Το σχέδιο με τις 80 ειδικότητες των καθηγητών Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης

Με την ενοποίηση των ειδικοτήτων συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών ο υπουργός Παιδείας, όπως αναφέρεται στο Σχέδιο επιδιώκει τέσσερις στόχους.

17/02/2017

Ενημερώθηκε: 18/02/2017, 09:45

Άκουσε το άρθρο

Το esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα το Σχέδιο του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου και του ΙΕΠ για τη μείωση των 140 ειδικοτήτων των καθηγητών Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης  σε 80.

Με την ενοποίηση των ειδικοτήτων   συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών  ο υπουργός Παιδείας, όπως αναφέρεται στο Σχέδιο  επιδιώκει:

Α. Την πλήρη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Β. Τον περιορισμό στη πολυδιάσπαση σε ίδια ή παρεμφερή αντικείμενα.'. Τον περιορισμό στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε πολλά σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, και,

Δ. Την αξιοκρατία στις Μεταθέσεις και Αποσπάσεις.

Ειδικότερα το Σχέδιο ενοποίησης των ειδικοτήτων   συγγενών κλάδων εκπαιδευτικών, του υπουργού Παιδείας και του ΙΕΠ , έχει ως εξής:


Τη στρέβλωση  με τις ειδικότητες την έχει επισημάνει και ο ΟΟΣΑ σε έκθεση του το 2011.

Η  παράλογη κατανομή αριθμού  ειδικοτήτων  έγινε  από το 2000 ,επί υπουργίας Π.Ευθυμίου, καθώς  οι ετήσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονταν με βάση συμφωνημένα ποσοστά επί των ειδικοτήτων και όχι με βάση τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης.

Την ποσόστωση αυτή κατάργησε με τον ν.3848 /10 η τότε υπουργός Α.Διαμαντοπούλου.

Παρόλα αυτά   δεν προχώρησε ο σχεδιασμός για την αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, ο οποίος προέβλεπε σε πρώτη φάση την απονομή δεύτερης ειδικότητας και σε δεύτερη τη δημιουργία ειδικοτήτων «ομπρέλας».

Να σημειωθεί  ότι οι πολλές ειδικότητες κατακερματίζουν τις προσφερόμενες διδακτικές ώρες με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών να μην μπορεί να καταλάβει οργανική θέση και να μοιράζεται σε πολλά σχολεία με αποτέλεσμα και την προσωπική ταλαιπωρία  του, αλλά και την υποβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Η πρόταση του ΙΕΠ του έτους 2014

Στα πλαίσια  της αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, το ΙΕΠ  έχει ήδη  προτείνει, με μελέτη του 2014,τη μείωση των ειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων   η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Οι εκάστοτε ηγεσίας  του υπουργείου Παιδείας , δεν προχώρησαν στη απόφαση και στην εφαρμογή αυτή, πιθανόν  υπό το φόβο συντεχνιακών αντιδράσεων.

Τα δύο σενάρια του ΙΕΠ

Το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών Β΄  του ΙΕΠ ,  στη μελέτη του έτους 2014, συνέταξε , δύο σενάρια, εκ των οποίων εγκρίθηκε το Β, που ακολουθεί:

Α΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ , ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ , ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ , ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
18    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ
19    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
20    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ , ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
21    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
22    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
23    ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
24    ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
25    ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
26    ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
27    ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
28    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
29    ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
30    ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
31    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
32    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
33    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
34    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
35    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
36    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
37    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
38    ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
39    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ
40    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
41    ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
42    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
43    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
44    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ
45    ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
46    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ, ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
47    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
48    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
49    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ
50    ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
51    ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
52    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Β΄ Σενάριο Ομαδοποίησης

1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ, ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ, ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
17    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ - ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
18    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ - ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
19    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
20    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
21    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ , ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ , ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ- ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ
22    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
23    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)
24    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
25    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
26    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
27    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ
28    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
29    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
30    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ, ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
31    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
32    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
33    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
34    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ - ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ , ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
35    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ , ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
36    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ , ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
37    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
38    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
39    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
40    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ