Απολυτήρια "θαύμα" στα Λύκεια: "Τρίβουν" τα μάτια τους οι καθηγητές με τον υπολογισμό του Μέσου Όρου προαγωγής των μαθητών

Δεν πιστεύουν στα μάτια τους , αυτό που βλέπουν φέτος , οι καθηγητές και οι Διευθυντές των Λυκείων με τον αλγόριθμο υπολογισμού του Μέσου Όρου προαγωγής των μαθητών στα Γενικά Λύκεια.
Μαθητές με κάτω από τη βάση σχεδόν σε όλα τα βασικά μαθήματα προάγονται στην επόμενη τάξη.
Πρόκειται για απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των βασικών μαθημάτων, στηριγμένη στο πολυδιαφημιζόμενο «αναβαθμισμένο απολυτήριο ΓΕΛ».
Αυτό το φαινόμενο διαπιστώθηκε φέτος με την εφαρμογή των τροποποιητικών διατάξεων του 2019 της νυν υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Τα προηγούμενα δύο χρόνια, επειδή δεν έγιναν οι γραπτές εξετάσεις και η προαγωγή των μαθητών έγινε με τις προφορικές βαθμολογίες το φαινόμενο αυτό δεν είχε εντοπιστεί.
Ωστόσο, φέτος, με τη διεξαγωγή των εξετάσεων, οι προφορικοι βαθμοί "παρασύρθηκαν" προ τα κάτω από τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις, με αποτέλεσμα να αναδειχθεί το μεγάλο πρόβλημα με την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στα Λύκεια.
Ενδεικτικά παραδείγματα
Μαθητής της Γ Λυκείου απολύεται και λαμβάνει Απολυτήριο με βαθμό 11,7 έχοντας τις ακόλουθες βαθμολογίες:
Εαν κάποιος μαθητής έχει 08 σε κάθε ένα από τα: άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική, χημεία, βιολογία, αρχαία, λογοτεχνία κι έκθεση, καθώς επίσης 12 σε γυμναστική, αγγλικά και θρησκευτικά,
βγάζει μέσο όρο 10 και περνά στην επόμενη τάξη.
Με 12 μαθήματα με βαθμούς από 5, έως 9 και 8 μαθήματα από 10 έως 12, 3 και ένα 18άρι στη Φυσική Αγωγής μαθητής της Α Λυκείου προάγεται με βαθμό 10.
Δείτε τον ενδεικτικό πίνακα
Με 7 μαθήματα από 5,5 έως 8,4 ο μαθητής προάγεται με βαθμό 11,8
Μη προσμέτρησης των απουσιών «λόγω ανωτέρας βίας»
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει εάν το υπουργείο Παιδείας έδινε στη δημοσιότητα το αριθμό των απουσιών που δεν προσμετρήθηκαν , ύστερα από την ακόλουθη εγκύκλιο ,η οποία εκδόθηκε στις 18 Μαίου:
"Οι απουσίες οι οποίες έχουν καταχωρισθεί ή θα καταχωρισθούν και δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των μαθητών/τριών αλλά σε αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας ή σχολικές αθλητικές δραστηριότητες που διοργανώνονται υπό την εποπτεία και έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ. π.χ. συμμετοχή σε πανελλήνιους αθλητικούς αγώνες, δεν θα προσμετρηθούν για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών/τριών από τον Σύλλογο Διδασκόντων κατά το σχολικό έτος 2021-22".
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλο
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ενημέρωση για την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων...
- Πρόβλημα στη δήλωση περιοχών για αναπληρωτές
- Σε ΦΕΚ τα ονόματα των 8.487 νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών
- Ανάκληση απόφασης επιχορήγησης ΑΕΙ
- Ο αξιολογικός πίνακας α υποψηφίων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής για απόσπαση στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες Ι-Be...
- Με 6 από τους 13 "στρατηγούς" της εκπαίδευσης, διορισμένους, ξεκινά η νέα σχολική χρονιά
- 3μηνο Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Βιβλίο και Παιδί - Το Βιβλίο ως Εργαλείο Ανάπτυξης» από το E-Learning του Κ...
- Σύντομος οδηγός για τη Δήλωση Τοποθέτησης Αναπληρωτή (Βίντεο)
- Από σήμερα οι αιτήσεις δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2022-2023
- Το Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Εικαστικών στο Δημοτικό Σχολείο
Σχόλια (68)
Διορθωση: στο λύκειο η προαγωγή, ανέκαθεν, ήταν ευκολότερη τερη απ ο, τι στο γυμνάσιο...
Ούτε ξέρουν.....
Ούτε θέλουν.....
Ούτε μπορούν.....
Κουράγιο ( όλι Ρεν )
Παλιότερα λέγαμε "Το μάθημα Θρησκευτικών κι ο Γυμναστής σώσανε τον μαθητή".
Στα παραδείγματα όμως οι μαθητές δεν έχουν βαθμό στα Θρησκευτικά. Γιατί άραγε; Είχαν απαλλαγή ή δεν υπήρχε κανένας καθηγητής να το διδάξει;
Και πάλι, χωρίς Θρησκευτικά, μάθημα με υψηλή συνήθως βαθμολογία, "διασώθηκαν"!
Όταν οι απαιτήσεις των Πανελλαδικών έχουν φτάσει στα σύννεφα, ποιος θα ασχοληθεί και με τα γενικής παιδείας; Επιτέλους ας διαχωριστεί το Λύκειο από τις Πανελλαδικές οι οποίες πρέπει να γίνονται σε δεύτερο χρόνο. Οι μαθητές πρέπει να μένουν απερίσπαστοι στα μαθήματά τους. Οι Πανελλαδικές την επόμενη χρονιά μετά από μια προπαρασκευή των μαθητών που επιθυμούν να συμμετέχουν σε αυτές. Εναλλακτικά Α και Β λυκείου γενικής παιδείας με απολυτήριο και Γ λυκείου προετοιμασία μόνο για τις Πανελλαδικές. Όλα τα άλλα είναι στρουθοκαμηλισμός.
Περιμέναμε από τα παιδιά που 2 χρόνια "επαιδευτηκαν" μέσω υπολογιστή και κινητών σε μαθηματικά, φυσική, έκθεση κ.α. να αποδώσουν μέσω ΤΘ, μιας ύλης που δεν τελείωνε και με κορονοαπουσιες είτε καθηγητών είτε των ιδιων; Πώς τα πήγαν τα παιδιά μας με την Τράπεζα ρώτησα πριν μέρες-βλέπεις οι Πανελλαδικές "έπεσαν" σχεδόν μαζί και παραλίγο να μην μάθουμε τπτ για αυτή. "Ωραιότατα, τέλεια" μου απάντησαν...
@στις κραυγές & οιμωγες:
Οι Φυσικοί έχουν την έννοια "διαφορά φάσης". Παραδειγμα: Κάτι θεσμοθετηθηκε το 2019, έγινε αντιληπτό το 2022. Επειδή το φαινόμενο είναι περιοδικό με περίοδο Τ=1 έτος, η διαφορά φάσης είναι 1.080 μοίρες.
Στα σοβαρά:
Όταν η ρύθμιση λέει ότι με Μ. Ο. το 10 προαγονται άπαντες και δεν ξέρεις να ερμηνεύσεις τι σημαίνει αυτό, το ανακαλύπτεις με παραδείγματα, είσαι στο Λύκειο καθηγητής και αρχίζεις να σκούζεις ως να κεραυνοβοληθηκες εν αιθρία, τότε, αν δεν είσαι τρολ, είσαι επαγγελματικά ανεπαρκεστατος και πρέπει να πας σπίτι σου...
Να επιχειρηματολογησετε οι φωνασκουντες....
Παρόμοιο φαινόμενο είχαμε και στα Γυμνάσια, όπου πλέον επαναλαμβανουν την Γ' Γυμνασίου, "για πρώτη φορά" μετά από 100 έτη εφαρμογής, του "δεν μένει κανείς εντελώς στην τελευταία τάξη" αλλά παραπέμπεται Σεπτέμβριο και Ιουνιο (και Φεβρουάριο παλιά)
Εχουμε λοιπόν μαθητές που επαναλαμβανουν την τάξη στην Γ Γυμνασίου. Πολλοί το ανεκαλυψαν φέτος και κάποιοι πρόλαβαν να τους κόψουν σε λιγότερα από 5 μαθήματα, να πάνε Σεπτέμβριο. Οι άλλοι, που δεν συναινέσε κανείς να του δώσουν 1-2 μονάδες για να μην κόβεται σε 5 και 6 μαθήματα, θα απολαύσουν την επαναφοιτηση ενός κατά τεκμήριο προβληματικου μαθητή, για να κοινωνοκοποιηθει με μικρότερους και να μήν κυκλοφορεί εξω αδέσποτος, αλλά δεσποζομενος υφ' ημών, τουλάχιστον τα πρωϊνα.
Επανερχομενος στα του λυκείου, υπενθυμίζω, ότι η προαγωγή στο λύκειο, ανέκαθεν σχεδόν, ήταν σαφώς δυσκολότερη από την προαγωγή στο γυμνάσιο, ενώ ανύπαρκτης δυσκολίας στο Δημοτικό.
Επίσης :
Κανένας ωρυομενος δεν διετυπωσε την παραμικρή αντιπρόταση, ενώ καμία ελμε, ΟΛΜΕ, δεν έβγαλε "κιχ" όταν θεσμοθετουντο.
Εγω λοιπόν, αντιπροτεινω να προαγονται μεν άπαντες στο Λύκειο με μεσο ορο το 10, αλλά να παραπεμπονται στην περίπτωση που έχουν σε κάποια μαθήματα κάτω από 8 ή να επαναλαμβανουν την τάξη, αν έχουν κάτω από 8 σε περισσότερα από 4 μαθήματα.
Το γυμνάσιο προβλέπει μέσο όρο το 13, για "γενική αμνηστία"...
Κάντε λοιπό τις δικές σας προτάσεις. Συσπειρωθειτε στα σωματεία σας και απαιτείστε μέτρα και αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου.
Η προσομοίωση όχλου στα σχόλια δεν τιμά κανέναν...
Μέχρι τώρα διαβάζαμε θρήνους για την τράπεζα θεμάτων, που δήθεν θα άφηνε τα παιδιά στην ίδια τάξη, ότι το κακό το υπουργείο "δεν είναι με τα παιδιά" , ότι δεν καταλαβαινει την ταλαιπωρία τους από τον Κορωνοιό και τώρα που περνάνε όλοι πάλι δεν σας αρέσει.
Οι καθηγητές φταίνε που βάζουν βαθμούς χωρίς αντίκρισμα.
Ακόμη και με τράπεζα θεμάτων φέτος, περάσανε όλοι.
Γιατί δε παίρνουν μερικά γραπτά δειγματοληπτικά να δούμε τι βαθμό έβαλαν οι καθηγητές ;
Τα κάναμε όλα σάλατα...
Μαθητής Γ Λυκείου με πολύ χαμηλή βαθμολογία έσωσε πρώτα τη χρονιά αφού επικαλέστηκε λόγους ανωτέρας βίας, ήρθε στις ενδοσχολικές να γράψει μόνο το πρώτο μάθημα και δεν εμφανίστηκε σε κανένα από τα υπόλοιπα γιατί έχει ένα θεματάκι με το πρωινό ξύπνημα. Πήρε απολυτήριο με 12,4 και μπράβο του. Παραλίγο να πάρει και αριστείο προόδου..
μόνο ο τσίριζα ! τι έκανε η άριστη να μαζέψει τα ασυμμάζευτα;;;; κατηγορεί και υπονομεύειν μονίμως τους εκαπιδευτικούς ! φάτε τα όσοι τη θέλατε !
ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ !
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ....ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ.....ΤΟΥ ΘΡΑΣΟΥΣ .....ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΥ....!!!
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ......ΘΕΛΩ.....ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ....!!!
Δυστυχως αυτη ειναι ηκαταντια του εκπαιδευτικου μας συστηματος που βγαινει στην επιφανεια μετα τις πανελλαδικες.Αληθεια πιστευει κανεις οτι η εικονα δεν θα ηταν ιδια και στις αλλες ταξεις αν ισχυε και εκει η προσαρμογη του προφορικου βαθμου με βαση το γραπτο;Δεν ειμαστε μεις που απλοχερα βαθμολογουμε τους μαθητες μας με καλπικα 18,19και 20;Ποσοι ηταν οι αριστουχοι περυσι που δεν υπηρξαν γραπτα;Δεν ειμαστε μεις που βαθμολογουμε πανω απο τη βαση μαθητες που απαξιουν να φερουν μαζι τους το βιβλιο;Δεν παρακαλαμε καποιους να μας πουν κατι εστω μαι φορα;Η κυρια ευθυνη βαρυνει βεβαια ολες τις προηγουμενες κυβερνησεις αφου αυτη σχεδιαζει ,προτεινει κ.τ.λ.Αλλα ενα μεριδιο βαρυνει και μας γιατι εμεις βαθμολογουμε.Κανενας υπουργος δεν μας επεβαλε να βγαλουμε απο το δημοτικο ολους τους μαθητες με αριστα ,απο το γυμνασιο και α και β λυκειου με καλως και ανω.Δυστυχως απο την α δημοτικου μεχρι και τη γ λυκειου δινουμε την εντυπωση στους μαθητες και τους γονεις των πως ειναι απο καλοι εως αριστοι.Ερχονται οι βαθμοι των πανελλαδικων και μας φωναζουν οτι ο βασιλιας ειναι γυμνος,διαμαρτυρομαστε αλλος ειρωνικα,αλλος αντιπολιτευτικα,αλλος ουσιαστικα για λιγες μερες και ηζωη συνεχιζεται.ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
Τα παραδείγματα δεν λένε αν οι μαθητές έκαναν αίτηση για να κοπούν.
Αν δεν έκαναν αίτηση, πώς να τους κόψουν οι καθηγητές;
Τι θέλετε δηλαδή; Να γίνει καμιά ΕΔΕ και να τρέχουν στα δικαστήρια.
Ας το πάρουν απόφαση οι καθηγητές και διευθυντές: ΚΑΝΕΙΣ δεν κόβεται αν δεν κάνει αίτηση με χαρτόσημο.
Έτσι εξηγείται που οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν τραγικά χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις μαθηματων του 1ου έτους των Τμημάτων που πέρασαν. Πάντα έχω την απορία τι γίνεται στο Γυμνάσιο και ιδίως στο Λύκειο. Προφανώς πλήρες ξεχαρβάλωμα.
Μετά σας πείραξε ο ΣΎΡΙΖΑ... Την κατάντια της εκπαίδευσης με τη δεξιά τη βλέπετε;;;;;;;;
Γίγα Πλατάρε που είσαι; Δάσκαλε σε περιμένουμε με αγωνία να μας εξηγήσεις τον καλυτερότερο νόμο.
Αυτούς θέλατε αυτούς θα φάτε μέχρι τέλους. Και όχι μόνο αυτό. Θα τους αποθεώνετε κι από πάνω.
γράφουμε εδώ και τρία χρόνια : σε αποφάσεις, διορισμούς ημετέρων, κρίσεις, νομοθέτηση καλυτερότερων νόμων, καθημερινές αποφ΄ασεις για κάθε επίπεδο εκπαίδευσης ! αυτή θέλουμε ισοβια με τα ισόβια δικά της στελέχη !
εχουν καταστρεψει τα παντα.απο τη στιγμη που χαθηκε η αυστηροτητα στο σχολειο ολα ειναι ΜΗΔΕΝ.εχουν κλειδωσει τα χερια των εκπαιδευτικων,δεν μπορουν να κανουν τιποτα γιατι κρεμεται η σπαθη που λεγεται ΕΔΕ και δικαστηρια!προκλητικη και η προσφατη αποφαση για τις απουσιες που λιγο πολυ το υπουργειο ελεγε: ΠΕΡΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΚΑ - Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΤΡΟΠΗ!
Να πούμε βέβαια εδώ, ότι για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ, ο βαθμός στην Φυσική Αγωγή ΜΕΤΡΑΕΙ στον Γενικό Μέσο Όρο...
Και μετά σου λέει, ότι στην Ουκρανία πέφτουν βόμβες.... Εδώ έχουμε καθημερινά επιθέσεις με "βόμβες αριστείας"....
...ηθικός πανικός;
Πάλι απ' τα σύννεφα πέσατε;
Ο καλυτερότερος υπερ-νόμος όλων των εποχών σε όλον τον πλανήτη!!! Νίκη σ ευχαριστούμε που μας διασκεδάζεις με τις γκάφες σου. Ο Σεφερλής θα σε χρειαστεί για κανα-δυο σκετσάκια.
Δηλαδή, πριν τον κορονοϊό, πως περνούσαν οι μαθητές την τάξη; Με ποιον μέσο όρο; Και τι βαθμούς νομίζετε ότι είχαν στις τελικές ενδοσχολικές εξετάσεις;
Για τα πανεπιστήμια να δεις τι ετοιμάζουν με το νομοσχέδιο που κατεβάζουν: 2-ετη, 3-ετη, 4-ετη, 5-ετη, 6-ετή πτυχία, με ανάμεικτα μαθήματα από άσχετα προγράμματα σπουδών, Touti frouti
Πτυχίο με βαθμούς κάτω από την βάση που συμψηφίζονται με άλλα ώστε να βγαίνει μέσος όρος ίσος ή μεγαλύτερο του 5.
Έλα να πάρεις...ένα και στα γρήγορα!
Στοργική, μάνα τρυφερή, μεγαλόκαρδη, αλλά δεν το βλέπετε! Δεν το βλέπετε, αχάριστοι!... Κι εμείς τα ίδια κάνουμε στην Πρωτοβάθμια, όλοι σχεδόν άριστοι, είμαστε ένας λαός άριστος! Αν ποτέ επιτραπεί η αξιολόγηση, θα είναι βαρετή:
Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α,Α.... Όλοι 3Α!
Άντεστε:
Ο πιο καλός(ο πιο καλός)
Ο μαθητής(ο μαθητής)
Ήμουν εγώ στην τααξη
Κι οι δάσκαλοι(κι οι δάσκαλοι)
Με είχανε(με είχανε)
Μη βρέξει και μη στάξει...
Δυστυχώς στο Λύκειο γίνονται εμφανή τα προβλήματα όλων των προηγούμενων τάξεων, πρέπει το υπουργείο να δώσει έμφαση στη Δευτεροβάθμια και ειδικά στα βασικά μαθήματα (Μαθηματικά, Φυσική, Ελληνική γλώσσα, Ιστορία, Ξένες Γλώσσες κ.α.)
Για τα πανεπιστήμια να δεις τι ετοιμάζουν με το νομοσχέδιο που κατεβάζουν: 2-ετη, 3-ετη, 4-ετη, 5-ετη, 6-ετή πτυχία, με ανάμεικτα μαθήματα από άσχετα προγράμματα σπουδών, Touti frouti
Έλα να πάρεις....!
Σελίδες