμενους μαθητές, περαιτέρω, δε, αγωνία σχετικά με την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης σε ασκήσεις που προσμετρούν 20/100 μονάδες κι ερωτηματικά για την ίση μεταχείριση μεταξύ αυτών που είχαν τις προβληματικές κόλλες κι αυτών που πιθανόν δεν είχαν.

Καταλήγοντας οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ζητούν απαντήσεις από την κα Κεραμέως, για τη διαδικασία προμήθειας του υλικού, την ισότιμη αντιμετώπιση των μαθητών και τις πιθανές ενέργειες του Υπουργείου προκειμένου να αξιολογηθούν ορθά κι αντικειμενικά στο «γραμμικό σχέδιο».

Ακολουθεί η Ερώτηση:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: « Ζητούνται αξιόπιστες απαντήσεις από Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κατά την εξέταση του μαθήματος «Γραμμικό Σχέδιο» στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022»

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και προσωπικά η κα Κεραμέως φέρει βαρύτατες ευθύνες για την κατάργηση από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου των ειδικών μαθημάτων «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο» και τη συνακόλουθη υποχρεωτική παρακολούθηση ακριβοπληρωμένων μαθημάτων σχεδίου σε ιδιωτικά φροντιστήρια, εντείνοντας τις ανισότητες μεταξύ των μαθητών και προσθέτοντας ένα ακόμα βάρος στις οικογένειές τους, εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Την εξέταση του μαθήματος «Γραμμικό Σχέδιο» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ακολούθησαν σοβαρές καταγγελίες για την ποιότητα της κόλλας σχεδιασμού που δόθηκε στους μαθητές εξεταστικών κέντρων.

Συγκεκριμένα, τόσο σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που έφεραν στο φως καταγγελίες γονέων, όσο και σε καταγγελίες μαθητών, αναφέρεται ότι οι κόλλες που δόθηκαν στους/ στις μαθητές / τριες σε εξεταστικά κέντρα (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κέντρα του Λεκανοπεδίου και πιθανά και σε άλλα) ήταν κατώτερης ποιότητας και υψηλής απορροφητικότητας, με αποτέλεσμα το μελάνι να απλώνεται στην κόλλα και να επηρεάζει την ποιότητα του σχεδίου.

Ειδικότερα, οι ακατάλληλες κόλλες που διανεμήθηκαν, επηρέασαν την ποιότητα των σχεδίων, στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές / τριες, αφού επηρέασε την ποιότητα των γραμμών, το χρόνο σχεδίασης και την εμφάνιση του γραπτού, τυχόν, δε, διορθώσεις προκαλούσαν μουτζούρες από σβησίματα κλπ. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη επιλογή κόλλας εξέτασης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προκάλεσε πρόσθετο άγχος στους εξεταζόμενους / νες που βρέθηκαν ξαφνικά σε μια μη αναμενόμενη κατάσταση την ώρα της εξέτασης, γεγονός που είναι δυνατό να επηρεάσει αποφασιστικά τη συνολική τους απόδοση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βαθμολογία που αντιστοιχεί στα πάχη και στην ποιότητα των γραμμών σχεδίασης αναλογεί σε 20 μονάδες σε σύνολο 100 μονάδων που αντιστοιχεί στην άριστη απόδοση.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αντί να λάβει υπόψη της τις σοβαρές δυσκολίες που αντιμετώπισε αυτή η γενιά μαθητών / τριων, εξαιτίας των συνθηκών προετοιμασίας τους που έγινε εν μέσω της πανδημίας, δημιουργεί πρόσθετες δυσκολίες και μάλιστα σε ένα μάθημα το οποίο δεν διδάσκεται στα σχολεία κι έχει ειδική Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Επιπρόσθετα, δημιουργούνται σοβαρά ερωτήματα σε σχέση με την αντικειμενική αξιολόγηση των μαθητών, αφού δεν είναι γνωστό, αν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες διαγωνίστηκαν σε αυτές τις ακατάλληλες κόλλες ή αν υπήρχαν εξεταστικά κέντρα ή υποψήφιοι /ες που διαγωνίστηκαν με κόλλες καλής ποιότητας.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω, ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Με ποια διαδικασία και γιατί επελέγησαν οι συγκεκριμένες κόλλες σχεδιασμού που κρίνονται ως ακατάλληλες για την ορθή και αντικειμενική αξιολόγηση των εξεταζόμενων στο μάθημα «Γραμμικό Σχέδιο»; Θα αποδοθούν ευθύνες;

2. Οι εξεταζόμενοι / ες στο μάθημα του Γραμμικού Σχεδίου στο σύνολο των εξεταστικών κέντρων της χώρας διαγωνίστηκαν με τις ίδιες κόλλες σχεδιασμού; Εάν όχι, υπήρξαν εξεταστικά στα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν οι κόλλες σχεδιασμού που καταγγέλλονται ως ακατάλληλες και αν ναι, ποια είναι αυτά τα κέντρα; Υπήρξαν περιπτώσεις στις οποίες στο ίδιο εξεταστικό κέντρο δόθηκαν διαφορετικής ποιότητας κόλλας σε εξεταζόμενους; Εάν, ναι, σε ποια εξεταστικά κέντρα συνέβη αυτός ο διαχωρισμός;

3. Σε ποια ενέργειες πρόκειται να προβεί, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι εξεταζόμενοι / ες θα αξιολογηθούν με τρόπο αντικειμενικό και ορθό, χωρίς να υποστούν τυχόν συνέπειες από τις ακατάλληλες κόλλες που τους δόθηκαν με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Ραγκούσης Γιάννης

Φίλης Νικόλαος

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Αυλωνίτης Αλέξανδρος - Χρήστος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)

Γκιόλας Γιάννης

Ζαχαριάδης Κώστας

Ηγουμενίδης Νίκος

Θραψανιώτης Εμμανουήλ

Καλαματιανός Διονύσιος - Χαράλαμπος

Κάτσης Μάριος

Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)

Λάππας Σπυρίδων

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)

Μάρκου Κωνσταντίνος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μουζάλας Γιάννης

Μπαλάφας Γιάννης

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μπουρνούς Γιάννης

Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)

Νοτοπούλου Κατερίνα

Ξανθόπουλος Θεόφιλος

Παπαηλιού Γιώργος

Παπανάτσιου Κατερίνα

Πούλου Παναγιού (Γιώτα)

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σαρακιώτης Γιάννης

Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)

Συρμαλένιος Νίκος

Τελιγιορίδου Ολυμπία

Τζούφη Μερόπη

Τόλκας Άγγελος

Φάμελλος Σωκράτης

Φωτίου Θεανώ

Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης

Χρηστίδου Ραλλία

 
Anna
26 Ιουν 2022 01:05

ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ,ΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.

 
ΜΙΑ ΓΟΝΕΑΣ
25 Ιουν 2022 17:46

Μόνον αίσχος είναι η λέξη που αρμόζει! Αυτή η ανεύθυνη Υπουργός, που μόνον να χαμογελάει σαρδόνια ξέρει και να παίζει ΄βόλεϊ με τα παιδάκια του δημοτικού και του γυμνασίου, ευθύνεται για το χα΄λι της παιδείας. Πέρσι με την ΕΒΕ, φέτος με τα φθηνά αγορασμένα "χαρτοπετσετάκια", έχει δολοφονήσει τα όνειρα των παιδιών μας! Αίσχος και μόνον αίσχος!

 
ΑΓΟΥΔΟΥΡΑΣ_official
25 Ιουν 2022 13:34

Ο μοναδικός τρόπος να ιδρώσει το αυτί του Υπουργείου ώστε να μην επαναληφθεί αυτό του χρόνου είναι να υπογράψουν κείμενο όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορθώνουν τα γραπτά των παιδιών και να πάει υπηρεσιακά στο αρμόδιο τμήμα του υπουργείο.

Το ΄΄εγγραφο θα έχει επιπλέον βαρύτητα εάν το υπογράφουν και οι Σύμβουλοι της ειδικότητας .

Ένα επιπρόσθετο μέσο άσκησης πίεσης είναι η καθυστέρηση της κατάθεσης της βαθμολόγησης των σχεδίων. (δυστυχώς μόνο εάν ζοριστεί το υπουργείο θα ακούσει για να μην ξαναγίνει την επόμενη φορά)

Θεωρώ αυτονόητο ότι όλοι οι εξεταστές θα δείξουν επιείκεια στην βαθμολόγηση λόγω της ποιότητας του χαρτιού. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν και αδικίες διότι δεν υπάρχει υπόδειξη από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για το θέμα αυτό με αποτέλεσμα να υπάρχει υποκειμενικότητα σε μεγάλο βαθμό.

 
Γιαννης
25 Ιουν 2022 12:19

Το χαρτί της ντροπής (πανελλήνιες εξετάσεις, εξέταση στο γραμμικό σχέδιο) Part 2
Τελικά δεν είχαν όλοι οι παίκτες «κακό χαρτί» σε αυτή την παρτίδα. Σε εξεταστικό κέντρο του Ν Ηρακλείου είχαν «καλό χαρτί» , προφανώς το υπουργείο παιδείας σε αυτό το εξεταστικό κέντρο δεν έκανε τσιγκουνιές. Τελικά πως θα βαθμολογηθούν η εξεταζόμενοι; Πως ο βαθμολογητής θα ξέρει αν ο εξεταζόμενος ήταν ευνοημένος από την τύχη η απλά άτυχος. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους οι πανελλήνιες δεν είναι τζόγος, η εκτός για το υπουργείο παιδείας είναι!! Διαμορφώνω της συνθήκες όπως θέλω και μετά βγαίνω και λέω ότι: «να δεν έγραψαν καλά τα παιδιά, καλά έκανα και μείωσα της θέσεις στα πανεπιστήμια, και να πέρναγαν δεν θα έπαιρναν ποτέ πτυχίο».

 
Γιάννης
24 Ιουν 2022 17:19

Για άλλη μια φορά βρισκόμαστε μπροστά σε μια κατάσταση "ανύποπτης ντροπής", δεν μας έφταναν η ΕΒΕ ο διαφορετικούς τρόπος υπολογισμού τον βάσεων σε κάθε σχολή και η μείωση των θέσεων στα πανεπιστήμια ως κερασάκι στην τούρτα ήρθε και η ποιότητα του χαρτιού σχεδίασης. Ένας υποψήφιος εξερχόμενος από το εξεταστικό κέντρο σχολίασε: " καλύτερα να μας έδιναν λαδόκολλα να να σχεδιάσουμε" αναφερόμενος στην ποιότητα του χαρτιού που δόθηκε στους υποψήφιους για να εξεταστούν στο γραμμικό σχέδιο. Συνεχίζοντας σχολίασε " όταν πήγα να σβήσω το μολύβι έκανε μουτζούρα που δεν έσβηνε με τίποτα το δε μελάνι "άπλωνε¨ αλλάζοντας το πάχος τις γραμμής". Κόπος, έξοδα και αγωνία με μια κίνηση απλά στο καλάθι των αχρήστων. Τα θερμότερα "συγχαρητήρια" στο υπουργείο και στην κυρία υπουργό για τον τρόπο που αντιμετωπίζει το μέλλον αυτής της χώρας.

 
Παπαδοπούλου Σοφία
24 Ιουν 2022 12:04

Παρομοίως και στο 14ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης. Κακής ποιότητας χαρτί το οποίο όχι μόνο λειτουργούσε σαν χαρτοπετσέτα, σκιζόταν κι όταν έβγαζαν το σιλοτέηπ με το οποίο το είχαν στερεώσει. Εγκληματικό για τα παιδιά μας που προετοιμάζονταν δύο ολόκληρα χρόνια με έξοδα των γονιών (μην ξεχνάμε ότι ΔΕΝ διδάσκεται στα δημόσια σχολεία) και ενώ είχαν άριστες επιδόσεις βγήκαν από την εξέταση με μια τεράστια απογοήτευση όχι για την επίδοσή τους αλλά για τα εμπόδια που τους έβαλε το υπουργείο της Κεραμέως και την περιφρόνηση που δέχτηκαν από το ίδιο τους το κράτος.

 
@Ποιον νομίζουν πως κοροϊδεύουν ;;
24 Ιουν 2022 10:12

τον κλάδο χρόνια, τους γονείς-ψηφοφόρους συνε΄χεια αλλά αργήσατε λίγο να το καταλάβετε. κινηθείτε ΟΛΟΙ

 
ΝΕΜΕΣΙΣ
24 Ιουν 2022 02:33

Ομαδικές προσφυγές στη Δικαιοσύνη,ώστε να αποδοθούν ευθύνες !!Ποιον νομίζουν πως κοροϊδεύουν ;; Παίζουν με την ψυχολογία και τα νεύρα τα δικά μας και των παιδιών μας!! Η Υπουργός, ακούει;; Έννοια σας,εκλογές έρχονται!! Θα σας μαυρίσουμε την ψυχή,όπως μαυρίσετε και τις δικές μας!! Δεν ξαναψηφίζουμε Ν.Δ κ. Κεραμέως μας,που να μας κοπούν τα χέρια,αν δεν κάνετε κάτι για να διορθώσετε την κατάσταση που δημιουργήσατε!! Καλή και η ιδεολογία αλλά πάνω απ' όλα,βάζουμε τα παιδιά μας !! Όχι πια τόσος εμπαιγμός στους ανθρώπους που σας ψήφιζαν και σας στήριζαν επί σειρά ετών !!

 
Κακής ποιότητας κόλλες στην εξέταση στο Γραμμικό Σχέδιο
24 Ιουν 2022 01:35

Πολύ κρίμα, τα παιδιά αναγκαστικά κάνουν τουλάχιστον διετή φροντιστηριακή προετοιμασία για όσες σχολές που απαιτούν ειδικά μαθήματα - φανταστείτε την ψυχολογία των εξεταζόμενων μαθητών όταν διαπίστωσαν πως ουσιαστικά δεν μπορούσαν να έχουν ποιοτικό αποτέλεσμα εξαιτίας κακοτεχνίας στη γυαλιστερή κόλλα των εξετάσεων.

Πρωτάκουστο - να μη μιλήσουμε για την παντελή έλλειψη προσφοράς μαθημάτων προετοιμασίας Σχεδίου ή Αρμονίας ή Ξένων Γλωσσών στα Λύκεια...

 
ΜΑΜΑ
23 Ιουν 2022 13:57

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΩΣ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΩΡΗ. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ,ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.....

 
ό,τι και να λέτε
23 Ιουν 2022 11:54

η νίκη δεν δίνει δεκάρα ! η παιδεία αλλάζει ! τα έχει κάνει ΟΛΑ τέλεια

 
ΕΙΡΗΝΗ Δ.
23 Ιουν 2022 11:00

ΕΤΣΙ , ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑ ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ!!! Κ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

 
Τακης
23 Ιουν 2022 09:47

Ακριβώς έτσι , και στην Αθήνα.
Στο γέλ της πλατεία Κολιάτσου ,

Που δώσανε τα παιδιά γραμμικό σχέδιο
,
Κακής ποιότητας χαρτί.
Άπλωνε το μελάνι.
Δεν τολμούσες να σβήσεις.
Απαράδεκτο.

 
@Ερωτημα
23 Ιουν 2022 09:08

Μήπως οι "επιτελικοί" είπαν να βγάλουν τη χασούρα από τις μάσκες αερόστατα κι εδώ έκαναν οικονομία?....

 
Ερωτημα
23 Ιουν 2022 08:46

Δεν υπάρχουν προδιαγραφές υλικών; Ποιος αγοράζει τα υλικά; Οι καθηγητές εικαστικών;

 
Άριστα Μηδέν
22 Ιουν 2022 23:59

Ως συνήθως οι "Άριστοι" τα έκαναν μπάχαλο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ