Εξοργιστικά ελάχιστες οι φετινές Μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Δημοσίευση: 26/03/2018

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εξοργιστικά ελάχιστες οι φετινές Μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Οι Βάσεις μορίων και τα Στατιστικά

Δημήτρης Πεππές  Αιρετός ΚΥΣΔΕ

Εξοργιστικά ελάχιστες οι φετινές Μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για μια ακόμη φορά.
Δυστυχώς δεν ελήφθησαν υπόψιν ούτε τα  1000 περίπου  κενά που προστέθηκαν λόγω των Παραιτήσεων προς συνταξιοδότηση και των Μετατάξεων σε ΕΔΙΠ 

                                            Αιτήσεις Μετάθεσης             Ικανοποιήθηκαν
Μουσικά                                    316                                        48
Καλλιτεχνικά                              355                                        41
Διαπολιτισμικά                            65                                           8
Ειδική Αγωγή                             152                                        49
Γενικές Μεταθέσεις                 6.673                                      472

Προς ενημέρωση των συναδέλφων σχετικά με τις Μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σας κοινοποιώ τις Βάσεις μορίων μεταθέσεων και Στατιστικά

1. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

2. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

3. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΙΚΩΝ  ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

Σχόλια (1)

Πραγματικά αγανακτισμένος (όχι κομματικά)
|

Ο αριθμός των μεταθέσεων είναι πράγματι εξοργιστικά μικρός. Τι κάνετε κύριοι αιρετοί για να αλλάξει αυτό; Ποιά είναι η αντίδρασή σας απέναντι σε έναν υπουργό που δείχνει παντελή έλλειψη ευαισθησίας και επαφής με την πραγματικότητα των εκπαιδευτικών που ζουν πολύ μακριά από τις οικογένειές τους; Για ποιό λόγο ζητάτε την ψήφο μας και γιατί σας χρειαζόμαστε; Εσείς βρίσκεστε κοντά στον υπουργό για να μεταφέρετε τα αιτήματα και τα προβλήματά μας. Το κάνετε αυτό; Αν δε σας δίνει καμία σημασία, έχετε σκεφθεί να αντιδράσετε έντονα μέχρι και να παραιτηθείτε;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/56149/exorgistika-elahistes-oi-fetines-metatheseis-sti-deyterovathmia-ekpaideysi