Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ρύθμιση: Κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου για το Παν. Δυτικής Αττικής
Δημοσίευση: 13/02/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με την παρ. 1  του άρθρου 29 ου Σχεδίου Νόμου για το Παν. Δυτικής Αττικής προβλέπονται νέοι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι/ες προέρχονται από την ενοποίηση των υφιστάμενων κλάδων. Την ίδρυση των νέων κλάδων υπαγορεύουν νέες εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και λόγοι  που ανάγονται στην καλύτερη διαχείριση των υπηρεσιακής φύσης θεμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με την παρ. 2 συγκεντρώνονται σε μία διάταξη οι κλάδοι και οι ειδικότητες στο σύνολο τους του εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου αφενός να διευκολύνεται η Διοίκηση κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της σε θέματα κυρίως του εκπαιδευτικού προσωπικού, αφετέρου να μην δημιουργούνται αμφιβολίες για τους κλάδους και τις ειδικότητες λόγω της διάσπαρτης νομοθεσίας.

Με την παρ. 3 προβλέπεται η με προϋποθέσεις κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών αποκλειστικά της παρ. 1, συνδυάζοντας τη διδασκαλία του μαθήματος από εκπαιδευτικό με το πιο συναφές πτυχίο με το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος.

Με την παρ. 4 προβλέπεται ότι οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται, επιλέγουν με αίτησή τους, μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ04-01 Φυσικής ή στον Κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών, καθώς η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος υπαγορεύει την κατάργηση του ανωτέρω κλάδου. Παράλληλα διασφαλίζονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν χάνουν την αρχαιότητα στην τοποθέτησή τους.

Με την παρ. 5 αποσαφηνίζεται ότι τα προσόντα διορισμού των εκπαιδευτικών στους κλάδους και τις ειδικότητες εξακολουθούν να ισχύουν ως έχουν.

Με την παρ. 6 διευκρινίζεται ότι οι διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών που άρχισαν πριν τη δημοσίευση του παρόντος, θα ολοκληρωθούν με τις διατάξεις που ίσχυαν.

Με την παρ. 7 καθίσταται σαφές ότι από τη δημοσίευση των διατάξεων του παρόντος καταργείται οποιαδήποτε διάταξη, η οποία ρυθμίζει κατά διαφορετικό τρόπο θέματα που περιλαμβάνονται στις διατάξεις αυτού του άρθρου.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ

1. Οι νέοι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι προέρχονται από την ενοποίηση των υφιστάμενων μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος κλάδων, έχουν ως εξής:

Με τις αποφάσεις που καθορίζουν την αντιστοιχία των διδασκόμενων μαθημάτων με τους κλάδους - ειδικότητες των εκπαιδευτικών σε πρώτη (α΄), δεύτερη (β΄) και τρίτη (γ’) ανάθεση, μπορεί να ορίζεται κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών της παρ. 1, εφόσον υπάρχει ειδικότερη συνάφεια του διδασκόμενου μαθήματος  με το γνωστικό αντικείμενο του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού. Για την εφαρμογή της παρούσας ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα: α) δεν χαρακτηρίζεται υπεράριθμος, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος,  και β) συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο, εκτός εάν επιθυμεί να το συμπληρώσει σε διαφορετική σχολική μονάδα.

Οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ12-10 Ραδιο-ηλεκτρολόγων που καταργείται, επιλέγουν με αίτησή τους, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία ενός μήνα από την δημοσίευση του παρόντος, την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ04-01 Φυσικής ή στον Κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών.  Οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών Κλάδου ΠΕ12-10 μετατρέπονται αυτοδίκαια σε θέσεις του  Κλάδου ΠΕ04-01 ή του Κλάδου ΠΕ89 που επιλέγουν και στις οποίες συνεχίζουν να υπηρετούν. Η αρχαιότητα τοποθέτησής τους στις σχολικές μονάδες παραμένει αυτή της αρχικής τους τοποθέτησης.

Τα προσόντα διορισμού των εκπαιδευτικών στους κλάδους και τις ειδικότητες που ενοποιούνται, παραμένουν ως έχουν στους κλάδους από τους οποίους προέρχονται οι ενοποιημένοι κλάδοι και στις ειδικότητες από τις οποίες προέρχονται οι ενοποιημένες ειδικότητες.

Οι ως άνω διατάξεις δεν καταλαμβάνουν τις εκκρεμείς κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών. (Τι ακριβώς εννοεί;)

Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε διάταξη, η οποία ρυθμίζει κατά διαφορετικό τρόπο θέματα που περιλαμβάνονται στις διατάξεις αυτού του άρθρου.

 

Σχόλια (18)

 
teo
13 Φεβ 2018 12:11

Επιτέλους! Επιτεύχθηκε το αναγκαίο και το αυτονόητο...

 
ΠΕ19-ΠΕ20
13 Φεβ 2018 14:49

Η ενοποίηση των ΠΕ19 και ΠΕ20 τι ακριβώς σημαίνει στην πράξη? Καταργείται η ποσόστοση 60%-40% υπέρ των ΠΕ19 ?

 
ΕΔ
13 Φεβ 2018 16:13

Άντε να δούμε! Επιτέλους!

 
ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
13 Φεβ 2018 17:21

Υπάρχει πρόβλημα με την ειδικότητα ΠΕ17.13 Τεχνολόγοι Μουσικής Τεχνολογίας που δεν αναφέρεται ενώ αντίστοιχα αναφέρεται η ΠΕ17.14 Τεχνολόγοι Ήχου. Η ειδικότητα ΠΕ17.13 αφορά τα τμήματα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, άρτιες σπουδές, οργανωμένη εκπαίδευση . Χρειάζεται άμεσα διόρθωση γιατί απλά είναι μια μεγάλοι αδικία για τους 800 αποφοίτους του τμήματος αυτού.

 
Δηλαδή;
13 Φεβ 2018 18:26

Πείτε και σε μένα γιατί λέτε αυτό το "επιτέλους"

 
Ειδικότητες και Κλάδοι
13 Φεβ 2018 23:59

Καταλαβαίνει κάποιος γιατί σε μερικούς κλάδους αναφέρονται και διακριτά οι ειδικότητες, όπως στον κλάδο Υγείας ή στον Κλάδο Γεωπονίας, ενώ σε άλλους κλάδους όχι; Όσοι υπάγονται σε έναν κλάδο θα έχουν ανάθεση τα μαθήματα των υπολοίπων ειδικοτήτων, ακόμα.καο εάν μέχρι στιγμής δεν είχαν σε αυτά τα μαθήματα ανάθεση;

 
Δαναη
14 Φεβ 2018 03:19

Ακομα γιατι δεν μπορω να καταλαβω γιατι βρισκονται στι ΠΕ20 τα ΤΕΙ Τοπογραφων Γεωπληροφορικης και κατι παλια τμηματα Εφαρμογων & Διοικησης και δεν μπαινουν στα αντιστοιχα των Τοπογραφων και των Οικονομικων ; Μιλαμε για τμηματα με λιγοτερα μαθηματα Πληροφορικης και απο ενα ΙΕΚ.

 
Μαρία
14 Φεβ 2018 11:33

Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η επιστήμη της Οικιακής Οικονομίας με τα τους Οικονομολόγους . Η Οικιακή Οικονομία είναι μια κοινωνική επιστήμη που σε όλες τις χώρες του εξωτερικού αναγνωρίζεται ως μια απο τις πιο σπουδαίες και σύγχρονες επιστήμες αφού ασχολείται με θέματα που αφορούν την οικογένεια και τον οίκο! Τι σχέση μπορεί να έχει λοιπόν με τη λογιστική , τους οικονομολόγους και τη διοίκηση επιχειρήσεων! Πόση προχειρότητα πιά! Ή μήπως πόση σκοπιμότητα;

 
nikos
14 Φεβ 2018 15:23

Θα συμφωνήσω με τη Μαρία! Τι σχέση έχουν τα κουλουράκια με τις επιχειρήσεις!

 
ΕΔ
14 Φεβ 2018 16:05

@Μαρία
Σοβαρά τώρα; Ενώ η Οικονομική Επιστήμη δεν είναι κοινωνική επιστήμη;
Ό,τι να ναι!

 
jim jones
14 Φεβ 2018 16:46

Aυτο που ειναι το χειροτερο ειναι οτι ενοποιήσανε μηχανικους του εμπορικου ναυτικου με μηχανικους αυτοκινητων για να παρουν τις 15 θεσεις των μηχ εμπορικου ναυτικου και δεν μας βαλανε με τα ναυτικα μαθηματα!αλαλουμ!

 
bloch
14 Φεβ 2018 17:43

@Μαρία
Φαντάζομαι τρολλάρεις...

@Ειδικότητες και Κλάδοι
Οι ειδικότητες που αναφέρεις έχουν προέλθει από συνένωση παλαιών ειδικοτήτων (π.χ. στην 87.01 Ιατρικής έχουν ενταχθεί γιατροί, οδοντίατροι και φαρμακοποιοί). Λογικά μεταξύ των νέων ειδικοτήτων ενός κλάδου θα υπάρχουν μικρές ή μεγαλύτερες διαφορές στις αναθέσεις. Όπου δεν αναφέρονται ξεχωριστές ειδικότητες θα υπάρχουν κοινές αναθέσεις. Άλλωστε αυτή είναι και η σκοπιμότητα της αλλαγής αυτής, να ανοίξουν οι αναθέσεις και "όλοι να τα κάνουν όλα".

 
ΑΡΗΣ
14 Φεβ 2018 21:33

ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ (πλην του ονοματος)δεν εχει η Οικιακη Οικονομια με τους οικονομικους κλαδους.Μια ματια στο αναλυτικο προγραμμα του μαθηματος στην α γυμνασιου αρκει. Προφανως υπαρχουν σκοπιμοτητες.

 
Ειδική Αγωγή μετά τις ενοποιήσεις
15 Φεβ 2018 00:09

Στην Ειδική Αγωγή τι θα συμβεί άραγε; Θα επικρατήσει χάος στα Εργαστήρια των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Θα υπάρξει μήπως κάποια Ειδική ρύθμιση για την ειδική αγωγή;

 
Εκπαιδευτικός ΔΤΕΕ
15 Φεβ 2018 08:49

Ερώτημα: Με την ενοποίηση των κλάδων των μηχανικών και την κατάργηση των επιμέρους ειδικοτήτων τους, θα καταργηθούν κατά τις προσλήψεις και οι ποσοστώσεις μεταξύ π.χ. ΠΕ12-ΠΕ17 όπως ισχύουν σήμερα;

 
Μένια
15 Φεβ 2018 10:09

Με τους μουσικούς, τον κλάδο ΠΕ79, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι συμβαίνει;

 
Αναθέσεις
15 Φεβ 2018 10:24

Θα βγουν νέες αναθέσεις για τους ενοποιημένους κλάδους; Για παράδειγμα οι Τουριστικών Επιχειρήσεων διδάσκουν σε Εργαστήρια Μαγειρικής των Επαγγελματικών Σχολείων. Τώρα όλος ο κλάδος Οικονομίας θα διδάσκει αυτό το εργαστήριο?

 
Αλλεργικος στο σανο
15 Φεβ 2018 10:31

Ποιες υπηρεσιακες μεταβολες θα γινουν με το παλιο καθεστως;αγνωστο τι εννοει ο ποιητης.Και αφου θα εχουν διαφορετικες αναθεσεις οι υποκλαδοι τι νοημα εχει η ομαδοποιηση;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean