ΕΛΜΕ "μπλοκάρει" αξιολόγηση εκπαιδευτικού

26/01/2024

Άκουσε το άρθρο

Η ΕΛΜΕ Χανίων ανακοίνωσε ότι "σήμερα  Παρασκευή, στο 2ο Γυμνάσιο Ελευθερίου Βενιζέλου θα υπάρξει προσπάθεια συμβούλου  για να γίνει αξιολόγηση συναδέλφου" και προτρέπει τους εκπαιδευτικούς " να είμαστε όσοι περισσότεροι μπορούμε ώστε να συμπαρασταθούμε στους συναδέλφους του 2ου Γυμνασίου Ελ. Βενιζέλου και να μπλοκάρουμε τη διαδικασία για ακόμη μια φορά".

Καλούμε τα μέλη του σωματείου, αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ,  να είμαστε έξω από το σχολείο από τις 10:00.

Για το λόγο αυτό η ΕΛΜΕ Χανίων κήρυξε  διευκολυντική στάση εργασίας μίας, δύο ή τριών ωρών από 9:00 έως 12:00.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

Master chef
|

@ Έλεν
Πάντα με πολύ αγάπη και εκτίμηση, σας παρακαλώ ν' απελευθερώστε άμεσα από τα δεσμά σας τον Ετεοκρή. Τον έχει ανάγκη το esos. Δάσκαλε πού είσαι? Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα!

Έλεν
|

Τους σχολιαστές @Έλεν 27 Ιαν 13:47 και @Έλεν 27 Ιαν 13:05 πιστεύω ότι τους υπερκάλυψε ο εύστροφος , ετοιμόλογος, μετρημένος, ποιοτικός και καλλιεργημένος Master chef που είναι πάντα σε θέση να δώσει άμεσες, λογικές και τεκμηριωμένες απαντήσεις .
Σου στέλνω αμέτρητα φιλιά αγαπημένε chef. Είσαι υπέροχος!!!!

@
|

Χωρίς καμία υπερβολή ΒΑΡΕΘΗΚΑ να διαβάζω σχόλια να πω ... συναδέλφων; και να αισθάνομαι ΝΤΡΟΠΗ! Είναι η τελευταία φορά που το κάνω. Τα ίδια και τα ίδια. "Το κράτος δικαιούται να μας αξιολογεί" - αλήθεια, κανέναν άλλον κλάδο γιατί δεν τον αξιολογεί που τον πληρώνει και καλύτερα;. Μήνας μπαίνει - μήνας μπαίνει "μας πληρώνουν". Έξω γίνεται της τρελής, το ατέλειωτο πάρτι στον ιδιώτη, στο δημόσιο, οι άλλοι παίρνουν ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΑ εφάπαξ που αυξάνονται!! κάθε χρόνο σε χρεοκοπημένη χώρα, οι πάντες τα τρώνε από παντού και ο συνάδελφος διαμαρτύρεται που μας πληρώνουν κάθε μήνα αναξιολόγητους...
ΩΣ ΕΔΩ. ΤΕΛΟΣ.

Master chef (big problem, bababoum problem θα έλεγα)
|

@27 Ιαν 2024 18:41
Τα προβλήματα στο δικό σας σκεπτικό είναι πολλαπλά. Καλό θα ήταν να γράφουμε πράγματα που ξέρουμε και ισχύουν και όχι πράγματα που νομίζουμε, πιστεύουμε ή φανταζόμαστε. Κι ενώ μάλλον δεν είστε εκπαιδευτικός με βάση αυτά που γράφετε, παρ' όλα αυτά έχετε σίγουρη άποψη και γι' αυτούς και για το επάγγελμά τους.
1. "το τι έκανα ΠΡΙΝ με προσλάβουν" είναι συνήθως ν πράγματα. ΜΕΤΑ το διορισμό είναι πάντα νx2, νx3, νx4. Έχουμε πχ εδώ στο esos συνάδελφο-αναγνώστη-σχολιαστή (το φιλελεύθερο) με άλλα 2 πτυχία, άλλα 4 μεταπτυχιακά και ποιος ξέρει πόσες άλλες 1.000δες ώρες επιμορφώσεων και πιστοποιήσεων μετά το διορισμό του. Τον υποχρέωσε καμιά αξιολόγηση από το Υπουργείο λέτε? Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που να μην εξελίχθηκε και άρα που να μην αξιολογήθηκε υπηρεσιακά μετά το διορισμό του (το έγραψα άλλωστε και πριν αλλά σας διέφυγε).
2. "Την απόδοση και την επίδοσή μου στη δουλειά" και όλα όσα αναφέρετε... ΔΕΝ τα κάνει η συγκεκριμένη αξιολόγηση (θα το ξέρατε εάν τη διαβάζατε).... αλλά και γενικά ΔΕΝ μπορεί να τα κάνει μία αξιολόγηση copie paste 1 φορά ανά 2-4 έτη. Είναι σαν να σας αξιολογεί μια φορά το χρόνο η τροχαία ως ικανό οδηγό, γιατί κατά την αξιολόγηση-έλεγχο οδηγούσατε με το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας, ενώ όλες τις άλλες μέρες μπορεί κάλλιστα να παριστάνετε το Max Verstappen εντός του αστικού ιστού.
3. Στη δουλειά μας αξιολογούμαστε κάθε μέρα όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Δεν θα βρείτε άλλωστε πιο απαιτητικούς και αυστηρούς κριτές, από τους ίδιους τους μαθητές και τους γονείς τους. Ούτε φυσικά οι διευθυντές, οι προϊστάμενοι και το Υπουργείο έχουν διακοσμητικό ρόλο στην εκπαίδευση. Εκπαιδευτικός που δεν είναι ικανός για την τάξη, ΔΕΝ είναι στην τάξη. Δεν το θέλει-αντέχει ούτε καν ο ίδιος.
4. Απορώ που είδατε την "κλάψα" για μισθούς και συνθήκες εργασίας.... ενώ είναι η ωμή (και κακή) πραγματικότητα, ενώ είναι γνωστή τοις πάσι κι ενός Υπουργείου που κωφεύει, ενώ το ίδιο το κράτος τη συντηρεί. "Όταν ανέλαβα υπηρεσία".... ΔΕΝ μου είπε το κράτος σε τι χάλια θα έφερνε το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του 10-20-30 χρόνια αργότερα. Και να σας πω και κάτι? Σε ποιον λέτε να έχει αντίκτυπο η υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών? Το βρήκατε ελπίζω....
5. "Αν δεν μου αρέσει και πιστεύω ότι αξίζω περισσότερα πηγαίνω στην άλλη δουλειά που θα μου τα δώσει". Σοβαρά το λέτε? Μα γίναμε εκπαιδευτικοί, ακριβώς γιατί αγαπάμε ΑΥΤΗ τη δουλεία. Γιατί κάναμε αγώνες, για να γίνουμε ικανοί εκπαιδευτικοί για τα παιδιά σας. Κι άντε να γίνουμε στελέχη πολυεθνικών, τραπεζών, ΔΕΚΟ, παρόχων ενέργειας, φαρμακευτικών και ναυτιλιακών εταιριών και να μας κάνουν και golden boys(seniors μάλλον).... ποιος νομίζετε ότι θα κάνει τη δουλειά μας με τις σημερινές συνθήκες? Θα φέρουμε τίποτα αλλοδαπούς καθηγητές που τρώνε ρύζι, δεν έχουν οικογένειες και βολεύονται και σε αντίσκηνα? Αστεία πράγματα λοιπόν.
6. "ας μην προσβάλουμε τη νοημοσύνη όσων μας χρηματοδοτούν μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει". Κρατήσατε το καλύτερο για το τέλος βλέπω! Δεν ξέρω εάν μιλάτε για τον εαυτό σας (αφού δεν ξέρουμε εάν και τι πληρώνετε προσωπικά) αλλά καλό θα ήταν νομίζω, να ρίξετε μια ματιά στα επίσημα στοιχεία του κράτους για το πόσοι και ποιοι πληρώνουν φόρους στη χώρα μας.
ΥΓ. Το ελάχιστο δείγμα αστικής ευγένειας αλλά και δεοντολογίας στα πλαίσια ενός διαλόγου, είναι το να παρουσιάζεστε με ένα δικό σας όνομα-ψευδώνυμο-τίτλο. Εάν δεν μπορείτε κάτι τόσο απλό, μην περιμένετε να σας απαντήσει κανείς ή/και να λάβει σοβαρά υπόψιν τις "απαντήσεις" σας.

@Master chef
|

Υπάρχει ένα πρόβλημα στο σκεπτικό σας. Όλη αυτή η λίστα τα πτυχία, σεμινάρια, ΑΣΕΠ και όλα τα υπόλοιπα που λέτε αφορούν το τι έκανα ΠΡΙΝ με προσλάβουν. Την απόδοση και την επίδοσή μου στη δουλειά ποιός την αξιολογεί; Το κάνω αυτά που πρέπει ή όχι, καλά/άσχημα αν είμαι εργατικός ή όχι; Αν το έργο που παρέχω αντιστοιχεί σε αυτά που συμφώνησα όταν ανέλαβα υπηρεσία ή όχι;
Για μερικούς (και για σας απ'ότι κατάλαβα) κανείς δεν έχει "δικαίωμα" να μας αξιολογεί, ή "δε χρειάζεται". Αφού πήρα πτυχίο, παρακολούθησα σεμινάρια, μπλα μπλα μπλα.
Νομίζω το "l'etat c'est nous" ταιριάζει μια χαρα!

Όσο για την "κλάψα" για το μισθό και τις εργασιακές συνθήκες, από πότε αυτό αναιρεί το δικαίωμα του κράτους-εργοδότη αλλά και την αναγκαιότητα να αξιολογεί τους εργαζόμενους; Όταν ανέλαβα υπηρεσία δεν ήταν μυστικός ούτε ο μισθός ούτε οι συνθήκες εργασίας. Αν δεν μου αρέσει και πιστεύω ότι αξίζω περισσότερα πηγαίνω στην άλλη δουλειά που θα μου τα δώσει. Δεν έκανα ισόβιο συμβόλαιο.

Γενικά η λίστα με τις δικαιολογίες αποφυγής οποιασδήποτε αξιολόγησης είναι αστείρευτη, αλλά ας μην προσβάλουμε τη νοημοσύνη όσων μας χρηματοδοτούν μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει.

Master chef (L' État, c'est nule)
|

@27 Ιαν 2024 13:05 @27 Ιαν 2024 13:47
Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σήμερα στο δημόσιο σχολείο, πέρασαν ήδη επιτυχώς από πλήθος αξιολογήσεων επί δεκαετίες. Αξιολογήσεις από Πανεπιστημιακούς για τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά τους και υπηρεσιακές αξιολογήσεις για τις επιμορφώσεις, τα σεμινάρια, τις ξένες γλώσσες, τα ΤΠΕ, την παιδαγωγική τους επάρκεια σε κάποιες ειδικότητες κλπ. Επιπλέον, διορίστηκαν ως εκπαιδευτικοί ή μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ (πράγμα που για ελάχιστες άλλες θέσεις του δημοσίου συνέβη) ή μέσω προϋπηρεσίας + αυξημένων προσόντων (πάλι μέσω του ΑΣΕΠ).
Οι εκπαιδευτικοί λοιπόν ΔΕΝ είναι "υπεράνω" της αξιολόγησης.... αλλά η συγκεκριμένη αξιολόγηση είναι υποδεέστερη των εκπαιδευτικών. Δεν έχει δυστυχώς να προσφέρει τίποτα ούτε στον εκπαιδευτικό άλλα ούτε και στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και άρα στο μαθητή. Δεν σχεδιάστηκε (ούτε καν πρόχειρα) αλλά αποτελεί απλά μια κάκιστη αντιγραφή (copie paste) από αποτυχημένα συστήματα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών σε ΗΠΑ και ΗΒ.
ΥΓ. Πέναλτι λοιπόν το να παραφράζουμε τo "L' État, c'est moi" του Βασιλιά Ήλιου της Γαλλίας.... αποδίδοντάς το σε εκπαιδευτικούς των 750 ευρώ(για τους νεοδιόριστους), των σχολείων μας ανακτόρων(του 1940-1990 στην πλειοψηφία), των 25 μαθητών/τάξη, του ρεκόρ των 50.000 αναπληρωτών και τέλος ενός Υπουργείου που δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο για τα ιδιωτικά (βασιλικά?) πανεπιστήμια....

Ειρήνη
|

Όποιος έχει χρήματα στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία. Τα δημόσια τα έχουν υποβαθμίσει, πολύ περισσότερο από το Κράτος, οι ίδιοι οι συνδικαλιστές.

@Έλεν
|

Ειλικρινά σας το λεώ, το να εκφράζονται τέτοιες απόψεις το θεωρώ ντροπή. Η νοοτροπία "είμαι υπεράνω" είναι από τα κακά χαρακτηριστικά του Δημοσίου στην Ελλάδα, και δη στην εκπαίδευση. Δυστυχώς είναι διάχυτη. Ευτυχώς έχω αρκετά χρήματα για να στέλνω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό σχολείο όπου η αντιμετώπιση είναι τελείως διαφορετική, αλλά δεν έχουν όλοι. Ο κόσμος που πληρώνει φόρους για να έχει σχολεία και δασκάλους αξίζει κάτι καλύτερο από τέτοιες νοοτροπίες.

@Έλεν
|

L'etat c'est nous λοιπόν. Είμαστε "επιστήμονες με επάρκεια" και δε χρειάζεται να μας αξιολογήσει κανεις ποτέ. Ούτε να μας ελέγχει. Αρκεί η ισόβια θέση μας, και τα λεφτά που παίρνουμε κάθε μήνα, που τα δικαιούμαστε. Γιατί εμείς ξέρουμε, και αυτό έλειπε να μας αμφισβητούν με αξιολογήσεις και τέτοια "πονηρά"!

Έλεν
|

Πότε επιτέλους θα καταλάβετε εκεί στο υπουργείο παιδείας ότι η αξιολόγηση( που ακολουθεί ρυθμούς βραδύποδα) δε θα περάσει;
Σιγά μη δεχτούμε αξιολόγηση κάθε
2-4 χρόνια επειδή εσείς ουσιαστικά αμφισβητείτε την παιδαγωγική και επιστημονική μας επάρκεια την οποία επανηλειμμένα ,οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει.

Esos ,βλέπω πολλές αλλαγές στη σελίδα σου και μ’ αρέσει αυτό .Εξελίσσεσαι , ανεβαίνεις και γίνεσαι όλο και πιο δημοφιλές όπως σου αξίζει βέβαια γιατί είσαι μια σύγχρονη ηλεκτρονική εφημερίδα με ωραίο σχεδιασμό ,που παρουσιάζει με τον πλέον έγκυρο τρόπο τα νέα και τα θέματα που αφορούν την εκπαίδευση.
Φιλιά στην υπέροχη ομάδα σου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ