ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Επιλογές Διευθυντών χωρίς Συνέντευξη και ψηφοφορία

Με θητεία ενός σχολικού έτους.
Δημοσίευση: 20/04/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τροπολογία , προς ψήφιση, στη Βουλή αναμένεται να καταθέσει - εκτός απροόπτου- ο υπουργός Παιδείας  Κ. Γαβρόγλου (σ.σ. προκειμένου  το υπουργείο να συμμορφωθεί με την ομόφωνη ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ), η οποία θα προβλέπει:

Α. Επιλογές Διευθυντών με θητεία ενός σχολικού έτους.

Β. Προσόντα: Τυπικά και προϋπηρεσία.

Γ. Δεν θα περιλαμβάνεται στη διαδικασία η “Συνέντευξη” και η “ψηφοφορία”.

Η προκήρυξη των θέσεων θα γίνει αμέσως μετά  την ψήφιση της τροπολογίας.

Θα ακολουθήσει  μέσα στο καλοκαίρι ή από τον Σεπτέμβριο διαβούλευση για την κατάρτιση του νέου νόμου που θα ορίζει τις διαδικασίες επιλογής  όλων των στελεχών εκπαίδευσης, Περιφερειακών Διευθντών, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντών Σχολείων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΏ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΔΌΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σχόλια (96)

 
αηδιασμέμος!!!!
21 Απρ 2017 13:42

Κύριοι (!) της αριστεροδεξιόστροφης (;) (αν γνωρίζετε και εσείς τι ακριβώς είστε !) αερολογίας και ουχί πολιτικολογίας, η οργή και η αηδία που προκαλείτε πλέον σε κάθε σοβαρό και εχέφρονα εκπαιδευτικό δεν περιγράφεται με λόγια!!!!!
Κορυφώνεται κάθε ημέρα που περνάει με τις ανερμάτιστες και γελείες πολιτικές σας, οι οποίες καταστρέφουν ότι υγιές έχει απομείνει στο χώρο της Παιδείας.
Απλά, είστε απαράδεκτοι και κάθε ημέρα γίνεστε όλο και πιο επικίνδυνοι για την πορεία αυτής της ταλαίπωρης χώρας!!!!
Ντροπή σας!!!!

 
εκπ/κός
21 Απρ 2017 13:52

@Πετρος

"Το αστείο επιχείρημα δεν εχουν ολοι οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα αυτή, τι να κανουμε κ.@ Στράτο, ολα τα μαθήματα δεν διδάσκονται με τις εφαρμογές του διαδικτύου.Αυτα λενε παγκοσμίως ολοι όσοι ασχολούνται με τις επιστήμες της παιδαγωγικης και της διδακτικής."

Αν θυμάσαι σωστά το Β' επίπεδο ήταν για ορσμένες ειδικότητες και όχι για όλες, σε αντίθεση με τώρα που το Β1 (λιγότερων ωρών) αφορά όλες τις ειδικότητες.

 
ΑΡΓΥΡΩ
21 Απρ 2017 13:53

ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ Δ/ΝΤΕΣ .....ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΟΛΟΙ ( Δ/ΝΤΕΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΣΧΟΛ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ & Δ/ΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ) ΣΤΟΝ "ΑΕΡΑ" ΕΙΝΑΙ !!!! ΑΣ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ( ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ) ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ , ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 
ΚΜ
21 Απρ 2017 13:57

@ante pali
Είσαι άπαιχτος...

Δεν απορώ αν δεν σε ψήφησε κανένας από το σύλλογο διδασκόντων...

 
Γιώργος
21 Απρ 2017 14:10

@στρατος
Να μη μοριοδοτηθει το Β επίπεδο για τους λόγους που αναφερεις. Για το Διδασκαλείο δεν πρέπει να ισχύσει το ίδιο;

 
Κώστας Δ.
21 Απρ 2017 14:32

Συμφωνώ με ορισμένους πιο πάνω:
Αδιάβλητο σύστημα:
Υποβολή πλήρους βιογραφικού.
Ελάχιστη προϋπηρεσία 10-12 χρόνια (διδακτική όχι σκέτη "εκπαιδευτική")
Προϋπηρεσία ως διευθυντή-υποδιευθυντή (συνυπολογισμός)
Εξετάσεις σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (τύπου Β επιπέδου)
Θητεία 4-5 χρόνια με ετήσια αξιολόγηση βάσει δεικτών-κριτηρίων

 
Στράτος
21 Απρ 2017 14:32

Η πρόταση να μην μοριοδοτείται η επιμόρφωση ΤΠΕ Β΄ επιπέδου στηρίζεται στο ότι ως γνωστόν πολλές ειδικότητες δεν είχαν καμία δυνατότητα συμμετοχής στα προγράμματα αυτής της επιμόρφωσης. Προφανώς μακροπρόθεσμα και εφόσον το Β1 επίπεδο, που τώρα θα ξεκινήσει και αφορά όλες τις ειδικότητες, πραγματοποιηθεί αρκετές φορές ώστε να δοθεί δυνατότητα συμμετοχής σε αυτό όλων όσοι ενδιαφέρονται, τότε θα ήταν ορθό και δίκαιο να μοριοδοτείται και αυτό (το Β1) και το παλαιότερο (Β) που αφορούσε λίγες ειδικότητες.

Η πρόταση δεν είναι δική μου. Για τη μοριοδότηση αυτή είχαν γίνει ενστάσεις στα Συμβούλια επιλογής και προφανώς για το λόγο αυτό στις τελευταίες επιλογές του 2015 το κριτήριο αυτό (μοριοδότηση ΤΠΕ Β΄ επιπέδου) αφαιρέθηκε.

Η επιμόρφωση ΤΠΕ Α΄ επιπέδου ως προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία και όχι ως απλό μοριοδοτούμενο προσόν με βρίσκει σύμφωνο (καθώς ο Διευθυντής του σήμερα είναι υπεύθυνος για myschool, emails κλπ). Ωστόσο υπήρχε ως ενδεχόμενο και το 2015 αλλά για λόγους που αγνοώ τελικά δεν ίσχυσε ως προϋπόθεση αλλά ως μοριοδοτούμενο προσόν. Προφανώς αν ισχύσει θα αποκλειστούν παλαιοί Διευθυντές μεγάλης ηλικίας που δεν φρόντισαν να αποκτήσουν το προσόν αυτό.

Αν η διοίκηση κρίνει ως βασικό προσόν την γνώση Η/Υ τότε μπορεί να νομοθετήσει την γνώση ΤΠΕ Α΄ επιπέδου ως προϋπόθεση συμμετοχής στις διαδικασίες επιλογής Διευθυντών.

 
Αμερόληπτος
21 Απρ 2017 14:34

@Νικόλαος Προτείνεις διευθυντή χωρίς ούτε ένα επιπλέον προσόν πέρα από τον "συνδυασμό τυπικών προσόντων, και μια ελάχιστη εκπαιδευτική -διδακτική προϋπηρεσία περίπου 12 χρόνων". Στο σχολείο που υπηρετούσα έως το 2015 ως διευθυντής, εξελέγει κάποιος με αυτά ακριβώς τα "προσόντα". Εύγε ΝΙκόλαε, επιθυμείς ένα σχολείο χωρίς ηγέτη, ακριβώς όπως τον επιθυμεί και ο σύριζα!

 
ΠΡΟΣΟΧΗ - Η ΘΗΤΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΪΚΗ ΓΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΕΠΙ
21 Απρ 2017 14:42

προσοχή, για να ενσωματωθεί το επίδομα διευθυντή στις συντάξιμες αποδοχές (περί τα 70-80 ευρώ) χρειάζεται θητεία δύο ετών τουλάχιστον - με επιλογή από πυσπε-πυσδε!

 
Στράτος
21 Απρ 2017 14:56

@ΠΡΟΣΟΧΗ - Η ΘΗΤΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΪΚΗ ΓΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ
Ερώτημα. Προφανώς απαιτείται θητεία 2 ετών συμπληρωμένων για ενσωμάτωση επιδόματος στη σύνταξη. Αν κάποιος όμως έχει ήδη διατελέσει 1 έτος Διευθυντής ή υπολείπεται λίγους μήνες για τη συμπλήρωση 2 ετών και επιλεγεί τώρα, αυτό το ένα επιπλέον έτος δεν αρκεί για να συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο;
Αυτό το "με επιλογή από ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ" τι σημαίνει; Μπορείς να μας αναφέρεις κάποια σχετική διάταξη; Ή τουλάχιστον να μας διαφωτίσεις λίγο περισσότερο;

 
Στράτος
21 Απρ 2017 15:19

Σε σχέση με την πρόταση για μη μοριοδότηση ΤΠΕ β΄ επιπέδου

Μετά από μία μικρή έρευνα στο esos βρήκα την Ένσταση που είχε υποβάλει το 2011 ένας Θεολόγος υποψήφιος Διευθυντής για τη μοριοδότηση ΤΠΕ β΄ επιπέδου. Την Ένσταση κοινοποιούσε και στο Συνήγορο του Πολίτη.
Ο ηλεκτρ. σύνδεσμος είναι https://www.esos.gr/arthra/mathites/eidhseis-lykeio/me-enstash-zhta-ta-m...

 
Ioanna
21 Απρ 2017 16:04

Η θητεία των διευθυντών 2 χρόνια μετά αλλος.

 
ΠΕ19
21 Απρ 2017 16:18

Να μην ισχύει το Β' Επίπεδο, να μην μετράει για τους ΠΕ19 το Α επίπεδο και να μετράει το πτυχίο των ξενόγλωσσων ως άριστη γνώση, να μην μετράει το μεταπτυχιακό όταν υπάρχει διδακτορικό, το οποίο μετράει όσο 4 χρόνια Διδακτικής εμπειρίας που μπορεί να τα πάρει μια συνάδελφος όντας στην τάξη περίπου 4 μήνες (Ιούνιο και αρχές Σεπτεμβρίου) αν έχει 2 παιδιά και να να μη τα παίρνει κάποιος που έχει κάνει το διδακτορικό του κάνοντας χρήση εκπαιδευτικής άδειας. Τίποτα άλλο κ. Στράτο ??? μήπως να μοριοδοτήσουμε και το τι ψηφίζει ?

 
K.M.
21 Απρ 2017 16:21

Υπουργέ, δεν είναι δυνατόν να σε συμβουλεύουν τέτοια οι σύμβουλοί σου. Ρώτα, μάθε και εν ανάγκη απομάκρυνέ τους! Σε ζημιώνουν καικυρίως ζημιώνουν τους μαθητές και το δημόσιο σχολείο, που σαν αριστερή κυβέρνηση έπρεπε να υποστηρίζετε!! Η γιαγιά μου έλεγε:"τα ύστερα του κόσμου παιδάκι μου" . Εκεί βρισκόμαστε ..υπουργέεεεεεεεεεε!!!!

 
Ελεος
21 Απρ 2017 18:34

Οι νέοι διευθυντές να βγουν μετά από δοκιμασίες Τύπου survivor, οι υποψήφιοι για ένα μήνα το καλοκαίρι να περάσουν δοκιμασίες και τα έσοδα που θα μαζευτούν να χρησιμοποιηθούν για το σχολείο που τα έχει ανάγκη .Έλεος !!!

 
PE19
21 Απρ 2017 18:51

@Έλεος
Survivor πραγματικά για να είσαι διευθυντής Survivor πρέπει να είσαι. Αλλά και να έχεις και λίγο X-factor. Είμαστε για τα πανηγύρια.

 
Nik
21 Απρ 2017 18:54

Να τοποθετηθούν στα σχολεία, σε εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ, οι αρχαιότεροι εκπαιδευτικοί σε θέσεις διευθυντών/ντριών, σύμφωνα με τον Ν. 1566/85 και αφού ψηφισθεί νέος νόμος, με αντικειμενικά κριτήρια, τότε να γίνουν κρίσεις στελεχών.
Σε ότι όμως αφορά τα αντικειμενικά κριτήρια να μην υπάξει ισοπέδωση όλων των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων. Μεγαλύτερο "ειδικό βάρος" έχουν οι τίτλοι στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης.

 
δημοκράτης εκπαιδευτικός
21 Απρ 2017 19:43

@Στράτος
Είσαι πιό ιδεοληψίας και απο τον υπουργό σου...περισσότερο δεν υπάρχει , τόχουμε ξαναπεί.Για την μοριοδότηση της επιμόρφωσης του Β-Επιπέδου ΤΠΕ , εσύ και κάποιοι άλλοι εδώ κάνετε το λάθος να ξεχνάτε (αν δεν το ξέρετε) ότι υπήρχε η δυνατότητα αίτησης για τα επιμορφωτικά σεμινάρια -πέραν των αρχικά προκηρυχθέντων για τους κλάδους ΠΕ02,ΠΕ03 & ΠΕ04 , να μπορεί να συμμετάσχει και εκπαιδευτικός που είχει σαν 2η ανάθεση (πόσο μάλλον τώρα με την 3η ανάθεση) μαθήματα των παραπάνω ειδικοτήτων (π.χ. ΠΕ06 που δίδασκε Ιστορία ή ΠΕ11 που δίδασκε Ανθρωπολογία /Βιολογία).Στο σχολείο που ήμουν Δ/ντής υπήρχε περίπτωση απο την ΠΕ06 και σε διπλανό σχολείο περίπτωση ΠΕ11.Και κάτι άλλο πάνω σ΄αυτό , αν ανατρέξει κάποιος σε λίστες πιστοποιημένων εκπ/κών που τους έχει εκδοθεί πιστοποιητικό πιστοποίησης στην Β-Επιπέδου υπάρχουν και ειδικότητες που αρχικά δεν υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος για παρακολούθηση τέτοιου είδους σεμιναρίων , όπως π.χ. ΠΕ09...(τί συνέβη μ΄αυτούς και πώς δικαιολογείται η πιστοποποίησή τους αφού αυτή η ειδικότητα δεν συμπεριλαμβάνονταν στις αρχικές της πρόσκλησης-έχω στα χέρια μου τέτοια λίστα , όπως υπάρουν αντίστοιχες σε κάθε Δ/νση Εκπ/σης μια και δεν είναι ενεργές οι Επιτροπές Επιμόρφωσης , απ΄όπου εύκολσ θα μπορούσαν όλα αυτά να ελεγχθούν και διελευκανθούν).Ο λόγος που δεν υπήρξε αρχικά δυνατότητα σ΄όλους τους κλάδους να συμμετάσχουν στην παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων Β-Επιπέδου ήταν οτι αρχικά δεν υπήρχε αντίστοιχο πιστοποιημένο & αξιόπιστο λογισμικό για τις άλλες ειδικότητες , εκτός των ΠΕ02-ΠΕ03 & ΠΕ04.
Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω (αν δεν το έχουν υπόψη τους) σε κάποιους οτι στο εξωτερικό ισχύει το εθνικό πλαίσιο προσόντων-κάτι πήγε να γίνει και εδώ αλλά..., όπου κάθε πιστοποιημένη επιμόρφωση σεμιναρίων μοριοδοτείται/βαθμολογείται αναλόγως με τις ώρες (όπως μοριοδοτούνται π.χ. τα πιστοποιημένα σεμινάρια του ΕΚΔΔΑ ή άλλων φορέων όπως ΕΚΠΑ κλπ στη διοίκηση) στην αξιολόγηση/κρίσεις του άλλου Δημοσίου (π.χ. άλλα υπουργεία).Αλλά στην Ελλάδα ισχύει η ρήση του μακαριστού -την θυμάστε;;;;- να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...
Και συνεχίζουμε , ιδίως οι ανύπαρκτες ΟΛΜΕ/ΔΟΕ που ακόμα δεν αποφάσισαν αν θα συναντηθούν με τον υπουργό για να του εκθέσουν τις απόψεις τους , να κωφεύουμε στην υποβάθμιση των επιστημονικών-τυπικών προσόντων για την οποία υπήρχαν αντεκλήσεις, προβληματισμός & δυσαρέσκειες για τις ανισότητες που ακόμα και ο Ν. 3848/2010 είχε προκαλέσει.Ενδεικτικά σας αναφέρω την μή μοριοδότηση των δεύτερων ματαπτυχιακών/διδακτορικών ενώ μοριοδοτούνταν το χαμηλότερης ακαδημαϊκά βαθμίδας δεύτερο πτυχίο -ας ήταν και απο τα τότε Τ.Ε.Ι. (όχι Α.Τ.Ε.Ι.).Και υπήρχαν και μερικές άλλες τέτοιες ανισότητες σ΄αυτόν τον νόμο , δεν είχε όμως αυτός καμμιά σχέση με αυτό το έκτρωμα των ΜπαλταΚουράκηδων που ευτυχώς για την εκπαίδευση και την χώρα κατέπεσε στο ΣτΕ.Θα απανέλθουμε όταν θα δούμε τί μας επιφυλάσσει το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

 
Κώστας
21 Απρ 2017 19:58

Νομίζω πως δε θα έπρεπε να υπάρχει "οροφή" στα διδακτικά έτη γιατί κάθε ημέρα προσφέρει εμπειρία στη λειτουργία του σχολείου! Αντίθετα η βάση να μπει τουλάχιστον στα 15 έτη.
Στα αντικειμενικά κριτήρια, να μην εξισωθούν όλα αλλά να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα τα σχετικά με τα καθήκοντα του διευθυντή.
Σε ό,τι αφορά την θητεία 1 έτους, απλά απαράδεκτο!

 
alex
21 Απρ 2017 20:39

Πρέπει να διαβάσουν όλοι τα σχόλια που γράφονται για τους διευθυντές.
Είναι να απορεί κανείς πως υπάρχουν ακόμη σχολεία.
Σκέπτομαι μήπως πρέπει μόνο ο Σ.Δ. να εκλέγει το Διευθυντή του.
Πως θα πάει κάποιος σε ένα σχολείο με ένα μεταπτυχιακό και μερικά χρόνια απόσπαση σε κομματική θέση ;

 
petran
21 Απρ 2017 20:46

Σοφή απόφαση!!! και αυτό θα φανεί

 
Γιάννης
21 Απρ 2017 21:14

Το Διδασκαλείο απευθυνόταν μόνο σε δασκάλους και δίνει 2 μόρια, τώρα όμως δεν υπάρχει. Ένας συνάδελφος σήμερα, είτε δάσκαλος είτε άλλη ειδικότητα, δεν έχει την δυνατότητα να φοιτήσει σε αυτό και να λάβει τα 2 μόρια. Απορώ, πώς στις κρίσεις του 2015 δεν τέθηκε ως θέμα από νεότερους δασκάλους ή τις άλλες ενδιαφερόμενες ειδικότητες. Δεν μηδενίζω την διετή επιμόρφωση των δασκάλων, απλά καταθέτω τον προβληματισμό μου σχετικά με την ίση αντιμετώπιση υποψηφίων διευθυντών που είναι δάσκαλοι σε σχέση με άλλες ειδικότητες, που δεν είχαν την δυνατότητα να επιμορφωθούν στο Διδασκαλείο. Θυμίζω επίσης ότι μοριοδοτείται και ευνοεί τους παλιούς βέβαια, η επιμόρφωση των δασκάλων στην ΣΕΛΔΕ.

 
Μαριλένα
21 Απρ 2017 21:20

Ένας σοβαρός διευθυντής το σημαντικότερο που μπορεί να προσφέρει ως "ηγέτης" της σχολικής του κοινότητας είναι κάποιο στοιχειώδες όραμα για το σχολείο του, ένα σχέδιο εκπαιδευτικής πολιτικής..... Μέσα σε ένα χρόνο τι ακριβώς θα κάνει; Θα γνωρίσει σύλλογο και μαθητές, θα καταστρώσει το κατάλληλο σχέδιο ανάπτυξης για το σχολείο, θα αιτηθεί προγραμμάτων, θα οργανώσει μελλοντικές συνεργασίες; Κι αν την επόμενη χρονιά δεν είναι πια διευθυντής σε αυτό το σχολείο; Η ιδέα για μονοετή θητεία τους ανθρώπους με σχέδιο και όραμα τους αποκλείει. Μάλλον είναι ανεπιθύμητοι στη δημόσια παιδεία έτσι κι αλλιώς...

 
Διονύσης
21 Απρ 2017 21:24

Δηλαδή καθένας με μεταπτυχιακά παντελώς άσχετα με διοίκηση θα μπορεί να γίνεται δ/ντης;;;;; Πειράματα.

 
petran
21 Απρ 2017 21:51

Η υπερβολική κριτική μας στους άλλους αποτελεί προβολή των δικών μας επιδιώξεων και σκέψεων!!!

 
TREMEL
21 Απρ 2017 22:06

Πάλι παράταση της θητείας των σχολικών συμβούλων;Γιατί δεν τους κάνουν ισόβιους; Έλεος πια!!!

 
Στράτος
21 Απρ 2017 23:05

@δημοκράτης εκπαιδευτικός
Η δυνατότητα συμμετοχής στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων για τις οποίες δεν υπήρχε πρόγραμμα αλλά δίδασκαν μαθήματα β΄ ανάθεσης σε συγγενή ειδικότητα υλοποιήθηκε σε ελάχιστες περιπτώσεις. Άλλωστε η β΄ ανάθεση μαθημάτων δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να "διεκδικήσει" όταν υπάρχουν καθηγητές με α΄ ανάθεση για να διδάξουν το μάθημα.
Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις εκπαιδευτικών που προσπάθησαν να πάρουν ένα τουλάχιστον μάθημα β΄ ανάθεσης για να μπορέσουν να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου ως "συγγενείς" ειδικότητες και δεν το πέτυχαν! Ακόμη χειρότερα, όταν η επιμόρφωση β΄ επιπέδου γινόταν στη διάρκεια δύο σχολικών ετών -ξεκινούσε άνοιξη και η πρακτική στην τάξη γινόταν το επόμενο φθινόπωρο - ήταν παντελώς αδύνατη η συμμετοχή "συγγενών" ειδικοτήτων αφού ουδείς μπορούσε να γνωρίζει εάν θα δίδασκε μάθημα β΄ ανάθεσης την τρέχουσα και την επόμενη χρονιά!
Σε κάθε περίπτωση το Υπουργείο με έναν απλό έλεγχο μπορεί να διαπιστώσει σε πόσους εκπαιδευτικούς "συγγενών" ειδικοτήτων έχει δοθεί πιστοποίηση ΤΠΕ Β΄ επιπέδου. Είμαι βέβαιος ότι είναι ελάχιστοι. Για τούτο και δεν πρέπει να μοριοδοτηθεί η πιστοποίηση αυτή ως προσόν.

ΥΓ: Αφήνω ασχολίαστους τους χαρακτηρισμούς σου για μένα. Δεν θα μπω στο παιχνίδι προσωπικών αντιπαραθέσεων, το έχω γράψει πολλές φορές. Άλλωστε δεν είσαι ο μόνος που με "στολίζεις". Ας είναι...

 
Άβουλοι και μοιραίοι για την παιδεία
21 Απρ 2017 23:18

Και με τους Συμβούλους τι γίνεται; Ας καταλάβει το Υπουργείο ότι η μεγάλη πλειοψηφία τους (όλοι σχεδόν) είναι στις θέσεις Συμβούλων από το 2004 εξαιτίας του γνωστού διλήμματος -ή Σύμβουλος ή Διευθυντής- της κ. Διαμαντοπούλου, που εμπόδισε συναδέλφους με ουσιαστικά προσόντα να θέσουν υποψηφιότητα για ΣΣ . Δύσκολο είναι να καταλάβει ο κ. Υπουργός ότι δεν πάει άλλο;

 
Γιωργος
21 Απρ 2017 23:26

Για να αλλάξουν οι Δ/ντες σχολείων με μονοετή θητεία σύμφωνα με το νομο 1566 θα ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ να βρεθεί φόρμουλα να νομιμοποιηθεί το Υπηρεσιακο συμβούλιο ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ οι Δ/ντες εκπαίδευσης εκπίπτουν. ΕΔΩ θα ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ νομιμοτητας

 
Κώστας
21 Απρ 2017 23:46

Δεν έχουν οριστεί υποδιευθυντές σε εξαθέσια σχολεία μέχρι τώρα γιατί? Τα μόρια της χρονιάς πηγαίνουν χαμένα?

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.