Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Αποτίμηση Επιστημονικής Συγκρότησης και Μαθηματική Θεωρία Μέτρου.

Δημοσίευση: 09/06/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π. Πλατάρου -Μαθηματικού

Στο παρακάτω σημείωμα, θα καταδείξουμε, ότι το νομοσχέδιο γι την «αναβάθμιση» των δομών της Εκπαίδευσης (που έγινε νόμος πλέον) γελοιοποιεί τα ίδια τα Μαθηματικά, άρα και τα φυσικά πρόσωπα που θεραπεύουν τα Μαθηματικά όπως και την Φύση , άρα και όλους τους επιστήμονες της Φύσης ΠΕ-4.0Χ , όπου χ=1(1)5.

Στο παρακάνω σχήμα, αν θέλουμε να βρούμε το εμβαδόν που σχηματίζουν και οι δύο κύκλοι μαζί, θα βρω το εμβαδόν που έχει ο κύκλος Α, θα το προσθέσω στο εμβαδόν που έχει ο κύκλος Β και θα αφαιρέσω το εμβαδόν της μαύρης κοινής περιοχής επικάλυψης των δύο κύκλων.

Γιατί αυτό;

Διότι Εμβαδόν (κύκλου Α) + Εμβαδόν (κύκλου Β) = Εμβαδόν (κόκκινο και μαύρο) +Εμβαδόν (μαύρο και πράσινο) =Εμβαδόν (κόκκινο) +Εμβαδόν (πράσινο) + 2 εμβαδά (μαύρου)

Άρα , άμα από το αρχικό αφαιρέσω το εμβαδόν του μαύρου που μπαίνει δύο φορές στον λογαριασμό, έχω το πόσο κάνει το εμβαδόν των δύο κύκλων μαζί.

Οι Μαθηματικοί το γράφουν ως μ(ΑUΒ) =μ(Α) +μ(Β) -μ(Α∩Β) και το ίδιο το εμβαδόν το χαρακτηρίζουν ως μια «υποπροσθετική απεικόνιση» , επειδή η «αξία» ( = το εμβαδόν) των δύο σχημάτων, δεν ισούται με το άθροισμα των αξιών τους, αλλά από αυτό, πρέπει να αφαιρέσουμε την αξία του κοινού τους μέρους μια φορά, διότι αν προσθέσουμε τις δύο αξίες, μπαίνει το κοινό μέρος, δύο φορές στον λογαριασμό.
Με αυτή την αρχή, αποτιμάται ( = μετράται) και η αξία των πτυχίων.

Αν λοιπόν ένας έχει δύο πτυχία όπου έκαστον αυτοτελώς λαμβάνει 3 μόρια μέτρου αποτίμησης, τότε η αξία και των δύο, επ΄ ουδενί δεν είναι 3+3=6, αλλά λιγότερο από 6. Η λογική έχει ήδη παρουσιαστεί, αλλά την επανεξηγούμε εποπτικά για να εμπεδωθεί αυτή η «προχωρημένη έννοια» :

Το πρόγραμμα σπουδών των Μαθηματικών και της Φυσικής, έχει κοινά μαθήματα όπως Γραμμική Άλγεβρα, Απειροστικός λογισμός, Γενική Φυσική, Μηχανική, Διαφορικές εξισώσεις, Αρχές φιλοσοφίας, Παιδαγωγικά και κάποια άλλα, τα οποία δεν πρέπει να μετρήσουν δύο φορές! Άρα από την αθροιστική αξία των δύο πτυχίων, αφαιρούμε μία φορά την αξία του κοινού μέρους προγράμματος σπουδών.

Φθάνουμε επομένως στο μαθηματικό συμπέρασμα :

Η αξία δύο συνόλων γνώσης Α και Β, δεν αποτιμάται με το άθροισμα των αξιών γνώσης, αλλά με κάτι λιγότερο από το άθροισμα.

(Με το άθροισμα των αξιών αποτιμώνται σύνολα γνώσεων, που είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΕΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Αυτό στην πράξη, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΟΤΕ!)

(Για τρία σύνολα γνώσης Α,Β,Γ, ισχύει κάτι άλλο και επαφίεται ως δύσκολη άσκηση!)

Το παραπάνω πόρισμα, αφορά έννοιες όπως το εμβαδόν, η πιθανότητα, η αξία πτυχίων και γενικά ό,τι αναφέρεται σε αριθμητική αποτίμηση συνόλων.

Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου θεσπίζεται ότι υπάρχουν σύνολα γνώσεων που αποτιμώνται με μηδέν χωρίς να έχουν ταυτόσημο περιεχόμενο με άλλα σύνολα γνώσεων ή να εμπεριέχονται σε αυτά. Μόνο το κενό σύνολο γνώσεων αποτιμάται με μηδέν! Το υποσύνολο γνώσεων, αποτιμάται με μικρότερη αξία από το σύνολο. Το Υπουργείο κατορθώνει να αποτιμά υπερσύνολα γνώσεων λιγότερο από τα ….υποσύνολα!

Παράδειγμα:

Αποτίμηση: (Β' πτυχίο + μεταπτυχιακό + ετήσια επιμόρφωση) = 7 μόρια = αποτίμηση: (Β΄πτυχίο + μεταπτυχιακό + 2ο Μεταπτυχιακό ) =7 μόρια.

Νομίζω, ότι η Ε.Μ.Ε. πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις από κάποιους Συμβούλους του Υπουργού που έχουν πτυχίο Μαθηματικού, διότι μέτρο (Μεταπτυχιακού ) = μέτρο (ετήσιας επιμόρφωσης)
το παραπάνω δεν είναι και τόσο τραγικό.

Τραγική είναι η ισότητα :
μέτρο (Β΄πτυχίου + Μεταπτυχιακού + Ετήσια Επιμόρφωση +Β΄Μεταπτυχιακού +1.000 ακόμα μπατσελορ-μάστερ) = 7 .

Πώς λέμε στις λαϊκές αγορές; «Ό, τι πάρετε μέχρι 7€! Τρελάθηκε ο μαγαζάτορας και τάβαλε τζάμπα!»

Τεράστια σύνολα γνώσεων, διαφορετικών, διακριτών μεταξύ τους, ξένων μεταξύ τους, μη εμπεριεχομένων σε άλλα αποτιμώμενα σύνολα γνώσεων, αποτιμώνται με .....ΜΗΔΕΝ!!!

«Κάπως» λέγεται αυτό στην τρέχουσα πολιτική ορολογία, αλλά δεν θυμάμαι να σας πω ή θυμάμαι, αλλά δεν θέλω να παρεξηγηθώ, γιατί είναι πολιτική ύβρις και εμείς είμαστε σωστοί καθ όλα.

Υπάρχει ένας εμπειρικός και συνάμα δίκαιος κανόνας αποτίμησης δύο ομοειδών πτυχίων: «Το κάθε επόμενο, λαμβάνει την αξία του ημίσεος του προηγουμένου» Με αυτόν τον κανόνα, όσα ισότιμα πτυχία και να έχει κάποιος, θεωρητικά και «όσα θέλουμε», δεν λαμβάνει μόρια πάνω από το διπλάσιο της αξίας του πρώτου. (Επαφίεται ως άσκηση) Τα διακριτά διαβαθμισμένα πτυχία, λαμβάνουν παραπάνω μόρια, αναλόγως κάποιας διαβάθμισης άρρητης ή άδηλης, αλλά υπάρχουν συμβατικά κριτήρια ποιότητας σπουδών.

Τα ίδια αναλογικώς ισχύουν και για την αποτίμηση της εμπειρίας σε θέση ευθύνης. Φανταστείτε μια αύξουσα συνάρτηση με τα κοίλα προς τα κάτω.


 Γενικό συμπέρασμα: Η γνώση έχει φθίνουσα αξία αποτίμησης (υποπροσθετική) όχι όμως και μηδενική. Τα υπερσύνολα, αξίζουν περισσότερο από τα υποσύνολα. Άντε και …ίσα! Όχι όμως και ….λιγότερο που θεσπίζει το Υπουργείο! Δεν ξέρω αν το βραβείο Αλχημείας πρέπει να το απονείμει η Ε.Μ.Ε. ή η Ε.Ε.Χ. )

Λυπάμαι για την κατάντια του κλάδου που δεν αντιδρά διαχρονικά στον ευτελισμό και στην προσβολή. Πισωγυρίζουμε στο 1985 και έχουμε άκρα του τάφου σιωπή. Καταλύεται το ίδιο το Σύνταγμα και οι Ομοσπονδίες μας, οι λαλίστατες για ψίλου πήδημα, κωφεύουν και τηρούν αιδήμονα σιγή ως παλιές Αρσακειάδες.

Πόσα άραγε μνημόνια πρέπει να μας επιβάλλουν οι ξένοι δυνάστες για να αποφασίσουμε να γίνουμε κανονικό Κράτος;

 

 

 

Σχόλια (25)

 
Στράτος
09 Ιουν 2018 18:48

Αυτή την εναλλαγή επιστημονικών γνώσεων, υψηλής γλώσσας, σχεδόν καθαρεύουσας με λαϊκές εκφράσεις και κοινό παρονομαστή τη μοριοδότηση προσόντων για την επιλογή σε θέση στελεχών εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε ουδείς άλλος να κάνει παρά μόνο ο Γιάννης Πλατάρος.
Δεν θέλω να σε απογοητεύω αλλά οι συντάκτες του νέου νόμου ούτε κατανοούν ούτε και μελετούν τέτοιου είδους κείμενα. Για εκείνους τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά... Και ο νοών νοείτω.
Άλλωστε, θα συμφωνήσεις μαζί μου, όλοι οι νόμοι αυτοί είναι πρόσκαιροι, "μίας χρήσεως".

 
Σύμβουλος
09 Ιουν 2018 19:17

Πολύ καλή η ανάλυση του κ. Πλατάρου και όπως πάντα εύστοχη. Δεν αντιλαμβάνονται αυτές τις αλήθειες οι σύμβουλοι του υπουργού, αν και μαθηματικοί μερικοί;

 
Φυσικός
09 Ιουν 2018 19:44

Αγαπητέ μου κ. Πλατάρο
Μαθηματικός μανδύας της θεωρίας που πολλάκις έχετε αναφέρει. Καλό !!!!
Η σκοπιά του φυσικού στα σπουδαία που αναφέρετε: Ποια η ακρίβεια που θέλετε να δώσετε στον υπολογισμό σας ? να πούμε 0.2 του μορίου ? αν το μεταπτυχιακό λαμβάνει Χ τότε ο τελευταίος όρος της ακολουθίας που θα ήταν σημαντικός θα ήταν τέτοιος ώστε Χ/2^(n+1) >=0.2 για Χ=4 το ν βγαίνει παραπάνω βγαίνει περίπου 5 (5 μεταπτυχιακά !!!!!!)
Να συμφωνήσουμε να βάλουμε τον κόφτη στα 5 πτυχία μεταπτυχιακά 5 διδακτορικά (δεν νομίζω να βρεθεί κάποιος με 5 πτυχία αλλά να μη σας χαλάσω το χατίρι). Στο θέμα μεταπτυχιακών πλέον είναι το μόνο εύκολο να τα αποκτήσεις, λεφτά να υπάρχουν και μετά από μεταπτυχιακά όσα θες, ειδικά στα παιδαγωγικά το ποιο εύκολο έσοδο των Παν/μιων. Το τμήμα προσχολικής Αγωγής του Παν/μιου Αιγαίου λειτουργεί 5 !!! μεταπτυχιακά με μεταπτυχιακούς φοιτητές περισσότερους από τους προπτυχιακούς. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα αλλά μιλάμε για το τμήμα Νηπιαγωγών!!! Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών πόσα μεταπτυχιακά προγράμματα έχουν ?
Στο Θέμα διδακτορικό ίσως πρέπει κάποιος να επικεντρωθεί (με πολλά μόρια) γιατί (ακόμα) ο συγκεκριμένος τίτλος είναι κάπως δύσκολο να αποκτηθεί.
Μια λογική σαν την δική σας, δεν την θεωρώ λάθος, θα έπρεπε όμως το διδακτορικό να παίρνει αρκετά παραπάνω από το μεταπτυχιακό. Έτσι ώστε και 5 μεταπτυχιακά να έχει ό άλλος να μην φτάνει το διδακτορικό.

 
ΣΕΜΝΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ
09 Ιουν 2018 21:42

«Σώπασε κυρά Δέσποινα και μη πολυδακρύζεις πάλι με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικά μας θα 'ναι».

 
Πλατάρος Γιάννης
09 Ιουν 2018 21:59

@ Συνομιλητές
Θέλουμε μια αρχή:
«Τίποτα δεν πετιέται, όλα μετράνε»
Η παραπάνω αρχή χρειάζεται και άλλα πρακτικά:
«Να είναι εύκολος ο τρόπος υπολογισμού, να μπορούν να τον κάνουν όλοι, να είναι σαφής η μοριοδότηση»
Σας έδωσα ήδη έναν κανόνα για την αποτίμηση ΟΜΟΕΙΔΩΝ (=ΙΣΟΤΙΜΩΝ) ΠΤΥΧΙΩΝ:
«το επόμενο ισότιμο μετρά το ήμισυ του προηγούμενου»
Με το παραπάνω σκληρό κανόνα, οσαδήποτε πτυχία δεν φθάνουν το διπλάσιο της αποτίμησης του πρώτου.
Είναι δίκαιο, αλλά δεν έγινε πράξη.
Οι κόφτες προσόντων δεν έχουν λογική ποτέ.
Ένα πλαίσιο αρχών πρέπει να γίνει αποδεκτό από όλη την Εκπαιδευτική κοινότητα ως ΚΑΤΙ ΦΥΣΙΚΟ.
«Δεν πετάμε τον κόπο κανενός ποτέ, ενθαρρύνουμε την δια βίου μάθηση και κατάρτιση»
Ένα μέτρο για την αποτίμηση πτυχίων απλό και εφαρμόσιμο (γιατί υπάρχει ανάγκη να είναι απλό) είναι η επίσημη διάρκεια σπουδών του.
Μην ξεχνάτε, ότι όποιοι τα έχουν τα πήραν μεν με κόπο, αλλά δεν επιβραβεύουμε τον κόπο, αλλά τις γνώσεις που μπορεί να έχει ο εκπαιδευτικός , να βοηθήσει τους άλλους συναδέλφους και μαθητές στην δουλειά του.
Μην ξεχνάτε, ότι πάρα πολλοί συνάδελφοί μας, δεν θέλουν να γίνουν Διευθυντές Σχολείων. Διότι η θέση δεν έχει κίνητρα και διότι αυτοί δεν έχουν εσωτερικά κίνητρα.
Προσέξατε ότι δεν μοριοδοτείται το Β΄επίπεδο; Σωστό και δίκαιο ήταν και έγινε πράξη γιατί δεν προσεφέρετο σε όλους και άρα είχαμε συνταγματικά προβλήματα. Για τα Αγγλικά που δεν προσεφέροντο σε όλους έως και το 1992 που πρόλαβα στο Σχολείο μου μια τέτοια κατάσταση (καμία ξένη Γλώσσα σε Γυμνάσιο με Λ.Τ) δεν ομιλεί κανείς. Σε αντίθεση, το ΤΠΕ Α΄επιπέδου μετρά κάποιο μόριο, ενώ προσεφέρθη σε όλους επαρκώς για πολύ καιρό και δεν πήγαν όλοι να πιστοποιηθούν.
Ένα καλό μέτρο Διδακτορικού και μετ/κου ήταν τα δυνητικά έτη άδειας:
5 προς 3. Υπάρχουν και με πιστωτικές μονάδες, για μεγαλύτερη ακρίβεια και δικαιοσύνη.
Αλλά το θέμα είναι να μην νομοθετεί ο νομοθέτης με κριτήρια ατομικά. Γιατί κι αυτό το απίστευτο γίνεται.
Θέλουμε ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΡΧΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ. Κι ας νομοθετεί η όποια βουλή όπως θέλει. Αλλά με αρχές από τον κλάδο.
Τώρα έχουμε ένα μπάχαλο , αδόμητο, άναρχο, ευκαιριακό, προσωρινό. Και αυτός ο νόμος θα πάει στα σκουπίδια όπως δεκάδες άλλοι ομοειδείς πριν.
Δυστυχώς ο Έλληνας αδιαφορεί πλήρως γι το τι γίνεται ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ και λέει «ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ» Όταν κάτι τον ακουμπήσει ουρλιάζει και ανακαλύπτει και όλη την ποινική δικονομία για να το δικαιολογήσει. Το βλέπω κάθε μέρα στους πιτσιρικάδες που είναι εξ απαλών ονύχων πιστά αντίγραφα των ενηλίκων.
Αυτά τα γράφω, ελπίζοντας σε ένα θαύμα όπου οι Ομοσπονδίες θα ΑΠΑΙΤΟΥΝ τήρηση ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝ. Αλλιώς δεν θα δούμε ποτέ αυτό που λέγεται «Επαγγελματική ανάπτυξη Εκπαιδευτικών»

 
TASOS
09 Ιουν 2018 22:13

Οι Σ.Σ. να γυρισουν στην ταξη και να εφαρμοσουν τις θεωριες που μας διδασκαν τοσα χρονια!

 
Peter
10 Ιουν 2018 09:00

Κύριοι η λύση είναι μία όσοι θέλουν να γίνουν στελέχη της εκπαίδευσης θα πρέπει να περάσουν από ετήσια τουλάχιστον επιμόρφωση με αντικείμενο τη διοίκηση σχολικών μονάδων. Δεν κάνουν τα μεταπτυχιακά το διευθυντή.

 
απορών
10 Ιουν 2018 09:04

Προσφυής και χαριτωμένη η τοποθέτηση, αλλά συμφωνώ με Στράτο : ουδέν ακούουν οι λαοί (δεν καταλαβαίνουν ακόμα και αν διαβάσουν). Αν ασχολιόσασταν και με τα άλλα (απλούστερα αλλά για λιγότερους εκπαιδευτικούς που δεν βρίσκουν δίκιο, σε κάποιον άλλο όροφο του υπουργείου) "θαύματα" προκηρύξεων που τρέχουν (πχ. με νοιάζει η διδακτική προϋπηρεσία που μοριοδοτείται χωριστά και η όποια άλλη εξω-σχολική εκπαιδευτική σε άλλο πεδίο, όταν δεν συμπεριλαμβάνεται φυσικά στην αναγνωρισμένη διδακτική ως προαπαιτούμενο διορισμού αλλά μόνο ως εκπαιδευτική μισθολογικά-καθαρά συναγόμενο από την προκήρυξη, αλλά έτσι μου έρχεται και δεν στη συνυπολογίζω, γιατί δεν καταλαβαίνω τα ΠΥΜ του ίδιου υπουργείου ούτε την προκήρυξη που εξέδωσα εγώ ! ), τι άλλο να πούμε πέρα από το όχι μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος, αλλά ένας σεισμός να μας ισοπεδώσει. Καλά τα μαθηματικά σας (και ευχάριστα), αλλά αυτοί δεν κατανοούν (ούτε μπορούν να συντάξουν κάτι λογικό) στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ, αγαπητέ μου- και δυστυχώς ούτε πολλοί σύλλογοι και διευθυντές... Και η βλάβη σε γλωσσικά κέντρα δεν φέρει πάντα αφασία (καλό ενίοτε) αλλά κατάργηση της κοινής (τελικά κατ' ευφημισμόν κοινής) λογικής. ΥΓ. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει ένα τμήμα νομικό για δημοσίους υπαλλήλους και πολίτες , ώστε συνοπτικά να βλέπει κάποια θέματα; Δικλείδα ασφαλείας τους ότι η προσφυγή στη δικαιοσύνη είναι βραδείας καύσεως (ποιος θα ταλαιπωρηθεί για τόσο "απλά" ζητήματα που δεν θα βγάλει άκρη).

 
Μαρια
10 Ιουν 2018 12:47

Μεγάλος ....καημός για προσφορά από θέση ευθύνης..... Οι παλιοί καίγονται να συνεχίσουν ,μετά από 15-20 χρόνια προσφορας, να υπηρετούν ως στελέχη της εκπαίδευσης. Νεότεροι με 7-10 χρόνια προϋπηρεσίας καίγονται να τοποθετηθούν ως στελέχη εκπαίδευσης. Και από τους υπόλοιπους οι περισσότεροι,εκτός αυτών που παίρνουν αποσπάσεις για να ....προσφέρουν και αυτοί , δεν θέλουν αξιολόγηση....
Μετά ψάχνουμε σε άλλες χώρες τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα....Καληνυχτα!

 
Στράτος
10 Ιουν 2018 14:33

@Γιάννης Πλατάρος

Γράφεις: "Προσέξατε ότι δεν μοριοδοτείται το Β΄επίπεδο; Σωστό και δίκαιο ήταν και έγινε πράξη γιατί δεν προσεφέρετο σε όλους και άρα είχαμε συνταγματικά προβλήματα".

Παρόλο που έτσι θα έπρεπε να είναι για τους λόγους που αναφέρεις, δηλ. να μη μοριοδοτείται επειδή δεν προσφέρονταν σε όλες τις ειδικότητες και έτσι παραβιάζεται η συνταγματική αρχή των ίσων ευκαιριών, ωστόσο στο ψηφισθέν νομοσχέδιο (*) Αρθρ.24, παρ. 2, περ.β΄, γράφει: Γνώση ΤΠΕ Β΄ επιπέδου: 1 μονάδα.

(*) https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/10752392.pdf

 
ΗΡΑ*
10 Ιουν 2018 15:29

Γιαννή μου, το σκαρίφημα σ' δεν είναι επιστήμη,
μον' είναι πλατσουρίσματα εις στου χωριού μ' την κρήνη.

αφιερωμένο εξαιρετικά στον Γιάννη Πλατάρο
ΗΡΑ*

 
ερωτών
10 Ιουν 2018 15:56

1. Γιατί να μη μετρά το β' επίπεδο; Σωστά γιατί δεν προσφερόταν για όλους (τραγική διαδικασία με τόσες πλατφόρμες και τεχνικά μέσα). Επανειλημμένως έχουμε ρωτήσει και δεν απαντούν οι αρμόδιοι: γιατί δεν επιτρέπουν τουλάχιστον όσοι τα δουλεύουμε όλα αυτά να δώσουμε εξετάσεις και αν τα ξέρουμε από μόνοι μας να περάσουμε; Υπάρχει κόσμος που εφαρμόζει πολλά από αυτά, όπως και πολλοί περισσότεροι που έχουν το β' επίπεδο και δεν κάνουν απολύτως τίποτε από αυτά στην τάξη ! 2. σε τρέχουσα προκήρυξη το μεταπτυχικακό (σχετικό με τη θέση , υποτίθεται, γιατί και εδώ υπάρχει κουβέντα) παίρνει 6 μόρια, το μη σχετικό 4 και το β ' πτυχίο (άσχετως αντικειμένου, πχ και οδοντοτεχνίτη να έχεις) 5. σχόλιο "σοβαρού" κατά τα άλλα διευθυντή : μα το ίδιο είναι 4 χρόνια, το ίδιο 1ή 2 ; δηλαδή η διάρκεια και όιχι το επίπεδο σπουδών (προ-μετά πτυχιακό) δε μετράει... και εννοείται το 2ο μεταπτυχιακό δε μετρά καθόλου (2ο πτ+1 μετάπτ= 9 το λιγότερο, 2 μεταπτ = 4 ή στην καλύτερη 6)... τραγικοί απλά... τουλάχιστον εδώ η ανώτερη βαθμίδα (μεταπτυχιακή) έχει καλύτερη μεταχείριση.

 
Πλατάρος Γιάννης
10 Ιουν 2018 16:50

@ Στράτος
Δεν το είδα, διότι έχω μια φυσική απέχθεια για το Β΄Επίπεδο, καθώς είμαι από τους πρώτους Επιμορφωτές Β΄επιπέδου, από το 2005, άρχισαν τα προγράμματα το 2008, μετείχα ενεργώς σε αυτά, πλην μόρια......γιόκ!
**** Δεν πήρα μόρια από αλλού για το ότι είμαι Επιμορφωτής.
**** Δεν μπορούσα να παρακολουθώ τον εαυτό μου ώστε να επιμορφωθώ.
**** Δεν μπορούσα να πιστοποιηθώ, διότι δεν με άφηνε το σύστημα.
Για να θυμηθούμε την Θεωρία Μέτρου
μ(Επιμορφωτή)*=0
μ(Επιμορφωθέντα) =1
(*) Ο Επιμορφωτής ΔΕΝ παίρνει από κάπου αλλού μοριοδότηση επειδή είναι επιμορφωτής. Ούτε έχει κάποια πτυχία που μετράνε γι αυτό έγινε επιμορφωτής. Τα γράφω αυτά για να καταδείξω το εξαιρετικά παράλογο.

Οι νεώτεροι Επιμορφωτές με τα ΠΑΚΕ, έκαναν ΑΓΩΝΑ με την Επιστημονική επιτροπή να πάρουν μοριοδότηση. Οι άνθρωποι αυτοί, εξαιρετικού κύρους και επιστημοσύνης κατάφεραν το ελάχιστο και το αυτονόητο να εντάξουν τα ΠΑΚΕ στην «Ετήσια Επιμόρφωση σε ΑΕΙ» Εγώ δεν εντάσσομαι , αφού έχω «Εξαμηνιαία επιμόρφωση σε ΑΕΙ (λαμβάνει μηδέν) ενώ ως Επιμορφωτής , παρ΄ότι αρίστευσα στις γραπτές εξετάσεις ημι-Πανελληνίως (πρώτος σε 83 Μαθηματικούς σε εξετάσεις στην Φιλοσοφική του ΕΚΠΑ) παίρνω και εδώ ΜΗΔΕΝ.
Και το 2007 πήρα για τον διαγωνισμό Σχολικών Συμβούλων 82/100 και ποτέ δεν πιάστηκε κάπου αυτό ως προσόν.
Έτσι τα ....αποκαλύπτω για την Ιστορία. Αν έγραφα ως ανώνυμος θα γελούσε ο κάθε πικραμένος αν σας απεκάλυπτα διάφορα φαιδρά παρασκήνια όλου αυτού που αναφέρθηκα....

 
ΚΩΣΤΑΣ
10 Ιουν 2018 17:48

Επειδή πολλά λέγονται για τις θέσεις των διευθυντών και τα μόρια που κάθε κυβέρνηση προσπαθεί να βάλει ...για το καλό της παιδείας... Νομίζω πως όλα είναι σαχλαμάρες...Ας γίνει και σε εμάς όπως στα πανεπιστήμια...Η επιλογή να γίνεται ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...Ή να καταργηθεί ο δ/ντης και να γίνεται κάθε χρόνο για τυπικούς λόγους κυκλικά ένας από τους δασκάλου-καθηγητές του σχολείου που είναι πρόθυμος...

 
Γιώργος
10 Ιουν 2018 19:25

@Στρατο ενώ το διδασκαλείο δεν εμπίπτει ακριβώς στην ίδια λογική με το Β επίπεδο;
Η συνταγματική αρχή των ίσων ευκαιριών εδώ δεν ισχύει;

 
PE19
10 Ιουν 2018 20:00

@Κώστας
Ούτε γι’ αστείο μην το ξαναπείς αυτό. Άλλο ακαδημαϊκό προσωπικό άλλο δημόσιος υπάλληλος. Μια φορά πήγε να γίνει κάτι τέτοιο και γίνανε μπάχαλο τα σχολεία. Μόνο τρελός θα πρότεινε κάτι τέτοιο ειδικά μετά την περιπέτεια του 15. (Και για να σε προλάβω στο σχολείο μου ψηφίστηκα). Ο δημόσιος υπάλληλος κρίνεται με νόμους από την υπηρεσία του με διαφανείς διαδικασίες όχι με μυστικές ψηφοφορίες, κουκούλες ίντριγκες και κλίκες. Ψηφοφορία σε σχολική μονάδα σημαίνει όλα τα παραπάνω. Το πείραμα του 15 απέτυχε παταγωδώς και πρέπει μαζί με τους εμπνευστές του να πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Τελεία.

 
Πλατάρος Γιάννης
10 Ιουν 2018 20:42

@Κώστας
Αυτό που γίνεται στα Πανεπιστήμια ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ στα καθ΄ημάς, είναι η Σχολική Επιτροπή του Δήμου.
Μην βιάζεσαι, έρχεται κι αυτό.
Επειδή νομίζεις ότι έχεις άποψη, σε διαβεβαιώ, ότι δεν έχεις. Δεν ξέρεις για το ότι το Σύνταγμα προβλέπει την ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ των ΑΕΙ άρα και οι εκλογές. Εμείς είμαστε ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ του Κράτους και για μας προβλέπει ΑΛΛΑ.
Τόσα σημειώματα έχουμε γράψει εξηγώντας την αντισυνταγματικότητα του Νόμου Κουράκη -Μπαλτά και μετά του Φίλη και του τωρινού, όπου προβλέπει ΜΥΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ.
Διαπρεπείς Συνταγματολόγοι αυτη την διαδικασία σε ιδιωτικές συνομιλίες την χαρακτηρίζουν πολιτικά με τον όρο «φασιστική» Για τον απλό λόγο ότι καταλύεται το Σύνταγμα σε βασική του διάταξη, που αφορά το ίδιο το πολίτευμα της Προεδρευόμενης Δημοκρατίας. Η αλήθεια είναι, ότι αν κάνουμε τα Σχολεία τόπους παιδοφύλαξης (πάμε προς τα εκεί ) και τόπους αναψυχής (έχουμε κάποια στοιχεία από λούνα Παρκ) και δεν υπάρχει καθόλου αξιολόγηση (Τώρα δνε υπάρχει, αλλά θα υπάρξει με απαίτηση των «θεσμών» είναι ΛΟΓΙΚΟ να σκέφτεσαι ότι ο Διευθυντής του Σχολείου είναι ένα είδος ΕΠΙΛΟΧΙΑ για τις Υπηρεσίες. Μπράβο που θυμήθηκες τον ανάλογο θεσμό στην Αρχαία Αθήνα με τους εκ περιτροπής άρχοντες. Που είχαν αμεσοδημοκρατία. Εγώ το δέχομαι. Και το υποστηρίζω, αλλά με τρία προαπαιτούμενα λογικά:
1. Λογοδοσία
2. Σαφή καθήκοντα θέσης.
3. Άμεση απόλυση όποιου δεν επιθυμεί να αναλάβει καθήκοντα.
Δεν είναι επαχθή τα προαπαιτούμενα έτσι;
Πρότεινέ το στους συνδικαλιστές σου, στους Δημοτικούς σου άρχοντες, στους τοπικούς βουλευτές σου, γράψε κάποια άρθρο επωνύμως και σου υπόσχομαι να βγω ανοιχτά να υποστηρίξω την άποψή σου. Τίποτε άλλο, δεν μπορώ να τάξω....

 
@ΚΩΣΤΑΣ
10 Ιουν 2018 22:08

Κώστα δεν αντιληφθηκες πως η ψηφοφορία είναι μόνο για τις εκλογές??? Ποιο ιδεοληπτικός και ΣΥΡΙΖΕΟΣ δεν γίνετε. Μόλις έρθει και η καταδίκη από την κομισιόν βρές τον ΦΙΛΗ να κλαίτε παρέα....

 
giorgos
10 Ιουν 2018 22:16

πω πω καημο ποιοι θα εχουν τα πιο μεγαλα μορια...

 
Δον Κιχώτης DDs
10 Ιουν 2018 22:20

Σου αρέσει, βλέπω, να μας βάζεις ασκήσεις αλλά την άσκηση που σου έβαλα την
προηγούμενη εβδομάδα, δε θες να την αγγίξεις...
Για να γίνουμε κανονικό κράτος, όπως θέλεις, πρέπει να κοιτάμε και τι γίνεται στις άλλες χώρες. Ξέρεις, αυτές που είναι πολύ ''μπροστά'' και το παραδέχονται σχεδόν όλοι. Σου ανέφερα το παράδειγμα της Βρετανίας στη διδακτική των Μαθηματικών...
Αυτά που προτείνεις, δεν ισχύουν στις χώρες που έχουν να επιδείξουν αξιόλογο έργο στην Εκπαίδευση. Δεν ισχύουν επίσης και στις άλλες, αυτές που αντιγράφουν τις προηγμένες. Π.χ. Δες τι γίνεται στην Κύπρο...
Στην Φινλανδία, αυτό που αποκαλείς ''τραγική ισότητα'', είναι γι' αυτούς ''λογική ισότητα'' σε αρκετές περιπτώσεις. Μάλιστα, στο δεύτερο μέλος, αντί για 7, αυτοί μπορεί να βάλουν το 0!
Για περισσότερες πληροφορίες, όταν θα ανέβεις στην Αθήνα, πήγαινε στην Φινλανδική Πρεσβεία και μίλησε με την μορφωτική ακόλουθο .

 
sch.gr
11 Ιουν 2018 00:23

Γραπτές εξετάσεις σε συνδυασμό με συνέντευξη και μοριοδότηση μόνο εκείνων των προσόντων που θα έχουν συνάφεια με το αντικείμενο. Αλήθεια, γιατί είναι σωστό να μην μοριοδοτείται το Β' επίπεδο για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, ενώ δεν ισχύει κάτι ανάλογο και για τη μοριοδότηση που αφορά τα διδασκαλεία; Έλεος!!! Ας σταματήσει κάποτε η κοροϊδία!!! Και για τα μεταπτυχιακά, γιατί δεν γίνεται η αποτίμηση των μορίων τους με βάση τις πιστωτικές μονάδες; Τι πιο δίκαιο; Το ίδιο είναι να εξετάζεται σε εννιά μαθήματα συν τη διπλωματική εργασία με συνολική διάρκεια φοίτησης στην καλύτερη περίπτωση 2,5 χρόνια και μετά από γραπτές εισαγωγικές εξετάσεις και το ίδιο να παρακολουθείς ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα με διάρκεια ένα μόλις έτος και χωρίς την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας; Η αδικία στο μεγαλείο της!!!

 
@ ερωτών
11 Ιουν 2018 02:32

Αξιοκρατικό θα ήταν το εξής: αν το 2ο βασικό πτυχίο μοριοδοτούνταν με α μόρια (θα έπρεπε ίσως να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση ανάλογα με τα χρόνια και του επιπέδου του βασικού πτυχίου ), το μεταπτυχιακό θα έπρεπε να μοριοδοτούνταν με α/3 μόρια (το πολύ ) και το διδακτορικό με α/2 μόρια. Είναι γνωστό ότι το μεταπτυχιακό είναι απλώς ένα πτυχίο εξειδίκευσης που το αποκτούν σχεδόν όλοι όσοι παρακολουθούν τέτοια προγράμματα (κάτι που δεν συμβαίνει στις καλές βασικές σπουδές) και μάλιστα με άριστους βαθμούς αποφοίτησης. Το διδακτορικό είναι απλώς ένα πιστοποιητικό ικανότητας έρευνας και έχει αξία μόνο αν ο κάτοχος αυτού δημιουργήσει αξιόλογη ερευνητική δουλειά μετά το διδακτορικό. Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι επιστήμονες δεν έγιναν γνωστοί από τα διδακτορικά τους, αλλά από την μετέπειτα έρευνά τους.
Συμπερασματικά τα τρία επίπεδα σπουδών ( βασικές σπουδές, μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικό ), είναι μεν διαφορετικά επίπεδα, αλλά όχι συγκρίσιμα. Δηλαδή οι καλές δεύτερες βασικές σπουδές στις περισσότερες των περιπτώσεων σου προσφέρουν πολύ περισσότερα από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, διότι αφενός μεν σου διευρύνουν τις γνώσεις, αφετέρου δε σε καθιστούν πολύ πιο ευπροσάρμοστο σε μελλοντικές διαφορετικές απαιτήσεις της εργασίας σου.

 
Πλατάρος Γιάννης
11 Ιουν 2018 08:13

@ Δον Κιχώτης
Κάθεσαι και με προκαλείς με Φιλανδία και Κύπρο, όταν εκεί στην επιλογή Διευθυντών, υπάρχουν τεράστιες ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ, μη εμπίπτουσες σε ποσοτικές διαοφορές.
Ας πούμε:
*** Εκεί η επιλογή είναι ΙΣΟΒΙΑ και όχι ΘΗΤΕΙΑ για 3 έτη.
*** Εκεί τα Κράτη αυτά δεν είναι Ουγκάντες όπως εδώ.
*** Σε αυτά τα Κράτη υπάρχουν ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ: Αξιοκρατία, Δημοκρατία Δικαιοσύνη.
Συγκρίνονται τα ανόμοια;
Να τους μιμηθούμε, αλλά σε όλα! Γίνεται;
Είναι δυνατόν να βγαίνει το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο και να βγάζει ΑΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝΑ ΝΟΜΟ και μετά η εκτελεστική εξουσία να στέλνει για ψήφιση στην Βουλή ΝΕΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΚΥΡΩΘΕΝΤΟΣ;
Μιλάς για Ουγκάντα;
(Συγγνώμη από τους Ουγκαντέζους πολίτες!)

 
Δον Κιχώτης DDs
11 Ιουν 2018 22:13

@ Γιάννης Πλατάρος
Δεν είναι 2 τα παραδείγματα, είναι 22...
Τι μας διαφοροποιεί από τις άλλες χώρες στην Παιδεία και στην Εκπαίδευση;
Κατ' αρχήν αυτοί θέλουν να γνωρίζουν τι συμβαίνει στα σχολεία τους!
Εκεί οι εκπαιδευτικοί δε διανοούνται να αρνηθούν στην κοινωνία την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και τις πιθανές παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν. Εκεί προσπαθούν να εντοπίσουν την αιτία, το πρόβλημα, να το προσδιορίσουν με σαφήνεια και να το επιλύσουν. Η διάθεση συναίνεσης και η υψηλή ποιότητα διαλόγου, είναι βασικές αρχές τους. Εκεί δεν υποκρίνονται και δεν μονολογούν. Εκεί η νομοθεσία επιλογής στελεχών είναι αξιοκρατική και έγκυρη και επειδή είναι έγκυρη, δεν την αλλάζουν!
Εκεί τον καλό διευθυντή και τον καλό σχολικό σύμβουλο δεν τον αλλάζεις και κανείς δε διαμαρτύρεται!
Εδώ οι περισσότεροι εξασκούν τις υποκριτικές τους ικανότητες, οι διάλογοι ισοδυναμούν με μονολόγους, η συναίνεση είναι ανέκδοτο, η νομοθεσία επιλογής αλλάζει για να συντηρείται το πελατειακό συστήμα και η κοινωνία τα ανέχεται όλα αυτά και δεν αντιδρά. Μιλώ μόνο για την Παιδεία και την Εκπαίδευση.
Ρωτάς αν γίνεται να τους μιμηθούμε.
Μιλάς για μία επανάσταση!
Είμαι έτοιμος να την υποστηρίξω με κάθε τρόπο. Μέχρι όμως να δημιουργηθεί η κατάλληλη συγκυρία, προτείνω τις παρακάτω προεπαναστατικές ενέργειες.
1. Να αρχίσουμε την αποδόμηση, με επιμονή, του ''πελατειακού συστήματος'' που δημιουργήσαμε με την ψήφο μας. Μην τυλίγεις με μαθηματικό μανδύα ένα αναξιό-πιστο σύστημα επιλογής. Κανένα σύστημα επιλογής από τη Μεταπολίτευση και μετά, δεν είχε στόχο την επιλογή των καλύτερων διευθυντών και των καλύτερων σχολικών συμβούλων.
2. Να αρχίσουμε να εκδηλώνουμε σεβασμό στην πολιτική ιστορία των άλλων. Μη χαρακτηρίζεις Μπολσεβίκους αυτούς που κυβερνούν τη χώρα. Βρες κοσμητικά επίθετα γι' αυτούς. Οι Μπολσεβίκοι είναι ένα παλαιό όνομα ενός βασανισμένου, εξαθλιωμένου λαού, που έδωσε έναν σκληρό αγώνα για μια ανθρώπινη ζωή. Να σεβαστούμε τη μνήμη και τους αγώνες τους.
3. Να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με ποιες ενέργειες θα βρούμε έναν οικουμενικό υπουργό Παιδείας, τον αρχηγό της Επανάστασης. Έναν σαν τον Μίκη.

 
Δον Κιχώτης DDs
13 Ιουν 2018 06:30

@ Στράτος
Χθες πρόσεξα το σχόλιο* που έστειλες προς ανάρτηση στις 9 Ιουνίου 2018, 18:48 !!!
Aμέσως κατάλαβα την ειδικότητά σου. Είσαι φιλόλογος και μάλιστα κλασικός!
Γι' αυτό και η φιλολογική ματιά σου έπιασε τις ''εναλλαγές'' που αναφέρεις και τον ''κοινό παρονομαστή''! Διαφωνώ μόνο για το ''ουδείς άλλος'' και για την αδυναμία των συντακτών να κατανοήσουν το κείμενό του. Αυτοί που έγραψαν τα κείμενα στα λογοτεχνικά Ανθολόγια που χρησιμοποιείς στο Λύκειο, δεν είναι του ίδιου επιπέδου;
Τέλος, θα μου επιτρέψεις να σου διορθώσω ένα λάθος, μια και κανείς μας δεν είναι άσφαλτος! Καταλαβαίνω τη φιλολογική συγκίνηση ενός κλασικού φιλολόγου, όταν βλέπει τέτοια κείμενα, αλλά πότε έδειξε ο Γιάννης Πλατάρος ότι απογοητεύεται στον αγώνα που δίνει καθημερινά για να διορθώσει τα ''στραβά της Εκπαίδευσης'';

*
Στράτος09 Ιουν 2018 18:48
Αυτή την εναλλαγή επιστημονικών γνώσεων, υψηλής γλώσσας, σχεδόν καθαρεύουσας με λαϊκές εκφράσεις και κοινό παρονομαστή τη μοριοδότηση προσόντων για την επιλογή σε θέση στελεχών εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε ουδείς άλλος να κάνει παρά μόνο ο Γιάννης Πλατάρος.
Δεν θέλω να σε απογοητεύω αλλά οι συντάκτες του νέου νόμου ούτε κατανοούν ούτε και μελετούν τέτοιου είδους κείμενα. Για εκείνους τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά... Και ο νοών νοείτω.
Άλλωστε, θα συμφωνήσεις μαζί μου, όλοι οι νόμοι αυτοί είναι πρόσκαιροι, "μίας χρήσεως.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ