ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Θετική η πρόγνωση για τις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

Δημοσίευση: 08/08/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού

Στο παρόν σημείωμα, θα κάνουμε μια απλή σύγκριση των συνεντεύξεων για τους υποψήφιους Δ.Σ.Μ. παλιά, και αυτών που πρόκειται να γίνουν φέτος σύμφωνα με τον νόμο.

Το πρώτο πράγμα που ανακαλύπτεται, είναι ότι τέρμα το διάβασμα των 120 μελετών περίπτωσης που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τον υποφαινόμενο!

Ο νόμος είναι  σαφέστατος: «Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης` σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να παρουσιάσει μια περίπτωση για την αυτοαξιολόγηση του έργου του και μια περίπτωση για τον σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει τον υποψήφιο οτιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.»

Παρατηρήσεις άμεσες:

  1. Δεν υπάρχουν SOS θέματα.
  2. Δεν υπάρχουν διαφορετικά θέματα.
  3. Αποκλείονται ΟΛΑ τα θέματα, πλην ενός.
  4. Προπαραμονές του διαγωνίσματος ξέρουμε την μοναδική μελέτη περίπτωσης, διότι  έχουν διαρρεύσει «κανονικά και με τον νόμο» τα (το) θέματα (θέμα)

Τι –άρα- πρέπει να μελετήσει κάποιος για να έχει επιτυχή έκβαση η συνέντευξή του;

Πριν φθάσουμε σε αυτό, ας κάνουμε κάποιες άλλες παρατηρήσεις που έχουν σημασία:

  1. Τα τελευταία αρκετά χρόνια υπάρχει μειωμένη προσφορά για Διευθυντικές θέσεις.
  2. Γίνονται σχεδόν όλοι οι αιτούντες Διευθυντές. Ενίοτε όσοι είναι στον πίνακα, οι λίγοι, γίνονται μετά διευθυντές ,  από συνταξιοδοτήσεις κτλ
  3. Ο διαγωνισμός - διαγκωνισμός των υποψηφίων γίνεται για τα λεγόμενα «Σχολεία φιλέτα» . Κάτι που δεν κατάλαβα, αλλά και δεν είναι του παρόντος.
  4. Πιστεύω ότι για 100 τουλάχιστον λόγους –κίνητρα, όλοι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις για στελέχη.
  5. Δεν υπάρχει καθόλου ανάγκη να ξεκινήσετε από Υποδιευθυντής όπως πολλοί διατείνονται.
  6. Αν πληροίτε  τα κριτήρια υποψηφιότητας, αλλά τώρα δεν θέλετε να εμπλακείτε,  κάντε αίτηση. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη σε 2 χρόνια. Να είστε στον πίνακα. Μπορείτε να αρνηθείτε να πάτε οπουδήποτε. Αρκεί να είστε στον πίνακα να έχετε ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

Τι μελετάμε;

  1. Τις εκθέσεις αυτό-αξιολόγησης του Σχολείου. (Είναι προσβάσιμες ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή, υπάρχουν και στα πρακτικά του Συλλόγου.
  2. Τις συχνές ερωτήσεις του ΙΕΠ : http://iep.edu.gr/el/axiologisi-syxnes-erotiseis
  3. Στο «οδηγοί και εργαλεία» κυρίως τον οδηγό αξιολόγησης: http://iep.edu.gr/images/axiologisi/odigos_axiologisis_sept_2021_v2.pdf 

«Παγίδες»  στην συνέντευξη:

  1. Δεν απειλείτε το Συμβούλιο Επιλογής. Μπορεί να σας αποκλείσει επί τόπου από τις επιλογές, εντελώς νόμιμα. 
  2. Δεν μπορείτε να πείτε ψέματα για το Σχολείο σας , δηλ. αν συμμετείχε ή όχι στην αξιολόγηση , αν κατέθεσε φασόν κείμενα ή όχι. Αν εσείς διαφοροποιηθήκατε, αν μετείχατε στην απεργία της ΔΟΕ , αν συμμετείχατε σε ομάδα δράσης, αν όχι, όλα τα ξέρει η Υπηρεσία αφού κοινοποιούνται όλα τα έγγραφα.
  3. Αν δεν μετείχατε της αξιολόγησης και πείτε έναν καλό προγραμματισμό σε περίπτωση που επιλεγείτε, θα κληθείτε να απαντήσετε στο «…και γιατί δεν συμμετείχατε πέρυσι; Εκεί να προσέξετε. Μην πείτε λ.χ. μετείχα σε νόμιμη συνταγματικά απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, αφού λ.χ. ο ΟΛΜΕ δεν είχε κάτι τέτοιο, αφού τα δικαστήρια την έβγαλαν νωρίς παράνομη. Η ΔΟΕ λέει τα δικά της , μην τα αναπαραγάγετε .
  4. Αν δεν είστε οπαδός κατ΄ αρχήν της αξιολόγησης και της εφαρμογής των νόμων, μην κάνετε καθόλου αίτηση. Αίτηση για Διευθυντής=αίτηση για αξιολόγηση.   Την καθημερινή αξιολόγηση στο Σχολείο την κάνει ο Διευθυντής και δεν μπορείτε να αντιφάσκετε προς εαυτόν. Τόσο απλό είναι… Γνώμη όλοι αλλάζουν, ψέματα δεν  λέμε…

Η στενότητα εύρους της ύλης των θεμάτων αυξάνουν την δυσκολία τους;

Αυτό γίνεται μόνο στις Πανελλήνιες. Δεν εκτιμώ ότι θα γίνει εδώ, διότι απλώς δεν υπάρχουν δύσκολα θέματα.

Θα μπουν βαθμολογίες κάτω από την βάση;

Εντελώς απίθανο. Θα μπουν αβέρτες βαθμολογίες αναλογικά με τους υποψήφιους Δ.Ε. δεδομένου και ότι έχουν διαρρεύσει από τον νόμο τα «SOS  θέματα.» 

Πιστεύουμε λοιπόν, ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα για τους προσοντούχους. Πιστεύουμε ότι θα πετύχει ο νόμος επιλογής και στην δεύτερη εφαρμογή του. Η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί ως πορτφόλιο και  αυτό να συνοδεύει τον υποψήφιο δια βίου με τις αναγκαίες επικαιροποιήσεις. Σε μελλοντικές εφαρμογές οποιουδήποτε καλύτερου νόμου θα έχουμε βάση το δημιουργούμενο τώρα προρτφόλιο και όλα θα είναι πολύ πιο απλά και γρήγορα.

Πολιτικά έχει μείζονα σημασία να εφαρμοστεί επιτυχώς ο νόμος επιλογής και τώρα κάτι που αναμένεται ως πιθανότατο.

Σχόλια (163)

 
@Νο
16 Αυγ 2022 15:30

Δεν είχα ψηφίσει τον διευθυντή μου. Απείχα. Όπως και δεν συμπλήρωσα ερωτηματολόγιο. Δεν ξέρω αν σας λέει κάτι αυτό.

 
ΝΟ
16 Αυγ 2022 12:03

Μα γιατί ασχολείστε Μ κάποιον που έχει νοητικό έλλειμμα? Σπαταλάτε τον χρόνο σας.
Αντίο, στην όμορφη παρέα!!!!

 
Απίστευτο?
16 Αυγ 2022 10:45

@NO 16 Αυγ 2022 10:12 Ερώτηση ήταν.....

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
16 Αυγ 2022 10:43

@NO
Διαβάζω τον ξαφνικό ορυμαγδό σχολίων σας και είπα να σας απαντήσω τούτη τη φορά εν αναμονή δημοσιοποίησης απαντητικού σχολίου μου προς τον κ. Πλατάρο, με τη λογική του οποίου δείχνετε να συμπλέετε απόλυτα.
Γράφετε λοιπόν σε σχόλιό σας: "...Το μόνο σίγουρο είναι, ότι όλοι εσείς που είστε κατά της αξιολόγησης, σπευσατε να αξιολογήσετε τον διευθυντή σας, με ένα ΝΑΙ ΟΧΙ, χωρίς αιτιολόγηση , κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία.
Επίσης, όλοι αξιολογειτε μαθητές. Οπότε μάλλον, δεν καταλαβαίνω καλά το "είμαι κατά της αξιολόγησης". Συγνώμη για το νοητικό μου έλλειμμα....".
Λυπάμαι, αλλά θα συμφωνήσω μόνο με την ακροτελεύτια φράση σας. Γιατί μόνο έτσι μπορεί κανείς να ερμηνεύσει την απόλυτη σύγχυση του σκεπτικού σας. Δεν είναι δυνατόν να συγχέετε την κυρίαρχη στον εκπαιδευτικό κόσμο άποψη "είμαι κατά της αξιολόγησης που παρουσίασε η Κεραμέως και προωθεί επίμονα το υπουργείο" (ένα αληθινό παιδαγωγικό τερατούργημα δηλαδή) με την ουδέτερη και ισοπεδωτική άποψη "είμαι κατά της αξιολόγησης γενικώς και αορίστως"! Πρόκειται για δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα κι επιτέλους ξεκολλήστε κάποιοι από τις κομματικές σας αγκυλώσεις, για να δείτε ότι αυτό που ήδη εφαρμόζεται με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "αξιολόγηση σχολικής μονάδας", καθώς και η επερχόμενη αξιολόγηση προσωπικού είναι δυο τερατουργήματα απόλυτου αντιπαιδαγωγικού προσανατολισμού. Άλλο η άδολη και συμφωνημένη μετά από ευρεία διαβούλευση αξιολόγηση κι άλλο η μονόπλευρη και αυταρχική επιβολή μιας υπουργικής εμμονής που ποτέ δεν τέθηκε σε διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα! Πόσο δύσκολο είναι αυτό να το καταλάβετε;
Ακόμη κι αν δε συμφωνείτε λοιπόν μ' αυτούς τους χαρακτηρισμούς (θεμιτό αυτό), δεν έχετε το δικαίωμα να τσουβαλιάζετε τόσο επιπόλαια τις διαφορετικές απόψεις και να οδηγείστε σε τερατώδη συμπεράσματα για την αξιολόγηση (το 2015) του διευθυντή από τους εκπαιδευτικούς ή ακόμη και για την αξιολόγηση των μαθητών! Πώς είναι δυνατόν να λέτε τέτοιες ακρότητες; Πώς είναι δυνατόν να συγχέετε τόσο ανόμοια πράγματα; Προσπαθήστε να καταλάβετε το ατόπημά σας!

 
NIC
16 Αυγ 2022 10:30

@
Και μια και μιλάμε για τους νόμους. Στο Προοίμιο του Αμερικανικού Συντάγματος αναφέρει:

«Εμείς ο λαός των Ηνωμένων Πολιτειών, στοχεύοντας να δημιουργήσουμε μια πιο τέλεια ένωση, να εγκαθιδρύσουμε δικαιοσύνη, να διασφαλίσουμε την εσωτερική ηρεμία, να μεριμνήσουμε για κοινή άμυνα, να προωθήσουμε τη γενική ευημερία, και να διασφαλίσουμε τις ευλογίες της ελευθερίας για εμάς και τους απογόνους μας, ορίζουμε και θεσμοθετούμε αυτό το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.»

Ξέρεις τι είναι αυτό που ΔΕΝ αναφαίρετε στο Ελληνικό Σύνταγμα που διέπει την «κοιτίδα της Δημοκρατίας» !!!

Λείπει η λέξη ΕΥΗΜΕΡΙΑ ή κάποια συνώνυμη, τυχαίο ??? όλα τα άλλα περιττεύουν.

 
NO
16 Αυγ 2022 10:12

@απιστευτο?
Πραγματικά, πανέξυπνο και χρήσιμο το σχόλιο σας. Ευχαριστώ και ανταποδιδω

 
Συνοικιακός μεγαλομπακάλης
16 Αυγ 2022 10:03

@ΝΟ 15 Αυγ 2022 23:46
- Κανένα "νοητικό έλλειμα" δεν έχετε. Το αντίθετο. Αίσθησή μου είναι, ότι παίζετε με τη νοημοσύνη όλων μας εδώ μέσα. Μόνο εσείς τα λέτε καλά.... και οι άλλοι 10 που λένε κάτι διαφορετικό, έχουν άδικο....
- Δεν έχει καμία σημασία, ούτε εάν είστε εκπαιδευτικός ούτε πόσα χρόνια ούτε τί διοικητικά καθήκοντα εκτελέσατε(μπαμ μπαμ?). Μπήκατε βγήκατε, χαμπάρι μάλλον δεν πήρατε, για το πώς δουλεύει το "εργαλείο" που λέγεται δημόσια εκπαίδευση.
- Είστε άστοχος, όχι γιατί πιστεύετε "κάτι διαφορετικό από εμάς" αλλά γιατί αυτό που πιστεύετε, απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Σαν να λέει πχ κάποιος, ότι πιστεύει πως ήδη ήρθαν οι εξωγήινοι και πως θα μας σώσουν. Ε τί να κάνουμε δηλαδή? Να συμφωνήσουμε μαζί σας?
- "Το μόνο σίγουρο είναι, ότι όλοι εσείς που είστε κατά της αξιολόγησης, σπευσατε να αξιολογήσετε τον διευθυντή σας, με ένα ΝΑΙ ΟΧΙ, χωρίς αιτιολόγηση , κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία". Μα αυτό δεν ΕΛΕΓΕ Ο ΝΟΜΟΣ??? Εσείς δεν είστε ο υπέρμαχος της πιστής εφαρμογής τους? Του ΣΥΡΙΖΑ δεν έπρεπε δηλαδή να εφαρμόζονταν?
- "Επίσης, όλοι αξιολογειτε μαθητές". Να μην τους αξιολογούμε? Δεν είναι υποχρέωσή μας εκ του νόμου και των υπηρεσιακών μας καθηκόντων? Ή μήπως εμείς ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το επιλέξαμε? Ψηφίστε αύριο ένα νόμο(μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ).... κι από μεθαύριο τέρμα οι βαθμοί!
- "Οπότε μάλλον, δεν καταλαβαίνω καλά το "είμαι κατά της αξιολόγησης".
Σας το εξηγώ τότε. Είμαστε κατά,
α) της συγκεκριμένης αξιολόγησης και με το τρόπο που έχει σχεδιαστεί, συν τις ΤΡΑΓΙΚΕΣ "τροποποιήσεις" (του τ' άλλα καλυτερότερου νόμου) που είδαμε προσφάτως.... για αξιολόγηση από "λοχία και δεκανέα" που ΔΕΝ αξιολογήθηκαν ποτέ και πρώτα οι ίδιοι.
β) της αξιολόγησης συναδέλφου από συνάδελφο.... εκτός κι αν είδατε ποτέ πχ ένα γιατρό, φαρμακοποιό, δικηγόρο, μηχανικό, παπά, ψαρά, μανάβη, μπακάλη κλπ. ν' αξιολογεί τους συναδέλφους του ΘΕΣΜΙΚΑ!
ΥΓ. Μπορείτε να συνεχίσετε να γράφετε μόνος εναντίον όλων.... σας γράφουμε κι εμείς.... οπότε έχουμε αλληλογραφία....

 
@Νο
16 Αυγ 2022 00:05

Άλλο το να εφαρμόσω τον νόμο και άλλο να συμφωνώ μαζί του. Υπάρχει τεράστια διαφορά. Φυσικά και θα εφαρμόσω την αξιολογηση, γιατί έτσι επιτάσσει η νεοφιλελευθερη πολιτική, αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως. Επομένως, θα γινει μια τρυπα στο νερό.. Θα την κάνουμε απλώς για να την κάνουμε, χωρίς κανένα αντίκρυσμα και όφελος απλώς επειδή πρέπει. Και όχι επειδή θέλουμε. Να γιατί θα αποτύχει. Γιατί οι ίδιοι εμείς του κλάδου δεν πιστεύουμε σ αυτή. Επομένως, η αποτυχία είναι βέβαιη.
Διευθύντρια Αθήνας 11 χρόνια.

 
ΝΟ
15 Αυγ 2022 23:46

Λάθος τα συμπεράσματά σας. Είμαι εκπαιδευτικός, πολλά πολλά χρόνια. Επίσης ασκώ διοίκηση αρκετά χρόνια.
Δεν είναι άστοχος οποίος πιστεύει κάτι διαφορετικό από εμάς.
Το μόνο σίγουρο είναι, ότι όλοι εσείς που είστε κατά της αξιολόγησης, σπευσατε να αξιολογήσετε τον διευθυντή σας, με ένα ΝΑΙ ΟΧΙ, χωρίς αιτιολόγηση , κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία.
Επίσης, όλοι αξιολογειτε μαθητές.
Οπότε μάλλον, δεν καταλαβαίνω καλά το "είμαι κατά της αξιολόγησης".
Συγνώμη για το νοητικό μου έλλειμμα....

 
Απίστευτο?
15 Αυγ 2022 22:13

Ο κος Πλατάρος βρήκε συνήγορο και υποστηρικτή.... ΑΚΟΜΑ πιο επίμονο και παντογνώστη από τον ίδιο?

 
Δάφνη
15 Αυγ 2022 17:07

Οι αλλαγές γίνονται από τους λίγους κι όχι από τους πολλούς αγαπητέ Νο.

 
@Νο
15 Αυγ 2022 17:04

Μου δίνετε την αίσθηση ότι δεν έχετε καμία σχέση με τον εκπαιδευτικό κλαδο... Τυφλή υποταγή των νόμων ακόμη κι αν πιστεύουμε ότι θα οδηγήσουν σε ολέθρια αποτελέσματα την εκπ/ση????????? Αυτό μας λέτε;;;;;;; Δηλ σκυμμένο κεφάλι και υποταγή;;;; Αυτά διδάσκετε, αν όντως είστε δάσκαλος, στους μαθητές σας;;;; Να υπακουουν σε όλα και στα πάντα;;;; ακόμη κι όταν δε συμφωνούν;;;;;;

 
@Νο
15 Αυγ 2022 17:01

Έχω την αίσθηση πως δεν είστε καν εκπ/κος. Γιατί γράφετε άστοχα. Και άσκοπα. Πάντα υπέρμαχος της αξιολόγησης χωρίς να γνωρίζετε καμία παράμετρο αυτής. Ενημερωτικά, να σας πω πως όσες χώρες την εφάρμοσαν το χουν μετανιώσει. Επίσης, να σας πω πως για να γίνει σωστή αξιολόγηση και δίκαιη θα πρέπει το κράτος μας να είναι πολύ καλά οικονομικά. Και να έχει οργάνωση. Τπτ από τα παραπάνω δεν ισχύει στη χώρα μας. Ούτε καλά οικονομικά είμαστε ούτε οργάνωση (ας γελάσω) έχουμε. Επομένως, θα γίνει μια τρύπα στο νερό. επομένως, να γιατί δεν δέχομαι να την εφαρμόσω και εγώ και η πλειοψηφία του κλάδου μου. Γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά τι θα γίνει... Αν είσαι του χώρου μας, θα πρεπε να γνωρίζεις και συ...

 
@No
15 Αυγ 2022 16:57

Δεν τους ψήφισε η πλειοψηφία τους νομούς αλλά και ακόμη αυτό να ισχύει ποιος σας είπε ότι οι πολλοί έχουν πάντα δίκιο;;;;;;;; Να που στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ έχουν. Όπου εφαρμόστηκε η αξιολόγηση(εξωτερικό) μόνο δεινά επέφερε στις χώρες... Κανένα καλό. ΠΌΣΟ ΜΆΛΛΟΝ ΕΔΏ... ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ ΜΠΆΧΑΛΟ. ΑΦΟΎ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΟΎΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌ ΟΎΤΕ ΟΡΓΆΝΩΣΗ ΓΙΑ ΚΆΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

 
Φιλελέ και όχι τρελελέ
15 Αυγ 2022 16:18

@ΝΟ 15 Αυγ 2022 10:56
"Ο ορισμός της Δημοκρατίας είναι" να ψηφίζονται δίκαιοι και δημοκρτικοί νόμοι για το καλό της κοινωνίας-πολιτών.
"Όλα τα άλλα είναι καθεστώτα" μη Δημοκρατικά.
Εξουσίες, "χωρίς λόγο και αιτία".

 
ΝΟ
15 Αυγ 2022 16:14

@ δεν με χαλάει.....
Αγαπητέ/η μου, ο καθένας εκφράζεται σύμφωνα με το δικό του μετρο ευθιξίας. Αυτό ένιωσα, αυτό είπα. Δεν πειράζει η περιγραφή των γεγονότων, τα σχόλια και το ύφος είναι το θέμα. Το να διαφωνούμε είναι υγιές.
@γεμισαμε νομοταγείς....
Έτσι πρέπει να είμαστε όλοι, κυρίως οι Δ υπάλληλοι και πιο κυρίως οι ασκουντες διοίκηση
Ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κατά την άποψη μου έκτρωμα. Όμως, τον υπηρέτησα κατά γράμμα.
Τώρα, αν κάποιος πιστεύει ότι θα γίνει Διευθυντής και θα πολεμήσει το νόμο από μέσα.....εδώ κλαίμε.
Οι Δημοκρατίες λειτουργούν με εκλογές και νόμους. Αλλιώς δεν είναι δημοκρατίες. Τόσο απλό.
Ποιος διοικεί με το όπως νομίζει, με το όπως πιστεύει, με το όπως θεωρεί. Ο εκφραστής του μπαχαλου.
Δεν υποστηρίζω τον Μητσοτάκη, δεν τον ψήφισα, αλλά ασκώ διοίκηση με τους νόμους του κράτους ή εργάζομαι και τηρώ τους νόμους του κράτους.
Όχι? Έχουμε δικούς μας νόμους? Κανείς δεν το κάνει.....κραυγές εκτόνωσης μόνο.

 
Μεγάλο "μπάχαλο"
15 Αυγ 2022 14:57

ΝΟ 13 Αυγ 2022 12:46
Δυστυχώς, δεν θα συμφωνήσω σε πολλά απ' όσα επικαλείστε(ατάκτως ειρημένα).
- Το "Οι πολίτες δεν φταίνε?".... παραπέμπει πολύ στον συμψηφισμό του "Όλοι μαζί τα φάγαμε", για τον οποίο ο "εμπνευστής" του έμεινε στο περιθώριο της Ιστορίας.... παρά το υψηλό IQ του ("προσοντούχος" ήταν κι αυτός βλέπετε).
- Δεν φταίει εξίσου αυτός που έβαλε παρανόμως μια πέργολα στο μπαλκόνι του, με αυτόν που "έφαγε" ένα κρατικό προϋπολογισμό. Επίσης, όταν φταίει ο πολίτης, 99% την πληρώνει για το λάθος του. Η εξουσία και οι ισχυροί είναι αυτοί που έχουν τη δύναμη-μέσα-τρόπο για να ξεγλιστρούν ή να πέφτουν στα μαλακά (να μην πούμε παραδείγματα ε?).
- "εμείς ως πολίτες έχουμε τεράστια ευθύνη" λέτε(και είναι μεν σωστό).... αλλά τότε ΠΟΣΗ ευθύνη πρέπει να έχει ΠΡΩΤΑ η εξουσία, για αυτά που κάνει ή γι' αυτά που δεν κάνει? Και όταν πρώτη η ίδια, είναι αυτή που ερμηνεύει τους νόμους βάσει του "εγώ" της, τότε τί παράδειγμα λέτε να δίνει σε εμάς τους απλούς πολίτες?
- "Όταν βγαίνει και διαμαρτύεται το 3% για κάτι".... ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι μάλλον έχει δίκιο. Δεν ξύπνησαν ξαφνικά το πρωί και είπαν "κάτσε να κάνουμε και μια πορεία να γεμίσουμε τη μέρα μας"! Φαντάζεστε ποτέ ένα κλάδο (πχ τους αρχιτέκτονες) να διαμαρτύρεται για κάτι..... και να τους υποστηρίζουν 5-6 μύρια Έλληνες? Μόνο τότε θα είχαν δίκιο δηλαδή λέτε? Όλοι οι κλάδοι, 3% είμαστε περίπου. ΠΟΤΕ και σε ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει ΚΑΝΕΙΣ δίκιο δηλαδή?
- Ο κόσμος είναι πλέον μικρός. Δεν "επικαλουμαστε άλλες χώρες.... σαν καραμέλες" λοιπόν. Έχουμε πάει, έχουμε δει, έχουμε μάθει τί και πώς γίνεται αλλού. Πολλοί μάλιστα έχουμε ζήσει, σπουδάσει και εργαστεί(όλο και περισσότεροι τελευταία). Ξέρουμε λοιπόν πολύ καλά, πώς λειτουργούν εκεί ΚΑΙ οι νόμοι ΚΑΙ οι εξουσίες ΚΑΙ οι πολίτες. Πρώτα είναι σωστοί-δίκαιοι-αναλογικοί και εφαρμόσιμοι οι νόμοι. Κατόπιν οι εξουσίες-αρχές-υπηρεσίες-φορείς, είναι οι πρώτοι που εφαρμόζουν απαρέγκλιτα τους παραπάνω νόμους.... και με τον ίδιο-ίσο τρόπο προς όλους τους πολίτες. Και τέλος οι πολίτες, ζώντας σε ένα τέτοιο καθεστώς νομιμότητας, δικαιοσύνης, ισοτιμίας και με την εξουσία να δίνει-δείχνει πρώτη το καλό παράδειγμα, συμπεριφέρονται κι αυτοί με τη σειρά τους ανάλογα.
- "Άρα, τα κοινοβούλια των άλλων χωρών, ψηφίζουν καλούς νόμους, το ελληνικο όχι και ποτέ". Όχι βέβαια. "Πατάτες" γίνονται και αλλού. Μόλις όμως το καταλάβουν, τις βγάζουν αμέσως από τη φωτιά και δεν τις αφήνουν ούτε να καούν ούτε να τους κάψουν. Εδώ αντίθετα, έχουμε νόμους που έχουν γίνει "κάρβουνο" και επιμένουν να θέλουν να μας τους "ταΐσουν" με το ζόρι "για το καλό μας".
ΥΓ. Η λέξη "φασισμός" που χρησιμοποιήσατε σε συγκεκριμένο σημείο του σχολίου σας, ηχεί πολύ βαριά στα αυτιά μου, για να χρησιμοποιείται προς τους πολίτες-λαό-κοινωνία και όχι προς κακές εξουσίες-καθεστώτα. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να την αποφύγετε.

 
Δεν με χαλάει όταν καταγράφονται γεγονότα
15 Αυγ 2022 13:34

@NO 13 Αυγ 2022 14:35
Δηλαδή εάν πχ με δείτε να οδηγώ με 200km/h και το γράψετε-το πείτε, θα είναι για να με προσβάλετε, για να μου "την πείτε", για να με φέρετε σε δύσκολη θέση, για να με εκθέσετε, για να με κάνετε να νιώσω άβολα.... ΕΠΕΙΔΗ διαφωνείτε με τις απόψεις μου και με αυτά που λέω? ΟΚ!....

Ένας είναι ο κόσμος και όλοι από τον ίδιο είμαστε(εκτός από τους εξωγήινους). Απλά, τον βλέπουμε με διαφορετικά μάτια. Μερικοί μάλιστα, μόνο μέσα από κομματικά γυαλιά. Άλλοι βλέπουν τον κόσμο μπλε, άλλοι πράσινο, άλλοι ροζ.

Τέλος, τόσες ημέρες και ο αποδέκτης του σχολίου δεν είπε λέξη.... κι απ' ότι γνωρίζουμε, δεν έχει ανάγκη από συνηγόρους.

ΥΓ. Ρητά αναφέρεται στους όρους χρήσης, ότι ΔΕΝ δημοσιεύονται υβριστικά και συκοφαντικά σχόλια.

 
@ΝΟ
15 Αυγ 2022 12:18

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

Εθνικές εκλογές – Ιούλιος 2019

Εγγεγραμμένοι: 9.984.934 ψήφοι
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: 2.251.618 ψήφοι

Ποσοστό : 22,55015406 %

Ούτε ο ένας στους τέσσερις δεν τους έδωσε θετική ψήφο.

Τώρα με το 22,6 % και τον εκλογικό νόμο να κερδίζεις πλειοψηφία και να κυβερνάς αυτό λέγετε καθεστώς!!!.

 
Γεμίσαμε νομοταγείς για τον 4823???
15 Αυγ 2022 11:39

@ΝΟ 15 Αυγ 2022 10:56
Τέτοια τσιτάτα ούτε το ΚΚΕ.... Σχόλια γράφουμε εδώ, όχι συνθήματα. Αλλιώς κι εγώ μπορώ να γράψω.... ψωμί-παιδεία-ελευθερία....

 
ΝΟ
15 Αυγ 2022 10:56

Ο ορισμός της Δημοκρατίας είναι να εφαρμόζονται οι νόμοι που ψηφίζει η πλειοψηφία. Αυτό είναι το μεγαλείο της δημοκρατίας. Ολα τα άλλα είναι καθεστώτα.
Επαναστάτες, χωρίς λόγο και αιτία.

 
@Νο
14 Αυγ 2022 23:46

Πολύ καλά τα λέει η διευθύντρια. Κι εγώ επαναστατω, αντιδρώ και δεν σκυβω το κεφάλι επειδη κάποιοι (που διαφωνώ με την ιδεολογια τους και την πολιτική τους) ψηφίζουν νόμους που εγώ θεωρώ άκρως ακατάλληλους και επικίνδυνους.
Αντίσταση.
Δασκάλα Αθηνών

 
@Νο
14 Αυγ 2022 23:43

Ας τηρήσουν τους νομους όσοι ενστερνιζονται τη νεοφιλελευθερη πολιτικής της δεξιάς και ύστερα βλέπουμε για εμάς...
Ενας διευθυντής...

 
@Νο
14 Αυγ 2022 23:42

Εδώ οι ίδιοι δεν τηρούν αυτά που ψήφισαν... Και θα τα τηρήσουμε όλοι οι υπόλοιποι;;;; Πλάκα μας κάνετε κ. Νο ή μας τρολαρετε με τα σχόλια σας;;;;
Πότε επιτέλους θα εφαρμοστεί η νομοθεσία και θα προκηρυχθούν σ όλους τους νομούς οι κενες θέσεις διευθυντών λόγω συνταξιοδοτησεων;;;;;;;

 
@Διευθυντρια
14 Αυγ 2022 23:36

Πολύ καλά τα λες κυρία μου!!!! Μαζί σου!!!! Οι παράλογοι νόμοι δεν τηρούνται. Τελεία και παύλα. Να τους τηρήσουν οι δεξιοί...

 
@Νο
14 Αυγ 2022 23:35

Οι κανόνες στο σχολείο όπου είμαι διευθύντρια τηρούνται απ όλους γιατί όλοι συμφωνούν σ αυτούς. Και γιατί δεν είναι παράλογοι!
Διευθύντρια.

 
@Πλατάρος
14 Αυγ 2022 15:59

Τον νόμο τον "εφαρμόζεις πιστά και ευλαβικώς (κάνεις και τον σταυρό σου να είναι σωστός!!!), διότι είναι νόμος της Πολιτείας, πιο πάνω από τις ατομικές σου απόψεις, έστω κι αν επιστημονικώς είναι ορθές"!!! Αλήθεια μέχρι πότε ???

Και μια και μιλάμε για τους νόμους και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο τα ίδια ισχύουν!!!

Μπήκαμε στα μνημόνια με τον Κώστα Καραμανλή που απέδρασε και και τον Γιώργο Παπανδρέου που μας έδεσε χειροπόδαρα με χρέος 120% του ΑΕΠ και βγαίνουμε σήμερα με χρέος 200,7% του ΑΕΠ. Τι ωραίοι νόμοι!!!
Πληρώνουμε ρήτρα αναπροσαρμογής στη ενέργεια με νόμο του Κ. Μητσοτάκη (δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ!! γιατί αν θέλουν τον καταργούν όπως κάνανε σε τόσους άλλους.) και γιατί κλείσανε τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με λιγνίτη για να τα πράσινα άλογα!! εδώ ψωμί δεν είχαμε ραπανάκια για την όρεξη...

Τον χειμώνα θα κρυώσει όλη η Ευρώπη, οι τιμές των καυσίμων έχουν εκτοξευθεί, οι τιμές των τροφίμων τραβούν την ανηφόρα, αυξήσεις στους εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει φωστ στο μέλλον και ζητάει με νόμο!!! η Γερμανία αλληλεγγύη περικοπής του φυσικού αερίου 15% ενώ μας έστειλε 12 χρόνια στο ΔΝΤ και στη μιζέρια και εμείς τον δεχόμαστε!!!

Οι επαναστάσεις δεν έγιναν επειδή κάποιοι ξυπνήσαν ένα πρωί και είπαν δεν κάνουμε μια βόλτα και βλέπουμε που θα πιούμε καφέ, αλλά εναντιώθηκαν σε νόμους που ψηφιζόντουσαν από την πολιτική εξουσία και την πολιτική οργάνωση που κυβερνά τη δεδομένη στιγμή οπότε πάνε περίπατο τα περί «πιστά και ευλαβικά.

Μακάρι να βγω λάθος αλλά στην Ευρώπη τα πράγματα δεν είναι καλά και οι περισσότερες επαναστάσεις έγιναν στην Ευρώπη, ίδωμεν…

 
NO
13 Αυγ 2022 14:35

@Με χαλάει ή δεν με χαλάει?12 Αυγ 2022 20:07

Φυσικά δική μου αίσθηση είναι. Ο λόγος που μπαίνει στη διαδικασία να γράψει όλα αυτά, είναι μόνο για να προσβάλει. Αυτό που λέμε "να του την πω".
Άρα? Θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση, να σε εκθέσω, να σε κάνω να νιώσεις άβολα, επειδή εγώ διαφωνώ Μ αυτά που λες.
Στον δικό μου κόσμο, ναι αυτό δημιουργεί μια έντονη δυσαρέσκεια.

 
ΝΟ
13 Αυγ 2022 12:46

@ποιος φταίει για το μπαχαλο

Οι πολίτες δεν φταίνε? Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι εμείς ως πολίτες έχουμε τεράστια ευθύνη, καθώς τους νόμους τους ερμηνευουμε βάσει του "εγώ" μας. Η αντικειμενική κρίση μιας νομοθεσίας, μπορεί να επιτευχθεί μόνο βγάζοντας έξω τον εαυτό μας, τον μικρόκοσμο μας και αποβλέποντας στο καλό του συνόλου. Όταν βγαίνει και διαμαρτύεται το 3% για κάτι και προσπαθεί να το επιβαλλει, αυτό είναι φασισμός για μένα. Οι νόμοι όταν δεν τηρούνται, είναι μπαχαλο για μένα. Η καταγγελίες χωρίς προτάσεις, είναι αντίδραση για την αντίδραση για μένα.
Θα θυμίσω για άλλη μια φορά, την αντίδραση του κλάδου στον νομό ΑΣΕΠ.
Επίσης, επικαλουμαστε άλλες χώρες, χωρίς να έχουμε ζήσει εκεί, σαν καραμέλες. Άρα, τα κοινοβούλια των άλλων χωρών, ψηφίζουν καλούς νόμους, το ελληνικο όχι και ποτέ.
Δεν ευσταθεί. Αυτό που εγώ πιστεύω, είναι ότι έχουμε στρεβλή άποψη για τη δημοκρατία. Δυστυχώς....

 
Με χαλάει ή δεν με χαλάει?
12 Αυγ 2022 20:07

@NΟ 12 Αυγ 2022 11:17
Κι εγώ διάβασα το κείμενο του/της @Μετά τις απορίες και δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αιτία της δυσφορίας σας. Και εξηγώ.

Στις δυο πρώτες παραγράφους "Το 2016 συμμετείχατε κλπ.... με τις όποιες απαιτήσεις της εκάστοτε ηγεσίας", νομίζω ότι περιγράφονται συγκριμένα και καταγεγραμμένα γεγονότα και δεν πρόκειται για την έκφραση προσωπικής άποψης (θετικής ή αρνητικής) του/της συγγραφέως.

Ομοίως λίγο παρακάτω "Το ότι ενώ είσαστε Διευθυντής Εκπαίδευσης κλπ.... ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ;". Δηλαδή και πάλι παραθέτοντας ένα γεγονός και καταλήγοντας σε ένα εύλογο (θεωρώ) ερώτημα.

Για την τελευταία δε φράση "Η εκπαίδευση δε χρειάζεται κλπ.... και τους μαθητές μας." νομίζω ότι δύσκολα θα βρούμε συνάδελφο που να μην συμφωνεί και μην τη συμμερίζεται.

Συνεπώς, η μόνη φράση, που πραγματικά αποτελεί προσωπική άποψη του/της συγγραφέως, είναι τελικά αυτή με τον αστερίσκο(*) για την αλεπού και τα σταφύλια και τα όμορφα χωρία της ελληνικής επαρχίας μας.

Τέλος, εάν ήταν πράγματι "Πολύ προσβλητικό και εκδικητικό" το σχόλιο όπως γράφετε, υπήρχε λέτε άραγε περίπτωση, να το δημοσίευε ποτέ το esos? Μήπως λοιπόν ήταν μια προσωπική σας "αίσθηση", αυτή που αποκομίσατε διαβάζοντάς το?

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.