Νομοσχέδιο “σκούπα” ετοιμάζει η Ν.Κεραμέως

Δημοσίευση: 18/10/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νομοσχέδιο “σκούπα” ετοιμάζει η Ν.Κεραμέως

Θα κατατεθεί στη Βουλή πριν το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια

Νομοσχέδιο “σκούπα” που θα περιλαμβάνει διατάξεις και των τριών βαθμίδων , ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης, ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πριν το “μεγάλο” νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση .

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα περιέχει διατάξεις με όλες τις εκκρεμότητες του υπουργείου Παιδείας που απαιτούν άμεση νομοθετική ρύθμιση.

Ηδη , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, η υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε από τους δύο υφυπουργούς  της και τους τέσσερις Γενικούς Γραμματείς να συγκεντρώσουν τις εκκρεμότητες που υπάρχουν και να   υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Στο νομοσχέδιο “σκούπα” δεν αποκλείεται να συμπεριληφθούν:

Α. Διατάξεις επαναφοράς του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, αλλά κι ενδεχομένων για το σύνολο της διαδικασίας επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, προκειμένου οι νέες κρίσεις να έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάιο.

Β. Διατάξεις για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Η διαδικασία που θα ακολουθήσει η υπουργός Παιδείας είναι:

Α. Να θέσει το νομοσχέδιο σε ολιγοήμερη δημόσια διαβούλευση

Β. Να κατατεθεί προς συζήτηση στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και στη συνέχεια να εισαχθεί , προς ψήφιση, στην Ολομέλεια της Βουλής.

Χρονοδιάγραμμα

Επιδίωξη της Ν. Κεραμέως είναι το νομοσχέδιο αυτό να έχει ψηφιστεί  πριν τις εορτές των Χριστουγέννων.

Σχόλια (66)

Γιάννης Κ.
|

@είναι τρέλα.
Στο σχόλιό σου (19 Οκτ. 2019, 12:55) είσαι επικριτικός απέναντι στους @Κωνσταντίνο (19 Οκτ. 2019, 00:57) και @Κυριάκο (18 Οκτ. 2019, 19:16) που προτείνουν να μην μοριοδοτούνται Διδασκαλείο, ΣΕΛΜΕ, ΣΕΛΔΕ και ΤΠΕ Β. Υποψιάζεσαι ότι κάνουν αυτή την πρόταση, διότι δεν έχουν αυτά τα πτυχία. Για λόγους τάξεως, πρέπει να αναφερθεί ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν πτυχία αλλά επιμορφώσεις, άρα, αφού έγραψες την λέξη πτυχία, έπρεπε να την θέσεις εντός εισαγωγικών.
Αναφορικά τώρα με την μοριοδότησή τους, δεν θεωρώ σωστό να μην μοριοδοτούνται, αφού πρόκειται περί επιμορφώσεων, αλλά πρέπει να αλλάξει η μοριοδότησή τους, βάσει αντιστοίχων επιμορφώσεων που υλοποιούνται σήμερα. Οι ετήσιες επιμορφώσεις ΣΕΛΜΕ και ΣΕΛΔΕ θεωρώ ότι είναι δίκαιο να μοριοδοτούνται όχι με 1 μόριο αλλά με 0,5, όσα δηλαδή και η αντίστοιχη ετήσια επιμόρφωση σήμερα στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Η διετής επιμόρφωση στο Διδασκαλείο δεν πρέπει να μοριοδοτείται με 3 μόρια, όσα δηλαδή και το 2ο πτυχίο, αλλά με 1 μόριο (2 έτη Χ 0,5 μόρια της ετήσιας μοριοδότησης της ΑΣΠΑΙΤΕ). Η μοριοδότηση με 3 μόρια είναι εξωπραγματική και πριμοδοτεί αποκλειστικά και μόνο τους δασκάλους, είτε αυτοί διεκδικούν θέση διευθυντή δημοτικού σχολείου έναντι ανθυποψηφίων οποιασδήποτε άλλης ειδικότητας που δεν είχαν καν την δυνατότητα να επιμορφωθούν σε διδασκαλείο, είτε διεκδικούν θέση περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης έναντι ανθυποψηφίων προερχομένων από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Απορώ, μάλιστα, πώς στις προηγούμενες κρίσεις δεν είχε εγερθεί, από άμεσα ενδιαφερομένους, θέμα περί αθέμιτου ανταγωνισμού.
Θεωρώ ότι η μοριοδότηση του διδασκαλείου με 1 μόριο και δεν μηδενίζει την επιμόρφωση, ως αναγκαία διαδικασία επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, και δεν αδικεί όλους τους άλλους υποψηφίους λόγω υπέρμετρης μοριοδότησης. Ας ελπίσουμε ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα θα αρθούν αυτές οι καταφανείς αδικίες και θα αποκατασταθεί το περί δικαίου αίσθημα.

ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑΚΙ
|

@ Χάρης Λ
Μην ανησυχείτε καθόλου κύριέ μου. Η κυρία Υπουργός έχει πολύ καλά φροντίσει να κάνετε την θητεία σας κανονικά μέχρι τις 31η Ιουλίου 2021 και να αξιολογήσετε κανονικά.

Χάρης Λ.
|

Με εμάς τους ΣΕΕ που επιλεχτήκαμε πρώτη φορά τι θα γίνει ; Θα μας καταργήσουν με το τον καινούργιο νόμο που θα ψηφιστεί όπως κατήργησαν το θεσμό των πρώην ΣΣ στις 5/10/2018; Ας μας απαντήσει κάποιος. Ευχαριστώ !

Γιάννης
|

Αγαπητέ Κυριάκο. Τυγχάνει να έχω τίτλους Διδασκαλείου, Μεταπτυχιακού και διδακτορικού. Σε πληροφορώ πως αντί να ζητάς την κατάργηση της μοριοδότησης του Διδασκαλείου είναι προτιμότερο να ζητάς την επαναφορά του θεσμού. Δε γνωρίζεις το θεσμό και όμως εκφράζεις άποψη. Να αναφέρω απλά πως η εισαγωγή γινόταν με σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων, η φοίτηση ήταν υποχρεωτική το δε επίπεδο σπουδών απείρως υψηλότερο οποιουδήποτε μεταπτυχιακού

Αυτονόητο
|

@Μαρία
Το ίδιο λέμε αγαπητή. Είστε της Β/μιας ως ξενόγλωσση αλλά υπηρετείτε στην Α/θμια. Δηλαδή, στην βαθμίδα που υπηρετείτε υπάρχουν υποψήφιοι ΚΑΙ πρωτοβάθμιας ΚΑΙ δευτεροβάθμιας, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ μπορούν να έχουν Διδασκαλείο! Ακριβώς σε τέτοιες περιπτώσεις σαν και τη δική σας αναφέρομαι, λέγοντας ότι δεν το θεωρώ δίκαιο.

Αρθούρος
|

Προς πιστοποιητικά ξένων γλωσσών επιπέδου Β2,Γ1,Γ2: Αυτή η τοποθέτησή σας, είναι το λιγότερο αυτογκόλ.Η χώρα μας,σε θέματα ξένων γλωσσών είναι η πιό προσαρμοσμένη χώρα της Ε.Ε.Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία,τη φέρνουν σαν τρίτη αγγλόφωνη χώρα,μπροστά κι από την Κύπρο και τη Σκωτία,αφού το 50% του πληθυσμού της μιλά αγγλικά σε επίπεδο Β2,Γιά δεύτερη ξένη γλώσσα, δεν ξέρω.Ίσως εκεί να έχετε δίκιο,ότι είμαστε ακόμα πίσω.
Όσοι κατέχουν πτυχίο Γ2,οποιασδήποτε ξένης γλώσσας,σημαίνει ότι δεν υπάρχει γι'αυτούς στενό μοριοδοτικό συμφέρον,αλλά ότι την αγαπούν και τη μιλούν,τη χρησιμοποιούν.Δεν τολμώ καν να πιστέψω ότι υπάρχουν τέτοια τραγικά αποτελέσματα.Η διαρκής μας μανία γιά μίμηση των ξένων και προσαρμογή στα δικά τους δεδομένα,θα φέρει από την πίσω θύρα την αποικιοκρατία.Θα τη φέρουμε εμείς.Μην ξεχνάμε ότι μιλούμε Αγγλικά,αλλά κατοικούμε στην Ελλάδα,όπως οι Αυστραλοί κατοικούν στην Αυστραλία και οι Καναδοί στον Καναδά.Ένιωσαν ποτέ την ανάγκη οι Αυστραλοί,οι Νεοζηλανδοί οι Καναδοί και οι Νοτιοαφρικανοί να δώσουν συνεχείς εξετάσεις γιά να αποσοβήσουν την όποια τους ανασφάλεια όπως εμείς;
Μπορεί ο κάτοχος του Β2 ή του Γ1 να έχει μέτρια ως σοβαρά προβλήματα μετά την παρέλευση κάποιων χρόνων,αλλά δηλώνω κατηγορηματικά,ότι ο κάτοχος του Γ2,δεν έχει, ή τουλάχιστον,αυτό το παράδειγμα είναι μεμονωμένο.Από την άλλη,κανείς κάτοχος του Γ2,δεν μπορεί να γνωρίζει αγγλική ορολογία στη Βιολογία, Ιατρική, Χημεία, Γεωλογία, Μηχανολογία, Φαρμακευτική,Γεωπονία κλπ.Μπορεί να γνωρίζει βασικές έννοιες.Κάποτε,δεν τις μάθαιναν ούτε αυτές,Σήμερα και πολύ περισσότερο στο μέλλον,μπορεί να θεωρούνται απαραίτητες γιά το Γ2. Ίσως να εννοείτε αυτό και τότε μόνο θα συμφωνήσω.Ότι δηλαδή το ίδιο το Γ2,έχει αλλάξει και απαιτούνται καινούργιες γνώσεις.

m
|

Υποψιάζομαι ότι η ξένη γλώσσα δεν θα είναι προαπαιτούμενο για την επιλογή των "καινούριων" σχολικών συμβούλων.
Όμως οι συντονιστές που είναι; Η Υπουργός συναντήθηκε με έναν θεσμό που έχει καταργηθεί (την ΠΕΣΣ), ούτε καν την "πρώην" ΠΕΣΣ, ενώ δεν έχει συναντηθεί ακόμη με τους εκπροσώπους των Συντονιστών. Τί γίνεται ρε παιδιά; Tόση δύναμη έχουν οι πρώην σχολικοί σύμβουλοι που έμειναν απ΄έξω; Και τελικά αυτό θα είναι το "νέο" ήθος της πολιτικής της νέας Υπουργού;

Μαρία
|

@Αυτονόητο, γράφεις "Μεταξύ υποψηφίων της ίδιας βαθμίδας, ας μετράει ότι προσόν θέλετε και για όσα μόρια θέλετε, αφού όλοι θα μπορούσαν να το έχουν"
και δυστυχώς κάνεις λάθος. Εγώ δεν θα μπορούσα να το έχω, είμαι Ξενόγλωσση στην Πρωτοβάθμια και το Διδασκαλείο απευθυνόταν μόνο σε δασκάλους.
Εγώ μπορούσα να κάνω δύο μεταπτυχιακά και το ένα μου το κόβουν, ενώ το Διδασκαλείο και το Μεταπτυχιακό του δασκάλου τα μοριοδοτούν.
Που η ίση μεταχείριση σε αυτο;

teacher
|

Είναι προφανές ότι σε οποιοδήποτε υγιές σύστημα η αξιολόγηση - σύγκριση των προσόντων γίνεται ή θα έπρεπε να γίνεται με όσα μπορεί -αν έχει τη διάθεση και τη δύναμη κλπ- κάποιος να τα αποκτήσει. Όση δύναμη, διάθεση κλπ να έχει κάποιος καθηγητής δεν μπορεί να πάει διδασκαλείο. Όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί είναι μόνο για δασκάλους. Ας μοριοδοτείται λοιπόν (το διδασκαλείο) όταν κρίνονται δάσκαλοι. Άλλο να έχει και να μην πας και διαφορετικό να έχει αλλά να μην μπορείς διοικητικά να πας. Έχει διαφορά.

@Έτος 1983+ @ Αυτονόητο
|

Όσοι αποφοίτησαν το 1983 πήγαν δυο χρόνια στρατό(22 μήνες) και διορίστηκαν το 1987-89.Η 35ετία για να βγουν στην σύνταξη (μαζί με τα αναπληρωτών )είναι το έτος ορόσημο 2021 που θα γίνουν μαζικές συνταξιοδοτήσεις.Έχετε την εντύπωση ότι από βίτσιο καθόμαστε;Μετράμε τις μέρες μια μια όπως στον στρατό.Ποιός αντέχει στην τάξη σε τέτοιες ηλικίες;Οι μόνοι που μένουν και τους ξέρουμε όλοι είναι τα στελέχη της εκπαίδευσης που αυτήν την στιγμή που γράφω αυτό έχουν 39 και βάλε χρόνια υπηρεσίας.Άλλο το μαρτύριο της τάξης σε αυτές τις ηλικίες και άλλο η θέση στελέχους που δεν έχει το ζόρι της τάξης και μένουν σαν στελέχη μέχρι τα 67 με τον νόμο Κατρούγκαλου, Κοζάνης Η Χαλκίδμε 40 και 45 χρόνια υπηρεσίας.Είδατε δάσκαλο τάξης να αντέχει τόσο;Αυτό πρέπει να δείτε στις επιλογές .Είναι όντως πρόβλημα για τους νεώτερους.Και επειδή απορείτε για το 1983 και το 2021 σας πληροφορώ ότο είμαστε οι τελευταίοι "τυχεροί" Διαβάστε προσεκτικά τι προβλέπει ο νόμος Κατρούγκαλου από το 2022 όπου μιλά για το όριο σύνταξης (όχι εθελοντικά όπως τώρα στα στελέχη) τα 67 ως τα 72.Σταματείστε λοιπόν να απορείτε για την ηλικία των παλιών γιατί εδώ που είμαστε θα έρθετε νομοτελειακά και σε σας θα είναι ακόμα χειρότερα.Δυστυχώς .Όσο για την χειροδικία του @Αυτονόητου δεν είμαστε όλοι ίδιοι.Παντού υπάρχουν οι εξαιρέσεις.

@ΣΤΕΦ Κοζάνης - Χαλκίδας 21:47
|

Ο Γαβρόγλου κατάστρεψε καταργώντας τις σχολές,φοιτητές,απόφοιτους και γονείς αλλά όλα μπορούν να ανατραπούν με ένα νόμο που μπορεί να βγάλει η Κεραμέως.Αν το θέλει και δεν συνεχίζει τα καταστροφικό έργο του τώρα συνταξιούχου λαλίστατου στο να επικρίνει τους άλλους ,εκτός του εαυτού του,Γαβρόγλου.Υπάρχει και καταθεμένη επερώτηση του.Χήτα στην.Βουλή που υποχρεωτικά.θα απαντήσει.Πρέπει να βγάλει κάποιος ανακοίνωση στην σχολή για ενημέρωση και να κινητοποιηθούμε.Σπουδάζουμε σε καταργημένες σχολές.Άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία του καταστροφέα Γαβρόγλου και του ΣΥΡΙΖΑ. Και ίσως και της συνέχειας του Κεραμέως.Ας βγεί ανακοίνωση στη σχολή για να συγκεντρωθούμε.

Γ.Π.
|

«Μοριοσυλλέκτες, αμοριδοποίητα, "Νι μπιζίμ, νι σιζίμ" , «ειδικές διαδικασίες σφαγής».
Μεγάλο σχολείο τελικά το esos.gr!...

Θανασης
|

Από τις κουρελούδες στις σκούπες δεν το λες και μεγάλη πρόοδο.

Βαβέλ
|

@ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Β2,Γ1,& Γ2
Νομίζω λέτε μισές αλήθειες αγαπητή κυρία. Ελπίζω όχι σκόπιμα.
"διαπιστώσαμε ότι υποψήφιοι με πιστοποιητικά στην ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2 αδυνατούσαν να κατανοήσουν" Πόσοι? Σε τί ποσοστό %? Δηλαδή εάν 1 στους 10 είχε πρόβλημα, αυτός είναι λόγος να μην μοριοδοτούμε κανέναν?
"πρέπει να μην έχει παρέλθει η πενταετία από τότε που εκδόθηκαν...οι περισσότεροι που τα κατέχουν πριν από πολλά χρόνια έχουν ξεχάσει ακόμα και το βασικό λεξικό". Πάλι πολύ γενικό και αόριστο αυτό το, "οι περισσότεροι" ε? Στην επιτροπή σας δεν καταγράφηκαν στατιστικά? Όχι και πολύ επιστημονικό αυτό για μία επιτροπή ε?
Τέλος μια ερώτηση. Κάποιος που πχ σπούδασε στο εξωτερικό (έστω και το 1900), έχοντας κάνει ως και Διδακτορικό, με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, με εισηγήσεις σε συνέδρια, με διδασκαλεία στους ξένους φοιτητές,... πιστεύετε ότι δεν θα μπορέσει να κατανοήσει πόσο μάλλον να απαντήσει τις ερωτήσεις σας?
Θα συμφωνήσω λοιπόν μαζί σας μόνο στο "Το υπουργείο πρέπει να το δει σχολαστικά το θέμα αυτό". Με αγάπη πάντα.

ΣΤΕΦ Κοζάνης-Χαλκίδας
|

Η καταστροφή του Γαβρόγλου έγινε.
Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό .
Το ζητούμενο τωρα είναι πως πρέπει να κινητοποιηθούν οι φοιτητές διότι δεν έχουν καταλάβει ότι φοιτούν σε καταργημένες σχολές !!!
Προτάσεις και σχέδια για οργάνωση πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ ....

Αυτονόητο
|

Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ. Ερώτημα προς όλους.
Για θέση πχ Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης (που υποψήφιοι είναι ταυτόχρονα και Α/θμιοι και Β/θμιοι), θεωρείται δίκαιο να μοριοδοτείται προσόν, που μπορούν να το έχουν ΜΟΝΟΝ οι πρώτοι? Το ίδιο για τους ΣΕΕ των ΠΕΚΕΣ, το ίδιο για τους Δ/ντες Α/θμιας, το ίδιο για τα ΚΕΣΥ, το ίδιο για τους Δ/ντες ΣΜ Α/θμιας.
Άδικα μου λέτε για πτυχία που έχω ή δεν έχω και ποιά θέλω να μετράνε και ποιά όχι, γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έγραψα να μην μετράει το Διδασκαλείο (προκαλώ και προσκαλώ να διαβάσετε προσεκτικά τα σχόλια μου)! Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να μετράει, όταν πρόκειται για θέσεις που οι υποψήφιοι είναι και από τις ΔΥΟ βαθμίδες. Μεταξύ υποψηφίων της ίδιας βαθμίδας, ας μετράει ότι προσόν θέλετε και για όσα μόρια θέλετε, αφού όλοι θα μπορούσαν να το έχουν.
Ποιό κατανοητή δεν μπορώ να κάνω τη σκέψη μου. Ή μάλλον μπορώ. Όταν κρίνεται θέση για γιατρό, για δικαστή, για καθηγητή πανεπιστημίου κ.λ.π., δεν μοριοδοτείται ούτε το απολυτήριο στρατού αλλά ούτε και η εγκυμοσύνη. Γιατί? Γιατί και να το ήθελαν, δεν θα μπορούσαν να τα έχουν όλοι οι υποψήφιοι. Όση πρόοδο κι αν έχει κάνει η ιατρική, σχετικά με το δεύτερο.
Με πολύ αγάπη για όλους και ιδίως για τους ανθρώπους του esos για τις αντοχές τους. Μεγάλο σεβασμό έχω και για τους δασκάλους του 1983 (Διδασκαλείου και μη), εκτός από τον δικό μου της Ε'-Στ', που όταν ένα 12χρονο δεν ήξερε τότε μάθημα, ακολουθούσε μια πιο παλιά μέθοδο διδασκαλείας....τότε...

Νομοσχέδιο-σκούπα
|

Ας μελετήσουν ένα εξάμηνο ώστε να νομοθετήσουν με σύνεση, αντί να τα σαρώνουν με προχειρο-ρυθμίσεις όλα, όπως είναι η πρακτική όλων των κυβερνώντων από καταβολής ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.

Γαβρόγλου ακούς τις ΣΤΕΦ Κοζάνης-Χαλκίδας;
|

Κατάστρεψες 5000 απόφοιτους και φοιτητές.Κατάστρεψες τους γονείς που έδωσαν για σπουδές από τα λίγα που είχαν.Είναι οι μόνες ΣΤΕΦ που δεν ενσωματώθηκαν στα ΑΕΙ και κλείνουν σαν ΤΕΙ.Ποιός θα πάρει πτυχιούχους από μια σχολή που έκλεισε χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα;Και από πάνω σαν συνταξιούχος επεμβαίνεις και κρίνεις και κατακρίνεις τους άλλους.Αυτοκριτική έκανες ποτέ;

ΣΤΕΦ Κοζάνης - Χαλκίδας
|

Πότε κάποιος θα αναφερθεί στην κατάφωρη αδικία σε αυτές τις δυο ΣΤΕΦ που είναι οι μόνοι που δεν τους δίνεται η δυνατότητα συνέχισης σε αντίστοιχα πανεπιστημιακά ιδρύματα
ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Β2,Γ1,& Γ2
|

Είναι αλήθεια ότι η εποχή μετά τα …πιστοποιητικά ξένων γλωσσών (Β2, Γ1, Γ2) αποτελεί παγίδα για την διατήρηση και συντήρηση της αποκτηθείσας γνώσης που προηγήθηκε. Ειδικά όσον αφορά την ξένη γλώσσα που αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό, ο χρόνος και η μνήμη είναι οι πιο ύπουλοι εχθροί για την λήθη όσων με κόπο και οικονομικό κόστος έχουν επιτευχθεί.
Σχετικά τώρα με τα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών στις επιλογές στελεχών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης πρέπει να μην έχει παρέλθει η πενταετία από τότε που εκδόθηκαν και να μην έχουν ισχύ ούτε μοριοδότηση διότι οι περισσότεροι που τα κατέχουν πριν από πολλά χρόνια έχουν ξεχάσει ακόμα και το βασικό λεξιλόγιο. Σε επιτροπές που συμμετείχα ως εξετάστρια για την προφορική εξέταση ξένης γλώσσας στις επιλογές Συντονιστών Εξωτερικού διαπιστώσαμε ότι υποψήφιοι με πιστοποιητικά στην ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2 αδυνατούσαν να κατανοήσουν ακόμα και τις ερωτήσεις μας πόσο μάλλον να απαντήσουν. Πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού κυρίως τα Αγγλόφωνα πλέον δεν δέχονται πια πιστοποιητικά πέραν της 5ετίας για την απόδειξη της γλωσσικής επάρκειας για προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές. Το υπουργείο πρέπει να το δει σχολαστικά το θέμα αυτό.
Την γλώσσα αν την αφήσεις πολύ απλά σε αφήνει και αυτή.

Γιώργος εκπαιδευτικός
|

@ Γιώργος ο εκπαιδευτικός και όμως έτσι θα γίνει. Κοντά είναι ο νέος νόμος. Και κατάργηση των Περιφερειακών, και αυξημένες αρμοδιότητες Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων, και μοριοδότηση μόνο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού, αν και τα δύο είναι στο ίδιο αντικείμενο, και κόφτης δύο θητειών.

Διδασκαλείο
|

Από την εποχή του 80, σύγχρονη επιμόρφωση.

@ Γιώργος ο εκπαιδευτικός
|

Έτσι σας βολεύει εσάς, να παραμείνει η ο κόφτης των θητειών, αυτό κι αν είναι το κατεξοχήν αντισυνταγματικό σημείο του Ν 4547. Αλλά δεν εκπλήσσομαι, γιατί πολλές φορές η ανοησία είναι μεταδοτική. Αλλά, ας μην προτρεχουμε να δούμε πρώτα τον νέο Νόμο κι επανερχόμαστε.

Αυτονόητο
|

Πρός @Αυτονόητος 20 Οκτ 2019 11:35
Κάτι που δεν έδωσε ποτέ πτυχίο, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. Στα χαρτιά υπήρξε μόνον. Θα μπορούσαμε ποτέ να κατηγορίσουμε κάποιον στο μέλλον, γιατί δεν έχει πτυχίο από τη Νομική της Πάτρας??? Ελπίζω να καταλάβατε τί λέω.
Με ρωτάτε επίσης, πού ήμουν εγώ όταν έκλεισε? Παρακαλώ μη μου κάνετε μήνυση, ότι φταίω εγώ που έκλεισε. 12 χρονών νομίζω ήμουν.
Μάλλον έχετε χάσει όμως, το νόημα, του αρχικού μου σχόλιου (Αυτονόητο19 Οκτ 2019 20:45). Αν θέλετε το ξαναδιαβάζετε.

@Αυτονόητε και λοιποί αυτονόητοι
|

"Νι μπιζίμ,νι σιζίμ" (ούτε δικά μου,ούτε δικά σου) λένε και εφαρμόζουν παραδοσιακά οι Τούρκοι.Δηλ.τα δικά μου δικά μου,και τα δικά σου δεν είναι δικά σου ούτε δικά μου,μέχρι να γίνουν δικά μου.Ζητάτε να μοριοδοτούνται μόνο τα πτυχία που έχετε(δικά μας),αλλά ζητάτε να μην μοριοδοτούνται τα πτυχία που δεν έχετε(δικά σας).Άρα τα πτυχία που έχετε μοριοδοτούνται και τα πτυχία που δεν έχετε αλλά έχουν οι άλλοι ζητάτε αφού δεν είναι δικά σας να μην μοριοδοτούνται και να μείνουν αμανάτι αμοριδοποίητα στους άλλους που τα έχουν (ούτε δικά μας επειδή δεν τα έχουμε,ούτε δικά σας που τα έχετε).Αυτό είναι η επιτομή της παιδεία,της αξιοκρατίας και του πολιτισμού για σας.Τελικά τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας άφησαν πολλά κατάλοιπα.Δυστυχώς και είναι ένας από τους λόγους που δεν προκόβουμε ενώ προκόβουν οι γείτονες.

Μαρία
|

Το Διδασκαλείο να μοριοδοτείται ως Μεταπτυχιακό και όχι ως επιπλέον τίτλος, διότι τότε θα πρέπει να μοριοδοτείται και το 2ο Μεταπτυχιακό, το οποίο ΔΕΝ μοριοδοτείται. Αυτό λέμε. Δεν μπορεί εγώ να είμαι ΠΕ06 στην Πρωτοβάθμια με 2
Μεταπτυχιακά και να μην παίρνω μόρια για το 2ο και ο Δάσκαλος να παίρνει και για το Μεταπτυχιακό και για το Διδασκαλείο. Είναι αντισυνταγματικό, τι δεν καταλαβαίνετε επιτέλους μερικοί;

Πλατάρος Γιάννης
|

Θέλω να εμπεδώσουν όλοι οι διαξιφιζόμενοι τις παρακάτω ΑΡΧΕΣ. Τις ονομάζω ΑΡΧΕΣ, διότι υπακούουν σε Φυσικές νομοτέλειες και αρχές δικαίου και κατά ουδένα τρόπο είναι εφήμερες .
Α) Πρέπει να μετράνε όλα όσα ακαδημαϊκά προσόντα έχει ο κάθε ένας, ναι ή όχι;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ, διότι είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, δηλ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ. Μόνο εξ αυτού.
Ο Αντίλογος είναι «Μα....δεν παρέχονται σε όλους!....Είναι δίκαιο;;;»
απάντηση:
1. Τα μεταπτυχιακά δεν παρέχονται σε όλους (με ίσες δυνατότητες πρόσβασης , δαπάνης κτλ ) μετράνε όμως διαχρονικώς και ουδείς διεμαρτυρήθη.
2. Οι Ξένες Γλώσσες ομοίως και ουδείς διεμαρτυρήθη διαχρονικώς.
3. Οι ΤΠΕ-1 (έχει στάση 10-ετίας η παροχή του) και ουδείς διεμαρτυρήθη διαχρονικώς.
4. Οι ΤΠΕ Β΄επιπέδου και πάρα πολλοί διεμαρτυρήθησαν διαχρονικώς από τότε που παρέχεται
5. Το Διδασκαλείο για ορισμένες θέσεις για όλες τις βαθμίδες και ελάχιστοι διεμαρτυρήθησαν.
6. Δεν μετράνε επίσημες επιμορφώσεις του Υπουργείου Παιδείας στα Πανεπιστήμια δια ζώσης όπως λ.χ. «Εξαμηνιαία Επιμόρφωση» και σχεδόν κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε. Τώρα έχει καταργηθεί.
7. Η «Τριμηνιαία» καταργήθηκε, δεν επιμετράται.
8. Η ετήσια επιμόρφωση ΣΕΛΜΕ έχει καταργηθεί από δεκαετίες, όμως «μετράει.»
9. Το Β1 έχει ολοκληρωθεί διδακτικά για πάμπολλους συναδέλφους, όμως δεν μετράει αφού δεν φαίνεται στον ορίζοντα ημερομηνία πιστοποίησης των γνώσεων. Το Β2 δεν έχει αρχίσει και φυσικά δεν έχει νόημα να μετράει.
10. Η προϋπηρεσία Ως Στέλεχος της Εκπαίδευσης μετράει ενώ δεν έχουν όλοι ισότιμο τρόπο πρόσβασης σε αυτή . (Δεν αναλύω το γιατί)
Ξέχασα κάποια άλλα;; Πιθανότατα....
Παρακαλώ να μην το κουράζουμε με επιχειρήματα που φωτογραφίζουν μόνο τον εαυτό μας και να κρίνουμε γενικότερα.
Β) Να μην υπάρχουν προαπαιτούμενα.
Είναι απόρροια του όλα μετράνε. Και του ότι τα προαπαιτούμενα δνε προσφέρονται σε όλους. (Εδώ το επιχείρημα γίνεται δόκιμο , δίκαιο, δεοντολογικό)
Τα προαπαιτούμενα εξ ορισμού δρουν φωτογραφικά. Η εξουσία έχει όλα τα προσόντα όλων και κατά το δοκούν σχεδιάζει αφού τραβήξει διάφορα ενσταντανέ για να αποκλείσει φωτογραφιζόμενες ομάδες.
Γ) Βα μην υπάρχουν κόφτες. Όλοι οι κόφτες είναι ενάντια στην Φυσική των Ανθρώπων και των πραγμάτων ενάντια στην Επιστήμη με στην Δικαιοσύνη, το Σύνταγμα, στην κοινή λογική, στα πάντα. Τα έχω εξηγήσει εκτενώς σε άρθρα εδώ στο esos.gr και ευχαριστώ πολύ που τα διαβάσατε .
Υπάρχει όμως η λογική ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΩ, «έτσι όπως πάμε εγώ δεν θα γίνω ποτέ Στέλεχος» Υπάρχει όμως κάποια απάντηση που την παραθέτω:
1) Στις επιλογές Διευθυντών, δεν γίνεται διαγωνισμός ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει αλλά γίνεται κάτι άλλο, που δεν το έχουν κατανοήσει όλοι. Όλοι όσοι περνούν από την συνέντευξη είναι «εν δυνάμει» Διευθυντές. Είναι «στον πίνακα» Σε χηρεύουσα είτε εκκενούμενη θέση υπάρχει σειρά αναπλήτωσης . Για να πάει όμως κάποιος σε μια θέση, αφήνει την οργανική του και πάει αλλού κατά κανόνα. Συνήθως δεν πάει κανείς από τον πίνακα αν το Σχολείο είναι μακριά και γίνεται Διευθυντής ένας Υπηρετών με χαλαρές διαδικασίες.
2) Σε πολλούς νομούς της Ελλάδος οι θέσεις Διευθυντών ήταν περισσότερες από τις αιτήσεις ή περίπου ίσες ή λίγο περισσότερες. Εξαιρούνται τα μεγάλα αστικά κέντρα. Οι πραγματικά επιθυμούντες να γίνουν Διευθυντές γίνονται. Ιδίως αν συνεπικουρεί το «κριτήριο» της «ημετερότητας» όπου σε πρόσφατες κρίσεις σε έναν νομό έγιναν σχεδόν όλοι οι ημέτεροι με «ειδικές διαδικασίες σφαγής»
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Όποιος θέλει να γίνει Διευθυντής γίνεται. Κίνητρα εξωτερικά δεν υπάρχουν. Είναι αρκετά ασύμφορο να θέλει και αυτό διαφαίνεται από την προσφορά και ζήτηση των θέσεων Πανελληνίως (πάντα εξαιρώ τα Αστικά Κέντρα) Ακόμα κι αυτοί που είναι «με χωρίς τίποτα» Ακαδημαϊκά προσόντα γίνονται και έγιναν. Με ψηφοφορίες με φατριασμό στους Συλλόγους έγιναν και ένα πρόβλημα αναξιοκρατίας γενικής, διαχρονικής και Ελληνικής επιδεινώθηκε με απρόσμενο τρόπο από την προηγούμενη κυβέρνηση που καλλιέργησε την έννοια της αναξιοκρατίας σε ιδεολογηματικού τύπου δοξασίες, πλην βρήκε ευήκοα ώτα παντού. Αυτό το «ξεχείλωμα» καλείται να συμμαζέψει το Υπουργείο. Ας πούμε ότι το αίτημα «φραγής θητειών » για τους Διευθυντές χωρίς αξιολόγηση δε, είναι ό,τι πιο απαράδεκτο έχω ακούσει από συναδέλφους (γράφεται και εδώ κατά κόρον) Σας διαβεβαιώ, ότι αυτό αποτελεί την απόλυτη παρακμή. Ο Σύριζα το συζήτησε και το «καθιέρωσε» αλλά για τις «επόμενες επιλογές» που δεν θα είναι Κυβέρνηση (Είναι εξοφθάλμως αντισυνταγματικό για όσους είναι ανυποψίαστοι. ) Γράφεται όμως και λέγεται και υποστηρίζεται και αυτό με λυπεί για την έλλειψη γνήσιου προβληματισμού περί τα πράγματα. Ας πούμε πρόταση ανοικτού διαγωνισμού τύπου ΑΣΕΠ που να μετράει σε μεγάλο ποσοστό. Ποιός το προτείνει; 2-3 στος 1000; Να σταματήσουν επί τέλους και όλες οι (όχι αβάσιμες) φωνές για τα μαϊμού πτυχία και να υπάρξει ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ των αποτελεσμάτων και να μάθουν όλοι τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ψάρια πιάνει ο κάθε ένας πραγματικά...(Δυστυχώς έφτιαξαν νομοθεσίες που τα απαγορεύουν αυτά και δη νομοθεσίες υπερεθνικές της ΕΕ)

Έτος 1983
|

Το γεγονός ότι ακόμα συζητάμε για αποφοίτους της δεκαετίας '80 δείχνει πόση ανάγκη ανανέωσης υπάρχει στο εκπαιδευτικό προσωπικό: όταν 1 στους 3 εκπαιδευτικούς είναι άνω των 50 ετών, τι είδους σχολείο θα είναι αυτό για τα παιδιά από 5 έως 18 ετών;

Αυτονόητο
|

Πρός @Αυτονόητος 20 Οκτ 2019 11:35
Υπήρχε Διδασκαλείο και στην Δευτεροβάθμια αλλά έκλεισε! Καλό κι αυτό! Κάτι που δεν έδωσε ποτέ πτυχίο, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. Στα ΧΑΡΤΙΑ υπήρξε μόνον.
Με ρωτάτε επίσης πού ήμουν εγώ όταν έκλεισε? Παρακαλώ μη μου κάνετε μήνυση, ότι φταίω εγώ που έκλεισε. 12 χρονών νομίζω ήμουν.
Μάλλον έχετε χάσει όμως, το νόημα, του αρχικού μου σχόλιου (Αυτονόητο19 Οκτ 2019 20:45). Αν θέλετε το ξαναδιαβάζετε. Όποιος θέλει καταλαβαίνει.

@Αυτονόητο
|

Το να απαιτείτε να μην μοριοδοτούνται όσα πτυχία δεν έχετε εσείς με αφήνει άφωνο.Ευτυχώς έχουμε νομικό πολιτισμό και δημοκρατικό καθεστώς και τέτοιες απαιτήσεις ούτε κάν συζητούνται.Σε άλλα καθεστώτα ίσως.Αναμείνατε λοιπόν.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/64637/nomoshedio-skoypa-etoimazei-i-nkerameos