Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων για τις θέσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου στα ΠΕΚΕΣ

Δημοσίευση: 12/07/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιοποιήθηκαν σήμαρα από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οι πίνακες με τους υποψηφίους   Συντονιστές  Εκπαιδευτικού Εργου στα ΠΕΚΕΣ.

ΠΑΤΉΣΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΠΕΔΙΕΚ  Αττικής (Δεκτοί εδώ) και (Μη δεκτοί εδώ)

ΠΕΔΙΕΚ Πελοποννήσου

ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου

ΠΕΔΙΕΚ Ιονιων Νήσων

ΕΔΙΕΚ Δυτικής Μακεδονίας

ΠΕΔΙΕΚ Νοτίου Αιγαίου

ΠΕΔΙΕΚ Στερεάς Ελλάδας

ΠΕΔΙΕΚ Κεντρικής Μακεδονίας

ΠΕΔΙΕΚ Θεσσαλίας

ΠΕΔΙΕΚ  Δυτικής Ελλάδας

ΠΕΔΙΕΚ  Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

ΠΕΔΙΕΚ Βορείου Αιγαίου

ΠΕΔΙΕΚ Κρήτης

Σχόλια (32)

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
12 Ιουλ 2018 18:18

Μέχρι τώρα έχω μετρήσει αποκλεισμό από τις κρίσεις ΣΕΕ 66 μόνο από Β2. Χώρια οι άλλες. Στην Στερεά Ελλάδα έχουμε 31 αποκλεισμούς λόγω Β2. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

Αλέκο γνωρίζεις μια ξένη γλώσσα; Οοοοοχιιιι; Χα Χα Χα.

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
12 Ιουλ 2018 18:28

Μέχρι τώρα έχω μετρήσει 66 αποκλεισμούς λόγω Β2. Στη Στερεά Ελλάδα έχουμε 45% αποκλεισμένους (31)

 
ΠΑΝΟΣ
12 Ιουλ 2018 18:57

Στην Πελοπόννησο δεν υπάρχει υποψηφιότητα στους κλάδους των Φυσικών Επιστημών, Καλλιτεχνικών και Υγείας -Ευεξίας. Στα Ιόνια Νησιά και στην Ήπειρο δεν υπάρχει υποψηφιότητα Μαθηματικού. Είναι απόδειξη ότι α) ο νέος θεσμός δεν έχει αποδοχή στους εκπαιδευτικούς και β) Οι εκπαιδευτικοί διαφόρων κλάδων, ακόμη και μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά, μεγάλες περιοχές της χώρας δεν θα έχουν την ελάχιστη επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη. Αυτοί που σχεδίασαν το νέο σύστημα δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

 
ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟΣ
12 Ιουλ 2018 20:27

Με ένα πρόχειρο υπολογισμό σε 11 περιφέρειες προκύπτει ότι από τον κόφτη του Β2 αποκλείονται περίπου 168 συνάδελφοι μαζί με μένα.

 
Γιάννης Σ.
12 Ιουλ 2018 21:07

Εντάξει, αλλά τόσα χρόνια "στελέχη" δεν γίνεται να μη ξέρουν μια ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2.

 
Νόμε εζυγίσθης εμετρήθης και ευρέθης ελλιπής
12 Ιουλ 2018 21:36

Υπάρχουν ΠΕΚΕΣ που δεν καλύπτονται οι θέσεις κάποιων ειδικοτήτων. Η ειδικότητα ΠΕ84 δεν έχει καμία συμμετοχή σε Κρήτη και Κεντρική Μακεδονία. Ποιός θα πάει να δουλεύει 8-ωρο για επιπλέον 140 ευρώ στην τσέπη;

 
Πλατάρος Γιάννης
12 Ιουλ 2018 21:59

Κόπασαν οι ιαχές χαράς για την καρατόμηση των Σχολικών Συμβούλων.
Ειδικά για την Ελλάδα, ο Όργουελ, δεν προέβλεψε τίποτε το καινούργιο, αφού ανέκαθεν είχαμε το φαινόμενο του Σουργελισμού...
«Με τσι γειές σας!...»
(η παλιά καθιερωμένη ευχή μετά το κούρεμα -σύρισμα )

 
δάσκαλος
12 Ιουλ 2018 22:10

Το λογικό είναι ότι όποιος δεν είχε Β2 στην ξένη γλώσσα και ΤΠΕ Α΄ να μην κάνει αίτηση.
Δεν είδατε την προκήρυξη;

 
Πλατάρος Γιάννης
12 Ιουλ 2018 22:29

@δάσκαλος
Καλά κάνετε και κάνετε τρολιά...
Εγκαλείτε τους υποψηφίους ότι δεν είδαν καλά την προκήρυξη;
Νομίζετε ότι εσείς ΞΕΡΕΤΕ; Και κάνετε και απαξιωτική κρίση;
Με το ζόρι να επιβεβαιώσετε την παροιμία περί δασκάλων και ιατρών;
ΕΛΕΟΣ!
Δεν πάει το μυαλό σας πουθενά αλλού ;

 
@Πλαταρος
12 Ιουλ 2018 22:42

Που είδες τις καρατομησεις των συμβουλων;Οι περισσοτεροι ειναι υποψηφιοι και ακουγεται εντονα και παντου οτι θα ξαναγινουν οι ιδιοι.Φτανουν οι υπερβολες.Δες επιτελους τους πινακες υποψηφιων και ξαναδες τες μετα τα αποτελεσματα που θα γινουν οι ιδιοι.Αν ηθελαν να τους καρατομησουν θα εβαζαν τον κοφτη θητειων.

 
ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΊΣΑ Β2
12 Ιουλ 2018 23:27

Ο ΚΟΦΤΗΣ ΘΗΤΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ. ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΕΓΙΝΕ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ. Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΕΣ ΕΝΩ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Β2 ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ? ΠΟΛΛΑ ΜΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΣΑΝ. ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ?

 
Και κοτσίδα και τιράντα
12 Ιουλ 2018 23:38

Με αυτό το απαράδεκτο σύστημα, υπάρχουν περιοχές που δεν βρέθηκε ένας οποιοσδήποτε μαθηματικός, οικονομολόγος, ηλεκτρονικός κ.α να κάνει αίτηση και να πάρει τη θέση. Επίσης υπάρχουν ειδικότητες που ο οποιοσδήποτε έκανε αίτηση πήρε τη θέση χωρίς αντίπαλο. Απορώ τι θα λένε τώρα αυτοί που κατηγορούσαν τους προηγούμενους συμβούλους ότι τάχα δεν ήταν οι καλύτεροι, με το επιχείρημα ότι οι δήθεν καλύτεροι και προσοντούχοι, ήταν ήδη διευθυντές που τους απαγορεύτηκε να λάβουν μέρος στις κρίσεις. Τώρα τι έκαναν όλοι αυτοί; Γιατί δεν έλαβαν μέρος στις κρίσεις; Τι θα λένε μόλις δουν ότι θα υπάρχουν συντονιστές που μέχρι χτες ήταν απλοί καθηγητές, χωρίς άλλα προσόντα, με μόνο 10 διδακτικά χρόνια και τίποτα άλλο; Τι θα λένε όταν αυτοί θα τους κάνουν "αποτίμηση" και επιμόρφωση;

 
Γρηγορία Μπακ.PhD, MA, BA, και διδακτικά χρόνια full
13 Ιουλ 2018 01:17

Είδα ένα κακό όνειρο (εφιάλτη) απόψε, τάχα ότι δεν πρόλαβαν την ολοκλήρωση επιλογής των νέων δομών μέχρι την 1η Σεπτέμβρη του 2018 και τάχα μετά έδωσε παράταση πάλι στους ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ , μέχρι τον Φλεβάρη του 2019, και ύστερα βγήκε νέα προκήρυξη με άλλα κριτήρια ….και πάνω εκεί ξύπνησα δίνοντας μια κλωτσιά στον άντρα μου τόσο δυνατή που πήγε με κάταγμα στο «νοσοκολομονίο» που έλεγε και ο Αγκόπ. Ποιός έχει γνώσεις ονειροκρίτη;

 
Νίκος
13 Ιουλ 2018 02:47

Μην τρελαθούμε, δεν μπορεί σύμβουλος να μην έχει lower, αντίθετα ακόμη και διδακτορικό να έχει κάποιος ικανός, αν βρει μπροστά του κάποιον μεγάλο με προϋπηρεσία δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Λες και η προϋπηρεσία δίνει τη γνώση... ειδικά τα τελευταία χρόνια τα μεταπτυχιακά είναι εκείνα που εξειδικεύουν και δίνουν τις ικανότητες

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
13 Ιουλ 2018 10:33

Η ΠΕΣΣ καλό είναι να μαζέψει στοιχεία για τους αποκλεισμένους πανελλαδικά για να τα χρησιμοποιήσει στα ασφαλιστικά μέτρα. Οι αποκλεισμένοι από τον κόφτη του Β2 πλησιάζουν τους 200. Αποκλείστηκαν ακόμη και όσοι δεν είχαν υπογράψει κατά λάθος την αίτηση. Στις προηγούμενες κρίσεις ελέγχονταν τα πάντα πριν κατατεθεί ο φάκελος. Η μέθοδος του κλειστού φακέλου έχει εφαρμοστεί με επιτυχία και αλλού από τον ΤΣΙΡΙΖΑ. Παθώς και μαθώς, όπως θα έλεγε ο ταξιτζής του "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα."

 
Θερβάιν
13 Ιουλ 2018 10:41

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
1) Το συγκεντρωτικό σύστημα έπεσε σαν χάρτινος πύργος. Πλήθος κενών θέσεων ή κατάληψη θέσης συντονιστή από τον μοναδικό υποψήφιο! Είναι σαφές ότι εκπαιδευτικοί με πολλά προσόντα δεν έκαναν αίτηση είτε διότι δεν επιθυμούν να μετακινηθούν εκτός νομού είτε διότι δεν πιστεύουν στη βιωσιμότητα της νέας δομής ως έχει.
2) Για το ΤΠΕ Α και το Β2 είναι σωστό, δεν είναι δυνατόν να είσαι συντονιστής και να δίνεις συμβουλές σε άλλους όταν δεν κατέχεις αυτά τα ελάχισταπροσόντα.
3) Τι πρέπει να γίνει; Αφού τοποθετηθούν αυτοί, να γίνει νομοθετική ρύθμιση και να προκυρηχθούν επιπλέον θέσεις συντονιστών αποκεντρωμένες σε άλλες πόλεις για να μπορέσει να λειτουργήσει ο θεσμός.

 
ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ
13 Ιουλ 2018 10:42

@ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΊΣΑ Β2
Αν έχετε στοιχεία για ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ να τα καταθέσετε στον εισαγγελέα.

 
ΗΡΑ*
13 Ιουλ 2018 10:54

Παρακολουθώ ανελλιπώς τα σχόλια και τις παρεμβάσεις του κ. Πλατάρου. Τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα:
α) Ομιλεί επί παντός του επιστητού είτε έχει άποψη είτε όχι επί του αντικειμένου
για το οποίο γίνεται λόγος.
β) Πολύ συχνά διατυπώνει ιδιαίτερα απαξιωτικές θέσεις για τη χώρα μας,
περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού. πράγμα που δεν συνάδει με την
ιδιότητα του εκπαιδευτικού και ιδιαίτερα με αυτήν του μαθηματικού.
γ) Αν και μαθηματικός ο κ. Πλατάρος, παρασυρόμενος ίσως περισσότερο από το
επώνυμό του και λιγότερο από την επαγγελματική και επιστημονική του
ιδιότητα - σε γλωσσικό επίπεδο "πλατιάζει" αδικαιολογήτως, πιστεύοντας ο
άμοιρος ότι είναι και γλωσσοπλάστης*(!), και χρησιμοποιεί τη γλώσσα σαν να
είναι πλαστελίνη ή όπως οι νοικυρές τη ζύμη όταν ανοίγουν φύλλα για να
φτιάξουν πίττα ( πολύ σημαντική δεξιότητα αυτή η τελευταία) ! Δεν είναι
όμως έτσι. Όπως τα Μαθηματικά έτσι και η γλώσσα στη γραπτή της μορφή
έχει τη δική της δομή, διέπεται από αρχές και κανόνες - για το "πώς" και το
"γιατί" της χρήσης και τήρησής τους φροντίζουν η Γραμματική και το
Συντακτικό - και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να αυθαιρετούμε γραπτώς και να
"κατασκευάσιυμε" ό,τι θέλουμε. Δεν χρειάζεται να ανατρέξουμε σε
προηγούμενα σχόλια προκειμένου να επιβεβαιώσουμε του λόγου το αληθές.
Αρκεί το πρώτο από τα παραπάνω σχόλια του κ. Πλατάρου. Γράφει μεταξύ
άλλων : "...Ειδικά για την Ελλάδα, ο Όργουελ, δεν προέβλεψε τίποτε το
καινούργιο, αφού ανέκαθεν είχαμε το φαινόμενο του Σουργελισμού..." Τι
"Όργουελ" τι "Σουργελισμός" την ίδια ρίζα πάνω κάτω έχουν για τον κ.
Πλατάρο. Στο δε δεύτερο παραπάνω σχόλιό του λίγο πολύ ... κατσαδιάζει το
δάσκαλο για το σχόλιο γράφοντας : " ...Νομίζετε ότι εσείς ΞΕΡΕΤΕ; Και κάνετε
και απαξιωτική κρίση; Με το ζόρι να επιβεβαιώσετε την παροιμία περί
δασκάλων** και ιατρών; ΕΛΕΟΣ! " Πού την είδε την " απαξιωτική κρίση" του
δασκάλου ο κ. Πλατάρος και τον εγκαλεί"απειλώντας" τον με τη ρήση περί
δασκάλων και ιατρών. ενώ ο ίδιος παραπάνω μιλάει απαξιωτικά, όπως το 'χει
συνήθειο, " αφού ανέκαθεν είχαμε το φαινόμενο του Σουργελισμού..." Τον δε όρο "Σουργελισμό" μάλλον από το διαδίκτυο κάπου τον άρπαξε και τον χρησιμοποιεί έτσι για να εντυπωσιάσει... Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι θεωρεί το διαδίκτυο ως τη βασική, ίσως και τη μοναδική, αξιόπιστη πηγή απ' όπου αντλεί πληροφορίες γλωσσικού/ορθογραφικού περιεχομένου...

* Ως τους μεγαλύτερους γλωσσοπλάστες στην ελληνική λογοτεχνία προσωπικά θεωρώ τον Παπαδιαμάντη στην καθαρεύουσα και τον Καζαντζάκη στη δημοτική.

** Ο ΗΡΑ* είναι δάσκαλος ανέκαθεν σεβόταν απεριόριστα τους γιατρούς, ιδιαίτερα αυτούς του Λαϊκού Νοσοκομείου που πριν από λίγα χρόνια στο "τσακ" τον κράτησαν στη ζωή. Ακόμη ένας από τους καλύτερους φίλους του είναι επίσης δάσκαλος και έξοχος ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Τώρα τις περί μωρίας και βλακείας ρήσεις τις οποίες υπαινίσσεται ο κ. Πλατάρος δεν χρειάζονται σχόλια. Ο καθένας και το γλωσσικό -και όχι μόνο τέτοιο - οπλοστάσιό του...

 
ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ
13 Ιουλ 2018 11:00

@Γρηγορία Μπακ. PhD, MA, BA, και διδακτικά χρόνια full

Αν είστε ΣΥΡΙΖΔΕΞΑ και ονειρεύεστε ότι τα φύκια μπορούν να γίνουν μεταξωτές κορδέλες, τότε δε θα πραγματοποιηθεί το όνειρό σας.
Αν δεν είστε ΣΥΡΙΖΔΕΞΑ και ονειρεύεστε ότι τα φύκια δεν μπορούν να γίνουν μεταξωτές κορδέλες, τότε θα πραγματοποιηθεί το όνειρό σας. Περαστικά στο σύζυγό σας.

 
ΣΤΡΙΠΙΚΛΟ
13 Ιουλ 2018 11:42

Κύριε Ηρα* κλή.
Χρησιμοποιήστε και κανένα κόμμα, διότι άλλο σημαίνει το:
Ο δάσκαλος είπε, ο επιθεωρητής ότι είναι γάιδαρος.
και άλλο το:
Ο δάσκαλος είπε ο επιθεωρητής, ότι είναι γάιδαρος.

 
Ας...
13 Ιουλ 2018 11:48

@ Και κοτσίδα και τιράντα & απαξιούντες ΣΣ
Αυτό με τους "δεκαετούς υπηρεσίας εκπαιδευτικούς" επιστρέφεται αρμοδίως: τι έχετε, άραγε, να πείτε για ΣΣ που... δεν μπόρεσαν να κάνουν αίτηση ελλείψει "κατ' ελάχιστον δέκα ετών ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ υπηρεσίας" έτη σε τάξη!!!!!

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Ιουλ 2018 12:33

Ο νόμος έχει γενικό πρόβλημα. Τί αξιοκρατία έχει όταν ο υποψήφιος είναι ένας, όταν δεν μπορούν να γίνουν συντονιστές συνάδελφοι με διδακτορικό , μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο, συγγραφικό έργο 1500 σελίδων, εισήγήσεις κλπ., επειδή δεν έχουν Β2 γλώσσας ή επιπ. 1 ΤΠΕ. Τί βοηθά περισσότερο στο επιμορφωτικό έργο των συντονιστών το Β2 ή τα υπόλοιπα; Μα πετυχημένοι αρχηγοί κρατών δεν γνωρίζουν γλώσσα.Πώς θα σταθούν στην επαρχία κυρίως, οι μη έχοντες προσόντα; Βέβαια επιτείνει το πρόβλημα το ότι δεν επέτρεψαν να δηλώσουν θέσεις σε δύο περιφέρειες.

 
Χρήστος
13 Ιουλ 2018 13:12

Το επιχείρημα ότι η γλώσσα επιπέδου Β2 (Επίπεδο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ) ή το ΤΠΕ Α Επιπέδου είναι προσόντα που πρέπει να έχει ένας πρωτοετής φοιτητής και όχι ένας Συντονιστής είναι αδιάφορο. Μία φορά Σύμβουλος για πάντα ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.
Έχει ο τροχός γυρίσματα!!!

 
ΗΡΑ*
13 Ιουλ 2018 14:02

@ ΣΤΡΙΠΙΚΛΟ

Αγαπητέ,

Ο ΗΡΑ* ούτε Ηρακλής λέγεται ούτε πολύ περισσότερο τον ... Ηρακλή παριστάνει!
Σε ό,τι αφορά τώρα τη χρήση το κόμματος στο γραπτό λόγο, σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή αλλά θα μου επιτρέψεις να τό χρησιμοποιώ όταν και εφόσον ΕΓΩ κρίνω αναγκαίο. Το δε παράδειγμα που χρησιμοποιείς, υποτίθεται για να μου υποδείξεις πώς να χρησιμοποιώ το κόμμα, είναι ΚΑΙ άστοχο ΚΑΙ με λανθασμέννο τρόπο γραμμένο τόσο ως προς την τοποθέτηση του κόμματος όσο και ως προς το περιεχόμενο. Γι'αυτό καλά θα κάνεις να τό ελέγξεις...

 
Δον Κιχώτης
13 Ιουλ 2018 14:05

Κι εγώ παρακολουθώ ανελλιπώς τα σχόλια και τις παρεμβάσεις του συνάδελφου
Γιάννη Πλατάρου. Αν ήξερα ότι δέχεται συναδελφικές συμβουλές, θα του έλεγα ''να μην παρασύρεται'' από κακούς συμβούλους. Π.χ. , στις 9 Ιουνίου, ο Στράτος, ως κλασικός φιλόλογος, αποφαίνεται:

'' Στράτος 09 Ιουν 2018 18:48
Αυτή την εναλλαγή επιστημονικών γνώσεων, υψηλής γλώσσας, σχεδόν καθαρεύουσας με λαϊκές εκφράσεις και κοινό παρονομαστή τη μοριοδότηση προσόντων για την επιλογή σε θέση στελεχών εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε ουδείς άλλος να κάνει παρά μόνο ο Γιάννης Πλατάρος.
Δεν θέλω να σε απογοητεύω αλλά οι συντάκτες του νέου νόμου ούτε κατανοούν ούτε και μελετούν τέτοιου είδους κείμενα. Για εκείνους τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά... Και ο νοών νοείτω.
Άλλωστε, θα συμφωνήσεις μαζί μου, όλοι οι νόμοι αυτοί είναι πρόσκαιροι, "μίας χρήσεως". ''

To παραπάνω σχόλιο είναι η απάντηση του Στράτου σε μία παρέμβαση του Γιάννη
Πλατάρου με θέμα: ''Αποτίμηση Επιστημονικής Συγκρότησης και Μαθηματική Θεωρία Μέτρου ''.
Κατά τον Στράτο, ο Γιάννης Πλατάρος είναι ένας νέος ''Παπαδιαμάντης''- συγχώρεσέ με άγιε κοσμοκαλόγερε... - και ουδείς μπορεί να φτάσει το γλωσσικό του επίπεδο!
Τα αποδέχεσαι τέτοιου είδους σχόλια συνάδελφε Γιάννη;

 
Πέτρος
13 Ιουλ 2018 14:37

Συντονιστής χωρίς γνώση ξένης γλώσσας ο...για τα Erasmus θα έχει αποσπασμένο αγγλικής φιλολογίας??? όσο για Τ.Π.Ε. οριακά το 1ο επίπεδο αν και το 2ο(επίπεδο) είναι το ιδανικό..(εκεί θα αποσπάσουμε εκπαιδευτικούς της πληροφορικής).

 
Δον Κιχώτης
13 Ιουλ 2018 14:49

@ ΗΡΑ*
Συνάδελφε , χαίρομαι πολύ που νίκησες τον Χάρο.
Εύχομαι να είσαι πάντα γερός και λαμπρός*.

* το τελευταίο επίθετο το πήρα από τον Σολωμό...

 
Δον Κιχώτης
13 Ιουλ 2018 15:07

@ Γρηγορία Μπακ. ....
Συμβουλεύτηκα μια γριά, εδώ στο χωριό, που έχει μεγάλη φήμη...
Μου είπε: '' Kακό 'ναι τ' όνειρο γι' αυτή, καλό για κάποιους άλλους... Άλλο λόγο είχε και του 'σπασε το πόδα... ''
Πες μας λοιπόν Γρηγορία, γιάντα του 'σπασες το πόδα;

 
Δον Κιχώτης
13 Ιουλ 2018 16:07

@ ΣΤΡΙΠΙΚΛΟ
Το ψευδώνυμο αποδεκτό, το παράδειγμά σου παρτσακλό.
Προσπάθησε να το συντάξεις καλύτερα.

 
kyr
13 Ιουλ 2018 16:10

Αναρωτιέμαι: πώς μπορείς να είσαι στέλεχος της εκπαίδευσης, όταν δεν έχεις ένα προσόν που εδώ και χρόνια αποκτούν ... παιδιά στη β' ή στη γ' γυμνασίου;
Τι είδους ερευνητικό έργο μπορεί να έχει κάποιος, αν δε μπορεί από το πρωτότυπο να συμβουλευτεί τη διεθνή βιβλιογραφία; Απορώ επίσης με την εμπάθεια που κάποιοι από εμάς εκφραζόμαστε, όταν μάλιστα θέλουμε να λέμε ότι είμαστε εκπαιδευτικά στελέχη - και ο νοών νοείτω. Είναι σαφές ότι μια παράνομη διαδικασία σταματά με εισαγγελέα. Αν κάποιος ετοιμάζεται να κριθεί ως στέλεχος εκπαίδευσης, οφείλει να γνωρίζει τα στοιχειώδη διοικητικά. Αρκεί ασφαλώς να υπάρχουν αποδείξεις και όχι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες. Υπάρχουν; Εν κατακλείδι, ο νόμος δε διαφοροποιείται από τη γενικότερη φιλοσοφία της νυν εκπαιδευτικής πολιτικής ηγεσίας: αν δεν είσαι ετών 55 συντονιστής δε γίνεσαι. Πρωθυπουργός αντίθετα από τα 40 και Υπουργός στα 30 σου !

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ