Δεκτό επί της αρχής, κατά πλειοψηφία, το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 04/06/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 04/06/2020, 18:24

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Δεκτό επί της αρχής, κατά πλειοψηφία, το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Η Ολομέλεια της Βουλής θα συνεδριάσει για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, σύμφωνα με απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων, την Τρίτη στις 10 το πρωί

Δεκτό επί της αρχής, επί των άρθρων και στο σύνολό του, κατά πλειοψηφία έγινε το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” στη σημερινή  συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Υπέρ ψήφισαν οι Βουλευτές της ΝΔ

Κατά, ψήφισαν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25

Με επιφύλαξη ψήφισαν οι Βουλευτές   της Ελληνικής Λύσης.

Η Ολομέλεια της Βουλής θα συνεδριάσει για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, σύμφωνα με απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων, την Τρίτη στις 10 το πρωί .

Η  δεύτερη συζήτηση επί των άρθρων  και η ψήφιση  του νομοσχεδίου θα γίνει την Τετάρτη το πρωί, μετά το τέλος των επίκαιρων ερωτήσεων.

Εισηγητές επί του πολυνομοσχεδίου είναι  ο Βουλευτής Γιάννης Ανδριανός από τη πλευρά της ΝΔ και ο Ν. Φίλης από τον ΣΥΡΙΖΑ . 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Σχόλια (32)

ΣΤΕΦ Κοζάνης
|

Δυστυχώς η αδικία που πραγματοποιήθηκε από τον Γαβρόγλου στα τμήματα της ΣΤΕΦ Κοζάνης και Χαλκίδας που οι φοιτητές δεν έχουν το δικαίωμα συνέχισης των σπουδών στα αντίστοιχα πανεπιστημιακά ιδρύματα συνεχίζεται. Μιλάμε για μια κατάφωρη αδικία που θα πρέπει να πάρει δημοσιότητα διότι δεν μπορεί να είναι η συγκεκριμένοι φοιτητές να αποτελούν Β διαλογή. Πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση μαζί με την αδικία της ΑΣΠΑΙΤΕ προκειμένου να πάρουμε απαντήσεις

Πολιτική Οικονομία
|

Στο σύστημα των Δεσμών, υπήρχε στην Δ' Δέσμη το μάθημα της Πολιτικής Οικονομίας και για κάποια χρόνια της Κοινωνιολογίας. Μετά το 1999, με το σύστημα των Κατευθύνσεων, στην Τεχνολογική 2 έγιναν υποχρεωτικό ως μάθημα κατεύθυνσης οι Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) το οποίο όμως είχε προβληματική ύλη και βιβλίο. Έτσι, μετά το 2013, καταργήθηκε εντελώς και παρέμεινε μονο το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ).

Συνεπώς, θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα νέο μάθημα, πχ. Πολιτικής Οικονομίας, που να προσφέρεται ως επιλογής σε όλους τους τελειόφοιτους Λυκείου και να έχει βαρύτητα σε ορισμένες σχολές.

Πολίτης ,ΣΤΕΦ Κοζάνης και Χαλκίδας ;
|

Πιστέψαμε σε εσάς ,τελικά είστε άξιοι συνεχιστές του ΣΥΡΙΖΑ,κρίμα που μείνατε στα ψηφοθηρικα λόγια και όχι να κανετε πράξεις αυτα που λεγατε.αλλα όπως λέει και η παροιμία πίσω έχει η αχλαδα την ουρά της....

Γονέας
|

Τα λόγια του κύριου ΔΙΓΑΛΑΚΗ για τη ΣΤΕΦ Κοζάνης και Χαλκίδας,όμως μείνατε στα λόγια :"Σχετικά με τη λειτουργία όλων των παραπάνω τμημάτων, η νέα ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. θεωρεί ότι στον χώρο της εκπαίδευσης δεν έχουν θέση οι μικροπολιτικές και ψηφοθηρικές λογικές του παρελθόντος, για αυτό και κάθε πρόταση ίδρυσης, κατάργησης, συγχώνευσης τμήματος ιδρύματος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει να εξετάζεται στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων και να συνοδεύεται από τις αναγκαίες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Ευθύνη και χρέος της πολιτείας απέναντι στους νέους και τις νέες που προσδοκούν πρόσβαση στα δημόσια πανεπιστήμια είναι να προσφέρει το πλαίσιο και όλα τα εχέγγυα για σπουδές υψηλής ποιότητας προκειμένου και οι τίτλοι σπουδών να έχουν αντίκρισμα και προοπτικές αλλά και η ίδια η χώρα να ωφεληθεί στον δρόμο προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η Παιδεία έχει ανάγκη από τη χάραξη μιας συνεκτικής μακροπρόθεσμης στρατηγικής με διάρκεια που υπερβαίνει τη θητεία μιας πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, θεσπίστηκε, με τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο 4653/2020, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), η οποία αποκτά αναβαθμισμένες αρμοδιότητες και έχει αποστολή να συμβάλλει στη διαμόρφωση και υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για την ανώτατη εκπαίδευση και να αξιολογεί και πιστοποιεί την ποιότητα της λειτουργίας των Α.Ε.Ι. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, όπως αυτές αποτυπώνονται στον σχετικό νόμο, η ΕΘ.Α.Α.Ε. έχει εισηγητικό ρόλο προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για οποιεσδήποτε αλλαγές στο χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Συμπερασματικά, μέσω του νόμου για την ΕΘ.Α.Α.Ε. η υφιστάμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να διορθώσει τις αυθαίρετες ανακατατάξεις του εθνικού ακαδημαϊκού χάρτη, που επέφερε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.»Εμεις περιμένουμε έστω και τώρα να κάνετε τροπολογία έστω και την τελευταία στιγμή διορθώστε την αδικία του ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ.

A.Ι.
|

Συνάδελφοι, καταλάβατε τι κυβέρνηση έχουμε; Τα καλά τα αφήσανε για αργότερα. Κουράγιο μέχρι τις επόμενες εκλογές.

Παναγιωτης
|

Το 1988 ως μαθητής Γ Λυκείου τότε θυμάμαι πόσο θέλαμε να αλλάξουν τα λατινικα.Φωναζαμε για ένα μάθημα σύγχρονο όπως η κοινωνιολογία.Περασαν 32 χρόνια έγινα εκπαιδευτικός σε ιδιωτικο σχολείο, έφτασα μέχρι και τη θέση του λυκειάρχη, πέρασα πολλες αξιολογήσεις από γονείς μαθητές,εργοδότες.Και τώρα η υπουργός μας ξαναφέρνει πίσω. Κρίμα ντροπή για τη παράταξη. Οι αλλαγές που κάνει η υπουργός καταστρέφουν όνειρα ,γκρεμίζουν ζωές.Το πιο βασικό όμως είναι ότι καταργεί τη κοινωνική σκέψη από τα παιδιά.Ντρεπομαι που υποστήριξα αυτή τη παράταξη...

Πρώην ΕΔΙΠ
|

Σχολείο - ΕΔΙΠ - Σχολείο ένα τσιγάρο δρόμος
Ευτυχώς έφυγα νωρίς !!!
Τυπικά (αλλά και ουσιαστικά) προσόντα Επίκουρου (h-index 10) μετά από πολλές αναβολές φύγαμε από το σχολείο πήγαμε στο ΑΕΙ πρώτο σοκ 300 € κάτω !!!
Μη φοβάστε έλεγε το υπουργείο ένα λάθος έγινε θα φτιάξει ο μισθός Μπαίνει στο πρώτο Ν/Σ η αύξηση βγαίνει, μπαίνει στο άλλο ξαναβγαίνει !!!! έλα μωρέ θα αυξηθεί ο μισθός όταν γίνει Παν/μιο!!! όλο και θα βγεί Ν/Σ για να κριθούμε για επίκουροι αλλά φρούδες ελπίδες, εν τω μεταξύ καθηγητές εφαρμογών με το 1/10 του έργου μας γίνονται Λέκτορες. Όσο καλό και να είναι το κλίμα μένεις? δε μένεις Σχολείο καλύτερα !!!
Τελικά οι ΕΔΙΠ έχουν γίνει υποστρατιώτες !!!!!!!

Μαθηματικα
|

βάλτε 5ο μάθημα για κινητικότητα στα πεδία: Κονωνιολογια στο 1ο και 4ο,Μαθηματικα στο 3ο και πληροφορική στο 2ο.

kostis_εδιπ
|

καλά τι λέμε τώρα; ποια εξέλιξη; συνεχής υποβάθμιση. μια από τα ίδια....

όλοι κάτι πήραν
|

η Υπουργός Νομικός έφερε τα λατινικά,
η υφυπουργός αγγλική φιλολογία έφερε στο νηπιαγωγείο τα αγγλικά
ο υφυπουργός μηχανικός έφερε τα ξενόγλωσσα πολυτεχνεία
δίκαιη η μοιρασιά αλλά φαντασία δεν υπάρχει, ότι δύναται....

Αλήθεια τι λέεϊ η σύνοδος των Πρυτάνεων;
|

Αλήθεια ποια είναι η άποψη των Πρυτάνεων για το νομοσχέδιο;
Αυτή τη στιγμή τηρούν σιγή ιχθύος. Δεν μιλάει κανείς τους , μήπως δεν τους αφορά οι νόμοι για τα Πανεπιστήμια; Οι νόμοι αναφέρονται σε εκλεκτορικό σώμα των ΕΔΙΠ, των φοιτητών, των ΕΤΕΠ που σύμφωνα με το νόμο δεν θα συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.
Αφορά ωστόσο και την ίδια διαδικασία μια και καθορίζει ομάδες καθηγητών για πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις. Επίσης ορίζει ότι ο κάθε Πρύτανης δεν θα μπορεί να επανεκλεγεί στη θέση του περισσότερες από μία φορά.
Όλα αυτά δεν τους αφορούν;

πανεπιστημιακός
|

Απαράδεκτος και αντιδημοκρατικός ο αποκλεισμός των ΕΔΙΠ και πολλών άλλων από τις εκλογές ανάδειξης του πρύτανη και των συλλογικών οργάνων. Και ας περίμεναν κάποιοι ότι θα τους έδινε το δικαίωμα εξέλιξης κατόπιν κρίσης. "Αποφασίζουμε και διατάζουμε". Αυτό απορρέει από όλη αυτήν την πρακτική. Μην ανησυχείτε... θα το θυμόμαστε στις εκλογές... Εκεί δεν θα μπορέσετε να μας αφαιρέσετε το δικαίωμα ψήφου.

Δρ. ΕΔΙΠ
|

Σκοταδιστικός και αναίτιος ο αποκλεισμός των μελών ΕΔΙΠ και των υπόλοιπων κατηγοριών προσωπικού από τις εκλογικές διαδικασίες των Πανεπιστημίων!!! Εν μία νυκτί ο Αν. Υπουργός (ως κύριος υπέρμαχος των εν λόγω άρθρων) κατήργησε το δικαίωμα ψήφου στις Πρυτανικές εκλογές αρχικά και στη συνέχεια στις εκλογές Κοσμητόρων, Προέδρων Τμημάτων και Δ/ντων Τομέων. Για ποιο λόγο αυτή η μεθόδευση? Τί θα ακολουθήσει? Μήπως η πλήρης απαξίωση των Δημόσιων Πανεπιστημίων και όλων των μελών του??? Ο επόμενος νόμος τι θα φέρει άραγε??? Προσέξτε τα αντιδημοκρατικά στραβοπατήματα κ. Υπουργέ...

Το ΘΕΜΑ είναι...
|

Ότι ένα ν/σ που αφορά 10εκατ. Έλληνες (και με 11.800 σχόλια στη δημόσια διαβούλευση δλδ. αριθμό ρεκόρ), συζητείται στη Βουλή με καμιά 10ρια βουλευτές και με 14 φορείς (συνδικαλιστικούς). Είναι θετικό αυτό για τη Δημοκρατία και για την Παιδεία μας(δλδ το μέλλον της χώρας); Η ερώτηση προς όλους... πλην της κας. Υπουργού....

Μέλος ΕΔΙΠ
|

Σύμφωνα με την ενημέρωση από την ΠΟΣΕΕΔΙΠ δεν υπήρχε ΚΑΝ ενημέρωση για τον αποκλεισμό μας από τις εκλογικές διαδικασίες των Τμημάτων, των Σχολών και των Τομέων! Πως θεωρείτε κ. Διγαλάκη ότι έγινε ΣΥΖΗΤΗΣΗ???
Όσο για το επιχείρημα του εκλέγεσθαι ούτε οι λέκτορες δύνανται να εκλεγούν, ούτε οι επίκουροι επι θητεία αλλά ούτε και οι πρωτοβάθμιοι Καθηγητές που είναι κοντά στην συνταξιόδοτηση! Το επιχείρημα σας είναι δυστυχώς απαράδεκτο!!!
Πραγματικά έχετε σχέση με τα Πανεπιστήμια της χώρας μας? Ή μήπως απλά χρησιμοποιείται την ιδιότητα σας για να νομοθετείται με ΠΟΛΙΤΙΚΑ κριτήρια εις το όνομα της ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΤΗΤΑΣ.
Αν τα κριτήρια σας είναι ακαδημαϊκά και όχι ΠΟΛΙΤΙΚΑ τότε δεν υπήρχε κανένας λόγος να επισπέυσετε τον αποκλεισμό μας από την εκλογική διαδικασία των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. Εκτός αν θεωρείται ότι με κάποιο Νόμο της Φύσης εξελίσσονται οι λέκτορες και οι επίκουροι σε καθηγητές και όχι με ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ!!!! Γνωρίζετε ή μήπως όχι ότι υπάρχουν συνταξιούχοι λέκτορες? Γνωρίζετε ότι από το Υπουργείο σας φεύγουν απορρίψεις ενστάσεων στις ανοιχτες αυτές διαδικασίες με επιχείρημα ότι δεν έχει ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ο αιτούμενος την ένσταση (μήπως γιατί ο αιτούμενος είναι ΕΔΙΠ και άρα γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να είμαστε εν δυνάμει ΔΕΠ?). Λυπάμαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ που τέτοιες αποφάσεις φεύγουν από ένα Υπουργείο με Υπουργό νομικό και Αν. Υπουργο Πανεπιστημιακό!!!!!

@Πανεπιστημια
|

Παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις και βλέπω συχνά τα άρθρα του esos. Αυτό που λες είναι αρκετά εύστοχο και το έχουν προτείνει αρκετοί διότι, είναι απλή λογική. Δεν μπορείς να κουμαντάρεις 15 ακίνητα τόσο αποδοτικά όσο 5. Συνεπώς, οι συνενώσεις θα έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Γιατί δεν έγιναν όμως; Επειδή εάν έρθω εγώ με ένα κόμμα το οποίο έχει ιστορία (βλ. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ), εξυπηρετεί τους γνωστούς άγνωστους , έχει έρθει με την λογική θέλω να έχω μονοπώλιο στη κυβέρνηση και συνενωσω 10 πανεπιστήμια ακόμα και να το πετύχω (δες λίγο τις πιέσεις που άσκησε το ΤΕΕ επί Μαρκάτου, Λιάσκας όταν έγινε λόγος για δικαιώματα μηχανικών) το κόμμα δεν έχει τόσες ελπίδες να ξαναβγεί. Αυτά που έκανε ο Γαβρογλου, παρότι δεν υποστηρίζω την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, είχαν λογική και τα έλεγε εδώ και καιρό (Τα βίντεο του esos και τα πρακτικά των συνεδριάσεων/συνεντεύξεων υπάρχουν). Με λίγα λόγια, η κοινή λογική για εμένα, εσένα και τους υπόλοιπους σε επίπεδο κυβέρνησης, δεν είναι τόσο "κοινή λογική" . Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η Κεραμεως παίζει πολύ συντηρητικά, θέλει να πετύχει. Καλώς ή κακώς, σαν φοιτητής πρώην ΤΕΙ κάθησα και έμαθα την ιστορία μου και θεωρώ ότι απαθανατίζει αρκετά την Ελλάδα (ρουσφέτια, απόκρυψη γεγονότων από το κοινό). Ένα κοινό χαρακτηριστικό αρκετών Ελλήνων είναι ότι όσο έχεις τρέχεις αλλά, όταν βρεθείς στην κακή πλευρά των πραγμάτων, τότε είναι που αισθάνεσαι με το δίκιο σου μερικές φορές εξαπατημένος.. Εγώ έγραψα ~16 πανελλαδικές και πέρασα σε ένα ΑΕΙ-γαβρογλου που ήθελα, πέρσι όλοι έλεγαν "Θα δοθούν σχετικά δικαιώματα, ίσως και συνενώσεις" βέβαια τπτ απ'αυτά δεν εγιναν..

μέλος ΕΔΙΠ
|

απαιτούμε αποχή από εξετάσεις και μαθήματα μέχρι να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα μας, όχι άλλη κοροϊδία, και συμφωνίες λίγων κάτω από το τραπέζι.
μόνο έτσι θα υπάρξει λύση...εκλογή σε βαθμίδα καθηγητή (ναι με ανοικτές διαδικασίες) και συμμετοχή στην εκλογή Πρυτάνεων, Προέδρων και Κοσμητόρων.

Αποκλεισμός ολόπλευρης ενημέρωσης - Μη προβολή στην ΤV
|

Μία ακόμη φορά αποδεικνύεται πως η Ηγεσία, σε ένα τόσο σημαντικό για την κοινωνία θέμα, αποκλείει τη διάχυση της πληροφορίας και της μετάδοσης των οπτικών από τους εκπροσώπους και τους Ειδικούς στο θέμα, στο ευρέως διαδεδομένο ΜΜΕ, την τηλεόραση. Πέρα από εμάς που ενδιαφερόμαστε κι είμαστε γνώστες, πόσοι άλλοι θα μπουν στη διαδικασία ή θα βρουν το link για να παρακολουθήσουν τις τοποθετήσεις;

συνδικαλιστικό μπλα σήμερα στην Βουλή
|

συνδικαλιστικά και προς εκλογή όργανα, μιλάνε προς τους ψηφοφόρους, κανένα ενδιαφέρον για τον εκπαιδευόμενο.
Θέματα που έχουν λυθεί από την εποχή της Αναγέννησης εμείς χρησιμοποιούμε Βυζαντινισμούς.
Μια απλή στατιστική θα μας πείσει όλους. Πόσα παιδιά βουλευτών, υπουργών κτλ πάνε σε δημόσιο σχολείο ή δημόσιο Πανεπιστήμιο??? Μετρήστε να δούμε, και αφήστε το Πόθεν Εσχες.

απογαλακτισμός
|

σε μια εποχή που ο νέος επαγγελματίας καλείται να επικοινωνεί με όλο τον κόσμο, και ενδεχομένως να μετακινείται και να ζει σε διαφορετικά μήκη και πλάτη, συζητάμε αν θα πρέπει να βγει έξω από την πόρτα του για να σπουδάσει.

Το Πανεπιστήμιο δεν είναι νηπιαγωγείο, να έχουμε στην γειτονιά μας και μόνο. Υπάρχουν λοιπόν εξαιρετικά Ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα, αλλά οι γονείς ακούνε τα φροντιστήρια για τις επιλογές, αντί να συζητάνε με τα παιδιά τους.

Η παραπαιδεία είναι η πληγή αλλά κανείς δεν θέλει να το καταλάβει, και να το λύσει. Όταν ο νέος, θα τελειώσει μια σχολή που δεν τον ενδιαφέρει μόνο και μόνο για να είναι σπίτι του, και θα αράξει στην συνέχεια στο καφενείο, θα είναι πλέον αργά, αγαπητοί γονείς, .

Άντε γεια!

Θανάσης
|

Που είναι όλες οι Επιστημονικές Ενώσεις (Μαθηματικοί, Φυσικοί, Βιολόγοι, Χημικοί, Κοινωνιολόγοι, Θεολόγοι, Ξένων Γλωσσών, κλπ);;;;;;;;;
Γιατί δεν προσκλήθηκαν;;;; Η μήπως πρέπει να ρωτάμε γιατί αποκλείστηκαν;;;;
Αλλά δεν πειράζει...προσκληθηκε ο ΟΕΦΕ και τα ιδιωτικά σχολεία...

φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Προς Αρθουρο.Εχω διαβασει κατα καιρους ολα τα σχολια σου που αφορουν την σχολη μας και συμφωνουμε πληρως οπως και το χθεσινο σου σχολιο και βεβαια θα πατωσει η σχολη στην προτιμηση των υποψηφιων και βεβαια θα δουμε μορια εισαγωγης παρα πολυ χαμηλα.Στεαναχωρουμαι γιατι πριν 3 χρονια τα 12.500 μορια εισαγωγης μου μου εδιναν και αλλες επιλογες αλλα εγω κατεληξα ΑΣΠΑΙΤΕ και φτανουμε στην σημερινη καταντια που την ξεκινησε ο Γαβρογλου περσι με το δικο του πολυνομοσχεδιο που μας αφησε εκτος και συνεχιζετε και τωρα με την Κεραμεως.Εφοσον ηρθε η απαξιωση οπως εκεινοι ηθελαν ας κλεισει η σχολη με καποιο αξιοπρεπες τροπο συγχωνευσης παρα αυτος ο εξευτελισμος ειναι ντροπη.Οσο για τ αλλο που γραφει καποιος παραπανω περι κλεισιμο της σχολης και συγχωνευση με το ΠΑΔΑ γιατι τ ανεφερει δεν ξερω.Αυτο ειχε ακουστει περσι τελειωσε τωρα πια δεν ακουγετε τιποτα σιωπη ιχθυος.

Πλεονασμός ΑΕΙ
|

Η Ελλάδα έχει πολύ περισσότερα ΑΕΙ από όσα αναλογούν στον πληθυσμό της. Φυσικά δε χρειαζεται να στέλνουμε φοιτητές στις τέσσερις άκρες της χώρας για σπουδές.

Απορρόφηση σχολών ΤΕΙ και πανεπιστήμια
|

Το πανεπιστήμιο Κρήτης μπορεί να ενωθεί με το πρώην ΤΕΙ και το Πολυτεχνείο Κρήτης. Επίσης, το πανεπιστήμιο Πατρών να απορροφήσει το παν. Πελοποννήσου και το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων το παν. Δυτικής Μακεδονίας.

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πρέπει να ενωθούν οι σχολές σε τρία (ΕΚΠΑ, ΟΠΑ, ΕΜΠ) και ένα (ΑΠΘ), αντιστοίχως, ΑΕΙ.

Τέλος, πρέπει σε επόμενη φάση να απορροφηθούν οι σχολές από τα νησιωτικά ΑΕΙ, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Αιγαίου και τα πρώην ΤΕΙ.

ρεκόρ συμμετοχής αλλά μικρή ανταπόκριση από το Υπουργείο.
|

βλέποντας λίγο την διαμόρφωση του νομοσχεδίου μετά την διαβούλευση, θεωρώ ότι κάποια σημεία έχουν μεταβληθεί.
Τα σημεία αυτά βέβαια είναι κυρίως στο επίπεδο πολιτικών ελιγμών και όχι ουσίας.
Ουσιαστικά απουσιάζει νόμος πλαίσιο όπου διαφαίνεται η αρχιτεκτονική προσέγγιση της παιδείας, από την προσχολική μέχρι την δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση, όπου θα προκύψει η οποιαδήποτε τομή ή δέσμευση.
Αυτή την χρονιά, το υπουργείο αναλώθηκε σε μικρό ρυθμίσεις από ψυθιριστές, από ανθρώπους κοντά στο αυτί του υπουργείου. Ο αναμενόμενος νόμος πλαίσιο θα έρθει να απλώσει τα φτερά του ώστε να καλύψει αυτές τις εξυπηρετήσεις και βέβαια να προωθήσει στενές κομματικές γραμμές.
έχω πλέον την βεβαιότητα ότι ο χρόνος στο υπουργείο έχει παγώσει στο 1999.

Απιστευτο
|

Δεν δίνετσι extra χρόνος για την Παρασκευή ενός τόσο μεγάλου θέματος...γιατί πρέπει να φύγουν οι βουλευτές της περιφέρειας???αυτοί που τους ψηφίσαμε απο καθε κόμμα για να μας εκφράσουν?ωραία...ας παμε Δευτερα...κ τι έγινε?όλοι οι εκπαιδευτικοί κ γονείς αγωνιούν.....γιατί ήταν η περιοδος κοροναιου κ δεν μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν....κ τωρα που επιτέλους βγήκαμε υγιείς κ αγωνιζόμαστε για μια καλύτερη παιδεία.
..μόνη σοφή είναι ΗΚεραμέως.???..ξέρετε πόσες χιλιάδες εκπ./κοί εχουν άποψη....που δουλεύουν απο άκρη σε ακρη της Ελλάδας...με μειωμένο μισθό...που εχουν την εμπειρία τόσων εκπ.συστημάτων......πότε θα μιλήσουμε εμείς που τα ζούμε καθημερινά κ προσπαθούμε να τα προσαρμοσουμε κ να βρούμε απαντήσεις στα μεγάλα τους .....Γιατί???

Πανεπιστήμια
|

Τα δυο πανεπιστήμια στην Κρήτη και το πολυτεχνείο Κρήτης μπορούν να γίνουν ένα. Γιατί δεν τα συγχωνεύουν;

Αρθούρος
|

ΑΣΠΑΙΤΕ: Αν δε γίνει κάτι από αυτά που έχω προτείνει και εγώ και άλλοι σεβαστοί αρθρογράφοι,τα τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ φέτος θα πατώσουν.Όχι μόνο θα είναι τα τελευταία,αλλά και με διαφορά προς τα κάτω.Σίγουρα είναι κεντρική επιλογή η περαιτέρω απαξίωση και τελικά το οριστικό κλείσιμό της,αφού δεν ανταποκρίνεται πλέον στις σημερινές ανάγκες.

@ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Η σχολή κλείνει και οι καθηγητές τοποθετούνται στο ΠΑΔΑ. Το παιδαγωγικό τμήμα μεταφέρεται στο ΕΑΠ ή ΠΑΔΑ.

Σύνοδος Πρυτάνεων
|

τι έχει να πει η Σύνοδος Πρυτάνεων για τις μετεγγραφές??
Συμφωνούν οι Πρυτάνεις??
Συμφωνεί η Πρόεδρος της Συνόδου, η Πρύτανις του Πανεπιστήμιου Αιγαίου, η κα Βιτσιλάκη στις μετεγγραφές που θα αδειάσουν το Ίδρυμά της??
Δυναμικές αντιδράσεις πάντως δεν βλέπω ούτε από έναν καθηγητή, ούτε από τους φοιτητές των Ιδρυμάτων που πλείττονται.
Τελικά τα ΙΔρύματα στην περιφέρεια γιατί τα έχουμε, αν δεν τα υποστηρίζουμε?? Χρειαζόμαστε Ιδρύματα επανδρωμένα με υπαλλήλους και καθηγητές αλλά άδεια από φοιτητές, αυτό είναι???


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/67893/dekto-epi-tis-arhis-kata-pleiopsifia-nomoshedio-toy-yp-paideias