Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Καθηγητές δύο «ταχυτήτων» στο Παν. Δυτικής Αττικής

Δημιουργείται βαθμίδα “Λεκτόρων Εφαρμογών” που δεν υπάρχει σε κανένα Πανεπιστήμιο- Καμία πρόβλεψη για τους πτυχιούχους
Δημοσίευση: 13/02/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καθηγητές α βαθμίδας, δύο “ταχυτήτων” δημιουργούνται μέσα στο νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει “εσωτερικές τριβές” στην κοινότητα του νέου Ιδρύματος.
Επίσης  θεσμοθετείται μία βαθμίδα “Λεκτόρων Εφαρμογών” που δεν υπάρχει σε κανένα Πανεπιστήμιο της χώρας, προκειμένου να απορροφηθούν οι καθηγητές Εφαρμογών του ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ

Ειδικότερα:

Τα μέλη Δ.Ε.Π. της α βαθμίδας  των συγχωνευόμενων Τ.Ε.Ι. αποκτούν τους ακαδημαϊκούς τίτλους των μελών Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής , και εντάσσονται σε προσωποπαγείς θέσεις.  

Οι καθηγητές α βαθμίδας που κριθούν από την πενταμελή Επιτροπή του υπ. Παιδείας ότι έχουν τα προσόντα θα ενταχθούν σε τακτικές θέσεις και από 1-1-2019 εντάσσονται   στο μισθολογικό καθεστώς μέλους Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίου .

Οι καθηγητές που θα κριθούν ότι δεν πληρούν τα προσόντα παραμένουν σε προσωποπαγείς θέσεις  και δεν εντάσσονται  στο μισθολογικό καθεστώς μέλους Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίου .

Ωστόσο μπορούν μελλοντικά να να ενταχθούν  στο μισθολογικό καθεστώς μέλους Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίου, εάν αποκτήσουν τα προβλεπόμενα προσόντα και καταταχθούν σε τακτικές θέσεις καθηγητών.

Λέκτορες Εφαρμογών

Επίσης  θεσμοθετείται μία βαθμίδα “Λεκτόρων Εφαρμογών” που δεν υπάρχει σε κανένα Πανεπιστήμιο της χώρας, προκειμένου να απορροφηθούν οι καθηγητές Εφαρμογών του ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ.

Οι υπηρετούντες λέκτορες (πρώην καθηγητές εφαρμογών), εντάσσονται σε προσωποπαγείς θέσεις «Λεκτόρων Εφαρμογών» διατηρώντας το μισθολογικό καθεστώς καθηγητή εφαρμογών Τ.Ε.Ι..

Η κατηγορία αυτή υπάγεται: α) στις κείμενες πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4485/2017 διατάξεις για τους καθηγητές εφαρμογών,  και β) στις διατάξεις του ν. 4485/2017 που αφορούν στους υπηρετούντες λέκτορες ως προς το δικαίωμα εκλέγειν, καθώς και συμμετοχής στα συλλογικά όργανα διοίκησης του ιδρύματος. Όποιος είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος υποβάλλει αίτηση στη Διοικούσα Επιτροπή ή στη Σύγκλητο, η οποία αποφασίζει για τη μετατροπή της θέσης σε προσωποπαγή θέση λέκτορα,, διατηρώντας παράλληλα το δικαίωμα εξέλιξης σε θέση Επίκουρου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 78 του ν. 4009/2011.

Οι πτυχιούχοι

Η μη πρόβλεψη ρύθμισης για τους πτυχιούχους των δύο Ιδρυμάτων, αναμένεται να προκαλέσει την αντίδραση των αποφοίτων.

Ηδη στις προθέσεις των αποφοίτων είναι να κινηθούν νομικά.

 

Σχόλια (25)

 
Αλέξης
13 Φεβ 2018 22:26

Φυσικά ακομα και για τους καθηγητές που δεν έχουν τα προσόντα την βρήκαν την λύση με την βαθμιδα "λέκτορες εφαρμογων"...τους αποφοιτους τους πετάξανε στον κάδο απορριμμάτων.....αποφοιτοι με τα ίδια χρονιά σπουδών και ίδια ECTS με τα τμήματα του ΠΔΑ....!!!

Υπάρχουν απόφοιτοι ΤΕΙ σε σημαντικές θέσεις, προσόντα και με ακαδημαϊκή πορεία σε πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού....επίσης υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι ΤΕΙ με διδακτορικά που τρέχουν πετυχημένα H2020 ερευνητικά στην Ελλάδα....

Πρεπει να οργανωθούμε κ να κινηθούμε νομικά επιτέλους σε ευρωπαϊκό επίπεδο..αυτά που γίνονται στην χώρα μας 35 χρόνια τώρα δεν έχουν προηγούμενο...υπάρχουν ήδη πορίσματα στο παρελθόν από το συνήγορο του Πολίτη...

 
Αριστέλης
13 Φεβ 2018 22:57

Λέκτορες Εφαρμογών !

Μια από τις πολλές ''καινοτομίες'' και αυτού του ΣΝ είναι και αυτή. Το υπουργείο απλά βάφτισε το κρέας ψάρι, προκειμένου οι πάλαι ποτέ λέκτορες των ΤΕΙ που δεν είχαν ΔΔ να ονομαστούν Λέκτορες Εφαρμογών. Και τι θα γίνει με τα ΕΔΙΠ και τα ΕΕΠ που και τα τυπικά προσόντα έχουν και τα ουσιαστικά για το έργο του λέκτορα ; Αυτοί πώς πρέπει να ονομαστούν και ποια καθήκοντα, δικαιώματα και υποχρεώσεις θα έχουν ; Τα ερωτήματα σε λίγους μήνες θα είναι αμείλικτα όταν θα γίνουν συγχωνεύσεις Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και τότε τι θα γίνει ; Ήρθε ώρα για έναν τίμιο και ειλικρινή διάλογο με αυτές τις επιμέρους ομάδες διδασκόντων ώστε και το status το σωστό να αποκτήσουν και να έχουν το διεθνώς κύρος που τους αξίζει. Εάν το πρόβλημα είναι η ονομασία (σημεία των καιρών) τότε ας βρεθεί μια ονομασία γι' αυτή τη μη Καθηγητική Ομάδα που σε κάθε περίπτωση πλέον για να κάνει το όποιο διδακτικό έργο στην ανώτατη εκπαίδευση πρέπει να έχει και ΔΔ. Όσο αυτό δεν συμβαίνει θα διαιωνίζονται και οι ανισότητες μέσα στα ιδρύματα, και θα δίνονται πολλές ευκαιρίες για εκμετάλλευση αυτών των ανθρώπων από τις ομάδες συμφερόντων. Καλέστε τώρα σε διάλογο τους ανθρώπους αυτούς .

 
Γ.Ν.
13 Φεβ 2018 23:20

κ. Υπουργε,

Έχω αποφοιτήσει από το ΤΕΙ Δομικών Έργων, ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά το 2004. Επίσης έχω μεταπτυχιακό από το KTH με υποτροφία....τα τελευταία +10 χρόνια δουλεύω στο UK σε μια από τις μεγαλύτερες engineering consultancy multinationals. Είμαι chartered engineer (ICE, UK) από το 2015 (με εξετάσεις και συνεχή προσπάθεια για 4 χρόνια...), επίσης αυτή την στιγμή τελειώνω το part-time PhD, funded από την εταιρία μου...

Λόγω του chartership πλέον αναγνωρίζομαι διεθνώς καθώς διαχειρίζομαι σημαντικά έργα κ ομάδες μηχανικων (ανάμεσα τους κ πολλούς αξιόλογους αποφοίτους πολυτεχνείων) σε Ευρώπη κ Ασία...

Όπως ειπα το ICE chartership αναγνωριζεται σε όλο τον κόσμο....παντου εκτός από την χώρα μου...την χώρα που σπούδασα το πρώτο πτυχίο ΤΕΙ...το οποίο στο UK αναγνωρίζεται ως BEng (Hons)....

Μία χώρα που βάζει φραγμούς, περιορισμούς και όρια σε νέους ανθρώπους με δυνατότητες, εμπειρία και περαιτέρω σπουδές και πτυχία....μια χώρα που δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει continuing professional development (CPD) στο επάγγελμα του μηχανικού...που έχει συμπεριφερθεί τόσο βάναυσα σε πτυχιούχους παρόλο που έχουν πτυχίο Bachelor πρώτου κύκλου.....

εμένα με διώξατε μια για πάντα από την χώρα μου....ευτυχώς....

εχετε ομως ενα τεράστιο χρέος να αποκαταστήσετε όλες αυτές οι αδικίες που έχουν παιχτεί σε βάρος των πτυχιούχων ΤΕΙ από όλες τις μεριές (πολιτεια, ΤΕΕ, ένωση πτυχιούχων ΤΕΙ και τελευταία τους καθηγητές....) τις τελευταίες δεκαετίες...

Κατανοώ ότι είναι πολύπλοκα κ πολυδιάστατα προβλήματα....ομως όπως βρήκατε την λύση σε άλλα παρόμοια θέματα (βλ. αναδρομική απονομή MEng στους αποφοίτους Πολυτεχνείου, καθηγητές λέκτορες εφαρμογων ΠΔΑ...) είμαι σίγουρος ότι έχετε την λύση έτοιμη και για τον εξυχρονισμο του επαγγέλματος του μηχανικού στην Ελλάδα, που συνδέετε αμεσα με την αποκατάσταση των αποφοίτων ΤΕΙ και την πρόσβαση στο επάγγελμα με δίκαιους ορους, με βάση εμπειρία, μεταπτυχιακα, διδακτορικα, CPD...

μένει να δούμε αν έχετε κ την θέληση....

Με εκτίμηση,

Γ.Ν.

 
ΓΑ
14 Φεβ 2018 04:34

Eιδατε τι κανατε με τις 240 πιστωτικές μονάδες ( οι μετα το 2001)
να τις πάρετε τώρα και να τις πάτε βόλτα να πάρουν αέρα να μην σκάσουν

Σου λέει και οι καινουργιοι αποφοιτοι 240 θα έχουν τι θέλεις τώρα ,τώρα κοιτα εαν θα σου δώσει κανένα δικαίωμα ... εαν ... εαν και κάτσε στην γωνία

Ολοι επρεπε (πριν και μετα ....) απο οταν αρχισαν να λειτουργουν αυτά τα σχολεία ,κολήσατε οτι είσαστε ΑΕΙ ... και λοιπόν ... καλα κάνεις ,πάρτο στην πλάτη πάλι και τρέχα τώρα ....

Εγώ πιστεύω στην ομοιογένεια ,ειδατε στο πολυτεχνειο εδωσε το master σε ολους ... ολους (γιατι το ζητήσανε για ολους χωρίς πριν και μετά απο κάποιο
αααα ετος....

καληνύχτα και υπομονή

 
ΔΚ
14 Φεβ 2018 04:49

Και οι εφαρμογών θα κινηθούμε νομικά. Έχουμε εκλεγεί με νόμιμες διαδικασίες. Υπάρχουν νόμοι και σύνταγμα

 
ΦΧ
14 Φεβ 2018 09:17

Τελικά η με το ζόρι Πανεπιστημοποίηση των δύο ΤΕΙ απαιτεί πολλές νέες πατέντες.

 
αποφοιτος
14 Φεβ 2018 09:48

Κριμα για ολους τους φοιτητες και αποφοιτους ΤΕΙ που εχουν φαει τετοια κοροιδια απο το κρατος και την κοινωνια ολα αυτα τα χρονια.Αυτη η χωρα παει προς το χειροτερο ανεξαρτητως κυβερνησης.Καταστρεψατε και καταστρεφετε τοσους αποφοιτους ΤΕΙ. Δεν μπορειτε να κανετε μια κανονικη πανεμιστημιοποιηση γιατι απλα δεν θελετε και δεν σας αφηνουν.Για τα Πολυτεχνεια ομως και μαστερ δωσατε,και ΕΔ εκδωσατε απειρα,και ονομασιες αλλαξατε.Και ολα αυτα με συνοπτικες διαδικασιες.Τα θεματα των ΤΕΙ ομως παραμενουν στασιμα και αλυτα τοσα χρονια....και τωρα αφηνετε πτυχιουχους απέξω.

 
Κωνσταντίνος
14 Φεβ 2018 10:18

Προς πτυχιούχους: τα πολλά λόγια είναι φτώχεια κύριοι...μόνο και μόνο από το ότι σας κλείνουν τις σχολές χωρίς να σας έχουν κατοχυρώσει επαγγελματικά δικαιώματα στοιχειοθετείται καραμπινάτη "εξαπάτηση" από το κράτος προς εσάς, επομένως είναι καιρός να αφήσετε την "κλάψα" και τα πληκτρολόγια και να βρείτε ένα καλό δικηγορικό γραφείο...όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ!

 
EDIP
14 Φεβ 2018 10:19

Δεν γινονται αυτα κυριοι. Για τους καθηγητες εφαρμογων να φτιαχνεται νεα βαθμιδα και οι ΕΔΙΠ με προσοντα λεκτορα να αγνοουνται προκλητικα!!!! Τετοια πανεπιστημια ονειρευεστε; Αυτη ειναι η αναβαθμιση;

 
Eleni
14 Φεβ 2018 10:56

@Κωνσταντίνος14 Φεβ 2018 10:18

Συμφωνω 100%, μονο νομικα σε ευρωπαικο επιπεδο ισως να βρουμε ακρη....

 
DR. ΕΔΙΠ ΤΕΙ
14 Φεβ 2018 12:04

Oι διδάκτορες ΕΔΙΠ στα ΤΕΙ εχουμε πολύ περισσότερα ακαδημαϊκα προσόντα απο τους καθηγητές των εφαρμογών και μας αγνοείται κύριοι του Υπουργείου προκλητικά . Δεν μας έχετε καν τοποθετήσει στους βαθμούς Α, Β, Γ, Δ κατι το οποίο ισχύει για τους ΕΔΙΠ των Πανεπιστημίων. Μισθολογικά μας έχετε εξοντώσει , ειδικά τους μεταταγμένους απο την Μέση εκπαιδευση που εχουν όλοι διδακτορικά ( πρόκειται για τον τεράστιο αριθμό των 12 ανθρώπων Πανελλαδικά).
Αναγνωρίζετε ότι η μισθολογική μας καρατόμηση ειναι άδικη αλλά μεχρι τώρα , παρά τις υποσχέσιες σας δεν έχετε κάνει τίποτε για αυτή την αδικία.
Φτιάχνετε ένα νέο , μεγάλο και αναγκαίο Πανεπιστήμιο πάνω σε άδικες συμπεριφορές οπως αυτή με Καθηγητοποίηση των Καθηγητών εφαρμογών αγνοώντας τους προσοντούχους Διδάκτορες ΕΔΙΠ. Να είστε σίγουροι ότι ολα αυτά θα τα βρήτε σε λίγο καιρό μπροστά σας. Τίποτε σωστό πότε δεν οικοδομήθηκε πάνω στην αδικία.

 
Κωνσταντίνος
14 Φεβ 2018 13:19

@Eleni

Για να πάει "σε Ευρωπαϊκό επίπεδο" πρέπει πρώτα να εξαντληθούν όλα τα εγχώρια ένδικα μέσα...μέχρι σήμερα οι νόμοι ήταν διαμορφωμένοι έτσι ώστε να ερμηνεύονται προς όφελος των άλλων (βλέπε π.χ. απόφαση Αρείου Πάγου του 2008)...μ' αυτό που πάει να γίνει τώρα όμως τα δεδομένα αλλάζουν εντελώς!

 
ΓΣ
14 Φεβ 2018 13:19

Για κλάματα... πατέντες παντού, παγκόσμιες (αρνητικές) πρωτοτυπίες. Κανένα σχέδιο, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Ντροπή σας κ. Υπουργέ - δεν οργανώνουν Ανώτατη Παιδεία έτσι - όλα στο μπλέντερ. Τι θα πεί "λέκτορες εφαρμογών"; Τι θα πει "αυτόματή" καθηγητοποίηση ΔΕΠ των υπόλοιπων καθηγητών ΤΕΙ "απο 5μελή επιτροπή του Υπουργείου"; Ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος. Εχετε καταστρατηγήσει τα πάντα - αποφασίζομεν και διατάσομεν. Ντροπή σας. Η χώρα θα κάνει δεκαετίες για να ορθοποδίσει μετά απο αυτά. Εχετε περάσει απο ιδρύματα του εξωτερικού διαβάζουμε, κορυφαία. Σε ΠΟΙΟ απο αυτά είδατε να γίνονται αυτές οι αηδίες; ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. Εχετε δει τα καλύτερα, αλλά εδώ εφαρμόζετε τα χειρότερα.

 
Χαμάλης
14 Φεβ 2018 13:58

Στα Πανεπιστήμια πάνω από το 80% των Ε.ΔΙ.Π. είναι Διδάκτορες δηλαδή overqualified για τον κλάδο. Ο νόμος Φίλη προσπάθησε να αξιοποιήσει τη δυναμική των Δρ Ε.ΔΙ.Π. δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κριθούν για να εξελιχθούν σε μη καθηγητικό κλάδο, αυτό του Λέκτορα (ο οποίος υπάρχει μεν, χάρη στους εναπομείναντες Λέκτορες, έχει καταργηθεί δε). Έπεσε το σύμπαν να φάει τους Δρ Ε.ΔΙ.Π., τότε, με αποτέλεσμα ο νόμος να καταργηθεί λίγους μήνες αργότερα (αν και μπορούσαν οι θέσεις να κριθούν άγονες, κ.λπ.). Αυτή τη στιγμή, γίνεται Πανεπιστημιοποίηση την ΤΕΙ και με κλειστές διαδικασίες πανεπιστημιοποίηση των ΕΠ (νυν ΔΕΠ) των ΤΕΙ. Παράλληλα, πανεπιστημοποιούνται οι Καθηγητές Εφαρμογών (οι περισσότεροι είναι μη διδάκτορες) σε θέσεις Λεκτόρων και σαλαμοποιούνται οι ΕΔΙΠ, ΕΕΠ (στην πλειοψηφία τους, Διδάκτορες) με τους ΕΤΕΠ (τεχνικοί) σε ένα κλάδο υποτίθεται διδακτικό. Η ερώτηση είναι απλή: Τα ΤΕΙ έχουν να κερδίσουν πολλά, πάρα πολλά. Τα Πανεπιστήμια, τι κερδίζουν πέρα από υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών και την υποβάθμιση του προσωπικού τους; Δε θέλετε να αναβαθμίσετε το ρόλο των Διδακτόρων ΕΔΙΠ, το έχουμε καταλάβει καιρό τώρα. Θέλετε όμως να αναβαθμίσετε ΜΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ σε Λέκτορες (Εφαρμογών στην αρχή, και κανονικοποίηση σε Λέκτορα "κανονικό", μετά από απόκτηση Διδακτορικού). Γιατί στον κλάδο αυτό να μην έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν και οι Διδάκτορες ΕΔΙΠ και ΕΕΠ, που χρόνια τώρα προσφέρουν στα Πανεπιστήμια; Γιατί δεν ενοποιείτε τους μη καθηγητικούς διδακτικούς κλάδους (δηλ. ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, Καθηγητές Εφαρμογών και εναπομείναντες Λέκτορες) σε ΕΝΑΝ μη καθηγητικό διδακτικό κλάδο; Τι πιο δίκαιο;

 
ΛΕ
14 Φεβ 2018 15:14

'Η κατσίκα του γείτονα'....μια ιστορία κοινωνικού αυτοματισμού!

 
Α.Β
14 Φεβ 2018 16:07

Αποφασίστε και διατάξτε....

Αλήθεια απόφοιτοι θα παραμείνετε απαθείς?

ΤΩΡΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝ ΑΙ ΑΡΓΑ.

 
Νικη
14 Φεβ 2018 19:49

Πρέπει να ενημερωθούν όλοι για το σκάνδαλο που γίνεται σχετικα με τους χιλιάδες αποφοίτους των 2 ΤΕΙ....και επειδή εγχώρια όλοι ξέρουν και δεν μιλάνε (πχ καθηγητές ΤΕΙ, βουλευτές κλπ) πρέπει να ενημερώσουμε τους θεσμούς (από τρόικα μέχρι ΕΕ) για το πώς μας αντιμετωπίζει η ίδια η χώρα μας 35 χρόνια τώρα ...

 
ΜΜ-Ζ
14 Φεβ 2018 20:04

Όσοι αναφέρεστε στους μη διδάκτορες Καθηγητές Εφαρμογών πηγαίνετε πρώτα να μάθετε για το έργο τους στα ΤΕΙ.

Το διδακτορικό δεν φέρνει την άνοιξη αλλά η ικανότητα, οι γνώσεις, η διάθεση για διδασκαλία προάγουν την εκπαίδευση.

Πόσοι διδακτορούχοι αξιολογούνται κάθε εξάμηνο με βαθμολογία κάτω του μετρίου και ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ....

ΚΡΙΜΑ κ. Υπουργέ.
Άλλα λέγατε το καλοκαίρι και αλλού καταλήξατε.

 
ΠΚ
14 Φεβ 2018 20:11

Δηλαδή μας λέτε κύριε Υπουργε ότι αποφοιτοι με πτυχία ΑΕΙ με 240 ECTS και ΕΠΠ6 πρέπει να δώσουν κατακτηριες για να ξαναπάρουν πτυχίο ΑΕΙ (από το ΠΔΑ) με τα ίδια ECTS και ΕΠΠ!!!!!!

Προφανώς σε αυτή την χώρα μόνο ο απόφοιτος Πολυτεχνείου έχει δικαίωμα να εργαστεί με εφ όρου ζωής δικαιώματα από την στιγμή που τελειώνει το πρώτο πτυχίο...
)..βέβαια τώρα έχει και αναδρομικό μάστερ (τους τακτοποιήστε πρώτα κ.Υπουργε...)

Δυστυχώς κ. Υπουργοί κ κ. Καθηγητές κανετε ένα μεγάλο λαθος....οι απόφοιτοι μετά το 2001 δεν μπορουν να συγκριθούν με τους αποφοιτους ΚΑΤΕΕ....γιατι οι πρώτοι έχουν προχωρήσει σε μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ εμπειρια στο εξωτερικό (βλέπετε σχόλια πιο πάνω)...κ έχουν επιβιώσει παρόλες τις τριτοκοσμικές συνθήκες που μας έχετε επιβάλει στο επάγγελμα....

Δεν μπορούν να αφήσουν έξω τους αποφοιτους...άμα δεν ξεσηκωθούμε τώρα είμαστε άξιοι της μοίρας μας...αμα το περάσουν έτσι να δείτε τι μας περιμένει με τις επιτροπές επ. δικαιωμάτων...

 
apofoitos TEI
14 Φεβ 2018 20:50

Αγωγές προσωποποιημένες. Μόνο έτσι όταν θα πονέσει η τσέπη τους, θα καταλάβουν τι έκαναν. Αλλιώς στου κουφού την πόρτα ... Σε καμμιά 10αρια χρόνια και βάλε ... ή αλλιώς ζήσε Μάη μου... Αφού είναι στην απέξω οι απόφοιτοι, αφού τα Ιδρύματα λένε ότι καταργούνται και παύουν να συνεχίζουν να υπάρχουν, στην απέξω και οι καθηγητές στα Ιδρύματα αυτά, αφού οι υπηρεσίες (Ιδρύματα) που εργάζονταν, παύουν να υφίστανται.

 
GM
14 Φεβ 2018 21:22

Στο Δημόσιο όταν καταργείται η οργανική του θέση ο ΔΥ απολύεται. Έτσι, με την κατάργηση των 2 ΤΕΙ αυτοδίκαια καταργούνται και οι οργανικές θέσεις όλων και θα πρέπει να προκηρυχθούν ΝΕΕΣ όπου ΦΥΣΙΚΑ θα μπορούν να συμμετέχουν και άλλοι υποψήφιοι πέραν των "γνωστών". Αυτά λέει ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας κ.κ. Υπουργέ και καθηγητές ...

 
Καθηγητής ΤΕΙ
14 Φεβ 2018 21:29

κ. Υπουργέ,

Αρχικα το εγχείρημα ΠΔΑ είχε μια λογική, σαν επιβράβευση της ποιότητας των δύο ΑΕΙ ΤΤ με βάση τις αξιολογήσεις ΑΔΙΠ, τα ερευνητικά έργα (προγράμματα FP7, Horizon). Ομως τον πιο σημαντικό ρόλο για αυτα τα επιτεύγματα των ΑΕΙ ΤΤ έχουν οι φοιτητές μας! Που στήριξαν τα ιδρύματα, σπούδασαν σε αυτά, συνέχισαν τις σπουδές τους και πολλοί από αυτούς πλεον είναι μέλη ΔΕΠ με υψηλής ποιότητας ερευνητικό έργο. Όλα αυτά με μηδαμινή στήριξη από την πολιτεία!

Το ΠΔΑ δεν είναι παρθενογένεση ιδρύματος όπως θέλετε να το παρουσιάσετε, αλλά η απόρροια των 2 αυτών ΑΕΙ....και της χρόνιας δουλειάς καθηγητών, αποφοίτων, φοιτητών.

Πιστεύω ότι το ίδιο το υπουργείο ήδη δυσφημεί και υποβαθμίζει το εγχείρημα ΠΔΑ από την στιγμή που δεν υπάρχει πρόβλεψη ισοτιμησης με τους αποφοιτους που ήδη ανήκουν στο ΕΠΠ 6. Τα πτυχία των ΑΕΙ ΤΤ αναγνωρίζονται στην Ευρώπη ισότιμα με πτυχία πρώτου κυκλου πανεπιστημίων.

Προσδοκώ σε δίκαιες βελτιώσεις τις επόμενες μέρες. Θα ακολουθήσουν περισσότερες πληροφορίες για το διάστημα της διαπραγμάτευσης.

Με τιμή,

Α.Ν.

 
Apof
14 Φεβ 2018 21:38

Γιατί άραγε έγινε τόσο γρήγορα αυτός ο νόμος?
Θα τον αποκαλούμε νόμο του ποδαριού!!!!

Προσέξτε όμως γιατί αδικείτε πολλές κατηγορίες ατόμων.

Είτε αυτοί ονομάζονται καθηγητές είτε σπουδαστές.

 
Αριστοτέλης
14 Φεβ 2018 22:29

Συμφωνώ με τον ''Χαμάλη''. Η κυβέρνηση και το υπουργείο κρύβουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί. Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κομματικός μηχανισμός και κάποιοι μικροστελέχη του δαιμονοποίησαν-κρυφά ή και δημόσια- τη διάταξη Φίλη, ας μη μιλήσουμε για την τότε αναπληρώτρια υπουργό, τώρα θα ψηφίσουν όλοι τους, τη διάταξη για τους λέκτορες εφαρμογών ! Είναι και αυτό δείγμα της αριστερής αντίληψης για τη διαφάνεια και την αξιοκρατία ...

 
Αννα
15 Φεβ 2018 00:00

Ο ίδιος ο υπουργός έχει αναφέρει 2-3 φορές στο παρελθόν ότι σε βάρος των ΤΕΙ έχουν παιχτεί πολιτικά παιχνίδια...

Στάχτη στα μάτια των ιθαγενών...

Ο ιδιος ο υπουργός την ίδια ώρα έπαιζε το χειρότερο παιχνίδι σε βάρος των ιδρυμάτων κ των αποφοίτων τους που 35 χρόνια περιμένουν τα αυτονόητα!!!!!

Ντροπή σας!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean