Θετική η πρόγνωση για τις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού
Στο παρόν σημείωμα, θα κάνουμε μια απλή σύγκριση των συνεντεύξεων για τους υποψήφιους Δ.Σ.Μ. παλιά, και αυτών που πρόκειται να γίνουν φέτος σύμφωνα με τον νόμο.
Το πρώτο πράγμα που ανακαλύπτεται, είναι ότι τέρμα το διάβασμα των 120 μελετών περίπτωσης που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τον υποφαινόμενο!
Ο νόμος είναι σαφέστατος: «Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης` σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να παρουσιάσει μια περίπτωση για την αυτοαξιολόγηση του έργου του και μια περίπτωση για τον σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει τον υποψήφιο οτιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.»
Παρατηρήσεις άμεσες:
- Δεν υπάρχουν SOS θέματα.
- Δεν υπάρχουν διαφορετικά θέματα.
- Αποκλείονται ΟΛΑ τα θέματα, πλην ενός.
- Προπαραμονές του διαγωνίσματος ξέρουμε την μοναδική μελέτη περίπτωσης, διότι έχουν διαρρεύσει «κανονικά και με τον νόμο» τα (το) θέματα (θέμα)
Τι –άρα- πρέπει να μελετήσει κάποιος για να έχει επιτυχή έκβαση η συνέντευξή του;
Πριν φθάσουμε σε αυτό, ας κάνουμε κάποιες άλλες παρατηρήσεις που έχουν σημασία:
- Τα τελευταία αρκετά χρόνια υπάρχει μειωμένη προσφορά για Διευθυντικές θέσεις.
- Γίνονται σχεδόν όλοι οι αιτούντες Διευθυντές. Ενίοτε όσοι είναι στον πίνακα, οι λίγοι, γίνονται μετά διευθυντές , από συνταξιοδοτήσεις κτλ
- Ο διαγωνισμός - διαγκωνισμός των υποψηφίων γίνεται για τα λεγόμενα «Σχολεία φιλέτα» . Κάτι που δεν κατάλαβα, αλλά και δεν είναι του παρόντος.
- Πιστεύω ότι για 100 τουλάχιστον λόγους –κίνητρα, όλοι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις για στελέχη.
- Δεν υπάρχει καθόλου ανάγκη να ξεκινήσετε από Υποδιευθυντής όπως πολλοί διατείνονται.
- Αν πληροίτε τα κριτήρια υποψηφιότητας, αλλά τώρα δεν θέλετε να εμπλακείτε, κάντε αίτηση. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη σε 2 χρόνια. Να είστε στον πίνακα. Μπορείτε να αρνηθείτε να πάτε οπουδήποτε. Αρκεί να είστε στον πίνακα να έχετε ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Τι μελετάμε;
- Τις εκθέσεις αυτό-αξιολόγησης του Σχολείου. (Είναι προσβάσιμες ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή, υπάρχουν και στα πρακτικά του Συλλόγου.
- Τις συχνές ερωτήσεις του ΙΕΠ : http://iep.edu.gr/el/axiologisi-syxnes-erotiseis
- Στο «οδηγοί και εργαλεία» κυρίως τον οδηγό αξιολόγησης: http://iep.edu.gr/images/axiologisi/odigos_axiologisis_sept_2021_v2.pdf
«Παγίδες» στην συνέντευξη:
- Δεν απειλείτε το Συμβούλιο Επιλογής. Μπορεί να σας αποκλείσει επί τόπου από τις επιλογές, εντελώς νόμιμα.
- Δεν μπορείτε να πείτε ψέματα για το Σχολείο σας , δηλ. αν συμμετείχε ή όχι στην αξιολόγηση , αν κατέθεσε φασόν κείμενα ή όχι. Αν εσείς διαφοροποιηθήκατε, αν μετείχατε στην απεργία της ΔΟΕ , αν συμμετείχατε σε ομάδα δράσης, αν όχι, όλα τα ξέρει η Υπηρεσία αφού κοινοποιούνται όλα τα έγγραφα.
- Αν δεν μετείχατε της αξιολόγησης και πείτε έναν καλό προγραμματισμό σε περίπτωση που επιλεγείτε, θα κληθείτε να απαντήσετε στο «…και γιατί δεν συμμετείχατε πέρυσι; Εκεί να προσέξετε. Μην πείτε λ.χ. μετείχα σε νόμιμη συνταγματικά απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, αφού λ.χ. ο ΟΛΜΕ δεν είχε κάτι τέτοιο, αφού τα δικαστήρια την έβγαλαν νωρίς παράνομη. Η ΔΟΕ λέει τα δικά της , μην τα αναπαραγάγετε .
- Αν δεν είστε οπαδός κατ΄ αρχήν της αξιολόγησης και της εφαρμογής των νόμων, μην κάνετε καθόλου αίτηση. Αίτηση για Διευθυντής=αίτηση για αξιολόγηση. Την καθημερινή αξιολόγηση στο Σχολείο την κάνει ο Διευθυντής και δεν μπορείτε να αντιφάσκετε προς εαυτόν. Τόσο απλό είναι… Γνώμη όλοι αλλάζουν, ψέματα δεν λέμε…
Η στενότητα εύρους της ύλης των θεμάτων αυξάνουν την δυσκολία τους;
Αυτό γίνεται μόνο στις Πανελλήνιες. Δεν εκτιμώ ότι θα γίνει εδώ, διότι απλώς δεν υπάρχουν δύσκολα θέματα.
Θα μπουν βαθμολογίες κάτω από την βάση;
Εντελώς απίθανο. Θα μπουν αβέρτες βαθμολογίες αναλογικά με τους υποψήφιους Δ.Ε. δεδομένου και ότι έχουν διαρρεύσει από τον νόμο τα «SOS θέματα.»
Πιστεύουμε λοιπόν, ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα για τους προσοντούχους. Πιστεύουμε ότι θα πετύχει ο νόμος επιλογής και στην δεύτερη εφαρμογή του. Η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί ως πορτφόλιο και αυτό να συνοδεύει τον υποψήφιο δια βίου με τις αναγκαίες επικαιροποιήσεις. Σε μελλοντικές εφαρμογές οποιουδήποτε καλύτερου νόμου θα έχουμε βάση το δημιουργούμενο τώρα προρτφόλιο και όλα θα είναι πολύ πιο απλά και γρήγορα.
Πολιτικά έχει μείζονα σημασία να εφαρμοστεί επιτυχώς ο νόμος επιλογής και τώρα κάτι που αναμένεται ως πιθανότατο.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών στη Γερμανία
- Επιστολή στον Κ. Μητσοτάκη των Ερευνητών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών
- Κανονικά θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα όλα τα σχολεία της Φαρκαδόνας
- Χορήγηση υποτροφιών ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και την Γενική Γραμματεία Κοινωνική...
- Ανασυγκροτήθηκε η Επιτροπή Ένταξης Εκπαιδευτικών σε Κλάδους
- Υφ. Παιδείας: Σε ελάχιστα σχολεία της Θεσσαλίας θα γίνει τηλεκπαίδευση
- Η υφ. Παιδείας για τα κενά στα σχολεία
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος Αρχιτεκτονικό Σχέδιο ΕΠΑΛ
- Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών των βαθμολογίας Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ
- Το Πολυτεχνείο Κρήτης για τους πληγέντες από τις καταστροφικές πλημμύρες στην περιοχή της Θεσσαλίας
Σχόλια (163)
@NΟ
Σε μια οποιαδήποτε "κανονική" και ευνοούμενη δημοκρατική πολιτεία, θα είχατε 100% δίκιο. Στην Ελλάδα όμως.... αφήστε το καλύτερα.
"Το ελληνικό κοινοβούλιο" ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, που έχει ψηφίσει τους νόμους που είχαν ως αποτέλεσμα, να είναι η ζωή μας και η χώρα εκεί που είναι σήμερα. Να μην τα θυμίζω και κουράζω.... ενδεικτικά μόνο, από τα Μνημόνια και τις περικοπές, από τον ΕΝΦΙΑ και τους φόρους x 3, από το χρηματιστήριο του ρεύματος και τη ρήτρα αναπροσαρμογής (που ΔΕΝ επέβαλαν τα Μνημόνια), από τα μέτρα για την μη(τελικά) αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας.... έως και αυτό που όλοι "ανακαλύψαμε" εμβρόντητοι εσχάτως, για τις συνακροάσεις της ΕΥΠ σε αρχηγό πολιτικού κόμματος!
*** Με νόμους του ελληνικού κοινοβουλίου, έγιναν όλα αυτά!!! ***
Δεν ξέρω τί ακριβώς εννοεί με το σχόλιό της η κα. @Διευθύντρια, ούτε και θα μπω στη διαδικασία να το "μεταφράσω" όπως κάνατε εσείς. Αυτό που θα σας έλεγα εγώ όμως είναι, ότι ένας κακός νόμος, καταρρίπτεται-καταργείται στην πράξη και στην πραγματικότητα από με τη μη εφαρμογή του. Εύκολα νομίζω μπορεί ο καθένας, να ανακαλέσει στη μνήμη του τέτοιους νόμους, που έμειναν μόνο στα χαρτιά.
Σε ένα πράγμα έχετε σίγουρα δίκιο! "Η τήρηση των κανόνων γίνεται κατά το δοκούν".... και κυρίως και ιδίως και κατ' επανάληψη.... από την κεφαλή του Κράτους.
@μετα τις απορίες
Με ψήφισαν οι μαθητές με ποσοστό 100% και τι 2015 και το 2017. Όμως και τότε και τώρα θεωρώ ότι ι νόμος είναι κάκιστος και αντισυνταγματικος, όπως τελικά όντως ήταν
Τα κριτήρια των καθηγητών όταν αξιολογούν τον Διευθυντή τους όμως, έχουν ως επίκεντρο τον εαυτό τους και όχι το σχολείο. Ψηφίζουν με το θυμικού και όχι με τη λογική.
Επιστρέψτε μου όμως να σας πω, επειδή ούτε εσάς γνωρίζω ούτε τον κ. Πλαταρο, ένιωσα πολύ άσχημα με το κείμενο σας. Πολύ προσβλητικό και εκδικητικό. Αυτό απεκομισα και τίποτε άλλο.
@Διευθυντρια
Επειδή κάποιοι τον ψήφισαν? Το ελληνικό κοινοβούλιο δηλαδη. Ωραία αίσθηση της Δημοκρατίας έχετε.
Αυτό που επικαλείστε και υποστηρίζετε, είναι η προσωποποίηση του μπαχαλου.
Έτσι κάνετε και στο σχολείο σας? Οι μαθητές δεν πρέπει να τηρούν τους κανόνες? Η τήρηση των κανόνων γίνεται κατά το δοκούν?
Τι να πει κανείς .....μπανανια
Καλέ, ποιος νόμος τηρείται στην Ελλάδα;;;;; Αυτός δηλ γιατί να τηρηθεί;;;;;; Αφού τον θεωρεί ο κλάδος παράλογο... Και ανέφικτο... Δε συμφωνεί. Πως να το κάνουμε;;; Με το ζόρι να το στηρίξουμε;;;;; Επειδή κάποιοι τον ψήφισαν;;;;;
@ Πλάταρος
Κε Πλάταρε νιώθω την υποχρέωση να σας απαντήσω στα σχόλιά σας.
Το 2016 συμμετείχατε στις κρίσεις για επιλογή Διευθυντών Διευθύνσεων εκπαίδευσης - και καλά κάνατε- όμως την ίδια περίοδο ή μάλλον καλύτερα μετά την επιλογή άλλου προσώπου, στη θέση που είχατε*, θεωρήσατε ότι ο νόμος επιλογής δεν ήταν συνταγματικός και όπως καταγρα΄φετε στη διπλωματική σας στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας τον χαρακτηρίζετε "απαρα΄δεκτο¨και το ορίζετε ως "Αναξιοκρατικό, Κομματικό, Υποθάλποντα κομματική συναλλαγή, προάγοντα την αρχή της ήσσονος προσωπικής και επαγγελματικής βελτι΄ωσης και της μείζονος κομματικής δραστηριότητας" .
Παρόλο που πιστεύατε ότι ο νόμος είχε αυτά τα προβλήματα, συμμετείχατε στην διαδικασία εκλογής, ενώ σήμερα ουσιαστικά προτρέπετε τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν με προβληματισμό τη διαδικασία της αξιολόγησης να μην συμμετέχουν και μάλιστα τους καθοδηγείτε να προβάλουν ένα ΄"κουστούμι" απόλυτης σύνταξης με τις όποιες απαιτήσεις της εκάστοτε ηγεσίας.
* Στο χωριό μου -που είναι κοντά στο δικό σας - λένε την παροιμία για την αλεπού και τα σταφύλια, κάπως έτσι συμπεριφέρεστε και εσείς.
Το ότι ενώ είσαστε Διευθυντής Εκπαίδευσης και ΄όπως διατείνεστε πετυχημένος, δεν σας ψήφισαν ούτε οι μισοί από τους Διευθυντές / Διευθύντριες των σχολείων οι οποίοι θα έπρεπε να είναι οι καθημερινοί συνεργάτες σας ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ;
Η εκπαίδευση δε χρειάζεται τιμητές του Πληκτρολογίου αλλά Ανθρώπους με ενσυναίσθηση, όρεξη για δουλεία και σεβασμό στους συναδέλφους τους γονείς και τους μαθητές μας.
@Πιτσιφλής και @Απορία 2
Το 2016 ήμουν πάλι στο μπλε τ' αμπέλι και μάζευα πάλι μπλε σταφύλια..... αλλά τότε ο μανάβης αγόραζε μόνο τα ροζ.... και ρόγα δεν μου πήρε. Τα έφαγα όλα μόνος μου λοιπόν και μου 'μεινε η ξυνίλα.
@Ανήσυχος εκπαιδευτικός.
Φυσικα και τηρησα τον κατάπτυστο αντισυνταγματικο νόμο του Συριζα. *Κανένα παρατραγουδο στις εκλογές.
*Πήγα σε όσα σχολεία μπορούσα και εποπτευσα εκ του συνεγγυς την διεξαγωγή των εκλογών. Όλοι με χαμόγελο, όλα ομαλά.
*φρόντισα με εγκύκλιο μια δεοντολογικη αναγκαιοτητα: Στον σχετικό φάκελλο εκλογών να υπάρχουν τα βιογραφικά των υποψηφίων. Να τα παρουσιάσουν οι ίδιοι πριν την ψηφοφορία και να δεχθούν αυστηρά διευκρινιστικες ερωτήσεις επί του βιογραφικού.
* Συμμετείχα στις εκλογες ως υποψήφιος δδε.
Από τα παραπάνω, που είναι δημόσια γεγονότα διασταυρωσιμα, φαινεται, ότι εφηρμοσα ευλαβικως τον κατάπτυστο νόμο, καίτοι ήταν τέτοιος.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:
Στην άμεση δημοκρατία, οποιος ψήφιζε λ. Χ. πόλεμο, πήγαινε να πολεμήσει. Δεν έστελνε άλλους. Είχε πλήρη και ΆΜΕΣΗ ΕΥΘΎΝΗ. Και φυσικά υποκειτο σε λογοδοσία.
Εδώ είχαμε έλλειψη λογοδοσίας. Το ήτα της υποτακτικης πτώσης το έχεις μάθει καλά για να με διορθώνεις όταν γράφω πάρα συρόμενος στο νεοελληνικό τυπικό του Κριαρά... Την λογοδοσία, δεν την ξέρεις όμως!... Κουνάς το δάκτυλο και εγκαλείς, αλλά δεν βλέπεις ότι και το πιο δίκαιο νυν συμβούλιο επιλογής μπορεί να συρθεί σε δικαστικό γαϊτανάκι δεκαετίας, από ΜΟΝΑΔΙΚΌ Υποψήφιο και να ταλαιπωρηθουν τα μέλη του σε υπερθετικό βαθμό!
Ποια λογοδοσία είχε η ανώνυμη μυστική, αν αιτιολογηση ψηφοφορία;;
Καμία! (διόρθωσε με με το 1μ από το "καν μια")
Ποια ευθύνη είχε;
Καμία!
Γι αυτό και μόνον γι αυτό βγήκε αντισυνταγματικος ο νόμος!
Ώστε χρειάζεται να είσαι συνταγματολογος για να βγαλεις το πόρισμα;
Έναν τον ξεσκισαν στην ψηφοφορία. Η Δικονομία προνοεί και για όποιον δηποτε ΝΟΜΊΖΕΙ ότι τον αδικησαν. Να πάει να βρει το δίκιο του!
Που θα πάει να το βρει;;;;;
Σε ποιο δικαστήριο;;;;
Ποιους θα εγκαλεσει;;;; Τους ανώνυμους κουκουλοφορους;;;
Ποιο σκεπτικό απόφασης θα ελέγξει το δικαστήριο;; το..... Ανύπαρκτο;
Ποια τα κριτήρια του νόμου (ρουμπρικες) για να υπαρχει απόφανση του εκλεκτορικου σώματος;;; ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΌΤΑΝ ΤΊΠΟΤΑ!!!
Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΒΛΈΠΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΑΚΡΟΑΣΕΩΣ!!!
Και αυτό το συνταγματικό δικαίωμα "πνίγηκε"
Τι έχεις να πεις ανησυχε εκπαιδευτικέ που διαρρηγνυεις την βερμούδα της καλοκαιρινής ραστώνης σου να με κατακεραυνωσεις με την υποτακτικη που την ξεμαθαμε βίαια;
Για την λογοδοσία έχεις να πεις κάτι τίμια και με ειλικρίνεια μια φορά στην ζωή σου;;;
Σε ακούω, προσεκτικά!
@Πλατάρος Γιάννης 11 Αυγ 2022 13:14
Κατανοώ πλήρως την ταραχή και το αδιέξοδο στο οποίο έχετε περιέλθει
(παραπάνω από εμφανή), διαβάζοντας τις δήθεν απαντήσεις σας.
1. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι ανώνυμο στα ηλεκτρονικά μέσα. Εσείς ο ίδιος άλλωστε, κάνατε σχετικά "μαθήματα" (και επ' αυτού) πριν από λίγες μόλις ημέρες.
Πλατάρος Γιάννης 30 Ιουλ 2022 18:01
https://www.esos.gr/arthra/79278/psifistike-i-tropologia-gia-na-epispeys...
Είτε λοιπόν βάλω επώνυμο Παπαδόπουλος, είτε Παπατρέχας, είτε Κλάφτα Χαράλαμπε.... ΕΠΩΝΥΜΟ είναι ότι αποστέλλουμε ηλεκτρονικά. Ανώνυμο είναι μόνο σε Α4 με το περιστέρι.... αλλά έτσι, δεν το αποδέχεται προς δημοσίευση ούτε και το esos.....
2. Το 99% των ηλεκτρονικών σχολίων στο esos (όπως και αλλού) γίνονται με ψευδώνυμα. Θέλετε να πείτε, ότι οι αναγνώστες παίρνουν στα σοβαρά, μόνο τις "κορώνες" των επώνυμων σχολιαστών? Δηλαδή εάν πχ γράψω επωνύμως μια "μπούρδα", θα την πάρει κανείς στα σοβαρά? Εδώ ακόμα και στην tv.... ακούμε κάθε μέρα τόσες αρλούμπες (που φυσικά ΔΕΝ τις παίρνουμε στα σοβαρά) από τα πλέον επώνυμα (και επίσημα) χείλη. Ή μήπως θέλετε να πείτε, ότι πχ ο "πολίτης Τουρκίας, Βορείου Κορέας, Κούβας, Ρωσίας, Κίνας κ.ο.κ." μπορούν να γράφουν ελεύθερα τη γνώμη τους.... εάν την γράφουν ανωνύμως?
3. Μεγάλη προσπάθεια καταβάλατε για να μας εξηγήσετε, τον περίπου 10λογο με τα όσα "Οι εκπιδευτικοί και κυρίως οι διευθυντές, έχουν υποχρέωση να λένε στα παιδιά". Θα μπορούσατε να προσθέσετε ίσως (πχ στο σημείο δ που σας διέφυγε) και το παράνομο του να κρυφακούς και να καταγράφεις τις συνομιλίες των συμμαθητών ή των καθηγητών σου.... και την επακόλουθη "λογοδοσία, την ανάληψη ευθήνης" που έχει μια τέτοια πράξη. Φιλότιμη λοιπόν η προσπάθειά σας για "αλλαγή πλεύσης".... όμως με μια πολύ κακή πάσα της μπάλας στην κερκίδα σε σχέση με τον προβληματισμό μου, περί συκοφαντίας προς διευθυντές χωρίς στοιχεία και ονοματεπώνυμα. Δεν μπαίνω στον κόπο να σας τη θυμίσω, γιατί είναι προφανές ότι δεν θέλετε να απαντήσετε (και καλά κάνετε).
*** Σχετικά με τον επίλογό σας ως προς το ανώνυμο πρόσωπό μου..... αλλά που εσείς ως ειδικός (και σε αυτό) κάνατε τη σκιαγράφηση-πόρισμα των ελλείψεων και αδυναμιών μου. Και "ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΓΚΗ επιμόρφωσης" πράγματι έχω.... και "τεράστια γνωστικά κενά στην Πολιτική Αγωγή" επίσης έχω.... κι "ένα ταχύρυθμο τέτοιο σεμινάριο" οπωσδήποτε το χρειάζομαι. Εάν έχετε όμως την ευγενή καλοσύνη, παρακαλώ να μου επιτρέψετε να αποφασίσω εγώ, για το πώς και το τί θα κάνω με τον εαυτό μου και τα "κενά" του. Ένα πράγμα που έχω μάθει σίγουρα και ξέρω καλά, είναι τουλάχιστον το να διακρίνω τον κατάλληλο "δάσκαλο". Όχι ότι είναι και δύσκολο πράγμα δηλαδή.
ΥΓ. Και στην Β. Κορέα, ο εκπρόσωπος τύπου απαντά σε όλα τα σχόλια όλων των ξένων ηγετών. ΔΕΝ σημαίνει ότι έχουν Δημοκρατία.
- Μανάβης!... Ο μανάβης!
- Τι έχουμε σήμερα; Γιατί τα 'χεις σκεπασμένα;
- Έχω τα καλυτερότερα! Για τον ήλιο τα σκεπάζω!
- Όλα μπλέ! Τι είναι αυτά;
- Ντομάτες, αγγουράκια, αμπελοφάσουλα!
- Πού τα βρήκες, βρε άνθρωπε;
- Στο μπλε περιβόλι!
- Εμείς χωριάτες ήμασταν
και τέτοια δεν τα ξέραμαν
Στους κάμπους μεγαλώναμε
άλλα χρώματα φορτώναμε.
- Ωρ'τι 'ναι τούτ' η αποκοτιά
βρε συ Βοριά βρε συ Νοτιά
Πουνέντε και Λεβάντε μου
ένα ραπόρτο κάντε μου.
Επήγε ο ένας στο περιβολάκι
ήτανε ένα κοριτσάκι!
- Τι κάνετε, καλά;
- Δύο συ και τρία γω
να ένα μπλε πεντόβολο
μπαίνω μέσα στον μπαξέ
γεια σου κύριε Μπλε.
@ Πλατάρος Γιάννης / 10 Αυγ 2022 14:41
Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι αυτό το σχόλιο το γράφω κάτω από την επήρεια έντονου θυμού και οργής, πράγμα που σημαίνει ότι ίσως κάπου να εκφραστώ με ανοίκεια απρέπεια, ελπίζω ωστόσο χωρίς να εκπέσω σε επίπεδο συκοφαντίας και αδικίας.
Είμαι λοιπόν πολύ οργισμένος με το συγκεκριμένο χυδαίο λιβελλογράφημα του κ. Πλατάρου που ήδη έχει υπερβεί τα εσκαμμένα και πλέον έχει αποδυθεί σε μια συνεχή υπεροπτική αρθρογραφία με λογική αυθεντίας με επιδεικτική τη δυσανεξία του στη διαφορετική γνώμη αξιολογώντας τη δική του ως δόγμα εκ Θεού θωρακισμένο από την ασυλία του αποτρόπαιου "πίστευε και μη ερεύνα"!
Λέει λοιπόν, κατά σειρά: "Μπορείς να διαφωνείς με ένα νόμο.... τον εφαρμόζεις πιστά και ευλαβικώς...". Εύλογα λοιπόν ανακύπτει το προφανές ερώτημα προς τον ίδιο: Θα εφαρμόζατε λοιπόν "ευλαβικώς", κ. Πλατάρο, τον "κατάπτυστο" νόμο του ΣΥΡΙΖΑ που επανειλημμένα έχετε κατακεραυνώσει ως προδήλως αντισυνταγματικό; Κι αν υποκριτικά απαντήσετε "ναι", θα παρακαλούσα πολύ να βεβαιώσετε ότι θα το πράττατε "ευλαβικώς", δηλαδή με σεβασμό και αποδοχή του εκ βάθους ψυχής! Ή μήπως δε γνωρίζετε τι σημαίνει το επίρρημα "ευλαβικώς";
Είναι εξοργιστική επίσης η απαξίωση της έννοιας της "άμεσης δημοκρατίας", η οποία επιστρατεύεται με εμφανή ειρωνική διάθεση, ενώ θα 'πρεπε να αποτελεί έννοια απόλυτου σεβασμού που δυστυχώς εκ των πραγμάτων στην εποχή μας δεν είναι εφικτό να εφαρμοστεί. Βεβαίως ο ίδιος επαίρεται ότι γνωρίζει το πραγματικό περιεχόμενο της βαρυσήμαντης αυτής έννοιας, ενώ οι "αντιφρονούντες" απέναντι στα νομοθετικά τερατουργήματα Κεραμέως το αγνοούν! Η αλαζονεία και η προπέτεια πλέον αγγίζουν ιστορικά ρεκόρ!
Διαβάζω παρακάτω: "Όσοι δεν ενστερνίζονται τα παραπάνω πορίσματα του ...πρωτοετή της Νομικής...". Τι να σχολιάσω εδώ; Ότι ο ίδιος βαυκαλίζεται ως πτυχιούχος Νομικής ή ότι θα 'πρεπε να προσέχει παραπάνω τα ελληνικά του και να έγραφε "πρωτοετούς της Νομικής";
Ακολουθούν ενδιαφέρουσες ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις στη συνέχεια που καλό θα ήταν να τις αναγνώσουν οι φερόμενοι ως επαγγελματίες των αντίστοιχων επιστημών, για να διαπιστώσουν τα μαύρα μεσάνυχτα που έχουν!
Καταλήγω με την ακροτελεύτια τερατολογία: "Οπότε ο δικός μου λόγος έχει ισχύ διαλόγου με τοίχο... Ου με πείσεις, καν με πείσεις... Για τους λίγους καλής πίστεως τα γράφω...": Αγαπητέ μου, αιδώς! Ολίγη αιδώς επιτέλους! Έχετε καταβροχθίσει πλήρως την έννοια της διαλεκτικής που μας δίδαξαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Διαλεκτική λοιπόν, σας υπενθυμίζω, δε σημαίνει να πείσεις τον συνομιλητή σου! Αυτό που λέτε αποτελεί ύβριν! Διαλεκτική σημαίνει σεβασμός και ισορροπία μεταξύ των αντιμαχόμενων απόψεων με απώτερο σκοπό να γίνει κατανοητή η άποψη του συνδιαλεγόμενου. Κάθε άλλο παρά αυτό σας ενδιαφέρει. Εσείς πασχίζετε να πείσετε και επαίρεστε νομίζοντας ότι απέναντί σας έχετε "τοίχους" που δε νογάνε, ενώ οι λιγοστοί που αποδέχονται τους ισχυρισμούς σας είναι η ακριβή μειοψηφία των καλοπροαίρετων. Βεβαίως υπάρχει και η παρηγοριά του "ουκ εν τω πολλώ το ευ", οπότε σας ικανοποιεί προφανώς να νιώθετε πως εκπροσωπείτε αυτή την ακριβή μειοψηφία, αλλά μην αμφιβάλλετε ότι όλη αυτή η υπερφίαλη αντίληψη πάσχει σοβαρά από έλλειμμα κοινής λογικής και υπηρετεί έναν αποκρουστικό νομικίστικο κυνισμό, ο οποίος αν κυριαρχήσει στο χώρο της εκπαίδευσης, το έτσι κι αλλιώς ετοιμόρροπο οικοδόμημά της θα καταρρεύσει πλήρως.
ΥΓ. "καν με πείσεις" ή "καν με πείσης"; Μήπως τελικά η γλώσσας μας απαιτεί περισσότερο σεβασμό; Μήπως θα έπρεπε αυτή τουλάχιστον να αποτελεί ένα πεδίο καθολικής συναίνεσης;
@ Συστημένο
1. Κανένας ταχυδρομικός φορέας δεν αναλαμβάνει αποστολή συστημένου με ανώνυμο αποστολέα. Εξαίρεση τα ΜΜΔ, όπως εδώ.
2. Κανείς δεν παίρνει πάρα πολύ σοβαρά κορώνες ανώνυμων σχολιαστών για καθημερινά επαγγελματικά θέματα . Δεν μπορείς να γράψεις την γνώμη σου επωνύμως, όπως έχεις τέτοιο δικαίωμα αφού δεν είσαι πολίτης Τουρκίας, Βορείου Κορέας, Κούβας, Ρωσίας, Κίνας κ.ο.κ.
3. Οι εκπιδευτικοί και κυρίως οι διευθυντές, έχουν υποχρέωση να λένε στα παιδιά ότι :
α) Οι καταλήψεις είναι παράνομες, προσκομίζοντάς τους τα σημεία του νόμου που τις απαγορεύουν.
β) Να εξηγούν τους λόγους που ο νομοθέτης τις θεωρεί παράνομες (σταματά μια λειτουργία του Κράτους, όπως είνια η παροχή εκπαίδευσης.
γ) Να τους ομιλούν για την λογοδοσία, την ανάληψη ευθήνης.
ε) Να τους εξηγούν ότι μια απόφαση μαθητικού Συμβουλίου, έστω ομόφωνη, έστω επί απολύτως δικαίων αιτημάτων, είναι μια φασιστικού τύπου πράξη, που δεν έχει σχέση με την δημοκρατία.
στ) Να τους υποδεικνύουν άλλες τέτοιες πράξεις που κάνουν οι ενήλικοι και να τους εξηγούν το γιατί της παρανομίας (λ.χ. αποκλεισμός δρόμων, γιατί το απαγορεύει ο νομοθέτης, τι γίνεται με εγκλωβισμό ασθενοφόρου κτλ )
ζ) Να εξηγήσουν επιστημονικά στους μαθητές ότι όταν οι ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών βαπτίζουν ως «μαθητικούς αγώνες» και «χαιρετίζουν» τις καταλήψεις διδακτηρίων αυτό συνιστά δημοκρατική εκτροπή, αφού γίνεται δημόσιος εγκωμιασμός παρανόμου πράξεως.
η) Στα σχολικά εγχειρίδια τα αναφερόμενα στην Πολιτειότητα, να αφιερωθεί μισή παράγραφος για το παράνομο των καταλήψεων.
θ) Να εξηγηθεί στα παιδιά ότι η μεγάλη κατάληψη του Πολυτεχνείου το 1973, ήταν τυπικά παράνομη, αλλά ηθικά νομιμότατη, διότι τότε, δεν είχαμε βουλή και εκλογές. Είχε κλείσει η Βουλή. Είχαμε δικτατορία. Δεν είχαμε δημοκρατία, επομένως η κατάληψη αυτή είχε το απόλυτο ηθικό τεκμήριο νομιμότητας. Οι σημερινές καταλήψεις όταν έχουμε λειτουργούσα Βουλή, με κόμματα εναλλασσόμενα στην εξουσία, με τακτικές ανά τετραετία εκλογές με τον τύπο να έχει ελευθεροτυπία , με τους πολίτες να εκφράζονται δημοσίως και επωνύμως στα ΜΜΔ, τότε, ναι, σίγουρα έχουμε δημοκρατία και οι καταλήψεις που υποκαθιστούν τον νόμο που ψήφισε η δημοκρατικά εκλεγμένη βουλή είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
ι) οι τοπικές Δ.Ε. να κάνουν επιμορφώσεις πολιτειότητας στους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται την επιμόρφωση , με δική τους αίτηση και να τους εξηγούν πειστικά όλα τα παραπάνω.
Εσείς για παράδειγμα κ. ανώνυμε της συστημένης, έχετε ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΓΚΗ επιμόρφωσης. Είναι προφανές ότι έχετε τεράστια γνωστικά κενά στην «Πολιτική Αγωγή» και πώς αν δεν τα καλύψετε ταχέως κάνετε ζημιά στις ψυχές των παιδιών.
Στο ίδιο σεμινάριο να εξηγηθεί πειστικά ότι καλύπτονται γνωστικά κενά σχετικά με το μέγα θέμα «τι είναι δημοκρατία» , με πολλά non example μη παραδείγματα, τι ΔΕΝ είναι δημοκρατία. ...
Πιστεύω να μην διαφωνείτε ότι χρειάζεστε ένα ταχύρυθμο τέτοιο σεμινάριο....
Υ.Γ. Δημοκρατία είναι να απαντά ο αρθρογράφος σε όλα τα σχόλια όλων. Το βλέπετε ότι το τηρώ χρόνια μαζί με έναν άλλον συμπολίτη μας ΔΕΝ εδώ. Δεν το έχω δει σε άλλους...
Κ. Πλαταρο
Μπορείτε να κάνετε μια έρευνα για κάποια στοιχεία προσοντούχων όπως
ειδικότητα
βαθμός γ ΄τάξης λυκείου
σειρά επιλογής της σχολής
βαθμός πτυχίου (βαθμός πτυχίου 5 , βαθμός μεταπτυχιακού 10!)
σχέση 1ου πτυχίου και 2ου ως προς την ειδικότητα και την σχολή
πόσοι είναι ανωτέρων και πόσοι ανωτάτων σχολών (αφήνουμε στην άκρη την υποβάθμιση της ανώτατης με την εξίσωση των αποφοίτων κλπ κλπ με νομο του ΣΥΡΙΖΑ)
@Πλατάρος Γιάννης 10 Αυγ 2022 14:41
Θέλετε να μας πείτε-πείσετε, ότι εσείς πχ ως Δν/της Εκπ/σης, θα εφαρμόζατε "πιστά και ευλαβικως" τον "ανεκδιήγητο νόμο επιλογής του Συριζα", νόμο τον οποίο κατακεραυνώνατε σε κάθε ευκαιρία. Οκ! Ν' αλλάξω μόνο λίγο πλευρό γιατί πιάστηκα.... ή δεν είναι νόμιμο?
Σχετικά με "διευθυντές που ανέχονται τις καταλήψεις" ή "που προτρεπουν τους μαθητές να αποφασίσουν για την κατάληψη".... είναι κι ένας άλλος νόμος που λέει, ότι όταν κατηγορείς κάποιον για κάτι, το κάνεις επίσημα με στοιχεία-αποδείξεις-ονοματεπώνυμα. Διαφορετικά, συκοφαντείς συναδέλφους και γίνεσαι εσύ επίορκος.
Όσο για το τελευταίο σκέλος και τα "μαθήματα" περί δημοκρατίας, λειτουργίας της ανθρώπινης λογικής και τέλος, γνωστικού και συναισθηματικού ελλείμματος όλων ημών(πλην υμών).... δηλώνω αναρμόδιος να διατυπώσω επιστημονικά τεκμηριωμένη γνωμάτευση. Σίγουρα όμως υπάρχουν ειδικοί....
ΥΓ. Συνεχίστε να γράφετε "Για τους λίγους καλής πίστεως". Εμείς οι πολλοί κακόπιστοι, σας γράφουμε κι εμείς.... οπότε θα έχουμε αλληλογραφία....
@απορια2
Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν δεν έκανα προεκλογική εξτρατεια, αν ισοβάθμησα με 19 ψήφους στην πρώτη θέση, αν υπέστην χειρουργείο στην συνέντευξη.
Του 2016 αντιπαραπροπερσινά ξυνα σταφυλια...
@Πλάταρος
Αγαπητέ Κε Πλάταρε, θα σας παρακαλούσα να μας υπενθυμίσετε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των διευθυντών σχολικών μονάδων της Μεσσηνίας (8-1-2016) για επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης, που είσαστε υποψήφιος.
Η ερώτηση είναι απλή και σαφής καλό θα ήταν και η απάντηση να είναι το ίδιο σαφής.
Επειδη όλοι είναι "δημοκράτες" , να σας πω περιπτωσεις:
Μπορείς να διαφωνείς με έναν νόμο καθέτως, ανενδοτως, απολύτως. Τον εφαρμόζεις πιστά και ευλαβικως, διότι είναι νόμος της Πολιτείας, πιο πάνω από τις ατομικές σου απόψεις, έστω κι αν επιστημονικώς είναι ορθές.
Ισχύει για τον ανεκδιήγητο νόμο επιλογής του Συριζα, που καταργούσε την λογοδοσία στις πράξεις της Διοίκησης. (Το έχω εξηγήσει 40 φορές, εδώ, όμως, εσείς, οι ίδιοι, εμμονικα, τον χαβά της "αμεσοδημοκρατιας", χωρίς να ξέρετε καν τι ειναι....)
Ένα άλλο είναι με τους διευθυντές που ανέχονται τις καταλήψεις, ενώ παραβιάζεται ο... μισός Ποινικός Κώδικας!
Ένα άλλο είναι που προτρεπουν τους μαθητές να αποφασίσουν για την κατάληψη "δημοκρατικά" πιο πάνω από την ελληνική βουλή!...
Όσοι λοιπόν δεν εστερνιζονται τα παραπάνω πορίσματα του "πρωτοετή της Νομικής" , αν κεκτεινται χιλιοστογραμμαριου φιλοτίμου, να μην υποβάλλουν αίτηση, αν δεν το καταλαβαίνουν οι ίδιοι, ότι είναι εκτός πολιτεύματος και επιορκοι...
Παραδέχομαι, ότι νομίζετε ότι μάθατε την δημοκρατία στις φοιτητικές παρατάξεις, στα μαθητικά συμβούλια και τον συνδικαλισμό... Δυστυχώς για εσάς, δεν είναι δημοκρατία αυτό που βιώσατε, ενώ εγώ δεν μπορώ να σας κάνω να αλλάξετε γνώμη, ας φέρω στον διάλογο τα πλέον ισχυρά και αδιάσειστα τετράγωνα επιχειρήματα, διότι ο άνθρωπος, δεν είναι"λογικό ον" όπως αυτοχαρακτηρίζεται, αλλά αγεται και φέρεται από συναισθήματα, πάθη, ελαττώματα, από έρωτα, από κολλήματα, από τον ιστό των πεποιθησεων του (κατά Κουαϊν) από συμπάθειες, αντιπάθειες, συμπλέγματα, δοξασίες, γνωστικό επίπεδο....
Να σας αποκαλύψω όμως ότι η μη τήρηση των παραπάνω, κυρίως οφείλεται σε σοβαρό γνωστικό έλλειμμα κυρίως και τριτευοντως στον συναισθηματικο τομέα...
Οπότε γι αυτούς, ο δικός μου λόγος έχει ισχύ διαλόγου με τοίχο.... Ου με πείσεις, καν με πείσεις...
Για τους λίγους καλής πίστεως τα γράφω...
Το ψευτοδίλημμα που μου θέσατε (09 Αυγ 2022 22:27)κρατήστε το για τον εαυτό σας .Κάντε κι εσεις μερικά μπανακια να χαλαρώσετε.Σας χρειάζεται…..
@ @καιτη 02:14 και 02:12
Ξαναδιαβάστε αυτά που έγραψε η @Καίτη (08 Αυγ 14:24). Το σημαντικό που τονίζει, ΔΕΝ είναι τα τυπικά της προσόντα(χαρτιά).
Έχει καταντήσει ολίγον ανέκδοτο, αυτό με τους "προσοντούχους", που εντέχνως ξεκίνησε από κάποιους(ονόματα δεν λέμε) και υιοθετείται "αμάσητο". Ποιός "πηγαίνει" για στέλεχος και ΔΕΝ έχει τα τυπικά προσόντα στις μέρες μας.... όταν οι αναπληρωτές για να διοριστούν, χρειάζονται 2 μεταπτυχιακά?!
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΦΟΥ ΜΕΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ;ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΝ ,ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΕΧΕΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΣ(ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΝΤΟΣ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ;ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ;ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.
- Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.
.....
Λοιπόν, αυτός ο νόμος δεν μ' αρέσει, γιατί εγώ δεν... και γι' αυτό θα τον καταστρατηγήσω!
- Μα, είστε εκλεγμένος εκπρόσωπος του Λαού και πρέπει να δίνετε το καλό παράδειγμα. Ευτυχώς που ο Νόμος προβλέπει την υποχρεωτική κρίση σας κάθε 4 χρόνια.
....
Όταν διοριστήκατε, δώσατε έναν όρκο αν θυμάμαι καλά. Πως λέγονται αυτοί που καταπατούν τον όρκο τους; Το ότι ζούμε σε μια μπανανία όπου το κράτος (βλέπε τα παρατράγουδα του Αμαρουσίου) επιτρέπει να μην εφαρμόζονται οι νόμοι, είναι άλλη συζήτηση. Είναι αδιανόητο δημόσιος υπάλληλος να μην εφαρμόζει το νόμο.
Γιατί τέτοια επίθεση και ανησυχία;;; Εφόσον κι εσείς με όλα τούτα είστε προσοντουχα...
Με τιμή,
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΜΠΑΣ
Προσοντουχα και με το παραπάνω θεωρείστε και εσείς. Επομένως μη φοβάστε.
Στην Ελλάδα δεν εφαρμόζονται άλλοι και άλλοι σοβαροί νόμοι... Γιατι να εφαρμοστεί αυτός;;;;; Πλάκα μας κάνετε;;;;Μας τρολαρετε;;;;
Δηλ εσείς υπακούτε και εφαρμόζετε όλους τους νόμους του κράτους;;;;;;;;;;;
Σας ευχαριστώ!!
Φαίδρα
Θεωρώ πως η συνέντευξη μπαίνει για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένο σκοπό. Διαφορετικά, αν θέλαμε δικαιοσύνη και σύστημα αδιάβλητο θα γινόταν το εξής :
Κατάθεση προσόντων /πτυχίων στην πλατφόρμα, κατάταξη σε πίνακα βάσει μορίων και τοποθέτηση σε σχολεία.
Αφού όσοι κάνουν τα χαρτιά τους θα πληρούν της προϋποθέσεις και φυσικά θα ξέρουν ότι έτσι και καταλάβουν τη θέση θα πρέπει υποχρεωτικά να εφαρμόσουν την αξιολόγηση. Τότε προς τι η συνέντευξη;;;;;; Θα χαθεί πολύτιμος χρόνος...
Όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα και έχουν ως δεδομένο ότι θα εφαρμόσουν την αξιολόγηση, αυτοί θα πρέπει να βάλουν υποψηφιότητα για θέση στελέχους. Άρα, γιατί να υπάρχει συνέντευξη;; Για να τραβήξει πίσω η διαδικασία;;; Ενώ μπορεί να επισπευστει...
Συμφωνώ ως προς το ότι δε θα έπρεπε να υπάρχει συνέντευξη (γιατί τη θεωρώ άσκοπη, άδικη και χρονοβόρα) όχι όμως για τα ερωτήματα που θέτετε. Γιατί αυτά που θέτετε, δεν εξαρτώνται από τον διευθυντή. Θα εξαρτώνταν από τον διευθυντή αν είχαμε πλήρη αυτονομία των σχολικών μονάδων, κάτι το οποίο δεν ισχύει μιας και είμαστε άκρως συγκεντρωτικο σύστημα.
Με εκτίμηση,
Υποψήφια Διευθυντρια
Σελίδες