Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Γράμμα στον υπουργό από Σχολικό Σύμβουλο και υποψήφιο Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου

“Στη Συνέντευξη έλειπαν δύο μέλη, ήτοι οι δύο Πανεπιστημιακοί και οι αναπληρωματικοί τους, με αποτέλεσμα δυσφορία από τους συμμετέχοντες υποψηφίους για το αδιάβλητο και την αντικειμενικότητα της όλης διαδικασίας”.
Δημοσίευση: 13/09/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο Σχολικός Σύμβουλος και υποψήφιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Εργου Γιώργος Τζαχρίστας  απέστειλε γράμμα στον υπουργό παιδείας Κ. Γαβρόγλου  (το οποίο κοινοποίησε  και στο esos)  τον οποίο καλεί να προασπίσει την αντικειμενικότητα της διαδικασίας επιλογών.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κε Υπουργέ

Τη Δευτέρα 10.09.2018 έλαβα μέρος στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων συντονιστών εκπαιδευτικού έργου (ΣΕΕ).

Σαν αποτέλεσμα της συμμετοχής μου έχω να παρατηρήσω τα κάτωθι:

1.    Την μειωμένη σύνθεση του συμβουλίου επιλογής.

Έλειπαν δύο μέλη, ήτοι οι δύο Πανεπιστημιακοί και οι αναπληρωματικοί τους, με αποτέλεσμα δυσφορία από τους συμμετέχοντες υποψηφίους για το αδιάβλητο και την αντικειμενικότητα της όλης διαδικασίας.

2.    Μετά τις ενστάσεις επί της μοριοδότησης δεν δημοσιεύτηκε η λίστα των απορριπτόμενων συναδέλφων και οι λόγοι απόρριψης των.

Η παραπάνω διαδικασία επιβάλλεται λόγω του δεδικασμένου ΤΖΑΧΡΙΣΤΑ η οποία προνοεί:

Κάθε διοικητική απόφαση για να είναι ισχύουσα πρέπει να είναι αιτιολογημένη.

Το παραπάνω θέμα ετέθη στο συμβούλιο επιλογής στη διάρκεια της διαδικασίας και δεν πήρα καμία απάντηση από αυτό αναφορικά με τους λόγους απόρριψης της ένστασης μου.

Η μη τήρηση της παραπάνω νομολογίας αποτελεί σοβαρό λόγο ακυρότητας της διαδικασίας.

3.    Περίμενα για να λάβω μέρος στη διαδικασία της επιλογής από τις 5.10 έως τις 8.50 ήτοι περίπου 4 ώρες

Ήταν υπερβολικά απαράδεκτη η καθυστέρηση και δεν ειδοποιήθηκα για αυτήν από την Γραμματεία.

Αναμένω την απάντηση και τις δέουσες  ενέργειες σας για την προάσπιση της αντικειμενικότητας της διαδικασίας.

Ευχαριστώ για την συνεργασία μας

Πειραιάς 11.09.2018
                            μετά τιμής
                        ο σχ σύμβουλος
                    ΤΖΑΧΡΙΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
                          ΠΕ3 ΜΠΛΑ

Σχόλια (19)

 
anastasios
13 Σεπ 2018 21:11

Σε πολλές περιπτώσεις η σύνθεση του συμβουλίου επιλογής ήταν χωρίς μέλη ΔΕΠ. Δεν ξέρω αν είναι νόμιμο να βαθμολογούν άλλοτε 3 κι άλλοτε 5 μέλη και όποια τύχει!

 
Περικλής
13 Σεπ 2018 22:32

Ο κύριος Τζαχρίστας είναι μόνον ένας από τους δεκάδες που έχουν σοβαρές ενστάσεις για το αδιάβλητο των διαδικασιών επιλογής των ΣΕΕ...
Η δικαστική οδός ενδείκνυται για όλους όσους θίγονται και ήδη έχουν συσσωρευτεί πολλές επώνυμες καταγγελίες. Όσο για τις επιλογές, είναι πλέον ηλίου φαεινότερον ότι θα "τιναχτούν στον αέρα"...
Οι ΣΕΕ μας "τελείωσαν'' από τώρα...

 
Αθηνά
13 Σεπ 2018 23:25

Ανασκόπηση επιλογής ΣΕΕ: 1.Έκδοση ΠΥΜ από τις Δνσεις χωρίς έλεγχο φακέλου από το Συμβούλιο όταν όλο το παιχνίδι παίζεται στη διδακτική προϋπηρεσία
2. Ανάθεση μοριοδότησης σε διοικητικούς
3. Απορρίψεις υποψηφιοτήτων για γλώσσα με με έλλειψη τεκμηρίωσης κατά το δοκούν
4. Αποδοχή ενστάσεων και υποψηφιοτήτων εκ των υστέρων κατά το δοκούν
5. Μοριοδότηση συγγραφικού από άτομα άσχετα χωρίς κριτήρια ακαδημαικότητας
και γνώση
6 Απόρριψη ενστάσεων χωρίς αιτιολόγηση (βαρύτατο νομικά)
7 Συνεντεύξεις χωρίς ομοιομορφία με διαφορετική διάρκεια
8. Συνεντεύξεις με ελλιπή σύνθεση
9. Προκήρυξη για μια θέση πριν τη νομοθέτηση του περιγράμματος της
Θέλουμε κι άλλα για προσφυγές;

 
Φώφη
13 Σεπ 2018 23:41

Μην ανησυχείτε κύριε Τζιαχρήστα. Δεν πρόκειται να περπατήσει το ΠΕΚΕΣ. Θα είστε Σύμβουλος και του χρόνου. Χαλαρώστε κι απολαύστε . Ο υπουργός το μυρίστηκε γι αυτό η εξάμηνη παράταση. Το θέαμα θα σπάσει το ρεκόρ του SURVIVOR.

 
ασεπιτης
14 Σεπ 2018 00:33

μπράβο για το θάρρος της ΕΠΩΝΥΜΗΣ τοποθέτησης εποχές που ζούμε....

 
σχολιάζων
14 Σεπ 2018 02:04

"απάντηση , δέουσες ενέργειες" : εύγε σε όσους δημόσια εκθέτουν τα σοβαρά ζητήματα επί της διαδικασίας, έστω τις κατά τη γνώμη τους ενστάσεις... σε όλα τα επίπεδα (προσκλήσεις, προκηρύξεις, μοριοδοτήσεις) έγιναν ΤΑ τρελά φέτος : ούτε να συντάσσουν προκηρύξεις, ούτε να εφαρμόζουν ό,τι τελοσπάντων έχουν συντάξει οι ίδιοι είναι ικανοί... ο βασιλιάς είναι γυμνός... καλή τύχη και δικαιοσύνη για όλους μας (κάποτε)

 
ph
14 Σεπ 2018 09:10

Τα Συμβούλια Επιλογής καλύπτονται διοικητικά για τις αποφάσεις τους σύμφωνα με το Υπουργείο.
ΑΝ
όμως ΜΕ δικαστική απόφαση δικαιώνεται ο συνάδελφος, τότε τα δεδομένα αλλάζουν. Ειδικά αν αποδειχθεί ότι υπάρχει μεροληψία ή δόλος.

 
Υποψήφιος (;) ΣΕΕ
14 Σεπ 2018 09:41

Σε συνέχεια των παραπάνω και με πρόθεση να συμπληρωθεί το όλο πάζλ του ¨αδιάβλητου¨ της όλης διαδικασίας, κρίνω σκόπιμο να εκθέσω* και την προσωπική μου ¨μελέτη περίπτωσης¨ . Από όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όντως ισχύουν και στην περίπτωσή μου πολλά από τα όσα αποτυπώνονται από τους συναδέλφους. Αναλυτικότερα και στην περίπτωσή μου έχω να καταγγείλω τα παρακάτω:

1) Μετείχα στις διαδικασίες επιλογής που διενεργήθηκε από περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής αλλά από τα 7 μέλη του Συμβουλίου που θα έπρεπε να είναι παρόντα, παραβρέθηκαν μόνο τα … 5 αφού απουσίαζαν συνολικά 2 μέλη του συμβουλίου. (τακτικό αλλά και αναπληρωματικό, 1 μέλος ΔΕΠ & 1 αιρετός) . Τυχαίο; όχι και τόσο, αν δει κανείς και σε βάθος την όλη περίπτωση και εξέλιξη (;) της διαδικασίας… Ερώτηση: Στέκει νομικά κάτι τέτοιο;

2) σε ότι αφορά τον έλεγχο πληρότητας του φακέλου υποψηφιότητας που θεσμικά διενεργείται από την οικεία Δνση Π.Ε. υπήρξαν αβλεψίες,(;) μιας δικαιολογητικά που αποτυπώνονταν στο αντίστοιχο τετραγωνίδιο της τυποποιημένης αρχικής αίτησης, αν και τα ίδια υπήρχαν με άλλη μορφή, δεν ζητήθηκαν στην αρχική φάση αλλά και δεν έγιναν και στην συνέχεια αποδεκτά από το Συμβούλιο επιλογής, όταν αυτά κατατέθηκαν ύστερα από την σχετική ένσταση. Ερώτηση: τι ισχύει νομικά σ΄ αυτήν την περίπτωση;

3) Απόδειξη συγγραφικού έργου: Με βάση τον νόμο 4547/18, δεν ορίζεται επακριβώς το είδος των αποδεικτικών των παραπάνω, σε αντίθεση με προηγούμενες επιλογές όπου απαιτούνταν στο φάκελο υποψηφιότητας να εμπερικλείεται σχετικός ψηφιακός δίσκος (cd/ usb) με το αντίστοιχο περιεχόμενο. Όταν γίνεται αναφορά στο συγγραφικό έργο με τα απαραίτητα δομικά του στοιχεία (π.χ. τίτλος, ISBN, σελίδες, έτος έκδοσης, κλπ) πολύ χδε περισσότερο υπάρχει και αντίστοιχη δικτυακή παραπομπή όπου μπορεί κανείς να πλοηγηθεί συνολικά στο περιεχόμενου όλου του έργου συν το γεγονός ότι τα παραπάνω βρίσκονται αναρτημένα στον Προσωπικό Φάκελο portfolio του υποψηφίου του ΙΕΠ,- με βάση τον οποίο φάκελο αξιολογούνται και σχετικές αιτήσεις πρόσκλησης ενδιαφέροντος για διάφορα μητρώα. Συνεπώς, όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν αποδεικτικά στοιχεία συγγραφικού έργου; Ερώτηση: τι ισχύει νομικά και σ΄ αυτήν την περίπτωση;
4) σε ότι αφορά την Πιστοποίηση της Αγγλικής Γλώσσας, γιατί ίσχυσε το π.δ 50/2001 και δεν λήφθηκε υπόψη - ως μεταγενέστερο, άρα και εν ισχύει - το άρθρο 1 π.δ 146/2007«Τροποποίηση διατάξεων του π.δ 50/2001 Καθορισμός προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα όπως αυτό ισχύει» (ΦΕΚ 185/3.8.2007/τ.Α’), σε συνδυασμό με το τελευταίο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 1 π.δ. 116/2006 «Τροποποίηση του άρθρου 28 του π.δ. 50/2001LL.≫ (ΦΕΚ 115/9.6.2006, τ. Α΄) με βάση το οποίο γίνονται δεκτά πρόσθετα και άλλου είδους παραστατικά; Τι ισχύει εν τέλει;

5)Σε ότι αφορά την διαδικασία της συνέντευξης και με βάση ΦΕΚ 454718 για τις Δομές Εκπαίδευσης, όπου ¨ συνεκτιμώνται τα στοιχεία του υπηρεσιακού φακέλου, καθώς και τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου¨, εκτιμώντας ότι κάτι τέτοιο αποτελεί – μεταξύ των άλλων - καθοριστικό στοιχείο στο τελικό αξιολογικό αποτέλεσμα, δεν υπήρξε καμία αναφορά – ερώτηση – για το παραπάνω. Ερώτηση: Όφειλε το σχετικό Συμβούλιο Επιλογής, να κάνει σχετική μνεία;

* Στόχος του συγκεκριμένου σχολίου δεν είναι να εκθέσω το ¨προσωπικό μου δράμα¨ αλλά στα πλαίσια της ευρύτερης πληροφόρησης να ενημερωθεί η εκπαιδευτική κοινότητα αλλά το ίδιο το Υπουργείο για όλα αυτά που συνέβησαν στις σχετικές διαδικασίες , όντας βέβαιος ότι όλα όσα γράφονται από τους συναδέλφους, διαβάζονται και από τους συνεργάτες του κ υπουργού.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

 
Πετρος
14 Σεπ 2018 09:49

Το ότι οι νέες δομές ρεαλιστικά δεν πρόκειται να είναι έτοιμες το επόμενο εξάμηνο είναι σχεδόν δεδομένο.Ωσπου να γίνει προκήρυξη κσι επιλογή των ΚΕΣΥ απαιτούνται τουλάχιστον τέσσερις-πέντε μήνες.Ομως,υπαρχει ένα ζήτημα.Οι σχολικοί σύμβουλοι είναι υπηρεσιακοί.Πρεπει να αποκατασταθεί το κύρος του θεσμού.Δεν οφελεί κανέναν η τρέχουσα κατάσταση.Συμβουλοι υπό προθεσμία δεν έχουν κύρος είναι Αίολοι. Πρέπει να δωθεί άμεση λύση.Ουτε οι συνεχείς παρατάσεις οφείλουν και πείθουν.

 
ΒΓ
14 Σεπ 2018 10:24

Καταρχάς οφείλω να συγχαρώ τον κ. Τζαχρίστα για την επώνυμη επιστολή, αυτό συνιστά ένδειξη της ακρίβειας των λεγομένων του. Το ότι δεν υπήρχε κανένα μέλος ΔΕΠ (κύριο ή αναπληρωματικό) δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.
Η όλη διαδικασία της αξιολόγησης με τη μεγάλη σύντμηση του χρόνου των συνεντεύξεων και την ελλειπή σύνθεση του συμβουλίου έχει καταστεί εξαιρετικά προβληματική. Ο νέος θεσμός έχει αποδομηθεί πριν καν λειτουργήσει. Πολλοί πρόχειροι χειρισμοί έχουν οδηγήσει την κατάσταση σε αδιέξοδο.
Ίσως το ΣτΕ να είναι μια - κάποια λύση.

 
Ηλίας Μ.
14 Σεπ 2018 11:37

Είναι πολλά τα περιστατικά που θα τύχουν, πιθανόν, δημοσιοποίησης ή και δικαστικής προσφυγής. Όπως οι αποδοκιμαστικοί σχολιασμοί, κατά τη συνέντευξη, για το επιλεχθέν θέμα παρουσίασης του/της υποψήφιου/ας ή η θέση ερωτημάτων για το πολύπαθο θέμα της εξωτερικής αξιολόγησης. Και εάν τα παραπάνω δεν αποτελούν, οπωσδήποτε, παρατυπία, σε ηχογραφήσεις εξετάζεται το συγκείμενο της συζήτησης και το απευθυντέο ύφος κάποιων μελών συμβουλίων προς κάποιους/ες υποψήφιους/ες.
Και, παρότι αποτελεί κανόνα μετά από κρίσεις και επιλογές η εμφάνιση παραπόνων, ένα από τα βασικά κριτήρια εντοπισμού αδικιών συνιστά η λειτουργία του "ασανσέρ": κάποιοι/ες, στοχευμένα, να κατεβαίνουν, από τη συνέντευξη, προς χάριν άλλων. Εκεί θα έχουμε "όμορφες" εξελίξεις...

 
Λυπημένος
14 Σεπ 2018 13:05

Λες και το σχολείο είναι μόνο ΣΣ και ΣΕΕ! Για την ουσία της παιδείας τίποτα....

 
Απορία...
14 Σεπ 2018 13:35

Και αφού ο νόμος 4547/2018 αναφέρεται ρητά στο π.δ 50/2001 για την Πιστοποίηση της Αγγλικής Γλώσσας και δε γίνεται καμιά αναφορά σε μετέπειτα τροποποίησή του, όπως επίσης δε γίνεται καμιά αναφορά στο παράρτημα του ΑΣΕΠ του 2018 (το οποίο μάλιστα τροποποιήθηκε το... 2017), πώς αυθαίρετα κάποια Συμβούλια επιλογής το χρησιμοποίησαν? Με ποια νομιμότητα το έκαναν όταν ο νόμος δεν αναφέρεται καθόλου σ΄αυτό και απέκλεισαν από τη διαδικασία υποψήφιους που είχαν το αντίστοιχο πιστοποιητικό σύμφωνα με π.δ 50/2001 και σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα οι υποψήφιοι αυτοί είχαν και πολύ δυνατά βιογραφικά;
Το γεγονός ότι η προκήρυξη δεν συνοδεύονταν από ένα παράρτημα με βάσει το οποίο θα εξεταζόταν η πιστοποίηση του επιπέδου γνώσης Β2 της ξένης γλώσσας (όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή προκήρυξη), όταν μάλιστα η ξένη γλώσσα αποτελεί προαπαιτούμενο για τη συμμετοχή των υποψηφίων, είναι ακόμη μια απόδειξη της προχειρότητας και της αδιαφάνειας αυτού του θεάτρου του παραλόγου, που εξελίχθηκε η διαδικασία αυτή.

 
Μόνο θλίψη
14 Σεπ 2018 14:10

Από το καλοκαίρι μας κατακλύζουν ειδήσεις για τα προβλήματα στους ΣΣ και ΣΕΕ. Θεσμοί που θα έπρεπε να υποστηρίζουν και να ενισχύουν τη διδασκαλία κατάντησαν τροχοπέδη.

Πόσος χαμένος χρόνος σπαταλήθηκε εδώ και 10 χρόνια, και παραπάνω, σε ανούσιες διαδικασίες και παιχνίδια εξουσίας.

 
@λυπημένος
14 Σεπ 2018 15:30

αν δεν αντιλαμβάνεσαι ότι ΚΑΙ αυτά - μην πω πρωτίστως αυτά- είναι ουσία παιδείας (διαφάνειας, δικαιοσύνης κλπ), λυπάμαι κι εγώ. αν γίνεται τέτοια κοροϊδία (και χειρότερη σε πιο μικρά ζητήματα ! δείτε σημερινές ανακοινοποιήσεις του υπουργείου μας) και αδικία στο κορυφαίο της παιδείας υπουργείο, τι να περιμένουμε από τα υπόλοιπα;;;; μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος ή ακόμα καλύτερα ευρωπαϊκό προτεκτοράτο μπας και μπει τάξη...

 
Πανος
14 Σεπ 2018 15:45

Μπράβο σας κ.Σύμβουλε για τη δημοσιοποίηση τηε επθστολής που περιγράφει ένα μικρί μέρος της κατάστασης που επιξρατεί.Βέβαια η πραγμστικότητα είναι απείρως τραγικότερη.!

 
Μιχάλης
14 Σεπ 2018 15:57

Αυτό που γίνεται στον χώρο της εκπαίδευσης από το 2008, με την έναρξη της κρίσης, δεν έχει προηγούμενο.

Απίστευτο χάλι και γι'αυτο ευθύνονται συσσωρευμένα προβλήματα δεκαετιών.

Ποια αξιοκρατία; Εδώ και χρόνια οι διαδικασίες έχουν γίνει προσχηματικές. Και ποια ποιότητα παιδείας; Με κακοπληρωμένους και εξαντλημένους αναπληρωτές δε χτίζεις ανθρώπινο δυναμικό.

 
/Σταύρος/
14 Σεπ 2018 16:33

Ο Υπουργός κατάλαβε πολύ καθυστερημένα σε τι χάος οδήγησαν αυτά τα πειράματα. Νομίζω πως τώρα είναι αδύνατο να τα "συμμαζέψει".. Εκτός του ότι εκτέθηκε ανεπανόρθωτα προωθώντας δομές που δε μπορούν να "δουλέψουν", ενεπλάκη επιπλέον και σε δικαστικές περιπέτειες. Αυτό όλο με μία λέξη μεταφράζεται σε ΑΠΟΤΥΧΙΑ.
Τελικά οι ΣΣ είναι ο μοναδικός θεσμός που μπορεί να "σταθεί" στο ελληνικό σχολείο.

 
Ματούλα
14 Σεπ 2018 16:51

@@λυπημένος
Απλά ο "λυπημένος" δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι δε μπορεί να υπάρχει ποιότητα στο εκπαιδευτικό έργο, αν δεν υπάρχουν τέτοιοι θεσμοί. Ήδη οι μειωμένες αρμοδιότητες των ΣΣ, δημιουργούν μια φανερή έλλειψη στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Αν όμως υπάρχουν τόσοι πολλοί που δεν κατανοούν τις ελλείψεις αυτές, τότε όντως είμαστε στο έλεος όσων παίρνουν αποφάσεις και μας τις επιβάλλουν αυθαίρετα...
Ο νόμος Γαβρόγλου έχει ήδη επιφέρει τρομερή αναστάτωση, ωστόσο οι αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς μάλλον είναι πενιχρές...
Αυτές οι εξελίξεις μας αφορούν όλους άμεσα και δεν πρέπει να αδιαφορούμε...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean