Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Αποχαιρετισμός Παρασκευά Γιαλούρη, απερχόμενου Σχολικού Συμβούλου

“Μέσα από το "εργαλείο" της συνέντευξης, δεν κρίθηκα άξιος να επιλεγώ”.
Δημοσίευση: 10/10/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αγαπητοί συνάδελφοι,

μετά από 15 χρόνια από την πρώτη επιλογή μου ως Σχολικού Συμβούλου, κατά την πρόσφατη διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, και μέσα από το "εργαλείο" της συνέντευξης, δεν κρίθηκα άξιος να επιλεγώ.

Στους επιλεγέντες, και ιδιαίτερα στην κα Κοντογεωργίου, που θα έχει πλέον την επιστημονική εποπτεία του κλάδου ΠΕ04 στη Δ΄  Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας, μαζί με τα συγχαρητήριά μου, εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

αποχωρώντας από τη θέση του Σχολικού Σύμβουλου, επιθυμώ να σας  ευχαριστήσω για τη συνεργασία που είχαμε για περισσότερο από οκτώ χρόνια. Προσπάθησα, όσο μπορούσα, να είμαι δίπλα σε εσάς  και κοντά στα σχολεία. Εσείς θα κρίνετε το αποτέλεσμα των προσπαθειών μου, το κατά πόσον ήμουν χρήσιμος καθώς  και τον τρόπο με τον όποιο άσκησα τα καθήκοντα μου.

Τέλος αισθάνομαι την ανάγκη να απευθύνω ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους εκείνους που τις τελευταίες ημέρες, με διάφορους τρόπους, επικοινώνησαν μαζί μου για να  εκφράσουν την εκτίμηση τους.

Καλή συνέχεια στο έργο σας, υγεία και ό,τι καλό  στη ζωή σας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Δρ. Παρασκευάς Γιαλούρης

Σχόλια (58)

 
Α.Θ
10 Οκτ 2018 14:02

Μην βιάζεσαι κοντός ψαλμός αλληλούια, ρόδα είναι και γυρίζει η ζωή,πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι δικά μας είναι.

 
Βαγγέλης
10 Οκτ 2018 17:03

Το κεφάλι ψηλά Παρασκευά η αξιοσύνη δεν κρίνεται απο την συνέντευξη.

 
ΣΣ
10 Οκτ 2018 18:29

Με εργαλεία τη συνέντευξη, αλλά και τη μη προσμετρηση της θητείας των ΣΣ ως διδακτικής, αλλά κ.α. απαξιωθηκαν πολλοί συνάδελφοι με επιστημονικά προσόντα και αξιολογο έργο, όπως ο τέως Περιφερειακός Δντης. Δυστυχώς η αξιοκρατία είναι ακόμη ζητούμενο στην Ελλάδα... Άλλα υποσχόταν αρχικά η κυβέρνηση για ένα κράτος δικαίου...

 
Έφη
10 Οκτ 2018 19:13

Δυστυχώς, η εκπαίδευση με τη δόλια μεθόδευση εξόντωσης αξιόλογων συναδέλφων γίνεται φτωχότερη.

 
Εκπαιδευτικός της τάξης
10 Οκτ 2018 19:13

Η Διεύθυνση Δ.Ε. Δ΄ Αθήνας, έχει βουίξει με την καρατόμηση του καλύτερου Σχολικού Συμβούλου που έχει περάσει! Και αυτό έγινε για καθαρά πολιτικούς λόγους, παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος σχολικός σύμβουλος ουδέποτε έβαλε κομματικά φίλτρα κατά την άσκηση των καθηκόντων του από όποια θέση ευθύνης και αν έχει περάσει.

 
Pacifist Anarchist
10 Οκτ 2018 19:21

Ελπίζω αν αναλάβετε ως κυβέρνηση, εφόσον είσαι στον τομέα παιδείας της ΝΔ, να μην επαναλάβετε τα ίδια. Είναι άσχημο πράγμα να "τσακίζεις" κάποιους καταξιώμενους ΣΣ για να βολέψεις κάποιους ομοϊδεάτες σου. Ιδιαίτερα όταν κάποιος με υψηλά προσόντα, όπως εσύ, κατεβαίνει πέντε ορόφους κάτω με το "ασανσέρ της συνέντευξης". Μάλλον σπάσανε τα σκουριασμένα συρματόσκοινα της "αριστερής" ιδεολογίας και "αριστερού" ρεβανσισμού. Λέγε με ξεφτίλα.

 
Χάρης
10 Οκτ 2018 19:32

Αυτό που υπερισχύει είναι η μεγάλη εκτίμηση των εκπαιδευτικών που συνεργάστηκαν μαζί του.

 
Κώστας
10 Οκτ 2018 20:53

Δυστυχώς, τι μόνο για το οποίο δεν κρίθηκαν οι υποψήφιοι ΣΕΕ ήταν η δουλειά τους στην περίπτωση που υπηρέτησαν σαν ΣΣ.Με λύπη βλέπω αξία άτομα να μένουν απέξω και είναι κρίμα. Πολύ κρίμα. Αλλαυ, αυτή την εκπαίδευση θέλετε! Χάρισμά σας!!!

 
Σχολικοί Σύμβουλοι
10 Οκτ 2018 21:11

Όσο άξιος και να είναι κάποιος, είναι δυνατόν να υπηρετεί σε τέτοια θέση ευθύνης επί οκτώ συνεχόμενα χρόνια;

Δεν είναι προσωπικό το θέμα, και ανεξάρτητα από τις διαδικασίες επιλογής (τις ισχύουσες αλλά και τις παλιότερες): Ανανέωση του προσωπικού σε θέσεις ευθύνης οφείλει να γίνεται οπωσδήποτε κάθε 4 ή 5 χρόνια, και να μην επιτρέπεται άμεση επανεκλογή.

Δεν μπορεί ένα σύγχρονο κράτος να βασίζεται σε "Πρόσωπα" αντί για "Δομές" για να έχει συνέχεια το έργο σε κάθε υπηρεσία. Ουδείς αναντικατάστατος.

 
ΣΤΕΛΙΟΣ
10 Οκτ 2018 21:30

Τι κρίμα μεγάλο που επικράτησε σε αυτές τις κρίσεις αυτός ο άκρατος κομματισμός,με αποτέλεσμα να στερηθεί η εκπαιδευτική κοινότητα από τέτοια άξια και ικανά στελέχη όπως ο κ. Γιαλούρης.

 
ΝΙΚΟΣ
10 Οκτ 2018 21:38

Αγαπητέ κ.Γιαλούρη, οι πραγματικές αξίες όπως είστε εσείς δεν χάνονται ποτέ. Θα έρθει η στιγμή που θα δικαιωθείτε. Υπομονή. Έχει ο καιρός γυρίσματα!!

 
KATIA
10 Οκτ 2018 22:28

Θα ήταν καλό να αναρτήσετε το βιογραφικό σας και να αναρτήσουν και το δικό τους βιογραφικό εκείνοι που σας έκριναν.

 
Θ.Κ.
10 Οκτ 2018 22:47

@Σχολικοί Σύμβουλοι
Προφανώς είστε εκτός θέματος που είναι ο αποκλεισμός άξιων στελεχών για κομματικούς λόγους με τη διαδικασία της συνέντευξης. Με τι λογική λοιπόν την δική σας και επειδή όπως λέτε ουδείς αναντικατάστατος και για να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού ,καλό θα ήταν να αλλάζουν και οι καθηγητές και οι δάσκαλοι κάθε οκτώ χρόνια, για να μην βασίζεται ένα σύγχρονο κράτος σε πρόσωπα.

 
Παρασκευάς
10 Οκτ 2018 23:21

@Νίκο
Σωστά τα λες...Έρχεται...Κάντε λίγη υπομονή και ο νόμος-έκτρωμα Γαβρόγλου θα είναι σε λίγο καιρό παρελθόν... Τίποτα δεν τελείωσε ακόμη...

 
ΣΣ
11 Οκτ 2018 01:34

@Σχολικοί Σύμβουλοι
Αν δεν έχουν σημασία τα προσωπα, αλλα οι δομές, τότε γιατί να γινονται ατομικές κρίσεις με φακέλους, συνεντεύξεις κλπ και να μη γινεται κλήρωση; οι δομές ειναι ένα αδειανό πουκάμισο, αυτός που το φοράει το νοηματοδοτει. Οταν βρεις κατι καλά το κρατάς σαν κόρη οφθαλμού ειτε ειναι συζυγος ειτε πρωθυπουργος ειτε στελεχος εκπαιδευσης ειτε γιατρός ειτε υδραυλικός και δεν το αλλάζει ς απλά για να το αλλαξεις και μα το παιξεις προοδευτικος. Στην Ελλαδα οι πολλες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές χωρίς προηγούμενη αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας αυτού που πάμε να αλλάξουμε μας εχουν ζημιωσει, ενω πχ στην Κύπρο υπάρχει μεγαλύτερη συνέπεια και σταθερότητα. Εξάλλου δεν κάνουν όλα τα άτομα για όλες τις θέσεις ώστε απλά να γίνεται rotation...

 
Κ.ΠΟΛΥΖΟΣ
11 Οκτ 2018 01:38

Σχολικοί Σύμβουλοι, ξέρετε κανένα στρατηγό που να επιστρέφει στο βαθμό του ανθυπολοχαγού , άντε και συνταγματάρχη;

 
ΠΕ19
11 Οκτ 2018 08:20

Γι αυτό ακριβώς έφυγα από την εκπαίδευση. Είναι ο μόνος τομέας που αντί να πας μπροστά πας πολύ εύκολα προς τα πίσω...

Σε κανένα άλλο επάγγελμα δεν συμβαίνει αυτό!

 
Να παίξουν όλα τα παιδάκια
11 Οκτ 2018 08:24

@Σχολικοί Σύμβουλοι
Η πρακτική που προτείνετε δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο σε επαγγελματικό επίπεδο ούτε στην εκπαίδευση σοβαρών χωρών. Μάλλον είστε επηρεασμένος από την λειτουργία των αθλητικών ακαδημιών όπου ο προπονητής ικανοποιεί το αίτημα "...να παίξουν όλα τα παιδάκια" ή από τις κούνιες στο πάρκο της γειτονιάς σας.

 
@ Κ.ΠΟΛΥΖΟΣ
11 Οκτ 2018 09:15

Στρατιωτικός ήταν τελικά ή εκπαιδευτικός;

 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
11 Οκτ 2018 09:48

Επίσης και το δικό μου βιογραφικό (διδακτορικό 2 μεταπτυχιακά 2 πτυχία) είναι αξιόλογο αλλά λόγω μη πιστοποίησης της γλώσσας δεν μπήκα στις διαδικασίες!!!!!!!! Είναι μεγάλη αδικία

 
Στράτος
11 Οκτ 2018 10:26

15 χρόνια Σχολικός Σύμβουλος είναι αρκετά. Εάν γίνει περισσότερο, παίρνει τη μορφή ισόβιου αξιώματος.

@ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Έχεις ξαναγράψει την περίπτωσή σου και επανέρχεσαι. Το ερώτημα είναι όμως: Πώς απέκτησες διδακτορικό, 2 μεταπτυχιακά και 2 πτυχία χωρίς Β2 μίας ξένης γλώσσας;

 
Κωνσταντίνος
11 Οκτ 2018 10:34

Προς Κατερίνα.Πώς πήρατε δύο μεταπτυχιακά κι ένα διδακτορικό χωρίς να σας ζητήσουν έστω μία φορά αν έχετε το Β2 μίας,μόνο μίας,γλώσσας;Είναι δυνατό; Εδώ και μία πενταετία,γιά να μπείς σε μεταπτυχιακό,χρειάζεται οπωσδήποτε η κατοχή του Β2, αλλιώς δεν περνάς.Εσείς πώς τα καταφέρατε;Και συνεχίζετε ακόμα να αδιαφορείτε;

 
Πλατάρος Γιάννης
11 Οκτ 2018 10:39

Ο αξιολογότατος συνάδελφος κ. Παρασκευάς Γιαλούρης διετέλεσε στην ομάδα υποστήριξης του επιστημονικού περιεχομένου του ΠΔ 152/2013 . Με τις «ρούμπρικες»....
Δηλαδή:
Τυποποιημένα κριτήρια αξιολόγησης, επιστημονικά...
Για πολλού που δεν ξέρουν:
Λεπτομερής κατάλογος του τύπου:
Αν Α ή Β ή Γ ή Δ τίθεται στην κλίμακα Χ
Αν Ε ή Ζ ή Η ή Θ τίθεται στην κλίμακα Υ
κ.ο.κ.
Ο κλάδος προτιμάει το «σε αξιολογώ ως Α γιατί έτσι μου αρέσει και λογαριασμό δεν δίνω πουθενά» Αυτό κάνει ο κλάδος μας, που σε όλους τους τόνους εκφάνσεις και εκφράσεις, δηλώνει ότι αντιτίθεται στην « αξιολόγηση παύλα χειραγώγηση» αλλά όταν τους διόρισε το Υπουργείο ως αξιολογητές, έσπευσαν να αξιολογήσουν χωρίς καμία λογοδοσία υποκρυπτόμενοι αναξιοπρεπώς πίσω από ανώνυμη ψηφοφορία και ενίοτε καρφώνοντας εκδικητικά τους αξιόλογους υποψήφιους για Διευθυντές εκπαιδευτικών μονάδων. Θα αντιτείνει βεβαίως κάποιος ότι «ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΝΟΜΟΣ!!!» Ξέρουμε όμως ότι ο νόμος ήταν κραυγαλέα αντισυνταγματικός διότι δεν διεσφαλίζετο η αιτιολογημένη και επώνυμη κρίση. Ακόμα και μετά που βρήκε ΕΠΙΣΗΜΩΣ αντισυνταγματικός, έσπευδαν πολλοί να υιοθετήσουν δήθεν σαμποτάζ από Σ.τ.Ε. . Κι ακόμα πιο μετά λίγοι κάνουν πως δεν βλέπουν το δηλητήριο της αναξιοκρατίας, του ρεβανσισμού και της φαυλότητας που εμπεριέχουν αυτές οι λογικές. Το ζητούμενο είναι το όποιο σύστημα να το κάνουμε δικαιότερο . Νομοτεχνικές και επιστημονικές θεωρήσεις ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ σχεδόν 100% . Δεν τις ζητάει ο οργανωμένος κλάδος. Ας μην παριστάνουν όμως και οι συνάδελφοι τον ανήξερο. Δεν μας αρέσει η αξιοκρατία. Δεν μπορούν να την επιβάλουν οι άξιοι, γιατί είναι ελάχιστοι και έχουμε αντιπροσωπευτικές διαδικασίες. Τόσο απλή είναι η εξήγηση. Πλειοψηφικά, ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ. Ούτε τώρα που την έχουμε ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ο Παρασκευάς, μπορεί να παραγάγει έργο περισσότερο και ποιοτικότερο σε μια θέση ευθύνης , ενώ δνε έχουμε πολλούς σαν κι αυτόν. Λένε κάτι ανίεροι δημοσιογράφοι στον Δασκαλάκη :«Σκέπτεστε να έλθετε στην Ελλάδα;» και τους λέει ευγενικότατα «...πώς θα έλθω με τι προϋποθέσεις, να κάνω τι , γιατί , για ποιόν.....» Κάτι τέτοιο είπε ο άνθρωπος....
Συνηθίζουν οι πολιτικοί να κάνουν εκκλήσεις για τα θινκτανκ και κάτι άλλα αγγλοσκαλαθύρματα που αμετάφραστα τα βάζουν γιατί είναι βαριά η σημειολογία της μετάφρασης. Τι πάει να πει «δεξαμενή σκέψης που αρδεύει το άγονο τοπίο....» Αν ο αρχηγός της επικράτειας στρίβει 360 μοίρες για να αποφύγει το κακό συναπάντημα, τι δουλειά έχει ο Δασκαλάκης στην Ελλάδα; Δεν βλέπει τις τύχες του Γιαλούρη και των συν αυτώ, πώς δεινοπαθούν; Από την Ελλάδα είναι το παιδί. Εδώ μεγάλωσε. Οι γονείς του εκπαιδευτικοί. Τα μαθαίνει αμέσως. Γιατί να έλθει εδώ; Όπως ήλθε Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΘΕΩΔΩΡΗ και τον έβαλαν να κάνει ......Χημεία (!!!!) στους πρωτοετείς του Πολυτεχνείου;;;; Άλλαξε κάτι από το 1922; Τι δουλειά έχει η αξιοκρατία με την κουλτούρα του ρουσφετιού που προνομιακά και μεγιστοβάθμια κατέχει, θεραπεύει και ενστερνίζεται η κυβερνώσα Αριστερά;
ΝΤΡΟΠΗ!

 
A.M.
11 Οκτ 2018 11:10

η στελέχωση των δομών γίνεται από πρόσωπα και γι΄αυτό οι άριστοι είναι απαραίτητοι!
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΒΑΣΤΙΚΑΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕΤΕ?
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΕΙ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ?

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
11 Οκτ 2018 11:38

@Στράτος
Απορία ΨΑΛΤΟΥ ψιξ. Επίσης, τα ράσα δεν κάνουν τον ΠΑΠΑ. Συνεπώς, όσοι πήραμε διδακτορικά και έχουμε αρκετές συμμετοχές σε διεθνή συνέδρια (εκεί βέβαια μιλούσαμε ελληνικά και μας καταλαβαίνανε) και περιοδικά (εγώ προσωπικά απαξιώ να αρθογραφώ σε ελληνικά περιοδικά γιατί θέλω να είμαι επιστήμονας διεθνούς κύρους) τα έχουμε πάρει με μέσο και μας τα δώσανε χαριστικά ή πληρώσαμε για να τα πάρουμε. Είμαστε άσχετοι....Είμαστε άσχετοι......ρίξτε μας στην πυρά επειδή δεν έχουμε πιστοποιητικό Β2. Το παραμύθι κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει. Μου θυμίζει πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Κάποιοι προσπαθούν να μας κάνουν Αμερικανάκια. Ε όχι.

 
Μαθηματικός Phd
11 Οκτ 2018 12:24

@Στρατος: Αγαπητε μου οπως θα ξερεις υπαρχει πληθωρα απο κατόχους μεταπτυχιακων τίτλων χωρις να εχουν πιστοποιηση π.χ στα αγγλικά αλλα να μπορουν να διαβαζουν και να ανταπεξερχονται στις απαιτησεις οσον αφορα την γλώσσα.. Αρκετοι καθηγητες ΑΕΙ η ΤΕΙ πανω απο τα 50 στην ηλικια δεν εχουν πτυχιο αλλα γνωριζουν ξένη γλωσσα.Αυτο που εγινε με τους ΣΣ ηταν καθαρα μετρο για να διωξουν αυτους που ειχαν πολλά προσοντα και οσοι απο αυτους ειχαν γλωσσα και δεν ηταν αρεστοι (οπως ο καθ' ολα αξιος κ. Γιαλούρης) τους εξωστρακισαν με την μεθοδο της συνεντευξης. Δεν ειναι δυνατον ενας υποψηφιος σαν τον κ. Γιαλούρη με παρα πολλά προσόντα και σοβαρές μεταπτυχιακές σπουδές με συνάφεια στο βασικό του πτυχιο να αποκλείεται και να γίνονται συντονιστές ατομα με μη συναφεις σπουδές στο βασικο πτυχίο οπως π.χ διδακτική των μαθηματικων η της φυσικής η της λογοτεχνίας!!! και εχουν βασικό πτυχιο στις θετικές η τεχνικές επιστήμες!!!! Μήπως η διδακτική και η λογοτεχνεία ειναι παιδαγωγικό και δεν το ξέρω ??? Αυτά μονο στην Ελλάδα γίνονται !!!!
Μήπως μίλησε μεχρι τωρα κανείς για ποιοτητα στην εκπαιδευση και δεν το ξέρω???

 
bob mastoras
11 Οκτ 2018 13:22

@Μαθηματικός Phd
Δεν είναι συναφής η διδακτική των μαθηματικών για έναν μαθηματικό που διδάσκει και εργάζεται στην μέση εκπαίδευση; Εγώ θα έλεγα ότι είναι συναφέστατη. Στην εκπαίδευση εργάζεται όχι στην στατιστική αρχή της Ελλάδας, ούτε μετεωρολογία κάνει, ούτε κρυπτανάλυση, ούτε ανάπτυξη λογισμικού ούτε αναπτύσσει αριθμητικά μοντέλα ροών.

 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
11 Οκτ 2018 13:43

@ Κωνσταντίνε κάθε φορά έδινα εξετάσεις για τη γλώσσα. Απλά δεν την είχα πιστοποιήσει.

 
ΑΝΝΑ
11 Οκτ 2018 13:46

@Κωνσταντίνε θεωρώ ότι δεν είναι αδιαφορία απλώς δεν έγινε η πιστοποίηση της γλώσσας γιατί ποτέ δεν ζητήθηκε ως προαπαιτούμενο για την επιλογή

 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
11 Οκτ 2018 13:48

@ Στράτο: Πολύ λιγότερα χρόνια είμαι στη θέση του ΣΣ και την υπηρετώ επάξια

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ