Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Σχολικοί Σύμβουλοι (ΠΕΣΣ): Πρωτόγνωρη σφοδρότητα του υπ. Παιδείας με καταργήσεις δομών και αποκλεισμούς Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε θέσεις στελεχών

«Το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης είναι πρόχειρο, αποσπασματικό, περιέχει ένα πλήθος αντισυνταγματικών διατάξεων και βρίσκεται στον αντίποδα της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας»
Δημοσίευση: 13/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για πρωτόγνωρη  σφοδρότητας με καταργήσεις δομών όπως αυτή των Σχολικών Συμβούλων και αποκλεισμούς Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε θέσεις στελεχών στην Εκπαίδευση, κάνει λόγω η Πανελλήνια Ενωση Σχολικών Συμβούλων, με ανακοινωθέν που εξέδωσε αμέσως μετά την ημερίδα που πραγματοποίηση στην ΕΣΗΕΑ.

Κοινή διαπίστωση όλων των ομιλητών , τονίζει η ΠΕΣΣ, ήταν ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τις νέες υποστηρικτικές δομές στην εκπαίδευση είναι πρόχειρο, αποσπασματικό, περιέχει ένα πλήθος αντισυνταγματικών διατάξεων και βρίσκεται στον αντίποδα της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.  

Τονίστηκε, ιδιαίτερα, σημειώνει η ΠΕΣΣ,  ότι στην περίπτωση εφαρμογής του θα προκαλούσε τεράστια αναστάτωση στη σχολική ζωή και θα αποδιοργάνωνε πλήρως την εκπαίδευση και τα σχολεία σε όλες τις βαθμίδες.

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων   Χαράλαμπος Κωνσταντίνου.

Χαιρετισμούς και τοποθετήσεις στην ημερίδα με σαφέστατο μήνυμα συμπαράστασης προς τους Σχολικούς Συμβούλους, απηύθυναν:

•    ο Νίκος Παπαχρήστος, Πρόεδρος της ΟΛΜΕ,
•    ο Ευστράτιος Γεωργουδής, Αντιπρόεδρος της ΟΙΕΛΕ,
•    ο Κωνσταντίνος Μαλαφάντης, Καθηγητής ΕΚΠΑ, ως Πρόεδρος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος,
•    Ο Γεώργιος Μπαγάκης, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
•    Ο Γεώργιος Δράκος, ομότιμος Καθηγητής του Παιδαγωγικού τμήματος του ΕΚΠΑ  
•    ο Λάμπρου Δημήτριος, Πρόεδρος της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας,
•    ο Τηλέμαχος Κουντούρης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
•    ο Παναγιώτης Φίλντισης, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών,
•    ο Αντώνης Μαστραπάς, Γενικός Γραμματέας  της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων,
•    ο Σπύρος Φερεντίνος, Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
•    η Αριάδνη Βούξινου, Γενική Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Λειτουργών Φυσικής Αγωγής και
•    η Γεωργία Μπουλμέτη, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής.

Στην κατάμεστη αίθουσα από Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές και εκπαιδευτικούς σχολείων,  παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν τις εργασίες της ημερίδας μεταξύ άλλων και αρκετοί καθηγητές Πανεπιστημίων.  

Όπως επισημάνθηκε τόσο στην εισαγωγική ομιλία του Προέδρου της ΠΕΣΣ, στις τοποθετήσεις των εκπροσώπων των διαφόρων φορέων καθώς στην ομιλία του καθηγητή του Παν/μίου Ιωαννίνων κ. Κωνσταντίνου, ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου στα τριάντα πέντε χρόνια λειτουργίας του έχει προσφέρει πάρα πολλά στην εκπαίδευση, έχει στηρίξει επιστημονικά τους εκπαιδευτικούς και έχει συμβάλλει καθοριστικά στην υλοποίηση όλων των μεγάλων εκπαιδευτικών αλλαγών τα χρόνια αυτά.

Κυρίαρχο, τέλος, ήταν το αίτημα όλων των ομιλητών προς το υπουργείο Παιδείας για βελτιώσεις και όχι καταργήσεις, για ισονομία και όχι αποκλεισμούς, για ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο, για διατήρηση και όχι διάλυση υποστηρικτικών δομών όπως αυτή της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης προς όφελος των Σχολείων, των Εκπαιδευτικών και τελικά αυτών των ίδιων των μαθητών μας.

Σχόλια (22)

 
Δον Κιχώτης
14 Μάιος 2018 01:45

1. Ελπίζω πως η ΠΕΣΣ θα στείλει στο esos.gr τις εισηγήσεις των πανεπιστημιακών
καθηγητών που ήσαν ομιλητές.
2. Γιατί η ΠΕΣΣ δεν έχει στείλει, στις σχολικές μονάδες μία επιστολή που δια των
διευθυντών θα έφτανε σε κάθε εκπαιδευτικό; Οι 150.000 δάσκαλοι και καθηγητές,
δεν έχουν καλές σχέσεις με τους Σχολικούς Συμβούλους; Δεν υπάρχει αμοιβαία
εκτίμηση; Δεν είναι σημαντική δύναμη; Η επιστολή που έστειλε στη ΔΟΕ, είναι
ισοδύναμη ενέργεια;
3. Γιατί στα σχολεία επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή; Γιατί δεν συγκαλούνται έκτα-
τες Γενικές Συνελεύσεις; Δεν είναι σημαντικό γεγονός αυτό που πάει να γίνει;
Κι αν κάτι δεν καλό, δεν μπορούμε να εισηγηθούμε διορθώσεις;
Βαδίζουμε κατ' ευθείαν στον γκρεμό...
Μακάρι να κάνω λάθος και να μη βρεθούμε στη θέση του Γιάννη του φονιά, που
όταν επέρασε από το σπίτι, του βγάλανε γλυκό, του βγάλανε και μέντα αλλά για το
φονικό, δεν του 'πανε κουβέντα...

 
Φίγκιος Λάζαρος (καθηγητής ΠΕ19)
14 Μάιος 2018 08:36

Εδώ το υπουργείο κατήργησε δομές παραγωγικές και χρήσιμες όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, στους σχολικούς συμβούλους θα σταματούσε;

 
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ.ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΣ ΕΠΚ
14 Μάιος 2018 12:28

Η κ.Γιαννάκου είχε μοριοδοτήσει όλους τους τίτλους και οι υποψήφιοι για Διευθυντές Εκπαίδευσης ΠΕ και ΔΕ και Σχολικοί Σύμβουλοι είχαν εξεταστεί με 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής τύπου ΑΣΕΠ. Μετά είχαμε τις "μελέτες περίπτωσης"...Τώρα σε επίπεδο ΠΔΕ και όχι Υπουργείου θα εκλεγούν οι ΣΕΕ μόνο με τα σταθερά μόρια και τη συνέντευξη.Από όργανα περιφερειακά και ένας θεός ξέρει πια πόσο αδιάβλητα...Αυτή η μανία να είναι από τους εκλεγέντες "οι περισσότεροι δικοί μας" μου θυμίζει την παιδική αρρώστια του Κομμουνισμού που γλαφυρά περιέγραφε ο Βλαδίμηρος Ίλιτσ Λένιν πριν την Οκτωβριανή Επανάσταση...Όσο για τα "γέρικα άλογα¨" που έχουν πάνω από δύο θητείες αυτά ο μεγάλος κόφτης τα αποκεφαλίζει..Αδιακρίτως ...Αν αυτό δεν είναι ένα μικρό μέρος της γενικής σαπίλας του βασιλείου μας της ανανεωτικής και ριζοσπαστικής Δανιμαρκίας τότε και ο Σαίξπηρ ήταν συντηρητικός!Αναρωτιέται κανείς πότε θα τελειώσει αυτό το πανηγύρι της κομματικής meritocracia με τους διορισμένους Περιφερειακούς διευθυντές,με τους "δικούς μας " "εκλεγμένους" ΔΔΕ και ΔΠΕ με τους "δικούς μας" Συντονιστές ΕΕ...Είναι απορίας άξιον 'ότι γενικώς δεν κουνιέται φύλλο" σ αυτή τη χώρα όταν στα νομοθετήματα εισάγονται αντισυνταγματικές διατάξεις...Ο κ.Υπουργός, που σέβομαι ως διανοούμενο της ανανεωτικής Αριστεράς, καλό θα ήταν πριν αποφανθεί ότι ένα μεγάλο ποσοστό Σχολικών Συμβούλων "δεν δουλεύουν" να είχε ζητήσει από τα Τμήματα ΕΠΚ των ΠΔΕ τα στοιχείας των εκαπιδευτικών και επιμορφωτικών δραστηριότήτων των Σχολικών Συμβούλων των τελευταίων 7 χρόνων από τις κρίσεις του 2011.Επειδή διαχειριζόμουν,ως Πρ.ΕΠΚ ΔΕ της ΠΔΕ Αττικής αυτά τα στοιχεία ως το 2013,τον πληροφορώ ότι θα βρισκόταν προ εκπλήξεως,ότι θα κατσάδιαζε τους συμβούλους του για παραπληροφόρηση,και ότι θα τροποποιούσε τη δήλωσή του.Δεν υπαινίσσομαι ότι όλοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι "είχαν ιδρώσει τη φανέλα τους".Υπάρχει πάντα ένα ποσοστό στελεχών που είτε είναι υποτονικά λόγω έλλειψης ικανοτήτων καΙ ένα άλλοπου "αράζει".Με τα στοιχεία όμως των ΠΔΕ στη δημοσιότητα θα είχαμε την ακριβή εικόνα.Θυμάμαι πριν μας κρίνει ο κ.Γκίνης ότι υπήρχε ένας οργασμός ημερίδων και σεμιναρίων στη ΔΕ.Το ίδι συνέβη και φέτος εν'όψει του Σχεδίου Νόμου για τισ Δομές.¨Ηρθε όμως η είδηση του μεγάλου κόφτη και η διάταξη ότι τόσα σεμινάρια και ημερίδες,τόση δουλειά στα Βαθμολογικά Κέντρα των Πανελληνίων Εξετάσεων,δεν ήταν διδακτική προϋπηρεσία και δεν θα έπρεπε να υπολογιστούν ως τέτοια."Και άλλα ηχηρά παρόμοια" του νομοσχεδίου που λέει και ο Κωνσταντίνος Καβάφης. "Εν τω μεταξύ όλοι κοιμούνται στο καράβι και το καράβι ταξιδεύει"(Γιώργος Σεφέρης).Και μόνο ένας αλέκτωρ λάλησε¨>Μίκης προς Αλέξη κατά τον τρόπο του Αρη Βελουχιώτη προς τους συντρόφους του λίγο πριν το τέλος του Εμφυλίου.."Ραντεβού στα γουναράδικα"!

 
ΝΙΚΟς
14 Μάιος 2018 12:30

Είμαι υποψήφιος πανεπιστημιακός και δεν μου ζήτησαν, ούτε επάρκεια στους υπολογιστές ούτε σε γλώσσα και μάλιστα σε οποιαδήποτε γλώσσα, ούτε άλλους περιορισμούς παρά μόνο διδακτορικό. Το ίδιο έπρεπε να ισχύει και για τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης, διαφορετικά θα έχουμε στελέχη χαμηλών προσόντων, χωρίς κύρος, στις επαρχίες. Όταν τον στρατηγό τον κάνουμε στρατιώτη να πολεμά με το λιανοτούφεκο είναι, καταστροφή για όλους. Τα προσόντα του στρατηγού είναι για να σχεδιάζει, συντονίζει καθοδηγεί, όχι να είναι στρατιώτης, πέρασε από αυτό το στάδιο, όπως θέλει να κάνει τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης το υπουργείο.

 
Ράπτης Ηλίας, πρώην σχολικός σύμβουλος Π.Ε.
14 Μάιος 2018 14:13

@ Δον Κιχώτης

Φίλτατε*,

Επειδή ήμουνα παρών στην εν λόγω μάζωξη εκεί στην ΕΣΗΕΑ σχεδόν από την αρχή μέχρι το τέλος. ας μου επιτραπεί να κάνω ορισμένες επισημάνσεις.

α) Όλοι/-ες οι προλαλήσαντες/- σες του βασικού εισηγητή, καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Χαράλαμπου, με τις τοποθετήσεις και τους χαιρετισμούς τους τάχθηκαν αναφανδόν υπέρ της διατήρησης του status quo σε ό,τι αφορά το θεσμό του σχολικού συμβούλου καυτηριάζοντας παράλληλα τις προτεινόμενες δομικές αλλαγές στο επίπεδο στων στελεχών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στις ομιλίες τους κυριάρχησαν τέσσερα ρήματα κι ένα ουσιαστικό :
"θεωρούμε", " πιστεύουμε", " πρέπει", " οφείλει" και "αναβάθμιση" (του θεσμού).

β) Ο κ. Κωνσταντίνου στην εισήγησή του μεταξύ άλλων αναφέρθηκε κυρίως στα βήματα που όφειλε να ακολουθήσει η κυβέρνηση προτού καταλήξει στις δομικές αλλαγές που προτείνει. Προσωπικά επικροτώ και επαυξάνω τα όσα ανέπτυξε ο κ. Κωνσταντίνου ως προς την ακολουθητέα διαδικασία. Μάλιστα στο τέλος θέλησα να υποβάλω 2 - 3 ερωτήσεις στον κ. καθηγητή, αλλά ο πρόεδρος της ΠΕΣΣ, σε αντίθεση με την υπέρμετρη ανοχή που επέδειξε με ΟΛΟΥΣ τους άλλους ομιλητές, οι οποίοι είχαν απεριόριστο χρόνο, στην περίπτωσή μου δεν μου επέτρεψε καν να ολοκληρώσω, πόσω μάλλον να αιτιολογήσω, τις ερωτήσεις μου προς τον κ. Κωνσταντίνου. Επαναφέρω τις τρεις ερωτήσεις:
1. κ. καθηγητά, είπατε ότι οι σχολικοί σύμβουλοι οφείλουν να διαθέτουν επαρκείς επιστημονικές, παιδαγωγικές, διδακτικές γνώσεις και εμπειρίες... Τι σημαίνει αυτό συγκεκριμένα στο επίπεδο των προϋποθέσεων και των κριτηρίων συμμετοχής των υποψήφιων σχολικών συμβούλων;
2. Σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση του υπάρχοντος θεσμού του σχολικού συμβούλου: Στα 35 χρόνια λειτουργίας του θεσμού του σχολικού συμβούλου πραγματοποιήθηκε κάποια έρευνα για "τα έργα και τις ημέρες" του θεσμού αυτού και ποια είναι τα αποτελέσματά του; Πολύ σωστά επισημαίνετε την αναγκαιότητα αξιολόγησης του θεσμού, αλλά εσείς, ο κ. Μπαγάκης, ο κ. Δράκος και ο κ. Μαλαφάντης ως διδάσκοντες στα Παιδαγωγικά Τμήματα αλλά και ως άμεσα εμπλεκόμενοι στις διάφορες δομές του Υπουργείου Παιδείας και όχι μόνο ( Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΠΕΚ, Διδασκαλεία, Θεσμούς Επιμόρφωσης, Παιδαγωγική Εταιρεία, η ίδια η ΠΕΣΣ κ.λπ., κ.λπ.), γιατί δεν αναλάβατε κάποια πρωτοβουλία ως καθ' ύλην αρμόδιοι όλα αυτά τα χρόνια για την αξιολόγηση του θεσμού, προκειμένου να διαπιστώσετε τι πάει καλά και τι όχι και ακολούθως να γίνουν οι αναγκαίες αλλαγές;
3. Όλοι σας τονίσατε την αναγκαιότητα αναβάθμισης του θεσμού του σχολικού συμβούλου, πράγμα που υπονοεί πως ΚΑΤΙ δεν πήγαινε καλά. Ποιες πτυχές του θεσμού όφειλαν να αναβαπτιστούν, προς ποια κατεύθυνση και με ποιο σκεπτικό;

Δεν θα έλεγα ότι έμεινα ικανοποιημένος από τις απαντήσεις επί των ερωτήσεων που πρόλαβα να υποβάλω, γιατί ο κ. καθηγητής προτίμησε περισσότερο να σχολιάσει θέση που εγώ υποστήριξα στην αρχή της συντομότατης παρέμβασής μου και την οποία επαναλαμβάνω : Ότι δηλ. στις κρίσεις των σχολικών συμβούλων ουδέποτε υπήρξε αξιοκρατία αιτιολογώντας τη θέση αυτή με το εξής σκεπτικό:
α) Γιατί κάθε φορά αλλάζουν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις συμμετοχής (χρόνια διδακτικής εμπειρίας, εκπαιδευτική αντί της διδακτικής εμεπιρίας), μοριοδοτήσεις,κ.λπ.
β) Γιατί κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση έχουμε και αλλαγές στα συμβούλια επιλογής;
γ) Τι δουλειά έχουν οι συνδικαλιστές στα συμβούλια επιλογής, όταν ζητούμενο είναι η επιστημονική, παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια των υποψηφίων και γενικά η συγκρότηση της προσωπικότητας του υποψηφίου;
δ) Γιατί δεν λαμβάνετε διόλου υπόψιν ως στοιχείο αξιολόγησης το πραγματικό έργο ενός εκάστου σχολικού συμβούλου στην περιφέρεια αρμοδιότητάς του ;
ε) Γιατί να υπάρχουν "παραθυράκια" για τους εκάστοτε "ημέτερους" και να γίνονται σχολικοί σύμβουλοι ex officio,χωρίς να κρίνονται (πρώην περιφερειακοί Δ/ντές, ειδικοί γραμματείς (και φαρισαίοι) κ.λπ.,κ.λπ.;
Δεν θα συνεχίσω αν και ο κατάλογος είναι αρκετά μακρύς...

Και επειδή με όσα πρόλαβα να εκθέσω δημιουργήθηκε η εσφαμένη εντύπωση ότι υποστηρίζω τις κυβερνητικές επιλογές οφείλω μια εξήγηση. Η θέση μου απέναντι σ' αυτην την κυβέρνηση κρίνεται με βάση τα μνημόνια και την καταστροφική πολιτική της σ' όλα τα επίπεδα και όχι μόνο στις δομές της εκπαίδευσης. Εκτίμησή μου είναι ότι πρόκειται για μια πέρα για πέρα "γραφεικρατική κατασκευή" που θα βραχυκυκλώσει το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του, αν δεν βραχυκυκλωθεί η ίδια εν τη γενέσει της. Προσωπικά εύχομαι να συμβεί το δεύτερο, γιατί δεν φταίει σε τίποτα το εκπαιδευτικό σύστημα να πληρώνει τις αμαρτίες και αστοχίες όψιμων μεταρρυθμιστών...

 
Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη
14 Μάιος 2018 17:18

Ίσως είμαι η τελευταία που πρέπει να μιλήσω για τους Σχολικούς Συμβούλους για διάφορους λόγους. Πρώτα από όλα γιατί πιστεύω ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι μετά από δύο θητείες είναι καλό, τόσο για τους εκπαιδευτικούς που καθοδηγούν όσο και για τους/τις ίδιους/ες να αλλάζουν, να έρχονται νέα πρόσωπα με φρέσκες ιδέες. Επίσης πιστεύω βαθιά ότι τα μονοπρόσωπα όργανα καθοδήγησης είναι παρωχημένων αντιλήψεων καθώς οι συλλογικότητες είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των ίδιων των εκπαιδευτικών. Τέλος νιώθω τυχερή που μου δόθηκε η ευκαιρία να βρεθώ σε αυτή τη θέση, καθώς πολλά πράγματα στην επαγγελματική μας ζωή είναι και αποτέλεσμα απλών συγκυριών που κάποιους ευνοούν και κάποιους όχι. Ωστόσο, σχετικά με την επικαιρότητα, θα ήθελα να σταθώ σε ένα θέμα κυρίως πολιτισμικό που άπτεται του σεβασμού των "νεκρών" από τα πολύ παλιά χρόνια στον τόπο μας. Ξεκάθαρα και χωρίς προσχήματα η Πολιτεία θεωρεί το θεσμό πεθαμένο. Κι αυτό δεν είναι κακό, όλα κάποτε αναδομούνται και εξελίσσονται. Κακό όμως είναι το ότι έχει αρχίσει "ο διαμελισμός των ιματίων μας" πριν ακόμα παραδώσουμε την ψυχή μας. Ένα μικρό παράδειγμα, οι γραμματείς που έχουμε, χωρίς καν να ερωτηθούμε, μετακινούνται σε άλλες θέσεις, οι πόρτες των γραμματειών μας παραμένουν κλειστές και στο τηλέφωνο δε βρίσκουν κανένα οι εκπαιδευτικοί, καθώς εμείς βρισκόμαστε είτε σε συναντήσεις είτε σε επισκέψεις στα σχολεία. Αυτό, λοιπόν, που θα ήθελα ταπεινά να καταθέσω είναι αυτές οι πανάρχαιες αξίες του σεβασμού, ακόμα και προς τους νεκρούς, να ισχύουν και στην περίπτωσή μας.
Μη βιάζεστε ... σιγά-σιγά, όλα θα γίνουν στην ώρα τους!!!!!

 
Κωνσταντίνος
14 Μάιος 2018 19:15

Προς τον "Νίκος"
Αγαπητέ, αυτά που λέτε είναι αντιφατικά. Δείξτε μου σήμερα έστω έναν(1)νέο ή νέα κάτοχο μεταπτυχιακού που δεν έχει πιστοποιητικό οποιασδήποτε ξένης γλώσσας επιπέδου Γ1 ή Γ2. Πώς εσείς φτάσατε στο διδακτορικό και το πήρατε χωρίς να σας ζητήσουν ως προαπαιτούμενο σήμερα το 2018,όχι πριν από τριάντα χρόνια,ανάλογο πιστοποιητικό ως προαπαιτούμενο;Μάλλον θα είστε εξαίρεση. Κατά τα άλλα συμφωνώ με την κατοχή διδακτορικού ως προϋπόθεση γιά την επιλογή σε τέτοιες θέσεις.

 
Δον Κιχώτης
14 Μάιος 2018 22:04

@ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ

Πώς γεννήθηκε αυτό το ''σέβομαι...'', πώς μπορεί να συνυπάρχει μαζί με όλα τα
άλλα που γράφετε; Και μη θυμίζετε τον Καβάφη στους αναγνώστες, γιατί μπορεί
κάποιος να θυμηθεί ένα άλλο ποίημά του...και να σας το αφιερώσει...

 
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ.ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΣ ΕΠΚ
15 Μάιος 2018 12:07

Αγαπητέ, αφού επέλεξες ένα μυθικό όνομα για ψευδώνυμο διάβασε τα ομώνυμα ποιήματα των Καρυωτάκη και Ουράνη.Επίσης αν είσαι αναγνώστης της ποίησης μπορείς να διαβάζεις την ERATO,REVISTA INTERNACIONAL DE POESIA που διευθύνω στην ηλεκτρονική της versión για να μη νομίζεις ότι ασχολούμαι μόνο με το θέμα του Σχεδίου Νόμου για τις δομές. Σε κάθε περίπτωση αν βρεθεί κάποιος που να μου αιτιολογήσει ότι δεν είναι αντισυνταγματική η διάταξη για τους έχοντες 2 θητείες Σχ.Συμβούλων θα πρέπει να δικαιολογήσει το αν αυτή η κυβερνητική ντιρεκτίβα η γκιλοτίνα συνάδει με το δικαίωμα του οποιουδήποτε Έλληνα πολίτη-εκπαιδευτικού να διεκδικεί επί ίσοις όροις την οποιαδήποτε θέση ευθύνης στο εκπαιδευτικό μας σύστημα....Εδώ εστιάζω μαζί με κάποιους συναδέλφους και θα δικαιωθούμε νομικά αν μείνει ο μεγάλος κόφτης..Αλλά αυτό είναι πολύ δύσκολο, γιατί και οι πιο αδαείς συνταγματολόγοι θα του πουν ότι "κάπου ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη πρέπει να παράπεσε η καρτεσιανή συλλογιστική του".Παραφράζω εδώ τον Ελύτη από τη Μαρία Νεφέλη.Αλλά μέχρι να κατακάτσει ο κουρνιαχτός μπορείς να αναβαπτιστείς λίγο στην μοντέρνα ευρωπαική και ελληνική ποίηση που είναι Δονκιχωτική υπόθεση..Κόφτη έχει μόνο για τους ατάλαντους!

 
Δον Κιχωτης
15 Μάιος 2018 12:33

Κύριε Ράπτη,
Λειτουργήσατε ως δημοσιογράφος και συμβάλλατε στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών που επισκέπτονται το esos,gr
Το θέμα είναι πολύ σημαντικό και έπρεπε να συζητείται σε συνεχείς Γενικές Συνελεύσεις. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.

 
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟΝ κ.Καραγιάννη
15 Μάιος 2018 14:58

Έχω διδακτορικό,μεταπτυχιακό,ξένη γλώσσα, δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ,Πτυχίο ΤΕΙ,Διδασκαλείο και άλλα και 32 χρόνια υπηρεσία και είμαι σε τάξη.Δεν είμαι όμως κομματικοποιημένος σε οποιοδήποτε κόμμα δεξιό ή αριστερό.Αδιαφορώ πλήρως για την πολιτική γιατί για το χάλι της χώρας φταίνε όλοι για μένα.Ταυτόχρονα λόγω αξιοπρέπειας και αίσθησης του δικαίου δεν παρακαλάω κανέναν και δεν χρωστάω και σε κανέναν και ούτε θέλω να χρωστάω για τέτοιες εξυπηρετήσεις .Σε οποιοδήποτε κόμμα που κυβερνάει υπάρχει ελπίδα να γίνω ΔΕ ή παλιότερα ΣΣ ή τώρα Συντονιστής;Μην απαντήσετε και θα απαντήσω εγώ για εσάς.'Απαξ και δεν είσαι κομματικός ή προσκείμενος έντονα και φανερά στο εκάστοτε κυβερνών κόμμα και έχοντας το αίσθημα της προσωπικής αξιοπρέπειας δεν θέλεις να παρακαλάς κανέναν ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ.Θα κοπείς στην συνέντευξη.Έτσι γίνονταν και έτσι δυστυχώς θα γίνεται αν δεν αλλάξει,που δεν θα αλλάξει ,η κομματοκρατία που απότοκος της είναι η φαυλοκρατία και η αναξιοκρατία.Το λυπηρό όμως είναι ότι πλέον το αποδέχονται οι περισσότεροι σαν κάτι το φυσικό.Ελπίδα για την χώρα δεν υπάρχει.

 
ΗΡΑ*
15 Μάιος 2018 21:54

α) @ ΣΤ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ , β) @ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟΝ κ. Καραγιάννη

α) κ. Καραγιάννη, αφήστε τους διδακτικισμούς, τις "πατ(ε)ρικές" συμβουλές και τις άστοχές παραφράσεις. Έλεος! Ο καθένας κουβαλάει τα "προικιά" του, τα διαβάσματά του και τις προτιμήσεις του.

β) Εύγε συνάδελφε και δάσκαλε αγαθέ !
Προσυπογράφω όλο το κείμενο, κάθε πρόταση και κάθε λέξη του ξεχωριστά ! Γνωρίζοντας "τα πράγματα" εκ των ένδον και βιώσας στο πετσί μου τι εστί κατεστημένη κομματοκρατία, μπορώ ανεπιφύλακτα να πω τούτο : το σύντομο και μεστό περιεχομένου σχόλιό σου απηχεί πλήρως την πραγματικότητα ! Κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσω εκτενώς, λεπτομερώς και με στοιχεία γι' αυτή τη ρημάδα την πραγματικότητα. Το οφείλω στους/-ις συναδέλφους και έχουμε υποχρέωση, συνάδελφε και εσύ κι εγώ. Κι αν μέχρι τώρα δεν το έχω πράξει, είναι για αυτό το "αίσθημα της προσωπικής αξιοπρέπειας" που αναφέρεις στο σχόλιό σου. Εκκληση : Δώσε "στίγμα"( π.χ. Μικρός Πρίγκηπας !) και συνέχισε να διατυπώνεις την πολυτιμη άποψή σου !

 
Δον Κιχώτης
15 Μάιος 2018 22:19

@ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ.

Κύριε Σύμβουλε,
Μόλις τώρα τελείωσα την περιήγηση στον ποιητικό δρόμο που μου υποδείξατε και
επέστρεψα. Απόλαυσα και άλλα ομώνυμα ποιήματα που συνάντησα και θαύμασα τον
μυθικό ήρωα στους πίνακες των Dore, Dali, Picasso και Daumier.
Όπως γνωρίζετε, εμείς οι Έλληνες έχουμε τον Αριστοφάνη μέσα μας. Άλλοι πολύ και
άλλοι λιγότερο. Εγώ, λόγω κρητικών γονιδίων, τον έχω και στο πετσί μου. Δεν μπορώ
να τον αποβάλλω. Με διαολίζει συνεχώς... Να σας προκαλέσω ήθελα, με την ''καλή''
έννοια του ρήματος. Είδα μία αντίφαση ανάμεσα στη ''μανία'', ''τη γενική σαπίλα'',
''τη κομματική αξιοκρατία'' και το ''σέβομαι ως διανοούμενο''. Αυτή την αντίφαση, αν
την δεις κακοπροαίρετα, σύρεις ένα βελτόνι, τυλίγεις ένα ποίημα του Καβάφη... και το
πέμπεις!
Την ERATO... την σημείωσα για αργότερα. Όπως γνωρίζετε, εμείς οι δάσκαλοι έχουμε
πολλά γνωστικά αντικείμενα στην πλάτη μας. Τώρα προηγείται ο σχεδιασμός μίας
επανορθωτικής διδασκαλίας για τις γραφικές αναπαραστάσεις στα μαθηματικά
προβλήματα, ένα θεατρικό δρώμενο που πρέπει να παρουσιαστεί στις αρχές του Ιου-
νίου και η μελέτη ενός βιβλίου που με κοιτάζει με θυμό, γιατί περιμένει 3 μήνες...
Για τα άλλα που γράφετε στο σχόλιο ( 14/5 , 12:28 ), έχω λίγα λόγια να σας πω:
Ο δασκαλογέννητος θεσμός ήταν ένα πυροτέχνημα που έσβησε το 1989 και από
τότε έχουμε '' κομματική αξιοκρατία '' στην εκπαίδευση. Γέννημα της '' κομματικής
αξιοκρατίας '' είναι ο ''άγραφος νόμος'' που απαγορεύει στον σχολικό σύμβουλο να
μπει μέσα σε μία τάξη για να δει αν εφαρμόζονται επιτυχώς αυτά που εισηγείται.
Τι αξία έχουν τα σεμινάρια που σχεδιάζει ένας σχολικός σύμβουλος, όταν δεν του
επιτρέπεται να παρακολουθήσει την εφαρμογή τους και να παρέμβει με μία νέα
εισήγηση, κατά την κρίση του; Πείτε μία δημοκρατική χώρα του κόσμου που
συμβαίνει κάτι παρόμοιο.

 
Pacifist Anarchist
16 Μάιος 2018 09:53

@ Δον Κιχώτης. Αντιγράφω: "Γέννημα της '' κομματικής
αξιοκρατίας '' είναι ο ''άγραφος νόμος'' που απαγορεύει στον σχολικό σύμβουλο να μπει μέσα σε μία τάξη για να δει αν εφαρμόζονται επιτυχώς αυτά που εισηγείται.
Τι αξία έχουν τα σεμινάρια που σχεδιάζει ένας σχολικός σύμβουλος, όταν δεν του επιτρέπεται να παρακολουθήσει την εφαρμογή τους και να παρέμβει με μία νέα εισήγηση, κατά την κρίση του; Πείτε μία δημοκρατική χώρα του κόσμου που
συμβαίνει κάτι παρόμοιο.
Συμπληρώνω: Ήρθε και το "ο εκπαιδευτικός της τάξης δεν αξιολογείται" και έτσι μπήκε η "ταφόπλακα" για το θεσμό του σχολικού συμβούλου. Για αυτό ήθελαν τους σχολικούς συμβούλους. Τά άλλα ήταν για το θεαθήναι. Επιμορφώσεις για τις επιμορφώσεις. Δειγματικές διδασκαλίες για τις δειγματικές διδασκαλίες κλπ.

 
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ.ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΣ ΕΠΚ
16 Μάιος 2018 11:17

Συμφωνώ με όλους τους προοδευτικούς συναδέλφους που μου απαντούν.Η ποίηση είναι άδολη υπόθεση και δεν έχει καμιά σχέση με τα κομματικά γιουρούσια....Εύχομαι στον προσοντούχο συνάδελφο με τα 32 χρόνια να εκλεγεί ως λεβέντης "κρητικός" και να μη τον "παίξουν" στην συνέντευξη.
Οποιος διαφωνεί για τα τερτίπια της meriticracia της κάθε κυβερνητικής πολιτικής μας ας διαβάσει Αξελό και Καστοριάδη.Για αστικό σχέδιο νόμου μιλάμε,συνάδελφοι,νεοφιλελεύθερου δυτικού εκπαιδευτικού συστήματος που φημίζεται για τις παθογένειές του καΙ που εισάγει, ετσιθελικά ,αντισυνταγματικές διατάξεις.Δεν πάμε να ανατρέψουμε μια εκπαιδευτική πολιτική που ,ανάμεσα σε τόσα άλλα θετικά αλλά και αρνητικά της,έστω με τη μαθητεία των ΕΠΑΛ και με τα χρήματα του ΕΣΠΑ δείχνει ένα,κάποιο ενδιαφέρον για ¨"τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού".Το δικαίωμα του καθενός στον Ήλιο,παλαιού η νέου,ας μην το μπερδεύουμε,με το μένος μας για θεσμούς που λειτούργησαν με κάποιο όχι ικανοποιητικό τρόπο και που θα μπορούσαν σίγουρα να λειτουργήσουν καλύτερα αν εποπτεύονταν σωστά.Είναι δικαίωμα της κυβερνητικής πολιτικής για την "μετονομασία των οδών"(Μανώλης Αναγνωστάκης) ή για την αλλαγή των Σχολικών συμβούλων σε Συντονιστές εκπαιδευτικού έργου.Επίσης η μείωση του αριθμού των θέσεων συνάδει με τα δεδομένα της οικονομικής μας κρίσης...Αλλά δεν είναι δικαίωμά της να θανατώνει σταλινικά τους έχοντες τη "λέπρα" της παλαιότητας,να "σκοτώνει τα γέρικα άλογα πριν γεράσουν".Διαβάστε τον Ιβάν Ντενίσοβιτς του Σολζενίτσιν.Στο Γκουλάγκ οι πανεπιστημιακοί και οι διανοπούμενοι με τους τίτλους και τις περγαμηνές είχαν υποστεί τα συστηματικά βασανιστήρια των αμόρφωτων που τους μισούσαν θανάσιμα.Οποιοςέχει πολλούς τίτλους θα είναι άτυχος εν όψει των κρίσεων.Επαναλαμβάνεται η κλασσική υπουργική φράση "όποιος; έχει πολλούς τίτλους δε σημαίνει ότι είναι και ικανός"Τα "δικά μας παιδιά" με το ένα μαστεράκι είναι πιο σεμνά γι αυτό και κάνουν .Με 15 στη συνέντευξη τα τοποθετήσαμε.Mani,thekel,fares,τρεις φορές εβραική καταδίκη αγαπητέ,προσοντούχε μου συνάδελφε!

 
ΗΡΑ*
16 Μάιος 2018 15:43

Προσωπικά με παραξενεύει το γεγονός ότι πολύ εύκολα και λίγο χύμα συμφωνείτε με "όλους τους προοδευτικούς συναδέλφους"... Αλήθεια, με ποια κριτήρια εντάσσετε κάποιον συνάδελφο σ' αυτήν την ομάδα των ... τυχερών επιλέκτων στην οποία προφανώς θα ανήκετε και εσείς;
Από 'κει και κάτω; Ω, Θεέ μου, φορέστε γρήγορα τα κράνη!

 
@HΡΑ
16 Μάιος 2018 15:58

Η συνέντευξη είναι για να τοποθετεί το κυβερνών κόμμα τους δικούς του.Οι κυβερνητικοί υποψήφιοι είναι οι σίγουροι.Οι υπόλοιποι θα προσεγγίσουν και τους δυο αιρετούς διαβεβαιώνοντας τους ότι πάντα ήταν μαζί τους και πάντα θα είναι στο πλευρό τους.Ακολούθως ψάχνουν να βρουν κοινούς γνωστούς με τα υπόλοιπα διορισμένα μέλη του συμβουλίου.Αν αυτό ,δηλαδή τα παρακάλια ,η έλλειψη αξιοπρέπειας και τιμής από μερίδα των υποψηφίων, η κομματοκρατία που είναι συνδεδεμένη με την αναξιοκρατία,την ημετεροκρατία ,την φαυλοκρατία ,θεωρείται αξιοκρατία ή διαφάνεια δεν έχω να πω τίποτε άλλο.Ας το δούμε πρακτικά.Με τον νόμο που θα ψηφιστεί το άριστα στην συνέντευξη είναι το 10 και το ανώτατο στα μετρήσιμα είναι το 9.Έστω ότι ένας υποψήφιος έχει στα μετρήσιμα την οροφή του 9.Συνήθως όσοι είναι υποψήφιοι για τέτοιες θέσεις έχουν ένα μεταπτυχιακό με άλλο πτυχίο και θα έχουν κατά ΜΟ 6 μετρήσιμα μόρια.Στην συνέντευξη ο μη αρεστός στο κυβερνών κόμμα ,ή αυτός που δεν σκύβει θα πάρει πχ 6 και ο αρεστός θα πάρει 10.Το 6 ή το 7 θεωρούνται καλοί βαθμοί και δεν υπάρχει περίπτωση δικαίωσης,αν προσφύγει ,στα δικαστήρια.Να μην πω και το τραγικό ότι επειδή τώρα οι συνεντεύξεις μαγνητοφωνούνται κάνουν στους μη εκλεκτούς ερωτήσεις τόσο δύσκολες που ούτε οι ίδιοι που τις κάνουν δεν ήξεραν από πριν τις απαντήσεις και έτσι δικαιολογείται το 5 ή το 4 ή το 6.Αντίθετα στους ήδη προαποφασισμένους εκλεκτούς που θα κάνουν τους υποβάλλουν ερωτήσεις που τις ξέρουν και τα νήπια και έτσι δικαιολογούν το άριστα.Συμβούλιο επιλογής είναι, ότι κρίνει αυτό ρωτάει και δίκαιο δεν πρόκειται να βρεις.Για αυτό απορώ με τους ΣΣ που λένε ανταγωνισμός στα ίσα.Να εξηγήσουν τι εννοούν με το στα ίσα.Αυτοί που δεν έχουν το κόμμα ή τις μεγάλες γνωριμίες και την αξιοπρέπεια να μην προσκυνάν , έχουν ελπίδα να συναγωνιστούν στα ίσα αυτούς που έχουν τα παραπάνω και μάλιστα σε διορισμένα από τoν υπουργό συμβούλια επιλογής;Θυμίζω δε στους ΣΣ ότι είναι μέλη αυτών των συμβουλίων βάσει του νόμου και δεν έκαναν ποτέ κάτι για να αλλάξει αυτό.Αντίθετα στις επιλογές των ΔΕ του 2016 καταγγέλθηκαν ανήκουστα και πρωτοφανή πράγματα που έγιναν.Πάντως η ιστορία των συμβουλίων επιλογής στην χώρα πρέπει να γραφεί σε βιβλίο και να διδάσκεται στις σχολές δημόσιας διοίκησης σαν παράδειγμα προς αποφυγή ή σαν μια επιτομή της κομματοκρατίας ,της φαυλοκρατίας και της αναξιοκρατίας στην εκπαίδευση.Με θλίβει όμως ότι αυτό πια θεωρείται το φυσιολογικό για τους εκπαιδευτικούς που θεωρητικά είναι οι ποιο μορφωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι .

 
Δον Κιχώτης
16 Μάιος 2018 18:32

@ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δε διαβάσατε με προσοχή τα σχόλια και με ταυτίζετε με άλλον συνάδελφο.
Δεν έχω υποβάλλει ποτέ μου αίτηση για να κριθώ για οποιαδήποτε θέση και για
να μην κάνω αντιγραφή, προσυπογράφω αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος
ΗΡΑ ( 16/5 , 15:58 ) . Τα έχω ακούσει πολλές φορές τα προηγούμενα χρόνια να τα
αναφέρουν με οργή, πολλοί απ' αυτούς που συμμετείχαν σ' αυτές τις διαδικασίες.
Αν προσθέσουμε και τις ποσοστώσεις...τι έπαιρνε ο νικητής και τι οι ηττημένοι των
βουλευτικών εκλογών, έχουμε μία πολύ καλή περιγραφή.
Για τα σεμινάρια δεν απαντάτε, για το έργο δηλαδή που προβάλλετε στον Υπουργό.

 
ΣΤ.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
16 Μάιος 2018 18:33

Η ΗΡΑ ΣΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΖΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ!!

 
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ
16 Μάιος 2018 20:16

Συνάδελφε Δον Κιχώτη
Επειδή είσαι έντιμος και άδολος σου απαντώ.Ενας άνθρωπος με κακία και μεμψιμοιρία δεν θα διάλεγε ένα τέτοπι ψευδώνυμο...
Σε όλες τις κρίσεις μετά το 2000, από την πείρα που έχω, είχαν κριθεί συνάδελφοι και συνάδελφοι.κάποιοι προφανώς είχαν αδικηθεί στην συνέντευξη.Εκεί πεζόταν η "τελευταία ζαριά".Ανήκω σ αυτούς που δεν πήραν ποτέ 15 η 20 γιατί "το έχυνα το γάλα" και στην συνέντευξη.Επιβ'ιωσα μέχρι σήμερα λόγω 5 πανεπιστημιακών τίτλων και 2 διδακτορικών.Γνωρίζω συναδέλφους που πήραν 15 η 20 στη συνέντευξη.Με λιγότερα μόρια είχαν ευνοηθεί από την συνέντεξη.Αυτοί είναι ΔΔΕ και ΔΠΕ και Διευθυντέ2 σχολικών μονάδων.Τα στοιχεία με τα στρογγυλά 15 και 20 υπάρχουν στο σύστημα..για όποιν επίδοξο ερευνητή..Τό ΄συστημα ήθελε πάντα τους δικούς του Περιφρειακούσ Διευθυντές,με ένα μάστερ γ και λιγότερο , τους διόριζε ο εκάστοτε υπουργός σ'αυτή τη θέση.Ελάχιστοι Περιφρειακοί Διευθυντές και ΔΔΕ είχαν διδακτορικό κιαι αυτοί είναι γνωστοί.Το σύστημ απροέβη και σε ακρότητες κατασκευάζοντας και τους τιμής ένεκεν σχολικούς συμβούλους.Αυτή την υπουργική,με την οποία ήμουν πάντα αντίθετος,την κατάργησε ο κ.Φίλης.Το σύστημα ήθελε τους δικούς του Διοικητικούς Διευθυντές Εκπαίδευσης,γραμμή που ακαλουθεί απαρέγγλιτα μέχρι σήμερα.Προσωπικά ευχαριστώ το ESOS που δεν φιμώνει τη φωνή μου.Το πόσο αμαρτωλά και ευνοιοκρατικά ήταν τα όργανα επιλογής σε όλο το σύστημα το ξέρουν τα μέλη τους αλλά δεν το ομολογούν. Το σύστημα δεν είχε καμιά ειδική εμμονή για τους σχολικούς συμβούλους,αφού δεν ήταν διοικητικοί και ένας υποψήφιος ακόμη και της αντιπολίτευσης με ισχυρό βιογραφικό ήταν αναμενόμενο να πάρει 13 στα 15 η 17 στα 20 στη συνέντευξη και να εκλεγεί.Κατά 80 η και παραπάνω τοις εκατό,οι κρίσεεις των συμβούλων ήταν δίκαιες με όλες τις κυβερνήσεις.Οι 100 ερωτήσεις τύπου ΑΣΕΠ πριν την σθνέντευξη της κ.Γιαννάκου που μοριοδοτούσε,χωρίς κόφτες όλους τους τίτλους,ήταν το πιο δίκαι σύστημα.Τότε αναγκαστικά έμαθαν κάποια παιδαγωγικά συνάδελφοι που δεν είχαν ιδέα γι αυτά.Επρεπε να διαβάσει κανείς για να πιάσει το 60 τοις εκατό ή να απανυτήσει μετάστις μελέτες περίπυωσης της κ.Διαμαντοπούλου.Τώρα κάθε υποψήφιος με τα σταθερά του μόρια προσμετρημμένα,θα πάει στο περιφερειακό συμβούλιο τησ ΠΔΕ για την συνέντευξη.Οταν θα γίνει αυτό θέλω να ζητήσετε τα 15 αρια στην συνέντευξη.Θα επιβεβαιωθώ ότι δεν διορθωνόμαστε σάυτή τη χώρα γιατί κάποιοι θα χάσουν στη συνέντευξη για μισό μόριο ή λιγότερο.Αυτή είναι η πικρή αλήθεια της εκπαιδευτικής μας Δανιμαρκίας με την διαφθορά της για την οποία,θέλω να πιστεύω,ότι μιλάω με εντιμότητα και θάρος συνομιλώντας με αμερόληπτους συναδέλφους.όλες αυτές τις μέρες που γράφω τις απόψεις μου .σχόλια sto dhmokratikño,ployralistikño kai filñojeno site του Esos δεν βγήκε,κάποιος συνάδελφος,έντιμα να μου πεί,ναί συνάδεφε,έχεις δίκιαιο,ξάθε Ελληνας εκπαιδευτικός που δεν του εστάλη εντολή να καταθέσει τα χαρτιά του για σύνταξη έχει δικαίωμα να υποβάλλει,ισότιμα με τους άλλους,αίτηση υποψηφιότητας για οποιαδήποτε θέση ευθύνης.Η αντισυνταγματικότητα του "κόφτη¨για όσους έχουν δυο θητείες και άνω είναι προφανής και το λυπηρό ελιναι ότι την εισάγει η κυβέρνηση αυτή που εισήγαγε,έναν χρόνο πριν την αρνητική μοριοδότηση της διδακτικής υπηρεσίας στο ΕΑΠ,αποψιλωνοντάς το από το έμπειρο και αξιολογημένο για πολλά χρόνια διδακτικό προσωπικό.Κανείς δεν θα αντιδρούσε αν έμπαινε ενα 50 τοις εκατο ποσοστο για τα νέα στελέχη της ρκπαίδευσης.Ετσι θα γιν΄ταν έντιμα και δίχως κόφτες και η ανανέωση των στελεχών.Οποιος αποδέχεται τους κοφτες εκκινά από την δική του ιδιοτέλεια.Χαίρε

 
ΗΡΑ*
16 Μάιος 2018 20:23

@ ΣΤ.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Με κατατρόπωσες, με τελείωσες, παραδίνομαι ! Μόνο που εγώ είμαι Ο ΗΡΑ* κι όχι Η Ήρα. Επι τη ευκαιρία: Άλλο μύθοι, άλλο θρύλοι κι άλλο η ωμή πραγματικότητα δια τής στο μέγιστο δυνατό βαθμό αντικειμενικής προσέγγισής της. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ζητούμενο είναι πραγματικότητα. Δεν σας αρέσει "ωμή"; Προτιμάτε το "γυμνή"; Ας μην ερίζουμε περί όνου σκιάς !

 
Κάντε λίγο υπομονή κ.Καραγιάννη
17 Μάιος 2018 00:12

Ας κάνει το Υπουργείο όσες επιλογές θέλει με ή χωρίς κόφτες.Από το φθινόπωρο μέχρι του χρόνου θα έχουμε εκλογές και έρχεται ο Κυριάκος.Βέβαια μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ θα κατάφερνε το ακατόρθωτο δηλαδή να κάνει τον Κυριάκο Πρωθυπουργό.Αυτός λοιπόν θα κάνει νέες επιλογές.Κάντε λοιπόν λίγη υπομονή και επειδή ανήκετε στην ανανεωτική αριστερά εδώ και 40 χρόνια όπως γράφετε θα δικαιωθείτε από αυτόν και την ΝΔ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean