Υπουργός στο esos: Οι νυν Διευθυντές μπορούν να κάνουν αίτηση και στο σχολείο που υπηρετούν ανεξάρτητα τον αριθμό θητειών στην συγκεκριμένη θέση

Δημοσίευση: 20/05/2017

Τελευταία Ενημέρωση: 20/05/2017, 22:10

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υπουργός στο esos: Οι νυν Διευθυντές μπορούν  να κάνουν  αίτηση και στο σχολείο που υπηρετούν ανεξάρτητα τον αριθμό θητειών  στην συγκεκριμένη θέση

“Η τεχνική νομοθετική βελτίωση θα συμπεριληφθεί στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί στην Ολομέλεια της Βουλής την Πέμπτη 25 Μαΐου”.

"Διευθυντής ή Διευθύντρια μπορεί να κάνει αίτηση και στο σχολείο που υπηρετεί ανεξάρτητα από τον αριθμό ετών προϋπηρεσίας στην συγκεκριμένη θέση"

Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα στο esos ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, κι εξήγησε:

“Η τεχνική αυτή νομοθετική βελτίωση θα συμπεριληφθεί στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί στην Ολομέλεια της Βουλής την Πέμπτη 25 Μαΐου”.

Ο υπουργός Παιδείας είπε ακόμη στο esos ότι “το νομοσχέδιο που έχει κατατεθεί εξασφαλίζει την έκφραση γνώμης του Συλλόγου Διδασκόντων, και εισάγει μία ιδιαίτερα αντικειμενική διαδικασία επιλογής Διευθυντών αποδεχόμενο και το περιοριστικό πλαίσιο που έθεσε η απόφαση του ΣτΕ”.  

Τι ανέφερε ο υπουργός στην Αιτιολογική Εκθεση για τη διάταξη που ανακάλεσε

Στην Αιτιολογική Εκθεση του Σχεδίου Νόμου για τη συγκεκριμένη διάταξη που ανακαλείται ο υπουργός Παιδείας ενέφερε τα εξής:

"Επιπλέον, προβλέπεται, προς θεραπεία των αρχών της ισότητας και της αξιοκρατίας, ότι εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει δύο (2) συνεχόμενες θητείες πλήρων διδακτικών ετών που προηγούνται της επιλογής στην ίδια θέση διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ., με επιλογή ή αναπλήρωση, δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας για τη θέση του σχολείου ή Ε.Κ. όπου υπηρετούν αλλά δύνανται σε κάθε περίπτωση να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας σε οποιοδήποτε άλλο".

 

 

Σχόλια (101)

ekp/kos
|

ΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΩΣ ΜΕΝΕΙ...
ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΕΓΙΝΕ
ΑΡΑ ΤΙ;
ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ;
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΑΝ ΤΟΣΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ

Αναστάσιος Κουτσούκος
|

Το νομοσχεδιο λεει και επίσης και στο Ισλαμικό τεμενος Αθήνας? Καμιά αντίδραση
?

Παρασκευάς
|

Ετσι ανετα μπορει οποιος γινει Δ/ντης -Υδ/ντης-Τομεαρχης σε καποιο σχολειο να παρει και την συνταξη του απο εκει....

ariadnh papadopoulou
|

Τι κόλλημα κι αυτό με το σύλλογο διδασκόντων! Δε λέτε να απαλλαγείτε από κάποια σύνδρομα!

K.
|

Τολμήστε επιτέλους να κάνετε κάτι ουσιαστικό μήπως και κινηθεί κάτι.

Κάτι να κινηθεί.
Αφήστε το όριο των 2 θητειών στο ίδιο σχολείο (πρυτάνεις κτλ γιατί ναι, εκεί είναι συνταγματικό?)
Σε άλλα κράτη τι ισχύει?

rip
|

Καθίστε ο καθένας και κοιτάξτε πως σας συμφέρει να γίνει η επιλογή ..μετά απειλείστε με μηνύσεις προσφυγές κλπ ... και ιδού γίνατε διευθυντές/ντριες....

Freeman
|

Ακατανόητο!! Το ίδιο κράτος, η ίδια κυβέρνηση, ο ίδιος υπουργός να αξιοποιούν σε διαφορετικούς νόμους με διαφορετικά κριτήρια τα ίδια προσόντα. Αναφέρομαι στην απόφαση Φ.821/74513/Η2 ,ΦΕΚ 1742, που αφορά διευθυντές, υποδιευθυντές και εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία. Εκεί γιατί βρήκαν μια φόρμουλα αξιολόγησης για μεταπτυχιακά και δεύτερα πτυχία που φαίνεται πολύ πιο δίκαιη;

ΔΑΣΚΑΛΟΣ
|

Μοριοδοτείται το β΄πτυχίο, μοριοδοτείται η β΄ξένη γλώσσα και δεν μοριοδοτείται το β΄μεταπτυχιακό; Εκπαιδευτικός με Μαράσλειο και Μεταπτυχιακό γιατί να μοριοδοτείται και στα δύο και εκπαιδευτικός με δύο μεταπτυχιακά (αφού έκλεισε η Μαράσλειος) να μην μοριοδοτείται και στα δύο; Αποτίμηση όλων των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών, καθώς και όλων των επιμορφώσεων που έχουν πραγματοποιηθεί από δημόσιους φορείς, με δίκαιη και αναλογική μοριοδότηση. Γιατί να μην μοριοδοτείται το συγγραφικό και ερευνητικό έργο; Εξίσωση όλων προς τα κάτω. Απογοήτευση.

Ανώνυμος
|

Πρέπει να μοριοδοτηθεί η πιστοποίηση ΤΠΕ 2ου επιπέδου και επίσης να αυξηθούν τα μόρια του 2ου πτυχίου που μειώθηκαν με τον νέο νόμο. Σωστή είναι η προσμέτρηση της διδακτικής υπηρεσίας μέχρι 10 μόρια, αλλά παράλληλα πρέπει να αυξηθεί και η μοριοδότηση των επιστημονικών προσόντων.

Γιάννης
|

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 4 της Υ.Α με Αρ. Πρωτ. 92984/Γ7/10-08-2012.

Η υπηρεσία των Υπευθύνων Σ.Ε.Π. των ΚΕ.ΣΥ.Π. προσμετρείται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 4 της Υ.Α με Αριθ. Πρωτ. 93008/Γ7/10-08-2012.

Η υπηρεσία των Υπευθύνων Σ.Σ.Ν. προσμετράται ως διοικητική, καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.

Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 4 της Υ.Α με Αριθ. Πρωτ. 92995/Γ7/10-08-2012.

Η υπηρεσία των Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων προσμετράται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.

Σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 4 της Υ.Α με Αριθ. Πρωτ. 92998/Γ7/10-08-2012.

Η υπηρεσία των Υπευθύνων προσμετρείται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.

Λένα
|

Να δοθούν διευκρινήσεις για τη μοριοδότηση των ξένων γλωσσών. Τί σημαίνει 0,80 για επίπεδο Β2; Τί γίνεται με το Γ2; Τί γίνεται με τη δεύτερη ξένη γλώσσα; Δεν αναφέρομαι σε τρίτη και τέταρτη, διότι διευθυντές θέλει, όχι διερμηνείς, κατανοητό. Ομως, στο Σχολείο των καινοτομιών και της κινητικότητας, του Comenious , Erasmus + και άλλων πολλών, ένα μόνο Β2 και πολύ σας και καλό σας;;;;; Επίσης, για ποιό λόγο δε λογίζεται διδακτική η προυπηρεσία των σχ.συμβούλων, που τόσα τους καταμαρτυρούμε, αλλά όχι και αυτό, το έργο τους είναι η επιστημονική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, η επιμόρφωση σε σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, οι δειγματικές διδασκαλίες, ας δούμε το καθηκοντολόγιό τους. Και γιατί ένα μόριο ανά έτος μέχρι δέκα χρόνια στην διδακτική και τόσο περιορισμένο πλαφόν στη μοριοδότηση προυπηρεσίας σε θέση ευθύνης; Ας κάνουμε τώρα το λογαριασμό. Ενας εκπαιδευτικός με 20 χρόνια διδακτική προυπηρεσία και κανένα τυπικό προσόν έχει περισσότερα τυπικά μόρια από εκπαιδευτικό με 10 χρόνια διδακτική, διδακτωρικό, μεταπτυχιακό, δυο ή τρεις ξένες γλώσσες, ΤΠΕ, συγγραφικό, ξέχασα και β' πτυχίο! Πρόσφατα η Γαλλία εξέλεξε Πρόεδρο Δημοκρατίας 39 ετών. Merci.

daskalos
|

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ .....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ...

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ...... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ...

Μαρίζα
|

@Μάνος & @Q:
Όταν συναντήσετε ή κυβερνηθείτε από "Aριστερό" τότε να εκφέρετε άποψη περί Αριστεράς.
Για την ώρα ισχύει ότι ουδέποτε η Αριστερά κυβέρνησε στην Ελλάδα.
Εκτός και εννοείτε ως αριστερή τη σημερινή μνημονιακή κυβέρνηση αλλά προφανώς κάνετε πλάκα...

Τάσος Ματσάκης
|

ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΣ.

ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ.

Η υπηρεσία προσδιορίζεται την ώρα που υπογράφει κάποιος για να αναλάβει μία θέση. Κανένας εκ των υστέρων δε θα έπρεπε να μπορεί να αλλάξει το είδος αυτής. Τελεία και παύλα.
Κανένας δε θα πρέπει να ασελγεί κατά του νόμου που αυτός ή προκάτοχοί του υπουργοί υπέγραψαν.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
Σε ποιους νομίζετε οτι απευθύνεστε κύριε ΥΠΟΥΡΓΕ σε ιθαγενείς?
Μου βάζεις να υπογράψω να αναλάβω μία θέση με υπηρεσία ρητά προσδιορισμένη ως διδακτική και μετά έρχεσαι και μου λες χα χα... σε γελασα!

Ελβίνα
|

Διαβάζω αυτές τις μέρες ΄΄ απείρου κάλλους ΄΄ σχόλια και διακρίνω ένα μένος για τους διευθυντές σαν να είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί των εκπαιδευτικών !!!!!Με μεγάλη ευκολία και χωρίς δεύτερη σκέψη και με την συγουριά ότι ο άλλος , ο νέος διευθυντής που θέλετε να ρθεί στο σχολείο σας ,-- αν και δεν γνωρίζετε ποιός θα είναι-- θεωρείτε ότι θα είναι πιο καλός απο τον προηγούμενο !!!!! Μέγας παραλογισμός!!!!Και στις επόμενες εκλογές το 2020 τα ίδια θα υποστηρίζετε .....μήπως είναι αλλού το πρόβλημα και όχι στους διευθυντές σας!!!!Κόπτεστε για την κινητικότητα και τον περιορισμό των θητειών τους , δεν σκεφτήκατε όμως οτι αν συμβεί αυτό μήπως επεκταθεί και σ΄όλους τους εκπαιδευτικούς ??? Γιατί τώρα δεν μας ενδιαφέρει αν ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αύριο όμως κλαυθμοί και οδυρμοί αν συμβεί σε μας η κινητικότητα !!! Καταθέτουν ένα νομοσχέδιο δεν υπάρχει περίπτωση να είναι όλοι ευχαριστημένοι , άλλοι θα αδικηθούν άλλοι θα ευνομηθούν , αυτό συμβαίνει με όλους τους νόμους του κράτους !!!!Μάλλον την επερχόμενη αξιολόγηση δεν θέλετε να την κάνει ο τωρινός διευθυντής !!!Γιατί άραγε !!Πιστεύω ότι κάποια σχόλια αρνητικά που γίνονται μάλλον γίνονται εκ του πονηρού , και για να είμαι σαφής δεν θέλω να αξιολογηθώ απο τον διευθυντή που μου έκανε παρατηρήσεις γιατί δεν ήμουν εντάξει στην πρωινή προσέλευση , στις εφημερίες μου, δεν έκανα προγράμματα κ.λ.π. Δηλαδή δεν υπήρχαν δηλαδή κάποιοι διευθυντές που ήταν καλοί , ας μην είμαστε αχάριστοι γιατί την σελίδα του esos την διαβάζουν και γονείς και άλλοι που δεν ανήκουν στην εκπαιδευτική κοινότητα και βλέπουν μια εικόνα απογοητευτική στα σχολεία !!!

Μαρία
|

@palios diey

Εκτός από την προυπηρεσία 25-30 ετών είχατε και κάποιο άλλο προσόν μάλλον κατά τα εληνικά δεδομένα στο οικείο σας ΠΥΣΔΕ. Δεν μπορεί οι νέοι με ΜΠΣ και Διδακτορικά στη Διοίκηση να δίνουν ΑΣΕΠ για να διοριστούν απλά και τα στελέχη εκπσης να ορίζονται από μία συνεντευξούλα μεταξύ "κολλητών". Πουθενά στις προηγμένες εκπ/κά χώρες δεν συμβαίνει αυτό! Όταν διεξαχθεί η συνέντευξη από αδιάβλητο και αντικειμενικό φορέα και υπάρξουν ποτέ εξετάσεις πάνω στη ΔΙΟΙΚΗΣΗ...ας γίνουν δ/ντες και με 50χρόνια υπηρεσίας!

nik
|

Μετά από όσα διαβάζουμε τα τελευταία 24ωρα σχετικά με τον περιβόητο νόμο για τους διευθυντές σχολείων, είναι κανείς να τρελαίνεται.
Να πω ότι όλα γίνονται στο πόδι;
Να πω ότι στην Ελλάδα δεν άλλαξε τίποτα και ούτε πρόκειται;
Φυσικά την ευθύνη για όλα την έχει το Υπουργείο.
Γνώριζαν την απόφαση του ΣΤΕ. Γνώριζαν ότι η θητεία των νυν διευθυντών έτσι κι αλλιώς θα τελείωνε. Δεν έπρεπε να είναι όλα έτοιμα και με ηρεμία και σωφροσύνη να γίνουν εγκαίρως, για το καλό της εκπαίδευσης;
Τουλάχιστον αυτό διατύπωνε συνεχώς ο Υπουργός μας.
Τι βλέπουμε όμως;
Προχειρότητα, ανασφάλεια, αδικία και βιασύνη αδικαιολόγητη.
Πίεση απο διαφόρους και υποχώρηση σε βασικές θέσεις και αρχές που υποτίθεται ότι τις πίστευαν όταν τις γράφανε σ΄αυτό το περίφημο σχέδιο, βάζοντας και τις πρώτες υπογραφές.
Δηλαδή κύριε Υπουργέ αυτό που διατυπώνεται στην αιτιολογική έκθεση σχετικά με τις δυο συνεχόμενες θητείες και το γράφεται ότι δεν επιτρέπετε παραπάνω, διότι "προβλέπεται προς θεραπεία των αρχών της ισότητας και της αξιοκρατίας" τώρα με μια απλή δήλωσή σας ανατρέπεται;
Φυσικά ό καθένας το βλέπει απ΄την πλευρά του, αλλά έτσι χάνονται τα όρια της ισότητας και της αξιοκρατίας... όταν ο ίδιος υπουργός άλλα δηλώνει τη μια μέρα και άλλα την άλλη.
Επίσης αυτά που διαβάζουμε από διαφόρους εμπλεκόμενους και όχι μόνο με αδικίες και μεγάλη δόση υποκειμενικότητας σχετικά με κριτήρια και διαδικασίες, νομίζω ότι ο καθένας που διατυπώνει την άποψή του εδώ, έχει απόλυτο δίκαιο.
Κατά την δική μου όμως άποψη έπρεπε όλα να ήταν τώρα έτοιμα και όλη αυτή η έμμεση διαβούλευση που προσπαθείτε να κάνετε από αυτόν εδώ τον τόπο να είχε γίνει πριν σε επίπεδο ενώσεων, ομοσπονδιών κ.λ.π.
Φοβάμαι ότι μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη που γράφεται ότι θα ψηφιστεί ό νόμος, το σχέδιο νόμου θα έχει γίνει "κουρελόχαρτο" με το ράβε ξήλωνε.
Καλώς η κακώς υπογράψατε ένα σχέδιο νόμου και το καταθέσατε με τη μορφή του κατεπείγοντος, στη Βουλή προς ψήφιση. Ψηφίστετο όπως είναι και μην ενδίδετε σε κανένα, να τελειώνουμε, γιατί δεν πρόκειται να τους ικανοποιήσετε όλους τώρα βιαστικά, που θέλετε.
Ετσι ο κάθε πικραμένος θα συνεχίσει γράφει σ΄αυτόν εδώ τον τόπο, αυτά που του αρέσουν και θέλει να γίνουν.

Κοντογούρη Ευανθία
|

Δεν έχω ακούσει τη δήλωση του Υπουργού, αλλά αντιγράφω από το άρθρο τα "λόγια" του:
Α) "Επιπλέον, ... εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει δύο (2) συνεχόμενες θητείες πλήρων διδακτικών ετών ...δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας για τη θέση του σχολείου ή Ε.Κ. όπου υπηρετούν αλλά δύνανται σε κάθε περίπτωση να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας σε οποιοδήποτε άλλο".
"Διευθυντής ή Διευθύντρια μπορεί να κάνει αίτηση και στο σχολείο που υπηρετεί ανεξάρτητα από τον αριθμό ετών προϋπηρεσίας στην συγκεκριμένη θέση".
Δηλαδή??????

Κοντογούρη Ευανθία
|

Κάτι δεν πάει καλά!
Δηλαδή οι Διευθυντές που υπηρετούν σε κάποιο σχολείο μπορούν να το ξαναδηλώσουν, ενώ οι προηγούμενοι που είχαν υπηρετήσει σε αυτό 2 θητείες δεν μπορούν;

Μανος
|

@Γιάννης Δ.
Δεν είναι ούτε προοδευτικοί, ούτε ριζοσπαστικοί, ούτε σκεπτόμενοι και ξέρεις γιατί; Επειδή είναι αριστεροί. Τις παραπάνω ιδιότητες μόνοι τους οι αριστεροί τις επισυνάπτουν στους εαυτού τους, έξωθεν καλή μαρτυρία δεν υπήρχε.

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Απ' έξω όλα είναι εύκολα, υπάρχει σύστημα επιλογής διευθυντών, που να είναι καθολικά αποδεκτό; ας απαντήσει όποιος με ευκολία κατηγορεί. Πολλοί εδώ μέσα θίξαμε άρθρα με αιτιολόγηση. Αυτή είναι κριτική ωφέλιμη, και σωστή, και την χρειάζεται η διοίκηση αφού λόγω του πίεσης χρόνου δεν έγινε διαβούλευση.
Χαιρετίζω την αλλαγή που ανακοίνωσε ο Υπουργός να αφαιρέσει την 2 ετία σε ένα σχολείο, καθότι θα άφηνε μικρά σχολεία της περιφέρειας χωρίς δ/ντη αλλά και όπως έχει αναφερθεί από το συνάδελφο Γιάννη Πλατάρο, δεν είναι δημοκρατικό να σου πούνε: διοίκησες 2 θητείες, βρώμισες, φύγε!!!!

Ανώνυμος εκπαιδευτικός
|

@ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ
Καλό το εγερτήριο σάλπισμα, αλλά με φθαρμένα υλικά, αγαπητέ μου!
Γιατί σαλπίζεις επίθεση την ώρα της υποχώρησης. Υπάρχει φανερό πρόβλημα συγχρονισμού, δηλαδή συνέπειας στη διαμαρτυρία και στην αντίδραση. Πόση λογική βάση δηλαδή μπορεί να έχει ο ισχυρισμός σου ότι με το σύστημα του 2015 (σύλλογος διδασκόντων) επιχειρήθηκε να βολευτούν τα παιδιά του σύριζα, όταν ξέρουμε πια πολύ καλά τα αποτελέσματα εκείνης της διαδικασίας. όπου 8 στους 10 βγήκαν οι ίδιοι διευθυντές; Πολεμήθηκε λυσσαλέα εκείνο το σύστημα και αγιοποιήθηκε το σύστημα Διαμαντοπούλου (συνέντευξη). Φτάσαμε λοιπόν πίσω ολοταχώς στα δεδομένα του 2011. Τι περίμενες λοιπόν; Θα συμβεί αυτό ακριβώς που ζητάγαμε: να βολευτούν τα παιδιά του σύριζα!!! Έτσι δε γινόταν και τα υπέροχα εκείνα χρόνια με τα παιδιά των άλλων κυβερνήσεων; Αυτό το φαύλο σύστημα έκρινε και το ΣτΕ ως το πιο δημοκρατικό κι αυτό οραματίζονταν οι ανιδιοτελείς υποψήφιοι που προσέφυγαν στην κρίση του. Τώρα λοιπόν τα κροκοδείλια δάκρυα περισσεύουν. Ας το καταπιούμε αμάσητο, για να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είναι και τόσο αξιοπρεπές να φοβόμαστε την κρίση των συναδέλφων μας

δεν παίζονται
|

Σε πολλές χώρες υπάρχει κινητικότητά διευθυντών και εκπαιδευτικών,στην Ελλαδιτσα μας όμως το θεωρούμε χαζό και κάποιοι αναρωτιούνται τι θα προσφέρει, το κυριότερο ΔΕΝ θα υπάρχουν ομάδες με ότι συνεπάγεται αυτό.Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στο στρατό (κινητικότητα) και σε πολλούς τομείς του δημοσίου.

Q
|

@Γιαννης Δ. Aριστερα σημαινει οπισθοδρομιση,μιζερια,αναποτελεσματικοτητα,εξισωση προς τα κατω πλην της νομενκλατουρας.Απλα εσεις δεν το ξερατε.

Γιάννης Δ
|

Κάποτε το να είσαι αριστερός σήμαινε ότι ήσουν σκεπτόμενος ριζοσπαστικός και προοδευτικός. Αν αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει η αριστερή ελίτ τότε λυπάμαι κύριοι αλλά ούτε προοδευτικοί ούτε ριζοσπαστικοί αλλά ούτε και σκεπτόμενοι είστε.
Αν θέλατε να είστε όλα τα παραπάνω έκτος από την προϋπηρεσία , εγώ θα της έδινα και 12 μόρια, θα μοριοδοτούσατε ανάλογα και πτυχία επιμορφώσεις κ.τ.λ. και θα τα συμπληρώνατε και άλλα κριτήρια για να διαπιστώσετε ποιοι και σε πιο βαθμό ασχολούνται με το επάγγελμα τους και εκτός ωραρίου. Γιατί άλλο να έχεις διευθυντή μόνο με προϋπηρεσία και τα μόρια του διευθυντή και άλλο να έχεις ένα άνθρωπο οποίος ψάχνετε κάθε τρις και λίγο. Και ναι βαλε και μια ρήτρα ότι για να γίνεις στέλεχος να είσαι πρώτα 12 χρόνια στην τάξη και μετά να δώσεις για οποιαδήποτε θέση.
Και ένα τελευταίο αυτές τις ''εξυπνάδες'' είμαστε πρώτα από όλα δάσκαλοι κ.τ.λ. Δεν θα γίνουμε όλοι διευθυντές και στελέχη είναι γνωστό και αποδεκτό αλλά το γιατί δεν γίναμε μετράει, το ίδιο με το πως γίναμε. Δεν είναι το ίδιο να χάσεις από κάποιον με προσόντα .

Κώστας
|

Αγνωστος

Η μετατροπή των τίτλων των Διδασκαλείων σε μεταπτυχιακούς τίτλους θα είχε ήδη ψηφιστεί, αν έβγαιναν τα μόρια στα υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης που πρόσκεινται στην κυβέρνηση (ή με κάποιον τρόπο έχουν άκρες μαζί της) και διαθέτουν μεταπτυχιακό και Διδασκαλείο μαζί. Η μετατροπή των τίτλων αποσκοπούσε στην οικονομική αναβάθμιση των κατόχων, μιας και το μεταπτυχιακό δίνει δύο Μ.Κ. στον εκπαιδευτικό. Όταν όμως διαπίστωσαν στο Υπουργείο ότι στις επερχόμενες κρίσεις στελεχών το μεταπτυχιακό δίνει 2,5 μ. (το δεύτερο ούτως ή άλλως δε μοριοδοτείται) ενώ το μεταπτυχιακό, συν το Διδασκαλείο, δίνει αθροιστικά 4,5 μ., έσπευσε να το πάρει πίσω. Να είστε σίγουροι ότι όταν ολοκληρωθούν οι κρίσεις στελεχών το καλοκαίρι του 2018, θα την επαναφέρουν τη διάταξη. Θα το δείτε.

Ετσι ακριβώς είναι... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!!!!!!

ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΕΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ
|

Νόμος με αναδρομική ισχυ δε μπορει να υπάρξει ! Θητείες τι εννοούμε ? 4ετία ,2ετία , 3ετία , ή μονοετής θητεία !
Δηλαδή ROTATION στους Διευθυντές ! Καλά έκανε και το πήρε πίσω να μην ξαναξεφτιλιστεί με καινούριο ΣΤΕ ! Λίγα μόρια στον διευθυντή πιο πολλά στον υποδιεθυντή ! Θέλει να φέρει νέους έστω και χωρίς προσόντα !
Ρωτάω και ξαναρωτάω με τι προσόντα θα κρίνει ό κάθε συνάδελφος τον Διευθυντή του ! Αν σου επιβάλει να έρχεσαι στην ώρα σου ή να μην καπνίζεις μέσα στο σχολείο ή γιατί εφαρμόζει τον νόμο που εσένα δεν σαρέσει και βαριέσαι να κάνεις δημιουργικές εργασίες ή θεματική εβδομάδα ή δεν συμφωνείς μαζί του γιατι κάνει ευρωπαικά προγράμματα που δεν συμφωνείς ή έχεις κατάθλιψη ( 5%τουλάχιστον έχουν ) θα ψηφίσεις τον άχρηστο που δεν θα κάνει αυτά ! Τι λέτε μωρέ ! Όσοι δεν θέλουν την αξιολόγηση έχουν λόγους που δεν την θέλουν !

TREMEL
|

Ένα σωστό είχε αυτό το νομοσχέδιο και τώρα υπαναχωρούν!!!Εάν σκέφτονται το πολιτικό κόστος,ας υπολογίσουν περισσότερο την αγανάκτηση των χιλιάδων εκπαιδευτικών για τους ΄΄ισόβιους΄΄διευθυντές και λιγότερο τις πιέσεις των ίδιων των διευθυντών.
Στα πρότυπα και πειραματικά γιατί περιορίζονται σε δύο οι θητείες;(Εκεί άραγε θα ξαναγίνει αξιολόγηση την επόμενη χρονιά;Από τους ίδιους πάλι ;Από τους ίδιους ΄΄αντικειμενικούς΄΄ κριτές διευθυντές που την προηγούμενη φορά έδιωξαν κόσμο και κοσμάκι από αυτά τα σχολεία!!!)
Γιατί να τους δίνεται το δικαίωμα να παραμένουν πάρα πολλά χρόνια στο ίδιο πόστο;Αν είναι εξαιρετικοί ως διευθυντές,ας πάνε και αλλού να οφελήσουν και άλλα σχολεία.
Εξάλλου και με την ψηφοφορία στο 80%των σχολείων παρέμειναν οι ίδιοι!!!Απαράδεκτο! Ας το ξανασκεφτούν εκεί στο Υπουργείο!Έλεος πια!!!

maria
|

oeo!!!! Ερχονται κρισεις για ολους μας απο την πόρτα των υποψηφιων δ/ντων!
Να δουμε τι καλα θα είναι για ολους μας να σε αξιολογουν για τις επιδοσεις σου , αν επιασες ταχα τους στοχους και κυριως για την προσωπικοτητα σου! Συναδελφοι ας αντισταθουμε τώρα καμια έκθεση για υποψηφιο συναδελφό μας!Ας αντισταθουμε ουσιαστικά καποτε να καταργήσουμε τις αξιολογήσεις στην πράξη!

Αντώνης
|

Ο Γιώργος Π. στο μήνυμά του έχει απόλυτο δίκιο, περίμενετε να δείτε τι θα λέει η αλλαγή στο νομοσχέδιο, μπορεί να μην το πήραν ακριβώς πίσω...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/50681/ypoyrgos-sto-esos-oi-nyn-dieythyntes-mporoyn-na-kanoyn-aitisi-kai-sto-sholeio-poy