ΒΟΥΛΗ:Τα κριτήρια συγχωνεύσεων των σχολείων,η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, η αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο και η στελέχωση της Ειδικής Αγωγής
Δημοσίευση: 19/08/2014
Τελευταία Ενημέρωση: 18/09/2014, 16:11
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Γραπτή απάντηση επί τεσσάρων θεμάτων του υπουργού Α. Λοβέρδου, διαβίβασε το υπουργείο Παιδείας στυη Βουλή, ύστερα από αναφορά Βουλευτών. Ο υπουργός Παιδείας δηλώνει στην γραπτή απάντηση, μεταξύ άλλων τα εξής:
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
Οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2014-15, πραγματοποιήθηκαν αφού ελήφθησαν υπ[όψη οι κτιριακές υποδομές, η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ των σχολείων, οι δύσκολες καιρικές συνθήκες και η ιδιομορφία του γεωγραφικού ανάγλυφου.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η μείωση της ύλης και η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων βοήθησαν, ώστε να καλυφθούν μαθησιακά κενά και να μην υπάρχει μονομερής προσοχή σε δύο ή τρία μαθήματα σε βάρος της ολοκληρωμένης μόρφωσης των μαθητών.
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία και των νηπίων στα νηπιαγωγεία, δύναται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να υπερβαίνει το 10% την αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο.
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-15 θα εξαρτηθεί:
α/από τη ψήφιση του νομοθετικού πλαισίου Ειδικής Εκπαίδευσης, και,
β/ από τις διαθέσιμες πιστώσεις.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ