Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Κατάληψη στο κτήριο διοίκησης του Πανεπιστημίου Δυτ.Αττικής (Πανεπιστημιούπολη 1)

Δημοσίευση: 07/06/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε κατάληψη της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Πανεπιστημιούπολη 1),προχώρησαν σήμερα φοιτητές του Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών , διεκδικώντας:

Α) Την δημιουργία πέντε (5) και μόνο κατευθύνσεων προχωρημένων εξαμήνων σε αντιστοιχία με τα ονόματα των πρώην τμημάτων ΤΕΙ-Αθήνας που συγχωνεύθηκαν και είναι:

•    Αισθητική και Κοσμητολογία
•    Ακτινολογία και Ακτινοθεραπεία
•    Ιατρικά Εργαστήρια
•    Οδοντική Τεχνολογία
•    Οπτική και Οπτομετρία

Και αντίστοιχα πέντε (5) τομείς με τους τίτλους των πέντε (5) πρώην τμημάτων.

Β) Δηλωτικό στοιχείο του παρεχόμενου πτυχίου σπουδών, να αποτελεί ο τίτλος της κατεύθυνσης.

Γ) Δύο (2) κοινά εξάμηνα με μαθήματα κορμού Βιοϊατρικών Επιστημών και όχι τέσσερα (4) όπως προτείνει η Δ.Ε.

Δ) Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του Τμήματος με την διατήρηση της υπάρχουσας γραμματειακής υποστήριξης, όπως προτάθηκε και καθορίστηκε από την Κοσμήτορα της ΣΕΥΠ, Κα Πρωτόπαπα και την Πρόεδρο του Τμήματος Κα Τσόλκα.

Οπως τονίζει σε ανακοίνωση το Συντονιστικό Κατάληψης, “η κινητοποίηση πραγματοποιείται λόγω της απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής του ΠΑΔΑ να αναιρέσει τα συμφωνηθέντα με τον Υπουργό Παιδείας (δελτίο τύπου 13/2/18) κατά την σύσταση του νέου τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών”.

 

Σχόλια (33)

 
Αποφοιτος
07 Ιουν 2018 23:08

Κοίτα υπουργέ τι έφτιαξες. Αφιερωμένο σε σένα αποκλειστικά. Να τους χαίρεσαι!!!

 
Γιαννης Μ.
08 Ιουν 2018 01:24

Αυτοί κάνουν κάτι και θα τα καταφέρουν, αλλά και να μην τα καταφέρουν προσπάθησαν, οι απόφοιτοι των δύο ΤΕΙ τί κάνουμε για την ισοτίμηση;

 
Περαστικός
08 Ιουν 2018 08:47

Έτσι.. στην χώρα της μπανανανίας, κάνουμε μια κατάληψη (λες και είναι η αυλή μας και τη γεμίζουμε με μπάζα) και λύνεται το θέμα!
Συγχαρητήρια... Αμαυρώνετε τη λειτουργία του ιδρύματος και κωλύετε το έργο όλων (συμφοιτητών σας & δασκάλων σας).
Απορώ πότε άραγε θα επικρατεί η απλή λογική σε αυτή την άμοιρη χώρα όπως την καταντήσανε..

 
Αναγνωστάκης Πέτρος
08 Ιουν 2018 09:24

@Γιαννης Μ.

@Αποφοιτος

Aρχισαν τά όργανα...... κ.Γαβρόγλου
Με τις ''καλύτερες προυποθέσεις'' ξεκινάτε Αξιότιμε κ. Μουτζούρη !!!!!!!!!
Οι αλλοι όψιμοι υπερασπιστές των αποφοίτων των δυο Ιδρυμάτων που είναι ,

κε Βρυζίδη ,Κοκκόση που είστε ..... εχετε χαθεί και ανησυχούμε ....
Εμείς περιμένουμε τις προτάσεις σας το τέλος Ιουνίου για να κλείσετε και τις εκκρεμότητες και με τους αποφοίτους οπως είχε πεί και ο κ.Γαβρόγλου ....

Μακάρι να πάει καλά το ΠΔΑ ... αλλα δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο

ΥΓ γιατί βλέπουν μερικοί Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο στην ΑΤΙΙΚΗ ως την μόνη λύση ????? ,εξάλλου εκλογές έρχονται και οι ανατροπές ειναι αναμενόμενες και δεδομένες ,δεν θα μείνει πέτρα πάνω στην πέτρα....

ευχαριστώ

 
Thomas Paschalis
08 Ιουν 2018 10:36

@ Γιάννης Μ
Έχεις απόλυτο δίκιο Γιάννη. Οι απόφοιτοι δυστυχώς φαίνεται πως δεν κάνουν απολύτως τίποτα.

 
Απόφοιτος ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
08 Ιουν 2018 11:05

Υπουργέ, και εις ανώτερα!Έχεις να βιώσεις εξαιρετικές καταστάσεις με αυτό το έκτρωμα που δημιουργήσατε...!Είστε υπεύθυνοι όλοι.Και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση αλλά και οι πρυτάνεις των δύο ΑΤΕΙ που έκλεισες.Τώρα ετοιμαστείτε για τα επιμύθια με αποκορύφωμα το μαύρο που θα φάτε στις εκλογές απο τους αποφοίτους.

 
ΩΧ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ
08 Ιουν 2018 11:20

Με τον τρόπο που το διεκδικείτε και πολύ περισσότερο μ' αυτά που εμφανίζετε γραπτώς ως αιτήματά σας , πάτε κατ' ευθείαν για ΙΕΚ και χωρίς να περάσετε από τις 2ετείς δομές του ΠΑΔΑ όπως προβλέπει ο νόμος ίδρυσης του. Και δεν θα φταίει ο Υπουργός.

 
aaa
08 Ιουν 2018 11:21

Ένα ερώτημα θέλω να κάνω

Ενδιαφέρονται οι φοιτητές και για την γραμματειακή υποστήριξη εκτός από τα δικά τους θέματα?

Συγχαρητήρια!
Έχετε προχωρήσει πολύ............................

 
Αγανακτισμένος
08 Ιουν 2018 12:05

Δεν είναι τυχαία η κατάληξη αυτή. Την περιμέναμε με μαθηματική ακρίβεια.
Πέντε τμήματα που θεραπεύουν τελείως διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα ενώθηκαν σε ένα με τον τίτλο " Βιοϊατρικές Επιστήμες".
Κάποιοι εναντιώθηκαν και κάποιοι όχι στην ένωση αυτή, της οποίας η έκβαση ήταν από την αρχή γκρίζα και ασαφής.
Και τώρα τι κάνουμε? Τώρα που φτάσαμε στις Πανελλήνιες αποφασίσαμε την κατάληψη για να πιέσουμε και να εκπληρωθούν τα όσα μας έταξαν?
Μα λίγο να σκεφτόταν κάποιος θα έβλεπε ότι η ένωση αυτή θα κατέληγε αλλού και όχι στα αναμενόμενα.
Αυτούς όμως που λυπάμαι είναι τα Τμήματα που δεν ήθελαν με τίποτα την ένωση, αλλά τους την επέβαλλαν.
Είναι καιρός λοιπόν ο καθένας να αναλάβει τη συμμετοχή του στη σημερινή κατάληξη του νέου Τμήματος του ΠΑΔΑ " Βιοϊατρικές Επιστήμες"

 
Μηχανικός ΠΑΔΑ 4 χρόνια = Υπομηχανικός Πανεπιστημίου
08 Ιουν 2018 12:18

Συνάδελφοι μηχανικοί-απόφοιτοι ΤΕΙ μην ανησυχείτε, διότι το περίφημο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) πάλι πτυχία "υπομηχανικών" δίνει. Οι σπουδές στο ΠΑΔΑ διαρκούν 4 χρόνια και όχι 5 όπως στα Πολυτεχνεία. Οι μηχανικοί του ΠΑΔΑ πάλι δεν θα έχουν δικαιώματα και το υπουργείο θα ξεκινήσει τα «ΘΑ», όπως τόσα χρόνια μόνο με τα «ΘΑ» έχουμε μείνει και εμείς οι μηχανικοί ΤΕΙ.

 
Απορία πολίτη
08 Ιουν 2018 13:25

Πέντε δυνατά παραϊατρικά τμήματα, με τη μεγαλύτερη απορρόφηση των πτυχιούχων στην αγορά εργασίας, τίθεται θέμα ακόμη αν το πτυχίο τους θα αναφέρει την κατεύθυνση επιλογής τους??? Γιατί η Δ.Ε. δεν τηρεί τη δέσμευση του υπουργού κ. Γαβρόγλου και να λήξει η κατάληψη??? Είναι άραγε παράλογη η ευνόητη διεκδίκηση των φοιτητών του νεοσύστατου Τμήματος ή κρύβεται κάποια άλλη σκοπιμότητα??? Τρεις μήνες μετά την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ας απαντήσουν επιτέλους οι υπεύθυνοι!!! ….πόσο χρόνο χρειάζονται???

 
Κωστας Σ.
08 Ιουν 2018 13:45

Τι να σου κάνουν κι οι καθηγητές αν οι απόφοιτοι δεν κινητοποιούμαστε; Δεν είμαστε μικρά παιδάκια να μας πάρουν απ' το χέρι, ξέρετε.

 
Αποφοιτος
08 Ιουν 2018 18:05

Περιμενω με αγωνια την παρεμβαση του στοχαστη Χιωτινη.

 
Αγιορίτης Γεώργιος
08 Ιουν 2018 18:16

@Αποφοιτος
//Περιμενω με αγωνια την παρεμβαση του στοχαστη Χιωτινη.//

και εγώ.... και εγώ την περιμένω καθώς και των άλλων Βαρελίδη, Μαλατέστα και λοιπών ..

αλλά τώρα ''σφίξανε τα γάλατα'' σου λένε '' κατσε να περάσει η μπόρα που πλησιάζει και μετά ξαναβγαίνουμε απο την φωλεά μας

 
Οδοντικος Τεχνολογος
08 Ιουν 2018 19:19

Σε ολες τις χώρες της Ευρώπης αυτες οι Πεντε κατευθυνσεις λειτουργουν με προγραμμα σπουδων το οποιο δομείται ως εξης: 1 χρονος γενικων μαθηματων και 3 χρονια ειδικότητας. Τα μελη της διοικουσας επιτροπης, δοξα το Θεο, αγγλικατι γνωριζουν (συμφωνα με τα βιογραφικα τους) οποτε αν θελουν να δημιουργησουν Πανεπιστημιο υψηλου επιπεδου (οπως λενε) πρεπει να προσαρμοσουν το προγραμμα σπουδων σε διεθνη προτυπα, ή μηπως θελουν να καταντήσουν και αυτους τους αποφοιτους οπως τους μηχανικους του ΠΔΑ, οπως αναφερει παραπανο ο μηχανικος.
Πρέπει καποια στιγμη να δωσουν απαντηση, διοτι δεν απευθύνονται σε ασχετους αλλα σε ακαδημαικουςρωτήσω ανθρωπους (πεφτουν συνεχεια σε αντιφασεις).

 
@Αποφοιτος
09 Ιουν 2018 07:38

Δεν χρειάζεται ειρωνεία για τον κ. Χιωτίνη, έχει αποδείξει την υπεραξία Του. Ο μεγάλος δάσκαλος θα μιλήσει όταν το κρίνει αναγκαίο.

 
JA
09 Ιουν 2018 07:57

Aν ο Υπουργός ήθελε τις κατευθύνσεις θα τις έβαζε στον Νόμο. Δεν μπορεις να πιστέψεις κάποιον ο οποίος υπόσχεται προφορικά, χωρίς γραπτό λόγο.
Τι θα πει υποσχέθηκε. Ό,τι θέλει κάνει, υπόσχεται και μετά αλλάζει γνώμη.
Επομένως δεν είναι τυχαίο εύρημα η κατάληξη αυτή. Το πρόβλημα το μετέθεσε στην Διοικούσα και αυτή με τη σειρά της βλέπει ότι δεν γίνεται. Αδιέξοδο.........

 
Αποφοιτος
09 Ιουν 2018 08:54

Καθε μερα παταω F5 περιμενοντας τον Τιτανα Χιωτινη. Τώρα που είναι και Κοσμήτωρ στο ΠΔΑ (ή ΠΑΔΑ κατά άλλους) έχει γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο.

 
Πρόβλημα
09 Ιουν 2018 09:57

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι τα ΤΕΙ έχουν πρόβλημα με τα επαγγελματικά δικαιώματα και ότι οι μηχανικοί που βγάζουν δεν είναι ισότιμοι με αυτούς του Πολυτεχνείου. Τώρα θα έχουμε και Πανεπιστήμιο που θα κάνει το ίδιο πράγμα! Πρέπει να ενημερώσουμε του νέου υποψήφιους ότι το ΠΑΔΑ έχει τα προβλήματα των ΤΕΙ (όχι βέβαια σε όλα τα τμήματα αλλά στα τμήματα μηχανικών)

 
Παπαδόπουλος Αντώνιος
09 Ιουν 2018 15:18

Oλοι εσείς που γράφετε τι κάνουν οι απόφοιτοι ...που είναι οι απόφοιτοι,γιατί δεν κινητοποιούνται,να κανουν συγκεντρώσεις... διαδηλώσεις και δεν ξέρω εγώ τι άλλο φανταζετε ο καθένας απο εσάς που τα γράφετε ....

Να σας πώ εγώ που είμαι ενας απο αυτούς ....,οι απόφοιτοι κύριοι ειναι επαγγελματίες πλέον ,ενεργοί φορολογούμενοι πολίτες ,εργάζονται και δεν εχουν τον χρόνο και πιθανόν την διάθεση να τρέχουν απο γραφείο σε γραφείο να τους κοροιδεύουν ,τα αυτονόητα δεν ειναι υπο διεκδίκηση ουτε στην υποσαχαρια αφρική ,αυτά είναι δουλειά της διοικησης να τα λύνει,τώρα εαν οι κυβερνώντες ψαχνουν πελατάκια ... εγω δεν ειμια διαθέσιμος για δούλεμα και κοροιδία

και σε τελική ανάλυση να σηκωθείτε να φύγετε στο εξωτερικό οπουδήποτε ,τωρα καταλάβατε οτι η χώρα εχει διαλυθεί και δεν σωζεται με τίποτα ...

 
Αγνωστος
10 Ιουν 2018 17:34

Συγγνωμη αλλα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση : Γιατι το θεμα με τα επαγγελματικα δικαιωματα δεν το εχετε παει ακομα στα Ευρωπαικα Δικαστηρια; Τι ακριβως περιμενετε;

 
Αγγελόπουλος Ιωάννης
11 Ιουν 2018 07:09

@ Παπαδόπουλος Αντώνιος

Αριστα τά γράφετε αγαπητέ φίλε ...

πελατάκια ψάχνουν οι πολιτικοί, εκείνο που που είναι ανήθικο είναι οτι δεν κάνει απολύτως τίποτα η ΔΕ του ΠΔΑ ,οι καθηγητάδες και οι καθοδηγητές...
Εκεί στην κατάληψη έπρεπε να ειναι πρώτοι οι της σχολής μηχανικών (!!!!!!) που εχουν την πρωτοτυπία να να μήν αναγνωρίζονται στην χωρα τους ως μηχανικοι με ότι αυτό συνεπάγεται .....
Η διαδικασίες ισοτίμησης δεν τους απασχολούν ..., πριν τις εκλογές ίσως ψελίσουν ... θα το δούμε ... το μελετάμε ... και όσους πιάσουν ....

Οι ψυχοπονιάριδες καθηγητές Χιωτίνης ,Μαλατέστας,Βαρελίδης και οι λοιποί γιατί λούφαξαν .... ενω οι κ.κ. Βρυζίδης και κοκκόσης ασχολούνται με τα διετή προγραμματα ....., πάντως τα επαγγελματικά προσόντα τους ειναι μόνο για τα διετή και οχι για ΔΕΠ Πανεπιστημίου και το λέω επειδή έχω γνώση όπως και τόσοι αλλοι

Την ιστορική συνέχεια την αναφέρουν στην ιστοσελιδα τους τα τμήματα του ΠΔΑ ,αλλα οχι και οτι τα τήματα αυτά είχαν-έχουν και αποφοίτους .....και τι μελλει γενεσθε

το συγκεκριμμένο ίδρυμα δεν ξεκίνησε ομαλά, οι αποκλεισμοί το ρίχνουν στην απαξία και τον μαρασμό ....,την ιστορία σου πρέπει να την υποστηρίζεις γιατί είναι ο πλούτος σου .

με εκτίμηση
σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

 
Γιαννης Μ.
11 Ιουν 2018 10:57

Ο ένας δεν είναι διαθέσιμος λόγω δουλειάς, ο άλλος δε θέλει να πάει να διεκδικήσει για να μην του "πέσει" ο εγωϊσμός, ε ας κάτσουμε εδώ να διαβάζουμε το esos και να τα λέμε στα σχόλια κατηγορώντας τη διοίκηση, το ΤΕΕ κλπ και η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς κανείς δεν είπε ότι θα δράσει αυτοβούλως ο καθένας, προφανώς κανείς δεν έχει χρόνο γιατί έχουμε δουλειές, οικογένειες και προφανέστατα όλοι είμαστε φορολογούμενοι. Αυτό όμως τί σχέση έχει με αυτό/ά που πρέπει να διεκδικήσουμε. Τόσες ενώσεις αποφοίτων ΤΕΙ υπάρχουν ούτε μια να βγει μπροστά; Τόσοι απόφοιτοι ΤΕΙ ανά την Ελλάδα είμαστε, δεν μπορούμε να πάμε στους βουλευτές της περιφέρειάς μας και να τους ενημερώσουμε για το τι γίνεται; Βουλευτές έχει και η περιφέρεια για να εκθέσουμε τα επιχειρήματά μας σε συνδυασμό με αντίστοιχη δράση και στους βουλευτές Αττικής από τους αποφοίτους εκεί. Τα πράγματα είναι απλά. Έχει δημιουργηθεί καμιά ομάδα αποφοίτων για τα θέματα ισοτίμησης και επαγγελματικών δικαιωμάτων ή όχι; Αν ναι ας βγει μπροστά και ας μας ενημερώσει για τον προγραμματισμό δράσεών της για να τις μεταφέρουμε και στην περιφέρεια συντονισμένα. Καλά είναι τα δικαστήρια, αλλά πρέπει να γίνονται παράλληλα με διεκδικήσεις και σε πολιτικό επίπεδο.

 
Απόφοιτος Πληροφορικής
11 Ιουν 2018 16:04

Απαράδεκτη η διάσπαση των σπουδών μηχανικών σε πενταετείς και τετραετείς.

Είναι σαφέστα μια βελτίωση σε σχέση με τις παλιότερες σπουδές στα ΤΕΙ, διότι τουλάχιστον τα τετραετή τμήματα στο Παν. Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) ανήκουν πλέον τυπικά σε πανεπιστήμιο, αλλά δεν αρκεί.

Ας μπουν σωστά θεμέλια από την αρχή:

Πρέπει ΟΛΕΣ οι σχολές Μηχανικών στη χώρα να έχουν την ίδια ακαδημαϊκή δομή και ποιότητα, χωρίς να δημιουργούνται τμήματα δεύτερης ή και τρίτης ταχύτητας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί μια Πολυτεχνική Σχολή, είτε αυτόνομη είτε ενταγμένη σε ένα ίδρυμα, να ακολουθεί ξεχωριστό πρότυπο - και, όπου είναι δυνατόν, ας γίνουν ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ για εξορθολογισμό.

πχ. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Πολυτεχνείο Κρήτης θα έπρεπε να σχηματίσουν ενιαίο ΑΕΙ Κρήτης.

Στην Αττική τα πολυτεχνικά τμήματα θα μπορούσαν να λειτουργούν ενοποιημένα, και όχι μοιρασμένα στο ΕΜΠ και το ΠΑΔΑ. Δηλαδή, θα έπρεπε οι εννιά Σχολές του Πολυτεχνείου Αθηνών να απορροφήσουν τα αντίστοιχα οκτώ νέα τμήματα μηχανικών του ΠΑΔΑ.

Το ΕΜΠ έχει τις εξής πενταετείς σχολές μηχανικών: Πολιτικών Μηχ., Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Ηλεκτρολόγων & Μηχ. Υπολογιστών, Τοπογράφων, Αρχιτεκτόνων, Χημικών Μηχ., Μεταλλειολόγων, Πολιτικών Μηχ., Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών.

Το ΠΑΔΑ έχει τα εξής τετραετή τμήματα μηχανικών: Πολιτικών Μηχ., Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχ., Μηχ. Πληροφορικής και Υπολογιστών, Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής, Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής, Βιοϊατρικής.

Η Βιοϊατρική, η Ηλεκτρονική, η Γεωπληροφορική, η Βιομηχανική Σχεδίαση κτλ. στο ΕΜΠ αποτελούν Τομείς εντός των Σχολών, επομένως δεν προκύπτει καμία δυσκολία σε επίπεδο προγραμμάτων σπουδών.

Ρεαλιστικές και βιώσιμες λύσεις είναι εφικτές, με βέλτιστη εξοικονόμηση πόρων και συνέργειες, φτάνει να αναλάβουν πρωτοβουλία οι ιθύνοντες.

 
Παπαγεωργίου Νικόλαος
11 Ιουν 2018 18:53

@Γιαννης Μ.

Η αλήθεια δεν αρέσει... αλλά η αλήθεια σώζει...
Οπως αναφέρεις, μεταξύ των άλλων , να ενημερωθούν //οι βουλευτές της περιφέρειάς μας //.....
Εαν ηθελαν φίλε μου να ορθώσουν ανάστημα θα το εκαναν οταν ψηφιζότανε αυτό το εκτρωμα με τις παρεμβάσεις τους αλλά δεν το έκαναν γιατί δεν τους ενδιαφέρεις ... εξαλλου θα βρουν εναν τρόπο εν οψει εκλογων να σε ταισουν σανό...

Οι εκπροσωποι δεν ενδιαφέρονται για τις περιφέρειες τους αλλλά για την την δική τους περιφέρεια ....

Εγώ δεν θα ακολουθήσω το // ολοι θα πεθάνετε ολοι θα δοξαστούμε//

Εννοείται ότι συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα των κ.κ
@Αγγελόπουλος Ιωάννης
@ Παπαδόπουλος Αντώνιος

καληνύχτα σας

 
Αγγελίδης Γεώργιος
11 Ιουν 2018 20:08

Γιαννης Μ

Tο τραίνο ...περασε ... και σφύριξε τρεις φορές ...
Εσύ τώρα θυμήθηκες οτι πρέπει να ανέβεις ....

Θέλεις να βγεί καποιος αλλος μπροστά ...?

τα κοροιδα τελειώσανε ....!!!!

 
Βοριάς Νικόλαος
12 Ιουν 2018 08:01

Συνάδελφοι, σας χαίρομαι με αυτά που γράφετε,επιτέλους κάποιοι έπρεπε να πουνε τα πραγματα με το όνομα τους ,όλοι απαιτούν απο τους άλλους να τρέχουν για να τους λύσουν το πρόβλημα τους και αυτοί να εχουν ενα φραπέ μπροστά τους και να αερολογούν .

Οταν λένε να τρέξουμε εννοούν να τρέξετε ....

Να πάνε στο νέο ΠΔΑ ηη στο Υπουργείο και να διεκδικήσουν εαν θέλουν την ισοτίμηση τους ηη οτι αλλο νομίζουν ... αντε γιατί μερικοί μας έχετε περασει εμας του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ για πολύ χαιβάνια, σας λέω λοιπόν οτι δεν είμαστε ...

Επίσης θα τους συνιστούσα να επιδιώξουν να συναντηθουν με τους κ.κ. Χιωτίνη,Βαρελιδη ,Μαλατέστα,Βρυζίδη και Κοκκόση που //μερικοι εξ ημών τους θεωρουν -θεωρούσαν προστάτες φτωχων και αδυνάτων// και θα συνειδειτοποιήσουν την οδυνηρή πραγματικότητα .... και τα ήξεις αφήξεις
( Ibis redibis nunquam per bella peribis)

θα ηθελα να ευχαριστήσω του κ.κ. Αγγελίδη Γεώργιο, Αγγελόπουλος Ιωάννης και Παπαδόπουλο Αντώνιο για αυτά που έγραψαν αντι για εμάς....

Οποιος θέλει .... στους Νομικούς για τα περαιτέρω ....

καλημερα σας και σας ευχαριστω για την υπομονή σας

 
Νικήτας Χιωτίνης
12 Ιουν 2018 13:50

Από σημερινό μου κείμενο στο ΕΣΟΣ (12 Ιουνίου)

"..................Επιτρέψτε μου ένα παράδειγμα: στη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας συνενώθηκαν πέντε πρώην εξειδικευμένα Τμήματα σε ένα νέο, με τον τίτλο «Βιοϊατρικών Επιστημών». Πολύ ορθώς, γιατί οι απόφοιτοι έπρεπε να στηριχτούν σε ευρύτερη γνωσιοθεωρία. Προσοχή όμως: δεν μπορεί αυτή η ευρύτερη γνωσιοθεωρία να αποτελέσει «κατεύθυνση». Αν γίνει κάτι τέτοιο, αφ’ ενός υποβαθμίζει τις άλλες, αφ’ ετέρου θα δημιουργεί αποφοίτους χωρίς επαγγελματική διέξοδο.
Στο ΕΜΠ είχε οργανωθεί ένα γενικότερο Τμήμα επιστημών -η ΣΕΜΦΕ: Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών- που δημιουργούσε αποφοίτους με ασαφή γενικότητα γνωσιολογικού αντικειμένου. Γρήγορα όμως το Τμήμα αυτό δημιούργησε «κατευθύνεις» από το 5ο εξάμηνο σπουδών, με σαφέστερη την εξειδίκευση των αποφοίτων του. Στην προκειμένη περίπτωση της ΣΕΥΠ, η γνωσιοθεωρία της «Βιοϊατρικής Επιστήμης» δεν μπορεί να είναι παρά η υποδομή για τις κατευθύνεις των αποφοίτων του. Οι κατευθύνσεις δεν μπορεί να είναι άλλες από τις παλαιές εξειδικεύσεις των Τμημάτων των ΤΕΙ. Η υποδομή «Βιοϊατρική Επιστήμη» δεν είναι δυνατόν να αποτελεί «κατεύθυνση». Οι απόφοιτοι του νέου Τμήματος θα λαμβάνουν πτυχίο «Βιοϊατρικών Επιστημών με κατεύθυνση στα Ιατρικά Εργαστήρια», κ.ο.κ. Δηλαδή θα αποδεικνύουν πως έχουν και γνωσιολογικό υπόβαθρο ανωτάτου επιπέδου, αλλά και πως έχουν εξεδίκευση προς συγκεκριμένη πρακτική. Αν προστεθεί κατεύθυνση «Βιοϊατρική Επιστήμη», αυτή και θα αποτελεί χειρότερη ασάφεια από αυτήν που είχε παλαιότερα το Τμήμα του ΕΜΠ που προαναφέραμε, αλλά και θα υποβαθμίζει τις άλλες, ως δήθεν η μόνη διαθέτουσα ισχυρή γνωσιοθεωρία..........."

 
Γιατι οχι;
12 Ιουν 2018 15:38

Γιατι το πτυχιο να μην ειναι εννιαιο με ολα τα δικαιωματα των 5 τμηματων και οι αποφοιτοι να πιανουν οπου θελουν δουλεια;

Θα προτιμουσα αυτο το μοντελο το οποιο εφαρμοζουν και τα τμηματα των Ηλεκτρολογων Μηχανικων: οποια κατευθυνση και να ακολουθησ

 
Γιατι οχι;
12 Ιουν 2018 15:41

Γιατι το πτυχιο να μην ειναι εννιαιο με ολα τα δικαιωματα των 5 τμηματων και οι αποφοιτοι να πιανουν οπου θελουν δουλεια;

Θα προτιμουσα αυτο το μοντελο το οποιο εφαρμοζουν και τα τμηματα των Ηλεκτρολογων Μηχανικων: οποια κατευθυνση και να ακολουθησεις παιρνεις δικαιωματα σε ηλεκτρολογια, μηχανολογια, ενεργεια, τηλεπικοινωνιες, υπολογιστες, ηλεκτρονικη, ρομπτικη συν 2 ΠΕ για την εκπαιδευση (ΠΕ12 και ΠΕ19). Εκ των πραγματων καποιος δεν θα δουλεψει σε ολα αλλα γιατι να μην εχει κανεις εναλλακτικες;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ