Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Ο υπουργός δίνει το my school στους Σχολικούς Συμβούλους

Η κίνηση αυτή ερμηνεύτηκε από παράγοντες της εκπαίδευσης ότι ο υπουργός δεν προτίθεται να αντικαταστήσει τους Σχολικούς Συμβούλους μέσα στη σχολική χρονιά
Δημοσίευση: 12/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ενισχύεται ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου από την τρέχουσα σχολική χρονιά, καθώς ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου στη νέα εγκύκλιο που υπέγραψε τους αναθέτει  αρμοδιότητες  ελέγχου στοιχείων μέσω του myschool.

Αυτό γίνεται για πρώτη φορά, γεγονός που εκπαιδευτικοί παράγοντες το ερμήνευσαν ότι ματαιώθηκαν οι προθέσεις του υπουργού Παιδείας-που εκδηλώθηκαν με δηλώσεις του- να αντικαταστήσει μέσω κρίσεων τους Σχολικούς Συμβούλους.

Ειδικότερα , σύμφωνα με την εγκύκλιο:

Στους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ελέγχουν και εγκρίνουν τα Εβδομαδιαία Ωρολόγια Προγράμματα, αποδίδεται κωδικός εισόδου στο πληροφοριακό σύστημα myschool των σχολικών μονάδων ευθύνης τους.

Οι ανωτέρω Σχολικοί Σύμβουλοι, αξιοποιώντας τα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος myschool των σχολικών μονάδων ευθύνης τους: συνεργάζονται με τον Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και διατυπώνουν σχετικές προτάσεις σύνταξης του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος και προτείνουν, εγγράφως, στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης και εναλλακτικές προτάσεις συμπλήρωσης του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών παιδαγωγικής τους ευθύνης, ώστε να επιτυγχάνεται πλήρως η αξιοποίηση του διδακτικού τους ωραρίου.

Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, υποβάλλουν και εντύπως σε τρία (3) αντίγραφα, στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο, το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, το οποίο εγκρίνεται εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη των εντύπων.

Το εγκεκριμένο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα λαμβάνεται ή κοινοποιείται ηλεκτρονικά από/σε κάθε εμπλεκόμενη εποπτεύουσα αρχή (Σχολικοί Σύμβουλοι – οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης, οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης).

Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αντλούν, ελέγχουν και εγκρίνουν το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το πληροφοριακό σύστημα myschool για τις σχολικές μονάδες ευθύνης τους.

Με ευθύνη του οικείου Σχολικού Συμβούλου και σε συνεργασία με τον Δ/ντή/τρια ή Προϊστάμενο/νη της σχολικής μονάδας εξάγεται από το Πληροφοριακό Σύστημα, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, το Δελτίο Κίνησης με όλα τα αναγκαία στοιχεία, όπως αναθέσεις σε άλλες μονάδες, έλλειμμα – πλεόνασμα ωρών (υπερωρίες), το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχόλια (12)

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Σεπ 2017 00:12

Τι χρειάζονται τα έντυπα αφού οι ΣΣ έχουν πρόσβαση;
Πιστεύω ότι ο ρόλος τους (των ΣΣ) είναι καθαρά γραφειοκρατικός.
Επιτέλους να τους βρουν ένα ουσιαστικό ρόλο αλλιώς δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης του θεσμού. Ενδιαφέρον θα είχε μια έρευνα στους εκπ/κούς για την γνώμη τους για τον θεσμό,,,

 
Πολίτης
13 Σεπ 2017 07:48

ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ;
ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ;
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ
ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΧΑΝ ΤΣΑΓΑΝΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ

 
Σεβαστή
13 Σεπ 2017 07:56

Τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο καθηκοντολόγιο του ΣΣ. Δεν κατάλαβα τι άλλαξε; Η διαδικασία; Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Εξακολουθεί στην κατάρτιση του προγράμματος να εμπλέκεται ένας μεγάλος αριθμός θεσμικών προσώπων (Δ/ντής, Δ.ντής εκπαίδευσης, ΣΣ) και συμφερόντων (καθηγητές, γονείς και μαθητές πολλές φορές, δήμαρχοι, βουλευτές του νομού, παράγοντες και παραγοντίσκοι). Αυτόματα αυτό διαχωρίζει δύο μέτωπα αντι-μέτωπα.
Τι μπλέξιμο κι αυτό; Το myschool δημιουργήθηκε για να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του σχολείου με την επεξεργασία των δεδομένων του. Ένας Διευθυντής ΣΜ που να ξέρει να το χειρίζεται χρειάζεται. Προς τι όλος ο παραπάνω συρφετός; Ρητορικό το ερώτημα διότι είναι γνωστό πως κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν για τα δεδομένα...Κι αυτό αυτόματα διαγράφει την τεχνολογία και την συμβολή της στην επίλυση όποιων εκπαιδευτικών προβλημάτων.

 
goneas
13 Σεπ 2017 09:46

@Γιώργος

Και για να συνεχίσω το ερώτημα σου για τον θεσμό των σχολικών συμβούλων ώστε να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του πλαισίου στην εκπαίδευση

Γράφεις ότι … Ενδιαφέρον θα είχε μια έρευνα στους εκπ/κούς για την γνώμη τους για τον θεσμό,,, (δηλ. των σχολικών συμβούλων) και συνεχίζω εγώ, … άλλα και στους γονείς για τους εκπαιδευτικούς (και δη όσων μαθητών φοιτούν στην Γ΄ Λυκείου και δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν τα φροντιστήρια), ή γενικότερα στο λύκειο»

Ας σταματήσει πια αυτή η ανθρωποφαγία για τους συναδέλφους.

 
Αλλεργικος στο σανο
13 Σεπ 2017 09:58

Ο ρολος του ΣΣ θα επρεπε να ειναι ελεγκτικος,αλλα ο ελληναρας δεν θελει ελεγχο,γιαυτο και τα χαλια μας,γιαυτο και μια ζωη θα βλεπουμε την πλατη των αλλων χωρων.

 
Βασίλης
13 Σεπ 2017 10:04

Να λέμε αλήθειες!
Μεγάλο βήμα εκσυγρονισμού!
Μπράβο στον Υπουργό!
Έπρεπε να έχει γίνει από χρόνια! Κάλιο αργά παρά ποτέ!

Πολύ σωστό βήμα! Είμαστε στο 2017 συνάδελφοι! Να σταματήσουν τα μπακαλόχαρτα!!!

 
Kosmas
13 Σεπ 2017 10:18

ΚΑΛΗΜΕΡΑ goneas ΚΑΙ Αλλεργικος στο σανο . ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΟΜΕΣ ΟΛΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΡΟΛΟΪ.
ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

 
Αλλεργικος στο σανο
13 Σεπ 2017 11:55

Υπευθυνοι για τα χαλια ειναι οι επικεφαλεις διαχρονικα του Αμαρουσιου.

 
ασεπιτης
13 Σεπ 2017 13:56

@ Αλλεργικος στο σανο

και της Μητροπόλεως και της Μητροπόλεως (αλλά μάλλον είσαι μικρούλης και δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ)....

 
Νίκος
13 Σεπ 2017 18:05

Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν έχουν άμεση πρόσβαση στα δυναμολόγια των σχολείων. Επίσης δεν έχουν ακριβή εικόνα για τις ώρες κάθε εκπαιδευτικού, αφού άλλα μπορεί να περιλαμβάνει το έντυπο ωρολόγιο πρόγραμμα, άλλα να δηλώνονται στο Myschool και εντελώς διαφορετική να είναι η κατάσταση που ισχύει στο σχολείο!
Τώρα αν αυτό θα δώσει κάποια λύση... ας περιμένουμε να δούμε.
Αλλά για ποιο λόγο, αφού έχουν άμεση πρόσβαση στο πρόγραμμα, νη μη μπει και ένα κουμπάκι "ΘΕΩΡΗΣΗ-ΕΓΚΡΙΣΗ" και να τελειώνει εκεί η ιστορία; Γιατί η "ψηφιοποίηση" των υπηρεσιών της Διοίκησης να περνάει πρώτα από το "χαρτί"; ΕΛΕΟΣ.

 
Χ.Δ.
13 Σεπ 2017 20:49

Δεν θα μπω στη λογική των αλλαγών, που ενδεχομένως όταν μπουν σε εφαρμογή μπορεί να είναι λειτουργικές και χρήσιμες.
Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω πως η υποδομή των γραφείων των σχολικών συμβούλων σε ορισμένες περιπτώσεις θα λειτουργήσει απαγορευτικά για την υλοποίησή τους.
Έχοντας το προσωπικό παράδειγμα, το οποίο έχω καταγράψει και στις δύο τελευταίες ετήσιες εκθέσεις που ζητούνται από το ΙΕΠ, είμαι πάνω από ένα χρόνο χωρίς υπολογιστή που να λειτουργεί και ο οποίος λόγω παλαιότητας δεν μπορεί να αναβαθμιστεί. Η απάντηση από την έχουσα την ευθύνη των λειτουργικών εξόδων περιφερειακή ενότητα της περιοχής μας απαντά κλασικά: "δεν υπάρχουν χρήματα". Η επαιτεία προς διάφορους φορείς για κάποια αξιοπρεπή λύση μεταχειρισμένου μηχανήματος είχε αποτέλεσμα τη δωρεά κάποιου από το ΤΕΙ Ηπείρου που αποδείχτηκε πιο αναποτελεσματικός από τον προηγούμενο.
Ο συνάδελφος της άλλης περιφέρειας χρησιμοποιεί έναν δικό του φορητό εδώ και χρόνια που είναι "στα τελευταία του". Η συνάδελφος των νηπιαγωγών είναι περίπου στην ίδια με μένα κατάσταση.
Αναφέρω την περίσταση, όχι για να κουράσω ή να προκαλέσω οίκτο, απλά για να πω πως ένα εγχείρημα πριν αναγγελθεί ή γίνει απαιτητό εφαρμογής προϋποθέτει τον έλεγχο της υφιστάμενης κατάστασης και των δυνατοτήτων που επιτρέπει. Κι αυτό φυσικά δεν είναι ζήτημα του εκάστοτε υπουργού, αλλά των "σαϊνιών" που τον περιβάλλουν κάθε φορά (ίδιοι ενίοτε ή διαφορετικοί) και του εισηγούνται καινοτομίες και αλλαγές, μη έχοντες καμία σχέση με την σχολική και εκπαιδευτική πραγματικότητα. Διαχρονικό συμπέρασμα, διαχρονική φουρτούνα...

 
@XΔ
13 Σεπ 2017 23:08

Σωστά αυτά που λέτε αλλά και οι διευθύνσεις εκπαίδευσης είναι στα ίδια χάλια και πολλά σχολεία.Δεν είστε οι μόνοι γιατί το πρόβλημα χρηματοδότησης είναι γενικό.Όσο για το my school που δόθηκε είναι κάτι εντελώς ασήμαντο και απορώ με τους πανηγυρισμούς.ίσα -ίσα η πρόταση μετακίνησης πλεοναζόντων ωρών θα δημιουργήσει τριβές και αντιπάθειες και θα αξιολογηθείτε από αυτούς που θα προτείνετε την μετακίνηση σε άλλο σχολείο.Για το ότι όμως βρίσκεστε στον 6ο χρόνο της τετραετούς θητείας σας δεν λέτε λέξη.Που ακούστηκε τέτοια αιώνια σχεδόν παράταση. Περιμένω τη στιγμή και μόνο για αυτό να σας αξιολογήσω.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ