Σε ένα μήνα θα κατατεθεί στη Βουλή το Σ/Ν για τις Δομές Εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 16/04/2018

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε ένα μήνα θα κατατεθεί στη Βουλή το Σ/Ν για τις Δομές Εκπαίδευσης

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η υφυπουργός Παιδείας είπε προς τους συνομιλητές της πως όσον αφορά τις δύο θητείες των στελεχών θα υπάρξει μεταβατική περίοδος

Στα μέσα Μαΐου θα κατατεθεί στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου θα κληθούν οι ενδιαφερόμενοι φορείς να καταθέσουν τις προτάσεις τους, πριν την εισαγωγή του στην Ολομέλεια προς ψήφιση.

Την ανακοίνωση αυτή έκανε η υφυπουργός Παιδείας Μερόπη Τζούφη στη συνάντση με το  ΔΣ του  Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η υφυπουργός Παιδείας είπε προς τους συνομιλητές της πως όσον αφορά τις δύο θητείες των στελεχών θα υπάρξει μεταβατική περίοδος. (σ.σ. Ενδεχομένως να ισχύσει ότι ίσχυσε και κατά την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων, δηλαδή να μην ισχύσουν οι δύο θητείες στις επικείμενες κρίσεις).

Μετά από αυτή την εξέλιξη φαίνεται ότι επαληθεύονται οι εκπαιδευτικοί παράγοντες που ισχυρίζονται ότι οι διαδικασίες για τις όποιες κρίσεις  επιλογών στελεχών εκπαίδευσης θα γίνουν μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, κι ενδεχομένως το Φθινόπωρο.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Την Πέμπτη στις 12 Απριλίου 2018 αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- συναντήθηκε με την Υφυπουργό Παιδείας κα Τζούφη Μερόπη στο πλαίσιο συζήτησης για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και για το νέο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου «ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ».

Τα μέλη του Δ.Σ του Π.Ε.Σ.Ε.Α.  κατέθεσαν Υπόμνημα με τις  Θέσεις του Π.Ε.Σ.Ε.Α. για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τόνισαν ότι βασικός άξονας των θέσεων του Π.Ε.Σ.Ε.Α.  αποτελούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Η πολύχρονη οικονομική κρίση έχει επιφέρει μεγάλα πλήγματα στην δημόσια εκπαίδευση (υποχρηματοδότηση, ελλείψεις υποδομών, ελαστικές σχέσεις εργασίας, αδιοριστία) και αυτό φαίνεται περισσότερο στις δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες στον μαθητικό πληθυσμό. Ιδιαίτερα σημαντικό θεωρείται ότι την τελευταία τριετία  η ειδική αγωγή και εκπαίδευση άρχισε να κατανοείται ως  αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής όπως αποτυπώθηκε με τους  νόμους  4368/16 (άρθ. 11), 4415/16 (άρθ. 48) και 4452/2017 (άρθ. 11). Ωστόσο  στο προτεινόμενο νομοσχέδιο για τις νέες δομές στην εκπαίδευση αμφισβητείται ό,τι θετικό υπάρχει στις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις και δεν απαντάει ουσιαστικά στην ενίσχυση του οράματος του «ενός σχολείου για όλους».

Η αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- εξήγησε στην κ. Υφυπουργό Παιδείας ότι τα Κ.Ε.Σ.Υ. ενσωματώνουν υπηρεσίες με διαμετρικά αντίθετα αντικείμενα και θα απευθύνονται σε διαφορετικές ανάγκες ενός ευάλωτου τμήματος του μαθητικού πληθυσμού. Ανάμεσα στις «πολυδιάστατες» αρμοδιότητες τους  είναι να παρέχουν υποστήριξη «στο σύνολο της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας  της περιοχής ευθύνης του (σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, τοπική κοινότητα) σε πολλαπλά επίπεδα (πρόληψη, αξιολόγηση, εισήγηση, παρέμβαση, ενημέρωση-επιμόρφωση, ευαισθητοποίηση). Εκφράστηκε η ανησυχία ότι  η προτεινόμενη οργανωτική σύνθεση- με οριοθέτηση των ρόλων σε μελλοντικό χρόνο-γίνεται πιο απρόσιτη για τους μαθητές με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Η άμεση υποστήριξή τους (εξατομικευμένα προγράμματα, υλοποίηση και εποπτεία αυτών, άμεση εκπαιδευτική παρέμβαση όπου χρειάζεται, παρέμβαση Σχολικού Συμβούλου κ.ά.) μέσα από πολύπλοκες διαδικασίες με πολυπρόσωπες επιτροπές και παιδαγωγικές ομάδες (με αμφισβητούμενη εγκυρότητα πολλών μελών λόγω μη επαρκών προσόντων) καθίσταται αναποτελεσματική γραφειοκρατική διαδικασία. Η αντιμετώπιση  σοβαρών εκπαιδευτικών ζητημάτων  που μέχρι σήμερα επιτυγχάνονταν με την άμεση παρέμβαση του Σχολικού Συμβούλου, απομακρύνεται από την παιδαγωγική πράξη και αντικαθίσταται από την εξ αποστάσεως υποστήριξη του υπεύθυνου Συντονιστή.

Επίσης από την πλευρά του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α., αφού επικροτήθηκε η θετική στάση του Υπουργείου Παιδείας που φρόντισε τα δύο τελευταία σχολικά έτη να καλύψει τα λειτουργικά κενά με αναπληρωτές στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης, ζητήθηκε: α) να γίνουν μόνιμοι διορισμοί για να καλυφθούν οι οργανικές θέσεις στις σχολικές δομές ειδικής αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στην Προσχολική & στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και β) να ιδρυθούν νέα Τμήματα Ένταξης στα Γυμνάσια, στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά  Σχολεία. Επιπλέον αναλύθηκε στην Υφυπουργό Παιδείας κα Τζούφη Μερόπη η θέση του ΠΕΣΕΑ ότι οι προκηρύξεις για τους διορισμούς μονίμων στο υποσύστημα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης πρέπει να στηρίζονται στο άρθρο 48 του Ν. 4415/2016  στην κατεύθυνση της ισότιμης αντιμετώπισης των εργαζομένων στις δομές της ΕΑΕ.

Η αντιπροσωπεία του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α. τόνισε στην κ. Υφυπουργό Παιδείας: α) την στήριξη του κοινωνικο-εκπαιδευτικού μοντέλου διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την απομάκρυνση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος από το ιατρικό μοντέλο, και β) την αναγκαιότητα της πρώιμης παρέμβασης για τα νήπια με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την αύξηση των θέσεων νηπιαγωγών ειδικής αγωγής στην προσχολική αγωγή και στα ΚΕΔΔΥ.  

Από την πλευρά της η Υφυπουργός Παιδείας κα Τζούφη Μερόπη ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α. ότι θα υπάρξουν βελτιώσεις στο νομοσχέδιο για τις νέες δομές της Π.Ε.&Δ.Ε. και στα μέσα Μαΐου θα κατατεθεί στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου θα κληθούν οι ενδιαφερόμενοι φορείς να καταθέσουν τις προτάσεις τους, πριν την εισαγωγή του στην Ολομέλεια προς ψήφιση. Αφού υποστήριξε ότι τον Οκτώβριο θα έχει καταλήξει το Υπουργείο Παιδείας για τον αριθμό των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, τόνισε ότι η ειδική αγωγή και εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα για την Κυβέρνηση και ότι το Υπουργείο Παιδείας είναι ανοιχτό στο διάλογο με όλους τους φορείς.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας

Μηνάς Ευσταθίου                                                     Λευτέρης Ρατσιάτος

 

Σχόλια (26)

εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής
|

Συγχαρητήρια για τις επιστημονικες θέσεις του Π.Ε.Σ.Ε.Α. κυρίως για την στήριξη του κοινωνικού-εκπαιδευτικού μοντέλου διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγχαρητήρια στα μέλη του Π.Ε.Σ.Ε.Α. για την πρωτοβουλία αυτής της συνάντησης με την υφυπουργό παιδείας!

@Νίκος Κ
|

Όχι κάποιοι κύριε Νίκο αποκλείστηκαν ,αλλά 575 και απέμειναν 563 υποψήφιοι που οι περισσότεροι ήταν ήδη ΣΣ από το 2007.Δηλαδή αποκλείστηκε το 52%.Λίγοι σας φαίνονται αυτοί;Κανείς δεν προσέφυγε γιατί ή έπρεπε πρώτα να παραιτηθούν από την θεση και να πάρουν μέρος στην συνέχιση της διαδικασίας ή να αποσύρουν την υποψηφιότητα τους.Άρα δεν μετείχαν για να δικαιιλογηθει προσφυγή.Παρέμειναν στις θέσεις που ειχαν.Τα λέει αναλυτικά στην καταγγελία του την 9η Ιανουαρίου 2012 ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ και μέλος του συμβουλίου επιλογής Παληγιάννης.Άρα η τρίτη σας παράγραφος αναφέρεται σε αυτούς όταν γράφετε για ισότητα.Όσο για την τέταρτη παράγραφος σας συμφωνώ αλλά μάλλον δεν συμφωνούσαν οι συνάδερφοι σας σαν μέλη των Συμβουλίων Επιλογής όταν στάλθηκαν σε μια ημέρα δεκάδες Διευθυντές Εκπαίδευσης στις τάξεις αν και πρώτευσαν και σε ψήφους και σε προσόντα.Είδατε αγαπητέ ότι ότι κάνεις κάποτε το βρίσκεις μπροστά σου;Θα μου πείτε τι φταίτε οι υπόλοιποι που όμως δεν το καταδικάσατε ποτέ.Και η συναδερφική αλληλεγγύη έχει τα όρια τους και δεν είναι πάνω από το δίκαιο και την ηθική.

Νίκος Κ
|

@ ανώνυμος

Αν καποιοι αποκλείσθηκαν παρανόμως (το 2011 ή οποτεδήποτε άλλοτε), είναι απαράδεκτο και φαντάζομαι πολλοί θα έχουν προσφύγει και θα έχουν κερδίσει. Έχετε καποιο τέτοιο στοιχείο;

Ο μικρός αριθμός υποψηφίων υπήρχε πάντα, ακόμη και πριν την τραγική διαδικασία των μυστικών (και αναιτιολόγητων) ψηφοφοριών. Δεν οφείλεται σε αυτό.

Το αντισυνταγματικό προκύπτει από την πρόβλεψη της ισότητας. Όσοι επιθυμούν να γίνουν στελέχη της εκπαίδευσης ας μην προσβλέπουν στον δια νόμου αποκλεισμό άλλων που υπερτερούν σε αντικειμενικά κριτήρια, θα βρεθούν προ νομικών εκπλήξεων.

Επίσης: ποιό το νόημα της αξιολόγησης των στελεχών αν πρόκειται να τους εκδιώξουν με τον περιορισμό των θητειών; Μήπως για να κοροϊδέψουν τάχα τους "κουτόφραγκους";

@Δημήτρης@Σωτήρη 16.04 22: 58 @Νίκος 23:31
|

Να υποδείξετε κύριε σε ποια Υπουργεία παραμένουν οι ίδιοι Διευθυντές από το 2011.Το 2016 οι Διευθυντές εκπαίδευσης αν και βγήκαν πρώτοι σε ψήφους και σε μετρήσιμα στάλθηκαν από την μια μέρα στην άλλη άλλη στην τάξη από συμβούλια επιλογής που ήταν και σχολικοί σύμβουλοι.Πως λέτε ανακριβώς ότι παραμένουν οι ίδιοι;Μόνον οι σχολικοί σύμβουλοι μένουν οι ίδιοι από το 2011.Επιπλέον πως προκαταβάλετε ότι ο νόμος θα κριθεί αντισυνταγματικός;Εκτός αν θεωρούμε ότι αντισυνταγματικό είναι ότι δεν μας εξυπηρετεί.Όσο για τις λίγες υποψηφιότητες ,λόγω εκλογών και του ναι και όχι ,που αναφέρετε για Διευθυντές Σχολείων σας πληροφορώ ότι υπάρχουν και συνάδερφοι που αρνούνταν να μπουν σε αυτήν την διαδικασία που δεν τους εξέφραζε.
@Νίκος Κ.Ναι αγαπητέ.Στις επιλογές ΣΣ του 2011 αποκλείστηκε το 52% των υποψηφίων .Ανατρέξτε στην σχετική καταγγελία του αιρετού του ΚΥΣΠΕ την 9η Ιανουαρίου του 2011 όπου μιλά για μελανές επιλογές,πολιτικές σκοπιμότητες,αποκλεισμό αξίων Διευθυντών Σχολείων και λοιπά.Άρα απαγορεύσεις και αποκλεισμοί ίσχυσαν μόνο τότε.

Κατερίνα
|

Πάντα ξεκάθαρες και τεκμηριωμένες οι θεσεις του ΠΕΣΕΑ.

Νίκος Κ
|

Δύο ερωτήσεις σε όσους επιθυμούν την (αντισυνταγματική) διάταξη του περιορισμού των θητειών:

- Μήπως τους απαγόρεψε κάποιος να βάλουν υποψηφιότητα και διαμαρτύρονται πως βγαίνουν όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι;
- Γιατί στις εκλογές για τις "προνομιακές" θέσεις των Διευθυντών σχολείων, υπάρχουν τόσο λίγες υποψηφιότητες;

Καταλαβαίνω πως κάποιοι θέλουν να εκλεγούν στελέχη της εκπαίδευσης με μηδενικό συναγωνισμό αλλά όχι να τους κάνει τη χάρη και το Υπουργείο!

Αντώνιος
|

Συγχαρητήρια στον πρόεδρο και το ΔΣ του ΠΕΣΕΑ για την αμέριστη στήριξη του όλα αυτά τα χρόνια σε γονείς μαθητές και όλους όσους εργάζονται στην ειδική αγωγή.

Kyriaki
|

Μπράβο που αναδεικνύεται στο υπόμνημα σας η αναγκαιότητα της πρώιμης παρέμβασης στην προσχολική εκπαίδευση.

ΜΑΡΙΑ
|

Συγχαρητήρια στον ΠΕΣΕΑ για τις άρτια επιστημονικά τεκμηριωμένες τοποθετήσεις του ,απαλλαγμένες από κάθε είδους συντεχνιακές πεποιθήσεις. Συνεχίστε συνάδελφοι !

Νάντια
|

Ο ΠΕΣΕΑ όπως πάντα παρών με επιστημονικότητα αλλά και με προτάσεις που απαντούν πρακτικά στις ανάγκες της ΕΑΕ.Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο του!

Δημήτρης @ Σωτήρη
|

Αντί επιχειρημάτων, η ίδια καραμέλα της παράτασης της θητείας των Σχ. Συμβούλων, για την οποία είναι αποκλειστικά υπεύθυνο το Υπουργείο, όπως και για πολλές παρατάσεις σε όλους του τομείς του δημοσίου τομέα, έχουμε διευθυντές από το 2011. επομένως με υπεύθυνα τα αντίστοιχα υπουργεία.
Η συνάντηση σήμερα, αφορούσε την Ειδική Αγωγή και τα ΚΕΣΥ. Τι δεν καταλαβαίνετε...;
Τι κόλλημα με τους Σχ, Σ, θαρρείς οι θητείες δεν αφορούν όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και αποπροσανοτολίζεται συνεχώς τη συζήτηση. Επιπλέον, προσανατολίζεται την Ηγεσία του Υπουργείου σε αντισυνταγματικές διατάξεις

Αδαμαντία
|

Ο ΠΕΣΕΑ στηρίζει παντα την ΕΑΕ μαχόμενος για το καλό των ΑΜΕΑ με επιστημονικοτατα και αντικειμενικότητα.

Ντίνος
|

Που είναι ο @Στράτος για να σχολιάσει την νέα υποχώρηση κατά κράτος ή ελληνιστί @.λοτούμπα των αριστεροδεξιών ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για την μη εφαρμογή των δυο θητειών;Να δείτε ότι θα υποχωρήσουν και στην Β2 γλώσσα και στα διδακτικά μόρια και σε όλα.Είναι συνηθισμένοι στις άτακτες υποχωρήσεις.Και έτσι θα γίνουν πάλι οι ίδιοι αιώνιοι και για πάντα αιώνιοι δια βίου στις ίδιες θέσεις μέχρι τα 67 και πλήρης διδακτικών μορίων για διδασκαλίες που δεν έκαναν ποτέ.@Στράτο λαλίστατε για την ψηφοφορία έχεις να πεις κάτι;Πάντως εδώ και λίγο καιρό διέρευσε ότι δεν θα ισχύσει το όριο των δυο θητειών και για αυτό οι Σχολικοί Σύμβουλοι ησύχασαν.Οι ανακοινώσεις της ΠΕΦ και της ΕΜΕ ήταν άσφαιρα πυρά σε μια τελειωμένη υπόθεση .Πάντως αντισυνταγματικός ο περιορισμός των θητειών δεν είναι γιατί τους δίνεται η ευκαιρία να ...ανταλλάξουν θέσεις.Οι Σύμβουλοι να πάνε τώρα για Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης να πάνε για Σύμβουλοι.Και στην τριετία ...ξανααλλάζουν.Έχουν χρόνια μέχρι τα 67.Προλαβαίνουν.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
|

Μπράβο στον ΠΕΣΕΑ για την έμπρακτη στήριξη της ειδικής αγωγής. Ευελπιστούμε το υπουργείο να κάνει πράξη τις υποσχέσεις του για μόνιμους διορισμούς!

Σωτήρης
|

Να υποθέσω ότι από τους σχολιάζοντες Νίκος-Κατερίνα είστε οι "θιγόμενοι" προσφάτως σχολικοί σύμβουλοι. Σχολικοί σύμβουλοι, λοιπόν, από το 2006 μέχρι και σήμερα δηλαδή 12 χρόνια και αρκετοί από σας από το 2002. Με τα λίγα μαθηματικά της ύλης του Δημοτικού Σχολείου μπορούμε να συμπεράνουμε ότι: κάποιοι από σας έχετε θητεία ως σχολικοί σύμβουλοι 16 χρόνια+4 έως 6 χρόνια εκπαιδευτική άδεια ως διδακτορικοί φοιτητές ή 2+4 εκπαιδευτική άδεια ως μεταπτυχιακοί φοιτητές +2 χρόνια αποσπαμένοι στο διδασκαλείο. Μπορείτε να μου απαντήσετε κ.κ. Νίκο μέχρι και την Κατερίνα πότε διδάξατε και πόσα χρόνια διδάξατε; Είμαι σαφώς υπέρ της άποψης ότι τα στελέχη δεν πρέπει να υπολείπονται επιστημονικής κατάρτισης και εξειδίκευσης, αλλά αυτή πρέπει να συμβαδίζει με τη διδακτική εμπειρία.
Διατείνεστε ότι έχετε εμπειρία σχολικού συμβούλου. Ποια εμπειρία σχολικού συμβούλου έχετε; Οι τίτλοι σπουδών σας σε ποιες περιοχές των παιδαγωγικών σπουδών αναφέρονται; Αναφέρονται συγχρόνως στη διδακτική της γλώσσας, στη διδακτική των μαθηματικών, των φυσικών επιστημών, της ιστορίας, της σχολικής ψυχολογίας κ.τ.λ. Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου (στην πρωτοβάθμια εκπαιδευση γιατί σ΄αυτήν αναφέρομαι) ήταν τουλάχιστον αποτυχημένος όπως αποτυχημένος θα είναι και του συντονιστή. Έπειτα από 28 χρόνια προυπηρεσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ούτε ο θεσμός του σχολικού συμβούλου πρόσφερε ούτε ο νέος θεσμός του συντονιστή "εξ αποστάσεως" θα προσφέρει αρωγή στον πολυδοκιμαζόμενο δάσκαλο που καθημερινά έρχεται αντιμέτωπος με πολλά προβλήματα είτε εντός τάξης είτε εκτός τάξης.
Ωστόσο, το μόνο που φαίνεται σαφώς επιβεβλημένο, είναι η σιωπηλή αποχώρηση από τα καθήκοντά σας και η υπηρέτηση του υπόλοιπου της θητείας σας στην "Πρώτη Γραμμή του Μετώπου". Δε γίνεται να σχεδιάζεις τη "μάχη" και να υπολείπεσαι εμπειρίας από τα "πεδία των μαχών".

Μπουκας Δημήτριος
|

Μπράβο στον ΠΕΣΕΑ

ph
|

Μήπως είναι καλύτερα να κατατεθεί με κόφτη θητειών (αντισυνταγματικό) και να γίνουν οι προσφυγές (οι οποίες θα κερδιθούν, εκτός να αλλάξει το Σύνταγμα), ώστε να μην ξαναεπαναληφθεί αυτή η συζήτηση?

Κωνσταντινα
|

Μπράβο στον ΠΕΣΕΑ για τον αδιάκοπο αγώνα, τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις κι επιχειρηματα του!!! Μπράβο για την στήριξη σας στην Ειδική Αγωγή τόσα χρονια!!!

εκπαιδευτικός
|

Αφού θα έχουμε εκλογές το φθινόπωρο για ποιες επιλογές μιλάτε;Όλα θα γίνουν από την νέα κυβέρνηση.Εξ άλλου και η θητεία όσων θα γίνονταν θα ήταν τριετής και συνεπώς μέχρι το 2021.Επομένως ξέρατε ότι ούτε περιορισμός θητειών θα γίνονταν, ούτε και τίποτα και για αυτό τα καθυστερείτε συνεχώς.Απλά παραμυθιάζατε όσους ψηφοφόρους εκπαιδευτικούς ακόμη σας απέμειναν.Σε αυτό είστε πρώτοι και σπάτε όλα τα ρεκόρ Γκίνες.Καθιερώσατε μάλιστα και διεθνώς τον όρο ....τούμπα.Έχετε να φάτε μαύρο στις εκλογές που δεν θα το πιστεύετε.

ΚΡΙΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΤΕ
|

Δηλαδή Υπουργέ το όριο θητειών αν θα ισχύσει ,θα ισχύσει από το 2020.Τότε θα είναι κυβέρνηση η ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και άρα δεν θα ισχύσει ποτέ.Και αφού δεν θα ισχύσει ποτέ γιατί το είπατε;Για άλλη μια φορά θα γίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι που είναι πάνω από 15 χρόνια είτε σαν σχολικοί σύμβουλοι ,είτε σαν διευθυντές εκπαίδευσης.Μάλιστα επειδή έχουν ξεπεράσει και τα 35 χρόνια υπηρεσίας θα κάθονται μέχρι τα 67 στις ίδιες θέσεις ενώ οι εκπαιδευτικοί τάξεων θα περιμένουν τα 35 χρόνια για να συνταξιοδοτηθούν γιατί η τάξη δεν παλεύεται μετά από μια ορισμένη ηλικία.Οι ξεκούραστοι όμως που δεν είναι στην τάξη αντέχουν μέχρι και τα 67 και η ειρωνεία είναι ότι επιβιώνουν σε όλες τις κυβερνήσεις.Ίδιοι είστε όπως οι προηγούμενοι και αυτό θα το εισπράξετε εκλογικά.Όπως σε όλα σας μόνο λόγια και αέρα κοπανιστό που είναι δωρεάν.Έρχονται όμως οι εκλογές και θα τα πούμε όταν ψάχνετε την ψήφο σας.

Κατερίνα
|

Συμφωνώ απόλυτα με τις επιστημονικες θέσεις του Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Ελισάβετ
|

Συγχαρητήρια που υπάρχει ένας τέτοιος σύλλογος και προασπίζει τα δικαιώματα του ευαίσθητου χώρου της ειδικής αγωγής τονίζοντας την βαρύτητα που θα πρέπει να αποδωθεί στον ακρογωνιαίο λήθο της εκπαίδευσης αυτόν του νηπιαγωγείου.Είναι πολύ σημαντική η αναφορά και ο ρόλος της πρώιμης παρέμβασης και ενίσχυσης των νηπίων αλλά και των προνηπίων στην μετέπειτα διασύνδεση τους με την σχολική ζωή.

Ευαγγελία
|

Πάντα δίπλα στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικες ανάγκες ο ΠΕΣΕΑ! Επιστημονικά τεκμηριωμένες οι θέσεις του! Καλή δύναμη στο έργο του!!

Αλέκα
|

Συγχαρητήρια στον ΠΕΣΕΑ για τις θέσεις του! Η επιστημονικοτητα που τον διακρίνει δείχνει την πολυετή εμπειρία του στους κόλπους της ΕΑΕ!

Χαρά
|

Ο ΠΕΣΕΑ στα τόσα χρόνια πορείας του στον ευαίσθητο χώρο της ΕΙΔΙΚΉΣ ΑΓΩΓΉΣ, πάντα με πλήρη επιστημονικά τεκμηριωμενες θέσεις..! Μπράβο κ καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο του!

Νικος
|

Μπραβο στον ΠΕΣΕΑ για τις επισημανσεις του και τις ξεκαθαρες θεσεις του!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/56386/se-ena-mina-tha-katatethei-sti-voyli-sn-gia-tis-domes-ekpaideysis