Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Καμία αίτηση για επτά ειδικότητες Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου σε δύο Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε συνολική εικόνα για τον αριθμό αιτήσεων ανά ειδικότητα, καθώς και τις κενές θέσεις εάν υπάρχουν και σε άλλες Περιφερειακές Διευθύνσεις.
Δημοσίευση: 07/07/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καμία αίτηση δεν καταγράφηκε μέχρι χθες Παρασκευή για τέσσερις κλάδους Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου,   για τις Δομές Εκπαίδευσης, στα Π.Ε.Κ.Ε.Σ.  για την ανάθεση της επιστημονικής ευθύνης, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Ιονίων Νήσων και τρεις για την Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας.

Το esos κάνει αναφορά “μέχρι χθες”, παρότι η προθεσμία αιτήσεων έχει λήξει στις 2 Ιουλίου, καθώς ενδέχεται (σ.σ. πράγμα απίθανο) κάποιος φάκελος-αίτηση από Διεύθυνση άλλης Περιφέρειας  να μην έχει φθάσει ακόμη στις δύο ΠΔΕ.

Σίγουρη εικόνα θα έχουμε Δευτέρα-Τρίτη.

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε συνολική εικόνα για τον αριθμό αιτήσεων ανά ειδικότητα, καθώς και τις κενές θέσεις εάν υπάρχουν και σε άλλες Περιφερειακές Διευθύνσεις.

Πρόκειται για τους κλάδους

Στην Στερεά Ελλάδα  

1. Θεολόγων

2. Καλλιτεχνικών

3. Οικονομολόγων

Για την ΠΔΕ Ιονίων Νήσων

1. Μαθηματικών

2. Πολιτικών Μηχανικών

3. Υγείας Πρόνοιας

4. Οικονομολόγων (;)

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση  για τη "Διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου"  στις περιπτώσεις αυτές καλούνται αρχικά υποψήφιοι άλλων ΠΕΚΕΣ των υπολοίπων ΠΕΔΙΕΚ που παραμένουν στους πίνακες και δεν κατέλαβαν θέση στο αρχικό ΠΕΚΕΣ που δήλωσαν. Εάν και τότε δεν καλυφθούν οι θέσεις τότε επαναπροκηρύσσονται. Μεταφέρω εδώ το  Άρθρο 14.

"Πλήρωση κενών και κενούμενων θέσεων

1. Σε περίπτωση που, ύστερα από την εξάντληση των εγγεγραμμένων στους τελικούς ενιαίους αξιολογικούς πίνακες, με τη διαδικασία του προηγούμενου άρθρου, δεν συμπληρωθούν οι κενές ή κενούμενες θέσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, καλούνται οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες επιλογής των λοιπών Περιφερειακών Διευθύνσεων να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης για τις θέσεις που απομένουν κενές. Η τοποθέτηση γίνεται κατά τη σειρά των συνολικών μονάδων αποτίμησης και με βάση τις νέες προτιμήσεις που έχουν δηλωθεί.

2. Αν ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας της προηγούμενης παραγράφου δεν συμπληρωθούν οι κενές και κενούμενες θέσεις, τότε η επιλογή γίνεται με την εκ νέου προκήρυξη των θέσεων"

Σχόλια (21)

 
Απόστολος
07 Ιουλ 2018 11:17

Τώρα γίνεται αντιληπτό το μέγεθος της προχειρότητας με την οποία σχεδιάστηκε η κατανομή των θέσεων των Συντονιστών ΕΕ. Εγκαίρως επισημάνθηκε από τις Περιφερειακές Επιστημονικές Ενώσεις των Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών το πρόβλημα, όμως δεν δόθηκε χρόνος για συζήτηση. Δημιουργήθηκαν τρεις θέσεις συντονιστών σε νησιά για πρώτη φορά και καταργήθηκαν θέσεις σε μεγάλες περιφέρειες όπως της Θεσσαλίας.

 
Ηλιάννα
07 Ιουλ 2018 11:24

Αυτό γίνεται γιατί η θέση των συντονιστών είναι περισσότερο διοικητικά προσανατολισμένη σε σχέση με αυτή των σχολικών συμβούλων, πράγμα που σημαίνει σχεδόν καθημερινλη παρουσία στο γραφείο. όποιος σέβεται τον εαυτό του και τιμά το (όποιο) έπάγγελμά του απλά δεν υποβάλλει αίτηση για έδρα που είναι 150 και 200 χιλιόμετρα μακριά. Νομίζω ότι οι περιφερειακοί θα πρέπει να φροντίσουν να μην υπάρχουν "ιπτάμενοι".

 
ΓΙΝΤΡΟΥΒΙΤΣΙ
07 Ιουλ 2018 11:29

Μάλλον δε θα έχουν το Β2. Θα κάψει πολύ κόσμο. Πόσοι θα δικαιούνται συμμετοχή στις κρίσεις να δούμε.

 
ΠΑΝΟΣ
07 Ιουλ 2018 11:57

Το φαινόμενο αποτελεί λογική συνέπεια της παράλογης και γραφειοκρατικής δόμησης του νέου θεσμού των ΠΕΚΕΣ. Ποιος εκπαιδευτικός και μάλιστα αυξημένων προσόντων θα ξεσπιτωθεί για να πάει να εγκατασταθεί στις έδρες των περιφερειακών Διευθύνσεων αν δεν διαμένει εκεί κοντά; Για παράδειγμα ένας μόνιμος κάτοικος της Χαλκίδας ή της Λιβαδειάς, με τον προηγούμενο θεσμό του Σχολικού Συμβούλου, μπορούσε να διεκδικήσει θέση κοντά στον τόπο διαμονής του αλλά και κοντά στα σχολεία αρμοδιότητά του . Τώρα θα πρέπει να εγκατασταθεί στη Λαμία και άρα δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει, ιδίως όταν το επίδομα της θέσης είναι ίδιο με εκείνο του Διευθυντή Λυκείου. Επιπρόσθετα δεν θα μπορεί να βρίσκεται κοντά στα σχολεία ευθύνης του. Έτσι οι αιτήσεις περιορίζονται ουσιαστικά μόνο σε εκείνους που μένουν κοντά στις έδρες των περιφερειακών διευθύνσεων. Εκείνοι που ήθελαν να "σκοτώσουν" τους Σχολικούς Συμβούλους, ουσιαστικά σκοτώνουν την όποια επιστημονική και παιδαγωγική στήριξη μπορεί να έχει ο εκπαιδευτικός. Ο νέος θεσμός είναι θνησιγενής από μόνος του και η δήλωση της κυρίας Κεραμέως ότι η Ν.Δ. θα καταργήσει το νόμο 4547/2018 κατά προτεραιότητα, είναι απολύτως ορθή.

 
Πλατάρος Γιάννης
07 Ιουλ 2018 12:51

Σπουδαία ΕΙΔΗΣΗ. Σημαίνουσα είδηση. Από μόνη της λέει πολλά. Ίσως να τα λέει κι όλα.
Μπορεί όλοι να κοροϊδεύουν όλους, αλλά κάποτε έρχεται και η ώρα της αλήθειας και όλοι τίθενται ενώπιοι ενωπίοις....
Κάντε προπαγάνδα, κάντε ό,τι θέτε, ο κόσμος είπε:
Να ξενιτευτώ ή όχι;
Αν ξενιτευτώ έχω προοπτικές;
Ας πούμε ότι επιλέγομαι· θα είμαι καλύτερα ή χειρότερα;
Τώρα είναι Διευθυντής σε Γυμνάσιο Λύκειο και παίρνω επίδομα ευθύνης 300€ μεικτά. Ως πεκές, θα λαμβάνω παραπάνω; Η διαφορά από την καθημερινή μεταφορά στην έδρα της Περιφέρειας εξανεμίζει το επίδομα; Έχω μήπως προοπτικές ή θα μας διώξει η επόμενη Κυβέρνηση όπως έκανε και αυτή με τους ηγούμενους προηγούμενους;
Υπάρχουν κονδύλια μετακίνησης ή όλο το ασαφές έργο θα διεξάγεται από την Περιφέρεια; Θα έρχομαι σε επικοινωνία με τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό γίγνεσθαι το καθημερινό ή μέσω «χαρτίων» και μέηλ; Θα πάω στην Σύρο και μετά τι θα κάνω; Θα έρχομαι σε επαφή με το Σκάϊπ; Με το μπλάκμπορντ κολαμπορέϊτ; Μέσω φόρουμ; Θα κάνω τσατ; γουΐκις; Θα εγκρίνω προγράμματα διδασκαλίας; Θα διαβάζω εκθέσεις μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου; Θα έχω κάποιο ουσιώδες καθήκον τύπου Σχολικού Συμβούλου ;
ΑΞΙΖΕΙ;
Κάποιοι κάθισαν και τα μέτρησαν αυτά (και όχι μόνο αυτά που έγραψα ) και βρήκαν ότι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
Ας γράψουν τώρα οι υποστηρικτές του νέου «θεσμού» είτε οι οι διατυπώσαντες ιαχές, κραυγές ενθουσιασμού για την κατάργηση των Σ.Σ. , όλοι οι επιχαίροντες , ας γράψουν κριτική:
***Φταίει η Κεραμέως που είπε ότι ΘΑ ΞΗΛΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ....«ΘΕΣΜΟ;»
***Φταίει ο Ανδριανός που είπε το ίδιο (Ο αναπληρωτής της τομεάρχου κ. Κεραμέως;)
****Μήπως φταίει ο αρχηγός της ΝΔ που υποσχέθηκε κι αυτός άμεσο ξήλωμα τους εξαμβλώματος;
***Φταίει ο εκπαιδευτικός κόσμος που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΕΙ; ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ;
***Φταίει ότι δεν έχουν το Β2;
Το σίγουρο είναι ότι Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, δεν θα έχει καμία απολύτως υποστήριξη επαγγελματική. Θα αντιτάξει -ίσως- κάποιος:
-Και γιατί να έχει τον Σύμβουλο πάνω από το κεφάλι του;
Θα πάρει παραπάνω λεφτά;
Θα έχει κάποιο έμμεσο όφελος;
Θα πάρει αύξηση;
Κάποιο ΜΚ;
Κάποιο επίδομα;
Μήπως είναι το αιώνιο κορόϊδο που επιμένει να έχει εσωτερικά κίνητρα ανέλιξης επαγγελματικής χωρίς ούτε ΜΙΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ (όταν δεν υπάρχει -συνηθέστατα- ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ;)

«Ελπίζω σε λίγο καιρό να τα θυμόμαστε όλα αυτά και να γελάμε!...»

(Αρκεί να μην την πατήσουμε σαν τον ισοβίτη του ΑΡΚΑ που τον πάνε για εκτέλεση και αναφωνεί την ίδια φράση)

 
KAMIA ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
07 Ιουλ 2018 14:01

γιατί είναι όλα μεθοδευμένα.Δεν ήταν από ανικανότητα η παράταση της θητείας των συμβούλων και τώρα των διευθυντών εκπαίδευσης και περιφερειακών.Περίμεναν την λήξη της κυβερνητικής θητείας,που θα είναι το αργότερο τον Μάιο,για να κάνουν τις επιλογές τους για μια τριετία.Έτσι η Νέα Δημοκρατία που θα κερδίσει τις εκλογές θα βρεί πρόσφατα επιλεγμένα στελέχη σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης μέχρι το 2021 ή 2022 που έγιναν από τον ΣΥΡΙΖΑ .Έτσι θα έχουμε κυβέρνηση της ΝΔ μέχρι τις επόμενες εκλογές του 2020 ή του 2021 με όλα τα στελέχη στην παιδεία επιλεγμένα από τον ΣΥΡΙΖΑ έως το 2021 ή το 2022.Το αντιλήφθηκε η ΝΔ και δήλωσε ότι δεν θα αναγνωρίσει καμία επιλογή τους.Και καλά θα κάνει.Είναι μια μεθόδευση την οποία κάνουν και αλλού.Φεύγουν και αφήνουν παντού προσφατα επιλεγμένα στελέχη τους.Δεν θα τους βγεί όμως γιατί η ΝΔ έπαψε να είναι το κορόιδο γιατί αν δεν κάνει τίποτε θα ξεσηκωθούν τα στελέχη της.Στις επιλογές συμβούλων του 2007 τηρήθηκε και μια κοινοβουλευτική ισοροπία και έγιναν αναλογικά σύμβουλοι από όλο το πολιτικό φάσμα .Στις επιλογές τους του 2011 η αναλογία ήταν 20-40-40(ΝΔ,ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ). Αυτή η αναλογία έπαψε να ισχύει με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ.Θα την υποστεί στις επόμενες επιλογές αμέσως μετά τις εκλογές.

 
Στράτος
07 Ιουλ 2018 18:01

Δύο σχόλια σε όσα γράφουν οι άλλοι σχολιογράφοι. Πρώτον, σαφώς το υποχρεωτικό Β2 ξένης γλώσσας στέρησε σε πολλούς πιθανούς ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα αίτησης. Πολλοί υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι του 2011, αρκετοί από αυτούς έγιναν τελικά Σύμβουλοι, δεν είχαν Β2 ξένης γλώσσας παρόλο που πολλοί είχαν διδακτορικό! Εάν βρω χρόνο θα ψάξω στο αρχείο μου και θα επανέλθω με στατιστικά στοιχεία που είχα και παλαιότερα αναφέρει σε σχόλιο στο esos αλλά τώρα δεν μπορώ να βρω.

Δεύτερον, μου αρέσει το μισό σχεδόν σχόλιο του κ. Πλατάρου. Περιγράφει τους λόγους για τους οποίους ο ίδιος δεν έκανε αίτηση για ΣΕΕ. Λογικά όσα λέει, κυρίως σχετικά με τη χιλιομετρική απόσταση που χωρίζει την κατοικία πολλών προσοντούχων εκπαιδευτικών από τις έδρες των ΠΕΚΕΣ και αποτελεί αντικίνητρο για την υποβολή υποψηφιότητας. Ανάγκη αποκέντρωσης λοιπόν και εδώ; Νομίζω ναι.

Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

 
Στράτος
07 Ιουλ 2018 18:22

@KAMIA ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Κρίνεις αυστηρά την τωρινή διαδικασία επιλογής στελεχών και φυσικά τον ΣΥΡΙΖΑ. Την ίδια στιγμή γράφεις: "Στις επιλογές συμβούλων του 2007 τηρήθηκε και μια κοινοβουλευτική ισοροπία και έγιναν αναλογικά σύμβουλοι από όλο το πολιτικό φάσμα .Στις επιλογές τους του 2011 η αναλογία ήταν 20-40-40 (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ)".

Αυτές οι κομματικές ποσοστώσεις προβλεπόταν από τον νόμο επιλογής Σχολικών Συμβούλων; Η συνέντευξη λοιπόν ήταν απαραίτητη για να τηρηθεί το ποσοστό αυτό; Και τα μόρια από τυπικά προσόντα; Που "χάνονταν"; Εάν η απειλή προς τον ΣΥΡΙΖΑ που απέρχεται από την εξουσία είναι ότι θα επιστρέψουμε στις "καλές μέρες" των κομματικών επιλογών με "χειρουργική ακρίβεια" που όλοι θυμόμαστε, τότε ζήτω που καήκαμε...

 
ΓΙΝΤΡΟΥΒΙΤΣΙ
07 Ιουλ 2018 19:31

@ΠΛΑΤΑΡΟΣ
«Ελπίζω σε λίγο καιρό να τα θυμόμαστε όλα αυτά και να γελάμε!...»

Μάλλον θα κλαίμε πολύ γρήγορα, όταν δούμε πόσοι συνάδελφοι με περγαμηνές και σημαντικό έργο μέχρι τώρα στα σχολεία να αποκλείονται επειδή μέχρι τώρα δεν είχαν προβλέψει το Β2. Από συζητήσεις που κάνω μάλλον ένα 20% θα αποκλειστεί λόγω Β2. Αυτό θα θυμούμαστε και θα γελάμε, εκτός αν είναι υπουργός η Διαμαντοπούλου. Αντί να θέσουν το διδακτορικό ως κριτήριο επιλογής, όπως στους Συμβούλους Α' του ΙΕΠ, θέτουν κάτι που βαθμολογείται με 0,8 μόρια και είναι ελάσσονος σημασίας.

 
@Πλατάρος
07 Ιουλ 2018 19:43

Μιλάτε για την Β/θμια γιατί στην Α/θμια υπάρχει συνωστισμός υποψηφίων .Όλοι σχεδόν οι Σχολικοί Σύμβουλοι είναι υποψήφιοι συν και άλλοι.Επειδή δε οι θέσεις είναι λιγότερες θα γίνει χαμός.Πάντως κοινή πεποίθηση είναι ότι θα ξαναγίνουν οι ίδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι στις λιγότερες όμως θέσεις.Φαίνεται ότι είναι ηρωισμός και υπέρτατη θυσία να γυρίσουν στην τάξη και δεν διατίθενται να προβούν σε αυτή την γενναία πράξη.Πάντως τι είδους επιλογές είναι αυτές όπου εκ των προτέρων ακούγεται ότι θα ξαναγίνουν οι ίδιοι.Τα αποτελέσματα θα το επιβεβαιώσουν ή θα το διαψεύσουν.Τέτοια ακούγονται σε όλες τις επιλογές.

 
Λευτέρης
07 Ιουλ 2018 20:41

Με την ανάληψη των καθηκόντων της η κυβέρνηση πρέπει να κατεδαφίσει όλα τα τερατουργήματα στην εκπαίδευση.

 
Και κοτσίδα και τιράντα
07 Ιουλ 2018 22:27

Είναι ντροπή να μιλάει οποιοσδήποτε για αναλογίες και κοινοβουλευτικές ισορροπίες σε στελέχη εκπαίδευσης. Είναι ντροπή να πιστεύουν κάποιοι ότι για να λειτουργήσει η εκπαίδευση πρέπει να στηρίζεται σε κομματικούς μηχανισμούς, γιαυτό ακριβώς μπήκαμε στα μνημόνια, για να μας κάνουν με το ζόρι ανθρώπους αφού μόνοι μας δεν τα καταφέρνουμε

 
DK
07 Ιουλ 2018 23:26

Σε κάποιες περιφέρειες καταργήθηκαν εντελώς θέσεις Συντονιστών ειδικά τεχνικών ειδικοτήτων χωρίς λόγο. Επίσης ένας σύμβουλος με 300 ευρώ επίδομα δεν μπορεί να πετάξει να φτάσει στα σχολεία. Επίσης να πούμε βέβαια και τα σωστά κάποιος που έχει διδακτορικό σίγουρα πρέπει να ξέρει και αγγλικά διαφορετικά πως έκανε τις δημοσιεύσεις ??

 
ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
08 Ιουλ 2018 01:01

@Στράτος.Οι χρονολογίες σε διαψεύδουν. Τρία χρόνια παράταση στους Σχολικούς Συμβούλους για να φτάσουμε στο 2018 και οι Συντονιστές να γίνουν με τριετή θητεία ως το 2021.Παράταση στην θητεία των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών και άρα και αυτοί με τριετή θητεια πάνε στο 2022.Η ΝΔ ανεβαίνει το 2019 στην εξουσία και θα είναι μέχρι το 2021 ή το 2022.Άρα η τριετής θητεία των στελεχών επιλογής ΣΥΡΙΖΑ συμπίπτει ΑΠΟΛΥΤΑ με την τριετία της ανόδου και της πτώσης της ΝΔ.Είναι δυνατόν να είναι τόσο τυχαίο;Τέτοια σύμπτωση;Δεν θα δεχτεί λοιπόν η ΝΔ να κυβερνά παράλληλα με τα στελέχη των επιλογών του ΣΥΡΙΖΑ και ως εκ τούτου θα προχωρήσει σε νέες επιλογές και το ξέρεις πολύ καλά. Πάντως οι επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο .Ρωτάς και έχεις δίκαιο στο πού προβλέπει ο νόμος ποσόστωση.Ούτε ο νόμος προέβλεπε να γίνουν Διευθυντές Εκπαίδευσης το 2016 οι τρίτοι σε ψήφους και προσόντα.Έγιναν όμως και ποτέ δεν πήρες θέση.Ούτε και ο νόμος προβλέπει να γίνονται όλα τα στελέχη από τον ΣΥΡΙΖΑ θαρρείς και οι υπόλοιποι υποψήφιοι που δεν ανήκουν ιδεολογικά σε αυτόν είναι ηλίθιοι.Η συνέντευξη όμως και το περιορισμένο εύρος των μετρησίμων μορίων το καταφέρνουν.Όπως θα τα καταφέρουν και τώρα. Επομένως δεν αδικώ τον ΣΥΡΙΖΑ και του προσάπτω όλες τις παθογένειες που κληρονόμησε από τους προηγούμενους και τις γιγάντωσε.Ο καλύτερος μαθητής των προηγούμενων.

 
glgiannis
08 Ιουλ 2018 12:07

Ακούω και διαβάζω αρκετά για το Β2 και αναρωτιέμαι:
Για να γίνεις συντονιστής και να εκτελέσεις το έργο με συνέπεια όπως απαιτούν οι σύγχρονες μέθοδοι, δεν χρειάζεται κατ' ελάχιστον να παρακολουθείς και να διαβάζεις και τα σχετικά ερευνητικά συμπεράσματα του αντίστοιχου χώρου;
Ή μήπως θα διαβάζεις μόνο τα δεδομένα στην ελληνική γλώσσα;
Γιατί και τα σημαντικότερα άρθρα και των Ελλήνων ερευνητών κυρίως τα βρίσκεις σε ξένα περιοδικά και συνέδρια.
Επειδή ασχολούμαι με όλα αυτά , και θεωρώ ότι το νομοσχέδιο έχει πολλά αρνητικά, τουλάχιστον τα ελάχιστα θετικά ας τα αναγνωρίσουμε.
Και αν κάποιος δεν έχει Β2 σημαίνει ότι μάλλον δεν τον ενδιαφέρουν τα αντίστοιχα άρθρα.
Τότε τι διαβάζει;

 
Γιάννης
08 Ιουλ 2018 15:17

Oλα αυτά τα τραγελαφικά συμβαίνουν γιατί δεν άφησαν να δηλώνουν δύο περιφέρειες. Δείτε σε λίγο σε πόσες θέσεις θα είναι ένας υποψήφιος και με τι ελάχιστα προσόντα θα γίνουν κάποιοι συντονιστές στην περιφέρεια. Θα είναι δυνατόν αυτοί να έχουν κύρος στους συναδέλφους οι οποίοι θα έχουν περισσότερα προσόντα από τους ίδιους;
για τον gIgiannis Για να γίνεις γενικός γραμματέας υπουργείου ή υπουργός ή πανεπιστημιακός δεν απαιτούν Β2 γλώσσας που τους είναι απαραίτητο και το απαιτούν από τους συντονιστές; Υπάρχει κομματική σκοπιμότητα. Τίποτα δεν πρέπει να σε αποκλείει και όλα αναλογικά να μοριοδοτούνται, για να υπάρχει ποικιλία προσόντων και όχι μονομέρεια.

 
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
08 Ιουλ 2018 18:25

@glgiannis Για τους περιφερειακούς Διευθυντές που ασχολούνται με τη διαχείριση ευρωπαϊκών προγραμμάτων δεν είναι απαραίτητο προσόν η ξένη γλώσσα; Γιατί δεν το έχουν βάλει και για αυτούς ως προαπαιτούμενο αλλά ως μοριοδοτούμενο;Μόνο για τους συντονιστές εκπαίδευσης είναι προαπαιτούμενο; Εδώ δεν είναι προαπαιτούμενο προσόν ούτε και για τους καθηγητές πανεπιστημίου. Άλλο πράγμα προαπαιτούμενο προσόν και άλλο πράγμα μοριοδοτούμενο.Αλλά ο λόγος είναι προφανής. Η καρατόμηση των παλαιών σχολικών συμβούλων.

 
Λιάνα
12 Ιουλ 2018 12:55

Αν κάποιος έχει διδακτορικό σημαίνει πως έκανε δημοσιεύσεις, αλλά αν δεν έχει έστω Β2 σε ποια γλώσσα έκανε τις δημοσιεύσεις κι ας υποθέσουμε ότι ήταν large τύπος και πλήρωσε τη μετάφραση, αναρωτιέμαι πως άντλησε το ερευνητικό υλικό που η δημοσίευση απαιτεί (άρθρα , βιβλιογραφία, αναφορές, αντίστοιχες έρευνες, θεωρητικό πλαίσιο κλπ);

 
εδω μωρα του γυμνασιου το εχουν
12 Ιουλ 2018 13:11

Λιάνα@ Συμφωνω απόλυτα, πως ειναι δυνατόν να παιρνουν διδακτορικό , και να υποβιβάζουν το first certificate αλλά παρόλα αυτα Και να μην το έχουν Και να μην μπορούν να το παρουν.

 
Αλεξανδρα
12 Ιουλ 2018 16:05

Μα πού ζείτε κυρία Λιάνα μου; Όλα τα βιβλία σε όλες του γλώσσες του Πλανήτη Γη μεταφράζονται σε δευτερόλεπτα στο διαδίκτυο και στην Ελληνική γλώσσα ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα επιθυμεί ο ερευνητής και ο μελετητής, αλλά και ο αναγνώστης. Οι διάφοροι κόφτες και ο κόφτης της ξένης γλώσσας ήταν ψευδολόγημα και ιδεολόγημα για να εκδικηθούν τους Σχολικούς Σύμβουλους στοχευμένα και αδιακρίτως.

 
@Αλεξάνδρα
12 Ιουλ 2018 18:29

Αφού θα ξανακάνουν Συντονιστές τους σχολικούς συμβούλους .Το ξέρουν οι πάντες .Τι σόι εκδίκηση είναι αυτή που λέτε κυρία μου;Εκτός αν εννοείτε ότι τους εκδικούνται ...ξανακάνοντας τους.Μη στεναχωριέστε όμως.Σε λίγο καιρό θα γίνουν εκλογές και μετά πάλι θα γίνουν επιλογές. Υπομονή λοιπόν.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean