Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Νέα διορθωμένη Απόφαση Αναθέσεων Μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου

Δείτε τη νέα υπουργική απόφαση
Δημοσίευση: 11/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Νέα  διορθωμένη Υπουργική  Απόφαση  Αναθέσεων Μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Σχόλια (36)

 
ΠΡΩΗΝ ΠΕ12.01
11 Μάιος 2018 15:54

Η Διαχείριση Φυσικών Πόρων επιστρέφει ως α΄ανάθεση . Οι ερευνητικές εργασίες όμως ;;;
Αποκαταστάθηκε η αδικία με τους συναδέλφους χημικούς μηχανικούς τουλάχιστον...

 
Ιωάννης Τάτσης
11 Μάιος 2018 16:15

Με τη νέα (διορθωμένη) απόφαση για τις αναθέσεις μαθημάτων διορθώνονται αρκετές αβλεψίες της πρώτης σχετικής απόφασης. Το Υπουργείο δείχνει πως μελετά τις παρατηρήσεις εκαπιδευτικών που έχουν επιστημονική και λογική βάση.
Παραμένουν όμως και πολλά σημεία που πρέπει να μελετηθούν επιπλέον από το Υπουργείο και το ΙΕΠ. Για να μην κουράσω δεν θα μεταφέρω εδώ ολόκληρο αλλά μέρος του σχολίου μου που έγραψα στην πρώτη απόφαση αναθέσεων* και αφορά στον κλάδο των Θεολόγων:

1. Ακατανόητη η επιμονή του Υπουργείου στην αφαίρεση της β΄ ανάθεσης από τους Θεολόγους του μαθήματος της Ιστορίας Γυμνασίου και Α΄και Β΄ Λυκείου. Η ΠΕΘ με έγγραφό της προς το ΥΠΠΕΘ** και το ΙΕΠ είχε αναδείξει το γεγονός ότι στα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων των Θεολογικών Σχολών υπάρχουν πολλά μαθήματα Ιστορίας και ζητούσε την ανάθεση β΄ της Ιστορίας στους Θεολόγους. Η ανάθεση β΄ της Ιστορίας ίσχυε για χρόνια για τους Θεολόγους και πολλοί έχουμε διδάξει την Ιστορία όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση με τους άλλους κλάδους αλλά μία απλή σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών των Θεολογικών Σχολών και αυτών των Ξενόγλωσσων Τμημάτων είναι αρκετή για να δείξει ότι είναι επιστημονικά ατεκμηρίωτη η ανάθεση β΄ της Ιστορίας στους καθηγητές Ξένων Γλωσσών (πολλοί ομολογούν ότι δεν έχουν ποτέ διδαχθεί Ιστορία στα πανεπιστημιακά τους χρόνια) και απλώς ανάθεση γ΄ στους Θεολόγους.
2. Η ανάθεση γ΄ των Θρησκευτικών στους Φιλολόγους είναι και για τους ίδιους μάλλον ανεπιθύμητη. Κανένας φιλόλογος ή εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας δεν έχει διδαχθεί θεολογικά μαθήματα στη διάρκεια των σπουδών του. Η ανάθεση προφανώς εξυπηρετεί μόνο υπηρεσιακές ανάγκες, οδηγεί όμως σε λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών Θεολόγων σε μικρά ακριτικά σχολεία.

Η ανάθεση β΄ της Ιστορίας Γυμνασίου και Α΄ και Β΄ Λυκείου στους Θεολόγους και επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι και θα εξυπηρετήσει προφανέστατα τις υπηρεσιακές ανάγκες, ιδιαίτερα σε μικρά σχολεία της χώρας.

*https://www.esos.gr/arthra/56702/anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-gen...

 
Ε.Ε
11 Μάιος 2018 17:00

Όποιος δηλαδή έχει συνδικαλιστικό φορέα παίρνει πίσω τις αναθέσεις που έχασε!
Οι Δασολόγοι και Φυσικού Περιβάλλοντος, που δεν έχουν συνδικαλιστικό φορέα εκπαιδευτικών, δεν πήραν καμία από τις αναθέσεις που είχαν και έχασαν!

 
Χημικός;;;;
11 Μάιος 2018 17:18

Αυτό δεν έχει ξαναγίνει! Ο έμπειρος χημικός και ενδεχομένως με περισσότερα χρόνια υπηρεσίας, να χάνει τη Χημεία στο Γενικό Λύκειο από τον μεταλλειολόγο, τον τεχνολόγο ορυχείων και γεωτεχνολογίας κ.α. που απλά τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο σχολείο πριν από αυτόν για να διδάξει Τεχνολογία.... Οι "ιθύνοντες" μάλλον τους θεωρούν καταλληλότερους από τους χημικούς για τη διδασκαλία της Χημείας π.χ. κατεύθυνσης Γ Λυκείου! Σίγουρα θα αναβαθμιστεί η διδασκαλία του μαθήματος!
Και για να σοβαρευτούμε: αφού έχουν γίνει τόσο εύκολες οι αλλαγές νόμων και οι εκδόσεις ΦΕΚ, μήπως η ΕΕΧ πρέπει να δράσει άμεσα για να διορθωθεί η απαράδεκτη σημερινή "διόρθωση"; Θα μπορούσαν να έδιναν τη Χημεία στους ΠΕ85 σε β΄ ανάθεση, ή έστω να όριζαν προτεραιότητα στους χημικούς, μετά στους χημικούς μηχανικούς και μετά στους υπόλοιπους. Αν δεν γνωρίζει η ΕΕΧ πώς να το ζητήσει, ας ρωτήσει πώς το έκαναν οι άλλοι..... τι άλλο να πω ...

 
Γεωλόγος
11 Μάιος 2018 17:58

Αν το μάθημα ήταν Διαχείριση Φυσικών πόρων, τότε θα είχατε δίκαιο, αλλά είναι "Γεωλογία και....," είναι πιο τίμιο να αλλάξει όνομα, ειδάλλως δεν μπορούν να το έχουν πρώτη ανάθεση άλλοι πλην Γεωλόγων.

 
Δρ. ΕΔΙΠ
11 Μάιος 2018 18:07

Συγχαρητήρια στον κ. Μαυρωτά. Επεμβαίνει για τους χημικούς μηχανικους (ως Χημικός μηχανικός και ο ίδιος), αμέσως αλλάζουν οι αναθέσεις και στους δύο τύπους Λυκείων και στο Γυμνάσιο.
Δεν θέλει τα μέλη ΕΔΙΠ να εξελιχθούν σε Λεκτορες, αμέσως καταργείται η διάταξη (Φιλη-Αναγνωστοπουλου).
Μήπως αυτός είναι ο υπουργός Παιδείας;

 
Γιώργος Μπουγιούκας
11 Μάιος 2018 19:10

Δίκαιη διόρθωση για τους Πληροφορικούς, αλλά κυρίως για τους μαθητές/τριες. Στα τμήματα Πληροφορικής διδάσκονται κατά αποκλειστικότητα (!) στα υποχρεωτικά μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών σύγχρονα μαθηματικά αντικείμενα όπως η Θεωρία Πολυπλοκότητας, η οποία γέννησε ένα από τα επτά μαθηματικά "προβλήματα της χιλιετίας" ("millennium problems"), το περίφημο πρόβλημα "P versus NP". Αξίζουν οι μαθητές/τριες μας διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών από επιστήμονες που έχουν διδαχτεί αυτά τα Μαθηματικά!

 
ΠΡΩΗΝ ΠΕ12.01
11 Μάιος 2018 20:24

Πολύ σωστά συνάδελφε Γεωλόγε! Το μάθημα είναι "Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων" (και όχι απλά "Γεωλογία", για να μπορεί να

 
Γιώργος Μίχαλος
11 Μάιος 2018 20:36

Οι πληροφορικοί ΤΕΙ ΑΕΙ θα σας μάθουν μαθηματικά γιατί τα ξέρουν καλύτερα από τους μαθηματικούς. Αφού στο σχολείο τους θα έχουν 2 ανάθεση μαθηματικά γιατί να παν στο διπλανό να διδάξουν Πληροφορική; Και αφού τόσο πού αγαπούσαν τα μαθηματικά γιατί δεν τελείωσαν το μαθηματικό;
ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΕΛΛΆΔΑ

 
Κώστας
11 Μάιος 2018 21:16

Έγιναν κάποιες διορθώσεις αλλά είναι απαράδεκτο να μπορεί να διδάσκει Φυσική Γυμνασίου με Γ ανάθεση ο απόφοιτος ΤΕΙ Δομικών και όχι ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ή ο Μηχανολόγος Μηχανικός του Πολυτεχνείου...
Ο λόγος φυσικά είναι ότι οι Δομικοί πλεονάζουν σε μεγάλο βαθμό και σχεδόν ετσιθελικά κάποια ΠΥΣΔΕ με τεχνάσματα αποκλείουν Ηλεκτρολόγους Μηχανολόγους από τα Γυμνάσια ωθώντας εκεί τους Δομικούς.
Θα πρέπει κάποια ΠΥΣΔΕ να κατανοήσουν ότι το μάθημα της Τεχνολογίας στις μεταθέσεις (κενά πλεονάσματα) ΔΕΝ πηγαίνει ολικά στα κενά των δομικών αλλά ισομοιράζεται στις ειδικότητες που το έχουν α ανάθεση.
Βέβαια κάποιο ΠΥΣΔΕ, ονόματα να μη λέμε, μέχρι και κενό κλάδου δομικών έδωσε φέτος

 
iremias
11 Μάιος 2018 22:13

Γιώργος Μπουγιούκα: Τώρα πας να μας τρελάνεις δηλαδή.Γιατί δεν μένεις στην ανάθεση και όπωςόλες οι αναθέσεις γίνονται για λόγους οικονομίας και διαχείρισης προσωπικού.Το ότι κάποιος διδάσκει στο Γυμνάσιοένα μάθημα δεν σημαίνει ότι γνωρίζει κιόλας.Τι θεωρία πολυπλοκότητας κλπ Γεωμετρία Β΄και Γ΄Γυμνασίου στην πλειοψηφίας τους οι πληροφορικοί δεν μπορούν να λύσουν τις ασκήσεις του σχολικού!! Ύμαρτον κύριε!

 
Μιχαήλ
11 Μάιος 2018 22:23

Οτι να ναι. Δεν έχουν ληφθεί καθόλου υπόψην τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των κλάδων. Είναι πασίγνωστο ότι οι μηχανολογία είναι πάντρεμα φυσικής και μαθηματικών. Για ποιο λόγο ο μηχανικός πολυτεχνείου (ΠΕ12.04) που δεν μπορεί να διδάξει φυσική γυμνασίου και λυκείου (ενώ μπορούν οι ΠΕ81)? Αστεία πράγματα.
Στην τύχη όλα. Μια ακόμη φορά κατώτεροι των περιστάσεων.

 
George
11 Μάιος 2018 23:06

Γιατί ασχολείστε; Αύριο μπορεί να αλλάξουν πάλι οι αναθέσεις.
Κανένας δε θα είναι ασφαλής! Ακόμα και οι βασικές ειδικότητες που νόμιζαν ότι είναι στο απυρόβλητο

 
Ριτα
11 Μάιος 2018 23:47

Απαραδεκτο να μενουν ανεργοι μαθηματικοι , φυσικοι μαθηματικοι μονο κ μονο για να βάλουν καποιους αλλους που θα επρεπε να διδασκουν μονο το αντικειμενο τους. Αισχος κυριοι που κανετε πειραματα στα παιδια μας.

 
ΓΒ
12 Μάιος 2018 00:40

Γεωπόνοι το πολυεργαλείο της εκπαίδευσης: έχουν ως πρώτη ανάθεση τα μαθήματα του Γεωτεχνικού τομέα στα ΕΠΑΛ, τη Τεχνολογία στα Γυμνάσια και τη Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων του Λυκείου. Έχουν ως δεύτερη ανάθεση τη Βιολογία και την Οικιακή Οικονομία και ως τρίτη ανάθεση τη Χημεία του Γυμνασίου και τη Γεωλογία-Γεωγραφία. Πραγματικοί στυλοβάτες.

 
a m
12 Μάιος 2018 01:03

Κύριε xημικέ τί σας κάνει να πιστεύετε ότι γνωρίζετε καλύτερα χημεία από έναν χημικό μηχανικό και να λέτε με τόση ευκολία και ίσως και έπαρση για β΄αναθέσεις κλπ, εξοστρακίζοντας ανθρώπους, συναδέλφους σας, με οικογένειες και παιδιά. Δείτε, εάν δεν το γνωρίζετε ήδη ότι κάποιοι από τους συγγραφείς των βιβλίων χημείας που διδάσκετε στο λύκειο είναι χημικοί μηχανικοί και μη βγάζετε τόση χολή, γιατί εκτίθεστε στην κοινωνία και στους υπόλοιπους συναδέλφους για αυτό που κρυφίως και φανερώς πλέον ζητάτε ... και που είναι το παράλογο : ένας χημικός μηχανικός να μην μπορεί να διδάξει χημεία σε γυμνάσιο και λύκειο με α' ανάθεση (!).
Το ζητούμενο είναι η βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού σύμφωνα με τις γνώσεις και τις ικανότητές του ή η διασφάλιση των συντεχνιακών συμφερόντων, όπως έχει ξαναγίνει ;
Ευτυχώς επικράτησε η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ και όχι το παράλογο.

 
Γιώργος
12 Μάιος 2018 01:08

Άντε εντάξει οι πληροφορικοι απόφοιτοι ΑΕΙ να διδάσκουν μαθηματικά όταν υπάρχει ανάγκη σα Β ανάθεση, αλλά και οι απόφοιτοι ΤΕΙ;;

 
Θανασης
12 Μάιος 2018 05:19

@Γιώργος Μίχαλος
Γιατί πέρασαν σε σχολή με υψηλότερες βάσεις εισαγωγής.-

 
bg
12 Μάιος 2018 08:29

Το σωστό πάντα ήταν κάθε ειδικότητα να κάνει τα δικά της. Από κει και πέρα οι δεύτερες αναθέσεις είναι δίκοπο μαχαίρι με συν και πλην. Εξυπηρετούν και τους συναδέλφους αν και θυμώνουν τις πρώτες αναθέσεις. Όμως αυτοί που θυμώνουν για αντικείμενα που τους "παίρνουν" μήπως και οι ίδιοι δεν παίρνουν αντικείμενα άλλων ειδικοτήτων;

Νομίζω οι πληροφορικοί μπορούν να διδάσκουν μαθηματικά στο γυμνάσιο το ίδιο καλά με τους Φυσικούς (εφόσον και αυτοί το έχουν Β ανάθεση). Σίγουρα θέλουν ένα φρεσκάρισμα από τότε που έχουν να τα πιάσουν αλλά θα τα καταφέρουν. Από την άλλη οι φυσικοί είναι πιο παράλογο να διδάσκουν βιολογία ή οι βιολόγοι χημεία κτλ. Το ίδιο για χημικούς όταν διδάσκουν βιολογία/φυσική. Μπορεί να υπάρχει χρόνια ως θεσμός και να είναι "παράδοση" αλλά δεν σημαίνει είναι λογικός, όχι εκ πρώτης όψεως.
Σε δεύτερη θέαση όμως μια χαρά λειτουργεί, ειδικά για το γυμνάσιο όπου οι απαιτήσεις της ύλης δεν είναι δύσκολες ή υψηλές. Στο λύκειο αλλάζουν τα πράγματα. Οποιοσδήποτε θετικών επιστημών διδάξει για μερικά χρόνια ένα μάθημα οποιασδήποτε (περίπου) άλλης θετικής ειδικότητας μια χαρά θα το διδάξει στο γυμνάσιο. Λέω περίπου γιατί θα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά σίγουρα οι περισσότεροι θα ανταποκριθούν (ειδικά μετά από μερικά λίγα χρόνια διδασκαλίας).

Είπαμε το "ιδανικό" και πιο ωφέλιμο είναι ο καθένας να κάνει α αναθέσεις αλλά ας "όψεται η κατάσταση".

Για να δούμε για πόσο θα ισχύσει πριν αναθεωρηθεί..

 
Στράτος
12 Μάιος 2018 09:29

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τόσο η ενοποίηση των κλάδων όσο και οι β΄ και γ΄ αναθέσεις γίνονται κυρίως για λόγους υπηρεσιακών αναγκών. Το Υπουργείο έχει κατά καιρούς ισχυριστεί ότι στοχεύει στις όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις του ίδιου εκπαιδευτικού σε πολλές σχολικές μονάδες, γιατί διαφορετικά αυτός δεν μπορεί να οργανώσει το εκπαιδευτικό του έργο, και σωστά. Η πράξη βέβαια όλα τα τελευταία χρόνια αποδεικνύει ότι λόγω μηδενικών διορισμών και μείωσης των μαθητών (και των τμημάτων) οι διαθέσεις εκπαιδευτικών σε 2, 3 ή και περισσότερες σχολικές μονάδες είναι μια πραγματικότητα για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών. Πάντως αφού ο στόχος είναι η σωστή διαχείριση του προσωπικού πρέπει επειγόντως να μελετηθεί το περιεχόμενο των σπουδών των εκπαιδευτικών ανά κλάδο ώστε:

1. Οι αναθέσεις β΄ και γ΄ που μπορούν επιπλέον να δοθούν με βάση τις σπουδές τους, να δοθούν στους εκπαιδευτικούς.

2. Να μην αποκλείονται από α΄ ανάθεση μαθημάτων εκπαιδευτικοί κλάδων που έχουν τα προσόντα για τη διδασκαλία μαθημάτων. Οι αλλαγές στην α΄ ανάθεση πρέπει να γίνονται με πολλή προσοχή διότι βάσει της α΄ ανάθεσης υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις.

3. Ενοποίηση κλάδων που δεν είναι όμως στην ουσία συναφείς δεν έχει ουσιαστικό περιεχόμενο και πρακτικό αποτέλεσμα. Ήδη φαίνεται ότι κάποιες ενοποιήσεις έγιναν βιαστικά διότι παρά τον νέο ενιαίο κλάδο που εντάχθηκαν οι εκπαιδευτικοί πρέπει να θυμούνται και τον πρώην κλάδο τους. Εφόσον υπάρχει ανάγκη διαχωρισμού των εκπαιδευτικών ενός νέου ενιαίου κλάδου, προς τι η βιαστική ενοποίηση των κλάδων που τελικά πάλι χρήζουν διαχωρισμού;

 
Εύα
12 Μάιος 2018 09:40

@Γιώργος Μίχαλος
@iremias
Ο ΑΝΑΜΑΡΤΥΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟΝ ΒΑΛΕΤΩ!

Να υποθέσω ότι είστε μαθηματικοί.
Μπορείτε να μου πείτε πόσες εκατοντάδες μαθηματικοί και φυσικοί βρίσκονται διορισμένοι ως καθηγητές πληροφορικής? Και δεν ζητούν μετάταξη στον πραγματικό τους κλάδο?

Αν πήγαιναν αυτοί οι συνάδελφοι να διδάξουν το μάθημα που πραγματικά σπούδασαν στο πανεπιστήμιο:
- δεν θα υπήρχαν ελλείψεις σε μαθηματικούς και φυσικούς
- δεν θα ήταν υπεράριθμοι οι καθηγητές πληροφορικής

Και να σας ρωτήσω και κάτι άλλο:
1. ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ Β’ ΑΝΑΘΕΣΗ? ΠΟΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΕΤΕ Β' ΑΝΑΘΕΣΗ?
2. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ Β’ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ?

 
NIKOΣ ΑΛΕΒΙΖΟΣ
12 Μάιος 2018 10:07

Και οι μαθηματικοί διδάσκονται πολλά μαθήματα προγραμματισμού και αυτοματισμού. Γιατί να μην έχουν ανάθεση πληροφορική; (Στο τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών κάνουνπερισσότερα μαθήματα πληροφορικής από διάφορα ΤΕΙ πληροφορικής).Μα γιατί οι πληροφορικοί περισσεύουν και δεν ξέρουν τι να τους κάνουν γιααυτό παίρνουν μαθήματα μπας και συμπληρώσουν ωράριο. Τώρα τι κάνουν μέσα στην τάξη δεν έχει τόση σημασία για το υπουργείο που θέλει να "κλείνει 'τα κενά!

 
Χημικός;;;;
12 Μάιος 2018 14:49

@ a m
Αν διαβάζατε με περισσότερη προσοχή το κείμενο θα διαπιστώνατε ότι δε γράφει πουθενά ότι οι χημικοί μηχανικοί δε γνωρίζουν καλή Χημεία. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορούν να συμπαρασύρουν στις αναθέσεις και όλες τις άλλες ειδικότητες του ΠΕ85 που τους ακολουθούν. Μάλιστα, υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο σχόλιο (αρχαιότητα από τοποθέτηση σε οργανική θέση που αποκτήθηκε υπό διαφορετικούς όρους, π.χ. μετά από προκήρυξη κενού για Τεχνολογία και όχι για Χημεία), μπορούν όλοι οι ΠΕ85 να εξοστρακίσουν χημικούς (που, ας σημειωθεί, έχουν και αυτοί οικογένειες και παιδιά). Πόσο δίκαιο το θεωρείτε αυτό για τους χημικούς και πόσο ανταποκρίνεται σε αυτό που προσδοκούν οι γονείς για τα παιδιά τους στο δημόσιο σχολείο; Μήπως θα έπρεπε επιπλέον να σκεφτούμε ότι η αρχαιότητα για τις αναθέσεις θα έπρεπε να ισχύει όταν αυτοί που μοιράζονται την ίδια ανάθεση έχουν τοποθετηθεί σε ένα σχολείο με τους ίδιους όρους, ώστε να εξασφαλίζεται στοιχειωδώς ισονομία;
Επίσης, το ότι κάποιοι χημικοί μηχανικοί είναι συγγραφείς βιβλίων Χημείας, με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι επιχείρημα, αφού ο καθένας έχει τη δική του πορεία. Πολλοί χημικοί είναι καθηγητές σε τμήματα χημικών μηχανικών, σημαίνει κάτι αυτό για όλους τους χημικούς;
Τέλος, συμφωνώ απολύτως με όσα αναγράφετε για την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.

 
ΠΕ86
12 Μάιος 2018 18:42

Αγαπητέ κύριε Μίχαλο, ieremia, Αλεβίζο και λοιποί :

Προφανώς και γνωρίζετε πως η Β' και Γ' ανάθεση χρησιμοποιείται από το υπουργείο για λόγους οικονομίας. Το ξέρετε γιατί και 'σεις είχατε και έχετε Β' αναθέσεις μαθήματα άσχετα με τον κλάδο σας. Γιατί δεν σας πείραξε που πριν λίγα χρόνια τα μαθηματικά του γυμνασίου τα δίδασκε και Βιολόγος και Γεωλόγος και ... Φυσιογνώστης? Ποια η αυτοκριτική σας που παίρνατε τις ώρες Α' ανάθεσης των Γεωλόγων και θα παίρνετε, ακόμα και τώρα, αυτές των Φυσικών? Εσείς μπορείτε να διδάσκετε Φυσική και Γεωγραφία γιατί... είναι απλά επειδή είναι του Γυμνασίου! Για τον ίδιο λόγο μπορούν και άλλοι κλάδοι να διδάξουν το δικό σας μάθημα. Σημειωτέον πως η ύλη των Μαθηματικών της Α' γυμνασίου είναι επανάληψη του δημοτικού... στο οποίο διδάσκουν μαθηματικά δάσκαλοι της Θεωρητικής που στη σχολή έκαναν μόνο στατιστική.

Σας ενοχλεί που το έχουν ανάθεση οι Πληροφορικοί γιατί με το πλεόνασμα ωρών που έχουμε ως κλάδος μπορούμε να παίρνουμε εύκολα μέχρι και 8 ώρες. Αλλά ποιός φταίει γι' αυτό?

1) Με πρόχειρους υπολογισμούς του Υπουργείου, το 2013, από τους 5000 πληροφορικούς σε όλη την ελλάδα, περίπου 1000 είχαν διοριστεί με πτυχίο άλλου κλάδου (συνήθως Μαθηματικού) και σεμινάρια 300 ωρών στους Υπολογιστές. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι 1000 (ή είχαν μεταταχθεί στους κλάδους του πτυχίου τους) και οι Πληροφορικοί δε θα περισσεύαμε τόσο αλλά και οι ανάγκες σε Μαθηματικούς δεν θα ήταν τόσες! Γι αυτούς δε μίλησε κανείς, καθώς πολλοί συνάδελφοί σας διορίστηκαν με τον τρόπο αυτό και κρατούν ακόμα και σήμερα οργανικές "φιλέτα" κυρίως σε ΓΕΛ και Γ/σια.

2) Το 2006, με την μετατροπή των ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ, η Γιαννάκου έκοψε ΔΕΚΑΔΕΣ ώρες ειδικότητας από κάθε τμήμα ΕΠΑΛ και τις μοίρασε σε ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04 κτλ. Έτσι το πλεόνασμα και των Πληροφορικών γιγαντώθηκε αλλά δε μίλησε κανείς τότε !

3) Από το 2010 μέχρι σήμερα οι ώρες των ΠΕ86 στα ΓΕΛ φθίνουν, μερικές φορές μετά και από παρεμβάσεις καθηγητικών ενώσεων άλλων κλάδων. Στα Γυμνάσια δε, ενώ το 2012 σχεδιάστηκε αναμόρφωση του μαθήματος της Πληροφορικής με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών του μαθήματος (από 1ωρο σε 2ωρο)... εφαρμόστηκαν τα πάντα ΕΚΤΟΣ (για κάποιο περίεργο λόγο) από την αύξηση των ωρών!!!

Για το πλεόνασμα των Πληροφορικών οι τελευταίοι που φταίμε είμαστε οι ίδιοι οι Πληροφορικοί.

 
Ελένη Παπαδοπούλου
12 Μάιος 2018 20:29

Θα μας εξηγήσει κάποιος τί δουλειά έχουν οι συνάδελφοι της Οικιακής Οικονομίας να διδάσκουν Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή; Είναι δυνατόν να στραβάνουμε τα παιδιά αναθέτοντας σε ειδικότητες αντικείμενο εντελώς άσχετο με τις σπουδές τους; Ημαρτον κάπου αυτός ο χαβαλές.

 
Χρήστος
12 Μάιος 2018 21:16

Με τις αναθέσεις το υπουργείο εδώ και αρκετά χρόνια πλέον κάνει διαχείριση κενών και πλεονασμάτων. Απλά προσπαθεί μέσω του ΙΕΠ να βάλει ένα μανδύα επιστημονικότητας. Είναι προφανές ότι δεν τους ενδιαφέρει τίποτε άλλο. Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση, κάποιοι βολεύονται και κάποιοι την πληρώνουν. Δυστυχώς θα πάρει αρκετά χρόνια για να διορθωθεί (αν διορθωθεί) αυτή η κατάσταση.

 
Νικος
13 Μάιος 2018 02:27

@ΝΙΚΟΣ ΑΛΕΒΙΖΟΣ Το να γνωρίζεις προγραμματισμό δεν σημαίνει ότι ξέρεις την επιστήμη της Πληροφορικής. Απλά ένα κομμάτι γνωρίζεις. Το ότι κάνουν περισσότερα μαθήματα πληροφορικής στο τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών από τα ΤΕΙ Πληροφορικής το αφήνω ασχολίαστο. Νίκο , δώσε κατατακτήριες στο Τμήμα Πληροφορικής του π.ΤΕΙ Αθήνας. Αν περάσεις τις εξετάσεις και γίνεις φοιτητής σε αυτό το συγκεκριμένο τμήμα θα καταλάβεις πολλά. Θα αναθεωρήσεις και θα γράφεις πιο ήπια στα εκπαιδευτικά site.

 
A.L.
13 Μάιος 2018 09:38

1. Quiz: Οι συνάδελφοι ποιάς ειδικότητας είναι σήμερα οι μόνοι κατ' επάγγελμα χαρτογράφοι στη Δευτεροβάθμια εκπ/ση, έχουν διδαχθεί προπτυχιακά ό,τι έχει σχέση με Γεωγραφία (Φυσική Γεωγραφία, Αστική Γεωγραφία κλπ.), υπάρχει ξεχωριστός Τομέας Γεωγραφίας στη σχολή τους, καθηγητής της σχολής τους έχει συγγράψει σχολικά βιβλία Γεωγραφίας (Δημοτικού και Γυμνασίου), αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ την Γεωγραφία του Γυμνασίου ΟΥΤΕ ως Γ΄ανάθεση (δηλαδή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ικανοί να την διδάξουν);

2. Μην μπερδεύεστε συνάδελφοι. Το μάθημα, με την ίδια ύλη και το ίδιο βιβλίο ήταν πάντοτε "Διαχείριση Φυσικών Πόρων". Σε μια νύχτα και για προφανείς λόγους, μετά από αρκετά χρόνια, το βιβλίο άλλαξε ΜΟΝΟ εξώφυλλο και έγινε "Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων".

(Απάντηση: Οι ΠΕ81 πρώην ΠΕ12.03)

 
K. G.
13 Μάιος 2018 12:50

Το ότι οι Τοπογραφοι- Αγρονομοι στο Ελλαδισταν είναι Γεωγραφοι και φυσικοί γεωγραφοι και όχι οι ίδιοι οι Γεωγραφοι και Γεωλόγοι με ξεπερνάει.

 
Μιχάλης Γ.
13 Μάιος 2018 13:15

Κοιτάζοντας τα παραπάνω σχόλια, νομίζω ότι οι εφαρμόζοντες το σχέδιο της διάσπασης των εκπαιδευτικών, χαμογελούν. Ο καθένας διαμαρτύρεται για την ειδικότητά του (αν γίνεται και μόνο για τον εαυτό του) και έτσι διαιρεμένους και ευάλωτους θα μας βρει η επόμενη κατάργηση ειδικότητας ή διαθεσιμότητα κτλ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ