Τα 36 μέλη της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία

Δημοσίευση: 26/11/2015

Τελευταία Ενημέρωση: 26/11/2015, 23:59

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα 36 μέλη της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία

Συμμετέχουν μόνο δύο δάσκαλοι και ο Θ. Κοτσιφάκης

Τα ονόματα με τις ιδιότητές τους που απαρτίζουν την 36μελή Επιτροπή  του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία  με πρόεδρο τον Ομ. Καθηγητή Αντώνης Λιάκο , παρουσίασε στη σημερινή συνέντευξη τύπου ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.

Στην Επιτροπή συμμετέχουν μόνο δύο δάσκαλοι και ο Θέμης Κοτσιφάκης, πρώην πρόεδρο της ΟΛΜΕ, παρά το γεγονός ότι τα κύρια θέματα που θα απασχολήσουν τον Εθνικό Διάλογο θα είναι για το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο

Πρόκειται για τους εξής:

1.    Αντώνης Λιάκος, Πρόεδρος, Ομότιμος καθηγητής Ιστορίας του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

2.    Χάρης Αθανασιάδης, Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

3.    Αθηνά Αθανασίου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια Ανθρωπολογίας του Φύλου στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

4.    Κώστας Γαβρόγλου, Πρόεδρος Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ομότιμος καθηγητής ιστορίας επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών.

5.    Σπύρος Γεωργάτος, Καθηγητής Γενικής Βιολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

6.    Μπέσσυ Δενδρινού, Καθηγήτρια του Τομέα Γλώσσας-Γλωσσολογίας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

7.    Αθανάσιος Δημόπουλος, Προεδρεύων Συνόδου Πρυτάνεων ΑΕΙ Πρύτανης Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών.

8.    Θάλεια Δραγώνα, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.

9.    Νίκος Θεοτοκάς, Πρόεδρος Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Καθηγητής Ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

10.    Νίκος Θεοχαράκης, Αναπληρωτής καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και Ιστορίας της Οικονομικής Σκέψης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

11.    Σταύρος Κατσανέβας Καθηγητής Φυσικής Astroparticules et Cosmologie στο Πανεπιστήμιο Paris VII.

12.    Διονύσης Κλάδης, Ομότιμος καθηγητής Πολιτικής Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

13.    Θέμης Κοτσιφάκης, καθηγητής στη δευτεροβάθμια ΕΠΑΛ πρώην Πρόεδρος της ΟΛΜΕ.

14.    Γεράσιμος Κουζέλης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Καθηγητής Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης Πανεπιστημίου Αθηνών.

15.    Βάσια Λέκκα, άμισθη επιστημονικός συνεργάτης στο Τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών.

16.    Θωμάς Μαλούτας, Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Καθηγητής Γεωγραφίας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

17.    Κώστας Μάρκου, Καθηγητής Παθολογίας του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών και πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας.

18.    Γιώργος Μιαούλης, Καθηγητής Πληροφορικής, ΤΕΙ Αθηνών.

19.    Κώστας Μουτζούρης, Καθηγητής του Τομέα Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Πρώην Πρύτανης του Ε.Μ.Π.

20.    Νίκος Μπελαβίλας, Αναπληρωτής Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

21.    Μιχάλης Μπρατάκος, Προεδρεύων Συνόδου Προέδρων ΤΕΙ. Πρόεδρος ΤΕΙ Αθηνών.

22.    Γιάννης Παντής, Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Παιδείας, Καθηγητής Οικολογίας Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πρώην αντιπρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

23.    Παυσανίας Παπαγεωργίου, Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας.

24.    Στέφανος Παρασκευόπουλος, Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

25.    Στέφανος Πεσμαζόγλου, Καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

26.    Μίλτος Πεχλιβάνος, Καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.

27.    Κλήμης Πυρουνάκης, Ιδρυτής και δάσκαλος σχολείου δεύτερης ευκαιρίας στις φυλακές Θήβας.

28.    Νατάσσα Ρωμανού, Ερευνήτρια Κλιματικής Αλλαγής και Ωκεανογραφίας, ερευνήτρια στη ΝΑΣΑ και στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, ΗΠΑ.

29.    Aθηνά Σιδέρη, Καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.

30.    Νίκος Σιδέρης, Ψυχίατρος, ψυχαναλυτής, συγγραφέας. Έχει διδάξει στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

31.    Γιάννης Σταυρακάκης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

32.    Λόλα Τότσιου, Διευθύντρια Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.

33.    Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Εκπαιδευτικός στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου και Υπεύθυνος του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών.

34.    Κώνσταντίνος Τσουκαλάς, Ομότιμος καθηγητής της Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

35.    Χρήστος Χατζιωσήφ, Ομότιμος καθηγητής Ιστορίας Νεοτέρων Χρόνων στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

36.    Δημήτρης Ψύλλος, Καθηγητής  της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

 

 

Σχόλια (21)

στ. γ. συνταξιούχος μαθηματικός Δ/θμιας εκ/σης
|

κύριε υπουργέ έψαχνες πολλούς μήνες να βρεις όλους τους πανεπιστημιακούς (χωρίς να θέλω να απαξιώσω κανέναν) να προτείνουν και να αποφασίσουν για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση; τι εμπειρία έχουν όλοι αυτοί οι αξιόλογοι επιστήμονες; έχουν έλθει σε επαφή με μικρά παιδιά έχουν μπει ποτέ σε τάξη; γνωρίζουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι νηπιαγωγοί οι δάσκαλοι οι καθηγητές; εάν υποθέσουμε ότι πράξατε το καλύτερο γιατί στην επιτροπή δεν υπάρχει και ένας πανεπιστημιακός μαθηματικός;
κύριε υπουργέ θα σας θυμίσω μία παροιμία όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει οι επιτροπές μου θυμίζουν λίγο ΠΑΣΟΚ αλλά εσείς το παρακάνατε 36 άτομα.
κύριε υπουργέ θα σας υποβάλλω ένα ερώτημα γιατί από την επιτροπή έχετε εξεραίσει νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές, σχολικούς συμβούλους, γιατί απαξιώνετε έναν ολόκληρο κλάδο που δίνει μάχη κάθε μέρα μέσα στην τάξη τους θεωρείτε ανίκανους; έκανα πολλές σκέψεις αλλά ποτέ δεν κατάφερα να μπω στην δικιά σας σκέψη.
κύριε υπουργέ έχετε υπόψη σας ότι υπάρχει και μια μαθηματική πανελλαδική εταιρεία που κάθε χρόνο κάνει πανελλαδικό συνέδριο με επιστημονικές εισηγήσεις και θέματα που αφορούν όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης με πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς με διακρίσεις σε παγκόσμιες ολυμπιάδες, είναι και αυτοί ανίκανοι;
κύριε υπουργέ ξέρω ότι στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει πανελλαδικό τμήμα που ασχολείται με θέματα παιδείας το όργανο αυτό το αγνοήσατε; αν ναι γιατί; έτσι λειτουργεί ο ΣΥΡΙΖΑ;
κύριε υπουργέ είμαι μέλος της νομαρχιακής επιτροπής Μεσσηνίας η κυβέρνηση αυτή θέλω να πετύχει, αλλάξτε ρώτα.

ΕΛΕΝΗ
|

4 ομότιμοι πανεπιστημιακοί! Λίγος σεβασμός στους μαχόμενους δεν βλάπτει! Και το know-how των υπηρετούντων εις την Αλλοδαπήν; Θα ασχοληθεί με την μεταφορά τεχνογνωσίας περί τα εκπαιδευτικά στην ψωροκώσταινα; Tι ξέρουν αυτοί απο Βαλκάνια και μαρμαρένια αλώνια;
Που είναι ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης; Που είναι ο Διευθυντής Σπουδών; Που είναι ο Σχολικός Σύμβουλος;
Όλα απο τα Πανεπιστήμια για τα Πανεπιστήμια.
Φοβάμαι γι αυτά που θα γίνουν για μας, χωρίς εμάς.
Βοήθειά μας!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
|

ΑΥΤΗ Η ΑΗΔΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ!!
ΑΝ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ ή ΓΟΝΕΑΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ .....ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ....ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ....ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
κ.Κοτσιφάκη εσεις τι νομίζετε οτι θα προσφέρετε για το καλό της παιδείας στη χώρα μας;θα ήθελα επίσης να γνωρίζω πόσα χρήματα θα πάρουν οι νέοι φω στήρες του εθνικού διαλόγου για την παιδεία.....

δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει συμμόρφωση της παιδείας αν δεν βαδίζει στα πρότυπα της Ελληνορθόδοξης Παράδοσης........τα παιδιά μας κύριοι ανευθυνουπεύθυνοι παραπαίουν και εσεις καθημερινά με τις αποφάσεις σας τα στέλνετε ακόμη περισσότερο στον γκρεμό!!!!!!!!!!!!

Κατάντια
|

Από τa 36 μέλη της Επιτροπής του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία οι 3 είναι στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ο ένας συνδικαλιστής και υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ.

Και θέλει ο κ. ΦΙΛΗΣ να κάνει διάλογο για τη παιδεία και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Άνθρωποι που ποτέ δεν δίδαξαν σε σχολεία με απαιτήσεις αλλά περιφερειακά.

Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από κύριες ειδικότητες φιλόλογοι, μαθηματικοί δεν υπάρχουν αξιόλογοι;;;

Καλά δεν μπορούσαν να βρουν μερικούς καθηγητές από προέδρους ΕΛΜΕ ή να ζητήσει να προταθούν;;;

ΒΙΟΦΡΑΦΙΚΑ (από το ιντερνετ).

Ο Θέμης Κοτσιφάκης είναι καθηγητής στη δευτεροβάθμια Τ.Ε.Ε., κλάδου ΠΕ18 (δεν μπόρεσα να βρω τι έχει τελειώσει !!! σίγουρα ΤΕΙ…;;) στο 4ο Τ.Ε.Ε. Χαλανδρίου. Είναι Ειδικός Γραμματέας και Ταμίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ και υπεύθυνος έκδοσης του Ενημερωτικού Δελτίου της Ομοσπονδίας. Ήταν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις εκλογές της 25ης Μάη 2014, καθώς και στις βουλευτικές εκλογές της 20ης -9ου- 2015 στην Α΄ Αθήνας. Κατείχε οργανική θέση στο 3ο ΕΠΑΛ Χαλανδρίου ως τη στιγμή που τέθηκε σε διαθεσιμότητα, τον Ιούλιο του 2013, μαζί με 2.500 εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ. Επέστρεψε στην οργανική του θέση μετά το νικηφόρο αγώνα !!!! του εκπαιδευτικού κινήματος και τη ψήφιση του ν.4325/15.

Κλήμης Πυρουνάκης, Ιδρυτής και δάσκαλος του σχολείου δεύτερης ευκαιρίας στις φυλακές Θήβας. ΠΕ01 Θεολόγος.

Νεκτάριος Τσαγλιώτης, δάσκαλος ΠΕ70 στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου . Κάτοχος Διδακτορικού στη Φιλοσοφία της επιστήμης της εκπαίδευσης του Nottingham Trent University.

Κώστας2
|

Δεν ειρωνεύομαι κανέναν, αλλά θεωρώ και πιστεύω και αποδεικνύω αν χρειαστεί, ότι δεν είναι δυνατόν να συνυπάρχουν Πανεπιστημιακοί με τον κ. Κοτσυφάκη. Από άποψη σπουδών και γνωστικού επιπέδου εννοώ και τίποτε άλλο.
Επίσης:
Κάποιος εδώ επεσήμανε και μίλησε για «μαχόμενους εκπαιδευτικούς» κτλ (έκφραση κι αυτή!) Συνάδελφοι, μην τρελαθούμε, κάποιοι μεγαλοσυνδικαλιστές, ούτε απ΄έξω από την τάξη δεν περνούσαν!
Υπάρχουν κριτήρια στελέχωσης τέτοιων συμβουλίων, αλλά δεν μας ρώτησαν!
Τώρα να υφίστανται την κριτική!

teos
|

"...και ο Θ. Κοτσυφάκης"! Καλά αυτός δεν ήταν που ανακοίνωσε πανηγυρικά πως γύρισε στο σχολείο του για να κάνει μάθημα; Τόσο πολύ άντεξε στην τάξη; Ή μήπως θα μας ανακοινώσει πως οι πολλές υποχρεώσεις στην επιτροπή "σοφών" του υπουργείου θα τον αναγκάσουν να στερηθεί τους μαθητές του, που μάλλον δεν είχε, γιατί δεν έγινε φέτος τμήμα της ειδικότητάς του;

Μίνα
|

Εγώ θα ήθελα στην επιτροπή αυτή να είναι και άνθρωποι της Τέχνης. Καθηγητές της Μουσικολογίας, της Σχολής Καλών τεχνών και του Θεάτρου.
Η εκπαίδευση μέσα από τις τέχνες συμβάλλει στην πραγματοποίηση ολοκληρωμένης μάθησης, δεδομένου ότι, ενώ γίνεται η γνωστική προσέγγιση διαφόρων θεμάτων, ενεργοποιείται ταυτόχρονα η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η συναισθηματική έκφραση και η φαντασία των εκπαιδευομένων..... ( Gardner, Dewey, Perkins κ.ά)

Άκης
|

Εμπρός καθηγητάδες να μας δώσετε άλλο ένα πεφωτισμένο ΑΠΣ (διαθεματικό, καινοτομικό, ή ότι άλλο θέλετε) αλλά πρώτα απαντήστε σε τούτο: ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΑΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ? ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ?

Γιώργος
|

Εντάξει συνάδελφοι, μην κάνετε έτσι. Είναι η "μεταρρύθμιση" του κ. Φίλη. Σε κάνα χρόνο θα συζητάμε για την επόμενη!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ
|

Ο Θεός να τους δώσει τα φώτα του γιατί αυτή η επιτροπή έχει μαύρα σκοτάδια για τα θέματα που καλείται να συζητήσει....Τι δουλειά έχουν τοοοοοοόσοι πανεπιστημιακοί με τα προβλήματα της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης? Μήπως να καλέσουν και τους νηπιαγωγούς ή τους δασκάλους για να συζητήσουν θέματα της Γ/θμιας εκπαίδευσης?

ΑΝΤΩΝΙΑ
|

Δυστυχώς, στην Επιτροπή δεν τοποθετείται κάποιος από τις Ανθρωπιστικές επιστήμες και δη τους θεολόγους. Οι περισσότεροι ιστορικοί. Μετά περιμένουμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα στο χώρο της παιδείας και ειδικότερα στην εκπαίδευση; Πώς θα προβληθούν ιδανικά στα παιδιά, τους εφήβους και τους νέους; Αυτά δεν τα βλέπει ο κ. Πρωθυπουργός; Αν έτσι προχωρήσουμε, θα είναι μία από τα ίδια... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ! Ξαναδείτε, κ. Υπουργέ, το θέμα. Τα παραπάνω σχόλια θα σας βοηθήσουν, αν τα δείτε με αντικειμενικότητα και χωρίς κομματισμό.
Αντωνία-Εκπαιδευτικός

Ιωάννης Κ.
|

Ο πλήρης αφελληνισμός της παιδείας μας ολοκληρώνεται...

Φώτης
|

Πιστεύω ότι αυτός ο "διάλογος" το μόνο που θα έχει ως αποτέλεσμα θα είναι η επικύρωση των ήδη συμπεφωνημένων. Η όποια αλλαγή, με όνομα μεταρρύθμηση θα φέρει ανατροπές εις βάρος των εκπαιδευτικών ( ωράριο, μισθολόγιο, αριθμό μαθητών, σύνταξη κλπ)

Πετρος
|

Πολλά ονόματα από το "όλον" ΠΑΣΟΚ και μάλιστα ο επικεφαλής δεξί χέρι του Σημίτη και ενάντια στους αγώνες των παλαιών Συριζαίων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, Ο ΚΟΤΣΥΦΑΚΗΣ, ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΧΙΜΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΟΥΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΗΛΑΔΗ, Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΦΑΝΤΗ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο Κος ΦΙΛΗΣ . . .

pd
|

Καλα θα ηταν να ειχαμε τους δασκαλους σε μια επιστημονικη επιτροπη ως επιστημονες ,βεβαιως , που εχουν αποδειξει την επιστημονικη τους ιδιοτητα τοσα χρονια ΕΠΙΤΥΧΩΣ επισημαινω μεσα στις ταξεις τους -για να μας δωσουν τα φωτα τους σχετικα με τα νεα δεδομενα ,λογω συνεχους επιμορφωσης βεβαιως,κι οχι για να υποστηριξουν τα συνδικαλιστικα τους ....ΜΠΑ??

geo
|

Εχουν ολοι οι παραπανω συναισθηση της βαριας ευθυνης που τους αναλογει, αν οι εργασιες της επιτροπης οδηγησουν (που θα οδηγησουν) σε περαιτερω μπαχαλοποιηση της Εκπαιδευσης (και οχι της Παιδειας, οπως εχουν ισως την ψευδαισθηση);
Ειναι ετοιμοι να αναλαβουν αυτο το βαρος;

ΗΡΑ
|

Πόσοι και ποιοι απ΄ αυτούς/ -ες τους κυρίους και τις κυρίες γνωρίζουν βιωματικά τι εστί σχολείο ( Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο). Ποιοι και πόσοι απ' αυτούς έχουν διδάξει; Ποιοι και πόσοι απ΄ αυτούς έχουν κάνει έρευνα; Ειρήσθω εν παρόδω, στη βάση ποίων ερευνητικών στοιχείων θα τεκμηριωθούν τα όποια συμπεράσματα και οι αντίστοιχες προτάσεις που θα διατυπωθούν για τις αναγκαίες τομές και αλλαγές σε καθεμιά από τις τρεις βαθμίδες του εκπαιδευτικού μας συστήματος; Ωστόσο, δεν πρέπει να γκρινιάζουμε. Απ' όλα έχει ο μπαχτσές : Πολυπολιτισμικότητα - Πάντειο - Πολυτεχνείο - Αριστοτέλειο και πολλούς πάμπολλους (ομότιμους) καθηγητάδες !

ασεπιτης
|

Όλοι λίγο πολύ είναι πανεπιστημιακοί και....τσουπ μέσα σε αυτούς και ο ΘΕΜΗΣ!
Και καλά δικό μας παιδί είναι ας μπει και αυτό σε μια επιτροπή....
Με τις υγείες μας

dirkerkyra
|

Μάχιμοι εκπαιδευτικοί Αβάθμιας και Ββάθμιας εκπαίδευσης είναι 3 στους 36. Οι υπόλοιποι είναι πανεπιστημιακοί, άρα άσχετοι με την κατάσταση στα σχολεία. Και ... μετά περιμένουμε να γίνει προκοπή.
Διαλύστε τα μια ώρα αρχύτερα και τελειώνετε να ησυχάσουμε και εμείς. Να ξέρουμε που πατάμε.

Μανώλης
|

Άλλος ένας διάλογος κωφών και άσχετων θα διεξαχθεί όπως φαίνεται για θέματα παιδείας με ειλημμένες αποφάσεις, χωρίς να συμμετέχουν φορείς, σύλλογοι γονέων, εκπρόσωποι πολυτέκνων κλπ
Τουλάχιστον αυτοί οι 36 έχουν παιδιά;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/41066/ta-36-meli-tis-epitropis-ethnikoy-dialogoy-gia-tin-paideia