ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οδηγία υπ. Παιδείας να μοριοδοτηθεί η θητεία των Διευθυντών 2015-17

Σήμερα οι τελικοί πίνακες με τα μόρια των υποψηφίων Διευθυντών
Δημοσίευση: 16/06/2017
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Προφορική οδηγία προς   τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έδωσε το υπουργείο Παιδείας, να μοριοδοτηθεί η θητεία των νυν Διευθυντών Σχολείων (χρονικής περιόδου 2015-17), ύστερα από τις ενστάσεις που κατέθεσαν υποψήφιοι Διευθυντές.

Οπως είναι γνωστό η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε άκυρη την υπουργική απόφαση του 2015 βάσει της οποίας επελέγησαν οι νυν Διευθυντές Σχολείων.

Οι υποψήφιοι Διευθυντές που κατέθεσαν ενστάσεις ζητούν να μη μοριοδοτηθεί η θητεία των νυν  Διευθυντών.

Σήμερα Παρασκευή 16 Ιουνίου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης   σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Παιδείας , αναμένεται  να δημοσιεύσουν τους Τελικούς Αναμορφωμένους πίνακε, κατά φθίνουσα σειρά, οι οποίοι  πλέον περιλαμβάνουν  μόνο τους υποψηφίους που οριστικά έχουν γίνει δεκτοί στη διαδικασία..

Ηδη κάποιες Διευθύνσεις έχουν ανακοινώσει τους τελικούς πίνακες

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

 

Σχόλια (29)

 
επιτρέπεται το γέλιο;;
16 Ιουν 2017 16:43

Προφορική; Φαίνεται δεν υπήρχαν μολύβια ή χαλασαν και τα εκτυπωτικά και δεν μπορούσαν να τυπώσουν γραπτές οδηγίες. Πάντως το χιούμορ δεν μας λείπει, καλό κουράγιο στα συμβούλια.

 
Στράτος
16 Ιουν 2017 17:29

Αναμενόμενη και ορθή η οδηγία του Υπουργείου Παιδείας.
Ενστάσεις που στηρίζονται σε υποθέσεις για πιθανές αποφάσεις διοικητικών δικαστηρίων (αν προσφύγω στο διοικητικό δικαστήριο αυτό πιστεύω ότι θα ακυρώσει την προσμέτρηση της θητείας των Διευθυντών του 2015) απορρίπτονται.
Ξαναέγραψα ότι η Διοίκηση, εν προκειμένω το Υπουργείο Παιδείας, κινείται με βάση τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και όχι νομικές υποθέσεις ή προσωπικές επιθυμίες.
Κάθε ενδιαφερόμενος έχει δικαίωμα να υποβάλει ενστάσεις (κάποιοι το έκαναν). Οι Υπηρεσίες, στην περίπτωσή μας οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τις κάνουν δεκτές ή τις απορρίπτουν. Ακολούθως καθένας μπορεί να συνεχίσει τις διεκδικήσεις του μέσω των Διοικητικών Δικαστηρίων εφόσον κρίνει ότι αδικείται, εφόσον έχει υπομονή, χρόνο και χρήματα.

Προκαταβολικά δηλώνω ότι δεν θα απαντήσω σε σχόλια "επί προσωπικού" αλλά μόνο για την ουσία του ζητήματος εφόσον υπάρξουν τέτοια.

 
Rip
16 Ιουν 2017 20:03

Επιτρεπεται το γελιο ... αρκει να μην εισαι τοσο πικρος που το γελιο σου ειναι αστειο

 
Πάκης
16 Ιουν 2017 20:28

Δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό.
Απλώς μου θυμίζει το αξέχαστο "αποφασίζουμε και διατάσσουμε" του Γ. Παπαδόπουλου. Το μέχρι πότε είναι το ζητούμενο....

 
ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΟΣ
16 Ιουν 2017 21:13

@Στράτο ΣΥΡΙΖΟΓΝΩΜΩΝ
Είσαστε αυτοί που χαζοειδώς σας ψήφισαν σαν αντιμνημονιακούς και ψηφίσατε διαρκές μνημόνιο ως το 2060.Δε θέλω να το χαρακτηρίσω γιατί όλοι το καταλαβαίνουν.Σε ποια δημοκρατία οι εντολές είναι προφορικές;Προφορικές εντολές δίνονταν μόνο όταν κάτι ήταν πλήρως άνομο και φοβόταν να υπογράψουν για να μη διωχθούν μετά,Άρα αυτό μάλλον συμβαίνει.Το αν απαντήσεις ή όχι επί προσωπικού κανέναν δεν ενδιαφέρει.Ποιος νομίζεις ότι είσαι;Τελεσίδικη απόφαση ήταν και η απόφαση του ΣτΕ που δεν εφαρμόσατε.Τελεσίδικα του χρόνου στις εκλογές θα γλυτώσουμε από εσάς.Θα σε θυμίσω ότι προφορικές οδηγίες στα δικαστήρια των δημοκρατικών χωρών δεν λαμβάνονται υπ όψη και την πληρώνουν όσοι τις εφάρμοσαν εκτός φυσικά από του συντρόφου σας του Μαδούρου και της σοσιαλιστικής δυναστείας των Γιούγκ.Επιπλέον αλγεινή εντύπωση προκαλεί που δεν απαντάς στο ερώτημα:Αν το να κόβονται από τα συμβούλια μη-συριζαίοι είναι υπέρτατο δημοκρατικό και σοσιαλιστικό καθήκον ενώ αν κοπεί , κατά λάθος βέβαια,κάποιος συριζαίος είναι ανεπίτρεπτη αντιδημοκρατική ενέργεια.Που ξέρεις εσυ ότι υπεβλήθηκαν κάποιες ενστάσεις σε όλη την Ελλάδα;Οι ΔΕ σε πληροφορούν άμεσα;Τι είσαι;Ο

 
Μαρία
16 Ιουν 2017 21:49

Προφορικά; Ε, ό,τι και να γράψουμε είναι περιττό. Οι άνθρωποι έχουν χάσει το παιχνίδι καιρό τώρα...

 
Γιάννης
16 Ιουν 2017 22:02

Πόσες φορές δηλαδή σήκωσαν το τηλέφωνο και έδωσαν προφορικά την οδηγία από το Μαρούσι;

Αν οι πληροφορίες του άρθρου είναι ακριβείς, τότε έχουν απωλέσει στο υπουργείο κάθε έννοια αξιοπιστίας.

 
STAUROS
16 Ιουν 2017 22:30

Προφορικές οδηγίες
μόρια διδακτικής υπηρεσίας στους μη ασκούντες υπηρεσιακά καθήκοντα με παντελή απουσία ('αδεια ανατροφής, δημοτικοί σύμβουλοι κλπ)

 
Panos
17 Ιουν 2017 00:48

Στράτο. ντροπή και αίσχος.

 
Αμερόληπτος
17 Ιουν 2017 07:54

@Στράτος Έχεις απωλέσει κάθε έννοια αξιοπιστίας. Είσαι τόσο σύριζα που δεν βλέπεις τα αυτονόητα. Αν το υπουργείο δεν φοβόταν δικαστικές περιπέτειες θα έδινε γραπτά την οδηγία, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, διότι γραπτό αίτημα μόνο γραπτά απαντιέται και όχι προφορικά. Αλλά εκεί στο συριζα χάθηκε κάθε ίχνος σεβασμού στη δημοκρατία και στο σύνταγμα.

 
Γιώργος
17 Ιουν 2017 10:11

Πάλι προσφυγή στο ΣΤΕ ετοιμάζεται; Αυτό κυκλοφορεί ( όχι μόνο για αυτή τη θητεία, αλλά και αλλες " καινοτομίες")

 
loyk
17 Ιουν 2017 10:21

οποιος εφαρμοζει προφορικες εντολες ειναι προφανες οτι αναλαμβανει και τις ευθυνες του. αν το Υπουργειο ηταν σιγουρο για την αποφαση του γιατι δεν στελνει εγκυκλιο?

 
Στράτος
17 Ιουν 2017 11:54

@ Αμερόληπτος
Γράφεις: "γραπτό αίτημα μόνο γραπτά απαντιέται και όχι προφορικά". Τα ερωτήματα προς το Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δεν ήταν γραπτά αλλά προφορικά (τηλεφωνικά). Γι' αυτό και απαντήθηκαν προφορικά. Οι απαντήσεις στις γραπτές ενστάσεις υποψηφίων προφανώς και θα είναι γραπτές, από τις Διευθύνσεις προς όσους έκαναν ένσταση. Θα τους ενημερώνουν ότι η ένσταση απορρίφθηκε.

@Γιάννης
Γράφεις: "Πόσες φορές δηλαδή σήκωσαν το τηλέφωνο και έδωσαν προφορικά την οδηγία από το Μαρούσι;".
Πρώτον, σε πόσες Διευθύνσεις πιστεύεις ότι κατατέθηκαν ενστάσεις;
Δεύτερον, το Υπουργείο κινείται ιεραρχικά. Το Υπουργείο δίνει εντολή προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις και εκείνες προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Δεν είναι λοιπόν απαραίτητα τόσο πολλά τηλεφωνήματα...

 
ΜΑΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
17 Ιουν 2017 12:26

Μόλις πληροφορήθηκα ότι μετά την ένσταση που έκανα, αντί να πάρω 1,8 μόρια, έχασα επιπλέον και 0,75. Ευχαριστώ το ΠΥΣΔΕ ... για το "δωράκι" του. Τελικά αν έχεις διδακτορικό και έχεις διδάξει στο Πανεπιστήμιο για 3 εξάμηνα, παίρνεις 0 μόρια. Αν δεν έχεις ούτε μεταπτυχιακό, ούτε διδακτορικό και "έχεις" διδάξει σε Πανεπιστήμιο, παίρνεις 1 μόριο. Αριθμητική ΣΥΡΙΖΑ...

 
Γιάννης
17 Ιουν 2017 14:41

@Στράτος: Σημασία δεν έχει τι πιστεύω εγώ για τον αριθμό των διευθύνσεων που δέχθηκαν ενστάσεις. Και μία είναι αρκετή για να υποχρεωθεί το υπουργείο να απαντήσει. Γραπτώς κι όχι προφορικώς όπως φέρεται να έχει πράξει από το άρθρο. Αλλά αυτήν την παρατυπία αγαπητέ την αφήσατε ασχολίαστη. Σας συμπονώ. Δύσκολο το έργο υπεράσπισης ανθρώπων που σκοπίμως παγιδεύουν τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και που κινούνται σε τεντωμένο σχοινί.

 
Αμερόληπτος
17 Ιουν 2017 14:46

@Στράτος
Προφορικά απαντάει το υπουργείο για να μην έχει και ποινικές ευθύνες γραπτά όμως θα απαντήσουν τα υπηρεσιακά συμβούλια ώστε σε περίπτωση προσφυγών να "φαγώνονται" οι εκπαιδευτικοί μεταξύ τους. Καλά το γεγονός πως ο συριζα ακολουθεί σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα στην εκπαίδευση, διχαστική πολιτική δεν είναι καινούργιο. Να υιοθετούν όμως και να υπερασπίζονται με πάθος και εμπάθεια ορισμένοι αυτή την πολιτική αυτό φανερώνει την κοινωνική μας κατάντια.

 
ΑΡΧΗΣΤΡΑΤΟΣ
17 Ιουν 2017 15:08

@ΣΤΡΑΤΟ ΣΥΡΙΖΟΓΝΩΜΩΝ
Πάλι απαντάς διχαστικά και μεροληπτικά;Σε ποιο δημοκρατικό κράτος συμβαίνουν αυτά που κάνετε και σε ποια δημοκρατία υπάρχουν για τέτοια σοβαρά θέματα προφορικές ενδοσυνεννοήσεις κομματικά διορισμένων εν κρυπτώ;Τόσο καιρό που γράφεις από τα γραφόμενα σου φαίνεται ότι μισείς και ειρωνεύεσαι όποιον έχει το θράσος να προσφύγει στο ΣτΕ ή να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματα που απορρέουν από το Σύνταγμα.Είσαι πλήρως διχαστικός θεωρώντας ότι όποιος δεν είναι μαζί σου είναι εχθρός σου.Είστε δημοσκοπικά στο 13% και άρα είναι εχθροί σου το87% των πολιτών.Να θυμάσαι και να σκέφτεσαι τις συνέπειες αυτών των διχαστικών σας πράξεων την επόμενη των εκλογών.Δεν εφαρμόζετε καμία δικαστική απόφαση και το χαίρεστε.Ευτυχώς που κυβερνήσατε για να καταλάβουν όσοι δεν ήξεραν τι είστε.Δεν απαντάς στο ερώτημα αν θεωρείς δημοκρατικό και σοσιαλιστικό καθήκον να κόβονται από τα συμβούλια επιλογής όσοι δεν είναι δικοί σου.Άρα συμφωνείς γιατί ήδη έχει γίνει στις επιλογές διευθυντών εκπαίδευσης ,όπως γράφηκε σε δεκάδες σχόλια στο εσος.Την επομένη των εκλογών του χρόνου πως θα σταθούν αυτοί όλοι στα πόστα τους ;Αυτό είναι το αποτέλεσμα της διχαστικής σας πολιτικής του 13%.Μην είσαι τόσο φανατικός.Θα κάψεις καμία εγκεφαλική φλάντζα.Πάντως από πολλά από τα γραφόμενά σου διαπιστώνω ότι ή λάθος κάνεις ή δεν ξέρεις τίποτε δείχνοντας το αντίθετο.Είναι και αυτό άλλος ένας μύθος που καταρίφθηκε.Δηλ.όσα λέει ένας συριζαίος είναι σοφά και άρα είναι σοφοί άνθρωποι και πρέπει να τους ακούμε με ανοιχτό το στόμα.Τους ακούμε κάθε μέρα και σεν δίνουμε την παραμικρή σημασία γιατί δεν σας πιστεύει κανείς.

 
rip
17 Ιουν 2017 15:27

Στρατο@ Μην ασχολείσαι με τα ορφανά της Διαμαντοπουλου και του Βενιζέλου... Ξεχάσαν τις κρίσεις με το νόμο Διαμαντοπουλου που η συνεντευξη έρχονταν μετά τις δηλώσεις σχολείων έτσι ώστε να βολέψουν τους δικούς τους ..Έχουν θρασος όλοι αυτοί που δημιούργησαν αυτό το αίσχος στην παιδεία να μιλούν..Ποιοι δημιούργησαν τους αναπληρωτές, ποιοι έφεραν τον κομματισμό και την αναξιοκρατία στα σχολεία, ποιοι έβγαιναν 15 χρόνια συνέχεια στα υπηρεσιακα συμβούλια, ποιοι διόριζαν στελέχη εκπαίδευσης δικούς τους ?Αυτοί που κατέστρεψαν την Ελλάδα να το παίζουν τιμητές ...

 
ΑΑΑ
17 Ιουν 2017 17:11

Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει πώς μετατρέπεται η συνολική υπηρεσία σε ΙΕΚ σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑ?
Ετσι απο τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες διαφόρων ΔΙΔΕ έχουμε για παράδειγμα:
Συνολική υπηρεσία σε ΙΕΚ: 20 έτη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ: 16 ΈΤΗ.
Πώς γίνεται η μετατροπή;
Τα έτη θητείας Διευθυντή σε ΙΕΚ--αν υπαρχουν μόνο αυτά σε ΙΕΚ---- πρέπει να μετατραπούν σε έτη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ώστε ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΎΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΥΠΗΡΕΣΙΑ:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
Νικ Δε Γρυκ
18 Ιουν 2017 09:28

@rip
Πράγματι οι προηγούμενοι έκαναν αυτά τα "αίσχη". Αλλά ο "αριστερός" ΣΥΡΙΖΑ, έβαλε τους εκπαιδευτικούς στο παραβάν να γράψουν αν τους αρέσει ή δεν τους αρέσει ο διευθυντής. Μετά τη μούντζα που έφαγε από το ΣΤΕ, άλλαξε το τροπάρι και τους έβαλε (πάλι) στο παραβάν να γράψουν σε προτυπωμένα ερωτηματολόγια "συμφωνώ-διαφωνώ". Το προσκύνημα του Τσίπρα στην Καισαριανή συνδέεται μ αυτή τη μέθοδο;

 
περι αρχομανίας
18 Ιουν 2017 12:24

αν δεν ήξερα την εξουσιαστική μανία της δεξιάς,θα λεγα ότι ο σύριζα είναι γραφικός -για τα δικα του δεδομένα- ενω είναι απλά βιαστικός να κλείσει θέματα σημαντικά μεν, αλλά με στρεβλώσεις δεκαετιών ώστε να δουλέψει το σύστημα έγκαιρα του χρόνου.
-άσχετο-
Για τα υπόλοιπα οι συνελεύσεις των ΕΛΜΕ θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο ουσιαστικές απο πολλά άλλα (παρά την όποια απαξίωση).Μοριοδοτήθηκαν άπειρα μεταπτυχιακά και η συναφής γλώσσα (ενώ είναι γνωστό ότι γίνονται με εργασίες μεταφρασμένες, χωρίς γνώση της ξένης γλώσσας και αγνωστο αν έγινε και που η πρακτική εργασία). απο την άλλη δεύτερα μεταπτυχιακά απαξιώθηκαν και δεν μέτρησαν ούτε σαν πιστοποιητικά 7μηνης επιμόρφωσης. Παιδαγωγικά μεταπτυχιακά. Είχε πάμπολλα κενά ο νόμος. απο την άλλη ο διευθυντής ενός σχολείου με 30 παιδιά, αντιμετωπίζεται το ίδιο σαν το διευθυντή σχολείου της Γκράβας με 500 παιδιά.
Το μόνο ουσιώδες είναι μάθημα με 15-20 παιδιά στην τάξη, με 2 καθηγητές παρόντες (ο ένας για την ειδική αγωγή και επικουρικός) και φουλ διαθέσιμες ΤΠΕ . Τα υπόλοιπα είναι μπας και μπορέσουμε να περάσουμε την τάξη κάνοντας ακροβατικές ασκησεις. Ας δεσμευτούμε και λίγο σοβαρα για το μέλλον, δεν κάνει κακό να γκρεμίσουμε για λίγο το μυθο της αριστείας που χτίσανε τα ιδιαίτερα. Θα μπορέσει ο όποιος διευθυντής με 3 μαστερ και 2 παιδαγωγικά να φέρει αποτελέσματα στην Γ λυκείου, όταν βλέποντας φέτος τα θέματα μαθηματικών που σε δυσκολία ήταν αστεία σχετικά με την αδίδακτη ύλη παλαιότερων εποχών (που τη θεωρούσαμε σχεδόν "δεδομένη" εξετάζοντας τα παιδιά σε πανεπιστημιακή ύλη) ενώ φέτος ήτανε απλά πολλά. Τομόνο που εμπόδισε τα παιδιά ήτανε ο όγκος των λύσεων για μεταφορά απο και προς το πρόχειρο που στο 80% των θεμάτων ήτανε σχεδόν άχρηστο (για παιδιά που παίζανε τα στοιχειώδη στα δάχτυλα, και ναι ακόμα και με το δεδομένο 'άγχος). Με τέτοιο κάψιμο τα παιδιά που να πάνε; α ναι, εκεί που πάνε όταν γράφουν κάτω απο το 10 ή το 8 ή ότι να ναι. Κοινωνική πολιτική ειν' αυτά; όχι πειραματα και καλώς η κακώς τα κανουνε. Αλλα δυστυχώς μπορούνε και αλλιώς. Ξεκινώντας απο κωδικοποίηση και ένα ξαναγράψιμο όλης της εκπαιδευτικής νομοθεσίας με σύγχρονους όρους και χωρίς παράθυρα.

@@@ προς ΑΑΑ

δίκαιο το αίτημα αλλά και το παράλογο είναι από δίπλα. καταρχήν αποκλείετε να υπάρχουν μόνο τα 16 ή 20 χρόνια υπηρεσίας. Χρειάζονται 3 σε κατάλληλο τύπο σχολείου, οπότε πάμε σε ελάχιστο 19, αφαιρώντας τα 8 (όπου προηγείται η αφαίρεση απο την προυπηρεσία στην τάξη) μένουν 10 μόρια μάξιμουμ για την προϋπηρεσία και 2,5 σαν διευθυντής.

 
ΑΑΑ
18 Ιουν 2017 13:38

Άλλο παράδειγμα από αξιολογικό πίνακα ΔΙΔΕ:
Πίνακας 2015
Ετη υπηρεσίας σε ΙΕΚ (διδακτική +θέση ευθύνης) + σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκ/σης(περίπου 10 έτη): ΣΥΝΟΛΟ 19 έτη
Ετη θέσης ευθύνης 0 έτη (υπάρχει όμως θητεία Διευθυντή 3 ετών στο ΙΕΚ η οποία τότε δεν προσμετράται).
Ετη διδακτικής υπηρεσίας 13 έτη

Προσωρινός πίνακας 2017
Ετη υπηρεσίας σε ΙΕΚ (διδακτική +θέση ευθύνης) + σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκ/σης (ΔΕ)(περίπου 10 έτη) + σχολείο ΔΕ ΣΥΝΟΛΟ 21 έτη
Ετη θέσης ευθύνης 5 έτη (3 ΙΕΚ + 2 σχολείο ΔΕ)
Ετη διδακτικής υπηρεσίας 16 έτη

Τελικός πίνακας 2017
Ετη υπηρεσίας σε ΙΕΚ (διδακτική +θέση ευθύνης) + σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκ/σης (ΔΕ) (περίπου 10 έτη)+ σχολείο ΔΕ ΣΥΝΟΛΟ 21 έτη
Ετη θέσης ευθύνης 5 έτη (3 ΙΕΚ + 2 σχολείο ΔΕ)
Ετη διδακτικής υπηρεσίας 18 έτη

Μήπως πρέπει οι ΔΙΔΕ να αναρτήσουν σε χωριστές στήλες τα έτη υπηρεσίας σε ΙΕΚ και σε σχολεία ΔΕ και όχι σε μία στήλη μόνο το άθροισμα;

Κάποιες παρατηρήσεις, απόψεις ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
@rip
18 Ιουν 2017 13:51

@rip +@Στράτο
Βλέπω Στράτο ότι απέκτησες και φαν.Από όσο ξέρω όμως ο ΣΥΡΙΖΑ είχε και έχει μόνο 3%.Το υπόλοιπο 32% από το 35% που πήρε στις εκλογές προήλθε,βάσειτων δημοσκοπήσεων συντριπτικά από το ΠΑΣΟΚ και συνεπώς ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί να κυβερνά χάρις στους πασοκικούς ψηφοφόρους.Επομένως δεν μπορώ να αντιληφθώ τους απαξιωτικούς υπαινιγμούς περί ορφανών της Διαμαντοπούλου και του Βενιζέλου τα οποία ορφανά βρήκαν τους θετούς τους γονείς στην στοργική αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ , εκτός αν μιλάτε για τους εαυτούς σας που αν συμβαίνει είναι πράγματι θετικό σαν αυτοκριτική.Δέστε πόσοι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ προσχώρησαν σε σας, και πόσα στελέχη εκπαίδευσης από τις επιλογές του 2010 και καλά έκαναν όλοι τους γιατί είστε πολυσυλλεκτικό κόμμα που περνά από τους δεξιούς ΑΝΕΛ,το ΠΑΣΟΚ και τα κατά τα λεγόμενά σας ορφανά του ,τους λοιπούς σανοφάγους που σας πίστεψαν και φτάνει στον κορμό του ΣΥΡΙΖΑ δηλ.το 3%,Άρα κατά τον @rip,τον @ΚΜ και εσένα @Στράτο ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα τεράστιο ορφανοτροφείο,πάντα κατά τα λεγόμενα του rip,του συμφωνούντος ΚΜ και εσού.

 
Rip
18 Ιουν 2017 14:12

Νικ δε γρυκ@Αν καποιος-καποια δεν ειχε συμμετοχη εστω και με ψηφο στηριξης σε οτι ειχε γινει φυσικα μπορει να κρινει κ να κατακρινει αλλα εδω γραφουν ατομα που ειχαν ενεργο συμμετοχη σε ολα αυτα .Κοιταξε ποσο σχολιασμενα ειναι τα αρθρα για τις κρισεις στελεχων κ κοιταξε ξανα ποση σημασια ,εστω με τη μορφη σχολιασμου ,δινουν στα προβληματα της εκπ/σης.

 
petran
18 Ιουν 2017 14:21

ένα καλό σύνθημα και ένα ερώτημα
1.ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΕΚ στις εκλογές για το Συνέδριο της ΟΛΜΕ: διαφάνεια-αξιοκρατία
2. ΕΡΩΤΗΜΑ: γιατί θέλει κάποιος να γίνει διευθυντής;;

 
ΑΑΑ
18 Ιουν 2017 18:08

Τι γίνεται με τα έτη θέσης ευθύνης σε ΙΕΚ ; Λογίζονται ως διδακτικά βάσει δεδικασμένου ή βάσει νόμου;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 
ΑΑΑ
18 Ιουν 2017 22:35

Παραδείγματα.
Α) Συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία 32 έτη
Θέση ευθύνης 12 έτη----μόρια 2.5
Διδακτική υπηρεσία 32 έτη -----μόρια 32-8=24 , μόρια 10
(καθαρή διδακτική στον μαυροπίνακα : 32-12 +χρόνος διδασκαλίας Διευθυντή-----μόρια 10)
ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ 12.5

Β) Συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία 20 έτη
Ετη θέσης ευθύνης 8---μόρια 2.5
Διδακτική υπηρεσία 20 έτη -----μόρια 10
ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ 12.5
(καθαρή διδακτική στον μαυροπίνακα : 20-10 +χρόνος διδασκαλίας Διευθυντή-----πιθανόν μόρια λιγότερα του 10)
Σύνολο μορίων 12.5
( με την καθαρή διδακτική στον μαυροπίνακα πιθανόν μόρια λιγότερα των 12.5)

 
stauros
19 Ιουν 2017 14:55

τα ΙΕΚ μετράνε στα μόρια όπως θέλουν:
σύμφωνα με τον νόμο αναγνωρίζεται η διδακτική υπηρεσία σε δημόσια ΙΕΚ
Σύμφωνα με ερμηνείες συμβουλίων επιλογής αν το διδακτικό έργο είναι με αμοιβή (πχ αποσπασμένος ο οποίος διδάσκει) δεν δικαιούται μόρια λόγω παράλληλης υπηρεσίας

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ